Chciałbym powiedzieć że kierowca o imieniu Adrian który jeździ Toyotą Prius o numerze bocznym 3430, to (usunięte przez administratora) Gdy widzi że ludzie są pijani to nalicza dodatkową opłatę za sprzątnie, czyli za wymioty. Nawet jak taka sytuacja nie miała miejsca, do tego jest tak beszczelny że wysyła zdjęcie z nie swojego auta. Jest to straszne (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) ponieważ firma uber nic z tym nie robi, tylko udaje że nic się nie stało, jak pasażer udowodni że sytuacja nie miała miejsca.
Zamówiłem żonie ubera by wróciła szybciej do domu. Kierowca zagadywał o numer , moja mu że nie i że ma męża. Nawet nagrała na telefon większość rozmowy. Koleś naciskał by się z nim spotkała a potem powiedział że nie wypuści jej z auta. Zrobiła mu awanturę i ja wypuścił. Odradzam totalnie. PS tacy kolesie żerują na pijanych małolatach które robią algide że kurs to fakt. Jest popyt jest podaż , ale przesada jest to co wyprawiają cintzw kierowcy.
Kierowcy bardzo "różni". Nie stosują podstawowych zasad ruchu drogowego. Nie znają tras, jeżdżą droga 2x dłuższą. Niejednokrotnie były problemy z opłatą za kurs w gotówce. Kierowcy nie raz mieli problem z wydaniem $ za kurs. Ostatni kierowca nie stawił się na miejscu. Po złożeniu reklamacji - reklamacja nie została przyjęta. Nie wiem, co mam rozumieć przez prawidłowe naliczenie kosztu, skoro stałam w wyznaczonym miejscu i nikogo nie było. Zastanawiam się, kto mi zwróci $ za mój stracony czas i spóźnienie. Nie polecam. Jakość pozostawia wiele do życzenia.
(usunięte przez administratora)
Kiedyś jeździłem w mega.. To było kiedyś.. i widzę że kolega dalej cudowne opinie o swojej korporacji piszę.. dalej taka sama forma reklamy. Niestety ale w Bolcie cena jest znana przed kursem co do grosza więc nawet jadąc dalej lecz szybciej będąc na miejscu nic nie zmienia.. cena jest zawsze taka jak podczas zamawiania, natomiast w U nie jest już tak kolorowo.. ceny są wysokie dla klientów ale kierowca dostaje ochłapy.
Brak znajomości języka, manipulowanie przy aplikacji, naciàganie na koszty przez wydłużanie trasy, kiepski system reklamacyjny w ubierze, mega Taxi natomiast ma świetną obsługę i niższe ceny…
Dużym nieporozumieniem jest, że zatrudniacie cudzoziemców, którzy nie rozumieją języka polskiego. Mi to się w głowie nie mieści.
Cudzoziemcy za kierownicą to tak jak by Nas wiózł KAMIKADZE . osoba łamiące przepisy ruchu drogowego i mający problemy ze swoją obyczajowością . jestem przekonany i świadomy o czym tu napisałem.
Nie polecam. Pod czas zamawiania przejazdu sugerowana wartość była 19.70 pln, jednak w trakcie przejazdu kierowca powiadomił mnie, że miejsce docelowe pokazuje gdzie indziej. Przepraszał i mówił, że często się takie cuda dzieją z aplikacją. Poprosił więc o ponowne dodanie adresu w aplikacji. Pobrano mi z konta 28.05 pln. Kierowca tylko zaproponował skontaktować się z działem obsługi klienta, zapełniał, że napewno zostaną mi zwrócone pieniądze. Po złożonej reklamacji (przez aplikacje, brak możliwości kontaktu telefonicznego) dostałam odpowiedź, że pobrana kwota była zgodna z szacunkami dla przejazdu. Tyle w temacie, nie da się w żaden inny sposób z nimi się skontaktować. A więc zostałam (usunięte przez administratora) korzystałam z Ubera ostatni raz. Odradzam
głupoty piszesz Ja . wstydzisz sam się , nawet swojego imienia. . Kierowca chya TAXI Korpo --- oni wszystko wiedzą nawet , a przedewszystkim Rombać pasażerów na Kasę . Ty -- pseudo JA , jesteś jednym z tych TAXI (usunięte przez administratora)
Lepiej chodź na piechotę to oszczędzisz grosza byście się wstydzili dziady narzekać przecież i tak płacicie w tej (usunięte przez administratora)grosze i uczestniczycie w wyzysku i (usunięte przez administratora)21 wieku jaką jest uber który pobiera prowizje od waszych groszowych kursów 33% ale młodzi Polacy szczególnie to takie nowoczesne (usunięte przez administratora)sam by chciał zarabiać miliony a drugiemu płacić grosze
Nie jestem zadowolona z usług, kierowca wiózł mnie okrężną drogą. Policzył większą kwotę
Nie bardzo ogarniam. Cena znana "z góry" jest podana w aplikacji. Nie ma znaczenia jaką trasę wybierze kierowca. Jeśli jedzie dłuższą, jego strata. Panowie z dawnej TAXI, musicie to wreszcie ogarnąć.
