Uber Poland Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Uber Poland Sp. z o.o.

Roman 2016-11-14 18:18:07
Naprzyjmowali nowych kierowców a klientów nie przybyło to masz mniej zleceń. Obcokrajowcy czyli główni klienci Ubera wyjechali i raczej do Polski nie przyjadą na zimę. Ja rezygnuję, 25% prowizji od kursu i tak niskie stawki to nigdzie czegoś takiego niema. Nie spodziewaj sie poprawy. Niema stawek gwarantowanych bo wiedzieli co się świeci na zimę. Szukają w Polsce murzynów ale prędzej czy później kazdy rozsądny pozna się na tej pseudo taksowkarskiej firmie. A wszystkim naiwnym życzę powodzenia.
5
Roman 2016-11-16 00:03:36
Ja jeżdżę w 4W Drive Ltd. Kursów mam około 50 przez 12 godzinną zmianę.
Tak jak podczas rekrutacji Pan Karol J. obiecał zarabiam tygodniowo 2.500,00 zł.
Żadnych potrąceń, limitów paliwa i kilometrów.
Umowa o pracę , urlopy itd.
Obecnie jeżdżę nowym Audi A6.
Polecam z czystym sumieniem.
6
Arko van basten 2016-11-16 12:59:14
Dolaczylem do partnera ecoexpres bo wprowadzaja licencje na przewoz osob. Tzn. Na start trzeba zaplacic okolo 120 zl a potem co miesiac po 90 pln i mozna jezdzic bez strachu o mandaty.. Ale dostalem odpowiedz na maila ze musze wypelnic rowniez umowe najmu auta. Mam swoje auto a w umowie jest napisane ze wynajmujacy czyli ja w ciagu 3 dni od potwierdzenia umowy musi przekazac przedmiot najmu najemcy czyli im wiec o co chodzi? Dla mnie to brzmi jak wkreta/ oszustwo. Mam niby im wg umowy oddac auto czy co jest grane? Napisalem do nich pare pytan czekam na odpowoedz ale cos mi tu smierdzi. Ktos wsprolpacuje moze z ecoexpres jako partnerem ubera i ubiega sie o licencje? Moze ktos mii wyjasni co sie dzieje?
Dino 2016-11-16 13:19:11
50 kursów w 12 godzin ;D hmmm, ciekawe..... hahaha
12
chernigov 2016-11-17 22:39:11
Dlaczego to podczas spotkania w UBER oni nie mówią:
1) że powinieneś być przedsiębiorcą albo pracować jeszcze na jednego pośrednika i płacić jemu odsetek (uber - 25%, firma-pośrednik n%);
2) że musisz będziesz płacić podatek na dochód i VAT dodatkowo;
3) że w Krakowie już są ukarane blisko 20 kierowców.
4) że firma-pośrednik musi wziąć ciebie na pracę na umowę i zaproponuje dodatkową umowę najmu samochodu - schemat wypłaty pieniędzy.
Nic nie zapomniałem?
To jeszcze nie przeszliśmy do początku pracy.
8
chernigov 2016-11-17 23:07:09
Dlaczego to podczas spotkania w UBER oni nie mówią:
1) że powinieneś być przedsiębiorcą albo pracować jeszcze na jednego pośrednika i płacić jemu odsetek (uber - 25%, firma-pośrednik n%);
2) że musisz będziesz płacić podatek na dochód i VAT dodatkowo;
3) że w Krakowie już są ukarane blisko 20 kierowców.
4) że firma-pośrednik musi wziąć ciebie na pracę na umowę i zaproponuje dodatkową umowę najmu samochodu - schemat wypłaty pieniędzy.
Nic nie zapomniałem?
To jeszcze nie przeszliśmy do początku pracy.
3
Mariusz 2016-11-17 23:07:44
Jak czytam wpisy na temat 4W Drive to tylko dwie osoby mogą piep...ć takie głupoty.
Albo właściciel mongoł Tomek albo Jego parobek Karol.
9
Wacław 2016-11-17 23:19:03
Sprawdź czy to nie jest spółka córka 4 W Drive LTD. Być może po tym jak ściga ich Prokuratura zmienili nazwę i dalej próbują okradać kierowców.
Firma jest zarejestrowana w Londynie a właściciel to Tomasz Z.
3
Mieszko 1 2016-11-18 01:53:02
jak dla mnie to jeden tu przez drugiego plecie głupoty,się spieracie nie wiadomo o co. Część jest z różnych korporacji wpisów bo się boją,że klientów stracą i tyle.. Pozdrawiam :)
Pigas 2016-11-18 06:27:48
Bajki to możesz dzieciom na dobranoc opowiadać.
1
KOT 2016-11-18 14:55:26
Uber jest już na rynku kilku dużych Polskich miast od jakiegoś czasu. Nie trzeba być Einsteinem żeby wydedukować że to się po prostu nie opłaca. Pomyślcie, gdyby było to takie intratne zajęcie czyż nie polecilibyście go swoim znajomym, wujkom, kuzynom itp. 9 na 10 taksówkarzy rzuciło by taxi już dawno i jeździło dla Ubera, ale oni wciąż się ogłaszają, nawet mają sponsorowane reklamy na FB, gdzie ludzie komentują i negują legalność tej działalności. Dlaczego żaden z przedstawicieli Ubera nie broni ich dobrego imienia, dlaczego nie są wytaczane sprawy przez tych kierowców którzy zostali pobici lub ich auta zdewastowane przez kierowców