Opinie o Uber Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Uber Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Uber Poland Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Uber Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Miśka
Inne

Kierowca Ubera zjezdżal podczas kursu kilka razy na pobocze nakłaniając mnie bym się przesiadla do niego na przód ale tego nie zrobilam więc jak juz zatrzymaliśmy się pod adresem docelowym to mnie klepnął w tyłek

pasażer
Inne
@Miśka

chłopak opowiadasz głupoty. To znaczy że Kierowca wyszedł z auta żeby otworzyć Tobie dzwi po to żebyś wyszedł z auta . Hm. przecież to nie trzyma się sensu i prawdy w tym O - zero . ale kierowcom TAXI widocznie to się zdarza . Skoro Piszą .

Marcin Malarz
Inne

zapłaciłem kierowcy po kursie po czym mi przyszło że musze zaplacic jeszcze raz czy to jest normalne przecież oni nawet pokwitowań nie dają po kontakcie z uber niestety zero odzewu porażka totalna nie dość że jerzdzą naćpani co nie ktorzy to jeszcze (usunięte przez administratora)

pasażer
Pracownik
@Marcin Malarz

Marcin - fałszywy z Ciebie Malarz. głupoty piszesz - wszyscy tu z Marcina Malarza śmieją się że już takie brednie nie prawdziwe piszesz .

polak
Inne

kompletnie nie znają miasta dramat auta raczej na złom kiedyś korzystałem ale wróciłem do taryf i wcale nie tak tanio w tym (usunięte przez administratora)uberze

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

pasażer
Pracownik
 Pytanie

polak - co to za NIK śmierdzący - to TAXI (usunięte przez administratora) ? . czy też i Malarja ? Najwyrażniej tak widać z tego co tu Napisane .

logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Jędrzejów
DP CLEAN TECH POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klientka
Inne

Dzień dobry. Niestety mój kierowca pochodzący z odległego bardzo kraju zaproponował mi spotkanie prywatne. Jednak w polskiej kulturze już takie sytuacje są traktowane jako absolutnie niedopuszczalne. Pozostał niesmak

Klientka
Inne
@Klientka

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Właśnie dostałam zwrot na całą sumę z przeprosinami. Kierowca został pouczony.

krakow
Inne

Uber Polska to chyba juz jakies (usunięte przez administratora) - w jeden dzien anulowi mi 2 razy zamowiany transport, na dodatek pobrali oplate, ze to niby ja anulowalam i dodatkowo pobrali calosc oplaty za jeden NIE WYKONANY przejazd. Probuje reklamowac ale to jak walenie glowa o sciane!!!!! Zdecydowanie przechodze na taksowki - tam przynajmniej place jak juz gdzies dojade!

cześek
Inne
@krakow

Krakkow - ty sam w to nie wierzysz co piszesz. jesteś zgniłym i nie myjącym się robolem z TAXI . nie ma takiej możliwości w UBER , co tu wypisujesz .

xxx
Pracownik
@krakow

kolejny zdeterminowany kierowca taxi :)

Ktoś
Inne

Ja (usunięte przez administratora) porażka z tym uberem jak i boltem!! Ceny z kosmosu za kilka kilometrów przejazdu!! Odinstalowuje te apki bo to jest dramat, Ukraińcy się cenią, już wolę jechać normalna taxowka, każdemu znajomemu mówię że to zdziercy i nikomu nie polecam.. A w weekend to już wgl dramat z cenami.. Limuzyna taniej wychodzi.. Wczoraj za przejazd z ul, czarnowiejskiej na ulicę Tadeusza Kantora krzyczeli sobie 65 zł ???????????????????????? szok... Nie pozdrawiam.

xxx
Pracownik
@Ktoś

jesteś zwykłym trollem,ponieważ nikt nie może sobie krzyczeć ceny widzisz ja na swoim telefonie i albo się decydujesz albo nie-twój wybór

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Uber Poland Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?

Typ

Ja zrobiłem obrót 7000 zł w tydzień. Czekam na pieniądze 2 tydzień od partnera. Gość kończy działalność a ja jeździłem za free. Uber po nowych przepisach szybko się skończy. Jak widzę kursy kilometr czy 2 gdzie dojazd do klienta 20km to mnie skreca....

1
Haha
@Typ

7000 w tydzień? Gościu nie da się ????

Typ
@Haha

Wierz mi, że się da. Potrzebowałem pilnie kasy. Jeździłem w tygodniu ponad 100h Do tego doszedł Sylwester gdzie sam miałem prawie 1900 utargu w 10h.

