Jak z atmosfera w OTC?
No kiedyś podobno w OTC górna granica wynosiła sześć i pół brutto a teraz to nie wiem jaką firma prowadzi politykę inflacyjną. Jeśli chodziło o dział AP to jest jakaś szansa na więcej, a może jednak mniej? No nie bądźcie tacy i pomóźcie koleżance :)
Fajnie, że zapewniają pół na pół pracy w trybie hybrydowym na posadzie RTR accountant księgowa. Czy więc jak pracuj się z domu, to ma się oddzielny sprzęt do tego? Czy jest jeden komputer i trzeba go nosić z biura do domu i z domu do biura?? Wgl to zastanawiam się, cz elektronika to są jakieś nowe rzeczy, czy starsze i z przestarzałym oprogramowaniem.
Bardzo duża rotacja, złe szkolenia, (usunięte przez administratora) Radzę omijać ten twór
Coś więcej o tych szkoleniach? Złe, w sensie niemerytoryczne, czy za mało merytoryczne, za krótkie, złe osoby je prowadzą? Dajcie detale, bo to bardzo ważny element. Szkolenia prowadzi ktoś od pracodawcy, czy jakiś podmiot zewnętrzny?
Odnośnie zastępstwa należy skorzystać z dobroci kolegów z działu? Raczej pomagają czy to zależy? I tylko excele mieliście? Te szkolenia są okazjonalne? Nie ma żadnych programów? Fajnie byłoby moc certyfikat od razu uzyskać. z drugiej strony nie są one tak potrzebne do normalnej pracy?
Tak, trzeba poprosić kogoś kto zna proces o zastępstwo, bywało z tym różnie, bo nie każdy zna wszystkie procesy. Szkoleń było mało (porównuję do obecnego pracodawcy), jedynie lekcje nauki języków były regularne (godzina raz w tygodniu, poziom zależał od grupy, języki te najbardziej popularne). Do normalnej pracy czyli wykonywania procesów księgowych to szkoleń zewnętrznych raczej nie potrzeba, ale jeśli ktoś chciałby rozwijać umiejętności miękkie (przydatne np na callach) to nie było na to szans z mojej perspektywy.
Hej ???? Mam pytanie odnośnie premii świątecznych, paczek itd. czy takie coś ma miejsce w firmie? Jaka atmosfera panuje między działami? Czy jest możliwość pracy zdalnej? Czy są organizowane jakieś imprezy pracownicze bądź spotkania, jeśli tak to jak to wygląda?
Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Fujifilm Europe Business Service Sp. z o.o.? Chodzi o pracę jako Senior Accountant, takie ogłoszenie jest na Pracuj.pl 18 lutego.
Cześć! Jestem po wstępnej rozmowie do działu marketingu. Martwią mnie negatywne opinie, czy możecie coś więcej powiedzieć? Ktoś pracował u nich w marketingu?
Hej, ja nie wiem, ale chętnie dowiem się czegoś o samej rozmowie? Jakieś detale? Z kim odbywa się ta rozmowa i jest tak jakieś zadanko związane z marketingiem? Może ze znajomości narzędzi marketingowych?
Jak z atmosfera w OTC?
Niestety musze się z tym zgodzić, jest duża rotacja ze względu na toksyczną atmosferę, polecam szukać gdzie indziej, ja dopiero po zmianie otoczenia mogę powiedzieć ze odzyskałam swój spokój, u mnie tez skończyło się na terapii.
Niestety ja również się z tym zgadzam. To same fakty. Najgorsze jest to, że firma daje ciche przyzwolenie na takiego typu zachowania, a niestety nie jest to pierwszy przypadek TL, który prześladuje swój team. Nie docenia się pracowników z długim stażem (bardzo trudno o podwyżkę, a o awans trzeba walczyć i brać udział w wyścigu szczurów). Forsuje się na specjalistów ludzi bez wiedzy, pozbawionych umiejętności pracy w zespole, po których trzeba poprawiać podstawowe błędy np. w raportach czy na procesie. Benefity pracownicze są na niskim poziomie, tak samo zresztą jak płaca. Środowisko pracy raczej dla studentów i młodych ludzi, którzy zaczynają pracę i chcą się wdrożyć w zawód i pracę w korporacji.
A jakie konkretnie są te benefity? Na niskim poziomie, znaczy że są słabe, czy że niewiele wnoszą do życia pracownika? Dajcie jakieś detale.
Atmosfera w OTC? TOXIC. Wprowadza ją niestety nowa TLka (K.P.), która ma poczucie własnej wartości na poziomie -100 i stara się poprzez prace oraz traktowanie ludzi jak zwierzęta podnieść swoją samoocenę. Odradzam współpracy z nią dla własnego zdrowia psychicznego.
