Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem! Chcialam umówić się na rehabilitację, bo zamówiłam zabiegi. Najpierw próbowałam przez aplikacje, ale nic to nie dało. Próbowałam przez infolinię to musiałam czekać ponad 5 minut, wysłuchać durnej melodyjki i stracić SWOJE PIENIĄDZE. Pomimo dobrego wyboru na klawiaturze GDZIE CHCĘ się dodzwonić przekierowalo mnie NIE DO REHABILITACJI, ale uwaga, DO PIELĘGNIARKI! Potem znowu kolejny telefon, znowu nikogo na infolinii nie ma, sekretarka automatyczna każe czekać. Żałuję, że zaufalam temu (usunięte przez administratora).
można bezpośrednio w oddziale się umówić. Ale można też dzwonić, narzekac i tracić pieniądze. wasz wybór
Od co najmniej 7 lat obsługa pacjenta systematycznie się pogarsza. Dostęp do lekarza, badań robi się iluzoryczny. Termin na usg - wszystkie terminy do końca lutego 2023 r. zajęte (dziś jest 21 listopada 2022 r.). Na badanie saturacji płuc czekałam ponad 4 miesiące, mimo że lekarz wpisał pilne. Pobranie krwi - 1 miesiąc. Konsultacja z lekarzem w celu omówienia wyników badania (telefoniczna) - czekam blisko 2 miesiące. Termin do lekarza rehabilitanta - ponad 1 miesiąc. Ortopeda - brak terminów i system poza marzec 2023 r. - nie wyszukuje. Ale gdybym to chciała wykonać odpłatnie - termin już następnego dnia. Obyczaje jak w NFZ. Nie wiem za co firma pobiera abonament. Nie wszystko można wytłumaczyć pandemią czy brakiem lekarzy. Enelmed po prostu nie wykonuje umowy, którą zawarł z pacjentem; za wszelką cenę unika dotrzymania warunków umowy , czyli dostępu do lekarza w rozsądnym terminie, licząc że pacjent skorzysta z odpłatnej opcji. Cała ta sytuacja, powstała się po wejściu enelmedu na giełdę. Nie radzę nikomu kupować abonamentu w enelmedzie; czeka go tylko stres i czekanie w kolejce, podobnie jak w NFZ. Osobny problem to telefoniczne czekanie na zgłoszenie się konsultanta, bo niby wszyscy są zajęci - zawsze są zajęcie i pacjent czeka i czeka, i czeka ..... Bardzo negatywnie oceniam enelmed. ZM
Co do czasu oczekiwania na infolinii również jest segregacja. Ja i Mój mąż mamy kartoteki klienta w Enel med z podanymi swoimi numerami telefonow. że Ja aktualnie nie posiadam aktywnego pakietu a mąż posiada. Nie uwierzycie ale tu też jest segregacja klienta. Mąż dzwoniąc od siebie czeka min 5 minut. Ja jestem łaczona błyskawicznie zaraz po wskazaniu tematu rozmowy. Test taki powtarzaliśmy jednocześnie kilkukrotnie.
Dokładnie tak jest ja wykupisz pakiet to terminów brak, jak dzwonisz bez pakietu to nawet dziś lub jutro.
Zgadzam się z tą opinią w 100%. Tak dokładnie jest. Właśnie rezygnuje ze swojego pakietu w tym dziadostwie. Pozdrawiam
Może czas przywyknąć ze wszędzie jest to samo, ludziom się wydaje ze jak pójdą z enel med do luxmed albo innej sieci to tam bedzie lepiej??? wszędzie jest to samo, bez znaczenia która firma, wszędzie kolejki, wszędzie czekanie na infolinii, pakiet medyczny to nie luksus już, jest powszechny, każdy go ma korzystanie z tego pakietu jest takie jak na usługi nfz. Dobrze to już było
A dlaczego są kolejki na infolinii? Bo dzwonią ludzie którzy nie potrafią czytać i np. zakładają konto online razem z konsultantem gdzie konsultant tylko potakuje bo wszystko jest napisane na stronie, bo dzwoni ktos kto nie umie sam przeczytać jak się przygotować do badan albo przez 15 minut mówi że ciężko się dodzwonić, lub ktoś inny kto ma aktywną aplikację i nie wiedzieć czemu chce aby to konsultant umówił mu 10 wizyt.
