Uciekajcie z enele medu! Pensja po kilka latach podstawowa, zarządzanie firmą na okropnym poziomie. Ale to jest jeszcze do przeżycia. Najgorsi są pacjenci. 80% dzwoniących ludzi, dzwoni tylko po to by się na kimś wyżyć. Uwaga drodz państwo! Nikt na infolinii nie ma ŻADNEJ władzy i grafików również nie układamy. Wyzywanie jest na porządku dziennym, obrażanie, wyśmiewanie się, grożenie - chleb powszedni „Bo ja muszę komuś się wyżalić” - uwaga pacjenci, serio nie obchodzą nas wasze problemy. Dostajemy głodową pensje i nie stać nas na terapie by wysłuchiwać jak wam ciężko w enel Medzie. Jak tak wam ciężko , to są inne placówki prywatne albo wasz ulubiony NFZ
(usunięte przez administratora), odradzam, nieć bankrutują. Pracodawca zmienił usługodawcę i znalazłem się w Enelmed. Placeabonament a terminów wizyt nie ma. To znaczy są, ale płatne. Czyli płać za abonament i za wizyte. Niemożna się zapisać do lekarza, u którego zacząłem leczenie. Każda wizyta u innego lekarza. To nieporozumienie. U poprzedniego usługodawcy nie było takich problemów. ODRACZAM ENELMED, lepiej wydać więcej na abonament ale mieć normalne usługi
Obsługa fatalna, nie dość że Pani podnosiła na mnie głos to jeszcze najbliższy termin do chirurga był za tydzień gdzie w medicover terminy są na drugi dzień od rana co 15 min. Na prawdę nie polecam
Fatalna obsługa, posiadając Pakiet Premium zaproponowano badanie USG za 6 miesięcy. No prawie jak w NFZ :))
Podpisanie umowy z abonamentem z firmą EnelMed to wyrzucenie pieniędzy. Sprawdziłam dostępność wizyt kilkunastu najczęściej odwiedzanych przez pacjentów specjalistów - od ortopedy, dermatologa po gastrologa kardiologa. Przy umowie z abonamentem żaden z nich nie miał dostępnej wizyty w ciągu najbliższego miesiąca. Tak drastyczna zmiana dostępności jest szczególnie widoczna od tego roku. Jako, że umowa jest właśnie świeżo podpisana, zamierzam poradzić się prawnika jakie można podjąć kroki w tej sprawie. Złożymy też skargę do Rzecznika Praw Pacjenta.
Kochani, jakie są od stycznia zarobki konsultanta TOP? CC jest w centrali firmy, czy pod jakimś innym adresem? Z góry dziękuję za odpowiedź, chcę aplikować, ale znając warunki :)
Najniższa krajowa, niezależnie od tego czy jesteś nowym konsultantem czy robisz rok czy dwa lata i ewentualnie premia kwartalna za wynik. CC ogólne jest w Białymstoku a Stomatogia i wsparcie sprzedaży w Warszawie. Ogólnie nie polecam obecnie startować na jakiekolwiek stanowisko bo warunki są słabe, dużo połączeń i ciągła nagonka że strony klientów. Jednym mi słowem nie polecam chyba że nie ma masz za co żyć.
ewentualnie? czyli trudno tę premię wyrobić? przybliżyć te wyniki i potencjalne wysokości premii?
Poczytaj opinie pacjentów i przygotuj się, że będą Cię traktować jako kogoś, kto ma moc sprawczą, a tymczasem okażesz się trybikiem maszyny, na który wylewane będzie wiadro pomyj, bo brak miejsc u lekarzy to twoja wina. O tym, że są różne rodzaje grafików, nie będziesz mogła mówić, bo nie wolno i już. Praca drenująca psychicznie. Nie polecam.
Generalnie z 3 miesięcy masz 3 karty oceniające pracę i w każdej z nich żeby dostać niższa 10% premię musisz mieć średnią 100% lub na wyższą 15% analogicznie 110%. Jeśli chodzi o wyrobienie tych wyników to już zależy bo są brane różne rzeczy pod uwagę. Jeśli masz spoko czas rozmów i nie robisz błędów i nie wygenerujesz 5 nieobecności w kwartale to raczej na niższą się łapniesz. Na wyższą to już trzeba być mini kombajnem bez uczuć ale idzie przywyknąć. Jeśli chodzi o to z czego jest wyliczana premia to jest to 10 lub 15 % zarobków z ostatnich 3 miesięcy
Dzień dobry, Czy wynagrodzenie to rzeczywiście minimalna krajowa..?
