Heisterkamp Transport

Szczecin

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 112 ocen.

Opinie o Heisterkamp Transport

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Heisterkamp Transport

Jerzyk
użytkownik zarejestrowany

Widzę, że Heisterkamp Transport ma spore potrzeby kadrowe, czym to jest spowodowane skoro mają dobre wozy

Kampinos
użytkownik zarejestrowany

Heisterkamp Transport dobrze działa i dlatego potrzebuje dużo ludzi.

kierowcabombowca
@Kampinos tydzień temu
Heisterkamp Transport dobrze działa i dlatego potrzebuje dużo ludzi.

Dobrze działa hahaha weź przestań człowieku. Zabrali wszystko co się da. Trzynastki, normalne premie itd. 51e diety to chyba już nikt nie płaci. Zero podwyżek. Dziadostwo jak nie wiem co, a myśleli, że jak auta nowe kupia to będzie nie wiadomo co.

Konrad
użytkownik zarejestrowany

Heisterkamp Transport ma jakieś nowe rejony do obsługi, że potrzebuje tylu kierowców? Czy jest to efekt ogólnego braku ludzi do pracy? Jakimi samochodami dysponuje firma, stare czy w miarę nowe? Dopytuję ponieważ jestem zainteresowany praca kierowcy.

Feliks
użytkownik zarejestrowany

Jak dobrze zarabiam to nie jest problemem opłacić jakieś świadczenia, przynajmniej wiem, że są opłacone.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

kierowcabombowca

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne jak i pakiet medyczny PZU musisz opłacić sobie sama

Krokodyl
użytkownik zarejestrowany

Jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś powiedział, że jest zadowolony z wysokości wynagrodzenia. Oby inne warunki były dobre!

Tadzik
użytkownik zarejestrowany

Heisterkamp Transport ma opinię dobrego pracodawcy i widać po warunkach na jakich zatrudniają ludzie, że jest spoko. Nie bardzo wiem dlaczego ciągle poszukuj tylu ludzi do pracy?

Kierowcabombowca
@Tadzik 04.09.2017, 12:15
Heisterkamp Transport ma opinię dobrego pracodawcy i widać po warunkach na jakich zatrudniają ludzie, że jest spoko. Nie bardzo...

Opinie to może mieć i złotą tylko płacić trzeba jeszcze normalnie.

Lipa

Zawodowemu kierowcy polskiemu nie polecam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

Karol
użytkownik zarejestrowany

Widzę, że Heisterkamp Transport poszukuje sporo kierowców. Czyżby tak brakowało ludzi do pracy? Jakie warunki na umowie zapewnia firma dla nowego kierowcy?

Kierowcabombowc
@Karol 29.08.2017, 13:02
Widzę, że Heisterkamp Transport poszukuje sporo kierowców. Czyżby tak brakowało ludzi do pracy? Jakie warunki na umowie zapewni...

A która firma nie poszukuje ? Jeszcze dwa lata i będą wszędzie błagać żeby ktoś jeździł

Krasnal
użytkownik zarejestrowany

Czy dowiem się kilka informacji o firmie. Jak sie tu pracuje? Jakie umowy podpisują Jak rozliczają wyjazdy, delegacje i całą resztę? Informacje bezpośrednio od pracowników są dla mnie bardziej prawdziwe!

kierowcabombowca
@Krasnal 17.08.2017, 22:02
Czy dowiem się kilka informacji o firmie. Jak sie tu pracuje? Jakie umowy podpisują Jak rozliczają wyjazdy, delegacje i całą re...

Pracuje się jak wszędzie, żeby zarobić coś trzeba robić. Robota głównie portowa. Przepinki zapinki odpinki itp. Jeździ się głównie po beneluxach, Niemcy, Francja, GB, aczkolwiek sa i roboty na włochy czy hiszpanie. Umowe masz o prace. Pierwszą na 3 miesiące później 3x7 miesięcy i dopiero na stałe. Podstawa plus diety przychodza jednym przelewem zawsze dziesiątego na konto. Nie masz swojej ciężarówki na stałe, co 3 tygodnie inna. Komunikacja z planingiem przez transics-a.

Koralgot
użytkownik zarejestrowany

Ja wolę pracować przez agencję tym bardziej jeśli to jest początek takiej pracy. Zawsze jest wsparcie firmy, która zna się na przepisach innego kraju!