taxi, a no dlatego że kierowcy jak i sam Uber wie że działają nie legalnie. Po co sobie robić więcej smrodu. Poza tym niech wypowie się któryś z tych kierowców który został obrzucony jajami, dlaczego Uber się za nimi nie wstawił dlaczego nie wspiera swoich kierowców w sprawach sądowych?? Nie jestem taksówkarzem ani też nigdy nie jeździłem dla Ubera, ale nie powiem rozważałem taką możliwość ale racjonalne myślenie wzięło górę. Jako ciekawostkę podam jak to kiedyś podjechałem po znajomych na jedno z dużych Gdańskich osiedli, to była sobota wieczorem, taksówki podjeżdżały jedna za drugą, w pierwszej chwili nie załapałem dlaczego każdy z tych podjeżdżających taksówkarzy bacznie mi się przygląda, zignorowałem to, zabrałem znajomych i pojechałem. Po jakimś czasie zaskoczyłem że oni myśleli że jestem z Ubera. Jedno szczęście że żaden z nich do mnie nie podszedł z pretensjami bo dostał by gazem ryj i z kopa w jaja.
6
Karol 2016-11-19 01:06:00
I tu się nie zgodzę.
4W Drive LTD gwarantuje w umowie, że w razie problemów z ITD czy innymi służbami pokrywa wszelkie koszty związane z obsługa prawną czy też karami lub mandatami.
2
lss 2016-11-19 09:29:58
jak podzukasz to kupisz. ostatnio znalazlem renault modus 2010 za 8k.
kierowca 2016-11-19 13:36:42
Co ty opiwiadasz za głupoty,spokojnie kupisz 10 latka
joga 2016-11-20 15:33:45
Z tego co wiem, to UBER jedynie pośredniczy za pomocą aplikacji w skojarzeniu kierowcy i pasażera i za to pobierana jest prowizja. W naszych realiach każdy musi spełniać warunki określone prawem. Własna działalność gospodarcza, składki ZUS muszą być odprowadzanie, podatki dla fiskusa też trzeba płacić jak każdy , no i trzeba mieć licencję na zarobkowy przewóz osób. Jeśli ktoś nie chce prowadzić działalności gospodarczej, to może zatrudnić się na umowę zlecenie z firmą która wszystkie te sprawy załatwi. Nie wierzcie w bajki że bez płacenia podatków (własna działalność lub umowa zlecenie) lub bez licencji można legalnie jeździć. Podsumowując - w oparciu o aplikacje UBER można legalnie pracować po spełnieniu wymaganych prawem warunków. Na temat zarobków się nie wypowiadam bo to jeszcze przede mną.
4
joga 2016-11-20 16:32:37
Trzeba było tym taksówkarzom zrobić sprawę - na bandytyzm trzeba reagować. Ja bym tego nie odpuścił a samo wezwanie jakichkolwiek organów potraktował bym jak bezpodstawne oskarżenie i skierował sprawę do sądu. Niech płacą barany za spowodowanie nieuzasadnionej przerwy w pracy + koszty sprawy. Z tego co wiem sumie to kasy fiskalnej nie musisz mieć - to dotyczy taxi a przewozy osób w ramach UBER to nie są przewozy TAXI mimo tego że dotyczą zarobkowego przewozu osób.
1
Jerzy 2016-11-21 01:53:22
4W Drive Ltd. zawsze występuje przeciwko taksówkarzom i ma efekty.
Skontaktuj się z Karolem Juszczykiem On Ci pomoże jest prawnikiem.
1
KOT 2016-11-21 09:50:21
BAHAHAHAHAHA Uber zaczął korzystać z agencji pośrednictwa pracy. Adecco wywiesza w necie ogłoszenia z linkiem które przekierowują do Ubera gdzie można się zarejestrować. To się nazywa desperacja. Nie wiem jakie jest prawo w innych państwach ale w Polsce na zarobkowy przewóz osób trzeba mieć DG i licencję i nie da się tego obejść cokolwiek Uber by wam nie powiedział. Po prostu takie jest prawo w Polsce jeśli chodzi o przewóz osób. Sprawa licencji jest dość skomplikowana bo np. w międzynarodowym przewozie do 9 os. nie potrzeba takiej licencji za granicą a w Polsce mimo wszystko jest wymagana.
4
vin 2016-11-21 09:52:29
Mogłeś chociaż trochę podkoloryzować tą historyjkę bo od czytania tych bredni aż oczy bolą.
1
Todd 2016-11-22 11:19:41
Prawda jest taka ze jak Uber nie podniesie stawek to kierowców nie bedzie! Cała masa przejazdów za 7zl , czas w korku z klientem to w ogóle dramat. Lepiej chyba anulować przejazd i wysadzić klienta niz jechać 15km przez 45 min (w korkach) za 24 zł
6
Betii 2016-11-23 02:06:03
Co Ty człowieku za bzdury o powiadasz .50 kursów w 12godzin?!To nawet fizyczne jest nie realne. Też jestem partnerem i wiem na co dzień jaka jest rzeczywistisc .
2
Tobiasz 2016-11-23 12:00:02
Dokładnie, kompletnie nieopłacalne zajecie a do tego mało kursów w ciagu dnia mimo iz stawki żenujące.
4
patriota 2016-11-23 17:55:00