Tak, najniższa jeśli chodzi o UoP, jeśli chodzi o zlecenie to zaokrąglają do pełnej kwoty czyli jeśli jest 22.80 to dostajesz 23 zł.
a ja w odróżnieniu od innych narzekających, skomentuję pracę na infolinii, Kolejki oczekujących pacjentów powoduja to ze my pracownicy nie możemy skorzystać z przerwy, wyjście do toalety graniczy z cudem, przerwa krótka do 10 minut, ledwo zdążysz iść do wc i ugryziesz kanapkę! Wynagrodzenie nie jest adekwatne co do wymagań wobec nas pracowników, coraz więcej trzeba umieć, rozmowy mają być krótkie bo nas oceniają z czasu rozmowy a nie z pozytywnej obsługi pacjenta. Mało szkoleń gdy wdrażane są nowe zasady, bo nie ma czasu na szkolenia bo trzeba odbierać telefony.. trzeba być silnym fizycznie i psychicznie aby tam pracować, nie polecam!
Zapomniałeś dodać iż jesteśmy rozliczani z tego ilu klientów "zniechęcimy" do wizyty. Żeby tylko firma mogła zaoszczędzić. Poza tym jest rozróżnienie na tych co płacą gotówką i abonamentowych. To dla nas jako pracowników coraz wiekszy (usunięte przez administratora) Pacjenci wnerwieni bo nie moga umówić wizyt (maja rację) ale my nie jestesmy temu winni tylko kierownictwo i procedury
Żeby jakikolwiek sensowne zarobić to opłaca się tylko umowa zlecenie. W tej firmie na umowę o pracę wycisną z ciebie do końca. Na zleceniu przeciętny student wyciąga więcej niż wieloletni pracownik na UoP. Zresztą najbardziej zabawne jest to że pracownik pracujący 4 lata zarabia tyle samo co pracownik zatrudniony tydzień temu mimo że ten pracujący 4 lata posiada ogrom wiedzy jak poradzić sobie z większością sytuacji. Jedyne co można przyznać to że idzie się dogadać z koordynatorami jak się jest na zleceniu ale i tak ostatecznie nie unikniesz (usunięte przez administratora)w (usunięte przez administratora)przed kierownictwo z Warszawy bo to oni piszą te (usunięte przez administratora)regulaminy premii za frekwencje gdzie zlecenie nie dostanie ani grosza za frekwencje bo dzień wolny który był wstawiony w grafiku przez osobę planująca grafik jest traktowane jako urlop. Drodzy pacjenci tak Enel med traktuje swoich pracowników na infolinii. Płaci najniższą, okłamuje, wymaga ogromu zaangażowania i jak nie wytrzymujesz psychicznie to wypad z baru
Najgorsza placówka medyczna, w jakiej wykupiłam abonament. Na wizyty czeka się miesiącami.... robienie z pacjentów idiotów. Wszystkie badania mimo pakietu muszę robić odpłatnie, bo albo nie ma otwartych terminów na zapisy, albo już jest pełen komplet. Sytuacja się powtarza notorycznie, mam wrażenie, że Ci pracujący na call-centre mają na wszystko jedną odpowiedź. Na specjalistę czeka się dłużej, niż na NFZ. Nie polecam, nie odpisują na meile, potrafią chamsko odkładać słuchawkę na infolinii. Dla przykładu ze skierowaniem na cito na czyszczenie ucha do laryngologa dzwoniłam 27 lutego pani zaproponowała mi pierwszą wizytę uwaga na 25 maja!!! Ale dla pacjentów komercyjnych wizyty są od ręki. Nie dajcie się zwieźć tej firmie.
A co ma zrobić pracownik infolinii, jak nie może umówić? Wtedy przekazuje tylko informację nikt za najniższą krajową nie chce codziennie być wyzywany bo nie podobają się komuś warunki umowy. Gdyby się dało to pracownik by coś zrobił bo liczy czas rozmów. Pracowników trzymają sztywne procedury jak się nie ich nie przestrzega to jak w każdej firmie można wylądować na rozmowie z przełożonym. A propos rozłączania rozmów przez konsultanta to ma takie prawo czyli jeśli jest się chamskim klientem, krzyczy się i obraża konsultanta ale i również jeśli przekazana przez niego informacja nie dociera bo taka rozmowa po prostu nie ma sensu.
