To jest fakt co tu opisują , pracują same osy i fałszywi ludzie nie znający się na niczym A zwłaszcza na autach .koszmar nie firma tylko szkoda że szef niczego nie zauważa . Warsztat pracuje według wytycznych kierownictwa aż szkoda ludzi . A salon takiej wrednośći i złośliwości nigdy nie widziałem szok co się tam dzieje
Pracowalem, nie polecam, brak szacunku do pracownika, male zarobki, traktuja czlowieka jak pionka na szachownicy, szkoda czasu, sa lepsze "korporacje" które docenia chociażby finansowo prace i starania. Kadra zarzadzajaca jak i sam wlasciciel - szkoda slow.
Czy w firmie Jd-Kulej Jarosław Kulej są regularne szkolenia pracownicze?
Tylko wymagane przez importera, przy czym jak zechcesz zmienić pracę to każą ci zapłacić. Poza tym możesz liczyć co najwyżej na tresurę a nie szkolenie.
Oczywiście że są. Tzn przez kolegę bądź koleżankę która wie więcej niż ty. A jak już na jakieś pojedziesz bo musisz to kwit do podpisu że jak się zwolnisz to oddasz za nie kasę ????
Jakie szkolenia ? Ja jako nowy pracownik dostalem ok 60 szkolen online do......odpykania. Szkolenia mega nie intuicyjne ani nie przekazujace wiedzy. Zas sam Pan Dyrektor odbył ze mna 3 x po 4 godz szkolenia (systemy, ofertowanie, rabatowanie). Reszta ? hmm gdyby nie dobra wola i pomoc kolegów nie byłbym w stanie sporzadzic nawet oferty dla klienta.
Firma słaba ogulnie ludzie nie ciekawi dabrze że krótko tam pracowałem nie żałuję i nikomu nie polecam tego zakładu.
(usunięte przez administratora)
Starsi pracownicy nie śpią w pracy tylko pracują i nie partacza każdej roboty ktora dostają
@franz za co to znaczy? To jest coś apropo szefa ?
Bardzo nie polecam, mobbing, wyzyskiwanie, dajcie sobie spokój ludzie, szkoda waszych nerwów. Pan Marek N. nigdy nie powinien mieć NIC wspólnego z kierowaniem ludźmi, zresztą jak cała szanowna rodzina Kulej. Z całego serca odradzam, naprawdę szkoda czasu i nerwów.
Wszystko prawda ale jak to mawiał jeden z pracowników "Kulej wyszedł z kanału więc czego się spodziewałeś"
Trzeba dodać że w firmie Judasz na judaszu w twarz ci się śmieją i zgrywaja braci a jak znikniesz z pola widzenia to zardzewialy tempy sztylet w plecy. Klimat tragedia nie do opisania. Normalnych ludzi nie szanują a stawiają właśnie na dwulicusow. Więc jak to jest ten ich rodzinny klimat to gratuluję rodzinki.
Sytuacja w gospodarce jest jasna i nie wymaga pisania. Mamy potwierdzone dalsze zateudnienie nie zwolnili nikogo. Watrzymali czesc premi ale nie zabrali - licze ze wyplaca za marzec wyplacili w terminie pieniadze jak obiecali. Mamy srodki ochrony. Nie jest latwo ale doceniam to co zrobili i jak sie zachowali. Moim zdaniem bedzie ciezko w branzy ale na teraz o nas dbaja. Boli brak czesci wypracowanych pieniedzy ale zawsze dotrzymywali obietnic jest ciezko i doceniam slyszalem ze u innych zwalniali u nas nie mimo ze pracujemy okolo tydzien w miesiacu na zmiany. Doceniam
Obserwuje od jakiegos czasu .chyba dyrektora? Pana Marka Ten pan wrecz wyzywa sie na pracownikach .Bardzo zle to wyglada z fotela klientów.
Witam, nie dawno skorzystalem z usługi sprawdzenia samochodu przed zakupem. Panowie w serwisie nie zauwazyli bardzo poważnych usterek, którego eliminowaly samochód z zakupu przeze mnie. Po wykonaniu uslugi otrzymałem ankietę do wypełniania odnośnie jakości wykonania uslugi przez serwis, którą wypełniłem i okazalem moje niezadowolenie. Następnego dnia skontaktowal się ze mną kierownik serwisu w celu wyjasnienia mojego niezadowolenia, co uczyniłem. W rozmowie telefonicznej, Pan kierownik był skłonny zwrócić mi pieniądze za nie wykonanie w pełni uslugi o którą prosiłem, więc wstępnie umowilismy się na termin mojej wizyty w serwisie. Tak wiec pojechalem do serwisu, ale Pan kierownik, całą wine za nie wykonanie usługi zwalil na mnie, że kanałem przerwać kontrolę, co jest co najmniej głupie, ponieważ, to w moim interesie było profesjonalne sprawdzenie samochodu, bo w końcu zamierzalem go kupić. Nie pozwoliłem też (wedlug kierownika) zdjąć oslony silnika od dołu, która byla ściągnięta, gdyż widzialem to osobiście gdy obsluga poprosila mnie o zejście do warsztatu. Do wgladu mam caly raport serwisu i sugerowane usterki do usunięcia. NIE POLECAM SERWISU A ZWŁASZCZA PANA KIEROWNIKA. Moje sugestie dla JD-KULEJ: Zmiana niekompetentnych pracowników. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nie będę sugerował, co mozna zrobic z chamstwem i arogancja.
