Opinie o Social Room Sp. z o.o. w Bydgoszcz

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Social Room Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Social Room Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Marketing, reklama i PR - działalności agencji reklamowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Social Room Sp. z o.o. w Bydgoszcz

Wojtek
Inne

Czyli uważacie ze firma ma problem z mobbingiem?

kgx
Były pracownik
 Problem
@Wojtek

ZDECYDOWANIE

1
Marta
Inne
@kgx

Potwierdziłeś w swoim komentarzu, że Twoim zdaniem firma Social Room ma problem z mobbingiem, a to dosyć spory zarzut i dobrze by było, gdyby był jakoś uzasadniony. Powiesz coś więcej? Może podasz jakieś przykłady niewłaściwych zachowań i sytuacji?

Nowy wpis

Pracodawca

@kgx

Za każdym razem, gdy otrzymujemy sygnały o nieprawidłowościach, wyjaśniamy je na bieżąco. Przyjazna atmosfera pracy w firmie jest dla nas jednym z najważniejszych elementów. (usunięte przez administratora) to bardzo poważne oskarżenie - zachęcamy do kontaktu indywidualnego w celu porozmawiania o faktach oraz wyjaśnieniu sytuacji. Z uwagi na obowiązujące przepisy oraz nienaruszanie niczyjej sfery prywatności, poprosimy o kontakt na biuro@socialroom.pl.

socialninja
Pracownik

Pracuję w tej firmie od kilku miesięcy i jestem zadowolony. Atmosfera pracy jest fajna, profesjonalna, ale też luźna i sympatyczna, team bardzo zgrany i pomocny - wszyscy nieźle wymiatają w socialach. Ekipa kreatywnych profesjonalistów, którzy grają do jednej bramki. Sama praca jest dobrze zorganizowana i poukładana, co jest bardzo pomocne przy obsługiwaniu klientów. Poza tym Basia i Tomek mają bardzo elastyczne podejście - nie ma problemu z wyskoczeniem z pracy czy skończeniem szybciej, jeśli ma się coś ważnego do załatwienia. Stanowisko daje duże możliwości rozwoju - to nie tylko tworzenie i publikowanie contentu, ale też praca nad strategiami dla klientów, przygotowywanie i realizowanie sesji zdjęciowych, kontakt i spotkania z klientami. Przekrój branż jest duży, więc można się sporo nauczyć. "Góra" widzi wkład pracy i docenia pracowników, co jest dużym plusem. Nadgodziny się zdarzają w trudniejszych momentach - firma wypłaca ekwiwalent lub można odebrać dni wolne. Ogólnie jak do tej pory moje wrażenia są bardzo pozytywne.

13
mdg
Były pracownik
 Pytanie
@socialninja

Ekipa to rzeczywiście duży plus, bardzo fajne grono, ale na tym można zakończyć plusy Social Room. Odebranie dni wolnych? Kto pozwala odbierać dni wolne na zleceniu?

socialninja
Pracownik
@mdg

Hmmm trudno mi się do tego odnieść - pracujemy na umowach o pracę, nie zlecenie. Nie ma żadnego problemu z odbiorem nadgodzin.

1

Pracodawca

@mdg

Nasi pracownicy w zdecydowanej większości zatrudnieni są na umowy o pracę. Sposób zatrudnienia każdego z pracowników wynika z ustalenia indywidualnych warunków podjęcia współpracy - to samo dotyczy wszystkich formalnych ustaleń, również sposobu odbioru nadgodzin.

Nowy wpis

Pracodawca

@socialninja

Bardzo miło nam to słyszeć! Atmosfera w pracy jest dla nas szczególnie ważna - to miejsce, w którym spędzamy bardzo dużo czasu, dlatego zależy nam na tym, aby wszyscy czuli się dobrze i swobodnie.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

zapytanie
Kandydat
 Pytanie

czy ktoś może to potwierdzić?

