brak logo

Cyfrowy Polsat S.A.

Toruń

Opinie o Cyfrowy Polsat S.A.

Xx 2015-08-09 08:59:07
Po szkoleniu z teorii dostajesz opiekuna ktory pokazuje jak rozmawia se z klientem, z poczatku tylko sie slucha, w nastepnych dniach zaczyna sie rozmawiac z podpowiedziami od opiekuna (mowi lub pisze to co masz powiedziec lub przekazac
1
pmeps 2015-08-09 18:13:28
Słyszałam, że kasę ze szkolenia otrzymuję się w 3 miesiącu. Pytanie: co jeśli ktoś szybciej zrezygnuje? Jak to wtedy jest? Jakaś kara? Konsekwencje?
goscc 2015-08-21 10:09:48
Cześć, czy ktos wie gdzie jest oddzial w krakowie?
jakie podejscie maja koordynatorzy ?
anonim 2015-09-18 12:45:55
to nie jest do cyfrowego tylko customerservice to jest infolinia orange na rubinkowie
patataj 2015-09-21 23:13:07
ośla stodoło...... to jest infolinia a nie praca w salonie..... Zatrudniają na dzialalnosci gosp lub zleceniowke studenciakom. Na infolinii plusa nam cisną ze mamy klientow w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Moze jakbyscie nam lepiej placili to bysmy nie mieli.......
Rzeszów 2015-10-04 10:46:36
Cyfrowy Polsat możne kiedyś był na poziomie, dzisiaj to jest porażka, wykorzystują ludzi jak się tylko da, a jak nie dajesz rady to cie zwalniają, bo nie maja "korzyści". ( usunięte przez administratora ) Jeśli ta firma płaci pracownikom na stanowiskach, którzy w taki sposób pilnują tego by wszystko było jak należy to gratuluje poziomu. Skandal i mobbing!!
2
km26 2015-10-16 11:08:30
Pracuję w Cyfrowym Polsacie ponad rok i chcę tam pracować dalej. Pomimo paru uniedogodnień (brak umowy o pracę) jest sens tam pracować - dobra płaca i podejscie do czlowieka. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania związane z pracą w Toruniu, w razie spełnienia wymogów podpiszę się jako osoba polecająca jeżeli spełnisz nowe wymogi. Wszelkie pytania proszę kierować na adres km26@tlen.pl
XXXXXX 2015-10-22 00:42:19
Witam.Pracuję w Polsacie od jakiegoś czasu.Widzę,że wiele osób mocno krytykuje pracy w CP.Moim zdaniem te osoby racji nie mają.Praca jest naprawdę niezła.Wiadomo jak w każdej pracy,są plusy i minusy,ale plusy tutaj przeważają.Nie jest trudno się dostać.Test teoretyczny również jest spokojnie do zdania.Tak samo jak odsłuch (czyli część praktyczna testu).Wiadomo początki są trudne,sporo rzeczy do nauczenia się,ale zawsze można zadzwonić na konsultację do kontrolerów ,którzy udzielą potrzebnej informacji (oczywiście jak któryś ma gorszy dzień,to bywa średnio miły,ale raczej rzadko się to zdarza).Poza tym przez pierwsze kilka miesięcy robienie błędów jest nazwijmy to "akceptowalne".Nikt głowy za to nie urwie ,bo nikt na początku nie był omnibusem.Godziny pracy są elastyczne.Można też kupować i sprzedawać zmiany ( na czym zresztą można bardzo dobrze zarobić,bo chociażby zmiany popołudniowe "chodzą" tak od 100 do 150,a z godzinówki za taką zmianę wychodzi może połowa tego!).Można też czasem utargować wykasowanie jakieś zmiany u kierownictwa.Czasami też podczas zmiany zdarzają się różne szkolenia,spotkania ,a godzinówka normalnie za to wpada.Polsat płaci za wszystko.Po 3 miechach wpada zwrot za szkolenie.Naprawdę mogę tę pracę polecić.Z prowizjami (prowizję są nie tylko za umowy,ale też np. za zgodę na wysyłanie faktur mailem,3 złote od zgody,taka zgodę dość często klienci wyrażają ,przy tysiącach