Od niedawna pracuję w firmie, wszystko mi się podoba, atmosfera w biurze jest przyjazna, koledzy są mili i pomocni :)
Witam. W firmie pracuje już ponad pół roku, jestem zadowolona z pracy. Atmosfera jest bardzo przyjazna. Nie mam większych zażaleń, jeśli coś mi nie pasuje mówię o tym otwarcie i wtedy sprawy są rozwiązywane.
Czy pracodawca Sufity Serwis Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Pracuje w firmie od ponad roku,jestem zadowolona ze współpracy
Zatrudniłam się do firmy od niecalych 2 tygodni, praca zdalna polega na tym że dzwonie do klientów i oferuję wspólpracę z Firmą. Praca nie jest wcale łatwa, bo zaoferować produkt a dostać zamówienie to nie jest to samo. Narazie nie mam negatywnych wrażeń odnośnie szefowstwa, jedynie co czuję, to presing psychiczny z powodu tego że z mojej strony naprawde robię wszystko co jest w mojej kompetencje, ale nie mogę zmusić klientów do podjęcia decyzji na zamówienie. Praca typu call center, nie każdemu odpowiada. Nie patrząc na ten fakt, że już miałam doświadczenie na podobnym stanowisku w tej samej branży, nie ułatwia to warunków. Nie wiem czy zostanę na tym stanowisku, albo mnie zwolnią, bo się nie opłaca placić komuś kto nie przyprowadza kliętów, albo znajde inną pracę i sama napiszę wypowiedzienie.
anonimka a wiesz jak jest w tej firmie na stanowisku pracownik produkcji ? jak kierownik traktuje pracowników ? jaka jest atmosfera ? pozdrawiam
Witam. Czy pracował ktoś w tej firmie na stanowisku pracownik produkcji ? Jeśli tak to proszę o opinie na temat atmosfery w pracy i ogólnie samej pracy, czy praca bardziej dla kobiet czy dla mężczyzn ? pozdrawiam
Czy zdarzają się nadgodziny w Sufity Serwis Sp. z o.o.?
Przed chwilą dzwoniłam w sprawie pracy do firmy Sufity Serwis Sp. z o.o., ponieważ na Olx jest ogłoszenie tej treści: "Zatrudnimy pracownika na stanowisku Księgowy/a do biura firmy. Do zakresu obowiązków będzie należało prowadzenie księgowości firmy. Pomoc dla głównego księgowego. Znajomość języka rosyjskiego.Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie CV". Pomyślałam, że zanim wyślę CV, to żeby nie marnować swojego i cudzego czasu, dowiem się bezpośrednio, kogo tak naprawdę szukają, ponieważ prowadzenie księgowości firmy, a pomoc dla głównego księgowego to są dwie różne sprawy. No cóż, pomyślałam, jako że mam certyfikat księgowego bilansisty i spore doświadczenie w zawodzie, to może się nadam, jak nie na pomoc, to na główną, zwłaszcza, że mam ukończone egzaminem państwowym studia podyplomowe w zakresie rachunkowości przedsiębiorstw i parę jeszcze innych papierków, magazynówkę dość skomplikowaną na produkcji z komponentów sprowadzanych spoza UE też prowadziłam. W internecie jest tylko jeden telefon do kontaktu, zgłosiła się osoba mówiąca po rosyjsku. Ok, rosyjski znam, angielski i francuski też, ale nie widzę powodu, żeby dzwoniąc do polskiej firmy, rozmawiać po rosyjsku, chyba, że jest to egzamin na rozmowie kwalifikacyjnej. Okazuje się, że mają księgowość zewnętrzną i w zakładzie niczego się nie dowiem, z nikim, kto może udzielić informacji też nie połączą, jak pracownica usłyszała o co chodzi, to wykazywała jawnie zniecierpliwienie. Jak dla mnie to jakaś (usunięte przez administratora) i brak profesjonalizmu. Po takim wstępie odechciało mi się tej pracy. Mam emeryturę, mam czas, mogę spokojnie szukać dalej. Proszę Państwa, pieniądze to nie wszystko, ja się pracy nie brzydzę i nie wstydzę, mogę iść zamiatać ulice tudzież sprzątać kibelki, ale w przyzwoitej atmosferze i z pasją :) Warto przed wysłaniem CV zrobić taki research telefoniczny, bo często od razu widać, z kim ma się do czynienia. Wszystkich czytających mój komentarz pozdrawiam serdecznie :)