Nie pracuję w tej firmie już od kilku lat, a wciąż wspominam tego pracodawcę, jako coś, czego trzeba się wystrzegać. Najgorsze miejsce z jakim przyszło mi się mierzyć. Gdyby nie moja silna psychika to pewnie też skończyło by się terapią. Ludzie byli fajni ale co z tego.. Przyczyny mojego odejścia to: słaba pensja, brak możliwości rozwoju/awansu, słabe zarządzanie, brak szacunku do pracownika. Dodatkowo przez nerwy związane z pracą prawie rozpadł się mój związek, więc zmiana była konieczna.
To dotyczy jakiegoś szczególnego stanowiska czy ogólnie piszesz? bo ja planuje wysłać papiery na to nowe ogłoszenie PTP Accounts Payable Accountant. To nie jest szeregowe stanowisko, więc zastanawiam się, czy takich też dotyczy twój wpis. Wiadomo coś, jak tam te możliwości wyglądają, jeśli chodzi o zarobki i rozwój?
No jak accountant nie jest stanowiskiem szeregowym to jakim jest? Pozostaje kwestia nazewnictwa, jednak teraz można założyć, że niemal wszystko zawierające w nazwie accountant raczej nie ma prestiżu, w tej firmie nawet senior. Idąc tym tokiem rozumowania powinni stworzyć pozycje typu "Mindless Invoice Enterer" jako typowo szeregowe i placone poniżej minimalnej :)
W takim razie jeśli to "szeregowe" stanowisko, to jak na nim płacą? Miewacie jakieś premie albo inne dodatki za coś? Czy tylko sama podstawa jest możliwa?
No kiedyś podobno w OTC górna granica wynosiła sześć i pół brutto a teraz to nie wiem jaką firma prowadzi politykę inflacyjną. Jeśli chodziło o dział AP to jest jakaś szansa na więcej, a może jednak mniej? No nie bądźcie tacy i pomóźcie koleżance :)
Ostatnio sami byli pracownicy się udzielają. Może dla odmiany ktoś z obecnie tu zatrudnionych osób dałby znać, jak podejście do pracowników przeważa w firmie i ile daliby mi zarobić na stanowisku młodszego specjalisty ds. rozliczania kosztów podróży? Właśnie kogoś szukają. Co do - krytykowanych tu - benefitów to jest chociażby, dofinansowanie do biletów komunikacyjnych, premie wakacyjne, zajęcia językowe czy prywatna opieka medyczna. Z tego też względu miło będzie poznać opinię kogoś, kto aktualnie tu pracuje :)
Hej, znalazłam ofertę na Starszego Księgowego w internecie. Wiecie może jakich widełek mozna się spodziewać na tym stanowisku? Poza tym jest informacja w ogłoszeniu że to praca hybrydowa. Jak to mniej więcej wygląda, więcej jest pracy z domu czy z biura? Dajcie znac, bo nie wiem czy brac udział w rekrutacji.
Widełki zależą trochę od działu do którego rekrutują. Szału nie ma, ale jak to każdy pracodawca, jak są w potrzebie to zapłacą co trzeba. Praca hybrydowa tam oznacza max 10 dni z domu,
A jakie to są różnice w zarobkach między poszczególnymi działami w przypadku posady starszego księgowego? Możesz orientacyjnie chociaż podać kwoty? bo poszczególne osoby, mogą mieć różne wyobrażenia o tym, jaka kwota jest szałowa, a jaka nie.
Wcześniej wystawiłam opinie 4/5, ale było to przed tym jak miałam otrzymać ostatnią wypłatę, teraz nie mogę znaleźć tego wpisu więc może dobrze :) Pisałam wtedy jako pracownica na wypowiedzeniu, (usunięte przez administratora) Mają system rozliczania do 20/21 dnia miesiąca więc było to tylko kilka dni roboczych ale zawsze. Bardzo trudna komunikacja z HR, zawsze tak wszystko przekręca że wyjdzie na ich. To miejsce jest ok tylko jeśli na prawdę nie ma nic innego na horyzoncie i musisz zarobić na chleb
Czy w Fujifilm Europe Business Service Sp. z o.o. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
A ile trwa taki okres próbny i jakie warunki pracy na nim obowiązują? Zastanawiam się czy zmieniają się one jakoś gdy przechodzi się już na umowę o pracę na czas nieokreślony. Dajcie koniecznie znać bo jestem ciekawa jak to wygląda w firmie.
