Byłem kierowcą przez ostatnie 5 miechów ale mama mi zachorowała i musiałem rozstać się z kabiną na jakiś czas. Normalnie nie udzielam się w internecie ale ze względu na to jak rozstał się ze mną heisterkamp muszę tu napisać i im za zwyczajnie podziekować bo nie robili mi żadnych problemów nawet sam nie musiałem nic kombinować sami obmyślili jak zrobić tak żeby mi było najlepiej odejść (wiadomo w razie możliwości) Byłem bardzo zadowolony z pracy u nich bardzo dobrze mnie przeszkolili bo mieli cierpliwosc i mogłem pytać ile chciałem dopytywać jak coś nie jarzyłem. Nie rzucaja na głęboką wodę ale no też trzeba dać coś od siebie jak w każdej pracy czyli być ogarniętym i skupionym i nie czekać na gotowe ale to raczej jasne dla tych co idą na kierowcę z powołania bo nie trzeba tylko jeździć ale też ogarniać wszystkie te dokumenty jak CRM na pszykład bo o tym niektóre świeżaki nie myślą przed pójściem do pracy. Tu będziecie mieli naprawdę dobre plecy jeśli chodzi o usterki albo problemy z klientem. Jak się jest szczerym ale też nie kombinuje się na własną rękę i zgłaszcza wszystko to dyspo też gadają ludzkim głosem tylko no wiadomo trzeba być ogarniętym a nie stać jak ta ciemna masa i liczyć na gotowe. Wszystko ma swoje plusy i minusy........ kasa niezła i fajnych ludzi tutaj poznałem. Mam nadzieje że kiedyś jeszcze pojadę dla heisterkampa.
Dzień dobry, każdy kierowca, który chce przystąpić do pracy w naszej firmie ma przedstawione warunki wynagrodzenia nie tylko po złożeniu CV czy w czasie kontaktu telefonicznego, lecz także przed podpisaniem umowy dzięki regulaminowi wynagradzania, aby mógł podjąć świadomą decyzję. Wysokość wynagrodzenia zależy od kilku czynników, dlatego prosimy o kontakt telefoniczny, abyśmy mogli wszystko wyjaśnić i rozwiać Państwa wątpliwości :) Pozdrawiamy
Witam czy w w tej firmie jest możliwa praca w podwójnej obsadzie z (żoną)? Oraz jakie są główne kierunki ?
Firma dobra dla początkujących, żeby się przyuczyć do jazdy. Ogólnie sama praca zła nie była. Jak dla mnie najgorsze w tej firmie to dyspozytorzy.
Czyli bez doświadczenia też przyjmują do pracy? Mówisz, że było ogólnie ok, ale w sumie dyspozytorzy mają duży wpływ na pracę kierowcy. To może powiesz co konkretnie było z nimi nie tak? :/
Hej mam pytanie. Zastanawiam się nad podjęciem pracy w heisterkamp warunki pracy wyglądają dobrze ale nasuwa mi się jedno pytanie. Za każdym razem wsiada się do innego auta. I czy kierowca za każdym razem w busie przewożą pościel butle na wodę kuchenkę itp. Czy jest miejsce na bazie jakaś szafka że mogę re rzeczy poczekać do następnego wyjazd Pozdrawiam
Od czego zależą zarobki kierowcy c+e? W ogłoszeniu, które wstawili, są dosyć spore widełki, aż osiem tysięcy różnicy. Zastanawiam się, która z tych kwot jest najbardziej realistyczna.
Dzień dobry Pani Danuto, wynagrodzenie końcowe zależy od kilku czynników, np. od premii, stażu pracy. Prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie, abyśmy mogli Pani wszystko dokładnie wyjaśnić :) Pozdrawiamy
Witam serdecznie. Nie rozumiem co ma wspólnego staż pracy z systemem wynagrodzenia, ponieważ każdy z zatrudnionych kierowców wykonuję tą samą pracę. Nowy pracownik może wykonywać swoją pracę dużo lepiej niż pracownik z większym stażem. Bardziej się stara, jest zadaniowy, przestrzega terminów, jest bardziej komunikatywny (np.znajomosć kilku języków obcych lub j.angielski CAE), dba o powierzone mienie jak o swoje własne... więc jaki wpływ ma tutaj staż pracy do zarobków? Pytam ponieważ myślałem właśnie o zmianie pracodawcy i chciałbym zasięgnąć opinii u wiarygodnego źródła.