Pani doktor Justyna Sawoni jest przede wszystkim mało przyjazna w komunikacji. Na pytania odpowiada z pretensją, badanie niedelikatnie, nieprzyjemne. Wielokrotnie podnosiła na mnie głos . Zero empatii, komunikatywności i zaangażowania.Robiąc USG mówi, że ma za słaby sprzęt i nic nie może mi powiedzieć..Nie rozumiem dlaczego ktoś zatrudnia taką doktor.Porażka Enel-Med. Jeśli macie możliwość wyboru innego lekarza, to każdy inny lekarz będzie lepszym wyborem niż Pani Justyna.
Bardzo nieprofesjonalna porada z internistą, który nie bierze pod uwagę samopoczucia pacjenta tylko czyta zakres norm analizy krwi - nie umie wogóle znaleźć powiązania ze stanem zdrowia - tacy lekarze skazują nas na doprowadzenie się do stanu choroby - wtedy może nam ktoś pomoże - oczywiście na koniec tradycyjny tekst " może wróci Pani do lekarza, który to zlecił i wiele innny ch tekstów, którymi lekarz nie powinien obdarzać pacjenta krzyczącego o pomoc. SKANDAL, jak można zatrudniać na stanowisko lekarza specjalistów USG, którzy chcą w ten sposób zdobyc paktykę, aby mieć pacjentów w swoich prywatnych gabinetach. Enel - med takimi lekarzami doprowadza nas do chorób. To już kolejny lekarz, który nie umie pomóc.
Kto wprowadził tak niekorzystna dla pacjentów alplikację. Ile trzeba mieć czasu żeby udało się z niej skorzystac. Zachęcacie Państwo do korzystania z aplikacji która w ogóle nie działa. Rozumiem że na wprowadzenie na nowej aplikacji potrzeba więcej czasu i cierpliwości, ale ta nie ułatwia pacjentom życia a je utrudnia. Nie rozumiem po co ta zmiana. Ta aplikacja nie działa i jest okropna.
Z działu sprzedaży w ciągu 2 miesięcy odeszło 5 osób. To chyba mówi samo za siebie
Sporo - a ile osób pracuje w dziale sprzedaży? Te osoby odeszły same czy firma zwalnia? co może być przyczyną?
a myślisz ze to takie super przez 8 czy 10h odbierać telefony i odpowiadać na głupie pytania i wysłuchiwać ciagle tych samych żali, za najnizsza krajowa? z 40 minutowa przerwa liczona co do sekundy ?
Większość handlowców odchodzi sama. Firma nie szanuje ludzi. Nie słucha ich i nie liczy się z nimi. Cały czas kombinuje z pieniędzmi, żeby wypłacić jak najmniej premii, mataczy w regulaminach, w których widnieją kary. Podwyżka 300-500 zł jest przyznawana na przykład w styczniu, ale dostajesz ją dopiero od czerwca. Myślą, że mają do czynienia z przedszkolakami. Ten, kto myśli, chce się rozwijać i zarobić za swoją pracę - odchodzi. Najlepsze lata minęły, a najlepsi handlowcy już dawno odeszli. Nawet nikt ich nie zatrzymywał.
Same odeszły. Mam tu na myśli handlowców z regionu miasta bez Warszawy. Handlowców jest jakieś 15 osób
To Centrum Medyczne zalatuje starym zdechłym postkomunistycznym tworem który ma na celu tylko i wyłącznie wyciągać kasę od klientów nie wywiązując się z umow. To takie zdechły szczur który należy omijać jak padlinę.
Dzień Dobry 29,09.2022 roku dostałam w Państwa placówce skierowanie na AUDIOGRAM i TYMPANOGRAM. Termin ważności skierowania 29.03.2023. Mimo wielokrotnych prób nie udało się znaleźć terminu na wykonanie ww badań w okresie ważności skierowania. Czyli mam pakiet usług z którego nie mogę skorzystać. Proszę o wyjaśnienie i rozwiązanie tej sytuacji. Sprawa druga - recepty. Jako osoba ubezpieczona mam prawo do zniżki na niektóre leki. W Państwa placówce za każdym razem dostaję receptę - płatność 100 % proszę o wyjaśnienie dlaczego nie dostaję na receptach należnych mi zniżek.