2
aleks
@Typ

jak mogłeś jeździć na aplikacji 100 godzin w tygodniu jak po 12 godzinach ona automatycznie wylogowuje kierowcę i potrzeba odczekać żeby móc się w ogóle zalogować, dwa sylwester jest wyjątkowym dniem więc normalnie takiego obrotu nie zrobisz, jak jeździsz w normalnym tygodniu po 12 godzin na dobę przez 7 dni to masz obrotu coś koło 2000 pln i od tego trzeba jeszcze odjąć koszty (paliwo, najem samochodu esploatacja itp.), od twoich wyimaginowanych 7000 też trzeba (obrót to nie zysk) więc nie pisz nie przemyślanych rzeczy bo to nikomu w niczym nie pomaga

Tom
@Typ

"jak widzę kurs kilometr czy dwa gdzie dojazd 20 kilometrów" to powiedz mi jasnowidzu jak bo robisz bo w uberze po akceptacji zlecenia nie wiesz gdzie będziesz jechał, wiesz to dopiero po dojechaniu do klienta i rozpoczęciu kursu piszesz pierdoły wyssane z palca tak jak te twoje 7000

1
edii
@Tom

akceptuję kurs i przed przyjazdem do Pasażera nie mogę podejrzeć dokąd jadę. kiedyś było tak że widziałem do kąd jadę przed przyjazdem. teraz nie .to jakieś świństwo jakie serwuje nam BOLT . A I JESZCZE JEDNO. u mnie pokazuje czas dojazdu 7-minut a pasażerowi 3 -y. pasażer anuluje przejazd a ja nie mam zapłacone bo spóźniłem się 3-4 min. tak nas rombie BOLT .

2
uberowiec
@Typ

da się zrobić taka kasę tylko w święta i sywetser godziny realne sam też robię 100 godzi jak to zrobić? normalnie 12 godzin pracy przerwa 8 godzin i tak w kółko i masz 100 godzin w tygodniu liczac ze zaczynasz w poniedziałek od 2400 ja jeden tydzień ostro drugi normalnie

Typ
@uberowiec

ja nic o godzinach nie pisałem chociaż uważam że jak ktoś jeździ za długo to zachowuje się mega nieodpowiedzialnie, pisałem że w żadnej aplikacji nie wiesz gdzie będziesz jechał z klientem dopóki go nie odbierzesz, co do kasy tak 2400 jest realne przy 7 dniach jazdy ale obrotu od którego trzeba odjąć koszty (samo paliwo to będzie około 700) a nie zarobku na czysto

Maras
@edii

tak samo rąbie nas kierowców uber, i na uberze i na bolcie nie widać dokąd będziesz jechał dopóki nie dojedziesz do klienta i nie rozpoczniesz przejazdu to raz, dwa nie da się jeździć na aplikacji ubera efektywnie 100 godzin w tygodniu bo po 12 godzinach zalogowania a nie wykonywania przejazdów ona automatycznie wylogowuje kierowcę a ten później musi się przespać liczmy że niech to będzie tylko 6 godzin, dodaj do tego godzinę na jakieś przerwy (jedzenie itp.) czyli około 120 godzin maks. możesz być online (przy założeniu braku jakiegokolwiek prywatnego życia) co nie oznacza wykonywania cały czas przejazdów i nie pisz że zarobiłeś 7000 w tydzień bo nawet z sylwestrem to niemożliwe, mogłeś zrobić obrotu 7000 w miesiącu z sylwestrem łącznie, od obrotu trzeba odjąć koszty

Marco
@edii

Kiedy widzę długi kurs poza miasto, dzwonię do pasażera i mówię, że jadę do pana, ale nie wyświetla mi się dokąd pojedziemy. Pasażer zawsze powie dokąd. Od tego momentu wiem, czy odrzucić kurs czy odebrać pasażera. Robię tak od czasu, gdy odległe zlecenie, ponad 10 km. za miastem, skończył się kursem 1,5 km. jeszcze dalej od miasta.

kierowca z bombowca .

moderatorrr --- nie usuwaj ważnych określeń . one są takie że dodają pikanterii temu stwierdzeniu - lub opisie . aaaaaaaaaaaa jeśli kogoś razi to niech tu nie zagląda.

Obserwator
Inne
 Pytanie
@Typ

190 zł na godzinę ??? Przy stawce nawet 2zł daje 120 zł przy średniej prędkości 60 km/g ...kompletna bzdura !!! Średnia prędkość w mieście to ok 35-40 km/g poza miastem max 60 , a przecież stawki Uber są niższe niż 2 zł /km .....piszesz bajki !!! A świstak zawija :)