Pragnę tą drogą podziękować Panu Tomaszowi Miśta specjaliście radiologii i diagnostyki obrazowej za najlepszy opis mojego stanu zdrowia na podstawie płytki na której jest zarejestrowany stan mojego ciała. Tomografia zrobiona została w ENEL-MEDZIE na ul. Gilarskiej w dniu 9 stycznia 2023r. Ponieważ miałam robionych już wielką ilość tego typu badań gdyż choruję 12-cie lat na raka, więc siłą rzeczy mam porównania do innych opisów. Pana opis jest tak dokładny jak tylko może być i to dzięki temu opisowi zainteresowałam się stanem moich nerek. Wcześniej wiedziałam o guzkach na nadnerczach, ale lekarze mnie uspakajali, żeby z tym nic nie robić. Teraz jednak się okazało, że jeszcze oprócz tych guzków mam też torbiele i jakiś stan być może zapalny lub pozapalny wokół nerek. Postanowiłam dzięki temu Pana opisowi działać, żeby nie musiały mnie czekać w przyszłości dializy bo tego udręczenia już bym nie zniosła. Pochylam głowę za Pana dokładność i taką empatię i lubienie swojej pracy. Z życzeniami wszystkiego co najnajnajlepsze pacjentka MM.
Witam, każdemu odradzam zapisanie się do tego Centrum medycznego ,na wizytę do internisty trzeba czekać dwa tygodnie, kpina, natomiast na zwykłe usg ponad 2 miesiące, to jest zwyczajnie nie uczciwe, zapisują gromadę ludzi a później nie znajdują terminu na badanie, szybciej można się umówić na kasę chorych.
Firma jeśli chodzi o komunikację z pracownikiem to taki PRL po nieudanym liftingu
Komunikuje się źle. Pracownicy są zaskakiwani. Ustalenia przy rekrutacji to jedno a po trzech miesiącach to drugie. Brak komunikacji z pracownikiem to nazywam " jak za (usunięte przez administratora) które znam z opowiadań rodziców i niektórych lekarzy którzy tu ze mną pracują
Najczęściej pracownik, gdy przychodzi do pracy, dowiaduje się nagle o zmianie jakiejś ścieżki lub procedury od kolegów. Nie ma to jak takie niespodzianki w środku dnia pracy.
Obyście padli jak najszybciej Ta firma to dno najgorsze z możliwych. Jezeli płacisz za wizytę gotowka lekarza masz za chwile. Jezeli płacisz najwyzszy abonament jestes traktowany jako zlo konieczne i lekarza masz za kilka miesięcy. A dodatkowo(usunięte przez administratora) mozesz umowic bo lekarze nie maja grafiku dalej niż na 1 miesiąc. Nie mogliście podnieść abonamentu to próbujecie lawirowac i oszczędzać w ten sposób! Obiecuje wam ze niedlugo odejdzie kolejnych kilka tysięcy abonamentów i was zaboli! Obyscie padli jak najszybciej!!!!! A apke wsadzie sobie gleboko to relikt przeszłości jak cale to centrum medyczne.
To 100% prawda. Uciekać od tego CM jak najszybciej lub piszcie bezpośrednio do właścicieli. Maile na stronie internetowej.
Szczerze odradzam. długie terminy, niekompetentna obsługa administracyjna, która nie umie pacjenta pokierować a nawet wprowadza w błąd.