Dzień dobry Panie Maxie, dodatek stażowy, który podnosi naszym kierowcom początkową wypłatę jest związany z długością współpracy z nami. Jest to ukłon w ich stronę za wspólnie przepracowane lata. Poza tym chcemy zaoferować naszym kierowcom rozwój, bo raczej dla nikogo nie byłoby przyjemne pracować kilka bądź kilkanaście lat za te same pieniądze :) Jeśli chodzi o jakość pracy naszych starszych stażem kierowców, nie mamy wątpliwości, że są oni najlepsi z najlepszych. Zapewniamy także, że dobra praca i starania nowozatrudnionych nie przechodzą niezauważone. Pozdrawiamy :)
dzwonisz telefonicznie, wszystko wyjaśniają co i jak zrobić by tam pracować. jeśli się zgadzasz na warunki jakie oferują to ci karzą robić badania na własny koszt potem niby zwracają. ale przed tym jeszcze sprawdzenie angielskiego. mi kazali cos napisać po angielsku by przekonać że umiem się w tym językuy porozumiewać. i wszysto w temacie. jedziesz na szkolenie do szczecina śpisz w baraku wojskowym zwanym hotelem. potem śmigasz busem podobno samemu go prowadząc z 13 chłopa do roboty. i tyle w temacie
czy znasz angielski, czy masz komplet dokumentów (wymieniają jakie), czy chcesz pracować po 3 tygodnie spać w kabinie, czy zdajesz sobie sprawę jak ta praca wygląda i świadomie chcesz pracować, czy masz doświadczenie oraz czy umiesz jeździć.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Witam. Firma jak firma każda chce jak najlepiej wyglądać w oczach korzystających z usług logistyki. Nie brakuje niczego lecz jest duża rotacja kierowców. Plus czyste ciężarówki myjnia odkurzacze serwis jest na miejscu. Minus ciężko dodzwonić się do firmy albo do osoby prowadzącej zlecenie jak i do biura.
Dzień dobry, dziękujemy za konstruktywną opinię :) Rotacja kierowców nie zawsze wynika z czegoś negatywnego. Niektórzy kierowcy odchodzą z powodów rodzinnych, zdrowotnych, chcą spróbować swoich sił w innej firmie, która np. podejmuje się odmiennych tras niż my. Część kierowców stwierdza, że to nie jest zawód dla nich albo odwrotnie - rozstają się z kabiną, bo twierdzą, że już za długo w niej byli. Oczywiście są też kierowcy, którzy mają odmienne oczekiwania, co do firmy. Przybywa nam też więcej ciężarówek, dzięki czemu pojawia się też więcej wolnych stanowisk. Jeśli chodzi o sytuację z trudnym dodzwonieniem się do naszego biura, przepraszamy. Przyjrzymy się tej sprawie i postaramy się rozwiązać problem, aby poprawić komunikację.
No i co w tym w sumie zabawnego? kierowca ma za zadanie dbać o czystość swojego auta tutaj, tak? jest tak w umowie może?
