Nie polecam pracy w tej firmie szczególnie w bydgoszczy auta dojechanie naczepy rozwalone co chwilę coś się dzieje szkoda gadać a umowa to najniższa krajowa 3600zł i wszystkie dodatki które powinny być ponad najniższą to do zawarte w tej kwocie 3600zł Poza tym za trasę 280zł gołe a i jeszcze diety wysyła na konto na początku miesiąca ale przy rozliczeniu zabiera tą dietę i mówi tak że płaci tylko 280zł a wszystko co wychodzi więcej to zabiera Czyli panie i panowie kierowcy 3300zł na konto plus dieta 300zł i to co z trasy czyli 280zł ale to nie wszystko teraz rozliczenia jak przyjeżdża to. Liczmy zrobiłem 20 tras po 280zł to daje 5600-to co wpłynęło na konto czyli w tym przypadku 3300zł oraz odjąć dietę którą wysłał na konto Czyli 5600zł - 3300zł - 300zł diety Reszta która została po rozliczeniu dostajesz na rękę czyli" w tym przypadku 2000zł Czyli sami drodzy pani panowie podaje mi cię decyzję czy chcecie pracować w takiej dziadoskiej firmie
Jeśli w trasie popsuje Ci się auto to możesz udać się do najbliższego serwisu czy jak to wygląda? Dostajecie jakiś kwitek do wypłaty, gdzie jest wszystko wyszczególnione? Zastanawiam się co w tej kwocie jest konkretnie zawarte. Czy nie ma możliwości żeby płacili kasę na konto?
Stan aut w większej części raczej leży po stronie kierowców, to oni ich użytkują, a wiadomo jak dba się o cudze, bez poszanowania. Wiecie coś na temat nowych rekrutacji dla kierowców C+E kółka? Jak czytałam ogłoszenie to się zorientowałam, że dodano je 6 lat temu. Wtedy pisano, że trzeba mieć kurs na przewóz rzeczy i pochodzić z Dolnego Śląska. Coś do tych wymagań doszło?
Odradzam pracę w tej firmie, absolutna pomyłka, istnienie tej firmy to jakaś anomalia. Auta kompletnie nie sprawne, ciągle kłopoty z agregatami, akumulatorami, wymianami oleji, płynów, psujące się webasto i klimatyzację, jazda autami i naczepami z nieważnym przeglądem albo ubezpieczeniem. Pieniądze na konto to jedynie podstawa, reszta po cichu żeby podatków nie płacić. Jedyne co to ten przelew do 10 dojdzie, bo PIP widzi, sama podstawę wyślą, a reszta ktora ma być podana w kopercie, to w najlepszym wypadku będzie 2 tygodnie później, przed końcem miesiąca, i zazwyczaj uszczuplona z wymyślaniem że za coś Ci zabrali. Sytuację z Aldi Chorzów, i Lidl Gródków. Odradzam absolutnie, ta firmę ktoś już dawno powinien zamknąć
Oooo dobrze wiedzieć, bo ja widziałem właśnie ofertę dla kierowcy c+e transport regionalny. Sprawa z tymi autami, to słabo wygląda, bo w ofercie napisali, że dają zestaw przypisany do kierowcy. Czy to oznacza, że nie ma opcji zmiany samochodu na inny, bardziej sprawny?
Baaardzo ciężko odzyskać od firmy pieniądze wypracowane w ostatnim miesiącu (usunięte przez administratora) W moim przypadku PIP musi szarpać się o wyplatę. Szef i księgowa udają greka, rozłączają się jak dzieci. Jednym słowem cyrk.
Jako kandydat na spedytora mam mieszane uczucia. Rozmowa rekrutacyjna zdecydowanie za długa. Większość czasu oczywiście mówi rekruter i stara się tak przedstawić branże, że po godzinie zaczynasz się poważnie zastanawiać czy aby dobrze, że wysłałeś CV. Na minus na pewno brak odpowiedzi o tym jak zakończył się proces aplikacji gdzie na rozmowie taka deklaracja padła. Na wysłaną wiadomość zero odzewu. Mówiąc krótko Ty poświęcasz czas a w odpowiedzi nawet nie dostaniesz info dziękuję już nieaktualne.
Ile dokładnie czasu trwała ta rozmowa? Długo czekałeś zanim Cię zaprosili na rozmowę od kiedy wysłałeś swoją aplikację? Czy wspomniano w jakim maksymalnie czasie dadzą feedback? Jestem ciekawa co by powiedzieli, gdybyś sam się zainteresował i zadzwonił.
Rozmowa trwała prawie 2 godziny z czego 80 procent czasu mówił właściciel. OK plus nakreślił problemy branży ale po pewnym czasie jest to już meczace. Odpowiedz miałem dostać max w ciągu kilku dni. Po kilku dniach był telefon, że potrzebuje jeszcze kilka dni na odpowiedź a potem cisza. Na moją wiadomość zero odzewu.
