Bukiet ZUPEŁNIE inny niż zamówiłam! Jestem wściekła! Ten na stronie kwiaciarni miał piękny kształt, specyficzne dodatki itp. To co przyszło to zwykły bukiet róż. W tej cenie mogłam go kupić w kwiaciarni za znacznie niższą kwotę Nie polecam! Nie dostaniecie tego co na zdjęciach
Jak jest z pakietem medycznym w Power Investment Michał Krzymowski sp.j.? Można dołączyć rodzinę?
(usunięte przez administratora) wprowadzają użytkowników w błąd. Zero jakiejkolwiek pomocy przy reklamacji. A to co sprzedają to jakiś żart, nijak ma się to do tych pięknych zdjęć na stronie. Oferta i obsługa to totalna porażka!
Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy. 12.03.2022 roku zamówiłem bukiet urodzinowy o wdzięcznej nazwie "Marzenie" dla mojej żony. To coś co dostarczono wyglądało jak zrywane w pośpiechu na łące przypadkowe kwiatki z przewagą uschniętych kwiatów rumianku, przewiązane kawałkiem tasiemki. Złożyłem reklamację ale w ciągu 14 dni nikt się do mnie nie odezwał. Skierowałem sprawę do rzecznika praw konsumenta. Czuję się bezczelnie oszukany i do dzisiejszego dnie jest mi wstyd przed żoną. Za bukiet zapłaciłem 159.90 zł.
Z ciekawości sprawdziłam ten bukiet, bo sobie pomyślałam że mógł mieć jakieś dodatki w formie uschniętych kwiatów czy listków. Ale wygląda to na bukiet całkowicie świeżych kwiatów. Jestem ciekawa jak sprawa potoczyła się dalej?
Pisały tu osoby, które nie dostały tego, co zamówiły w firmie, a czy ktoś reklamował te niedostarczone bukiety lub te, w których było mniej kwiatów niż w zamówieniu? Czy może zwrócili pieniądze finalnie?
Nie działają profesjonalnie. Nie polecam.
Czytając komentarze dochodzę do wniosku że firma albo nie potrafi albo nie chce dobrze traktować klientów. Nie świadczy to o nich najlepiej, ale jak tam się pracuje? Może po prostu jeszcze nie radzą sobie z ilością zamówień czy coś? Warto się tu zatrudniać? Zarobi się dobrze?
Ciężko opisać jaka złość teraz czuję. Dwa bukiety zamówione na dzień matki, żaden z nich nie dotarł. Ale na infolini nie widzą problemu, mogą wysłać jeszcze raz z tym ze dzień jest 26 a nie 29 maja. Nie polecam, i już napewno nie skorzystam. Jeśli obiecują dostawę w danym dniu (ważnym dniu) to powinni dopilnować żeby tak sie stało.
Absolutne (usunięte przez administratora) Zaplacilam za bukiet duzy ok 30 kwiatow, dostalam 15 sztuk, czekalam 45 min na polaczenie z konsultantem po czym po polaczeniu nikt mi nie odpisuje! Numer telefonu nie odpowiada "abonament wylaczony". Atakuja mnie mailami i smsami z jakimis powiadomieniami , wczoraj dostalam 40 obu!! Absolutnie nie polecam uwazam ze oszukuja swoich klientow!!!
A kto zajmuje się ich dowozem?
Ta firma to jeden wielki żart. Bezczelna obsługa, która nawet nie potrafi odnieść się do zarzutów. Omijajcie z daleka! Stracicie czas i nerwy, nie wspominając już wstydu w oczach tego, którego chcecie obdarować prezentem. Nie wywiązują się z umowy pisząc maila na ostatnią chwilę, że z powodów technicznych przesyłka nie dotrze na czas ( stosują to często, w internecie podobne opinie) następnie pomimo anulowania zlecenia bez zgody wysyłają coś do odbiorcy pisząc maila, że jeśli paczka dojdzie, to niech odbiorca odmówi jej przyjęcia ???? na wezwania o zwrot pieniędzy jak mantra powtarzają, że dopiero jak paczka do nich wróci, tak, ta paczka, której nie chciałem żeby już wysyłali, a oni to zrobili wbrew mojej woli ???? Moim prywatnym zdaniem to naciągacze. UWAŻAJCIE NA TĄ PSEUDO FIRMĘ!!!
Witam serdecznie wszystkie osoby w tym wątku. Proszę o informację, czy są może tutaj osoby, które wiedzą coś na temat ewentualnej pracy w firmie E-Kwiaty? Pytam, ponieważ bardzo bym chciał dowiedzieć się, czy w ogóle firma ta zatrudnia jakieś osoby na pełen etat?
Zdecydowanie odradzam zakup kwiatow w e-kwiaty. Zamowione kwiaty w niczym nie przypominaly tych na zdjeciu a zamowiony duzy bukiet okazal sie malym bukietem polnych badyli. Cena (200 PLN) byla zupelnie nieadekwatna do dostarczonego towaru. Zwykle (usunięte przez administratora) Fima ma regulamin ktorym sie zaslania zeby nie przyjac reklamacji i nie oddac ukradzionych pieniedzy. Ich telefon nie odpowiada, trzeba miec duze szczescie zeby sie dodzwonic. A jak juz sie ma to szczescie to rozmawia sie z bezczelnym ignorantem ktory traktuje cie jak oszusta. Jak nie chcesz stracic pieniedzy, czasu i nerwow oraz zruinowac wyjatkowego dnia Twoich bliskich, omijaj ta zlodziejska firme szerokim lukiem!!!!! Wszystkie opinie, ktore znalazlam w internecie sa negatwyne i przestrzegaja przed zakupami w e-kwiaty. Zaluje, ze nie przeczytalam ich za nim zlozylam zamowienie. Zaoszczedzila bym 200 PLN a moja mama mialaby cudne, swieze kwiaty z innej profesjonalnej firmy.
Zamowilam bukiet czerwonych roz dla przyjaciolki. Kwiaty doszla z opoznieniem, bledami w zyczeniach i z opadajacymi glowkami roz!!! Firma nie wie co to jest obsluga profesjonalna. Kwiaty nawet nie trzymaly sie prosto w wazonie. Zrobilam reklamacje zadajac zwrotu sumy, odpowiedz firmy byla taka ze po prostu zapomniano zdjac zwiedle platki z kwiatkow, ze liscie byly zielone.......odpowiedzi nie n’a temat! Czysta kpina z Klienta. Odradzam te uslugi.
e - kwiaty serwis wysyłkowy kwiatów . Korzystalam pierwszy i ostatni raz. Zamówiłam bukiet z Najlepszymi Zyczeniami sredni za kwote 150 zl.zamowienie zlozylam tydzień wcesniej . Wiec był czas na przygotowanie bukietu. Otrzymalam kilka zwiędłych , oklapniętych róz .Liście pousychane , głowki opadnięte . Bez zadnych dodatkowych dekoracji ,wygląda to tak jakby ktoś je wyjął ze śmietnika. styd przed rodzina bo były to kwiaty na 90 urodziny. Na prośbe o interwencje w sprawie zbyto mnie i poinformowano , iż reklamacja trwa 14 dni. SKandal. Na stronie internetowej e - kwiaty same super opinie. Bardzo dziwne .Oszukiwanie klienta