Warunki pracy nie są zbyt dobre. Brak wdrożenia, uczysz się jedynie przyglądając pracy innych pracowników. Płacą niewiele, a wymagają jak najwięcej. Nierówne traktowanie, kobiety są faworyzowane. Ogromna rotacja pracowników, i nie wynika to z "rozwoju". Firma ogranicza wszystkie wcześniej dostępne benefity, argumentując trudną sytuacją. Ciężko już o kawę w ciągu dnia. Zostałem poinformowany dzień przed końcem umowy, że nie zostanie ona przedłużona, bez wcześniejszego uprzedzenia o takiej sytuacji. W związku z końcem umowy, okres wypowiedzenia nie obowiązywał.
Co z ta kasa? Może osoby o dłuższym stażu się wypowiedzą? Mam na myśli prace jako spedytor, teraz na stronie jest oferta na intermodalnego. Przede wszystkim czy występuje system prowizyjny? nie ma go w opisie ale zastanawiam się czy to nie jest już domyślne? Jeśli tak to w jaki sposób jest liczony?
W firmie nie występuje system premiowy, jedynie podstawa. (stanowiska spedytorskie) Ciężko o realne podwyżki, ale jest możliwość ustalić z przełożonym wypłatę większą o +/- wysokość inflacji.
Spedytor intermodalny w ogłoszeniu ma teraz wpisaną prace w trybie stacjonarnym. W przypadku mojej firmy było tak, że jednak wdrożono opcje hybrydową. w tym przypadku się nie sprawdziła czy może dopiero ją planują?
Czyli poprawki na inflacje jak najbardziej się zdarzają? prócz tego jak oceniacie resztę warunków? w jaki sposób prowadzone są rozmowy rekrutacyjne? Z miesiąc temu wystawiana była oferta dla specjalisty w firmie spedycyjnej. Podkreślają w opisie ścisłą współpracę z innymi działami, o jakich może być mowa? jak oceniacie integracje miedzy nimi? Jak się dba o relacje w zespołach?
Czy ktoś może się wypowiedzieć nt pracy w biurze w Gdyni? Obecnie jest rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. Transportu. Wiadomo +/- jaka płaca, premie, dodatki? Jak atmosfera w biurze?
Warunki pracy nie są zbyt dobre. Brak wdrożenia, uczysz się jedynie przyglądając pracy innych pracowników. Płacą niewiele, a wymagają jak najwięcej. Nierówne traktowanie, kobiety są faworyzowane. Ogromna rotacja pracowników, i nie wynika to z "rozwoju". Firma ogranicza wszystkie wcześniej dostępne benefity, argumentując trudną sytuacją. Ciężko już o kawę w ciągu dnia. Zostałem poinformowany dzień przed końcem umowy, że nie zostanie ona przedłużona, bez wcześniejszego uprzedzenia o takiej sytuacji. W związku z końcem umowy, okres wypowiedzenia nie obowiązywał.
Co z ta kasa? Może osoby o dłuższym stażu się wypowiedzą? Mam na myśli prace jako spedytor, teraz na stronie jest oferta na intermodalnego. Przede wszystkim czy występuje system prowizyjny? nie ma go w opisie ale zastanawiam się czy to nie jest już domyślne? Jeśli tak to w jaki sposób jest liczony?
W firmie nie występuje system premiowy, jedynie podstawa. (stanowiska spedytorskie) Ciężko o realne podwyżki, ale jest możliwość ustalić z przełożonym wypłatę większą o +/- wysokość inflacji.
W Loconi Intermodal S.A. trwa rekrutacja na stanowisko Asystent/-ka. Brałeś w niej udział? Napisz, jak według Ciebie wyglądała rozmowa kwalifikacyjna. Twoja opinia może ułatwić innym podjęcie decyzji związanej z zatrudnieniem w firmie.
Nie polecam traktowanie poniżej krytyki i (usunięte przez administratora) po firmie żeby uczyć się roboty od innych. Oczywiscie słaba kasaaa
Szukają taniej siły roboczej a potem radź sobie sam. Bałagan i nic tylko stres. Benefity zerowe praktyczne. Musisz liczyć tylko na siebie. Zero wsparcia. Zero szkoleń. Dramat !!!! Szukajcie gdzie indziej !
Multisport (firma doplaca ci do interesu jakies 20 zł reszte ty i prywatna opieka za kila setek) tyle
Jeszcze dział HR wszystko wiedzący i wszystko psujący - całą atmosferę . Jeszcze dział handlowy - tu jest atmosfera uuu W pozostałych działach mimo dużej rotacji jest bardzo dużo fajnych ludzi łącznie z liderami. Pozdrawiam koleżankę od znajomej twarzy!!
to w którym dziale na Twoje oko w razie czego jest tu najlepiej? Z perspektywy którego przede wszystkim teraz tu piszesz i jakie rzeczywiste warunki miałeś?
