Firma beznadziejne zarządza, od ściany do ściany. Zatrudnia ludzi, tworzy działy a po kilku miesiącach zawalenia i likwiduje. Dyrektor pasowałby raczej w więziennictwie. Kasa za etat nędzna, trzeba wyrobić prowizję którą też czasem zmniejszają w trakcie miesiąca i nie ma dyskusji. Jak ktoś szuka poważnego pracodawcy na dłużej to nie tu.
Kontakt z konsultantem- opryskliwy , robiący łaskę. Nie pozwalaja dokładnie oglądać samochodu. Kupuje się kota w worku. Dotyczy ŁAJSKA. Nie polecam
LUDZIE! Opinie na tej stronie zamieszcza się w celu dzielenia się wrażeniami o pracodawcy a nie żalami o zakupionym samochodzie.
każdy pisze co uważa za słuszne panie Łukaszu popieram w 100 % żale jest szansa ze inni się nie natną na szarot z super oferty
Firma podchodzi do pracownika poniżej godności, pierw zatrudnili za dużo osób, dysponowali pieniędzmi z (usunięte przez administratora) na rzeczy nikomu niepotrzebne, przeprowadzali audyty które były tylko po to, żeby jeden z drugim w biurze miał co robić... potem nastąpiły zwolnienia, jedne, drugie, trzecie... wywalili połowę kadry "zarządzającej", zostawiając m.in. typa który pilnuje ILE SAMOCHODÓW UMYJE MYJNIA?! wow mega odpowiedzialność... podsumowując przy obecnym zarządzaniu firma padnie lada moment
A kiedy ostatni raz kogoś zatrudnili? ???? Zastanów się co piszesz, na razie nie ma żadnych zatrudnień i żadnych zwolnień, chyba że sam rzucisz wypowiedzeniem. Traktowanie jak w więzieniu? Każdy tam się (usunięte przez administratora) i nic nie robi, błagam, to jest aż śmieszne co piszecie ???? nie jest najlepiej ani stabilnie ale nie jest też to więzienie
Jest świeża rekrutacja na placowego. Chodzi o dbanie o ekspozycję aut na placu. Praca jest też w soboty bo jest mowa o dyspozycyjności właśnie w ten dzień.Ciekawe czy osobno płacą albo stawka choć trochę wyższa niż normalna i czy każda sobota zajęta?
NIE, NIE, NIE. Całe szczęście przygoda dobiegła końca już jakiś czas temu. Z informacji z pierwszej ręki w pół roku, ZWOLNIŁO SIĘ, nie zostało zwolnionych (!), 7 osób z działu, który trzyma tę firmę. Zero docenienia pracownika, zapewnienia bez pokrycia. Zmiany systemu prowizyjnego non stop. Zero dostosowania do prawa pracy. Zero docenienia poświęcenia. Firma przeszła restrukturyzacje, to jeden z "władczych" powiedział, że Ci co zostali, tez nie musza tu być. No tak, firma szuka rentowności, ale zamiast docenić doświadczonych pracowników, to lepiej zatrudnić nowych. Polski oddział to męczarnia dla pracownika. Ludzie wychodzący z pracy z nerwicą. Idąc do biura idziesz jak do kolonii karnej. Wiele nieokreślonych zasad obsługi klienta, nierealne cele, przez które jest chora rywalizacja. Wyższy szczebel nie trzyma się regulaminów, które sam wymyśla. Autohero walczy o rentowność. Nie szuka pieniędzy w procesach, tak, gdzie faktycznie im przepływają pieniądze, tylko w ludziach. Powiedzenie, że jest byle jak, ale atmosfera jest spoko, tu nie działa.
Czy zmiany w systemach prowizyjnych lub zasad, dotyczących obsługi klienta, są w ogóle konsultowane z osobami, których mają dotyczyć? Zależy mi by być w pracy traktowanym po partnersku.
Nie były i nie są. Wyglada to w taki sposób: - tutaj jest regulamin prowizyjny i się stosujcie Nie podoba się "jest tyle miejsc poza Autohero do pracy"
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Autohero Polska Sp. z o.o.?
Nie szanują pracowników. Niemiecka firma, zarzadzana przez obcokrajowca ze wschodu uważa że Polak musi znieść wszystko, poniżanie, wykorzystywanie, praca ponadnormy, pod presja i zastraszeniem. Obiecanych premii nie wypłacają, zawsze znajdą preteks żeby jej nie wypłacić. Unikajcie tej firmy jeśli nie chcecie przejść załamania nerwowego.
Bzdura, chyba tam nie pracowałaś =) PL spółka zarządzana jest przez Polaka. W jakim Działę pracujesz/pracowałaś ?