Jesteście chyba chorzy, że jeździcie w tym uberze za tak upodlające człowieka stawki, po oddaniu haraczu zostają Wam marne grosze, a kabzę nabijacie pośrednikom, bogaczom in innym cwaniakom...
3
Księgowa 2016-11-23 20:42:47
Jeśli nie ma płatności gotówką tylko przez konto, paragon nie jest potrzebny. W uber nie ma możliwości płacenia gotówką.
ser 2016-11-24 08:27:55
Przestań , mam gdzies "patriotyzm" w pisowskim bagnie . Wazna jest rodzina i tylko rodzina .
1
ser 2016-11-24 08:43:42
Każdy hejt działa w druga stronę , napędza biznes opluwanego . Od dzisiaj tylko UBER .
vin 2016-11-24 11:18:50
Napisałem do nich maila z zapytaniem czy w przypadku kontroli ITD lub podobnej instytucji zapewnią mi w umowie klauzulę o zwrocie wszystkich kosztów z tytułu mandatów, kosztów sądowych itp.? Odpisali mi tylko że zapraszają mnie na spotkanie informacyjne na którym rozwieją wszystkie moje wątpliwości. Czyli będą próbować prania mózgu. Żenada.
2
sas 2016-11-24 18:19:36
Generalnie kokosów nie ma się co spodziewać, jeżdżę kilka miesięcy okazjonalnie tak naprawdę, reklama 30 zł brzmi ładnie, ale trzeba myśleć, w reklamie podana jest stawka maksymalna jaką może cudem kiedyś uda się zarobić, standardowo jest to dużo dużo mniej i ogólnie opłacalność tego interesu jest oględnie mówiąc średnia, najbardziej oburza mnie prowizja Ubera 25%, przy tak niskich stawkach w związku z wojną cenową choćby z przewozami i tańszymi taksówkami. Kim Panowie szefowie Ubera chcą w Polsce jeździć, Ukraińcami? Obniżcie tą prowizję do 10-15%, kierowcy nie będą tak rezygnować jak teraz. Przy tej prowizji to jest bandytyzm. Jeśli już ktoś jednak chce zacząć to najlepiej rejestrować się z linku polecającego, Uber daje po 50 przejazdach zawsze jakiś bonus 100 lub 150 zł bez żadnych warunków, bez polecenia bonusu nie ma. Mój link fb.com/bonusuber
4
Pol 2016-11-24 20:01:07
a w Anglii, kierowca Uber musi miec licencje, ubezpieczenie, dzialalnosc, sprawdzona przeszlosc ,
koniec kropka
1
Tadeusz 2016-11-24 20:36:49
Obecnie jest tragedia, 2 godziny przestoju bez kursu to norma. Zarobek żaden, czekasz dwie godziny i dostajesz kurs 2km z dojazdem 3km za 6zł. Klienci w ciagu dnia to praktycznie sami obcokrajowcy, robisz za autobus lub tramwaj dla Ahmeda, Mohameda, Jorge itd i otrzymujesz za to 8 zł. uber zabiera 2, paliwo 2 zl placisz podatek i zostaje ci 2zł. jak ktoś słusznie zauważył kierwcy są traktowani jak szmaciarze i murzyni. Muszą placic zus, podatki itd a zarabiają nedznie. Szkoda nerwów i życia totalna porażka.
5
Karol J. 2016-11-25 22:08:19
W 4W Drive nie mamy żadnych przestojów.
Za ostatni tydzień zarobiłem 2000,00 zł. na rękę przy trzech zmianach.
Dostaliśmy nowe samochody Tesla.
1
koniec ubera 2016-11-26 13:03:56
Bo fantazja, bo fantazja...
5
massa 2016-11-27 22:56:04
Pierwsze od czego trzeba zacząć to obniżenie prowizji dla Ubera 1/4 z każdego kursu, to jest kpina, kierowca po obniżce przedwakacyjnej ledwo na auto zarabia, a kierownictwo, które tak naprawdę za nic nie odpowiada ma z tej prowizji autentycznie miliony dziennie, sam czasem się loguję, rzadko bo zarzynanie auta jeżdżąc po 12 godzin żeby coś zarobić to nieporozumienie. Ma wejść albo już weszła konkurencja dla Ubera Taxify, zapowiadali 10-15% prowizji od kursu, na pewno się przepnę do tej aplikacji, poza tym to firma estońska, działa gł. we wschodniej Europie i kilku innych krajach, np na Węgrzech zastąpiła całkowicie Ubera, który się stamtąd wycofał, całym sercem będę popierał przeciwwagę dla amerykańskich korpo typu Uber czy niemieckiej Mytaxi
3
KRK 2016-11-28 03:48:53
Witam. Znalazłem w internecie wiele artykułów i opinii na temat pracy jako kierowca dla Ubera, ale żadna nie była na tyle szczegółowa aby mnie zadowoliła. Postanowiłem więc podzielić się tym jak to wygląda na podstawie mojej kilkumiesięcznej pracy dla tej korporacji. Obliczenia podaję z moich średnich zarobków dla około 180 godzin pracy (odpowiednik pełnego etatu) w miesiącu. Przy tej ilości godzin miesięcznie mój przebieg roczny to około 60 tys. km. Prowadzę działalność gospodarczą na zasadach ogólnych (NIP europejski) – tego wymaga Uber. Stawki, dla których robiłem to zestawienie to 4 zł + 1.30 zł / km + 0.30 zł / min, miasto Kraków.