Dobry wieczór Dzisiaj byłam pacjentem kliniki Enel-med i miałam wykonane badanie Endoskopowe Kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym . Od pierwszego kroku wszystko było wykonane i przeprowadzone wzorowo przemiła obsługa w rejestracji oraz Osoby , która ze mną prowadziła wywiad już od pierwszej wizyty która była w Grudniu 2022 r omówiono ze Mną przebieg badania ,przekazano informację jak mam się przygotować i wyznaczono termin badania na 14.01.2023r . I również dzisiaj tak jak poprzednio w rejestracji bardzo miła Pani ,która mnie pokierowała , gdzie mam się zgłosić dała dokumenty które miałam wypełnić . Pod gabinetem przywitał mnie Pan Doktór Anestezjolog i na spokojnie poprosił , abym wypełniła dokładnie przekazane ankiety i zaproszono mnie na badanie do gabinetu . Już na miejscu zapytano się mnie czy wszystko rozumiem czy mam jakieś pytania a następnie Pani Asystentka Teresa Wędołowska , która współpracowała z lekarzem Panem Jackiem Bartosiewiczem zaprowadziła Mnie do pomieszczenia i objaśniła co mam zrobić jak się przygotować , następnie zaprowadzono mnie do łóżko i tam już wykonano całe badanie . W sposób delikatny przeprowadzono znieczulenie a dalej to już minęło tak szybko że po przebudzeniu czułam się tak jakbym była przed badaniem nie odczuwałam żadnych przykrych dolegliwości ani żadnych objawów ubocznych ze strony mojego organizmu. Wyjaśniono mi jak mam postępować po badaniu kiedy mogę się napić, kiedy mogę zjeść ,oraz kiedy mogę zostać odebrana z Przychodni ,czuwano troskliwie . Bardzo serdecznie chcę podziękować tej Cudownej Ekipie całemu Zespołowi Medycznemu . Naprawdę jestem pod wrażeniem jakości wykonanej usługi i podejścia do Pacjenta, cieszę się że mogłam być pacjentem Kliniki Enel-med Pozdrawiam Agnieszka Krasnodębska
Unikajcie tej firmy jak ognia, zarówno jako Klienci jak i Kandydaci do pracy! Ta (usunięte przez administratora) dawno powinna zdechnąć i zniknąć z krajobrazu Polski! Przestrzegam pod każdym aspektem!!!
Aplikowałem w firmie na stanowisko programistyczne. Jestem programistą z długim stażem i nie aplikowałem na stanowisko juniorskie. Zostałem zaproszony na rozmowę, która w mojej ocenie poszła dość dobrze, choćbyło dużo pytań z dziedziny HRowej 'typu czemu chcesz zmienić pracę' albo 'co jest mocną stroną' (blee) a mało pytań technicznych, co mnie mocno ździwiło. Po rozmowie otrzymałem info, że niezaneżnie od decyzji otrzymam informację o wyniku rekrutacji i feedback maksymalnie po 2 tygodniach. Nie napalałem się na pozytywną decyzję, bo dobrze się nie sprzedałem Pani z HR, natomiat liczyłem na feedback i informację z wynikiem rekurtacji. Nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej a minął już miesiąc od rozmowy. Nie polecam bo nie traktują kandydatów poważnie. W mojej ocenie stracony czas.
Proszę przywrócić starą aplikację. Frustrujące dla pacjentów Brak możliwości zarezerwowania terminu późniejszego ...koszmar. Chyba zrezygnuję z z państwa usług.
Prawda ,aplikacja ciągle fiksuje, jest tylko "dla oarady", bo pożytku z aplikacji nie ma, niestety
Od 9-go września mam skierowanie na zabieg termolezji dolnego odcinka kręgosłupa.Panie doktorze Bartoszu Polisie kiedy wreszcie się to odbędzie,no kiedy !!!??? bez tego już ledwo się poruszam.Może od razu poproszę. o skierowanie na operację,bo w takim tempie to zdążę się zestarzeć i ...
(usunięte przez administratora)
Pani Beato, to prawda co Pani pisze. Ja próbuje się umówić na kolonoskopie i Gastroskopie od Listopada 2022, a mamy styczeń 2023. Jedyne co słysze na infolini to to że nie ma wolnych terminów na luty a grafików na Marzec jeszcze nie ma. To samo słyszałem w Listopadzie następnie w Grudniu.... To miejsc to pomyłka.
