nie polecam, państwowy (usunięte przez administratora) firma doi kasę nie robiąc nic, więc w sumie to nie robi nic. wszystkie pomysły są na podstawie widzimisie. Organizacja jest zerowa za to toksycznosc firmy na wysokim poziomie. współczuje tylko tym którzy zasługują na więcej, niż taki wyzysk.
Zgadzam się w 100%. Toksyczni zamknięci na nowości i zmiany ludzie, pracujący w tej firmie całe życie . Szefostwo rodem z PRL, totalnie nie panujące nad działem i tym co się w nim dzieje. Atmosfera fatalna, ludzie obmawiają się za plecami, szefostwo razem z nimi, nikt nic nie mówi w oczy . Obowiązki dla 1 osoby są rozłożone na 3 stanowiska, ludzie pół dnia siedzą i udają, że pracują, natomiast kiedy poprosisz kogoś o pomoc to wszyscy zarobieni po uszy... Zero perspektyw, zero rozwoju tylko obietnice i fatalne wynagrodzenie. Strata czasu, nie polecam.
Dokładnie podpisuje sie pod tym co wyżej napisane. Wymagają nie wiadomo czego i jakiej wiedzy bez konkretnych tematycznych szkoleń w dodatku jak nie wiesz otrzymujesz "nieprzychylne" uwagi od przełożonego. Jak to w Państwowce są równi i równiejsi jedni nie robią nic, a drugi ma być od wszystkiego a wynagrodzenia takie same. Z firmy nie odchodzą pracownicy z długim stażem ponieważ są pupilkami przełożonych i glaskani po głowie jak to dużo mają pracy. Zarobki nie są adekwatne do wiedzy jaka trzeba posiadać. Możliwości awansu do innego działu praktycznie zerowa bo z góry ustalona jest osoba po znajomości.
Jak wygląda praca na stanowisku konsultant w dziale wsparcia klienta i usług? Jakie zarobki? Jaka atmosfera?
Pracowałem na przełomie 2022/23 w dziale wsparcia klienta i usług. Praca ciekawa, dobra atmosfera, świetny przełożony, ale wynagrodzenie niestety żałosne, jak na ogrom wiedzy który trzeba przyswoić. Gdyby były lepsze pieniądze, chętnie zostałbym na dłużej.
To jest praca dla ambitnych osób więc nie każdy znajdzie się w takiej pracy, ja w każdym razie polecam.
brałem udział w rekrutacji i okazuje się , że jeśli do nich aplikujesz na stanowisko doradcy klienta to musisz przygotować się , że szukają człowieku w stylu trzy w jednym - czyli pozyskiwanie klienta, obsługa po sprzedażowa i pomoc techniczna- w skrócie - więcej za mniej.
Odpowiadając na twoje pytanie - podstawa dla handlowca to najniższa krajowa. Obszar działania - cała Polska
Ile można zarobić na stanowisku Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży w firmie KIR w miejscowości Warszawa?
Ile płacą? Najniższa krajowa bez szans na jakiekolwiek podwyżki, a pracy dużo nie polecam.
firma KIR aktualnie poszukuje pracownika na stanowisko specjalista w biurze obsługi klienta @see, wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego i doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta. Oferują kursy i szkolenia a także atrakcyjny pakiet socjalny.
Hej @tobiasz. Podpowiedz na co przygotować się na rozmowie kwalifikacyjnej do KIR-u? Czy atmosfera jest napięta?
Epoka późnego Gierka.. nic dodać nic ująć
Czytam informacje zawarte w zakładce Kariera na stronie KIR. https://www.kir.pl/o-nas/kariera/rozwoj-i-kariera/ Wszystko brzmi dobrze, powiedzcie mi tylko czy w obecnej sytuacji można pracować zdalnie i jakie wynagrodzenie w dziale IT oferują przy kontrakcie B2B?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KIR?
Zobacz opinie na temat firmy KIR tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KIR?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!