Dzień dobry, z przyczyn osobistych nie mam możliwości stawić się na zlecenie, czy obowiązują za to jakieś kary?
Nie. Żadnej kary. Oprócz tego, że zablokują Ci konto na Tikrow. Nieważne. są Twoje tłumaczenia. Oni z chęcią Cię zablokują, jeszcze dostaniesz taka słowną reprymendę, że Ci się odechce. Tam pracuje (usunięte przez administratora)bez kultury.
Nie ma żadnych kar, w sytuacji niezgłoszenia swojej nieobecności do 24 h przed zleceniem może nastąpić blokada konta. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Jestem zadowolona, byłam na 2 sobotnich zleceniach, za pierwsze dostałam przelew już następnego dnia (w niedzielę!) natomiast za drugie dostałam jeszcze tego samego dnia - dla mnie super. Jedyne co mnie zdziwiło, że akurat jak zainstalowałem aplikację, zniknęły ogłoszenia sklepu, które mnie bardzo interesowały ale i tak znajduję coś dla siebie:) niektórzy pracodawcy mają za dużo wymagania jak do pracy tymczasowej (np. trudno żebym na jeden dzień żeby zarobić 180 zł zdejmowała z paznokci hybrydę) ale to już minus na rzecz pracodawcy a nie Tikrow choć może warto byłoby zwrócić uwagę np. Costa cafe,że pracownik do sprzątania na zlecenie chyba nie musi wyglądać jak stały ich pracownik. Ogólnie rzecz biorąc, jestem z Tikrow bardzo zadowolona, żałuję, że dopiero od niedawna wiem o ich istnieniu.
Miło nam to słyszeć, dziękujemy! Jeśli masz dodatkowe uwagi dotyczące samego zlecenia oraz miejsca pracy podziel się proszę z nami wysyłając e-mail na adres: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Witam. Jak długo trzeba czekać na przelew po realizacji zlecenia? Czy trzeba dzwonić i "upominać się" o swoje?
Ja dostałam pierwszy raz następnego dnia (w niedzielę) a przy kolejnym zleceniu jeszcze tego samego dnia
Przelewy są realizowane zaraz po wykonanym zleceniu, dochodzą średnio w 24h. Dłuższe procesowanie może być efektem weekendów, świąt lub banku, który procesuje płatność. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 22 100 43 15 Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Jedyne zastrzeżenie co do samej aplikacji to filtrowanie ofert - mam ustawioną lokalizację i promień 50 km a wyświetlają mi się również oferty z miast oddalonych o kilkaset kilometrów.
Dziękujemy za sugestię, przekażemy ją dalej. Szerokie filtrowanie najczęściej oznacza brak zleceń w Twojej okolicy. Pozdrawiam, Ania Tikrow
SZUKAM OSÓB, KTÓRE SĄ POSZKODOWANE PRZEZ FIRMĘ TIKROV Z POWODU BLOKADY APLIKACJI TIKROV Z POWODU BRAKU SZACUNKU DO OBSŁUŻENIA WAS JAKO PRACOWNIKA Z POWODU NIE WYPŁACENIA PIENIĘDZY . PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ DO MNIE NA ADRES E-MAIL JA TEŻ ZOSTAŁAM TAK POTRAKTOWANA POTRZEBUJĘ WASZEGO WSPARCIA PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ SIĘ NA TEN ADRES E-MAIL nataliaexpert@onet.pl
Konta są blokowane w sytuacji, kiedy nie zostanie wcześniej zgłoszona nieobecność. Potrzebujemy ok. 24 h na znalezienie zastępstwa. Pieniądze są normalnie wypłacane za każde zlecenie, nawet jeśli po wykonanym zadaniu nastąpiła blokada. Prosimy o kontakt z centralą celem zweryfikowania sprawy, telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Właściwie to nie mam zastrzeżeń. Umówiona kwota dociera mniej więcej w wyznaczonym czasie. Polecam każdemu, kto potrzebuje szybkich pieniędzy.
