Opinie o Pijalnia Czekolady E. Wedel w Szczecin plac Hołdu Pruskiego 1

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Pijalnia Czekolady E. Wedel. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Pijalnia Czekolady E. Wedel o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pijalnia Czekolady E. Wedel w Szczecin plac Hołdu Pruskiego 1

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam pracy w Wedel na Bramie Krolweskiej w Szczecinie. (usunięte przez administratora) i jeszcze raz (usunięte przez administratora) Kierowniczka wyżywająca swoje frustracje na pracownikach, odnosząca się do nich bez szacunku i z podniesionym głosem. Pracownicy, którzy ciągle są w stresie przed tym, czy za chwilę nie zostaną za coś skrzyczeni. W ciągu ostatnich miesięcy zwolniło się kilka Osób, a nowe osoby przychodzące do pracy bardzo szybko rezygnują. Niestety po próbach wyjaśnienia sytuacji z właścicielem lokalu nie udało się dojść do porozumienia, ponieważ jego zdaniem (gdzie opinie o traktowaniu pracowników przez kierownika są chociażby w komentarzu sprzed roku wyżej) właściciel Sobie z tego nic nie robi, uważa, że wszystko jest w porządku i nie podejmuje nawet prób naprawy swojego Lokalu od środka, ponieważ wg niego kierowniczka “miewa lepsze i gorsze momenty” dlatego tym zdaniem Daje przyzwolenie na temat tego, co dzieje się w Wedlu. Nie polecam, unikajcie szerokim łukiem. Praca za najniższą krajową, gdzie pracując w Wedlu nie dostajesz nawet czekolady pod choinkę jako premie, z kierowniczka, która nie potrafi panować na emocjami nie jest warta męki psychicznej.

były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Jakiś czas temu pracowałam w firmie E. Wedel. Szczerze przyznaję po pracy w innej firmie, że było to moje najgorsze doświadczenie. Mobbing to powinien być pierwszy człon tej firmy. Zgadzam się w 100% z wypowiedzią byłego pracownika z 16.02.2022r. Dodam jeszcze, że deseranci robią łachę, że muszą się pospieszyć by zamówienie wyszło zgodnie z zapewnieniem kelnera i czerpią z tego niezły ubaw. 20-30 minut czekania na mrożone naleśniki to norma... Udawanie przez Kierowniczkę, że trzyma wszystko w ryzach i trzyma się procedur to bzdura patrząc na to, że każe sprzedawać przeterminowane z siwą powłoką praliny... Kierownicy nie powinni być na tych stanowiskach patrząc na to jak nie ludzkie mają podejście i jak besztają ludzi i każą myć 30 razy to samo by tylko coś robić, a one same siedzą z tyłkami na zapleczu objadają się lodami i zgrywają zapracowane. Pracowałam w innych miejscach w gastronomii i niestety w Wedlu było najgorzej pod względem atmosfery, zarobków, procedur. Zastanówcie się 5 razy czy warto zszargać sobie zdrowie psychiczne dla pracy w czekoladowni. Nie polecam.

