Przechodzilem kiedyś obok RMP i mogę śmiało powiedzieć ze jest to firma z duzym potencjałem na rozwój, wysokie wypłaty na czas a do tego mila, kulturalna atmosfera (usunięte przez administratora) - dzięki czemu zna rozwiązanie każdego problemu i jest inspiracją dla młodego zespołu pracowników, głodnego nowych wyzwań każdego dnia. Gdyby tego było mało to panowały tam bardzo wysokie standardy, wszędzie czysto i pachnąco. Ludzie tam byli bardzo zmotywowani do pracy, prawdopodobnie przez wysokie świadczenia motywacyjne. Tak było naprawdę. Nie kłamie. Pozdrawiam Zygmunt
Odradzam pracę w tej firmie ze względu na szefa, który swoje frustracje wyładowuje na pracownikach.
Myslę nad podesłaniem swojego cv do firmy, ale czytam wasze komentarze jako klientów i trochę się boję.. niezły bałagan musza tam mieć.. moze jakis pracownik się wypowie? warto, czy lepiej odpuścić?
Obsługa posprzedażowa ważna sprawa, ale czy firma inwestuje też w swoje produkty oraz w pracowników? Wcześniej jeden z komentujących pisał, że firma cały czas wprowadza nowe technologie i produkty. A czy za tym idą szkolenia dla działu produkcji, żeby te nowe technologie mogli jak najlepiej wykorzystać, a produkty były jak najlepszej jakości? Czy może firma preferuje w obu kwestiach "rozpoznanie bojem"?
Z całego serca polecam tą firmę jak i zespół, występuje rodzinna atmosfera, zawsze otrzymasz wsparcie gdy pojawią się trudności, uzyskasz nowych umiejętności jak i oczywiście doświadczenia, z całego serca każdemu z osobna polecą współpracę z szefem.
Super jak taka fajna atmosfera. A finansowo jakieś plusy też widzisz? Na jakie dodatki można tutaj liczyć? Są jakieś premie? Albo dodatkowa kasa na święta?
Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć z pracowników jak wygląda praca? Forma zatrudnienia, czas pracy, wynagrodzenie, jakieś premie, dodatki, socjal? Ogólne warunki pracy i atmosferę panującą w firmie (bo to chyba po zarobkach najważniejsze)? Obecnie są przyjęcia do firmy? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Masakra!!! Wydałem prawie 1000zl , mija drugi miesiąc a towaru nie widzę! (usunięte przez administratora) Dzwonię, jakaś damusia odbiera, za każdym razem rozmawia z kierownikiem żeby pogonić temat, zapewniają że dziś wyślą i co ? I nie wysyłają!!!
Tam nic się nie zmienia tylko nazwa firmy temat rzeka pozdrawiam Byłych i Obecny ch pracowników życzę powodzenia pozdrawiam
Same ogólne tu są wpisy odnośnie pracy, żadnych konkretnych stanowisk. Mąż za to znalazł ofertę dla spawacza TIG i chyba wyśle cv, chyba, że jak zaniesie osobiście do firmy to ma większe szanse? Widzę, że dają opcję robienia nadgodzin, tylko wtedy trzeba zostawać dłużej niż te 8h czy w weekendy się robi?
Dobrze widzę, że parę miesięcy temu firma prowadziła rekrutację na etat specjalisty ds. marketingu i sprzedaży? Gdybym mógł jeszcze dosłać cv to z chęcią podejmę próbę starań o pracę. Ogólnie dawano szansę na hybrydę i chciałbym wiedzieć czy można 3 dni w tygodniu pracować w domu. Teraz maksymalne wynagrodzenie to również 4200 brutto?
Ehh, człowiek mądry pp szkodzie. Niestety u mnie to samo, 2 miesiące czekania na nogę od stołu, jak przyszła to się okazało że nie ta co miała przyjść. Daje 2 tygodnie na zwrot, jak nie to sądowo i do UOKiK.
Myslę nad podesłaniem swojego cv do firmy, ale czytam wasze komentarze jako klientów i trochę się boję.. niezły bałagan musza tam mieć.. moze jakis pracownik się wypowie? warto, czy lepiej odpuścić?