Hmmm to jak faktycznie firma jest zarządzana w jakiś zły sposób, to jak to odbija się na pracownikach? Chodzi mi czy np. pensja nie jest wypłacana na czas? Albo czy sa jakieś problemy z umowami, że jak jedna się kończy, to od razu nie ma drugiej? Takie wymierne problemy z tego powodu są?
A jakie epitety padają w stronę Polaków, nie można się jakoś temu sprzeciwić? Ta praca ponad normy to rozumiem, że nie jakoś lepiej płacona? To zastraszenie ma w efekcie zwolnienie pracownika?
Oczywiście, że Zarządzana jest przez Polaków, JEDNAK wszystko idzie z Niemiec. Niemcy kontrolują wypłaty, kontrolują ile etatów ma mieć firma, wszystkie procesy - tak od zawsze jest mówione. Bo centrala (tj. Niemcy) ustala, to to i siamto. Chcesz podwyżkę? Zapomnij. Dobrze opisane. Jak nie chcesz wyjść z nerwicą i depresją, lepiej nie składaj papierów.
Ocena zdecydowanie na - 1. Samo podejście do klienta, który zgłasza problem po zakupie auta. Po 2 miesiącach od zakupu, mimo, iż podobno jest gwarancja na silnik!, autohero zwala winę na kupującego i odmawia jakiejkolwiek pomocy w sprawie migającej kontrolki silnika, która raz się załącza, a potem gaśnie. Jest to nie pierwsza tego typu opinia. Nie oczekuję nie wiadomo czego, ale zwykłej diagnostyki, podłączenia do komputera, natomiast to kolejna firma kant, która przed zakupem obiecuje złote góry, a później radźcie sobie sami. Szkoda bo kolejnego auta, już u nich nie kupię! Przed głupotę tracić klientów, w dzisiejszych czasach to porażka. Poniżej odpowiedź serwisu: Autohero odmawia weryfikacji, naprawy pojazdu w związku z podejrzeniem obecnej usterki. W przypadku kolejnego zgłoszenia dotyczącego podobnego problemu - wymagane będą dokumenty potwierdzające wykonaną diagnostykę, naprawę.
Hmmm, o co chodzi z tym, że firma daje bonus 750 euro na start? Jak widziałem ogłoszenie w necie dla specjalisty ds. oględzin pojazdów, to tam był to punkt na liście benefitów. Taki bonus ma jakiś konkretny cel, na który może zostać wydany? Czy ta kasa jest dla każdego, czy dopiero od pewnego szczebla nowy pracownik ją dostaje?
Dostajesz na start 375 brutto :) a jak przepracujesz 6 miesięcy próbnego to resztę 375 też brutto.
Oooo super. A potem z czasem pracy są też jakieś dodatki? Czy to jest jednorazowe, a potem nie ma? Albo może zmienia nazwę i potem ta stawka jest wypłacana jako premia?? No i jednak dajcie znać, czy firma daje to na jakiś cel konkretny? Już ktoś pytał, ale nie ma odpowiedzi.
Co jaki czas w Autohero Polska Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
To tylko jest obiecywana? Trochę nie rozumiem tej sprzecznej odpowiedzi.... Jeśli już co pół roku to jaka to jest kwota? Wtedy wszyscy niby dostają czy tylko wybrani pracownicy?
Ciekawi mnie rekrutacja w firmie, bo jest otwarty nabór na posadę Młodszy Specjalista ds. Logistyki. Na liście wymagań jest znajomość procesów logistyki. Chodzi o zasady konkretnie tej firmy, czy generalnie jak działa logistyka? Wystarczy taka wiedza teoretyczna ze studiów, czy raczej chcą wiedzy praktycznej?
W autohero stanowisko junior mają wymagania jak dla starszego specjalisty i robisz ponad mozliwosci. Probuj za takie pieniadze co oferuje autohero nikt z doswiadczeniem nie przyjdzie pracowac
Nie do końca orientuję się, czego wymagają na stanowisku starszego specjalisty... Jesteś w stanie mi to rozjaśnić? Podoba mi się to stanowisko pracy. Jeśli chodzi o stawkę, to dasz znać jaką pensję można tutaj otrzymać? Oczywiście na początek. Podanie widełek to już będzie dużo. Może akurat wskazana kwota mi się spodoba...
A czy starszy specjalista też musi wiedzieć dużo więcej niż wymaga to jego stanowisko pracy? Swoją drogą to zatrudniają ludzi bez doświadczenia, skoro ludzie ze stażem nie są chętni? Wiesz może jakie pytania padają podczas rekrutacji na juniora? Może jakoś przygotuję się wcześniej.
Jestem po zakupie drugiego już auta w tej firmie. Pierwsze kupiłem dwa lata temu. Miało być bezwypadkowe. Właśnie kupiłem w tej firmie drugie auto. Pierwsze kupiłem dwa lata temu. Miało być bezwypadkowe. Żart ponury Nawet ja, który wie p autach jeno to, gdzie lać paliwo widziałem. że przedni błotnik był lakierowany, a lampa ma inny odcień. Chciałem tego auta, więc przymknąłem oko. drugiego dnia laweta. Telefon do auto hero i jedziemy do wskazanego warsztatu. Werdykt - całkowicie spalona tarcz sprzęgła. Brawo mechanicy w firmie! Zapłacili za lawety i naprawy w ramach trzyletnie, drogiej gwarancji, więc nie rozrabiałem. W międzyczasie firma pogratulowała mi zakupu i przyznała bob ba 500 zł na zakup kolejnego auta u nich. Potem już było bezproblemowo. Tylko normalne przeglądy i eksploatacja. Pierwsze złe wrażenie zostało zatarte. W tym roku zachciało mi się wymienić u nich za dopłatą moją megankę na kijankę. Wycena auta. Czy trwa Pan w postanowieniu wymiany? Tak. To musimy zrobić drugą wycenę. Super. To uwzględnijcie, że dorzucam komplet nowych opon. A Jakże uwzględnimy Druga wycena o jakieś 3 setki wyższa. Tanio im te opony wyszły. Finansowanie (kredyt) szybko i sprawnie. Pytam, co z bonusem na 500 zł. Jaja Pan sobie robi! To tylko takie obiecanki były. Już tak się nie bawimy. Co z rokiem niewykorzystanej gwarancji o wartości plus minus 1000 zł. Jaja Pan sobie robi? Nie ma szans. To że inni keszują, podobnie jak niewykorzystane składki, nic nie znaczy. Auto hero ma swoje, niskie standardy. Kijanka musiała być poddana przeglądowi okresowemu przez diagnostę. Przeszła, więc powinno być dobrze. Na pożegnanie dostaję informację, że mimo iż jeszcze 10 minut temu wszystko było OK, to teraz wiszę firmie ponad 7 stówek. Dlaczego,? A dlatego! Oficjalnie nikt nic nie wie. Tak prywatnie, to wie pan, chyba kurs euro im się zmienił No brawo! A autko? Miało mieć grzaną kierownicę - nie ma. miało mieć aluminiowe (usunięte przez administratora) - nie ma. reasumując AUTA SĄ W MIARĘ W [PRZĄDKU. SAMA FIRMA SOBI ZŁE WRAŻENIE - OT TALI HANDEL CWANIACZKÓW NASTAWIONYCH NA TO, BY WYCISNĄĆ KASY ILE SIĘ FA. Dlaczego tak mówię? bo wycena mojej meganki wg aut hero. to 35,5 tys, według AUTOCENTRU w dniu wymiany (sprzedaży) to 48,5 tys. Marża ponad 10 tys., a oni przerzucają na mnie jakieś różnice kursowe euro, które nie wiem skąd się wzięły, a tłumaczenie, że staniało i tyle jest tyleż wkurzające co bezczelne. KONKLUZJA - NIE POLECAM, A PRZYNAJMNIEJ ZELECAM WYJĄTKOWĄ OSTROŻNOŚĆ.
Oglądałem auto w Łajskach. Nie dokonałem zakupu, ale tylko przez brak zdecydowania. Jestem jednak pozytywnie zaskoczony obsługą. Szczegółowe, profesjonalne objaśnienia. Miła obsługa. Polecam. Ja też tam wrócę
Ja też oglądałem w Łajskach. Obsługa super. Kupiłem. Przez dwa tygodnie po dostawie sprawdzałem wszystko bardzo gruntownie w specjalistycznych warsztatach w tym w aso i wszystko super nawet lepiej niż w opisie. Przejechałem już 12 tys km dołożyłem tylko filtry i olej. PP
Firma krzak. Co tu dużo pisać. Szkoda ludzie którzy muszą w tym deutschlandzie pracować.
Interesuje mnie oferta pracy na stanowisko Młodszy Specjalista w dziale Obsługi Klienta. Z tego co czytam można pracować w systemie hybrydowym. Jaki jest podział na pracę w biurze a pracę w domu? Nie było w ogłoszeniu takiej informacji a mam spory kawałek do firmy. Atmosfera faktycznie jeżeli chodzi o ten dział jest przyjemna? I co najważniejsze dla mnie, jak finansowo prezentuje się to stanowisko?