Wypłata jest realizowana zaraz po zleceniu, w dni robocze nawet do 24 h. Wszystko zależy od banku, który realizuje przelew :) Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Prawda, ja też korzystałam z tego serwisu i pieniądze były na czas. No chyba, że pracę wykonałeś w piątek, to przelew zaksieguje się w poniedziałek, ale to nie z winy Tikrow, a po prostu system bankowy jest nieaktywny w weekend Pozdrawiam
Tikrow Sp. z o.o. szuka kandydatów na stanowisko Pracownik Inwentaryzacji. Wiecie, na jakie wynagrodzenie można liczyć podczas okresu próbnego w tej firmie? Czy rzeczywiście można zarobić 2300 ?
Gdybyście nie zablokowali mi konta, to bym poszedł. Zablokowaliscie bez powodu, wiec nie proponuje ludzią z wami współpracy.
Podstawą blokady konta jest naruszenie regulaminu współpracy - najczęściej niepojawienie się na zleceniu lub niestaranne wykonanie zlecenia. Prosimy o kontakt celem zweryfikowania sprawy: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15 Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Nie jest tak fajnie, jak piszą. Przychodzisz na umówione zlecenie, nikt nie pilnuje Twojego czasu, kiedy masz wyjść. Nastawieni na to,żeby zatrudniać ludzi o innym pochodzeniu, niż Polacy. Pieniędzy szybko nie wypłacają. Dla mnie np. wcale.... Nie dostałam pieniędzy za wykonane zlecenie. Odbierać też nie odbierają telefonów. Na dodatek zablokowali mi konto, pewnie dlatego żeby nie płacic. Ludzie, nie idźcie w to!!! Szukajcie czegoś innego!! Wyzysk człowieka przez człowieka!!! Nie polecam, a wręcz odradzam!!! Zablokowanego konta nie da się odblokować. Wstyd!!!!
Jakoś chętnych nie ma żeby odpisać. Czyli prawda. Prawda w oczy kole. Firma nie wypłaca należnych pieniędzy pracujesz za darmo!!!!! Jak lubisz być rolowany zapraszam do Tikrow!!! Lenie którym. Się nie chce słuchawki podnieś. I porozmawiać. Nikt nikogo nie pilnuje bałagan!!! Nic nie wiedzą!!!
MARCIN, a jak u Ciebie było z tą blokadą konta? Tłumaczyli na jakiej podstawie? Na ilu zleceniach byłeś? Wypłacili Ci, pieniądze?
Pieniądze są wypłacane po zleceniu, dłuższy czas procesowania przelewów może wynikać z procesowania transakcji przez bank. Prosimy o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15 Pozdrawiam, Ania Tikrow
Prosimy kontakt celem zweryfikowania sprawy: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15 Pieniądze są wypłacane po każdym wykonanym zleceniu, niezależnie od tego, czy w późniejszym etapie nastąpiła blokada konta z powodu niepojawienia się na zleceniu. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Nie polecam. Blokują konto, bo mają taką zachciankę i tyle. Byłam na dwóch zleceniach, wszystko było ok, osobiscie znam kierowników, więc mam pewność, ze lipy by mi nie zrobili wystawiając niską ocenę. A tu bach Blokujemy konto i NARA. ZEBY WAM NA ŚWIĘTO OŚĆ STANĘŁA W GARDLE (usunięte przez administratora) ????
Nie blokujemy kont bez powodu, musiało nastąpić naruszenie regulaminu związane np. z niestarannym wykonaniem zlecenia. Każde zlecenie podlega ocenie. Prosimy o wiadomość, postaramy się zweryfikować możliwości - telefonicznie: 22 100 43 15 lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Najgorsza firma. Zatrudniają i na początku jest wszystko dobrze. Potem gdy się rozkrecasz i pokazujesz że Ci zależy to potem robią problemy. Kłamią na temat opinii wystawionych przez klientów. Stawka powinna być 18zl brutto za godzinę czyli 15zl netto za godzinę dla osoby nie uczzaczej się czy nie pracującej nigdzie a okazuje się że dla osób bez podatku czyli uczącej się jest 13-14zl Dla osób pracujących gdzieś indziej bez zusu 12-13zl a dla osób bezrobotnych 9-12zl za godzinę gdzie to jest skandal. Nie traktują poważnie pracowników. Za odwołanie przez pracownika po niżej 24h przyjścia do pracy z powodu np L4 są kary finansowe. Ale to, że np. klient odwołuje np. pracę w piątek o godzinie 23:00 a pracownik przyjeżdża na miejsce i dowiaduje się od klienta że zlecenie zostało odwołane, dzwoni pracownik do firmy i odp. Mu że zapomnieli powiadomić a na pytanie czy zwrócą za dojazd to odp. Że nie bo to jest umowa zlecenie to to jest skandal.