Hmmm czy warto? Trzeba spróbować bo bywa bardzo różnie.jesli na obsługę info lini to że względu na wieczne zaległości jest cieżko, ,,szef,, to marzyciel,chciałby latać a zapomniał jak się chodzi, bez płynności finansowej,kierownik p.maciej to o zarządzaniu produkcją nie ma delikatnie mówiąc,,bladego pojęcia,, firma która zmarnowała swój potencjał! niestety!
Tak? Ale to ten szef od zawsze w ten sposób podchodził? W jakim kontekście w sumie piszesz, że taki marzyciel? Zbyt duże oczekiwania firmie stawia?
Sprzedają adresy i dane osobowe klientów. Spam i (usunięte przez administratora) przestępcy.
No właśnie - przecież skoro to niezgodne z prawem to zapraszam do pozwu do sądu, albo przedstawienie się... Nic tam mnie nie (usunięte przez administratora) jak anonimowość - masz coś do powiedzenia, to się przedstaw!!! albo przestań (usunięte przez administratora) - prawda Pani Dominiko:)
Tak, można powiedzieć, że jest "bałagan", ale to dlatego że rozwój jest bardzo szybki i dynamiczny. Ciągle przybywa Klientów i wchodzą nowe rynki... Jak mówi dobre porzekadło, jak żyjesz w porządku, znaczy żyjesz za wolno.. jeszcze przyjdzei czas na porządki, teraz każdego dnia przyjmujemy nowe wyzwania i wchodzimy co raz to w nowe technologie i produkty. Zapraszam wszystkich zainteresowanych i mających umiejętności do rozmowy. Pozdrawiam
Czy pomimo tego bałaganu można tutaj liczyć na porządek w dziale HR? Wszystko z umową i płacą jest ok? Pieniądze są na czas?
Tragedia. Zamówiłam wieszak 02 kwietnia tego roku, po miesiącu nastąpiła wysyłka, ale nie odebrałam paczki ponieważ nie był już mi do niczego potrzebny, miał zostać wydany na prezent. Dziś jest 06/07, pieniędzy nadal nie ma za zwrot. Po paru mailach i 4 telefonach, gdzie pani zapewniała mnie że po weekendzie majowym nastąpi zwrot gotówki - do dziś jej nie ma!!! Nie polecam nikomu i ostrzegam kogo tylko mogę.
Tak samo jak Pani zamówiłam wieszak zapłaciłam od razu w kwietniu i do tej pory nie mam zwrotu pieniędzy takich jak my jest napewno więcej ,musimy powiadomić policję i zrobić zbiorowy pozew.
(usunięte przez administratora) Ja równiez zostałam oszukana. Kupiłam towar za 1700zł 12.07 i do dziś jestem zbywana, codziennie inną wymówką.
A jest w tej firmie oddzielny dział obsługi posprzedażowej / reklamacji? Bo może po prostu brakuje akurat ludzi do tego typu zadań. W niektórych firmach wszelkie reklamacje przechodzą od razu do szefa i mogą się zgubić w natłoku innych zadań. Może to ten przypadek?
W firmie jest działająca infolinia. Zostały zatrudnione nowe osoby odpowiedzialne za obsługę klienta, które są doświadczone w profesjonalnej obsłudze klienta. Staramy sie odbudować nasze relacje z klientem. Zależy nam, aby każdy klient był zadowolony. Reklamację i zwroty można zgłaszać poprzez kontakt telefoniczny z infolinią jak również poprzez napisanie do nas wiadomości e-mail.
Obsługa posprzedażowa ważna sprawa, ale czy firma inwestuje też w swoje produkty oraz w pracowników? Wcześniej jeden z komentujących pisał, że firma cały czas wprowadza nowe technologie i produkty. A czy za tym idą szkolenia dla działu produkcji, żeby te nowe technologie mogli jak najlepiej wykorzystać, a produkty były jak najlepszej jakości? Czy może firma preferuje w obu kwestiach "rozpoznanie bojem"?