Witam czy firma Heisterkamp pomaga z dofinansowaniem kursu CE w zamian np za kontrakt? pozdrawiam
Witam- zastanawiam się nad zmianą pracodawcy i mam kilka pytań: Czy po przyjeździe busem na bazę przed rozpoczęciem pracy robiona jest minimum 9h pauza ? Ile dokładnie dni wolnego w systemie np 4/1-czy jest to tydzień w domu czy poza zestawem . Jaki system pracy i wynagrodzenia- czy wysokości np. premi zależy od systemu? Jaka podstawa od której odprowadza się składkę do ZUS. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania :) Po przyjeździe busem na bazę pracę rozpoczyna się następnego dnia, więc jest czas na odpoczynek. Nasz standardowy system to 3/1 (są też większe), a więc jest się 3 tygodnie w trasie i 1 tydzień w domu. Wynagrodzenie zależy od systemu i od premii, a one same np. od trasy, stażu pracy (ale nie tylko, po szczegóły zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bo jest to obszerniejszy temat). ZUS jest odprowadzany zgodnie z pakietem mobilności. Pozdrawiamy :)
Byłem kierowcą przez ostatnie 5 miechów ale mama mi zachorowała i musiałem rozstać się z kabiną na jakiś czas. Normalnie nie udzielam się w internecie ale ze względu na to jak rozstał się ze mną heisterkamp muszę tu napisać i im za zwyczajnie podziekować bo nie robili mi żadnych problemów nawet sam nie musiałem nic kombinować sami obmyślili jak zrobić tak żeby mi było najlepiej odejść (wiadomo w razie możliwości) Byłem bardzo zadowolony z pracy u nich bardzo dobrze mnie przeszkolili bo mieli cierpliwosc i mogłem pytać ile chciałem dopytywać jak coś nie jarzyłem. Nie rzucaja na głęboką wodę ale no też trzeba dać coś od siebie jak w każdej pracy czyli być ogarniętym i skupionym i nie czekać na gotowe ale to raczej jasne dla tych co idą na kierowcę z powołania bo nie trzeba tylko jeździć ale też ogarniać wszystkie te dokumenty jak CRM na pszykład bo o tym niektóre świeżaki nie myślą przed pójściem do pracy. Tu będziecie mieli naprawdę dobre plecy jeśli chodzi o usterki albo problemy z klientem. Jak się jest szczerym ale też nie kombinuje się na własną rękę i zgłaszcza wszystko to dyspo też gadają ludzkim głosem tylko no wiadomo trzeba być ogarniętym a nie stać jak ta ciemna masa i liczyć na gotowe. Wszystko ma swoje plusy i minusy........ kasa niezła i fajnych ludzi tutaj poznałem. Mam nadzieje że kiedyś jeszcze pojadę dla heisterkampa.
Dlaczego na pracuj.pl w treści ogłoszenia podają stawkę 20 tys. brutto za 3 tygodnie ?
Fajnie że tak szczegółowy opis, oby się jeszcze udało wrócić jak rozwiążą się problemy, bo widzę, że byłeś naprawdę zadowolony :) Mam pytanko, powiesz coś więcej o tej kasie? Mówisz, że niezła, a tak bardziej w przybliżeniu, to na ile mogłeś liczyć? Mieliście też jakieś premie? Jeśli tak, to od czego zależały?
Dzień dobry, każdy kierowca, który chce przystąpić do pracy w naszej firmie ma przedstawione warunki wynagrodzenia nie tylko po złożeniu CV czy w czasie kontaktu telefonicznego, lecz także przed podpisaniem umowy dzięki regulaminowi wynagradzania, aby mógł podjąć świadomą decyzję. Wysokość wynagrodzenia zależy od kilku czynników, dlatego prosimy o kontakt telefoniczny, abyśmy mogli wszystko wyjaśnić i rozwiać Państwa wątpliwości :) Pozdrawiamy
A odwiozą mnie do polski busem po skończonej robocie czy tylko w jedną stronę do roboty, jak to jest i kto płaci?
Dzień dobry Panie Adamie, jak najbardziej organizujemy transport dla swoich kierowców z domu do pracy i z powrotem. Koszty są po naszej stronie :) Pozdrawiamy
Czy jest jakaś osoba, która zatrudniona jest/ była po stronie Holenderskiej w Haiseterkamp? Znam język angielski i myślę nad zatrudnieniem ale na umowę Holenderką ? Czy zna ktoś warunki pracy?