PRZYCHÓD
- 6 000 zł – czyli suma pieniędzy jaką płacą pasażerowie.

MOJE KOSZTY MIESIĘCZNE:
- 1 500 zł – PROWIZJA DLA UBERA, czyli równe 25% z 6 000 zł
- 1 150 zł – PALIWO (gaz), średnie spalanie mojego samochodu to 11 litrów / 100km
- 345 zł – to VAT, który muszę zapłacić za 25% prowizji dla Ubera. Tak, kierowca musi zapłacić 23% stawki VAT-owskiej od tej prowizji (25%) którą kierowca oddaje Uberowi.
-1 500 zł – AMORTYZACJA SAMOCHODU. W skład tej kwoty wchodzi wartość mojego samochodu około 30 000 zł + instalacja gazowa 3 000 zł + ubezpieczenie OC i AC + przeglądy rejestracyjne + opony (kupno i wymiany sezonowe) + przeglądy instalacji gazowej + myjnia samochodowa (bezdotykowa) i jakieś kosmetyki + naprawy. Suma kwot rozłożona na trzy lata. Mój samochód ma około 90 tys. km przebiegu + przewidywane 180 tys. km (przez trzy lata jazdy zawodowej) plus około 60 tys. km przebiegu w celach prywatnych daje około 330 tys. km całkowitego przebiegu. Po trzech latach ciężkiej eksploatacji samochodu muszę się liczyć z koniecznością kupna „nowego” samochodu. Trzy lata to 36 * 1 500 zł = 54 000 zł. Tak, wiem to wiele, ale tyle kosztuje utrzymanie samochodu przez taki okres (z moich obliczeń).
- 1 121 zł – ZUS, lub około 250 zł za KRUS.
- Do tego trzeba zapłacić podatek dochodowy, jeśli jest z czego płacić

