Hej, w jakich godzinach pracuje księgowość? Na stronie mają ofertę która mnie zainteresowała. Tylko u mnie wchodzi w grę praca po osiem godzin i najlepiej od 8-16 albo wcześniejsza bo żłobek dziecka, żebym mogła je odebrać.
Dla pracowników działu księgowości jedynym benefitem sa zniżki i multisport, a co z prywatną opieką zdrowotną? Szukają własne odpowiedniej osoby do działu, ale benefity mnie nie przekonują, o motywacyjnym systemie wynagrodzenia tez nie ma :( Dajcie znać, czy zasadnicze wynagrodzenie to konkrene pieniądze, bo może nie potrzebnie biorę pod uwagę mniej wazne kwestie.
Nie poleca kia filipowicz komis Kraków. Sprzedali mi kia w styczniu po miesiącu zapaliła się kontrolka niski poziom oleju odałem auto na serwis kia filipowicz okazało się że auto bardzo duży pobur oleju powiedzieli że naprawią to w dwa tygodnie naprawią już cztery tygodnie dzwoniec co dziennie mówią że mają duży nawał pracy że już naprawią i tak jest co dziennie
RM Filipowicz Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na na stanowisko Sprzedawca. Średnie wynagrodzenie na rynku na tym stanowisku to 2500 . Czy Waszym zdaniem to uczciwa stawka?
Witam nie polecam firmy RM Filipowicz z krakowa ogloszenie znalazlem na otomoto ,zadzwonilem w sprawie auta dogadalem sie to do ceny ,opis w ogloszeniu byl zmyslony nie odzwierciedla stanu faktycznego po przyjezdzie na miejsce zrobilem 650km okazalo sie ze ato to szrot zatajono mankamenty stracilem czas i pieniadze omijac szerokim lukiem NIE POLECAM
Witam nie polecam firmy RM Filipowicz z krakowa ogloszenie znalazlem na otomoto ,zadzwonilem w sprawie auta dogadalem sie to do ceny ,opis w ogloszeniu byl zmyslony nie odzwierciedla stanu faktycznego po przyjezdzie na miejsce zrobilem 650km okazalo sie ze ato to szrot zatajono mankamenty stracilem czas i pieniadze omijac szerokim lukiem NIE POLECAM
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej. Osoba prowadząca rekrutację prowadziła rozmowę jak by była bardzo zmęczona życiem, po prostu coś tam mruczała.Mam mieszane uczucia. Nie zachęcili mnie do podjęcia pracy..
A masz już odpowiedź czy Cię przyjęli? Długo trzeba czekać od wysłania CV do zaproszenia na rozmowę?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w RM Filipowicz Sp. z o.o.?
Ogólnie każdy sobie rzepkę skrobie. Brak życzliwości i poszanowania godnosci drugiej osoby. Każdy jak tylko się odwrócisz obrobi Ci dupsku.
Towarzystwo aż tak rozplotkowane? Nie ma nadzoru żeby ludzie zajmowali się robotą i a nie obgadywaniem innych? O co chodzi z kierownictwem? Powiesz co jest nie tak?
Myjnia ogarnięta wielkim nieładem, czekam na wydanie samochodu ponad 1,5h bo opóźnienie na myjni, ja rozumiem iż nie jestem jedynym klientem ale PANOWIE czy PANIE z myjni powinni robić to za co im płacą. Następnym razem auta już nie umyje jeżeli mam czekać tyle na zwykłe mycie. Myjnia powinna robić tak jak jest z grafikiem a nie robić jak im się podoba. Pozdrawiam!