Kierowca bombowca
@Koralgot 14.08.2017, 14:04
Ja wolę pracować przez agencję tym bardziej jeśli to jest początek takiej pracy. Zawsze jest wsparcie firmy, która zna się na p...

Pracuj gdzie chcesz i jak chcesz. Nikt do niczego nie namawia. Było pytanie jest odpowiedz.

Natalia
użytkownik zarejestrowany

@kierowca bombowca - a możesz napisać nieco więcej o warunkach zatrudnienia w Heisterkamp Transport? Jak wygląda praca w Travemünde? Jaki rodzaj umowy jest podpisywany z pracodawcą?

kierowca bombowca
@Natalia 11.08.2017, 11:10
@kierowca bombowca - a możesz napisać nieco więcej o warunkach zatrudnienia w Heisterkamp Transport? Jak wygląda praca w Travem...

Nie wiem jak mają pracownicy warsztatu w HKP więm jak mają kierowcy. Napewno jako blacharz będziesz zatrudniony na niemieckiej umowie. Nie prościej zadzwonić i się zapytać

kierowca bombowca
@Natalia 11.08.2017, 11:10
@kierowca bombowca - a możesz napisać nieco więcej o warunkach zatrudnienia w Heisterkamp Transport? Jak wygląda praca w Travem...

Nie wiem jak mają pracownicy warsztatu w HKP więm jak mają kierowcy. Napewno jako blacharz będziesz zatrudniony na niemieckiej umowie. Nie prościej zadzwonić i się zapytać

Nowy
użytkownik zarejestrowany

Czy można zarobić jako blacharz samochodowy w Travemünde?

obi

duża szkodliwośc złośliwośc

obi

nie polecam .gule nie dla polaka

Franio
użytkownik zarejestrowany

Każda firmę można przedstawić w złym świetle tylko po co to robić? Nie blokujmy pracy innym, można firmę zmienić.

Lol

Heisterkamp się sypie czepiają się byle czego lep ryja byle czym wypłaty mniejsze dobrze mają tylko związki jeźdzo stałe roboty i niby o premie walczy do całej reszty tylko ze jak ta reszta dostanie to oni nie dostaną a tera biorą za wszystkich śmiech na sali

Natalia
użytkownik zarejestrowany

@Max8810 Heisterkamp ma sporo ofert pracy a o szczegóły zapytaj na e-mail szczecin@heisterkamp.nl

Max8810

Witam serdecznie jak wygląda tam praca w tej chwili jeżdżę solówka ale zaczyna mnie obecna praca denerwować i chciałbym spróbować swoich sił na międzynarodowce ce. Czy firma za szkolenie w podwójnej płaci normalnie nowemu.jak wygląda sprawa z jazdy na bazę do Holandii

młody

Panowie jaka jest teraz NETTO podstawa w Heisterkamp? Czy wszyscy kierowcy muszą dojeżdżać busami czy można swoim osobowym(oczywiście za ryczałt)? I czy rzeczywiście jest tak, że trzeba wozić co zjazd do polski swoją walizkę ADR?

Drajwer
użytkownik zarejestrowany

Firma jest ok., mnie się pracuje dobrze. Kasa wypłacana jest w czasie, całkiem dobre pieniądze można zarobić. Szefostwo tak organizuje pracę żebyśmy mogli jeździć i dobrze zarabiać. Dla nowych są szkolenia!! Polecam

coval20

Dawajcie do EI TRANS .

Bilinek
@coval20 14.01.2017, 12:31
Dawajcie do EI TRANS .

Hejsterkamp pracuje się dobrze z tego co zaobserwowałem mają jedną wadę nie znasz dnia i godziny swego bytu w tej Firmie, bez konkretnych przyczyn możesz nie wyjechać do pracy: zostałeś zwolniony, resztę musisz się domyślać komu nadepnąłeś na odcisk.

kierowca bombowca
@Bilinek 27.04.2017, 10:12
Hejsterkamp pracuje się dobrze z tego co zaobserwowałem mają jedną wadę nie znasz dnia i godziny swego bytu w tej Firmie, bez...