Stawki są wyliczane zgodnie z obowiązującymi przepisami dla umów zlecenie. Nie spotkaliśmy się z opinią, abyśmy robili problemy pracownikom, którzy wywiązują się ze swoich zadań, wręcz przeciwnie - często podsyłamy oferty pracy zaangażowanym kandydatom. Co do kar finansowych za odwołanie zlecenia - nie ma takiego zapisu w naszym regulaminie, brak pojawienia się na miejscu pracy skutkuje zablokowaniem możliwości zapisania się na następne zlecenia. A co do odwołanego zlecenia przez pracodawcę - prosimy o kontakt w tej sprawie, sprawdzimy o jakie zlecenie chodziło oraz postaramy się pomóc. Telefonicznie: 22 100 43 15 lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
I na dodatek dzwonisz i nikt tam nie odbiera.! I to w godz pracy
Zablokowali mi konto bez powodu!!! Pieniędzy szybko nie wysyłają za zrobione zlecenie. Tylko się reklamują.
Pracował ktoś w media expert w ramach Tikrow ? Jakies opinie ? Unikać ?
Nie blokujemy konta bez powodu. ;) Blokada następuje w sytuacji, kiedy zostanie naruszony regulamin współpracy - m.in niepojawienie się na zleceniu, czy też niestaranne wykonanie zlecenia. Prosimy o kontakt, zweryfikujemy powody blokady oraz sprawdzimy możliwości - telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow
Dlaczego stawka za godzinę jest 12,53 na rękę? Przecież to jest poniżej minimalnej na ten rok?
Czy ktoś w państwa pracował przez firmę tikrow i ma komornika na swoim koncie i z tego powodu został automatycznie zwolniony przez ta firmę?Przeciez to jest (usunięte przez administratora) !!!!!
Cześć, konto zostaje zablokowane w sytuacji kiedy zostanie naruszony regulamin współpracy (m.in niepojawienie się na zleceniu bez wcześniejszego zgłoszenia, czy też niestaranne wykonanie zlecenia). Prosimy o kontakt z nami celem zweryfikowania powodu blokady oraz dostępnych możliwości, telefonicznie: 22 100 43 15 lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow
Nie mam zastrzeżeń, wypłata na czas, fajny kontakt. Mogłoby być więcej zleceń.
Ok, wypłatę to czasami mam przed powrotem do domu. Fajny kalendarz. Kontakt super, pani Ania Tikrow godna polecenia. Polecam!!
Od dwóch lat współpracuję z Tikrow. Czytelny system wynagrodzeń. Kasa bardzo szybko na koncie. No i muszę przyznać, że w razie problemów działają sprawnie. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. Pozdrawiam
Firma nie widzi różnicy między nieobecnością, a nie dopuszczeniem do pracy przez widzimisię kierownika. Inny pracownik także przyszedł w "nieodpowiednim stroju" i został dopuszczony do pracy ale na inną zmiane z innym prowadzącym zmiane. Efekt taki, że ja zostałem zbanowany za krótkie spodnie podczas 35C upałów, podczas gdy na zleceniu nie było o tym informacji, jakie mają być!!! a chłopak z innej zmiany bez problemu popracował i otrzymał pieniądze.Niestety agencja nie jest po stronie zleceniobiorcy, a korporacji i ich dziwactw.
Czy możliwość odblokowania nie wiem czy i dlatego stało
Administrator bez czego nie wiem . było to ok Pozytywne dobrze bezpośrednio nagle nie wiem co to jest.???????? Rządami odpowiedzi
Zablokowane konto , pomimo kilku próśb wyjaśnienia sprawy po prostu mnie olało.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tikrow Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tikrow Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tikrow Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 61, z czego 14 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!