-------RAZEM: 6000-1500-1150-345-1121 = ZAROBEK 384 zł na miesiąc, lub 1255 zł jeśli ktoś płaci KRUS.-------

Są też inne formy współpracy z Uberem, jak np. podpisanie umowy z tzw partnerem i zapłacenie mu około 200 zł miesięcznie, a w zamian (chyba – ja tego nie sprawdzałem) nie musimy opłacać składek ZUS. Jeśli nawet tak to bez składki ZUS pozostaje nam około 1500 zł.

Przez te kilka miesięcy pracy dla Ubera rozmawiałem z wieloma kierowcami (tzw partnerami) Ubera. Tylko dwoje z nich twierdziło, że są zadowoleni i że „wychodzą na swoje”. Cała reszta po najdłużej kilku miesiącach pracy rezygnowała z niej twierdząc, że nie było to opłacalne dla nich.

Są też inne formy zarabiania pieniędzy na współpracy z Uberem. Powstaje wiele firm, które biorą (zazwyczaj) po kilka samochodów w leasing i zatrudniają kierowców, którzy pracują w cyklach 12-sto godzinnych (12g pracy potem 12g odpoczynku). Mają płacony procent od wypracowanego zysku (często jest to 40% od tego co płacą klienci – paliwo i prowizja dla Ubera) lub stawkę godzinową (ja słyszałem o 10 zł od jednego z tych dwóch kierowców, którzy byli zadowoleni). Te informacje mam z tzw. „pierwszej ręki”, bo od samych właścicieli tych firm, którzy zatrudniają kierowców na tzw umowy „śmieciowe”. Bardzo często są to kierowcy - obcokrajowcy.

Trzeba przyznać, że Uber potrafi się reklamować. Podczas szkoleń w swojej siedzibie roztacza wizję mnożnika stawki podstawowej (4zł + 1.30zł + 0.30zł) dochodzącego nawet do trzykrotności. Prawda jest jednak taka, że jeśli w danej chwili jest jakiś mnożnik, to klienci czekają aż opadnie do kwoty standardowej i dopiero wtedy zamawiają kierowcę. Rzadko zdarzają się kursy z jakimś mnożnikiem, a jeżeli już to rzędu 1.2x lub 1.4x. Przedstawiają również perspektywę zamawiania kursów do innych miast np. do Katowic (z Krakowa) za 300 zł i do Zakopanego lub Oświęcimia za jakieś podobne stawki. Problem w tym, że podczas kilku miesięcy pracy nie miałem żadnego takiego kursu i od żadnego z kierowców z którymi rozmawiałem nie słyszałem, aby takowy miał. Napominają również o napiwkach, które można brać od pasażerów jeśli oczywiście sami chcą dać :-). Ja otrzymałem tylko raz taki napiwek = 20 zł chociaż moja ocena przez te kilka miesięcy (wystawiana przez pasażerów) utrzymywała się na poziomie przynajmniej 4.8.