Idąc na rozmowę rekrutacyjna, szukałam informacji na temat firmy. Znalazłam dość różne opinie, więcej tych złych, ale jak to mówią "nie oceniaj książki po okładce". Rozmowa przebiegła fajnie, było wytłumaczone jaki jest zakres obowiązków itd. Zaczynając pracę, nie miałam pojęcia, że po kilku tygodniach będę czuła wielką presję. Klienci dzwonili z reklamacjami. Nie było dnia, żeby nie było jakiegos problemu, odnoście sufitu, zle wysłanego zamówienia, uszkodzonych paczek przez kurierów. Naszym obowiązkiem było się wybielić. Materiał, który zamawiany jest do produkcji sufitów jest dość słabej jakości, często cała rolka powinna zostać wyrzucona, ponieważ szkoda było pieniędzy na lepszą jakość, niby MSD premium.. ale nawet klienci wyśmiewali jakość premium, bo obok premium to nie leżało, ale problem nie tkwi tylko w materiale, za który pracownicy nie odpowiadają. Problem tkwi po innej stronie. Kierownik działu nie szanuje współpracowników, nazywa ich idiotami, a sam nie zachowuje się lepiej. Odnośnie umowy to proponują umowę zlecenie. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że do ZUSu podają, mniejszy wymiar pracy. Tzn 1/4 godzin przepracowanych, z pełnego etatu. Tak praca jest na pełen etat. Proponują również umowę o pracę, ale na 0.5etatu też pracując na cały etat. Nie polecam pracy w tej firmie, ponieważ pracownicy którzy do tej pory byli, zwalniali się bo byli wynszczeni psychicznie. Rotacja pracowników też jest bardzo duża, ponieważ właśnie atmosfera jest tam gęsta i każdy ucieka. Ja swoje przesyłam w tej firmie i nikomu nie polecam.
Dzień dobry, firma Sufity Serwis Sp z o. o. ma najlepszy materiał MSD Premium, temu potwierdzeniem jest dokumentacja zakupu towaru, oraz magazyn do zapoznania zapraszamy Pana(ą)/Konkurencyjne spólki , lub każdą osobą która piszę nieprawdziwe negatywne komientarze, które kwalifikujemy jako pomówienie publiczne. Reklamacji na towar są w sredniej ilości za ostatni rok, o wiele mniej ,niz u firm o takie samej branże. Każda reklamacja jest dokumentowana. Kierownik ma bardzo lojalny stosunek do pracowników, w porównaniu do innych firm, nawet zbyt wiele lojalny , co jesteśmy w stanie udowodnić każdej osobę z taką opinią. Ta sytuacją jest podobna na atakę konkurencyjną , takie publikacji cudzego wizerunku bez uzyskania zgody podmiotu, którego wizerunek dotyczy, bez uzasadnienia internauta który je upowszechnił narażony będzie na sankcje wynikające z prawa karnego. Np. Art. 212 Kodeksu Karnego, mówi że zniesławienie, nieprawdą, to pomówienie, poniżające w oczach opinii publicznej lub narażające na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności. Karą za taki czyn jest grzywna lub ograniczenie wolności W kwestii prawnej, osoba zamieszczająca w sieci określone informacje podlega takim samym przepisom, jak osoba zamieszczająca je w jakimkolwiek innym medium.Jeżeli natomiast zniesławienia dopuszczono się w mass mediach, w tym w internecie, kara jest surowsza, ponieważ oprócz grzywny lub ograniczenia wolności może także przyjąć formę pozbawienia wolności do 1 roku.
W sumie wyjaśniona została tylko jakość premium a co z kwestiami umowy?:) Faktycznie jest tak jak w komentarzu wyżej?
Tak z ciekawości skąd mają państwo dane na temat reklamacji złożonych u konkurencji? Macie państwo na to jakąś "podbitkę" W postaci jakichkolwiek dokumentów?
Już po kilku tygodniach czułaś presję? Ale od strony tych reklamujących klientów czy szefostwa którzy wymagali lepszych efektów? Jak to wyglądało w praktyce?
Nie polecam firmy. Atmosfera jest straszna, kierownik nieszanuje współpracowników. Pracują na słabych materiałach, jest dużo reklamacji na materiał. Nie polecam firmy jako pracodawców i jako dostawców.
a czy szefostwo wie o takich zachowaniach kierownika? Świadomie pozwalają na takie traktowanie podwładnych czy nikt nie uświadomił im co się dzieje w firmie?