Norma, jak masz abonament nic nie umówisz. Chcą abys albo zapłaciła gotówką czekajac na badanie albo poszła gdzie indziej. Ale abonament masz przez 12 miesicy płacić. Kazdy klient płacacy abonament i "wysłany na drzewo" to dla nich ZAROBEK. Domagaj sie tego co ci przysługuje zgodnie z umową!! I zrezygnuj z pakietu przy pierwszej okazji!
O tym, czy recepty są refundowane, czy płatne 100% decyduje lekarz, na podstawie zgromadzonego wywiadu i dokumentacji medycznej. To, czy pacjent posiada pakiet czy nie, nie ma w tej sytuacji żadnego znaczenia. Jeśli istnieją jakieś wątpliwości w tej kwestii należy zgłaszać to lekarzowi w trakcie konsultacji. :)
Chciałem dziś umówić wizytę u okulisty, mam zapalenie spojówek, termin najbliższy to 7 kwiecień. Mam abonament i to nie najniższy. Na jutro rano umówiłem wizytę w spółdzielni radiologów bez problemu. Zrezygnowałem już z abonamentu w enelmed. Ta firma to jest ponury żart, odradzam wszystkim.
(usunięte przez administratora) W ostatnim czasie na Google gdzie każda placówka ma dramatycznie NISKA ocenę, zaczęły się pojawiać FAKOWE pozytywne opinie. Widać że to fałszywe wszystko - dodawane z fałszywych kont które mają 1-2 opinie i oczywiście chwalące ten (usunięte przez administratora)pod niebiosa. Dodatkowo dodawane wg schematu: imię lub imię i nazwisko. Nic wam to nie pomoże. Wszyscy znają KOSZMARNY poziom waszych pseudo usług.
Czy jest szansa na pracę w tej firmie? Wysyłam CV i zero odpowiedzi, mimo że oferta pracy jest aktualna przez miesiąc. Inne firmy albo zapraszają na rozmowę, albo piszą odpowiedź e-mailem
Uznaj to za znak, bo w firmie dostaniesz załamanie nerwowe za najniższą krajową. Nie polecam pracy tu.
Mam złe wyniki GLUKOZA INSULINA.. Ale Pani Endokrynolog nawet nie zechciała zobaczyć moich nóg opuchniętych, mojego wiecznie dużego chorego brzucha. Opowiadałam , że potrzebuję pomocy chora tarczyca hashimoto że sie staram że robie 5-6 km intensywnego spaceru DZIENNIE ale że czasem mam takie śpiączki że nie mam siły do życia a ona, ŻE CUDA NIE ISTNIEJĄ ale istnieje . NOWA PODOBNO SUPER KLINIKI OTYŁOŚCI ENEL MED TYLKO 400 ZA PORADĘ!!!CO TO JEST DO CHOLERY????Drodzy lekarze nie każdy z nadwagą ŻRE ŻRE I ŻRE I JESZCZE ŻE KONIECZNIE WIZYTA U PSYCHOLOGA ,ŻEBY JESZCZE DODATKOWO 400 ZAPŁACIĆ ŻEBY MI ZAPEWNE WMÓWIĆ ,ŻE ZAMIAST MOICH PRZEWLEKŁYCH CHORÓB TO WINA ZAPEWNE Z DZIECIŃSTWA ŻE MAM NADWAGĘ, (usunięte przez administratora)!!!!!!!!!!!!!!!!CO SIĘ Z WAMI DZIEJE????
Czy w enelmedzie jest tylko jeden lekarz tej specjalności? Czy tylko w enelmedzie jest taki lekarz? Jesli ma sie zle wyniki to szuka się dobrego lekarza a nie narzeka
Powiem szczerze straciłem cierpliwość. To zwykle złodziejstwo i (usunięte przez administratora) Spróbujcie w ramach tzw. pakietów umowic lekarza. Bez szans! Te (usunięte przez administratora) po prostu biora pieniądze I nie wywiązują się z umow!! To kilometry mułu.
100% racji. Chciałam umówić internistę - termin za 2 tygodnie. Laryngolog - brak! Pediatr - brak! Neurolog - brak! Zwykłe łamanie postanowień umowy. Skończy mi się umowa i nie zapłacę tym oszustom ani złotówki więcej!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 77.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 2 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.