APLIKACJA UBER – do zamawiania kierowców
Sam pomysł stworzenia takiej aplikacji jest dobry. Problem jest jednak w tym jak działa zwłaszcza w weekendy, kiedy serwery Ubera są przeciążone. Myślałem, że Uber po kilku latach funkcjonowania na całym świecie będzie miał tą aplikację dopracowaną – a nie jest. Aplikacja ma tendencje do mieszania adresów odbioru pasażerów tzn. przyjeżdżam pod wskazany adres a po chwili dzwoni klient, że on wpisał zupełnie inny adres jego odbioru - wyjątkowo irytujące dla obydwu stron. Często też, źle po
9
Wojtek 2016-11-28 13:44:21
Bardzo dobrze to wszystko wyliczyłeś. Miałem to wszystko opisać ale już to zrobiłeś. Wyzysk i jeszcze raz wyzysk a kredyty trzeba płacić i utrzymać rodzinę.
5
Wojtek 2016-11-28 14:21:56
Ciągle reklama w radiu i na plakatach ile to się niby nie zarabia. 30 zł na godzinę haha. Jak Ci 5zł na godzinę zostanie to będzie sukces. Ostatnio gdzieś natrafiłem na informację jako by kierownik tej firmy na Polskę wypowiadał się że kierowcy Uber nie muszą dostawać napiwku bo niby tak znakomicie zarabiają hahaha. Jak tak dobrze zarabiają to niech wsiada w auto i jedzie za tą złotówkę za kilometr. Kolega "KRK" bardzo dobrze to wszystko podliczył tylko muszę poprawić stawka za minutę jazdy wynosi nie 0,30 gr tylko 0,25 gr a mnożniki jak są to bardzo sporadycznie na poziomie 1,2 i 1,4 to i tak jest nie opłacalne. A co do tych kursów z opłatą stałą to też przez kilka miesięcy jazdy tez takiego nie miałem. Ciekawe jak by się zachowali jak by ktoś otrzymał mandat od Itd na 8 tyś bo w sumie jak tak kasują każdego po 2-3 tyś miesięcznie to mieli by z czego zapłacić choć nie zdziwił bym się jak by się wypieli. Najbardziej to mi żal tych co pobrali samochody w leasingi i bawią się w partnerów zatrudniając Ukrainców lub innych desperatów za 40% lub 50% obrotu bo nie wiem czym oni się mają niby dzielić. Ja kończę tą farsę bo taka jazda to faktycznie jazda żebrakowozem. I jeszcze te oceny. Pojedzie za 6 zł i bedzie Cie wielce oceniał czy go nie przewiozłeś 200m dłuższą trasą albo czy auto masz czyste i w odpowiednim standardzie. Kur... już mam tego serdecznie dosyć. Dosyć kur... robienia za murzyna. Dosyć kur... tego wyzysku!!!!!!!
8
KRK 2016-11-28 21:00:33
Wklejam ciąg dalszy mojego podliczenia pracy dla Ubera, bo coś to forum nie przyjęło tak długiego tekstu :-).
"Wojtek" masz rację. Te 0.30 zł / minutę to mi się pomyliło chyba ze stawką UberSELECT.
A oto moja reszta podsumowania, jeżeli znowu coś jej nie obetnie....

Aplikacja ma tendencje do mieszania adresów odbioru pasażerów tzn. przyjeżdżam pod wskazany adres a po chwili dzwoni klient, że on wpisał zupełnie inny adres jego odbioru - wyjątkowo irytujące dla obydwu stron. Często też, źle podaje czas oczekiwania na kierowcę w wyniku czego pasażer jest rozczarowany i przekłada się to na negatywną ocenę kierowcy. Są też inne problemy, ale teraz tylko te dwa przychodzą mi do głowy.

LEGALNOŚĆ PRACY DLA UBERA:
Urząd Skarbowy „stoi na stanowisku”, że kierowca powinien mieć taksometr i kasę fiskalną, Uber z kolei, że nie potrzeba. Urząd Miasta Krakowa twierdzi, że kierowca powinien mieć licencje do przewozu osób (taksówkarską), a Uber twierdzi, że nie. Policja urządza łapanki na kierowców i tym co zostali zatrzymani daje mandaty za każdy brak w wyposażeniu samochodu i za każde przewinienie na drodze. Prawdopodobnie mają taki „odgórny” nakaz. Słowem każdy ma swoje stanowisko, a jeśli już ktoś ma problemy to tylko kierowcy. Uber chwali się, że daje każdemu prawnika aby reprezentował kierowcę przed sądem – mam poważne wątpliwości. Wiem natomiast, że są już wyroki skazujące kierowców na grzywny i to nawet takie na kwotę paru tysięcy złotych – czy są one już prawomocne, tego nie wiem. Pozytywną rzeczą jest to, że ja nie miałem żadnych problemów z taksówkarzami i nie słyszałem (od innych krakowskich kierowców Ubera) o takich problemach w Krakowie – w Warszawie, tak.