Dzień dobry, firma Sufity Serwis Sp z o. o. ma najlepszy materiał MSD Premium, temu potwierdzeniem jest dokumentacja zakupu towaru, oraz magazyn do zapoznania zapraszamy Pana(ą)/Konkurencyjne spólki , lub każdą osobą która piszę nieprawdziwe negatywne komientarze, które kwalifikujemy jako pomówienie publiczne. Reklamacji na towar są w sredniej ilości za ostatni rok, o wiele mniej ,niz u firm o takie samej branże. Każda reklamacja jest dokumentowana. Kierownik ma bardzo lojalny stosunek do pracowników, w porównaniu do innych firm, nawet zbyt wiele lojalny , co jesteśmy w stanie udowodnić każdej osobę z taką opinią. Ta sytuacją jest podobna na atakę konkurencyjną , takie publikacji cudzego wizerunku bez uzyskania zgody podmiotu, którego wizerunek dotyczy, bez uzasadnienia internauta który je upowszechnił narażony będzie na sankcje wynikające z prawa karnego. Np. Art. 212 Kodeksu Karnego, mówi że zniesławienie, nieprawdą, to pomówienie, poniżające w oczach opinii publicznej lub narażające na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności. Karą za taki czyn jest grzywna lub ograniczenie wolności W kwestii prawnej, osoba zamieszczająca w sieci określone informacje podlega takim samym przepisom, jak osoba zamieszczająca je w jakimkolwiek innym medium.Jeżeli natomiast zniesławienia dopuszczono się w mass mediach, w tym w internecie, kara jest surowsza, ponieważ oprócz grzywny lub ograniczenia wolności może także przyjąć formę pozbawienia wolności do 1 roku.
Czytając poprzednie opinie nie chciałam wierzyć w te nie bardzo dobre. Ale cóż, człowiek najczęściej się uczy na swoich błędach. Szukając pracy dostałam telefon z tej firmy, myślałam, że w końcu może się udać i będę pracować w dobrej branży. Po rozmowie kwalifikacyjnej wydawało się, że to spokojna biurowa praca z klientami, która polega na zbieraniu i kompletowaniu zamówień. Ale zawiodłam się. Każdy dzień w pracy wydawał się koszmarem i męką. Ciągły stres i nerwy. Po pierwsze kierownictwo, a zwłaszcza kierownik działu która potrafiła tak bardzo zepsuć atmosferę w pracy, że pod koniec dnia myślałam, że następnego już nie wrócę. Po miłej rozmowie z klientami nazywała ich baranami i (usunięte przez administratora). I to się nazywa kierownik działu, żenada. Po drugie, okazało się, że to żadna spokojna praca tylko przymusowe pajacowanie przed klientami, którzy prawie codziennie dzwonili z reklamacją i narzekaniem na produkt, a zadaniem było wytłumaczyć się przed klientem za błędy innych (produkcji, za źle wykonany produkt czy kuriera, który uszkodził paczkę w trakcie transportowania). Przy rozmowie o pracy ona polegała na innym, a nie na narażaniu się na dodatkowy stres i robienie z siebie głupka. Po trzecie nierówność w podziale pracy. Niektórzy menedżery mieli zaledwie kilkadziesiąt klientów, w tym czasie jak inni prawie setkę. Piszę tu tylko dla tego, żeby tacy sami jak ja nie wdepneli w to samo ....
Czy w Sufity Serwis Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Widać rozwój firmy, ceny są przystępne dla klienta. Nie ma problemów z reklamacjami, uznają wszystkie reklamacje, albo daja rabaty. Maja dobre fotonadruki i w dobrej cenie. Obsługa zajmuje się zamówieniami zadowalajaco. POLECAM!!!!
Może ktoś słyszał czy firma potrzebuje teraz nowych pracowników? Jak z zarobkami i jaką umowę podpisują?
Nie polecam. Umowa zlecenie. Dla zusu wykaz godzin mniejszy niż prawdziwy. Cały czas nowi pracownicy bo każdy dochodzi do tego samego wniosku. Trzeba omijać szerokim łukiem.
Nie polecam firmy ani dla zamawiających ani dla pracowników. Materiał ściągany z Białorusi. Certyfikaty na folię po chińsku prawdopodobnie sami wynaleźli. Jeżeli chodzi o pracę to wyzysk i nic więcej.
Szczerze polecam firmę Sufit Service. Świetny kontakt i extra efekt na materiałach na sufity.
Uwaga (usunięte przez administratora) Firma podszywa się pod firmę ALTEZĘ nie mając ku temu żadnych podstaw. Dodatkowo pracują na dużo gorszej jakości materiałów. Nie polecam !!
Good service!! Polecam, współpracuje z Sufity Serwis.pl Opinie krzywdzące nie są prawdziwe a konkurencja ma poprostu wyższe ceny!
Nie polecam. Kondony nie folię sprzedają. Wadliwa folia, brak uznania gwarancji. Omijać szerokim łukiem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sufity Serwis Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sufity Serwis Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sufity Serwis Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!