Faktycznie dobry pomysł, ciekawe czemu tego nie wprowadzili? Może to zależne jest od godzin szczytu po prostu i i tak ludzie pchaliby się w okolice jednego terminu?
handlowiec skutecznie zniechęc do zakupu. Możliwe, że jest to tylko kwestia młodego niedoświadczonego,, handlowca ''. Trzeba było przypominać się i prosić o ofertę. Jazda testowa nie doszła do skutku . Z ciekawości pojechałem do innego salonu i tam zakupiliśmy samochód
Mój komentarz usunęli hahahaha "Mocno mieszane uczucia. Obsługa ogólnie ok, ale młody handlowiec, którego imienia niestety nie zapamiętałam, strasznie zmęczony życiem. Rozumiem, że każdy może mieć słaby dzień czy odczuwać skutki antycyklonu, ale smutna mina handlowca i słabe zaangażowanie w odpowiadaniu na pytania klienta sprawiły, że idę szukać dalej. Jako osoba pracująca w handlu i mająca kontakt z klientami wiem, że uśmiech i jakiekolwiek poczucie humoru to niejednokrotnie połowa sukcesu. :)" Też zakupiłam gdzie indziej, oczywiście KIA :)
Jeśli zależałoby mi na konkretnej marce samochodu to nie wiem czy tak istotny byłby by dla mnie czarujący uśmiech sprzedawcy :P bardziej istotne byłyby dla mnie parametry samochodu.... Trochę więcej empatii kochani, każdy może mieć gorszy dzień, w dodatku skoro był młody to może to jego pierwsze dni pracy. Reszta ekipy też jest w takim młodym wieku?
Oczywiście. Parametry samochodu są najważniejsze!!!. Dlatego wybrałam KIA w innym krakowskim salonie z uśmiechniętym handlowcem :P
Przepraszam, Nie zauważyłam drugiej części pytania. Czy reszta ekipy jest młoda? Raczej w średnim wieku ale wzrost jednego z nich,zdecydowanie powyżej przeciętnej :)
Wzrost? ;) Aż tak wysoki, że to podkreślasz? Ogólnie to żeby temu sprzedawcy się po uszach teraz nie dostało, że z jego powodu klient uciekł, bo tak jak zostało wspomniane czasami każdy może mieć gorszy dzień. :(
Potwierdzam młody handlowiec strasznie oderwany od rzeczywistości. Nie znalazłem z nim wspólnego języka..
A co masz na myśli pisząc, że jest oderwany od rzeczywistości. Możesz to wyjaśnić jakoś dokładniej?
W dniu 16.12.2021 odebrałem Kia Picanto, z Jasnogórskiej 9 w Krakowie. Opiekunem był P. Kamil G. który dwoił się i troił abym jako klient był zadowolony. I muszę przyznać, iż byłem też u konkurencji lecz konkurencja mnie zbyła, natomiast P. Kamil wykazał się cierpliwością w udzielaniu odpowiedzi, nieraz podchwytliwych ( nie jest to mój pierwszy samochód z salonu), a przede wszystkim zainteresował się moimi wymogami, a następnie przedstawił ofertę. Żałuję tylko, iż możliwość ocenienia Pana Kamila trwała krótko (było to prze świętami Bożego Narodzenia), i niestety nie zdążyłem.
Byłem ostatnio z swoim samochodem na przeglądzie, jak przegląd i wszystko zrobione rzetelnie, estetycznie tak co do zachowania doradcy jak i pewnego mechanika przejeżdżającego czerwonym ceed'em z hali po lewejj do hali po prawej jest karygodne - mianowicie w pewnym momencie przejazdu otworzył szybę kierowcy i do mechanika przechodzącego do tej samej hali co on potrafił za beczeć jak owca. Skarga poszła do kierownika bo takie zachowanie jest KARYGODNE!!! Na miejscu tego mechanika bym zgłosił sytuację do PiP-u a na miejscu kierownika pracownika zwolnił bym dyscyplinarnie. Co jak co ale porównywanie ludzi do zwierząt jest prostackie i świadczy tylko i wyłącznie o braku kultury i poszanowania co do drugiej osoby!!
