Kierowca Ubera zjezdżal podczas kursu kilka razy na pobocze nakłaniając mnie bym się przesiadla do niego na przód ale tego nie zrobilam więc jak juz zatrzymaliśmy się pod adresem docelowym to mnie klepnął w tyłek
chłopak opowiadasz głupoty. To znaczy że Kierowca wyszedł z auta żeby otworzyć Tobie dzwi po to żebyś wyszedł z auta . Hm. przecież to nie trzyma się sensu i prawdy w tym O - zero . ale kierowcom TAXI widocznie to się zdarza . Skoro Piszą .
zapłaciłem kierowcy po kursie po czym mi przyszło że musze zaplacic jeszcze raz czy to jest normalne przecież oni nawet pokwitowań nie dają po kontakcie z uber niestety zero odzewu porażka totalna nie dość że jerzdzą naćpani co nie ktorzy to jeszcze (usunięte przez administratora)
Marcin - fałszywy z Ciebie Malarz. głupoty piszesz - wszyscy tu z Marcina Malarza śmieją się że już takie brednie nie prawdziwe piszesz .
kompletnie nie znają miasta dramat auta raczej na złom kiedyś korzystałem ale wróciłem do taryf i wcale nie tak tanio w tym (usunięte przez administratora)uberze
(usunięte przez administratora)
polak - co to za NIK śmierdzący - to TAXI (usunięte przez administratora) ? . czy też i Malarja ? Najwyrażniej tak widać z tego co tu Napisane .
Dzień dobry. Niestety mój kierowca pochodzący z odległego bardzo kraju zaproponował mi spotkanie prywatne. Jednak w polskiej kulturze już takie sytuacje są traktowane jako absolutnie niedopuszczalne. Pozostał niesmak
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Właśnie dostałam zwrot na całą sumę z przeprosinami. Kierowca został pouczony.
Uber Polska to chyba juz jakies (usunięte przez administratora) - w jeden dzien anulowi mi 2 razy zamowiany transport, na dodatek pobrali oplate, ze to niby ja anulowalam i dodatkowo pobrali calosc oplaty za jeden NIE WYKONANY przejazd. Probuje reklamowac ale to jak walenie glowa o sciane!!!!! Zdecydowanie przechodze na taksowki - tam przynajmniej place jak juz gdzies dojade!
Ja (usunięte przez administratora) porażka z tym uberem jak i boltem!! Ceny z kosmosu za kilka kilometrów przejazdu!! Odinstalowuje te apki bo to jest dramat, Ukraińcy się cenią, już wolę jechać normalna taxowka, każdemu znajomemu mówię że to zdziercy i nikomu nie polecam.. A w weekend to już wgl dramat z cenami.. Limuzyna taniej wychodzi.. Wczoraj za przejazd z ul, czarnowiejskiej na ulicę Tadeusza Kantora krzyczeli sobie 65 zł ???????????????????????? szok... Nie pozdrawiam.
jesteś zwykłym trollem,ponieważ nikt nie może sobie krzyczeć ceny widzisz ja na swoim telefonie i albo się decydujesz albo nie-twój wybór
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Uber Poland Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?
Ja zrobiłem obrót 7000 zł w tydzień. Czekam na pieniądze 2 tydzień od partnera. Gość kończy działalność a ja jeździłem za free. Uber po nowych przepisach szybko się skończy. Jak widzę kursy kilometr czy 2 gdzie dojazd do klienta 20km to mnie skreca....
Wierz mi, że się da. Potrzebowałem pilnie kasy. Jeździłem w tygodniu ponad 100h Do tego doszedł Sylwester gdzie sam miałem prawie 1900 utargu w 10h.