Jak już to nie zostałeś zwolniony, a masz nie przedłużoną umowę. Nie słyszałem żeby zwolnili kogoś.

anonim

(usunięte przez administratora)

kierowca bombowca

a coś konkretnie

misio

A młodego jak przeszkolą w te 3 tygodnie z doświadczonym kierowcą to następną turę jedzie już sam i mogą go rzucić już na całą UE czy raczej krótkie trasy?

zenek
@misio 06.01.2017, 13:42
A młodego jak przeszkolą w te 3 tygodnie z doświadczonym kierowcą to następną turę jedzie już sam i mogą go rzucić już na całą...

Walisz gdzie popadnie.UK również

yeti

Odświeżam gdyz poszukuja kierowców. Jakaś poprawa jest czy nadal tak samo jak piszecie?

yeti

Odświeżam gdyz poszukuja kierowców. Jakaś poprawa jest czy nadal tak samo jak piszecie?

he
użytkownik zarejestrowany

Hej, wydaje mi się że ostatnio i tak pokazałol się oferty pracy chociażby dla kierowców czy dyspozutorów. Pewnie że trzeba posiadać odpowiednie doświadczenie, ale wiadomo czy sa jakieś dodatkowe benefity do zarobków do tego? Z góry dziękuję za odpowiedź.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Kampinos
użytkownik zarejestrowany
@pracownik 05.07.2016, 20:09
wiec posluchaj, 51 euro diety za dzien pobytu za granica ale za 1szy i ostatni dzien czyli wyjazd do i powrot z pracy masz po p...

Świerzak zawsze ma pod górkę. Przerobi swoje kilometry i będzie wiedział że żyje. Podstawa to dobra firma,która płaci w terminie i nie obcina za byle głupstwo kasy. Panowie grunt to dobra robota i dobra kasa a dalej jakoś się ułoży. Ja nie narzekam i radze innym to samo.

młody
@Kampinos 03.01.2017, 22:13
Świerzak zawsze ma pod górkę. Przerobi swoje kilometry i będzie wiedział że żyje. Podstawa to dobra firma,która płaci w termini...

czy po treningu lub w jego trakcie możesz zrezygnować z pracy bez konsekwencji?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

robert

chyba brutto 2 tys to sie zgodze, podstawa nie poszla do gory nadal jest 1700zl netto wiec na emeryture dostaniesz 850zł i bujaj sie z tym. Ja dziekuje za taka wspolprace

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

papa

Nie dziw sie jaka płaca taka praca wiec nic dobrego to nie wrozy

nowy

To tam jest sam transport kontenerowy czy plandeki tez jak to wygląda ?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

pracownik

To musisz zapytac tych co tak jezdzili czyli swierzakow. Ale z tego co slyszalem to normalnie zaplacone podstawa + diety. mysle ze naprawde jak ktos chce sprobowac swoich sil w miedzynarodowce to super sprawa

digger

@pracownik a jak wygląda szkolenie młodego?Jazda w podwójnej obsadzie przez 3 tyg i jak się sprawdze to następna tura samemu?

pracownik
@digger 29.06.2016, 23:31
@pracownik a jak wygląda szkolenie młodego?Jazda w podwójnej obsadzie przez 3 tyg i jak się sprawdze to następna tura samemu?...

Ktos moja wypowiedz wykasowal, przyjezdzasz siadasz z doswiadczonym kierowca i jedziesz TY robisz wszystko od jazdy poprzez zaladunki i rozladunki, odczepienie zaczepienie naczep i to jest dobre , kurs na przewoz rzezczy w praktyce wychodzi Ci i nie musisz placic za niego. Ogolnie super sprawa .... TYlko zalezy na kogo trafisz. Jak sie dogadacie to ok a jak nie to 3 tygodnie dymu. Twoj nauczyciel siedzi na siedzeniu pasazera i pilnuje czy wszystko dobrze robisz. Ogolnie tak jak na nauce jazdy. POzdrawiam

digger

@pracownik a jak wygląda szkolenie młodego?Jazda w podwójnej obsadzie przez 3 tyg i jak się sprawdze to następna tura samemu?

max8810

a mam takie pytanko poniewaz w najblizszym czasie chcialbym tam zlozyc cv i czy jeszcze zwracaja koszty za przyjechanie do bazy wlasnym srodkiem transportu oraz jak to wyglada u nch jazda bez doswiadczenia CE bo na C jezdze od 5 lat bezwypadkowo w tym 3 miesiace na miedzynarodowce

pracownik
@max8810 29.06.2016, 18:53
a mam takie pytanko poniewaz w najblizszym czasie chcialbym tam zlozyc cv i czy jeszcze zwracaja koszty za przyjechanie do bazy...