A tłumaczyli czemu nie chcą się z Tobą związać na stałe? :( To na ile miesięcy się decydowali?
Jakie warunki zatrudnienia proponują w firmie Fujifilm Europe Business Service Sp. z o.o.? Czy można liczyć na pełen etat?
Pracowałam kilka miesięcy, właśnie złożyłam wypowiedzenie. Spoko warunki, ludzie mili, ale raczej bez możliwości zżycia się, a może trafiłam na taki team. Odchodze bo nie mam tu co robić, literalnie nudze się w pracy i szkoda mi czasu. Perspektywy rozwoju też są żadne. Ci, którzy tutaj zostaja po porstu chyba to zaakceptowali i klepią nudę ;D
Ogolnie nie polecam. Brak profesjonalizmu. Praca kompletnie obiega od tego co ma sie robic. Ogolnie brak zarzadzania i znajomosci procesów. W prownaniu do innych firm/korporacji to daje 1 punkt na 10. Nie fajne podejscie do pracownika- (usunięte przez administratora) Firma chyba przegapiła zmiany na rynku gdzie to pracodawca juz nie jest panem i władca a pracownik ma prównanie do innych firm i wolny rynek pracy. Usmiechanie i udawnanie ze wszytko jest ok nic nie zmieni.
Już nie pierwsza osoba, która widzę, że narzeka. :/ A to jakie konkretnie procesy masz na myśli, że stwierdzasz definitywny brak ich znajomości?
Generalnie Gdańsk jest jednym z najdroższych miast w Polsce, a w AP nie są w stanie zaoferować 8-9 tys. brutto, gdzie w Krakowie i Warszawie takie stawki są normalne. I nie mówię tutaj o eksperckim czy team leaderskim stanowisku. Komedia :D
FEBS - dzial HR tragedia. nie odpisuja na maile, nie ma tzw onboarding, poprostu olewaja cie maksymalnie.
No niestety tak to już bywa, nie wiem od czego to zależy. A resztę jak oceniasz? Samą pracę i zespół?
hej Zofia, pracuje tam od 7 miesiecy i widze juz jak to wyglada dokladnie. Jesli chodzi o moj dzial i spolpracownikow to nie ma nic do zarzucenia - naprawde zgrana paczka. Jest go moje 3 corpo i jestem w stanie ocenic sytauacje. Generalnie nie jest zle ale ten brak info doprowadza do ...no wlasnie do...
I to nie da rady jakoś wpłynąć na to? Ja wiem, że zwykłe zgłaszanie jest o kant wiecie czego rozbić, ale to bez sensu, bo przecież nikt nic nie wie potem, ja to pewnie miałabym to już gdzieś, zbyt szybko się irytuję. :/
hej Nowy, zgadza sie ! myslalam ze tylko ja mam takie wrazenie ale widze jest nas wiecej. nigdy nie spotkalam sie z taka arogancja ze strony dzialu HR. Poprostu osoby tam pracujace nie nadaja sie do tej pracy ( jesli wogole tam ktos pracuje) - zadajac pytanie HR czekasz na odp do kiedy sie o nia nie upomnisz. Brak przekazywania informacji, brak onboardingu - takiego rzeczowego. Brak informacji na temat bonusow itp. ogolnie masakra - polecam sie przekonac na wlasnym doswiadczeniu.
Dlaczego firma w formularzu zadaje pytanie o zarobki w dotychczasowych miejscach pracy? Przecież każdy jest zobowiązany do trzymania tej informacji jako poufnej. Skutecznie mnie to zniechęciło w dalszym procesie rekrutacji
firma jak to typowe korpo, wymagania takie jak wszędzie, trzeba pamiętać, ze to my tworzymy atmosferę i jeśli mamy checi pracować i być za to dobrze wynagradzani czy awansowani, to firma takie możlowości stwarza... takich co tylko narzekają i czekają aż im wszystko się pod nos podsunie też nie brakuje, ale jak ktoś przychodzi z konkretnymi pomysłami, jak problemy rozwiązywac czy mierzyć się z wyzwaniami to na pewno nie zostanie źle potraktowany... firma zapewnia benefity, oczywiście mogliby lepeij płacić ale na pewno traktują ludzi ok - jak zawsze pewnie zależy wszystko na kogo się trafi i w zespole i wśród tych co zarządzają
Czy wiadomo jak bedzie wygladac praca po pandemi? Powrot do biura czy dalej zdalnie czy moze jakas hybryda?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fujifilm Europe Business Service Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Fujifilm Europe Business Service Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fujifilm Europe Business Service Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!