Ukryta agencja pracy. Pracujesz niby w Polsce i jeździsz niby na polskich ciężarówkach, a tak na prawdę pracujesz jak (usunięte przez administratora) w Holandii a jak się postawisz, bo na przykład odmawiasz jazdy przeładowany albo nie chcesz przeginać tacho, to wylatujesz. Zerowy szacunek do kierowcy. Każdy nowy pracownik to "świeże mięso". Robiła ona kasę na wybiedniałych Polakach, potem przerzuciła się na Rumunów i Łotyszy, ciekawe, kiedy się przerzuci na ukraińców. Wymogiem prowadzenia działalności transportowej, jest posiadanie dobrej opinii, a ta firma jej nie posiada.
Widać, że nigdy nie pracowałeś tutaj, bo głupoty piszesz. Przecież to jest firma, która jeździ po Europie Zachodniej, tam ma zlecenia i bazy, to jak "pracujesz niby w Polsce i jeździsz na niby polskich cieżarówkach"? A Rumuni i Łotysze, o których mówisz jeżdżą pod swoimi krajami, a nie pod polskim biurem. Weź zrób coś pożytecznego i zamiast tutaj pisać to otwórz słownik i zobacz co znaczy firma międzynarodowa, będziesz miał z tego więcej pożytku
A czyje to bazy za granica? Holenderskiej firmy, nie polskiej. A wypłata holenderska? Nie, najnizsza polska. A czemu wynagrodzenia polskich kierowców Holandia ustala? I czemu dane polskich kierowców dostaje Holandia? A umowe kierowcy maja podpisane z Holandia? Nie, z polska firma. Blachy polskie a gdzie jest baza w Polsce z noclegami?
Weź zobacz co to znaczy firma międzynarodowa, bo nie wiesz. Po co polska baza z noclegami skoro masz zlecenia na Europie Zachodniej? Chciałbyś wracać do Polski na pauzę 45, żeby potem znowu jechać na zlecenie do Francji? Wtedy to byś psioczył, że musisz daleko jechać z basy, że korki w Niemczech na autośce i ciekawe czy wtedy byś narzekał, że grzejesz (usunięte przez administratora) w holenderskiej bazie, która jest bliżej. Bazy są holenderskie i wypłaty ustalają holendrzy, bo oni są założycielami firmy, bo to jest siedziba matka. TAK WŁAŚNIE DZIAŁA FIRMA MIĘDZYNARODOWA. I tak samo się dzieje w innych firmach międzynarodowych na innych stanowiskach. Kiedyś pracowałem jako księgowy w polskiej siedzibie firmy, która pochodziła z Danii i tam też miała swój oddział to wyciekło kiedyś, że robimy tą samą pracę za 6 tysięcy mniej niż Duńczycy. Kraje zachodnie nie dość, że mają jeszcze swoje przepisy co do minimalnych płac to jeszcze do tego dochodzą nam prawa ekonomii firmy, czyli nikt nie zaplaci Ci tak jak Holendrowi skoro może zapłacić Ci jak Polakowi, czyli mniej i dalej ludzie będą zadowoleni. Biznes to biznes i płakanie, że jest inaczej to bycie naiwnym życiowo. Kto ci broni zatrudnić się w Holandii, mieć holenderską umowę i holenderską wypłatę? A no tak pewnie tylko po polsku umiesz tylko się do gadać i wtedy okazuje się, że ta polska siedziba to już nie taka zła... A nie przepraszam raczej nie jest Pan kandydatem faktycznym Panie Nicku tylko konkurencją, bo kandydat nie wchodziłby tutaj z zamiarem przyjęcia się do pracy, żeby jednocześnie smarować takie wpisy. Każdy może mieć swoje zdanie, ale zaprzeczanie prawom ekonomii mnie oburza, bo to jawne niedoinformowanie.
Piszesz, że jeżeli ktoś się stawia że nie chce jechać przeładowany to wylatuje. Jakie są wtedy uzasadnienia że dana osoba wylatuje z pracy?
(usunięte przez administratora)
Czy mógłbyś nieco rozwinąć swoją wypowiedź? Co tam się takiego dzieje?