Miałem zamiar kupić auto w tak " wspaniałej" firmie , ale na szczęście przeczytałem opinie . Dziękuję po stokroć za ostrzeżenie .....
Auto hero Ketzin Berlin, nikomu nie polecam tej firmy i pracodawcy, brygadziści z przypadku, jeden Warszawiak, drugi na lakierni Poznaniak, przerost formy nad treścią, tzw.poganiacze, nie liczą się ludzie w żaden sposób, tylko normy, wyniki, za które oni dostają profity, firma dno.....
A to tylko brygadziście dostają jakieś premie za osiągnięcie wyników? Pracownicy z produkcji, szeregowi nie mają nic z tych wyników, tylko pensję mają? Realizacja norm jest wymagana, ale nie ma motywacji finansowej aby je osiągnąć??
Witam wszystkich, mąż właśnie wysłała CV na stanowisko młodszego specjalisty ds obsługi klienta, jest dostępna oferta w sieci. Nie ma w ogłoszeniu podanych żadnych widełek zarobkowych, jest je w stanie ktoś przedstawić na forum? Czytałam, że dla pracowników umowa o pracę, natomiast zastanawia mnie stabilność pracy? Pisaliście na temat zwolnień, z jakiego tak naprawdę tytułu ci ludzie są zwalniani? Nie ukrywam, że interesuje nas stabilna praca, wiadomo kredyty i inne zobowiązania..
Dziękuję bardzo za te wszystkie opinie miałem właśnie kupować samochód ale sobie tak jeszcze poszukałem w internecie i widzę że ładnie bym się wkopał kupując tutaj auto dziękuję bardzo jeszcze raz pozdrawiam serdecznie
Sam proces zakupu bardzo przyjemny i komunikatywny. Pierwsza czerwona flaga kiedy był błąd w raporcie o aucie a co innego napisał przedstawiciel handlowy, który jeszcze zaznaczył, że w raporcie jest błąd. Bład ludzki, zdarza się. Wykupiona gwarancja premium z przedłużeniem, żeby człowiek lepiej się czuł gdyby coś się stało. No i zaczeło się dziać. Silnik zaczął brać olej już po 2-3 pierwszych miesiącach, autohero wysłało do mechanika, zaplombowali, brak wycieków, ale zaproponowali płukanie silnika a jest to zabieg eksploatacyjny więc gwarancja nie pokrywa, zgłosić się jak problem będzie się potwarzał. Na nieszczęście się powtarza. Ponowne zgłosznie, negatywne. Bo mieści się w "normach". Pokiego .... poprzednie zwodzenie i obiecywanie, skoro i tak od samego początku nie zamierzali rozpatrywać wniosku pozytywnie? Samochód sam z siebie musiałby chyba wybuchnąć, żeby rozpatrzyli pozytywnie, a i w tym przypadku miałbym wątpliwości. Nie potrafię określić tej "gwarancji premium" inaczej niż scam i wyłudzenie pieniędzy.
Firma podchodzi do pracownika poniżej godności, pierw zatrudnili za dużo osób, dysponowali pieniędzmi z (usunięte przez administratora) na rzeczy nikomu niepotrzebne, przeprowadzali audyty które były tylko po to, żeby jeden z drugim w biurze miał co robić... potem nastąpiły zwolnienia, jedne, drugie, trzecie... wywalili połowę kadry "zarządzającej", zostawiając m.in. typa który pilnuje ILE SAMOCHODÓW UMYJE MYJNIA?! wow mega odpowiedzialność... podsumowując przy obecnym zarządzaniu firma padnie lada moment
Zwalniają zgodnie z jakimś schematem? Kogo nie lubią, kto niepotrzebny, itd.? Zwolnili ludzi przydatnych zostawiając całkowicie zbędnych? W biurze nie został nikt, kto mógłby firmę podtrzymać jeszcze przy życiu i zapanować nad bałaganem?
Zostają tylko poplecznicy headow i dyrektorów. Tzw rodzina na swoim. Ludzie bez żadnej wiedzy i pojęcia o pracy, która wykonują.
A ty też tam pracowałeś? Zastanawiam się jaki podawali pracownikom powód rozwiązania umowy. Może wiesz?
Zwalniają tych z wiedzą bo ci ktorzy zarządzają obawiają się konkurencji z ich strony. Po drugie zostają ci co mają plecy i sciemniaja w centrali przypisując sobie sukcesy innych. Jak ktoś sie slrzeciwi czy upomni o swoje wylatuje. Nie szanują ludzi. Ciagle zatrudniają i ciągle zwalniaja. Tam nikt dłużej nie wytrzymuje. Zarzadzanie i traktowanie ludzi jak w wiezieniu. Dyktatura jednego człowieka.