Widzę wpis pracownika fizycznego terminalu w Warszawie, a ciekawe jak się pracuje w administracji Loconi w Gdyni? Jakieś 7 miesięcy temu szukali specjalisty ds. administracji. Może osoba, która została wybrana w rekrutacji da znać tu, jakie warunki dostała, jak finansowo?
Jak wyglądają możliwości rozwoju dla asystenta ds. kadr w Loconi? Firma w ofercie zamieściła informację, że możliwe jest podnoszenie kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach. Dlatego też chciałabym się więcej na ten temat dowiedzieć. Jak wygląda tutaj ścieżka kariery? Jak sobie zapracować na awans? Jakie szkolenia (prócz wstępnych, podstawowych) są organizowane pracownikom i jak często?
Powiedzcie mi, jak firma Loconi Intermodal poradziła sobie w dobie pandemii? Czy nastąpiły jakieś zwolnienia, cięcia w budżecie?
Mowa o Terminalu w Warszawie. Rozmowa trwa w biurze 5min pozniej jezdzisz kalmarem 2h czy ci sie podoba. Ubior najlepiej w dresach, bo mozesz ubrudzic sie smarem badz olejem. Jak tak to zatrudniaja Ciebie na 3 miesiace i szkolisz sie z obsługi itp. Pod koniec 3 miesiecy zdajesz egzamin. Musisz przepracowac rok zeby im zwrócić koszt egzaminu. Praca w kurzu jak sucho albo jak sa opady to ogramne bloto. Zarabiasz 3200zl i do twoich obowiązków należą rozladunki, zaladunki, naprawa sprzetu, spawanie kontenerów i wiele innych rzeczy. W (usunięte przez administratora) sie poprzewracalo 1 stanowisko milion zadan. Dodatek nawet za noce przepracowane w miesiacu jest wart ok 50zl. Nie polecam
Zgadza się operatorzy prostaki buraki ubliżaja na cb radiu gdy wyskoczysz do niego żeby sobie wyjaśnić to zamknie się w kabinie potem doniesie na depot że kierowca chciał go pobić jest taki odważny operator konfident. Tylko że oni zapomnieli że ta firma żyje dzięki kierowcom którzy rozwożą po kraju kontenery. Jak koledzy wcześniej napisali biuro depot (usunięte przez administratora) pół metra mułu łaskę robią że wogole wyjdą z biura opisać kontener rekord 2 godziny czekania bo grubasowi nie chciało się zejść na dół
Fajnie, że podzieliłeś się swoją opinią o Loconi ale może nie obrażajmy współpracowników na forum, bo to jednak trochę słabe. Wspominasz o tym, że koledzy z pracy Ci ubliżają i że próbowałeś załatwić ten konflikt na własną rękę, ale bez powodzenia. Może nie zawsze jest to najlepszy pomysł i warto zgłosić to np. do działu HR firmy?
Terminal Warszawa. Brud smród i donosicielstwo. Postawisz się to wylatujesz albo jesteś nie widzialny na placu. Prace zaczynają jak chcą przerwy są ważniejsze niż wszystko. Ciul że kupa wozow na placu kawka ważniejsza. W biurze hamstwo donosicielstwo ukladziki. Depot żenada czekasz na opis aż łaskawie szanowny pan zejdzie i opisze. Operatorzy walą w kulki ukrywają się między kontenerami aby tylko nie robić. Bałagan na placu sam szukaj puszek.
Zgadza się jaśnie panowie operatorzy niczym bogowie. Kierowca traktowany jak najgorsze zło.
Nie polecam pracy na terminale w Warszawie. Tragiczne warunki pracy. Towarzystwo wzajemnej adoracji. Nowi pracownicy są gnębieni przez starych pracowników do tego mściwa pani kierownik. Dlatego kto tu przyjdzie szybko odchodzi
Firma ma dobrą opinię więc może warto przemyśleć swoją postawę w pracy?
Terminalem w Warszawie rządzi pani która (usunięte przez administratora) pracowników pod pretekstem koronowirusa ogólnie 3/4 pracowników jest dla niej nikim. Ale ma grupę ulubionych pracowników ktorzy chodzą i informują o buncie. Zwalnia pracowników którzy napiszą lub powiedzą prawdę o metodach tej pani. Mam
@Marcin Jablonski Akurat ten wątek dotyczy oddziału w Gdyni, który ma się dobrze, polecam.
Jeśli chodzi o terminal w Warszawie. (usunięte przez administratora)2 miesiące szukają na stanowisko pracownik techniczny placu. Praca ciekawa chodź ciężka zarobki słabe jak na Warszawę. Ogólnie kolesiostwo lizusostwo
Firma działa już dość długo a na forum dla pracowników ciągle cisza. Czyżby nikt o wiedział o forum pracowniczym?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Loconi Intermodal S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Loconi Intermodal S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Loconi Intermodal S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!