Ex
Były pracownik
 Pytanie
@zapytanie

@zapytanie Facebook prawdę Ci powie. Wejdź na profil Social Room i przejrzyj posty, od pierwszego do ostatniego. Ilu pracowników na zdjęciach sprzed 4-5 lat zobaczysz na tych wrzucanych obecnie? Z tego co się orientuję z "rdzenia" pierwotnie tworzącego firmę nie został nikt, a potem ekipa się systematycznie "odświeżała". Tomek mówi dużo i bardzo zgrabnie, budując wizerunek szefa-kumpla, z którym wspólnie osiągnięcie spektakularne sukcesy. Niestety szybko okazuje się, że słowa nie idą w parze z czynami. Sposób w jaki traktuje ludzi bywa (delikatnie rzecz ujmując) mało profesjonalny, ale to chyba kwestia dojrzałości emocjonalnej i przerośniętego ego. Niestety, niektórzy pozostają dziećmi nawet po trzydziestce.

1
Nowy wpis

Pracodawca

@Ex

Aktualnie w naszej firmie mamy pracowników z kilkuletnim stażem. Branża mediów społecznościowych charakteryzuje się współpracą z młodymi, aktywnymi ludźmi, co wpływa na dynamikę zmian w zespole. Jesteśmy otwarci na merytoryczną dyskusję, dlatego też będziemy wdzięczni za podanie faktów zamiast posługiwanie się ocenami na temat "dojrzałości emocjonalnej i przerośniętego ego". Do każdej informacji zwrotnej podchodzimy z uwagą, jednak tego typu emocjonalne sformułowania nie pozwalają nam na wyjaśnienie konkretnych sytuacji. Chętnie podejmiemy też rozmowę poza portalem - poprosimy o kontakt na biuro@socialroom.pl

Zuzanna
Inne

Zmartwiły mnie Wasze wpisy, szukam pracy związanej z social media, ale czy warto? Szef wypisuje do Was po godzinach pracy, wieczorami, obraża, jest porywczy. Do tego problemy z umową, nie każdy ją otrzymał, mimo obietnic. O jakiej umowie była mowa: zlecenie, o pracę? Wspominacie o nadgodzinach, czy są one płatne, czy do odebrania?

Nick
Były pracownik
@Zuzanna

Social Room nie jest dobrym miejscem na pracę. Doświadczenie zyskasz tylko poprzez własne błędy ponieważ w firmie nie ma onboardingu lub prowadzą go osoby z minimalnym doświadczeniem, nie ma szkoleń, wsparcia czy dopłat do nauki. Nadgodziny były codziennością, nie można było ich odebrać, a rozliczane były "na oko". Gdy różnica w wypłacie po doliczeniu nadgodzin była już ogromna (np. powinno być 400 zł, a wpadło 150 zł) szef zawsze zwalał wszystko na księgową licząc na to, że pracownik się nie zorientuje. Szef wypisuje do Was po godzinach pracy, wieczorami, obraża, jest porywczy - wszystko się zgadza. Pracując w Social Room nie masz w ogóle różnicy między życiem prywatnym, a firmowym. Pracujesz każdego dnia do 22, także w weekendy. Byli pracownicy są oczerniani, byli także bezpodstawnie zwalniani. Szanujcie swoje zdrowie i dajcie sobie spokój z tą firmą. :)

2
Nowy wpis

Pracodawca

 Pytanie
@Nick

Przyjmujemy krytykę i jesteśmy otwarci na dialog, jednak nie zgadzamy się na bezpodstawne rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Prosimy o podanie konkretnych przykładów zamiast posługiwanie się ogólnikami. Pracujemy w dni robocze w godzinach w standardowych godzinach 8:00-16:00 - skąd więc informacja o godz. 22:00? Oczywiście ze względu na specyfikę naszej branży oraz ustalenia z klientami, pełnimy dyżury również popołudniami czy w weekendy, odbywa się to jednak zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem. Wszyscy nowi pracownicy przed podjęciem zatrudnienia informowani są o charakterze pracy na danym stanowisku, co wynika ze sposobu funkcjonowania mediów społecznościowych. Nowi pracownicy wprowadzani są przez przez osobę zarządzającą zespołem oraz wdrażani przez doświadczonych pracowników, dzielących się wiedzą oraz umiejętnościami, a następnie przechodzą cykl szkoleń. Rozliczanie nadgodzin "na oko", oczernianie czy bezpodstawne zwalnianie są bardzo poważnymi zarzutami, dlatego prosimy o przesłanie nam faktów dotyczących tych zdarzenia na adres biuro@socialroom.pl, abyśmy mogli wyjaśnić sprawę.