Czyli generalnie dobrze mieć tu znajomości? Można sobie jakoś zasłużyć na te "plecy'? Jak często pojawia się ktoś nowy?
A kiedy ostatni raz kogoś zatrudnili? ???? Zastanów się co piszesz, na razie nie ma żadnych zatrudnień i żadnych zwolnień, chyba że sam rzucisz wypowiedzeniem. Traktowanie jak w więzieniu? Każdy tam się (usunięte przez administratora) i nic nie robi, błagam, to jest aż śmieszne co piszecie ???? nie jest najlepiej ani stabilnie ale nie jest też to więzienie
LUDZIE! Opinie na tej stronie zamieszcza się w celu dzielenia się wrażeniami o pracodawcy a nie żalami o zakupionym samochodzie.
A gdzie (usunięte przez administratora) mają się wypowiedzieć ? Takie przypadki to plaga , więc się nie denerwuj . Poza tym w formularzu wypowiedzi jest kółko dla klienta .
CZYTAJ GŁĄBIE ZE ZROZUMIENIEM!!! Na wstępie napisane jest JAK BYK -: "Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników na temat pracodawcy Autohero Polska Sp. z o.o., lecz też Klientów firmy." -> "... lecz też klientów"!!! GŁĄBIE! Zwracasz inym uwagę, a sam czytać nie potrafisz!
Wulgarny pajac jesteś, pewnie z tej pseudo firemki. Ludzie uczcie się sami kupować auto albo weźcie niezależnego mechanika takie twory jak to "autohero" moze sprawdzają się w normalnym kraju jak Niemcy a nie w kartonowej republice
Też mam takie przemyślenia (chociaż uczciwie - firmy nie "testowałem") Są profesjonalne firmy zajmujące się ocena pojazdów wg zamówienia i jakiś kryteriów. Na logikę, podobnie jak np. zadbane auto w Niemczech jest droższe niż u nas to skąd mamy takie tanie "igiełki" w ogłoszeniach. Cudów nie ma.
Po pierwsze w statusie do wyboru dla komentujących jest KLIENT, więc klienci się wypowiadają. O czym maja opowiadać jak nie o swoich doświadczeniach z tą firmą jako klienci? Moim zdaniem ich opinie są bardzo pomocne, bo jeśli taka firma (usunięte przez administratora) swoich klientów (a z wypowiedzi komentujących wyraźnie to wynika), to tym bardziej należy się spodziewać złego traktowania i/lub bycia oszukiwanym jako pracownik. Między innymi właśnie opinie klientów tej firmy spowodowały, że nie będę tam składał swojego cv, bo nie chcę pracować w firmie, która kantuje ludzi. Zresztą pracownicy byli i obecni, też się wypowiedzieli i ich opinie pokrywają się z opiniami klientów, co wcale mnie nie dziwi. Także ja już podziękuję tej firmie za pracę, a Wam za Wasze opinie dzięki którym zaoszczędziłem swój czas i nerwy.
każdy pisze co uważa za słuszne panie Łukaszu popieram w 100 % żale jest szansa ze inni się nie natną na szarot z super oferty
Ketzin, praca Ok. Brygadzista i wszyscy przełożeni to jakiś żart, brak wiedzy i podejścia do pracowników, atmosfera pracy jest poniżej krytyki, ja jeszcze pracuje ale nie polecam tej firmy, traktowanie człowieka jak śmiecia jest na porządku dziennym......
Kupiłem z tego portalu hyundaia ix 35 miał być po całkowitym przeglądzie sprawny gotowy do jazdy nie dość że został dostarczony póżnym popołudniem jak zapadł zmierzch bo to był luty .Samochód był brudny i nie kompletny mianowicie nie działały czujniki tył parkowania ,brak zaślepek w drzwiach nie wymienione filtry (olejowy,powietrza ,kabinowy )nie było stanu oleju -niedziałająca klimatyzacja (chłodniczka była zepsutaczyli nieszczelna -uszkodzona )czujnik ab-esu był niesprawny .Wszystko to jak im się pisze to oni twierdzą że kupujący powinien sam tego dokonać i wymienić------a gdzie jest gwarancja autohero tak pięknie piszą że wszystko sprawdzają i auta są gotowe do jazdy bez wkładu finansowego .Jednym moim zdaniem sami (usunięte przez administratora) i więcej nic na ten temat gorsi od handlarzy z Gniezna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Autohero Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Autohero Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Autohero Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 3 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Autohero Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Autohero Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.