Przechodzilem kiedyś obok RMP i mogę śmiało powiedzieć ze jest to firma z duzym potencjałem na rozwój, wysokie wypłaty na czas a do tego mila, kulturalna atmosfera (usunięte przez administratora) - dzięki czemu zna rozwiązanie każdego problemu i jest inspiracją dla młodego zespołu pracowników, głodnego nowych wyzwań każdego dnia. Gdyby tego było mało to panowały tam bardzo wysokie standardy, wszędzie czysto i pachnąco. Ludzie tam byli bardzo zmotywowani do pracy, prawdopodobnie przez wysokie świadczenia motywacyjne. Tak było naprawdę. Nie kłamie. Pozdrawiam Zygmunt
Pozwolę sobie skomentować ten post używając ogólnie przyjętego skrótu, na który składa się dwudziesta czwarta litera alfabetu łacińskiego, którą graficznie przedstawia się jako "X" oraz czwartą litera alfabetu, którą graficznie przedstawia się jako "D", celem wyrażenia mojego rozbawienia treścią, z którą się właśnie zapoznałem.
Odradzam pracę w tej firmie ze względu na szefa, który swoje frustracje wyładowuje na pracownikach.
Czy rozmowa kwalifikacyjna do R.M.P Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?
A to rekrutacja składa się tylko z jednego etapu, czy jest ich więcej? Powiesz, jak mniej więcej wygląda ta rozmowa? O co pytają? Czy masz jakieś wskazówki, jak się przygotować? Jestem zainteresowana pracą w tej firmie i myślę, czy nie złożyć czasem CV.
Z całego serca polecam tą firmę jak i zespół, występuje rodzinna atmosfera, zawsze otrzymasz wsparcie gdy pojawią się trudności, uzyskasz nowych umiejętności jak i oczywiście doświadczenia, z całego serca każdemu z osobna polecą współpracę z szefem.
A te nowe umiejętności to jak się nabywa? Jakieś kursy/szkolenia organizują? W ogóle nowy pracownik jak tutaj jest wprowadzany? Przez jaki czas można oczekiwać tego wsparcia w pracy ( okres próbny czy dłużej ?)?
Spoko. Z jakich kursów Ty korzystałaś? I czy ich lista jest z góry określona, czy też są one dobierane indywidualnie?
Super jak taka fajna atmosfera. A finansowo jakieś plusy też widzisz? Na jakie dodatki można tutaj liczyć? Są jakieś premie? Albo dodatkowa kasa na święta?
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w R.M.P Sp. z o.o.?
Jak nie mam jeszcze doświadczenia na produkcji, a chciałbym się przekonać, czy to dla mnie, to warto byłoby tu się przekonać? Jest u nich napisane, że zespół posiada wieloletnie doświadczenie i unikatowe kompetencje, to skąd mam wiedzieć, czy i kogoś bez biorą? Bo jeśli tak, to nauczyli by mnie, jak te maszyny obsługiwać i pomogli wyrobić sobie kursy albo uprawnienia, jeśli wysyłają ludzi na takie szkolenia?
Jestem w szoku ile jest praktycznie samych negatywnych komentarzy o firmie RMP!!! Kupiłam 2 wieszaki łazienkowe ścienne, każdy po 250zł. Na zamówienie czekałam miesiąc!!! W międzyczasie żadnej informacji mejlowej czy telefonicznej ze strony firmy o o tak dużej zwłoce w realizacji zamówienia gdyż na stronie podają czas realizacji do 3 dni roboczych!!!. Dzwoniłam kilka razy, dowiedziałam się że produkty lakierują i trzeba poczekać. Jeden wieszak przyszedł widocznie uszkodzony w dwóch miejscach. Nie do zaakceptowania za tyle pieniędzy!! Dokonałam zwrotu uszkodzonego wieszaka. Minął miesiąc, zero odzewu. Telefonów nie odbierają, na mejle nie odpisują! To skandal jak taka firma działa! Chcę odzyskać moje pieniądze a za razem przestrzec konsumentów przed tą firma! OMIJAĆ Z DALEKA FIRMĘ RMP!
Witam, praktycznie dobrych nikt nie publikuje, ale oczywiście z uwagą śledzę wszystkie komentarze. Sprawdzę jutro co się stało z wieszakiem w trakcie przesyłki, bo raczej tam nastąpiło uszkodzenie. I jednocześnie zajmę się tematem zwrotu. Pozdrawiam Krzysiek Szczypiński
Klienci tutaj często piszą o problemach z nimi, o pracy z takich rzeczy ktoś tylko wspomniał po krótce o braku ciągłości finansowej, czy to znaczy że są problemy z wypłatami terminowymi np.? Czy nie jest tak źle?