Witam, posiadam "pakiet" w tym (usunięte przez administratora)bo niestety firma w której pracuje ma z nimi umowę. Enel Med czy też jak inni mawiają (usunięte przez administratora)Med to centrum medyczne które trzeba omijać szerokim łukiem. Ja rezygnuje z ich tzw. pakietu który jest tylko po to aby płacić co miesiąc. Powód mojej rezygnacji to - od listopada mam skierowanie i próbuje się umówić na gastroskopie i kolonoskopie. Jest styczeń i jedyne co słyszę w słuchawce dzwoniąc ( i czekając na połączenie każdorazowo ponad 20min), a dzwonie codziennie jak ten ostatni kretyn słyszę " niestety nie ma już wolnych terminów do Lutego i nie ma jeszcze grafików na Luty i tą samą odpowiedź słyszałem w Listopadzie, później w grudniu, teraz w styczniu. Dodatkowo za każdym razem słyszę stwierdzenie "proszę dzwonić na początku miesiąca", proszę dzwonić przed trzynastą bo wtedy najczęściej pacjenci rezygnują" i tak właśnie robię od ponad dwóch miesięcy...z rezultatem jak widać...... To całe "centrum medyczne" na tle innych w których byłem wcześniej jest totalną pomyłką. Szkoda czasu na telefony i pieniędzy na ich (usunięte przez administratora)warty pakiet!!! Naprawdę jeśli macie drodzy Pacjenci wybór innego Centrum Medycznego to gorąco namawiam na opuszczenie tego miejsca. Nie dajcie się namówić na ich śmieszne pakiety bo są nic nie warte. Jakość ich usług szoruje po podłodze. Aha i jeszcze jedno co mnie bawi na maxa to na ich stornie enelmedopinie. każdemu niezadowolonemu pacjentowi odpowiadają w dokładnie w ten sam sposób " dziękujemy za obszerną wypowiedź, każda opinia jest dla nas bardzo ważna, staramy się poprawiać nasze usługi" regułkę wyklepali na pamięć lub mają do tego automat. Nawet odpowiadając zniesmaczonym pacjentom brakuje im profesjonalizmu.
Enel med nie wywiązuje się z umów. Dziś dzwonię do przychodni w śródmieściu, internista na dziś w enelu za 2tyg. Jeżeli macie abonament przez pracodawcę powołujcie sie na infolinii na standard dostępności, prawie każdy pacjent pakietowy ma coś takiego. Np na umowie jest ze gwarantują dostęp do pediatry w przeciągu 7dni. Korzystajcie z tego i nie dawajcie sie okradać. Jak sie nie dostaniecie to reklamacja i kara finanasowa dla nich.
EnelMed od jakiegoś czasu ignoruje klientów posiadających opłacone pakiety. Zapłaciłeś za pakiet to już więcej nie zapłacisz - dewiza EnelMed. Wizyty są dostępne dla tych którzy muszą za nie zapłacić. Proste.
Jestem klientka od 2019r, gdzie jakość i dostępność usług byla na jeszcze na zadowalającym i konkurencyjnym poziomie. Obecnie enel med utworzył kilka nowych placówek, klienci zadowoleni z nadzieją na szybsze terminy. Okazuje się jednak, ze zmieniła się polityka firmy, zostały stworzone placówki premium z dodatkowymi opłatami. Efekt: Termin do internisty to 7 dni po drugiej stronie miasta lub 10/12 w okolicy Termin do ginekologa estetycznego to max 2 dni robocze
Terminy są szybsze i bliżej miejsca zamieszkania na NFZ niż w Enel-Med na drugim końcu miasta za 1,5 tygodnia do internisty. Nie wywiązują się również z terminów umownych. Człowiek jest w ciągłym stresie próbując zarezerwować jakąkolwiek konsultacje.
Brak możliwości umówienia się na wizytę w terminie dłuższym niż 2 tygodnie. Wszedzie brak miejsc. Nowa aplikacja jest dużo gorsza od poprzedniej.
Półtora tygodnia czekania na internistę. Komentarz jest tu chyba zbędny.
Pacjentów mają za nic. Zamawiasz wizytę, odwołują ci w przeddzień wizyty i każą ponownie dzwonić na infolinię nabijając w ten sposób kasę. I w dodatku jeżeli nie upomnisz sie to nie bardzo chcą ci zwracać wpłacone pieniądze. Na stronie do umawiania wizyt , mimo że masz pakiet, proponują ci prawie wyłącznie płatne usługi. Rasumując unikajcie enel - medu jak ognia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 77.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 2 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.