Social Media Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Moja rekrutacja składała się z trzech etapów, wszystkie online. Standardowa rozmowa, potem wypełnienie testu na kreatywność i sprawdzenie umiejętności pisania, na końcu jeszcze jedna rozmowa.

Pytania

Pytania dosyć standardowe - rozmowa o doświadczeniu, trendach w social mediach, oczekiwaniach oraz jak sobie wyobrażam pracę na tym stanowisku. Niektóre zadania z testu były łatwe, inne trudniejsze. Trzeba wymyślić copy do postów i koncept na sesję fotograficzną. Zwracają bardzo dużą uwagę na kreatywność, niestandardowe podejście, pomysły i jakość tekstów.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

mdg
Były pracownik

2.7k to i tak hojnie jak na T.H.. Zgadzam się w 100% z tym co zostało napisane wyżej.

qcx
Były pracownik

Szef całej tej firmy nie szanuje nikogo i jest porywczy. Jak mu coś nie pasuje, wyżywa się na pracownikach, przeklina przy nich i zachowuje się jak furiat. No i ciagle kłamie. Jeśli chodzi o umowę, to najpierw obiecuje, ze księgowa wszystko przygotuje, a potem nie wywiązuje się ze swoich obowiązków i pracownik robi na czarno. (usunięte przez administratora) nie tylko w przypadku zatrudnienia czy wypłaty. Olewa zatrudnionych i klientów, od których nie odbiera telefonów i nie odpisuje im na wiadomości. Winni są zawsze pracownicy lub klienci. Nigdy on. Nie docenia pracowników. Nie ma mowy o podwyżkach, nie wspominając już o jakiejs premii. Dla niego bycie szefem to granie na telefonie i przychodzenie do pracy kiedy przyjdzie mu taka ochota. Nie inwestuje w biuro i pracowników. Sprzęt jest stary albo wadliwy... Albo po prostu go nie ma i trzeba pracować na swoim. Ciagle trzeba się o coś prosic. Odradzam!!! To najgorsze miejsce, z jakim można mieć do czynienia...... Zwłaszcza jak jest się młodym, bo szef gnębi szczególnie słabsze osoby...

1
Administrator

Obecnie coś dzieje się w firmie Social Room Sp. z o.o. w miejscowości Bydgoszcz? Może znajdzie się osoba aktualnie zatrudniona, która będzie chciała się podzielić swoim doświadczeniem na temat pracy? Oczekujemy na aktualne informacje odnośnie Social Room Sp. z o.o., napiszcie co u nich słychać!

Asz basz
Były pracownik
 Pytanie
@Administrator

Czy coś się dzieje? Dzieje się to, co zawsze - Tomek nie szanuje swoich pracowników oraz kandydatów, starających się znaleźć u niego pracę (biedni, jeszcze nie wiedzą na co się piszą).

asz basz
Były pracownik

W całej mojej zawodowej karierze nigdy nie spotkałam się z takim brakiem szacunku, takim wykorzystaniem i takim bzdurnym gadaniem, jak w Social Roomie. Tomasz nie darzy szacunkiem swoich pracowników. Często z jego słów można usłyszeć przekleństwa. Do tego brak jakiegokolwiek wsparcia z jego strony, nawet wtedy gdy zajmujesz się największym jego klientem. Na rozmowie o pracę zaoferuje Ci góry, a ostatecznie dostaniesz co najwyżej... nic. Taka niestety prawda. Atmosfera w pracy, którą wprowadza Tomasz jest niestety tylko na pozór miła. Tomasz jest bardzo fałszywą osobą zapatrzoną tylko i wyłącznie w swój własny czubek nosa. Cieszę się, że znalazłam nową pracę zanim zmarnowałam w Social Roomie kolejne godziny swojego życia.

2

Zostaw merytoryczną opinię o Social Room Sp. z o.o. - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Social Room Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Social Room Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Social Room Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Social Room Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Social Room Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Social Room Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 4 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Social Room Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii