Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Newag S.A.

Pracowałeś w firmie Newag S.A. i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
adam - 2014-12-03 21:17:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Powiem tak przepracowalem wiele lat w kilku zakladach w Polsce i mam mozliwosc porownania jak pracuje sie w Newagu a jak jest w innych miejscach.Pracowalem tez kilka razy za granica pracujac w kilku krajach (na czarno 2 razy);-) 6razy legalnie ze wszystkimi swiadczeniami.Mam juz troche lat wiec mam co porownywac.Do pracy zawsze przykladam z calym zaangazowaniem.Powiem tak ze takiego pomiatania jak tu nie przezylem nigdzie.za grosze a najgorsze ze wszyscy wystraszeni i kazdy udaje ze wszystko w porzadku.To nie tajemnica ze tu caly czas zwalnia sie iprzyjmuje ludzi w okolicy nie zabraknie na 30 lat do przodu wiec beda robic co chca.Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
polek - 2014-12-07 00:01:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam pracuje w newagu nie dlugo i powiem wam tak zalezy wszystko na jaki dzial trafisz hal kest pelnooo na kazdej inna atmosfera bo inni ludzie i inne prace w jednej jest halas w drugiej cisza i spokoj zalezy tez jakiego masz kierownika brygadziste bo jesli krzyczy to wiadome stres ale jesli masz lajtowego to bez stresu prqcownicy wiadome zawsze jak w kazdej pracy sa kapusie bo mysla ze za podjebanie dostana kase coz nie mozecie sobie dac tyle powiem ale ogolnie narazie nie narzekam oby sie to nie zmiennilo organizacja w pracy jest jesli chodzi o newag np piora ci ubrania robocze nie robia rzadnych problemow bo parw lat temu byl tam ponoc syf itp widac ze firma pod tym wzgledem sie rozwija zarobki to na okresie probnym 1200 na reke szalu nie ma ale lepeij miec prace nic siedziec w domu i zamulac a zawsze to jakies doswiadczenie nabrac mozna.
zdjecie uzytkownika
kazek - 2014-12-08 21:36:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracuje tu juz dlugo.Po nowym roku sie zwalniam i wyjezdzam za granice bo tu nie ma zadnych perspektyw zarobki bardzo male a wymagania bardzo duze delegacje zostawanie po godzinach na sile nawet jak nie chcesz.Za najnizsza krajowa to mozna miec lekka prace a nie jak tu dymac jak wol roboczy za jalmuzne! Na szatni smierdzi bo sie nie myja tylko brudni nie ida tylko uciekaja do domow biegiem po schodach jakby sie palilo taka atmosfera.
zdjecie uzytkownika
piotr - 2014-12-10 16:52:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odradzam pracy w tym zakładzie szkoda zdrowia...
zdjecie uzytkownika
Pracownik - 2014-12-20 19:42:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Najniższa krajowa 1181zł na rękę, praca czasem po 12 godzin. Wszystko już szybko, a materiału nie ma. Delegacje: zwykle 8 dni serwisu nocą przegląd,a w dzień pod telefonem. Wraca się zmęczonym i wkurzonym, wysyłają osoby na okresie próbnym, pracujące kilka dni na zakładzie(Metro, a wymagają cudów. Nadgodzin płacić nie chcą, tylko dają odrobione, ciągle kombinują... Nie wróże nic dobrego tej firmie, w końcu się przeliczą. A jeszcze zapomniałem dostałem umowę na 3lata bez możliwości negocjacji(jak się Panu nie podoba to tam są dźwi)i bez perspektyw podwyżkowych. Aktualnie pracuje ale jak znajdę coś lepszego to... Przyszłym roku zaczynam studia, może to mi otworzy jakieś perspektywy w tym mieście...
zdjecie uzytkownika
obserwator - 2014-12-30 19:52:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Zniwiarz - 2014-11-29 12:55:39]:
Szanowni dyskutanci mamy co mamy ,przeczytalem kilkanascie wypowiedzi ,to o czym piszecie nic nowego,w trakcie powstawania tego balaganu ,byli ludzie ktorzy mowili,czas pokaze nie jest to takie piekne jak obiecuja.Dzis jest za pozno na gozkie zale.
zdjecie uzytkownika
technolog - 2015-01-08 13:56:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Podzielam wypowiedzi kolegów, nawet na wyższych szczeblach jest się deprawowany. Zero szacunku i przyzwoitości i jak to pisał ktoś wyżej ,wyszedłem przez te drzwi jak mi skazali ... proste .