Nie wiem, czy pisze to boot czy analfabeta, ale jeśli jesteś człowiekiem, naucz się pisać po polsku albo nie wypowiadaj się nigdy! NIGDY! Nawet, jeśli zostałeś potraktowany niezgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Wynajmij kogoś.
Zastanawia mnie, czy istnieje możliwość odbycia stażu w firmie Jd-Kulej? Ciekawi mnie, czy ucząc się w kierunku mechanika samochodowego, można dodatkowo po zajęciach odbywać praktyki w tej firmie. Ktoś ma informacje na ten temat?
Nie zgadzam się z taka opinią bo firma to dobry pracodawca!
Czyżby tak dobrze się pracowało? Szkoda, że nie piszecie
Jeśli szukasz pracy bo chcesz pracować a nie (usunięte przez administratora) się i ściemniać to zapraszamy. Pracuje się bardzo dobrze w porównaniu do innych salonów panuje tu rodzinna atmosfera wszyscy są dla siebie rzeczliwi. Zarobki jak się starasz to zarobisz i będziesz się szkolił by zwiększyć umiejętności firma jest w stanie dużo zainwestować w pracownika jak wykazuje on chęci.
Salon z profesjonalną i bardzo miłą obsługą. Pan Piotr Rutkowski, który mnie obsługiwał godny polecenia. Stanął na wysokości zadania.
Bylam na rozmowie o prace i o dziwo pomimo, ze mnie nie przyjeli to oceniam ich dobrze. Duza kultura prowadzenia rozmowy jasno przedstawione warunki placowe i zgodnie z oboetnica osob, ktore rektutowaly otrzymalam kontakt zwrotny z informacja. To bardzo profesjonalne i rzadko spotykane ostatnio. Na koniec mala rada dla osob, ktore nie sa zadowolone. Zastanowcie sie co macie do zaoferowania i jezeli jestescie tak dobrzy jak uwazacie to zmiencie prace. Ja tak zrobilam i nie narzekam. Wszedzie atmosfere tworza ludzie, a pracodawcy okreslaja warunki. Nie pracuje tam ale hdyby wtedy zadzwonili z informacja na tak to bym sie tam zatrudnilam. Oceniam jasnosc przekazu i kulture osob rekrutujacych.
to niech chłopak idzie - poszukują na szereg stanowisk takich jak półtora miesiąca temu. najwidoczniej osoba zatrudniona kilka tygodni temu nie wpadła w oko prezesom, dyrektorom i kierownikom i ponownie poszukują. takie czasy, że trza się również czesać a nie tylko myśleć o lunchu.
@ klient " bendzie wyglondał " - serio piszesz czy cytujesz tych gości, bo powiem szczerze zalamałabym poziomem polszczyzny.... Zmieniając temat - czy poszukują może aktualnbie ludzi do pracy? chłopak poszukuje....
witam nie pracowałem tam i nawet nie miałbym ochoty lecz jestem ich byłym klientem naprawde nie polecam jak odpierałem samochód który uczęstniczył w wypatku komunikacyjnym i odałem go w ich ręce zapewniali mnie że bendzie wyglondał lepiej nisz wcześniej no więc gatke to naprawde mają doprowadzoną do perfekcji co z tego skoro odali mi papaline w protokole odbiorczym wady wymienione potem powrót na poprawki a i tak musiał trafić na inny zakład naprawczy bo nie wszystko naprawili z tego powodu poniosłem koszta no ale nic kosa trafiła na kamień i obiecuje wam że mej osoby to napewno nie zapomną
O stosunku do potencjalnego kandydata na pracownika oraz stosunku do czasu tego pracownika a także ogólnie przyjętych normach w JD KULEJ-GDYNIA świadczyć może chociażby fakt, że jeżeli zadzwonisz w trakcie tzw. lunchu nie licz, że ktokolwiek będzie miał ochotę z tobą porozmawiać. Zapewne rzecz ma się podobnie i w czasie brunchu. Wiadomo lunch / brunch rzecz święta. Firma skupiona na poszukiwaniach specjalistów pewnej kategorii... Pięknego dnia życzę.
Jest jak wszedzie sprzedajesz zarabiasz. Jestes bohaterem. Ludzie tez jak wszedzie jedni spoko inni nie do zniesienia. Kasa na czas prowizja jak sie rozliczy. Czasem i 6 mcy trzeba czekac. Trudna wspolpraca z kierownikiem dzialu handlowego bo go tylko wlasna kasa interesuje a za niepowodzenia wini innych. Rzucielem prace tam jakis czas temu. Wlasnie przez niego.
Umowa zlecenie na 3 miesiące i tak w kółko + 1500 brutto takie są warunki dla handlowca nie dostaniesz umowy o prace
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jd-Kulej Jarosław Kulej?
Zobacz opinie na temat firmy Jd-Kulej Jarosław Kulej tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Jd-Kulej Jarosław Kulej?
Kandydaci do pracy w Jd-Kulej Jarosław Kulej napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.