Baranie jak kierowca pojedzie dalej i dłużej to ty za to zapłacisz i napewno to nie będzie kwota którą widziałeś na początku nie masz pojęcia o czym piszesz
Widocznie (usunięte przez administratora) nie wiesz co to czas jazdy zawsze w uberze czym dłużej jedziesz więcej zapłacisz tak działa aplikacja cena jest elastyczna i może się zmienić poczytaj sobie głąbie regulamin zanim będziesz komuś zarzucał kłamstwo cena jest na początku kursu sugerowana a nie stała
Nieuczciwy kierowca, Polak kurs miał kosztować 23.60 oczywiście miałam zamiar dać łapówek i zapłacić 30.00 zł ale jakież było moje zdziwienie kiedy Pan zażądał 40,00zł i na moje zdziwienie stwierdził, że to co piszą to jedno,a to co do zapłaty to drugie.Grzecxnie zapłaciłam. Do domu wracałam taksówką i przy nocnej taryfie zapłaciłam 31.00 zł.Więcej nie skorzystam. (usunięte przez administratora)
Masakra. Dosyć często jeżdżę uberem. Ostatnio naliczona mi za sprzątanie auta! Kompletnie niesłusznie! Brak możliwości złożenia reklamacji. Na wiadomości w aplikacji mam wrażenie odpowiadają booty. Kompletnie nie na temat. Od teraz tylko gotówką.
Witam ponownie Poszukuje kierowców poszkodowanych przez partnera Uber/Bolt firmę Venet Car Fleet. Firma od zakończenia pracy grozi mi procesem za rzekomo uszkodzony zderzak ale póki co nie mam ani pozwu ani nakazu zapłaty tylko groźby i pogruszki. Jeśli ktoś jest w identycznej sytuacji proszę o kontakt połączmy wspólnie siły. Mam w tej sprawie pełnomocnika jego koszty po mojej stronie. Powyższe tezy mogę udowodnić smsami. Mam też SMS od tej firmy w którym piszą że my kierowcy jesteśmy ludźmi którzy nie nadają się do żadnej pracy i myślą że Uber to dla nich wybawienie że jesteśmy ludźmi pozbawionymi kultury i chcącymi unikać odpowiedzialności. Niestety nie mogę ponosić odpowiedzialności za coś czego nie zrobiłem. Jak widać my kierowcy mamy tylko zarabiać dla nich pieniądze a swojej wypłaty która miała wynieść 55% przychodu nie zobaczyłem wcale. Gdy się o nią zapytam Ci grożą zgłoszeniem na Policję i do Prokuratury gróźb! Ale pytanie czemu nie mam wypłaty to drodzy Państwo groźbą? Na Policję czy do Prokuratora mogę ja iść z esami od nich w których rzeczywiście padają groźby.Administratora proszę o nie kasowanie oraz nie cenzurowanie tego postu. Na twoje życzenie mogę wysłać smsy od tej firmy które to wszystko potwierdzą a poszkodowanych do kontaktu ze mną.
Pracowałem na aplikacji Uber i Bolt u jednego z ich partnerów firma Venet Car Fleet. Jeździłem na samochodzie należącym do tej firmy i uszkodziłem prawe lusterko. Poinformowano mnie iż jeśli ubezpieczyciel im nie wypłaci odszkodowania to będę musiał pokryć koszty. Dobrze była to moja wina więc zapłaciłbym ale ubezpieczyciel zwrócił za to lusterko. Ale po paru dniach dali mi znać że jest jeszcze uszkodzony zderzak. Zwaliło mnie to z nóg gdyż przy oddawaniu auta uszkodzone było jedynie lusterko po paru dniach nagle zderzak jest uszkodzony. Czekam na pozew od firmy gdyż wrobić się im nie dam tym bardziej że nikt z firmy nieodebrał ode mnie auta. Nie mają parkingu tylko karzą zostawiać auto na parkingu Kauflanda przy Birżańskiej który nie jest strzeżony i nie jeden raz widziałem jak inni kierowcy tam szaleli swoimi autami nie zwracając na nic uwagi! Przekazałem sprawę prawnikowi czekamy na dalszy rozwój. Wczoraj dostałem od nich smsy z groźbami oraz ubliżano mi w nich od najgorszych. Dowiedziałem się też od nich że jestem przestępcą bo mam adwokata i rozmawiałem z nim o tej sprawie. Szczerze nie wiedziałem , że wynajęcie prawnika to przestępstwo.
