Witajcie. Widziałem na stronie, że oferują prace jako Specjalista ds. obsługi sklepów internetowych ale nie da się tam kliknąć nawet w szczegóły. Może tu by mi ktoś napisał wprost ile doświadczenia wymagają? Ja jestem po rocznym stażu i wstępnie po okolicy za czymś dla siebie się rozglądam, tylko jakie zarobki wychodzą na tym stanowisku?
Klienci niezbyt zadowoleni. A jak wygląda sytuacja od strony pracowników? Pracodawca godny polecenia, wynagrodzenie na czas, umowa o pracę?
Umowa o pracę tylko dla wózkowych i pracowników biura. My na magazynie musieliśmy się użerać z wielką panią manager zespołu, która nie umiała kompletnie dobrac ludzi do zadań. Zostaliśmy ze znajomymi rzucani na najgłupsze możliwe stanowiska, mimo iż nasze kwalifikacje były o wiele większe. Co do wynagrodzenia, nie można złego słowa powiedzieć. Właścieiel firmy, biuro i kadry działały dobrze. Jedynie pani manager cierń w (usunięte przez administratora)
Na stronie firmy jest tam oferta pracy dla Specjalisty ds. obsługi sklepów internetowych. Ktoś ma jakieś info o tym? Mnie interesuje głównie czy jest tu szansa na pracę zdalną lub hybrydowy system? A może jest opcja wyłączenie na pracę stacjonarną?
Krzesła marki ehokery marnej jakości. Siedziska pekaja. Dział reklamacji odmawia uznania z powodu złego użytkowania.
Ktoś jeszcze miał z nimi taki problem jak z tą reklamacją i wymówką, że towar niby źle użytkowany? Bo to serio przegięcie tak szczere... :/ Bo co to niby max 120 kilo obciążenia? Czy tutaj szykanuje się ludzi z otyłością kliniczna?XDD Składał ktoś ostatnio reklamację u nich? Jak was obsłużyli?
Zakupiłam 6 sztuk krzeseł u danej firmy, krzesła po paru dniach użytkowania zaczęły się ścierać. Złożyłam reklamację,która została odrzucona powód jaki mi podali to że źle użytkowałam towar i nie uznają reklamacji bo towar był użytkowany. Według mnie krzesła się użytkuje a nie ogląda. Nie polecam nikomu tej firmy, szkoda pieniędzy. Towar nie jest wart swojej ceny. Ciągłe wypisywanie, że reklamacja nie uznana bo użytkowałam towar. Po dyskusji jak się poprawnie użytkuje towar dostałam informację że krzesła użytkuje się w domu, max 120 kg obciążenia, regularnie czyszczenie itp na odpowiedź że wszystkie te warunki spełniałam firma nadal że to moja wina że krzesła po 10 dniach się starły bo je użytkowałam. Na pewno sprawy tak nie zostawię i trafi ona do sądu, bo to zwykle naciągnie ludzi. NIE POLECAM!!
Cześć, jestem ciekawa czy GMM Group zatrudnia obecnie nowych pracowników do swojego zespołu. Czy Wy wiecie coś na ten temat? Mógłby mi ktoś przybliżyć jak często prowadzone są tutaj rekrutacje?
Jakie są zarobki na dziale reklamacji?
Nikomu nie polecam ja osobiście już nic z tej firmy nie kupię. Dział reklamacji ma klienta w nosie
W dniu 15.01.2021 r. otrzymałem przesyłkę „stół ogrodowy bankietowy składany WOODY - 180cm”. Opakowanie stołu nie posiadało żadnych śladów uszkodzeń zewnętrznych, natomiast po jego rozpakowaniu okazało się, że stół posiada uszkodzenia. W tym samym dniu złożyłem reklamację wraz ze zdjęciami uszkodzonego blatu. W ciągu 2 tygodni otrzymałem nowy stół za co bardzo dziękuję i na pewno nie jest to mój ostatni zakup.
Nie kupujcie. Dostałem przesylke, po otwarci towar gatunkowo kiepski, podstawa od fotela przyszła zardzewiała jak by stała z 5 lat na dworze, miał być to prezent na gwiazdkę, reklamacja przeprowadzona bardzo topornie odesłałem towar.,stracilem oczywiście dwa razy na kosztach przesyłki. Nie polecam tej firmy!!!
Po odesłaniu towaru firma ta bez żadnych problemów zwróciła Ci pieniądze za zamówiony towar? Pytam bo z reguły tak to wygląda ale wolę się upewnić, czy faktycznie dalej obyło się bez żadnych problemów?
A wiecie kto tam jest odpowiedzialny za reklamacje?
Zakupiłam stół ogrodowy. Stół dotarł z wgnieceniami po kontakcie telefonicznym, kazano złożyć mi reklamacje emaliową. Reklamacja złożona 23.06.2020 do dziś zero odpowiedzi. Pani, która odbiera telefony ciągle powtarza proszę przesłać raz jeszcze wiadomość. To się kwalifikuje do rzecznika praw konsumenta. Naciągacze.
Witam, tak samo zostałam pokrzywdzona przez w.w. firmę. Udało się Pani rozwiązać problem? W razie czego będę zakładała pozew firmie, gdyby byłą Pani również zainteresowana proszę o kontakt loca.fitness@gmail.com Pozdrawiam
Nie polecam !!!!!! Przysłano mi zepsuty towar, badziewie nie nadające się do niczego , kazali złożyć reklamację i wieczne czekam na zwrot gotówki. Miał to być prezent wstyd mi było bo z niespidzianki wyszło (usunięte przez administratora) Pieniędzy nie zwracają A musiałam kupić coś innego. Każdy tam mówi co innego odsyłają z działu do działu .Szkoda nerwów.
Towar zamawiałem w poniedziałek o 11:00 dostawa w czwartek o 13:00 towar dopiero rozpakowałem wszystko się zgadza zgodnie z opisem i ze zdjęciem szybko tanio wygodnie rewelacja polecam
Nie polecam tej firmy. Sprzedają na allegro różne rzeczy za wybudowana cenę. Na obrazku to wygląda ładnie pięknie a w rzeczywistości wysyłają bubla który nie jest wart nawet 10 zl. Taki szajs. Nie ma nawet podanego telefonu aby zadzwonić do tej firmy. Ogólnie firma nie jest godna polecenia. Wstydzili by sie taki towar wysyłać do ludzi. Mało tego przesyłka kurierska idzie 2 dni. A u nich idzie ponad tydzień. Wstyd i hańba ze strony tej firmy. Nie polecam nikomu. Strata tylko pieniędzy. I jeszcze nie można zareklamować bo robią problem i trzeba odsyłać na własny koszt.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GMM Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy GMM Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GMM Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!