rozmów za same zgody może parę setek wpaść) można spokojnie zarobić ponad 2000 na rękę i to początku (nie robiąc więcej niż 191,za 191 godzin jest plus 200 zł premii,tylko trzeba pamiętać o miesięcznym opóźnieniu w wypłacaniu premii,więc 1 miesiąc jest bez prowizji)).Z czasem stawka godzinowa się zwiększa,a umiejętności sprzedażowe rosną.Znam wiele osób,które wyciągają po 4000-5000 na czysto.Rekordziści nawet 10,ale to pracując po 300 godzin.Wiadomo.Coś za coś.Dodam,że nie ciśnienia na plany sprzedażowe.Jak zrobisz to ok,ale nikt Cię nie zwolni za niewyrabianie norm.To nie jest infolinia typowo sprzedażowa.Jeśli chodzi o minusy.Na pewno upierdliwi klienci,którzy czasem się zdarzają.Albo uporczywe kolejki (więcej osób dzwoni,niż konsultantów i połączenie wpada co chwilę).DO tego szczególnie ostatnio powtarzający się non stop komunikat o braku sygnału (powtarzanie 100 razy pod rząd tej samej procedury jest bardzo nużące,zwłaszcza jak klient jest reklamacyjny).Natomiast da się to przeżyć.Są też dni luźniejsze.Zależy jak się trafi.Reasumując.Jeśli się wahasz,to spróbuj.Też na początku miałem opory,chciałem się wycofać,ale jak przetrwasz początek,to potem będzie z górki.Nie zjedzą Cię tam.Osobiście przynajmniej rok zamierzam tam popracować,bo się zwyczajnie opłaca.Pozdro ludzie.
Boxing 2015-11-01 00:19:54
Witam, czy firma pośrednicząca dla CP Customer Service jest jakaś bardziej zaufana? Oprócz maila i telefonu nie ma o nich żadnych informacji w necie :/
. 2015-11-11 16:39:17
Rad... Jestem zaskoczony, że Ci się chce wypisywać tego typu komentarze, można pokusić się o stwierdzenie, że jest to żałosne. Oby wynikało to z polecenia służbowego, jeżeli nie, to naprawde nie będąc złośliwym, powinieneś pomyśleć o terapii.
1
. 2015-11-11 16:43:30
Rad... Jestem zaskoczony, że Ci się chce wypisywać tego typu komentarze, można pokusić się o stwierdzenie, że jest to żałosne. Oby wynikało to z polecenia służbowego, jeżeli nie, to naprawde nie będąc złośliwym, powinieneś pomyśleć o terapii.
1
Alek 2015-11-11 21:16:30
Ciekawa firma
1
hela 2015-11-22 17:02:10
Witam chciałbym się dowiedzieć jak długo trwa u was szkolenie?
2
hania 2015-11-25 11:17:25
Jak jest liczone wynagrodzenie na infolinii?
ologlogow 2015-12-30 14:17:24
WITAM
CZY KTOŚ MOŻE PODAĆ MI @ do dyrektora CYFROWEGO POLSATU? olewają mój problem i chcę napisać bezpośrednio do niego
Z GÓRY DZIEKUJE !!
ocena 2016-01-11 21:29:08
Nie zaprzataj sobie głowy lipa
samuraj 2016-01-12 19:00:44
pracowałem na infolinii cp na ogólnej jakiś dłuższy czas, szło całkiem nieźle jeżeli chodzi o kase z prowizji. Wiadomo, że nie wszystko było zajebiste (kazdy na cos narzeka), ale nie można mieć wszystkiego... Nabijałem swoja kabzę z jakieś poltora roku i przeniesli mnie do plusa- prowizje o dziwo jeszcze wieksze, co prawda na poczatku trzeba na nowo ogarnac wszystko, ale to co najwazniejsze jest do przodu- czyli kasa. Mozna wycisnac wiecej- za sprzedane umowy, odbieranie polaczen, faktury- duzo tego i tak na prawde mozna sie dogadac z kierownikami w kazdym temacie. Jesli ktos jest chetny to napiszcie- zalatwie wszystko za was z polecenia
4
anonim 2016-01-12 22:41:15
Czy jak jesteś na polkomtelu to masz prowizje za umowę na ih średnio po ok 15 zł ?
ciekawy 2016-01-12 22:59:34
O właśnie jaką macie podstawę premie umowę i prowizje?
