Nie wiem czy wiecie ale w biedronce płacą 2000 brutto nowemu pracownikowi przy umowie na cały etat . A u Nas ??? Najlepiej jak by się odbyło spotkanie wszystkich prezesów , dyrektorów i kierowników i na tym spotkaniu niech każdy weźmie młotek i [usunięte przez moderatora] się w swój [usunięte przez moderatora] !!!! Tyle w temacie tej [usunięte przez moderatora] firmy .
związkowiec - 2013-06-10 10:08:24 Monter - 2013-06-09 23:07:20 ILE UDAJE WAM SIĘ SKROIĆ KLIENTA PRZY USUWANIU USZKODZENIA????Nie wiem jak u Ciebie ale na terenie świętokrzyskim i podkarpackim dzięki tym działaniom poprawiło się wyposażenie pracowników w narzędzia i odzież, zakupiono ciepłe napoje gdy było zimno a aktualnie zakupią wodę mineralną. Niby nic ale w niektórych strefach problem jest nawet z takimi sprawami. Po spotkaniu przeprowadzono przegląd drabin ponieważ zgłaszano przypadki nieprawidłowości. Czyli poprawiają się warunki pracy - przynajmniej w miejscach gdzie są związkowcy. Jak zwykle najłatwiej narzekać bo to nic nie kosztuje. Najlepiej samemu na boku dogadywać się z kierownikami, pracować w pojedynkę na wysokości czy zostawać po godzinach za darmo co uderza w pozostałych pracowników. I narzekać na związki bo po co płacić składkę. W końcu jak coś wywalczą to będzie dla wszystkich. jak choćby fundusz socjalny, który istnieje w tak dużym zakresie dzięki związkowi.Oczywiście ta odpowiedź była do W-21
NA ILE OKRADLI WAS KIEROWNICY???
poniżej 20zl od uszkodzenia nie schodzę
Rekrutacja polegała na tym czy jestem dyspozycyjny 7 dni w tygodniu najlepiej po 12 godzin bo jakieś dyżury jeszcze są .Płaca 1800 brutto ( prawie się popłakałem ze śmiechu )
Jestem informatykiem z wykształcenia i znam się na tym . Jednak podczas rozmowy z kierownikiem miałem wrażenie , że on nie bardzo zna się na swojej pracy .Myślę , że piekarz (bez urazy )też się nadaje do tej pracy . Grunt to jak najkrócej być w domu .
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
ILE UDAJE WAM SIĘ SKROIĆ KLIENTA PRZY USUWANIU USZKODZENIA????
Debatują spotykają się i co z tego. Tak jest już od wielu lat. Co się zmieniło? .Żygać mi się chce na te ich spotkania. Czy jest lepiej? Sami sobie odpowiedzmy na te pytania. No cóż związki muszą w końcu coś robić a ze nie wiedzą co to choć pozorują. "pic na wodę fotomontaż" jak to przysłowie mówi. Sprawa pracy w pojedynkę przecież to jest temat nie od dzisiaj czy od roku. Brak ludzi, niskie wynagrodzenia, brak premii. Można tak bez końca. Czy związki coś w tym temacie zrobiły prócz tego że członkowie biorą niemałą kasę i nie wychylają się z ciepłej posady. Zapewne zaraz po moim poście wychyli się jakiś obrażony związkowiec i będzie próbował swojej agitacji.
ze strony Solidarności - Rzeszów Kary i co dalej? Oprócz planowanych kar finansowych nakładanych na pracowników, pracodawca ma prawo udzielać kar upomnienia czy nagany. W przypadku otrzymania jakiejkolwiek kary apelujemy do członków naszej organizacji związkowej o jak najszybszy kontakt z przewodniczącym naszej Komisji lub przedstawicielem Związku w terenie (telefony dostępne są na naszej stronie www). Brak odwołania się pracownika lub przegapienie terminu może w konsekwencji skutkować dyscyplinarnym zwolnieniem z pracy.
Witajcie u nas w Relacomie to samo dziadostwo i nic więcej kicha totalna a kierownictwo to same [usunięte przez moderatora] z 2 wyjątkami kier CD i Serwisu to palant jakich mało tylko by ścigał za wszystko karał niech tylko spróbuje przenieść kary na nas monterów to relacom będzie miał sprawy w sądach i pip Pozdrawiam monterów tylko tych porządnych nie lizusow
Jak klient sam z siebie chce dać to nie należy mu robić przykrości i odmawiać.To nie jest nic złego że nieliczni ludzie mają gest. Bo na pewno lepiej się wspomina takiego abonenta niż tego co na wejście wiesza po tobie psy. Mamy tak niewspółmiernie niskie zarobki że tylko frajer nie bierze.
Monter - 2013-06-02 14:19:06 ILE UDAJE WAM SIĘ SKROIĆ KLIENTA PRZY USUWANIU USZKODZENIA???? .Widać że to [usunięte przez moderatora] ze starej nomenklatury!! Skończyły się czasy brania pieniędzy od ludzi, mimo że wpychają na siłę to ja nie biorę. Zmieniły się czasy i każdy liczy grosz a stracić pracę za 20 złotych to jakaś UTOPIA. Pracuję w zawodzie 28 lat i zmiana mentalności nie była trudna ale widać że buc nazywający się monter tego nie pojął !!!
nikt taki głupi nie jest żeby brać pieniądze za naprawę ( to po prostu idiotyzm )proszę piszcie coś normalnego pozdro.