zdjecie uzytkownika
rysiek - 2015-01-14 20:58:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ludzie zacznijcie w koncu pisac prawde i faktycznie jak jest!W Newag mozesz robic jak murzyn ale jesli nie masz plecow i pracujesz niedlugo to nie zarobisz wiecej jak ten co plata sie po zakladzie i udaje ze robi.Tu nie ma kolegow ani sprawiedliwosci a zarabiaja tylko Ci co maja plecy.Pracujesz w Newagu to zobacz ilu ludzi tu sciemnia i jakie maja stawki a TY na nich pracujesz!Na zachodzie takich sciemniaczy wywala sie na pysk .Tu placi sie za uklady a nie za to co robisz,
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2015-01-18 15:23:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Praca jak każda inna tyle ze w Newagu. Doskonała baza do zdobycia doświadczenia dla spawaczy konstruktorów i innych inz. . Po przeczytaniu opinii mogę napisać tyle ze Nadgodziny zawsze wypłacają. Osobiście po przepracowanym roku opuściłem firmę ale dobrze ją wspominam, kapusie, układy, układziki są wszędzie nie tylko w newagu. Wszystko zależy gdzie trafisz mi się akurat udało i nie narzekam. Pieniądze no cóż stawka minimalna + premia (nagroda uznaniowa200-300) warunki na halach w miarę czysto porządek pilnowany na bierząco.W firmie można zdobyć duże doświadczenie kursy dla spawaczy i dla ślusarzy. ja aktualnie pracuje za granicą żeby sie czegoś dorobić a za kilka latmorze wrócę do kolejarzy.
zdjecie uzytkownika
K.R. - 2015-01-18 23:21:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Strategia Newagu polega na tym aby jak najwiecej ludzi zatrudnic z urzedu pracy bo za to dostaja kase wiec ciagle zwalniaja i przyjmuja nowych na najnizszych stawkach aby robili na tych co pracuja tu dlugo i maja lepsza kase.Doswiadczenie to ja moge zdobyc w firmie ktora gra na zasadach fair a nie tak jak tu wpieprzy mnie do najgorszej roboty a jak skonczy sie umowa na moje miejsce przyjmie nowego naiwniaka!
zdjecie uzytkownika
P.P - 2015-01-19 09:13:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
-------->A gdzie jest Państwa Inspekcja Pracy ???<--------
Niech przyglądnie się jak ludzie i po ile godzin pracują na serwisach .. !!!!!!!!
Dodatkowo nie wypłacają wszystkiego lub w cale jest to na odrobione .Gdzie jest tu sens ? Zwykły pracownik po kilku dniach od zatrudnienia jedzie na SERWIS albo się zgadza albo wylotka ...
zdjecie uzytkownika
żenada - 2015-02-13 13:02:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak tak czytam co się tu wypisuje to zastanawiam się gdzie jest PIP PANSTWOWA INSPEKCJA PRACY . !!! Ale z drugiej strony i tak jak prezes dostanie karę to i tak odbije ją od wynagrodzeń " niewolników ". Takie jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] prawo w naszym kraju. A co do tematu , który podjął jeden z panów po wyżej , iż w Nowym Sączu jest zmowa pracodawców co do zarobków ludzi to w pełni się z nią zgadzam nie bez powodu w tym rejonie jest ich najwięcej w Polsce . A my jeśli się temu nie będziemy przeciwstawiać to będzie coraz gorzej - W KUPIE SIŁA .
zdjecie uzytkownika
Inżynier - 2015-04-29 10:47:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
No ciekawe rzeczy piszecie Państwo. Myślałem nad robotą tam, ale to co się czyta za dobrze nie świadczy o firmie, a szkoda, bo pociągi to moja pasja. Ile zarabiają tam inżynierowie w zależności od stażu i ile godzin pracują ?
zdjecie uzytkownika
obserwator - 2015-06-06 13:50:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Po zmianie ochrony z Solid-u na VIP zaczął się kołchoz. Aktualna ochrona zachowuje się jak Gestapo, tylko patrzą, aby kogoś upokorzyć i aby coś w kieszeń wpadło. Obecni Prezesi to młode wilczki, którzy się chcą za wszelką cenę dochapać, a już przewalili cztery duże kontrakty
zdjecie uzytkownika
ob - 2015-06-09 21:24:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gadasz bzdury,ochrona wprowadza dyscyplinę i tak powinno byc
zdjecie uzytkownika
kamil - 2015-06-29 11:49:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@ob, popieram Cię, też uważam że ochrona nie jest po to żeby upokorzyć tylko żeby pilnować żeby nic złego się nie działo. Wpadłem na to bo szukałem roboty w gliwicach i widze że i konstruktor i serwisant i technolog elektryk są wolne. Co prawda ten technolog elektryk najbadziej mnie zaciekawił http://www.infopraca.pl/praca/technolog-elektryk/44-100-gliwice/10929632
zdjecie uzytkownika
aqqqq - 2015-07-04 13:56:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam
A pracuje ktoś może w Krakowie jako konstruktor? Jakie zarobki? Pytam bo dostałem zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną do Nowego Sącza. Opinie tutaj wydają się mało pochlebne, a mam takie trochę przykre doświadczenia z poprzedniej firmy. Zdaje sobie sprawę że raczej nie będę pracował po 8h i miał wolne weekendy, ale też nie chciałbym pracować po nocach.
Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
gorowski - 2015-07-20 15:55:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Pseduo kierownik Gor.. któremu urodzilo sie dziecko wymyślił sobie iż może namówi kierownictwo Newagu aby w Krakowie założyć biuro i finalnie być konkurencja dla EC, no w koncu bedzie blizej zony, typ śliski i wredny, nie licz na wielki rozwój raczej zostaniesz wyrobnikiem, Newag także nie słynął z wysokich wypłat. Hasło kierownika bierny mierny ale wierny wybór należy do Ciebie.
zdjecie uzytkownika
Sam - 2015-07-22 17:50:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Moim zdaniem (usunięte przez administratora) jest spoko gość.
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2015-08-22 21:58:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja osobiście wybrałem pracę z kierunku medycznego. Obecnie będę kończył Technika dentystycznego w szkole Gowork www.szkoly.gowork.pl. Mają super warsztaty, dużo praktyki, na czym właśnie mi zależało. Kierunek nie drogi, a nauczyciele super przekazują wiedze. Jeszcze egzamin zawodowy przede mną ale na pewno go zdam. A nawet już mam wstępne oferty pracy z wysokim wynagrodzeniem sięgającym 3.000 zł po uzyskaniu tytułu Technika Dentystycznego. Wszystkim polecam!
zdjecie uzytkownika
aqqqq - 2015-08-22 21:58:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A tak z ciekawosci zapytam kiedy oni to w krk otwieraja? Troche mi sie wydaje watpliwe zeby mogli konkurowac z EC, bo zaden dobry konstruktor ani mes-owiec za 1200 robic nie bedzie xd
zdjecie uzytkownika
gorowski - 2015-08-24 08:34:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Raczej w tym roku, Kierownik Tomek który tym biurem będzie zarządzał na pewno coś wymyśli.
Jakakolwiek pozyskanie na dłuższa chwile konstruktorów będzie mile widziane.
zdjecie uzytkownika
Gaga - 2015-08-24 15:58:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Widzę, że tu chyba uaktywnili się ludzie z EC bojący się konkurencji - pozdrawiam!
zdjecie uzytkownika
gogi - 2015-08-26 17:35:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
znalazłam ofertę pracy firmy Newag, czytałam że poszukują zarówno doświadczonych specjalistów jak i młodych talentów, wykazujących się zaangażowaniem i własną inicjatywą, poszukują osób na stanowisko Specjalisty ds. Testów, inżynierów oraz konstruktorów, myślę, że jest to firma w której można rozwijać swoje umiejętności
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: CV wysłane za pośrednictwem strony po 2 dniach telefon i zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.
Pytania: przedstawione warunki. próba spawalnicza pion i sciana(podolna dla pachwin)
nie musi to być idealne ale w miarę wyglądać po kursie bez problemu dają rade.
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2015-08-29 21:18:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Gorąco polecam zawód kosmetyczki, super praca, bardzo przyjemna, można dobrze zarobić. Otworzyłam własny gabinet kosmetyczny w Śródmieściu – zapotrzebowanie jest ogromne i biznes idzie nieźle. Zawodu nauczyłam się w szkole policealnej www.szkoly.gowork.pl. Gowork miał ciekawą ofertę, poza tym bardzo tanio, pracownie też w pełni wyposażone, jest na czym się uczyć. Ciekawe zajęcia dodatkowe, konkursy kosmetyczne, targi kosmetyczne. Polecam ponieważ podchodzą do tego profesjonalnie.
zdjecie uzytkownika
zigi - 2015-08-29 21:19:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hej. Dla studenta na start może być. Doświadczeni konstruktorzy już na emeryturze lub prawie na mecie. Niestety w biurze sami młodzi ludzie i nie ma się od kogo uczyć. Kierownicy nie potrafią podjąć konkretnej decyzji a uważają się za wszechwiedzących. Atmosfera też średnia. A rotacja szaleje. Na start ok ale ogólnie nie polecam.
zdjecie uzytkownika
aqqqq - 2015-08-30 08:12:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@gaga jesli chodzi o mnie to ja pracuje w innej branzy, ostatnio zmienialem prace, z tego co mi wiadomo na start w EC mozna liczyc na 2-2,5k. To tez nie jest moj przedzial zarobkow xd jak by mi teraz ktos zaproponowal 6 tys podstawy netto to bym moze usiadl z nim do rozmow, oczywiscie przy kawce i bez stresu ,:)
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Newag S.A.

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Newag S.A.?
Zadaj pytanie
alert