Uprzejmość nic nie kosztuje
Inne

Dla wszystkich pasażerów, którzy będą przeglądać tę stronę: miejcie świadomość, że zamawiacie Ubera, a nie wysokoprestiżowe taxi za milion polskich złotych, więc i jakość przejazdu nie musi być powalająca. Najważniejsze, żeby dotrzeć na miejsce w miarę bezpiecznie oraz bez problemów. Jako pasażer mam zrealizowanych ponad 150 przejazdów z oceną 5.0, wystarczy nie być burakiem i: 1. Witać się i żegnać z kierowca, nawet jak nie mówi po polsku - powitania i pożegnania są podobne w językach z grupy tzw. słowiańskich, więc na pewno zrozumieją 2. Nie być rasistą - umiejętność jeżdżenia nie zależy od rasy, płci czy pochodzenia. Znam Polaków, którzy nie umieją jezdzić, a niby są z danego miasta, i znam Ukraińców, którzy z appką i Google Maps śmigają po mieście. Czasem, niestety, to loteria. 3. Zapinać pasy i zakładać maseczkę. Zawsze. 4. Nie robić syfu, nie palić, nie wymiotować w pojeździe. Pilnować, żeby zabierać swoje rzeczy. Mam za sobą też przejazdy z dziwnych, pijanych imprez, gdzie prosiłam kilka razy kierowcę, żeby się zatrzymał, bo mój kolega potrzebuje zwymiotować na poboczu. Oczywiście dałam po wszystkim większy napiwek, bo czas to pieniądz. 5. Zostawiać napiwek, nawet symboliczny. 6. (Opcjonalnie) Jeśli kierowca chce rozmawiać, to pogadać, i to nie o Uberze, bo pewnie już ma dosyć tego tematu. Można rozmawiać o tym co się dzieje, o zainteresowaniach, nawet o pogodzie. Czasem w czasie rozmowy wypadnie jakiś ciekawy temat, i można spędzić pół godziny ucząc się czegoś nowego, z innej perspektywy. To zwykła uprzejmość. Oczywiście nie trzeba rozmawiać, jak się nie ma ochoty. Niestety Polacy mają podejście 'płacę, więc wymagam', które jest kompletnie roszczeniowe, nierealne, chamskie i buraczane. Kierowcy Ubera to normalni ludzie, często z Ukrainy, którzy muszą się gimnastykować do woli wielkich panów Polaków i spełniać ich każde zachcianki, co jest kompletną bzdurą. Jadąc Uberem mam też świadomość, że płacę mało samemu kierowcy, i dlatego zostawiam zawsze napiwki, które są często podwojeniem kwoty która mu zostaje. Nie stać mnie na napiwek - nie stać mnie na przejazd. Najwyżej odmowie sobie jednej kawy na mieście, a to nic w porównaniu do możliwości normalnego wynagrodzenia człowieka za jego prace. Wszystkich gramatycznych fanatyków z góry przepraszam za brak polskich liter, ale zdarzy się, że słownik czegoś nie wyłapie.

Uprzejmość
Inne
@Uprzejmość nic nie kosztuje

A, i najważniejsze: oceny. Jeśli coś jest nie tak, mówię kierowcy o tym i wyjaśniamy to na bieżąco, po wszystkim zostawiam 5, jeśli problem jest rozwiązany. Jeśli wszystko jest ok, też zostawiam 5. Dodaję też komplementy, to mała rzecz, a cieszy. Nie bawię się w żadne raportowanie do Ubera, jeśli mogę rozwiązać problem z kierowcą.

Smok
Pracownik
@Uprzejmość nic nie kosztuje

Od razu widać, że jesteś ukrem.

Smok_Wawelski
Były pracownik

Praca wyłącznie dla ciapaków i ukrów, nie da sie zarobić na życie, chyba, że chcesz poświęcić 400 godzin miesięcznie na jazdy, czas tej wykorzystującej korporacji minął.

1
Smok_Wawelski
Były pracownik

Robota idealna dla potomków banderowcow, nikt kto ma minimum szacunku dla siebie nigdy nie będzie tak dziadował.

Deny
Inne

(usunięte przez administratora) nic więcej , przedłużali i przedłużali a na koniec anulowali i nie oddali pieniędzy !! Chciałbym ci napluć w twarz

Dissapointed
Inne

Niedość że kierowcy każą siebie szukać zamiast przyjechać pod wskazany adres to jeszcze nie ma jak na to złożyć reklamacji bo linki nie działają!!!To jest żart.

Client123
Inne

Zamówiłam przejazd,niestety kierowca nie dojechał pod wskazany adres tylko parę bloków dalej i stwierdził że to ja mam do niego podejść i go znaleźć.Poczatkowo próbowałam go znaleźć ale okazało się że jest jeszcze w innym miejscu niż powiedział,po czym anulował przejazd i wykasował z historii przejazdów,także nawet nie dało się zrobić na to reklamacji ale mam zapisany nr tel z którego się ze mną kontaktował więc zrobiłam reklamacje przez inny formularz ale niestety odpowiedzi brak.To jest skandal że kierowca może taj traktować klienta a dział reklamacji nic z tym nie robi.