A padały jakieś pytania z zakresu wiedzy na stanowisko spedytora podczas takiej rozmowy kwalifikacyjnej? Szukałem ogłoszeń o pracę ale mi osobiście nie udało się nic znaleźć. W wymogach jest wzmianka na temat biegłej znajomości angielskiego?
Nie polecam pracy w tej firmie szczególnie w bydgoszczy auta dojechanie naczepy rozwalone co chwilę coś się dzieje szkoda gadać a umowa to najniższa krajowa 3600zł i wszystkie dodatki które powinny być ponad najniższą to do zawarte w tej kwocie 3600zł Poza tym za trasę 280zł gołe a i jeszcze diety wysyła na konto na początku miesiąca ale przy rozliczeniu zabiera tą dietę i mówi tak że płaci tylko 280zł a wszystko co wychodzi więcej to zabiera Czyli panie i panowie kierowcy 3300zł na konto plus dieta 300zł i to co z trasy czyli 280zł ale to nie wszystko teraz rozliczenia jak przyjeżdża to. Liczmy zrobiłem 20 tras po 280zł to daje 5600-to co wpłynęło na konto czyli w tym przypadku 3300zł oraz odjąć dietę którą wysłał na konto Czyli 5600zł - 3300zł - 300zł diety Reszta która została po rozliczeniu dostajesz na rękę czyli" w tym przypadku 2000zł Czyli sami drodzy pani panowie podaje mi cię decyzję czy chcecie pracować w takiej dziadoskiej firmie
Dobra, rozumiem, że wynagrodzenie to najniższa krajowa a ile godzin wyjeżdżacie w MSC? Może macie jakieś dodatki socjalne do umowy? Jakoś nikt o tym nie wspomniał...
Jeśli w trasie popsuje Ci się auto to możesz udać się do najbliższego serwisu czy jak to wygląda? Dostajecie jakiś kwitek do wypłaty, gdzie jest wszystko wyszczególnione? Zastanawiam się co w tej kwocie jest konkretnie zawarte. Czy nie ma możliwości żeby płacili kasę na konto?
Jak w każdej firmie są plusy i minusy. Ale kasa zawsze na czas i pracodawca przynajmniej słowny. Dużo większego dziada poznałem we Wrocławiu.
No ok, mało konkretnie, a coś o tych minusach? Jakie konkretnie są negatywy pracy tutaj? Szczególnie napiszcie coś o formalnościach, czyli jaka jest umowa, na jaki okres i cz w tej umowie jest jakiś zapis o premiach?
Anie lepiej ani gorzej. Tyle, że jest i nie mam przestojów jak ostatnio. Kasa trochę powyżej średniej,
Z tego co czytam wasze opinie, wcześniej na umowie dla kierowców była najniższa krajowa? Zmieniło się coś pod tym względem? Można liczyć, że całość wynagrodzenia znajdzie się na umowie? Po jakim czasie można liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony?
Artur z Rutry (usunięte przez administratora) Godzin pracy bardzo duzo kasa pod stolem najnizsza krajowa auta zechy a naczepy z poczty polskiej wstyd.
Witam pytanko do kierowców którzy jeżdżą pod aldi jak tam jest proszę o konkrety?
Jeździłem w rutrze na Lidlu ale odszedłem bo znalazłem inną pracę. Czy lepszą, nie wiem. Na pewno mam bliżej, ale czy lepiej ? - niekoniecznie. Odszedłem z rutry bo tu blizej i obiecywali stałe kółka i codziennie w domu. Na początku tak miałem. Na początku Jeśli chodzi o kasę w rutrze to na tym magazynie na Gliwicach to różnie płacą. Rutra to są tak w środku, system naliczania trochę skomplikowany ale płacili i urlopu i chorobowe, na czym mi zależy. Mnie kasa od trasy nie urządza, kilka złotych więcej a trafię covida i będę siedział za damski (usunięte przez administratora) miesiąc na chacie
Co wchodzi w socjal Rutra Eksport Import Transport Ciężarowy Spedycja Artur Bielawski?
O co pytasz ? Dodatkowe ubezpieczenie - tak, benefity typu karta multi sport ? - Nie takich dodatków nie ma.
Nie rozumiem wiecznego narzekania. Praca jest to i kasa jest. Za darmo to jak nie ukradniesz to nic nie dostaniesz. Wymagają ale płacą.
Cześć. Mam takie dosyć ważne pytanie patrząc z poziomu osoby, która mogłaby mieć chęć na to, aby rozpocząć pracę w firmie Rutra Eksport Import Transport Ciężarowy Spedycja. Czy pracodawca ten daje szanse zatrudnienia kierowcom, którzy świeżo, co ukończyli egzamin na prawo jazdy? Pytam i mam nadzieję, że ktoś będzie na tyle uprzejmy, aby mi odpowiedzieć. Zachęcam.