??? 2016-01-13 19:28:47
Samuraj dawaj bo jesteśmy ciekawi
1
Anonim 2016-01-15 08:18:56
Samuraj daj znać jaką macie umowę, podstawę prowizję za umowę, cele itp.
Ydyc 2016-01-18 07:30:18
Napisał bzdurę ze jest ok i już nic nie odpisuje :)
Plusiak 2016-01-18 19:43:14
Duzo u Was ludzi pracuje?
pytanko 2016-01-19 18:08:58
A jakie warunki ?
Anonim 2016-01-21 07:46:52
Jest ciekaw jakie są warunki pracy na infolinię plus. Słyszałem że bardzo kiepskie . Samozatrudnienie lub umowa 2000 brutto plus nawet na infolinię handlowej za umowę płacą średnio 15zl że nie zarobi się więcej niż 2200 na rękę. Podobno to najniższe zarobki w branży czy tak jest? Nie płaca za podpisaną nową umowę całego pierwszego abonamentu klienta? Podobno cele z kosmosu a na dodatek strasznie dużo pracy , znajomości wszystkiego i mnustwo programów które kiepsko dzialaja?
2
noname 2016-01-30 20:07:57
firma nastawiona na tanich, niewymagających pracowników, i mam tu na myśli inżynierów i innych specjalistów aplikujących na stanowisko związane z IT
siedziba na łubinowej przypomina skansen, a rozmowa u nich przesłuchanie
2
programista 2016-03-01 17:16:10
Nie polecam aplikować do nich bo stawki oferują mocno "studenckie".
Kiepsko nawet jak na pierwszą pracę w IT.
hupil 2016-03-25 20:16:20
1-Jak sie kwalifikujesz na "euro26" tzn do 26 roku życia i uczysz sie - czyli nie trzeba odprowadzać za ciebie zus -: to umowa zlecenie -|- reszta: założenie własnej działalności.
2-Z samej godzinówki nie przeżyjesz, na szczęscie jest prowizja za różne wciśnięte usługi.
3-Doświadczenie zdobyte w trakcie rozmów z tzw "trudnymi klientami" i wiedza jak działa korporacja: bezcenna. Zarówno w kolejnej pracy jak i we własnym życiu.
4-Oferty, promocje itd zmieniają sie co chwila, więc trzeba ciągle wiedzę uzupełniać.
5-Odporność na stres....... "albo masz wyje**, albo masz prze**".
Anom 2016-04-23 19:46:15
Jeśli chodzi o pieniądze od stycznia tego roku to masakra cięcia wynagrodzeń o 70%. Prowizje śmiechu warte 4,5 , 11 zł za umowę to standard. Szkoda czasu .
2
Katana 2016-04-29 16:15:33
Pozdrawiam młodą blondynkę z brązowymi paznokietkami która sfrustrowana tym, że 3 lata pracuje na telefonie bo jej wykształcenie skończyło się po gimnazjum, i zdenerwowana stanowiskiem trenera prędzej przejrzy telefon/maila niż ci pomoże, no bo ona przecież od początku wszystko wiedziała bo nie miała nic lepszego do roboty tylko studiowanie niezbędnika. Pani D., nieładnie tak kablować na swoich podopiecznych byle udupić ich żeby pracę zaczęli miesiąc później. Karma wróci pamiętaj o tym.
Ogólnie CP w Toruniu spoko firma tylko trzeba uważać z jakim trenerem się przeprowadza pierwsze odsłuchy bo jak traficie na blondi w wieku około 30 lat to od razu zgłaszajcie do góry, że nie potrafi prowadzić treningów, korzysta z telefonów w pracy, przegląda internet i mógłbym tak wymieniać ale po co. Post nasączony jadem bo czasu za szkolenie nikt mi nie odda tylko dlatego, że zostałem wydymany przez kolesiostwo. Karma wróci pamiętajcie o tym, ale jeżeli waszym marzeniem jest karta z debetem i własne miejsce parkingowe pod cyfrowym polsatem to gratuluje ambicji.
Co do samej pracy to jest bardzo w porządku, testy teoretyczne do zdania. Gorzej z odsłuchami gdzie cały skrypt który dostałeś na początku szkolenia musisz po tygodniu znać na pamięć i nawet więcej bo na odsłuchach pytają o wszystko, nawet o to czego nie było na szkoleniu ani w dołączonym skrypcie. Ludzie pracują tam tylko dla pieniędzy, jestem naprawdę ciekaw ile osób tam jest zadowolonych z rozmów z "Januszami" którzy plują się przez słuchawkę bo "Psze pani a kanału nie ma a a miał być", i są uradowani takimi rozwiązaniami.
Reasumując, praca w porządku, ludzie 80% też, tylko te 20% nie umrze kanarkami.
Pozdrawiam wszystkich co przeczytali moje wywody i gratuluje.
4
xxx 2016-05-02 06:31:04
Rozumiem, że nie dostałeś się za pierwszym razem?... to duże osiągnięcie, brawo.
1
katana 2016-05-03 16:32:34
Tak chodzi o panią (usunięte przez administratora)
1
sprzedajność w cenie 2016-05-03 23:20:34
Żeśko, zachowała się fatalnie wiele lat temu, dzis jest w tym samym punkcie co kiedyś i w jakim będzie zawsze; głupią, sfrustrowan [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z prowincji...
1
xxx 2016-05-04 04:14:55
Katana, zdecyduj się o kim piszesz... Pani D jak w Twoim poprzednim poście, czy Pani Żeśko? Bo po pierwsze osoba, którą wskazuje Ci Tomek (pozdrawiam) nie zajmuje się od długiego czasu trenowaniem konsultantów, a po drugie rzucanie w internerach nazwiskami z powodu jakichś swoich osobistych sporów z daną osobą (lub frustracji) nie jest chyba zbyt dobrym pomysłem.
A do Ciebie Tomku (bo na 99% to Ty kryjesz się pod hasłem "nie umiesz rozmawiać, zamknij mordę") - tyle lat minęło odkąd pożegnałeś się z CP, a Ty nadal nie umiesz iść dalej, zająć się swoim życiem.
1
ręka ręke myje 2016-05-06 14:02:05
Ręka rękę myje wszystko w porządku, kapitalizm XXI wieku prawda :)?
1
km222222 2016-05-13 22:40:56
nie ma u nas takiego stanowiska pracy
Potek 2016-06-05 00:05:59
Czy ktoś pracujący na umowę o zlecenie może powiedzieć czy nadal jest ustalone jakieś minimum godzin na grafiku? I czy zmieniły się stawki za prowizję i godzinówka? Pytam, bo chcę wrócić po roku, było tam super :)
Bonzo 2016-08-04 18:32:03
Przepracowałem w cyfrowym polsacie w toruniu prawie dwa lata, pozniej wzieli mnie na plusa i po szkoleniu zwinałem żagiel :)
Zarobić szło, owszem, ale tylko na małym zusie, jak ktos siedzi na słuchawce na duzym zusie jest dla mnie zyciowym nieudacznikiem.Najgorsze co jest w tej pracy to kontrolerzy i kierownicy, bałwany pokroju familly guya, czy inne naćpane osóbki, a ćpa sie tam ostro, wręcz na potęge na podescie. Ważna sprawa jest tez to do kogo sie trafi z skjim, jezeli na jakiegos kolejnego frustrata robiacego po 300 godzin to moze byc cienko i feedback bedzie slaby. Praca spoko na max 2 lata , nie dluzej, dobre dla studenta albo innej osoby bez zadnych obowiazkow. Zarobic idzie, ponizej 2 tysi raczej sie tam nie schodzi nawet tym, którym sie nie chce sprzedawac. Ale atmosfera jest nedzna, i te niewolnicze godziny pracy, 14tki czy nawet 15tki albo 16tki w gale, praca w swieta to tez zenada, tak samo umowa agencyjna na działalnosc to nic innego jak wyzysk
3
marek 2016-08-25 16:13:33
Nie polecam pracy w tej firmie a raczej bycia wspolpracownikiem, bo umowa zlecenie albo wlasna dzialalnosc to wyzysk. Żal mi tych frustratów robiacych po 250 godzin i chwalenia sie ze 4 tysiace zarobili skoro od tego zus i podatek musza zaplacic.
W tej firmie maja ludzi gdzies, atmosfera napieta. Teraz rzucaja ludzi z CP na plusa. Bo nie moga ogarnac call center plusa i kolejek po 300 osob. Trzeba pracowac czy swieto czy zwykly dzien po 14 godzin. I kasa taka sama i to jest wlasnie wlasna dzialalnosc. Nie polecam w zwiazku z duzymi zmianami na gorsze obnizeniem prowizji. I tym ze przychodzac nie wiesz czy bedziesz pracowac w cyfrowym polsacie czy nie kazą Ci isc na plusa bo przeszedles szkolenie. A pieniadze te same. Ciągły stres. Ja z tego obozu sie zwolnilem.