Artur
Inne

Kompletnie niepoważni - szczerze odradzam!

andrzej
Inne

Kurs zamówiony poprzedniego dnia- UBER nie przyjechał.Żadnej informacji o kursie nic kompletnie.Osoba w wieku 86 lat umówiona na szczepienie Covidowe nie dojechała na czas.Dziękuję ci uberze jesteś the best.Nigdy więcej z tym przewożnikiem. Wdzięczny pasażer.

pasażer
Inne
@andrzej

andrzej - takie głupoty tylko może wymyśleć Głupi taksówkarz. nikt tobie Kierowco Korpo TAXI czy tam --- MAJ-TAXI --- nie uwierzy . po prost nie realne to w UBER ani BOLT .

1
bolo
Pracownik
@andrzej

Jeździcie za 20 % normalnej ceny kierowca z tego co płacicie ma 30% i zero napiwku to czego się spodziewacie W restauracji np obiad kosztuje 50 zł płacicie 50 zł ÷ napiwek a w ubierze jedziecie za np 50 zł płacicie 10 zł i dowidzenia. Czyste (usunięte przez administratora).

Anna
Pracownik
@andrzej

Nikt normalny z ubieram nie jeździ to nie taksówka tylko wymysł... Szkoda ze takim kosztem ale nauczka będzie do jazdy na terminy są taxi

*****
Kandydat
 Pytanie
@andrzej

A co chciałeś za marne grosze? Żeby limuzyna przyjechała i rozścielono czerwony dywan? Jesteście ludzie łajdakami, zero szacunku dla pracy drugiego człowieka. Rzucić ochłap, kilka złotych bez napiwku. Polska to kraj g*wn*zjadów - sami by chcieli zarabiać jak najlepiej, a swojemu bliźniemu zapłacili by cały ch*j za usługę. A najlepiej uciekli nie płacąc nic. Ot, polski katolicyzm - traktowanie bliźniego tak, że niedługo będziemy zazdrościć (usunięte przez administratora)

I dobrze
Pracownik
@andrzej

Dzieki temu bedzie zylae dluzej

Hahahaha co za im&ec¥l
Inne
@andrzej

Straszne można się wzruszyć. Chciałeś jechać za darmo ale się nie udało znaleźć leszcza. Smuteczek haha.

Krzysztof
Inne

Nic dodać nic ująć . Przejazd zamówiony kilka godzin wcześniej, oczywiście anulowano. Firma zasługuje na średnią opinii które ma.

Izabela
Inne
 Pytanie

W poneodzialek w ciągu dnia (nie w nocy, nie w sylwestra, nie w nowy rok. Zwykły dzień w środku tygodnia) zamówiłam przejazd. 10 minut oczekiwania i żaden kierowca nie podjął się zlecenia. Wszyscy mnie odrzucali. Powód? Nie wiem i się nie dowiem. Pieniądze z konta zniknęły. Zgłosiłam reklamację jednak firma nie widzi w tym nic złego. Środki zostały zamrożone i jest to według nich standardowa procedura. obsługa klienta key i kwiczy. W ciągu godizny pisałam z 4 czy nawet 5 różnymi osobami. Tłumaczę że żaden przejazd się nie odbył. Żaden kierowca nie był wyznaczony a środki magicznie zniknęły. Jedna z Pan sugeruje ze potrzeba więcej cierpliwości bo jak się kierowca spóźnia 5minut to może stoi w korku. Pani nawet nie raczyła przeczytać mojej wiadomości lub pomyliły jej się okienka bo nie była w stanie zrozumieć że żaden kierowca nawet nie przyjął zlecenia. Według obsługi nie zasłużyłam nawet na wyjaśnienie i przeprosiny a o zwrocie środkow mogę pomarzyc.

pasażer
Inne
@Izabela

Izabela - bajki opowiadasz. nie ma takiej możliwości żeby tak się stało jak tu opisujesz.

Dorota
Inne

Dużo jest opinii zarówno od klientów, jak i osób pracujących w firmie przewozowej Uber. Na pewno, każdy przed podjęciem pracy musi zgodzić się na warunki umowy. Grunt to uczciwy przewoźnik i dobra komunikacja z ludźmi. Czy bywają rekrutacje do biura firmy, i jak wygląda atmosfera w pracy?

Tomasz
Inne

Aplikacja to jakiś żart. Ciągle pojawia się komunikat, że muszę wysłać SMS o treści Go na numer 827-222. żeby zamówić przejazd. Problem jest taki, że nie da się wysłać wiadomości na ten (usunięte przez administratora)numer.

Zostaw merytoryczną opinię o Uber Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Uber Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Uber Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Uber Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 4 to opinie pozytywne, 43 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Uber Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Uber Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Uber Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii