Po kilku miesiącach narożnik zaczął skrzypieć a pianka się zapadać. Oelwali moje maile , musiałam telefonicznie prosić o decyzję reklamacyjną. Najpierw chcieli zabrać narożnik i po x czasu przysłać nowy. Mimo ,że jest to moje jedyne miejsce do spania. Na moją prośbę ,że poczekam i wymienimy się produkt za produkt dostałam odpowiedź od samego właściciela ,że wcale nie muszą mi uznawać reklamacji ,ale niech mi będzie przywiozą mi coś do spania zastępczego a po ponad tygodniu nowy narożnik. Z Krakowa na mazury . Serio ? Powiedziałam że wole odczekać ten ponad tydzień i jednak wymienić produkt za produkt ( kanapa na wymiar z dodatkowymi opcjami ) pan się nie zgodził i podobno nawet reklamacje narożnika konsultował z prawnikiem ???? ja też konsultowałam i składamy pozew konsumencki w postępowaniu uproszczonym. Z daleka od tej firmy .
Co aktualnie dzieje się w firmie Meble.Expert Paweł Chyłek w mieście Palikówka? Jeśli znasz najświeższe wieści, dodaj komentarz. To pomoże wielu osobom szukającym tutaj pracy.