jak mogłeś jeździć na aplikacji 100 godzin w tygodniu jak po 12 godzinach ona automatycznie wylogowuje kierowcę i potrzeba odczekać żeby móc się w ogóle zalogować, dwa sylwester jest wyjątkowym dniem więc normalnie takiego obrotu nie zrobisz, jak jeździsz w normalnym tygodniu po 12 godzin na dobę przez 7 dni to masz obrotu coś koło 2000 pln i od tego trzeba jeszcze odjąć koszty (paliwo, najem samochodu esploatacja itp.), od twoich wyimaginowanych 7000 też trzeba (obrót to nie zysk) więc nie pisz nie przemyślanych rzeczy bo to nikomu w niczym nie pomaga
"jak widzę kurs kilometr czy dwa gdzie dojazd 20 kilometrów" to powiedz mi jasnowidzu jak bo robisz bo w uberze po akceptacji zlecenia nie wiesz gdzie będziesz jechał, wiesz to dopiero po dojechaniu do klienta i rozpoczęciu kursu piszesz pierdoły wyssane z palca tak jak te twoje 7000
akceptuję kurs i przed przyjazdem do Pasażera nie mogę podejrzeć dokąd jadę. kiedyś było tak że widziałem do kąd jadę przed przyjazdem. teraz nie .to jakieś świństwo jakie serwuje nam BOLT . A I JESZCZE JEDNO. u mnie pokazuje czas dojazdu 7-minut a pasażerowi 3 -y. pasażer anuluje przejazd a ja nie mam zapłacone bo spóźniłem się 3-4 min. tak nas rombie BOLT .
da się zrobić taka kasę tylko w święta i sywetser godziny realne sam też robię 100 godzi jak to zrobić? normalnie 12 godzin pracy przerwa 8 godzin i tak w kółko i masz 100 godzin w tygodniu liczac ze zaczynasz w poniedziałek od 2400 ja jeden tydzień ostro drugi normalnie
ja nic o godzinach nie pisałem chociaż uważam że jak ktoś jeździ za długo to zachowuje się mega nieodpowiedzialnie, pisałem że w żadnej aplikacji nie wiesz gdzie będziesz jechał z klientem dopóki go nie odbierzesz, co do kasy tak 2400 jest realne przy 7 dniach jazdy ale obrotu od którego trzeba odjąć koszty (samo paliwo to będzie około 700) a nie zarobku na czysto
tak samo rąbie nas kierowców uber, i na uberze i na bolcie nie widać dokąd będziesz jechał dopóki nie dojedziesz do klienta i nie rozpoczniesz przejazdu to raz, dwa nie da się jeździć na aplikacji ubera efektywnie 100 godzin w tygodniu bo po 12 godzinach zalogowania a nie wykonywania przejazdów ona automatycznie wylogowuje kierowcę a ten później musi się przespać liczmy że niech to będzie tylko 6 godzin, dodaj do tego godzinę na jakieś przerwy (jedzenie itp.) czyli około 120 godzin maks. możesz być online (przy założeniu braku jakiegokolwiek prywatnego życia) co nie oznacza wykonywania cały czas przejazdów i nie pisz że zarobiłeś 7000 w tydzień bo nawet z sylwestrem to niemożliwe, mogłeś zrobić obrotu 7000 w miesiącu z sylwestrem łącznie, od obrotu trzeba odjąć koszty
Kiedy widzę długi kurs poza miasto, dzwonię do pasażera i mówię, że jadę do pana, ale nie wyświetla mi się dokąd pojedziemy. Pasażer zawsze powie dokąd. Od tego momentu wiem, czy odrzucić kurs czy odebrać pasażera. Robię tak od czasu, gdy odległe zlecenie, ponad 10 km. za miastem, skończył się kursem 1,5 km. jeszcze dalej od miasta.
moderatorrr --- nie usuwaj ważnych określeń . one są takie że dodają pikanterii temu stwierdzeniu - lub opisie . aaaaaaaaaaaa jeśli kogoś razi to niech tu nie zagląda.