Założenie (Ubera) jest takie, że kierowcy decydują się na tą pracę dla przyjemności poznawania nowych ludzi i rozmowy z nimi. OK, ja pracowałem dla pieniędzy i nie spotkałem innego kierowcy, który twierdziłby inaczej. Zaryzykuję porównanie, że równie dobrze można zaproponować komuś prace na sklepowej kasie, bo też można poznać dużo ciekawych ludzi i porozmawiać z nimi przez chwilę. Jak by tego było mało, to kasjerzy powinni sami sobie zapewnić sprzęt do wykonywania tego zajęcia na swój koszt. Można tak? Pewnie, że można. Ale wydaje mi się, że jest to uzasadnienie „trochę” nie na miejscu, żeby nie powiedzieć obraźliwe. Podobno (wg Ubera) kierowcy to osoby zrealizowane zawodowo i ustawione finansowo - tacy trochę pozytywnie zakręceni ludzie, którzy po swojej głównej pracy chcą rozwozić ludzi po mieście po kosztach. No dobra. A czy Wy w takiej sytuacji po swojej dobrze opłacanej pracy poszlibyście do kolejnej rozwozić ludzi po to aby pogadać? Czy może wolny czas przeznaczylibyście dla rodziny, przyjaciół, realizowanie własnego hobby? Ja zdecydowanie to drugie. Fakt, Uber miał dobry pomysł na aplikację, a pasażerowie są zazwyczaj przyjemni lub nawet bardzo przyjemni.

Jaka jest moja opinia na temat Ubera? Nie wiem, czy inni kierowcy „wychodzą na swoje” z tej pracy ale Uber tak. Inaczej po co by to robił na całym świecie od wielu lat? Korzyści mają również pasażerowie, ponieważ przewóz jest tani i zazwyczaj na dobrym poziomie. Jednak (wg mnie) cel jaki przyświeca Uberowi, to chce „wygryźć” konkurencje (taksówki) i zdominować prawdopodobnie cały świat w sektorze przewozu osób wszędzie tam gdzie go wpuszczą lub nie wypędzą. A gdy osiągnie pozycję monopolisty, to będzie dyktować warunki. Więc ktoś się pewnie zapyta po co pracuję dla Ubera skoro się nie opłaca? Odpowiedź jest krótka. Docelowo planowałem zdać licencję i jeździć jako taksówkarz, a do czasu kiedy to się nie stanie to jeździć dla Ubera – poznawać miasto i tzw zawód taksówkarza. Teraz jednak widzę, że przestaje to (jazda taksówką) być opłacalne i za niedługo kończę „przygodę” z Uberem i zajmę się inną pracą.