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Praca sama w sobie bardzo fajna. Obsługa gości podając słodycze jest miła w szczególności jeśli ma się do dyspozycji produkty, które może niekoniecznie są wysokiej jakości, ale każdy dobrze je kojarzy. Jednak pracy nie umila managment. Bywały dni gdzie z dobrym humorem wkraczało się do pracy, ale szybko mijał gdy na zmianę wchodziła osoba zarządzająca punktem. Serdecznie polecam jakiekolwiek szkolenie w zakresie zarządzania ludźmi dla menagera, gdyż polityka szczucia pracowników między sobą sprawdza się słabo. Sztuczne wytwarzanie konfliktów po to, aby pracownicy nie rozmawiali ze sobą zbyt dużo na zmianie to norma. Obserwacje przez kamerę także są na początku dziennym i nie mówię tu o uzasadnionym kontrolowaniu punktu tylko nałogowym sprawdzaniu. Po wykonanej pracy, gdy nie ma klientów nie możesz stać bezczynnie dłużej niż jakieś 4 minuty, bo po takim czasie stania otrzymujesz telefon żeby wytrzeć kurz z przetartych pół h wcześniej stolików lub z poleceniem aby robić pokety na sztućce - btw jedyny patetnt aby managment się do Ciebie nie przyczepił jeśli nie udajesz, że układasz produkty na sklepie tylko stoisz i czekasz na klientów. No i oczywiście podwójne standardy - cudowne. Na zmianie kierownicy zmiany nie są sobie równi. Oczywiście koleżanki osoby zarządzającej są tym kierownikiem zmiany, który ma za zadanie besztać resztę obsługi włącznie z tymi, którzy są na tym samym stanowisku. Wyszukiwanie JAKICHKOLWIEK nawet najmniejszych niedopatrzeń pracowników tylko po to żeby móc zarzucić to, że jesteś gorszy i głupszy. Pani kierownik zmiany z deserowni pokaże Ci szybko, że jest to jej królestwo. Przerwy na papierosa - jeśli nie palisz to masz przerwę na obiad - 1. Jeśli palisz - wychodzisz kiedy chcesz, ile chcesz i na jak długo chcesz. No i oczywiście obsługa zostaje na głowie tych, którzy nie palą. No i gwóźdź programu - oddawanie pieniędzy za pomyłki. Klient źle nazwał zamówienie? Nie chciał orzechowej gałki lodów w deserze tylko czekoladową, a Ty nie zanotowałeś tego poprawie? W natłoku zbierania zamówień popełniłeś błąd i wybrałeś deser malinowy a nie truskawkowy? No to musisz zapłacić za ten błąd ze swoich pieniędzy. Kierownictwo może ewentualnie nabić Ci rabat pracowniczy 15% (amazing). No i za kawę pracowniczą też musisz zapłacić, nie ma nic za darmo. Myliście kiedyś fugi w kafelkach cifem i druciakami po zmianie? Nie? To zatrudnijcie się w Wedlu! Firma zamiast zatrudnić kogoś z zewnątrz aby dokładnie wyczyścił podłogę delegowała swoją załogę aby naparzali fugi o 22 30 cifem - paznokcie po takim zabiegu - do wymiany no i to czy masz rano zajęcia na uczelni nikogo nie obchodzi. masz przyjść o 22 i naparzać fugi, aż będą czyste. Opisane sytuacje są oczywiście moimi własnymi doświadczeniami z miejsca i podsumowując oceniam środowisko pracy na toksyczne, gdyż nie raz widziałem jak młodsi czy słabsi psychicznie pracownicy się zachowywali podczas rozmów czy w ogóle w obecności osoby zarządzającej. Jest to sama w sobie osoba sympatyczna i sposób w jaki zarządza wynika w dużej mierze z braku wiedzy na temat zarządzania ludźmi oraz presji ze strony właściciela, który nie raz potrafił na nią krzyknąć. Jeśli chodzi o pozytywy w pracy w Wedlu w Bramie Królewskiej to zdecydowanie jest nim to, że napiwku są w 100% oddawane pracownikowi, także te z kart. Klient może nabić więcej na kartę i wtedy z utargu wychodzi mniej w gotówce i napiwek idzie do rąk pracownika - tutaj przyznaję, że jest to super fajnie, gdyż w gastro napiwki są często szemraną sprawą, ale tutaj nie - nie trzeba się obawiać podbierania ze strony pracodawcy. Kuchnia ma 2 zł więcej w stawce niż kelnerzy aby wyrównać to, że kelnerzy mają napiwki chociaż niestety nie jest to adekwatne do tego co zgarnia się za obsługę.

Zostaw merytoryczną opinię o Pijalnia Czekolady E. Wedel - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pijalnia Czekolady E. Wedel?

    Zobacz opinie na temat firmy Pijalnia Czekolady E. Wedel tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pijalnia Czekolady E. Wedel
Przejdź do nowych opinii