190 zł na godzinę ??? Przy stawce nawet 2zł daje 120 zł przy średniej prędkości 60 km/g ...kompletna bzdura !!! Średnia prędkość w mieście to ok 35-40 km/g poza miastem max 60 , a przecież stawki Uber są niższe niż 2 zł /km .....piszesz bajki !!! A świstak zawija :)
Dla wszystkich pasażerów, którzy będą przeglądać tę stronę: miejcie świadomość, że zamawiacie Ubera, a nie wysokoprestiżowe taxi za milion polskich złotych, więc i jakość przejazdu nie musi być powalająca. Najważniejsze, żeby dotrzeć na miejsce w miarę bezpiecznie oraz bez problemów. Jako pasażer mam zrealizowanych ponad 150 przejazdów z oceną 5.0, wystarczy nie być burakiem i: 1. Witać się i żegnać z kierowca, nawet jak nie mówi po polsku - powitania i pożegnania są podobne w językach z grupy tzw. słowiańskich, więc na pewno zrozumieją 2. Nie być rasistą - umiejętność jeżdżenia nie zależy od rasy, płci czy pochodzenia. Znam Polaków, którzy nie umieją jezdzić, a niby są z danego miasta, i znam Ukraińców, którzy z appką i Google Maps śmigają po mieście. Czasem, niestety, to loteria. 3. Zapinać pasy i zakładać maseczkę. Zawsze. 4. Nie robić syfu, nie palić, nie wymiotować w pojeździe. Pilnować, żeby zabierać swoje rzeczy. Mam za sobą też przejazdy z dziwnych, pijanych imprez, gdzie prosiłam kilka razy kierowcę, żeby się zatrzymał, bo mój kolega potrzebuje zwymiotować na poboczu. Oczywiście dałam po wszystkim większy napiwek, bo czas to pieniądz. 5. Zostawiać napiwek, nawet symboliczny. 6. (Opcjonalnie) Jeśli kierowca chce rozmawiać, to pogadać, i to nie o Uberze, bo pewnie już ma dosyć tego tematu. Można rozmawiać o tym co się dzieje, o zainteresowaniach, nawet o pogodzie. Czasem w czasie rozmowy wypadnie jakiś ciekawy temat, i można spędzić pół godziny ucząc się czegoś nowego, z innej perspektywy. To zwykła uprzejmość. Oczywiście nie trzeba rozmawiać, jak się nie ma ochoty. Niestety Polacy mają podejście 'płacę, więc wymagam', które jest kompletnie roszczeniowe, nierealne, chamskie i buraczane. Kierowcy Ubera to normalni ludzie, często z Ukrainy, którzy muszą się gimnastykować do woli wielkich panów Polaków i spełniać ich każde zachcianki, co jest kompletną bzdurą. Jadąc Uberem mam też świadomość, że płacę mało samemu kierowcy, i dlatego zostawiam zawsze napiwki, które są często podwojeniem kwoty która mu zostaje. Nie stać mnie na napiwek - nie stać mnie na przejazd. Najwyżej odmowie sobie jednej kawy na mieście, a to nic w porównaniu do możliwości normalnego wynagrodzenia człowieka za jego prace. Wszystkich gramatycznych fanatyków z góry przepraszam za brak polskich liter, ale zdarzy się, że słownik czegoś nie wyłapie.
A, i najważniejsze: oceny. Jeśli coś jest nie tak, mówię kierowcy o tym i wyjaśniamy to na bieżąco, po wszystkim zostawiam 5, jeśli problem jest rozwiązany. Jeśli wszystko jest ok, też zostawiam 5. Dodaję też komplementy, to mała rzecz, a cieszy. Nie bawię się w żadne raportowanie do Ubera, jeśli mogę rozwiązać problem z kierowcą.
Praca wyłącznie dla ciapaków i ukrów, nie da sie zarobić na życie, chyba, że chcesz poświęcić 400 godzin miesięcznie na jazdy, czas tej wykorzystującej korporacji minął.
Robota idealna dla potomków banderowcow, nikt kto ma minimum szacunku dla siebie nigdy nie będzie tak dziadował.
(usunięte przez administratora) nic więcej , przedłużali i przedłużali a na koniec anulowali i nie oddali pieniędzy !! Chciałbym ci napluć w twarz
Niedość że kierowcy każą siebie szukać zamiast przyjechać pod wskazany adres to jeszcze nie ma jak na to złożyć reklamacji bo linki nie działają!!!To jest żart.
Zamówiłam przejazd,niestety kierowca nie dojechał pod wskazany adres tylko parę bloków dalej i stwierdził że to ja mam do niego podejść i go znaleźć.Poczatkowo próbowałam go znaleźć ale okazało się że jest jeszcze w innym miejscu niż powiedział,po czym anulował przejazd i wykasował z historii przejazdów,także nawet nie dało się zrobić na to reklamacji ale mam zapisany nr tel z którego się ze mną kontaktował więc zrobiłam reklamacje przez inny formularz ale niestety odpowiedzi brak.To jest skandal że kierowca może taj traktować klienta a dział reklamacji nic z tym nie robi.