Tragedia nie polecam nikomu. Banda (usunięte przez administratora) Po 10 dniach od zamówienia przesyłka nie dotarła. Poprosiłem o zwrot gotówki . Dwa miesiące pisania maili i raczyli zwrócić. Nie polecam !!!!
U mnie odebrali wadliwy produkt opłacony z góry ale od 2 miesięcy nie chcą przysłać produktu bez uszkodzenia. DRAMAT FIRMA NIE POLECAM. Brak normalnego kontaktu. Pieniędzy również nie zwrócili.
(usunięte przez administratora)!!! Sprawa zgłoszona do rzecznika konsumentów i zawiadomiony (usunięte przez administratora). Tak jak napisała poprzedniczka z negatywnej opinii... Ładne produkty ... na zdjeciu i tu się kończą się zalety sklepu. Wysyłka bardzo opóźniona, tłumaczyli się problemami związanymi z opóźnieniami w dostawie materiałów, ok jestem w stanie zrozumieć. Wreszcie wieszak dotarł ale na żywo nam się nie spodobał, więc odstąpiliśmy od umowy odsyłając go na własny koszt. Złożone 6.10, wysłane 20 dni później. 15 listopada, odstąpienie i odsyłka i tu jest cisza. wiele maili i do dzisiaj, 7 lutego brak zwrotu pieniędzy!!!!!!!!!!! Skandal, ale jeżeli ktoś myśli, że odpuszczę prawie 400 PLN to jest w błędzie a takich pseudo przedsiębiorcy powinni być karani.
Jako klient wyrażam swoje niezadowolenie : Produkt zamówiony w dniu 18.12. Po kilku dniach informacja o nieopłacenie przesyłki. Następnego dnia sprostowanie. Dziś,4 stycznia po ponownym monicie Informacja o wysłaniu, Podany link mówi jednak,że przesyłka Nie została nadana,ponadto w tym czasie zmieniła kolor... Pozdrawiam odpowiedzialnych Za tą sytuację. Dzwoniąc na infolinię można do woli Słuchać muzyki - żeby choć świątecznej...
Ja mam tą samą sytuację zamówienie 6 12.2021 niby wyslana a nie ma na dzien dzisiejszy jutro skladam zawiadomienie na prokuraturę o wyłudzenie, telefonów nie odbierają oddzwonię po kilku dniach ze wyslana czekam i się nie doczekam widzę jakie są opinie dramat
MASAKRA!!! Sprawa zgłoszona do rzecznika konsumentów i zawiadomiony UOKIK. Tak jak napisała poprzedniczka z negatywnej opinii... Ładne produkty ... na zdjeciu i tu się kończą się zalety sklepu. Wysyłka bardzo opóźniona, tłumaczyli się problemami związanymi z opóźnieniami w dostawie materiałów, ok jestem w stanie zrozumieć. Wreszcie wieszak dotarł ale na żywo nam się nie spodobał, więc odstąpiliśmy od umowy odsyłając go na własny koszt. Złożone 6.10, wysłane 20 dni później. 15 listopada, odstąpienie i odsyłka i tu jest cisza. wiele maili i do dzisiaj, 7 lutego brak zwrotu pieniędzy!!!!!!!!!!! Skandal, ale jeżeli ktoś myśli, że odpuszczę prawie 400 PLN to jest w błędzie a takich pseudo przedsiębiorcy powinni być karani.
Szczerze odradzam korzystanie z usług tej firmy-sprzedają wadliwe produkty, uchylają się od naprawy. Oczekują, że klient przywiezie wadliwy, nie działający produkt a tzw. "serwisant" łaskawie rzuci na niego okiem! Brzmi to śmniesznie ale wcale nieśmieszne jest to, że od maja się z nimi szarpię i pewnie skończymy w sądzie. ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM Omijać z daleka!!!!!!
Może znajdzie się ktoś z pracujących w firmie osób i podzieli się opinią o pracy? Warto aplikować?
Jak tam piątka dalej istnieję? (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w R.M.P Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy R.M.P Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.