Tak to wygląda z mojej perspektywy kierowcy (partnera) Ubera. Jeżeli to komuś pomogło w podjęciu decyzji to jestem zadowolony, bo ja takiego rozliczenia kosztów i opinii szukałem w internecie przed rozpoczęciem pracy dla Ubera ale jej nie znalazłem.
Powodzenia
10
Adrian 2016-11-29 02:34:34
Taki numer mogła zrobić firma 4W Drive LTD rzekomy partner Ubera.
Sprawdź to ponieważ specjalizują się w tego typu numerach.
2
Karol i Tomasz 2016-11-29 03:01:22
Dlatego proponuję Partnera Biznesowego Ubera firmę 4W Drive LTD.
Zarobki to minimum 3000,00 zł. tygodniowo.
Mam umowę o pracę na czas nieokreślony.
Dodatkowo prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
Samochody wymieniane co trzy miesiące na nowe.
Chcesz jechać na wczasy?
Zgłaszasz tydzień wcześniej i jedziesz na koszt firmy.
Cóż chcieć więcej?
Zapraszam do współpracy.
1
eths 2016-11-29 07:48:44
Tak naprawdę paradoksalnie Uber robi teraz przysługę szefom korporacji taksówkarskich (nie szeregowym Januszom, którzy się zwykle pienią bo mają trochę mniej kursów przez Ubera, choć nie przesadzałbym z tym mniej), bo po krótkim czasie jazdy dla Ubera okazuje się że to się kompletnie nie opłaca (ostatnio podali zarobki kierowców - śmiać mi się chciało bo podane kwoty były bez żadnych kosztów, nawet bez 1/4 prowizji dla Ubera, więc z 6 czy 8 tys jakie oni podali zostaje 2-3 tys. zł - naprawdę żałosne jak na taką w sumie ciężką i odpowiedzialną pracę) i ludzie przechodzą do firm z normalnymi taksówkami, czytałem gdzies artykuł, w którym szef korpotaxi bardzo chwalił Ubera, bo dostarcza mu już przeszkolonych pracowników którzy poznali miasto, znają specyfikę pracy i wystarczy tylko zdać egzamin, a umówmy się że nie jest to nic trudnego, dostają oznakowany samochód i zarabiają w miarę normalnie, na pewno więcej niż w Uberze. Uber teraz bazuje na dużej rotacji ludzi i tak naprawdę ma w poważaniu kierowców, byle wydoić ile się da
1
buster 2016-11-29 10:09:22
po co ty to piszesz? stuknij sie w pusty cymbał, ktokolwiek przeczytał ze zrozumieniem kilka prawdziwych opinii z tego forum wie że to zwykłe nieśmieszne kłamstwo
1
Nowy 2016-11-29 10:24:16
Karol I Tomasz- podajcie adres tej firmy
Farmazony 2016-11-29 12:50:17
BUAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!! Co ty bierzesz?
1
Kuba 2016-11-29 18:40:16
Mało kto tym uberem jeździ wogule oprócz żebraków i obcokrajowcow a kasują tak kierowców jak by byli najwieksza korporacja i zapewniali jakieś kokosy a tak naprawdę to jeżdżąc tam dokładasz do interesu i jesteś w plecy. Ludzie nie dajcie się oszukać i nie wierzcie to co widzicie na reklamach czy słyszycie w radiu. Moje zdanie jest takie ze Uber to wielkie oszustwo. Firma jest zagraniczna ale inspekcja pracy dawno się tym powinna zając. Nie dziwie się taksówkarzom bo psują rynek śmiesznymi cenami wykorzystując i oszukując kierowców którzy podejmowali ta prace wiążąc z nią nadzieje a zostali oszukani. Ta firma powinna ponieść konsekwencje swoich działań bo to jest normalne oszustwo kogoś kto w Polsce nawet nie płaci podatków.
5
steven69 2016-11-29 22:54:12
80% postów piszą taksiarze oraz naganiacze na Ubera.

Stawki są niskie.
Obroty ostatnio spadły, w tygodniu o 30%.
Nikt nie wywali Ubera z Polski, znający temat wiedzą dlaczego.

Generalnie ostatnio jest słabo z kasą.
1
arek 2016-11-30 19:55:44
Wymuszają odszkodowania rej WE 169KC szukaj na YT '' WYMUSZENIE KRAKÓW. STRACH Z NIMI JEŹDZIĆ
Zapraszam 2016-11-30 23:32:49
mqzshw28ue Kod na darmowy przejazd Uberem (20zł), lub 150 zł ekstra przy zarejestrowaniu się jako kierowca i przejechaniu pierwszych 50 kursów. Jak by ktoś chciał spróbować :) Ja jestem zadowolony :)
metyl 2016-12-01 03:53:00
arek 2016-11-30 19:55:44
to akurat był taksówkarz kłamco, wyłudzacz i oszust tyle że dziwnym trafem to taksówkarz
Olga 2016-12-02 02:31:11
4W DRIVE LTD . Wielka Brytania, Londyn.
John 2016-12-02 02:37:54
Potwierdzam. Pan Karol J. uratował mnie jak złapało mnie ITD. Taki prawnik to skarb.
Panie Mecenasie Karolu- dziękuję.
1
Zostaw swoją opinię o Uber Poland Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Uber Poland Sp. z o.o.