Kompletnie niepoważni - szczerze odradzam!
Kurs zamówiony poprzedniego dnia- UBER nie przyjechał.Żadnej informacji o kursie nic kompletnie.Osoba w wieku 86 lat umówiona na szczepienie Covidowe nie dojechała na czas.Dziękuję ci uberze jesteś the best.Nigdy więcej z tym przewożnikiem. Wdzięczny pasażer.
andrzej - takie głupoty tylko może wymyśleć Głupi taksówkarz. nikt tobie Kierowco Korpo TAXI czy tam --- MAJ-TAXI --- nie uwierzy . po prost nie realne to w UBER ani BOLT .
Jeździcie za 20 % normalnej ceny kierowca z tego co płacicie ma 30% i zero napiwku to czego się spodziewacie W restauracji np obiad kosztuje 50 zł płacicie 50 zł ÷ napiwek a w ubierze jedziecie za np 50 zł płacicie 10 zł i dowidzenia. Czyste (usunięte przez administratora).
Nikt normalny z ubieram nie jeździ to nie taksówka tylko wymysł... Szkoda ze takim kosztem ale nauczka będzie do jazdy na terminy są taxi
A co chciałeś za marne grosze? Żeby limuzyna przyjechała i rozścielono czerwony dywan? Jesteście ludzie łajdakami, zero szacunku dla pracy drugiego człowieka. Rzucić ochłap, kilka złotych bez napiwku. Polska to kraj g*wn*zjadów - sami by chcieli zarabiać jak najlepiej, a swojemu bliźniemu zapłacili by cały ch*j za usługę. A najlepiej uciekli nie płacąc nic. Ot, polski katolicyzm - traktowanie bliźniego tak, że niedługo będziemy zazdrościć (usunięte przez administratora)
Straszne można się wzruszyć. Chciałeś jechać za darmo ale się nie udało znaleźć leszcza. Smuteczek haha.
Nic dodać nic ująć . Przejazd zamówiony kilka godzin wcześniej, oczywiście anulowano. Firma zasługuje na średnią opinii które ma.
W poneodzialek w ciągu dnia (nie w nocy, nie w sylwestra, nie w nowy rok. Zwykły dzień w środku tygodnia) zamówiłam przejazd. 10 minut oczekiwania i żaden kierowca nie podjął się zlecenia. Wszyscy mnie odrzucali. Powód? Nie wiem i się nie dowiem. Pieniądze z konta zniknęły. Zgłosiłam reklamację jednak firma nie widzi w tym nic złego. Środki zostały zamrożone i jest to według nich standardowa procedura. obsługa klienta key i kwiczy. W ciągu godizny pisałam z 4 czy nawet 5 różnymi osobami. Tłumaczę że żaden przejazd się nie odbył. Żaden kierowca nie był wyznaczony a środki magicznie zniknęły. Jedna z Pan sugeruje ze potrzeba więcej cierpliwości bo jak się kierowca spóźnia 5minut to może stoi w korku. Pani nawet nie raczyła przeczytać mojej wiadomości lub pomyliły jej się okienka bo nie była w stanie zrozumieć że żaden kierowca nawet nie przyjął zlecenia. Według obsługi nie zasłużyłam nawet na wyjaśnienie i przeprosiny a o zwrocie środkow mogę pomarzyc.
Dużo jest opinii zarówno od klientów, jak i osób pracujących w firmie przewozowej Uber. Na pewno, każdy przed podjęciem pracy musi zgodzić się na warunki umowy. Grunt to uczciwy przewoźnik i dobra komunikacja z ludźmi. Czy bywają rekrutacje do biura firmy, i jak wygląda atmosfera w pracy?
Aplikacja to jakiś żart. Ciągle pojawia się komunikat, że muszę wysłać SMS o treści Go na numer 827-222. żeby zamówić przejazd. Problem jest taki, że nie da się wysłać wiadomości na ten (usunięte przez administratora)numer.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Uber Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Uber Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Uber Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 4 to opinie pozytywne, 43 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Uber Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Uber Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.