Tak, ale próbuj raczej w okresie letnim. Na pewno nie jak mocno śniegiem wali. Szef sam był kierowcą więc wie że, każdy kiedyś zaczyna. No i przekonał się że wypadki to raczej starzy robią, bo my jeździmy ostrożniej ;) A stary draiver, wiadomoooo - wszystko wie, wszystko umie, zawsze ma racje tylko częściej mu dziki na drogę wybiegają ;)
Idealnie nie jest. Zależy co się jeździ, zależy od okresu. Przy Świętach więcej cisną, poza świętami mniej. Za mojej kadencji byli tacy co pracowali po kilka miesięcy i tacy co po kilkanaście lat. Firma jak firma, trzeba samemu spróbować. Opinie pomagają ale sami wiecie który pies najwięcej szczeka. Ja już się rozczarowałem internetowymi zachwytami. Pensja - zawsze może być wyższa, ale studiów nie skończyłem, więc tragedii nie ma. Więc te 5-6 jest ok. Ci co przeginają to i 7-8 Co dla mnie ważne - wypłata ZAWSZE jest. Dwa dni w lewo, dwa w prawo, zależy kiedy się zjedzie. Ale nie ma jakiegoś proszenia się o własne pieniądze. Nie. No i żadnych wycieczek na kilka dni, prawie co dzień w domu. Nie ma co narzekać,
Nic nie mam do tej firmy kierowcy co nie którzy bardzo spoko.Jedno co sprawiło że zamieszczam taką opinię jest logistyk rutry który jest bardzo nie ogarnięty nie potrafi wykonywać należycie swojej pracy. Przyjeżdża z towarem ponad godzinę go rozładpwywuje co nie jest to jego pierwszy raz. Po złości wyciąga palety nie po kolei , a na zwrócenie uwagi reaguje wielkim uniesienien jak byśmy mieli za niego to zrobić. Jest to bardzo nie miłe zachowanie jeśli mu się nie podoba ta praca to niech ja zmieni.
Dlaczego uważasz, że robi to po złości? Być może to tylko mylne wrażenie. Czytam, że masz dużo zastrzeżeń odnośnie tej jednej konkretnej osoby w firmie. Czy zgłaszałeś w takim razie do kierownika swoje spostrzeżenia?
Interesuje mnie czy pensja w Rutra Eksport Import Transport Ciężarowy Spedycja Artur Bielawski składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako Kierowca, ich ogłoszenie widziałam 9 sierpnia na Gratka.pl.
40 gr/km. Średnio w miesiącu robisz 6-7tys km. Rzadko, ale zdarza się 8-10tys. km/miesiąc. Wiadomo co się z tym wiąże, że jesteś cały czas w trasie. Z tego masz 2200-2300 zł na konto, reszta jest do ręki.
Przyjacielu. Zapraszamy do współpracy. Rodzinna atmosfera. Pełny legal. Pensja jest spoko. Lizniesz trochę motoryzacji. Poznasz wspaniałych ludzi. Śpiesz się bo tyle ludzi dzwoni że 10 razy dziennie ładuje telefon
Nie polecam! Nie zwracają uwagi na czas pracy! Nie interesuje ich, że nie wykręciłeś pauzy. Auta co chwilę się psują, w większości przypadkach jesteś skazany sam na siebie żeby sobie naprawić usterkę, zmiana kół w w twoim zakresie. (usunięte przez administratora) na czym tylko mogą, urlopy, wypłaty itp. Co miesiąc coś się z wypłatą nie zgadza. Podstawę dostajesz na konto czyli ok jakieś (usunięte przez administratora) reszta do ręki. Ogólnie stawka to 40gr/km. Taka obowiązuje stawka. Nie ma żadnych dodatków nocnych. Niby dwie soboty w miesiącu pracujące za sobotę dostajesz 100 zł. To wszystko! Zatrudniając dostajesz do podpisania lojalnościowke do podpisania :/ Nie wiem na jakiej podstawie, bo pracodawca nic ci nie robi żadnych szkoleń, kursów. Pracodawca robi to, żeby zabezpieczyć się przed zwolnieniami ponieważ bardzo dużo kierowców przychodzi na chwilę i uciekają. Spedytor w tej firmie to jest... Nie będę się wypowiadał na ten temat, bo szkoda słów... Napisze tylko tyle, że wymusza wręcz na kierowcach jazdę poza czasem pracy. Jeśli chodzi o głównego właściciela, szefa nie jest to osoba przychylna pracownikowi pod żadnym względem. Nie da się z tym człowiekiem dyskutować na żaden temat. Jeśli masz wybór wybierz inna firmę!!!
Tak jak koledzy piszą. Ta firma to typowy (usunięte przez administratora). Nikomu nie polecam chyba że ktoś chce jeździć po 14 godzin za jakieś marne grosze. Czas pracy kierowcy w tej firmie nikogo nie interesuje. Nie przestrzegają niczego. Odradzam omijać szerokim łukiem ta firme
Idealnie to nigdzie nie jest i teraz tak narzekacie ale zobaczymy za jakiś czas!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rutra Eksport Import Transport Ciężarowy Spedycja Artur Bielawski?
Zobacz opinie na temat firmy Rutra Eksport Import Transport Ciężarowy Spedycja Artur Bielawski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rutra Eksport Import Transport Ciężarowy Spedycja Artur Bielawski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!