Pracowałem na aplikacji Uber i Bolt u jednego z ich partnerów firma Venet Car Fleet. Jeździłem na samochodzie należącym do tej firmy i uszkodziłem prawe lusterko. Poinformowano mnie iż jeśli ubezpieczyciel im nie wypłaci odszkodowania to będę musiał pokryć koszty. Dobrze była to moja wina więc zapłaciłbym ale ubezpieczyciel zwrócił za to lusterko. Ale po paru dniach dali mi znać że jest jeszcze uszkodzony zderzak. Zwaliło mnie to z nóg gdyż przy oddawaniu auta uszkodzone było jedynie lusterko po paru dniach nagle zderzak jest uszkodzony. Czekam na pozew od firmy gdyż wrobić się im nie dam tym bardziej że nikt z firmy nieodebrał ode mnie auta. Nie mają parkingu tylko karzą zostawiać auto na parkingu Kauflanda przy Birżańskiej który nie jest strzeżony i nie jeden raz widziałem jak inni kierowcy tam szaleli swoimi autami nie zwracając na nic uwagi! Przekazałem sprawę prawnikowi czekamy na dalszy rozwój. Wczoraj dostałem od nich smsy z groźbami oraz ubliżano mi w nich od najgorszych. Dowiedziałem się też od nich że jestem przestępcą bo mam adwokata i rozmawiałem z nim o tej sprawie. Szczerze nie wiedziałem , że wynajęcie prawnika to przestępstwo.
znam ten Parking . wiem że masz rację '' MENTOR '' . Ci z tej firmy to najwyrażniej (usunięte przez administratora) .
Taksówka podjeżdża kiedy na nią czekam. Wsiadłam zaraz kiedy się zatrzymała. I... została naliczona dodatkowa opłata za oczekiwanie. Mało to profesjonalne. Następnym razem mam się rzucić pod koła, żeby naliczanie oczekiwania na klienta nie miało miejsca? Chyba czas zmienić wasze usługi na inną firmę.
opowidasz głupoty Anna . wolno Tobie to robić zwłaszcza że śmierdzi to TAXI (usunięte przez administratora)
Nigdy więcej Uber.Nie polecam NIKOMU.zJazda Uberem nie jest warta żadnej zaoszczędzonej złotówki.Mieszkam za granicą I przyjechałam na weekend do Pl.Uzylam razy Uber z polecenia znajomych.1wszy Uber,Ukrainiec,zero slowa po polsku jechal jak opętany jest,brawurowo,ja w ciazy I modliłam się by dojechać...2gi Uber zwyzywał mnie i nazwał męża (usunięte przez administratora).3ci Uber należy do Ruchu Narodowego I krzyczał cała drogę na mnie,ze jak śmię żyć wśród (usunięte przez administratora),ze tylko Pl jest liczy (mimo mówienia mu ze mozna być szczęśliwym wszedzie),ze Europa procz Pl to (usunięte przez administratora),ze on nienawidzi zachodu a tylko narodowcy są najlepsi oraz twierdzil,ze dyny słuszny związek do związek kobiety i mężczyzny - (usunięte przez administratora)Zero szacunku do mnie jako klientki,bylam rozdygotana i ze łzami w oczach opuściłem auto.Paranoja!!!Jako osoba tolerancyjna i liberalna poczulam się wręcz zaatakowana.......Never ever again
Uber, jesteś najgorszą firmą ever w PL! Zatrudniacie (usunięte przez administratora) które w najważniejszych momentach odwołują przejazd i nawet nie ma gdzie gdzie naskarżyć się! Wstyd (usunięte przez administratora) je*ac taki nie profesjonalizm!