Jakie są warunki zatrudnienia w Heisterkamp Transport?
Same usuniete komentarze . Firma kasuje wszystkie negatywne komentarze jak leci. Wiarygodnych opinii tu nie znajdziecie
Znajdź mi firmę tansportową, która ma same dobre opinie a jak już mają po kolei to już wiesz, że sami sobie piszą dlatego branie pracy na podstawie goworka nie ma sensu. Samemu sie trzeba na wlasnej skórze się przekonać od co wtedy to masz pewność i tyle, niestety tak to wyglada czy to nam sie podoba czy nie
Dzień dobry, usuwane są tylko te komentarze lub ich fragmenty, które są niezgodne z regulaminem portalu lub naruszają przepisy prawa. Pozdrawiamy :)
Tak smarujecie i smarujecie co sie tam wyprawia a czemu nie pujdziecie do inspekcji pracy? Przecież pozwalacie sobie wejść na głowe a potem każdy nie zadowolony pisze te komentarze zamiast coś z tym zrobić. Kiedys inspekcja latała tam non stop, a teraz boicie się odezwac
Pytanie czemu kiedyś tu latali i teraz nagle nie? Z drugiej strony jaki efekt to wtedy niby dawało skoro obecnie jest jak jest?
No też mnie to zastanawia. Ty tam pracujesz? Co myślisz o pracy w tym miejscu? Czy może nie działasz w firmie?
Pracuję tutaj jako kierowca, ale kiedyś byłem asystentem w inspekcji pracy. PIP robi kontrole nie tylko w momencie, kiedyś ktoś, coś zgłosi, ale też sami z siebie robią na różne firmy w danym mieście. Inaczej nie mieli by co robić. Zastanawia mnie skąd wszyscy tutaj są tak dobrze poinformowani, że niby inspekcja ciągle chodziła i w ogóle. Pracuję tu prawie 2 lata i nic złego nie słyszę nie tylko jak rozmawiam z kierowcami od nas, ale też z innymi z innych firm.
Pracowałem 3 miesiące i to mi wystarczyło. Dowalone ciężarówki z takimi ograniczeniami że ledwo jeździły, naczepy tragedia , zgłaszanie do biura ze brak wachy w kotle a później się okazuje że karty na stację benzynowe nie działają i qwa trzeba płacić że swoich .Nie odbieranie telefonów ale jak biuro coś chciało to aż czerwony był. Przeładowanie i (usunięte przez administratora) w czasy pracy co na szkoleniu mówili że niby ro świętość w tej firmie .Kłamanie w żywe oczy do rze że człowiek płynnie posługuje sie angielskim bo by wcisnęli dziecko w brzuch .Ogólnie nie polecam .
No ale jak płaci się ze swoich na stacji to potem to wszystko rozliczają normalnie? No i co z tym czasem pracy - jak to w praktyce wygląda?
co ty gadasz człowieku... ok czasami te karty nie działają i trzeba awaryjnie zaplacić swoimi pieniedzmi ale zwracają za to. Chyba fachu nie znasz jak dziwisz sie że ograniczniki są. Tu twardym trzeba byc a nie mietkim...
Tak tak własna i ciasna, która zapłaci ci na czas przez 2 miesiące a potem będziesz cały czas się upominał o kasę i jej na czas nie zobaczysz albo będziesz sam zmieniał koło albo sprzątał po przewożonych zwierzętach albo nosił towar, bo ci klient kazał albo inne durne rzeczy, które zafunduje ci polski januszex albo inny (usunięte przez administratora) niemiecki co ci będzie w twarz pluł, bo żeś Polak... miałem okazję popracować u takiego (usunięte przez administratora) ale na szczęście przejrzałem na oczy a heisterkamp mi spadł jak z nieba. W (usunięte przez administratora) się co niektórym przewraca jak tak czytam te komentarze szukacie pracodawcy idealnego a taki nie istnieje tak samo jak idealni pracownicy wiec zobaczcie wpierw na siebie czy na pewno nic za uszami nie macie bo na internecie to łatwo z siebie nieskazitelnych robic bo heisterkamp nie może napisać co żeście odwalali a wy możecie tutaj ckolwiek napisać
I co tam jak tam wew biurze sprawy się polepszyły jest już porzondek ????