z dojazdami Ci nie pomoge bo juz tam nie pracuje wiec sorki. Mysle ze sie dogadasz TYlko CE tam jezdzi zadna solowka musisz miec jeszcze karte kierowcy bo krazki poszly dawno w zapomnienie . pozdrawiam

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

pracownik

wzajemnie. Mowie Ci sprobuj sa wyplacalni pieniadze na czas i to bez zadnej łaski. Robisz swoje to nikt nawet nie bedzie wiedzail ze jezdzisz tak tam jest. Trzymaj sie i jak cos to opisz swoje wrazenia i te pozytywne i negatywne dla nastepnych pokolen

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

pracownik

Nie rozumiem zbytnio bo albo sie pracuje zeby utrzymac rodzine i siebie albo narzeka. Ja zaciskalem zeby i robilem. Mozna by bylo zrobic cos lepiej dla pracownikow ale nikt tego nie robi. Maja to w powazaniu. Tadek, powiem tak. Tacha nie gniesz, auta jakie sa takie sa jedne lepsze drugie gorsze, wyplata zawsze na czas, dojazdy busami byly makabryczne dlatego sie zwolnilem ale uwazam ze byly to dobre i nie stracone lata mojej kariery, auto jak jest popsute, polamane schodki itd zawsze przekazniki wysylaja na serwis (warsztat), jak sie zepsuje w trasie zaewsze jest serwis , czasem to trwa bo musi trwac ale jak pisalem wczesniej nic nawet palcem nie musisz robic. Tacha nie gniesz . Teraz chodza sluchy ze jest podwyzka diety ale nie wiem ile w tym prawdy, Ja moge polecic ta firme osoba ktore nie maja doswiadczenia albo chca popracowac. 3 tygodnie na tydzien wolnego. Piatek w 3 tygodniyu zjazdowy a nastepnie dop[iero w niedziele wyjezdzasz do pracy wiec 9 dni na miesiac wolnego. Dziecko jak masz male to bedzie roslo jak na drozdzach i omina Cie wszystkie najwazniejsze etapy jego rozwoju. spewnoscia lepiej niz u polskiego pana jezdzic i byc na weekend w domu w piatek o22 na 24h i jeszcze cos przy aucie pogrzebac w sobote bo sie zepsulo... Przemysl ale jak nie zaryzykujesz to nie zobaczysz jak jest w rzeczywistosci.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

pracownik

NIe jak jedziesz na 3 tygodnie to w piatek trzeciego tygodnia sie zjezdzalo zawsze na baze i wolne do nastepnej niedzieli wiec 9 dni wolnego Tadek. Jakby nie patrzec 6z przodu na wyplate sie ma ale teraz to dokladnie nie wiem bo juz troche tam nie pracuje. Trzeba podjac troche wyrzeczen na rzecz rodziny i tylko pytanie czy 6 z przdu jest odpowiednia na taka rozzłąke z rodzina.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

pracownik

Zalezy wszystko pod jakiego klienta pojdziesz jak w kolo komina to jestes co weekend na bazie albo na noc nawet na tzw. hotelu. Ale jak jezdzisz 3 tygodnie to pakujesz sie do auta i raczej marnie to wyglada zeby byc na bazie. Jezdzi sie prawie caly czas tak: Z bazy w Gent to masz strzały na Francje, Belgie i UK czasem Szwajcaria i Włochy a z Oldenzaal to Holandia, Niemcy, Austria czasem Włochy i Skandynawia tez czasem. Na baze do Travemunde nie puszcza Cie bo tam przewaznie Lotysze są i NIemieccy Kierowcy. Ogolnie trzeba pracowac ale jak robisz swoje to prawie zawsze wyjdzie Cio 11stka ale nie mozna oszukiwac z czasem. Oczywiscie jak poznasz trasy bo jak idziesz pod danego klienta to prawie zawsze miejsca sie powtarzaja i porty tez. Takze wszystko jest OK ale tak jak mowie jak sie przyjmowalem do firmy to byla to firma z renomą i nazwijmy to jakims poziomem. Od jakis 2-3 lat nie ma nawet jak pisza ze musi byc doswiadczenie. NIe ma kierowcow wiec biora jak leci i to jest smutne bo auta sa porozwalane przez mlodych i nie szanujacych taboru. Jak to mowia tonacy sie brzytwy chwyta