10
heee 2016-08-28 21:05:00
podbił fazę jak to się super pracuje heee .....
Rara 2016-08-29 20:31:11
A jak to jest z tą wlasna dzialalnoscia? O co w tym chodzi
papaja 2016-09-02 20:37:19
w tej firmie ludzie nie mysla. przyklad z windy cp konsul gowniarz na zleceniowce dostaje 5000 zl za nieco ponad 100 godzin czyli za opierdalanie sie . konsul z duzym zusem za ponad 200 gdzie robi z siebie niewolnika dostaje fv na podobna kwote a ile mu z tego zostaje? polowa? zleceniowcy zarabiaja wiecej niz glowny koordynator projektu pozdrawiam :)
1
pracownik 2016-09-14 12:57:10
ktoś tu się połasił na polecenia pracownicze haha "wszystko za was załatwię " matka teresa się znalazła haha
1
Łukasz 2016-10-08 20:40:29
Marek,
Co do jednego przyznam Ci rację - idziesz do pracy do Cyfrowego Polsatu, nikt na żadnym etapie nie wspomina Ci o Plusie, aż tu nagle każą Ci iść na szkolenie z i non stop Ciebie tam wrzucają. To najgorsze, co może być. Nie wiem po co nowych pytają gdzie chcą pracować, skoro jak ktoś wybierze CP, to i tak będzie ciągle rzucany na Plusa, jak dziw*a na telefon - "wyloguj się i idź do góry".

Co do kasy mylisz się. 251h i 4000zł? Jak to z samej godzinówki jest 3412. Jeśli ktoś, kto robi po 251h zrobi z prowizji tylko niecałe 600zł, to pozdro. Przy takiej godzinówce to przynajmniej te 1500zł z samej prowizji.
bum 2016-10-09 18:49:18
Analityk finansowy to może liczyć na dwukładnikowe wynagrodzenie to jeszcze lepiej o nich świadczy. W końcu ważne dla mnie jest, żeby wypłata była na czas.
tomek p. 2016-11-17 14:30:54
Cyfrowy polsat czyli parter jest naprawdę spoko można się wielu rzeczy czepiać ale tam.pracuje się nieźle, za to góra czyli infolinia plusa...
Samo szkolenie na rejestracje kart prepaid ilustruje wszystko co tam ma miejsce na codzień, prowadziła je tak wyniosła i zarozumiała smarkula że człowiek miał z niego ochotę wyjść po 2 min. Chyba była to Daria. Ogólnie otoczona doświadczonymi pracownikami traktowała nas jak dzieci z przedszkola a najmłodsza osoba z nas miała 4- krotnie dłuższy staż pracy niż ona. Jednak to to nic kierownik plusa, to jest dopiero prawdziwy ewenement. Większego chama nie spotkałem nigdy wcześniej nie wiem kto jest głupszy on czy pracownicy którzy tolerują tego debila... Ogólnie jak masz wybór pracować na plusie albo iść do jakiegokolwiek innego call center za połowę stawki to niech idzie gdzie indziej :)
8
yyyy 2016-11-18 22:59:04
Wiekszosc pracownikow przeszla szkolenie z plusa, teraz to jest dramat, przychodze do pracy podpisuje sie na liscie a tam plk i musze isc na gore na plusa... malo tego w trakcie pracy potrafia zadzwonic i powiedziec 'wyloguj sie i idz na gore'... człowiek czuje sie jak najgorszy parobek..
4
onaM 2016-11-21 21:25:40
Który kierownik, bo o ile się nie mylę to jest ich dwóch
. 2016-11-30 14:27:11
jest 3 kierasów jak coś ;p
Bobo 2016-12-07 17:15:08
Załatwię z polecenia, bo co łbie chcesz po 3 miechem dostać prowizję za nowego pracownika nie piszcie nie dajcie łajzie zarobić 150 zł za frajer
2
Zostaw swoją opinię o Cyfrowy Polsat S.A. - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Cyfrowy Polsat S.A.