Firma ma swoje problemu i nie ma co udawać, że ich nie ma. Są to długi. Trzeba jednak oddać ze pomimo ich wypłata zawsze się zgadzała. Bywało ze się opóźniła o dzień czy dwa ale była i była wypłacona uczciwie zgodnie z ustaleniami. Atmosfera zwłaszcza na dziale blacharskim jest rewelacyjna, wręcz rodzinna w dobrym tego słowa znaczeniu. Można się tam wiele nauczyć zarówno jako pracownik biurowy jak i fizyczny. Praca tam Jest warta do polecenia ale trzeba mieć świadomość wcześniej wspomnianych wad
Jak długi firmy nie wpływają na wypłaty to spoko. Tylko czy dają co jakiś czas podwyżki? Bo zwykle jak kondycja finansowa jest zła to o wyższej pensji nie ma co marzyć, nie?
Każda firma ma swoje plusy i minusy, ale czytając te komentarze trochę się dziwie. W moim wypadku wyglądało to tak, że pracodawca dał mi szanse pracy na stanowisku handlowym, bez wcześniejszego doświadczenia w branży motoryzacyjnej. Atmosfera w firmie jest bardzo dobra i miałem spory dylemat odchodząc, bo tak na prawdę w pracy spędzamy dużą cześć swojego życia (do tej pory utrzymuje kontakt z ludźmi tam poznanymi). Każda rzecz która została mi obiecana, została dotrzymana (z kierownictwem da się porozmawiać, nie ma czegoś takiego jak w dużych korporacjach, że wysyłasz prośbę na skrzynkę xyz i nikt tego nawet nie przeczyta). Jeżeli ktoś jest pracowity i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki da się zarobić na stanowisku handlowym.
Jak było ci tak dobrze to czemu odszedłeś? Gdzie indziej dali ci wyższa pensje? Nie napisałeś jakie tu były stawki. Dodasz info jakbym też chciał aplikować?
Mają oferty pracy na każde stanowisko... Tyle ludzi się tam zwalnia!? Jakiś dramat ????
Firma kszok, wyplata podstawa na konto pierwszego, reszta pod stołem do 10 tego. Ogólnie samo kręcący się samograj. Serwis ogarnięty wielkim nieładem i bałaganem. Praca układana bez ładu i składu, mechanicy robią co i kiedy chcą, notoryczny brak podstawowych części na magazynie. Całość wypłaty mniej niż przeciętnie. Odradzam każdemu.
Firma nie dba o pracownika, wymagania oraz oczekiwania co do pracownika bardzo wysokie. Sam pracodawca nie dotrzymuje podstawowych i elementarnych obowiązków wobec pracownika. Brak możliwość rozwoju. Atmosfera słaba.
Witam, w tym warsztacie jest pan "majster" który nie ma kompetencji do wykonywania zawodu. Pojechałem na weryfikację stuków które były podczas jazdy bardzo słyszalne, a po jego jeździe testowej usłyszałem że usterka nie występuje. Za tydzień pojechałem znowu i odpowiedź ta sama...pojechałem do konkurencji i okazało się że trzeba było wymienić sworznie wahacza ażeby w ogóle samochód mógł przejść przegląd. Pozdrawiam.
W połowie maja 2021r. odebraliśmy samochód KIA Sportage - kolor lunar silver :). Naszym opiekunem od początku był p. Mateusz Krawczykowski. Zaangażowanie i wiedza pana Mateusza są godne pochwały. Potrafił udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania lub podpowiedzieć optymalne rozwiązanie. Decyzję o zakupie podjęliśmy już po pierwszym spotkaniu. Za bardzo miłą i profesjonalną obsługę przy załatwianiu kredytu pragniemy podziękować także Pani Magdalenie Serafin. Życzymy samych sukcesów w dalszej pracy !
Firma z pozoru wyglada na dobrze funkcjonująca, jednak szybko można się przekonać ze (usunięte przez administratora)obcina je za byle co i nie szanuje ludzi. Chociaż szacunek to jedno (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RM Filipowicz Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy RM Filipowicz Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RM Filipowicz Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!