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

pracownik

nie wiem o co pytasz dokladnie

pracownik

Witam wszystkich a w szczegolnosci ludzi ktorzy chca sie zatrudnic na stanowisko kierfowcy. Powiem krotko i ogolnie. Nie masz doswiadczenia jest to idealna nauka jazdy dla nowicjuszy. Za nic nie zostajesz obciążony nawet jak położysz skład. Rozwalisz kilka osobowek, itd. Zostaniesz wezwany na rozmowe z holendrami ktorzy maja Cie za scierwo i nic wiecej. Zaplacą Ci podstawe (ubogą) i 51 euro diety za pobyt za granica. (teraz zostala od 23 maja podniesiona) jak zaczeli sie zwalniac na potege kierowcy. Kurs na ADR zostanie zrobiony przez Hytrego (oczywiscie nie zwracasz kosztow jak sie nie zwolnidsz przez 2 lata - jak oni Ciebie zwolnia tez nie zwracasz) Badania lekarskie pokrtywa hytrus. Oczywiscie nie ma premii za nic. MKiedys byly dodatki za prace , jazde w sobote, za rozladunki, zaladunki itd. Tabor jest wymieniany sukcesywnie ze starych turbo biedronek ( juz nie jezdza z 3 lata) teraz biale dafy i scanie z 2006 sa wymieniane na nowe. Fakt ze zakupili 300 nowych jak nie wiecej samochodow p[okazuje jakimi pieniedzmi obracaja. Klamstwo jest natomiast ze po 2 latach wymieniaja na nowe. Sampochody zaczynajce sie z nuimerami 10001 w zwyz zostaly kupione w styczniu 2013 i nadal jezdza one sa cale biale maja numer boczny i nazwe Heisterkamp w kolorze czarnym. natomiast reszta czyli od 1400 do 1850 sa to roczniki od 2006 do 2012. numery aut od 1600 ktoregos posiadaja lodowki ale klimatyzacje tylko od 1800 w gore oraz wszystkie ktore zaczynaja sie od 10000. Webasto zima jak padnie to naprawiaja tylko na bazach i w jednej miejscowosci kolo Antwerpii,, inaczej mowiac jak masz pecha i jestes w dalekiej francji lub na skandynawii nie naprawia Ci i bedziesz w zimnym siedziec. Bazy sa w Oldenzaal, Gent i Travemunde, teraz jeszcze chodza sluchy ze w Hamm ale tam tylko rumuscy kierowcy. Ogolnie super firma zeby nauczyc sie jezdzic. Fakt jest jeden wszedzie trzeba pracowac i jak robisz swoja robote nikt sie nie prztypiernicza do Ciebie. 3 x 15 godzin reszta 13 i pauza pierwsza 24h druga 45 i do domu w piatek na 3 tydzien. Samochod jak Ci sie zepsuje w trasie jest tzw serwis, TY nawet klucza nie musisz miec i nic nie dotykasz. Spali Ci sie zarowka jest serwis. Takze nawet mechanikiem nie jestes. Masz kapcia jest serwis itd. Plyny do spryskiwaczy i ohlej mmozesz pobrfac na bazie - w trasie juz nie kupisz (powymieniali karty paliwowe) moza tankowac tylko na shell od poniedzialku do piatku gdyz z zalozenia jestes zlodziejem i okradniesz firme. Dostajesz 1 pare rekawic na ture ( 3 tygodnie). Praca w 90% polerga na zaladunku i odstawieniu naczepy do portow na prom badz kolej,nastepnie nowa naczepa i jazda na rozladunek i zaladunek. Ja osobiscie jezdzilem z jedna naczepa pod klientem przez 3 tygodnie, zdarzaly sie oczywiscie zmiany naczep, ale mi sie bardzo dobrze pracowalo. Dyspo Ok - jezdzilem pod Szczecinem prowadzil mnie Mariusz i Grzesiek (moja opinia najlepsi w tym hytrym. Zawsze pomoga jak masz problem, wytlumacza czas pracy itd, z tego co mowili to jezdzili wczesniej w heisterkampie). Teraz troche o hotelach - o ile mozna nazwac to hotelem. D;la mnie jest to miejsce przytulku na ktorym nie chcialem byc. baza w Gent tragedia, same picie i mordobicie, Oldenzaal spanie w pokojach z 8 miejscami,. fakt wszedzie sa prysznice w lazienkach i kuchnia czyli nijakie zaplecze sanitarne jest. Dojazd busami jak wszedl w zycie ja odpadlem gdyz busy byly przystosowane do wozenia niepelnosprawnych po miescie a nie w trase po 1200 albo i wiecej kilometrow, kierowca ktory prowadfzil busa dostawal premie w wysokosci 80 euro jak nie byl spozniony na bazie , jak wolalem nie prowadzic po co sie meczyc za takie pieniadze i brac problem na glowe. Jak nie pijesz w busie znaczy ze jestes konfident takie jest podejscie kierowcow. Mam nadzieje ze trocvhe pomoglem. reasumujac super firma dla nowych bez doswiadczenia, aha dobrze jest znac jezyk bo czasami piszesz z klientem na ich komunikatorach. jeszcze jedno otrzymujesz karte do telefonu bez aparatu i jak wykorzystasz zqa duzo na prywatne rozmowy do kolegow to sciagna Ci z wyplaty , i tylko to moga sciagnac, w Uk sa parkingi gdzie stoi sie na konto hytrego