Trójmiasto kierowca jest zwyczajnym (usunięte przez administratora) Zostały zgubione klucze od domu, kierowca powiedział że je ma i poprosił o adres na który ma je przywieźć. Po podaniu (na szczęście nie pełnego adresu) nie przyjechał na miejsce oraz przestał odbierać telefon. O to dane kierwocy byście uważali komu powierzacie swoja osobe: Skoda Rapid numer kierowcy to 3010
(usunięte przez administratora)
A co za różnica czy taxi czy U/B? Przecież nawet 500kkm nie dyskwalifikuje auta. Jeżeli jest dobrze serwisowany to nie ma znaczenia. Wolę mojego citroena C5 z hydroaktywnym zawieszeniem gdzie komfort faktycznie jest niż Twoją kilku letnią Skodę gdzie siedzisz jak na drewnianej ławce w parku. Pamiętaj, że wiek auta czy przebieg to nie wszystko.
Wczoraj wracałam z Wilanowa na Gocław, z dwoma przystankami, ustawionymi od samego początku. Początkową kwotę wskazywało 44zł, w trakcie okazało się, że muszę zmienić jeden przystanek, który od pierwotnego różnił się 1km odległości, niestety okazało się, że muszę znów zmienić na ten pierwotny, czy ktoś ma ochotę zgadnąć o ile kwota się zmieniła? Pewnie obstawiacie 10zl no może 20zł...to Was zaskoczę - finalna kwotę zapłaciłam 125zł. Napisałam, prosiłam o ponowne przeanalizowanie tego kursu i kwoty, bo rozumiem nawet "karę" za niezdecydowanie 20 czy 30zł, ale 80zł!!!!! W odpowiedzi notoryczna paplanina w stylu: " tak jak już Cię poinformowaliśmy, jeśli dodasz, usuniesz lub zaktualizujesz jeden z adresów w trakcie przejazdu, opłata może ulec zmianie i otrzymasz powiadomienie o tym. Jeśli wpiszesz wszystkie miejsca docelowe przed potwierdzeniem zamówienia, możemy obliczyć opłatę z góry. W tym przypadku nie możemy dokonać korekty ceny." Totalny brak elastyczności, zrozumienia i innych ludzkich odruchów, zadowoleni, bo kasa wydarta z gardła. Mało tego mam zablokowana kolejna kwotę na 110,20zł - jeśli to zostanie finalnie pobrane z konta i nie zwrócone, zawiadomię odpowiednie służby. Szczerze wielokrotnie miałam anulowane przez kierowców zamówione przejazdy, machałam ręką. Nie pisałam nigdy takich komentarzy, bo nie lubię w coś takiego się bawić, ale miarka się przebrała. Pisze ku przestrodze, zmiany dokonywałam będąc jeszcze w dużej odległości od punktu przesiadkowego, brak natężonego ruchu (niedziela wieczór, trasa siekierkowska) czy innych czynników, które mogły wywindować taką cenę, zostałam po prostu okradziona. Często korzystałam z przejazdów Uber, ale widać czas się pożegnać z ich usługami. Niestety zauważyłam tendencję spadkową w jakości oferowanych usług, a ta sytuacja to tyko gwóźdź do trumny.
Coś tu kręcisz Pani. Jest to metoda kierowców TAXI . TO CO TU OPISUJESZ to tekst zmyślony. A jestem pasażerem UBER- a od 6- ciu lat . Nigdy nie miałem nie jasnych sytuacji.
Po paru miesiącach od odwołania przez kierowcę ubera przejazdu została pobrana kwota po złożeniu reklamacji przez aplikacje odpowiedź miną czas na złożenie reklamacji ale kwotę pobrano teraz to nic miną czas. Notoryczne odwoływanie przejazdów ,brak topografii miasta gdy apka się zawiesi, próby wyłudzenia kasy za niewykonanie usługi brak pomocy ze strony ubera zero kontaktu poza aplikacją. Jedyne rozwiązanie karta ZEROWYM STANEM PŁATNOŚĆ U KIEROWCY.
Wczoraj zamówiłem kurs Uberem. Kierowca go przyjął. Po ok 10 minutach go anulował. Gdybym to ja anulował naliczono by mi opłatę.W sytuacji kiedy to kierowca anulował kurs a ja przez to straciłem swój czas zarzadalem więc analogicznie do Ubera renkompensaty Zgłosiłem to Uberowi. Odpowiedź otrzymałem jakby z kosmosu. Dał mi pouczenie, że jak niesłusznie mi naliczono koszt anulowania(tak jak to ja bym anulował). Więc jak baranowi powtórzyłem, że to kierowca anulował przejazd. I znowu na wiele miesięcy zrezygnuje z Ubera.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Uber Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Uber Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Uber Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 4 to opinie pozytywne, 43 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Uber Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Uber Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.