2 miesiace czekalem na zwrot pieniadzy za paliwo. Jedna pani mnie przepraszala i obiecywala, ze przelew niedlugo wyjdzie. Druga zas pani Kamila dala do zrozumienia, ze za krotko tam pracowalem zeby sie upominac tylko powienienem cicho czekac. Sezon urlopowy. Nie ma komu wyslac przelewu. W koncu info, ze bedzie w piatek. W poniedzialek dalej kasy nie ma. Dobrze, ze jest komu wyplaty wysylac. Balagan i tyle. Zaluje, ze tam zaczynalem i ciesze, ze szybko sie ocknalem. Kierowcy pracujecie w Heisterkamp firmie holenderskiej, ktora zalozyla sobie filie w Polsce i placi polskie stawki. To legalne (usunięte przez administratora) Holenderski kierowca za ta sama prace otrzymuje prawie 2 razy wiecej pieniedzy. A nas jeszcze gonia z ecodrivingu. Wystarczy poszukac troche w necie i mozna znalezc prace na holenderskiej umowie. A polscy kierowcy utrzymuja te cale biuro w Szczecinie.
Witam, dopiero zaczołem pracę w tej firmie i mam pytanie czy firma rzeczywiście odda pieniądze za dojazd do Szczecina aby podpisać umowe ?
Spytaj kierowniczy kor to się dogadasz czy się potrafię (usunięte przez administratora) c !!! Czy nie ! Jak korw się sprzedaje miłość to Stalowemu miłość np na bacuamach hehehe. Spier wsikoki o de mnie !!!
(usunięte przez administratora)
Nie spotkałem się z tym o czym mówisz pracując ponad rok w tej firmie. Odnośnie webasta nigdy nie słyszałem o takiej bzdurze o której napisałeś, nawet takich legend parkingowych nie ma firmie. Co ma dyspozytor do twojej szafki, która otrzymujesz na bazie w Belgii lub Holandii twój dyspozytor znajduje się w Szczecinie ? Prawdopodobnie jesteś jedną z tą osób, które nie potrafią się odezwać i dlatego jezdziles z 16 tonami na osi, a może nie potrafiłeś odpowiednio załadować ładunku i tak wyszło ? O Adr dostajesz informacje na załadunku, i wybierasz drogę, która umożliwia ci bezpieczny i legalny przejazd. Prawie cały czas jeżdżę z adr i nigdy nie miałem sytuacji podobnej jak ty mówisz. Za dluga pauza na Garbsenie kolego Ci wyszła i opowiadasz teraz bajki.
Czytam te brednie i zastanawiam się skąd ty takie hity masz ja zakończyłem pracę parę dni temu i złego słowa nie mogę napisać a ty wypisujesz takie kłamstwa że aż przykro
Witam wszystkich kierowców oraz firmę HEISTERKAMP TRANSPORT, chciałbym podzielić się z Wami swoją opinią na temat podania o pracę i ogłoszeń o pracę przez firmy, z jednej strony firmy poszukują doświadczonych i niedoświadczonych kierowców a z drugiej strony nie pozwalać kierowcom, którzy dostaną umowę o pracę i przy odrobinie przeszkolenia kierowca może zacząć być kompetentny i niezależny w pracy w zakresie spedycji, dokumentów, modułów kodu 95, myślę, że tak firma może zyskać, państwo dostaje podatki i tak dalej, nikt nie rodzi się doskonały, a każdy z nas potrzebuje wzajemnej pomocy, pozdrowienia z KOSOVO
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Heisterkamp Transport?
Zobacz opinie na temat firmy Heisterkamp Transport tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 50.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Heisterkamp Transport?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 14 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Heisterkamp Transport?
Kandydaci do pracy w Heisterkamp Transport napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.