Daro

Ja na kontenerach robię w Hytrym 4-5 tys.km :)

Kierowca bombowca

To jakiego ty masz klienta ze robisz 4-5 przez 3 tygodnie ?

bla bla bla

praca kierowcy jaka jest taka jest , nie liczcie na to że pojedziecie do pracy leżeć,chodź i tak sie zdarza. Z mojego doświadczenia jest moge powiedziec wprost, na 3 tygodnie , średnio robię 4-5tyś km , wypłata jest terminowa, zawsze powyżej 6,4zł, bus pod drzwi, auta, jest różnie, ale górnicy też maj [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Czy ktoś komuś robi na złość, myślę że nie , chyba że ktoś pyskował i zdecydowanie został w negatywny sposób zapamiętany,tak mi się wydaje. To jest moja pierwsza praca, nie wiem jak teraz ale zatrudnili mnie bez problemu,nie musiałem nic im płacić, wręcz odwrotnie, zwrócili mo kosty dojazdu , koszty zakupu odzieży roboczej, robiłem na własną rękę adr więc też mi zwrócili, czy mogło by być lepiej,zawsze mogło by być lepiej , ale czy jest aż tak źle, wydaje mi się że nie. Pozdrawiam

kierowca bombowca

tak normalnie wyśmienite. Pracujesz tu ? Pracowałeś, ze się ak wypowiadasz ?

memek

Ja do nich dzwoniłem to powiedzieli,że nie przyjmują bez doświadczenia,dzwoniłem w grudniu

gumis

Chodziło mi o to czy w tej firmie podpisuja ja kierowcy którzy przychodza jako świeżaki i w zamian za szkolenie zobowiazuja się pracowaćprzez okreslony czas. Moze ktośzna jakąś dobrą firmę która przeszkoli młodego

gumis

Witam wszystkich kierowców. Czy jest coś takiego jak umowa lojalnosciowa dla nie doświadczonych kierowców? zamierzam iść do tej firmy ale raz Pani mówi ze jest na dwa lata a za pare dni jak dzwonił kolega to nic nie wspomniała.Pozdrawiam Prosze o odpowiedz

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

kierowca bombowca

Z tak płytkim myśleniem i wypocinami jakimi jest twój post to dziękujęmy za takiego dysponenta, a po za tym całkiem prywatnie to moje zdanie jeste takie. Dysponent powinien być kierowca w przeszłości tylleeeeee

kafka

By być w stanie mówić płynnie w języku obcym jest wspaniałe, większość ludzi nadal nie mają zaufania do tego. Jeśli jesteś atrakcyjną nauczycielką, należy rozważyć Preply. Dołącz baza ofert pracy dla Nauczycieli Polski w Szczecinie (usunięte przez administratora)

Zostaw opinię o Heisterkamp Transport - Szczecin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Heisterkamp Transport