Ja nigdy nie żądałem kasy od abonenta bo 50 zł mieć kłopoty co denerwuje klientów choć koniecznie chcą aby działało . Ja muszę odmówić i tak ucieka kasa Mi lub firmie, w telecentrum na obiecują że serwisant zrobi wszystko co przeczy procedurom Orange i nie potrafią skonfigurować ruterów inny jak Orange .Ja potrafię skonfigurować prawie każdy ruter . Po za tym było szkolenie które zakazuję rozmów na temat pieniędzy z klientem . Dyrektor ,kierownik żądają jakości i przestrzegania procedur a Ja tak zrobiłem i co obraza spadła wydajność a ostrzegałem o tym z reszta tak tych procedur nie czytają . Ja już się nie boje zwolnienia coś zawsze sobie znajdę a firmy powinny się bać bo za chwilę stracą fachowców i w tedy zaczną się kłopoty. Bo naj słabszy serwisant jest lepszy niż nowi . Przykro mi jak widzę pracę moich kolegów spiszą popełniają błędy są bardzo zestresowani za chwilę co się stanie aby nie .Co teraz się dzieje to masakra sprzedawcy robią wszystko aby wkurzyć klient a spadającą sprzedaż tłumaczą komórkami. Jedynie chwalą serwis. Kar nie będę płacił z mojej pensji. Jak ktoś potrąci to zakładam sprawę !!!!!! Żarty się skończyły. Jest to sprawa honorowa.
Monter - 2013-06-02 14:19:06 ILE UDAJE WAM SIĘ SKROIĆ KLIENTA PRZY USUWANIU USZKODZENIA???? .Panie monterze- kierowniku, ale musisz nie lubić swoich kolegów serwisantów.Dobrze wiesz,że naprawy są w abonamencie,a ty chyba chcesz kroić swoich ludzi z nadgodzin za które masz zapłacić ewentualnie dać im wolne.
ILE UDAJE WAM SIĘ SKROIĆ KLIENTA PRZY USUWANIU USZKODZENIA???? .
Jetem chętny.Proszę kontakt gbladocha@poczta.wp.pl .
Chłopaki głowa do góry już nie długo jak zgnoicie do reszty sieć ( Ja się wam zresztą nie dziwie jak wam każą robić po 15-30 zleceń dziennie ;/ ) i wyciągną do reszty kable, MY was przejmiemy... Po 3k od ręki:D
oj to nie tylko na podkarpaciu jest taki kierowniczek.To jest chyba teraz jest standardem.Gdyby tak dyrekcja wiedziała jak to się wszystko odbywa to porządki zrobili by od góry,ale wszystkiemu są winni "lenie okradający" firmę .Biedni uczciwi na wskroś kierownicy,tylko oni dbają o dobro firmy i dopłacają z własnej kieszeni do paliwa w samochodach służbowych którymi jeżdżą- wszystko dla dobra firmy.
MONTER plaszczyłe (usunięte przez administratora) na centrali i chowałeś sie za krosem a teraz jak awansowałeś to wielki kierownik z Ciebie. Napisz czego sie dorobiłeś w tej firmie ???? Przepraszam zapomniałem że Ty i ludzie twojego pokroju wykończyli poprzednią firmę. A teraz zostali zatrudnieni przez "kolegę" banda alkoholików i złodziei. Pochwal się ile roboty odwala ta twoja ekipa na fuchę w czasie pracy i ile Ci odpalają za to. Myślisz że nie wiem kim jesteś taki prostak jak ty jest tylko jeden i to na podkarpaciu. Myślisz że nie pamiętam jak ten sam tekst mi sprzedałeś że jak nie umyję auta to będe dojeżdżał na baze autobusem. Spoko moge jeździć tylko już widzę pomieszczenia socjalne typu prysznic itp. Czego inni kierownicy potrafią być OK? Może dla tego że zaczynali pracę w firmach gdzie chamstwo i arogancja były piętnowane
serwisant - 2013-05-26 20:30:54 Takie genialne pomysły mają tylko nadgorliwi kierownicy ale zapominają że załadowanie samochodu i rozładowanie z narzędzi i materiału to czas w godzinach pracy. Mycie samochodu po co odpadnie samo, ładowanie laptopa, miernika ,wiertarki akumulatora 12V można to robić w firmie również w godzinach. Do tego zaczynamy pracować zgodnie z procedurą , a mianowicie dokładnie czyli; -PG wymiana kosówki pomiary i ewentualnie zmiana portu -szafa wymiana kosówki sprawdzenie stanu głowic i przebieg -pd sprawdzenie skrzynki bądź słupka jeżeli istnieje zagrożenie uszkodzenia to wymieniamy wszystko lub kpk i drugiego dnia pytamy kierownika kto to ma robić jak my to wykonujemy ,jak firma podwykonawcza to notujemy w kajecie bo po trzech dniach za brak wymiany kara będzie dla serwisanta. -Przyłącze płaski kabel , dyt to wymieniamy -sprawdzamy instalacje jak istnieje zagrożenie ponownego uszkodzenia to wymieniamy po zakończeniu naprawy wykonujemy pomiary końcowe oraz sprawdzamy usługę szerokopasmową na CRC , zaszumienie oraz SN aby w pomiarze było linia sprawna i tak pracujemy zgodnie z procedurą dodatkowo notujemy czas połączeni z naszymi dyspozytorami i czas oczekiwania na DOTI Po miesiącu takiego kierowniczka odeślą do zatrudnienia. To jest jedyny sposób żeby coś zdziałać.Każdy serwisant to powinien przeczytać i zastosować. Do tego tylko uważać żeby przypadkiem nie pomylić przebiegów. Efekt końcowy do przewidzenia.
Eltel marnuje pieniadze na utrzymanie tych pseudo kirowników!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eltel Networks Energetyka SA?
Zobacz opinie na temat firmy Eltel Networks Energetyka SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Eltel Networks Energetyka SA?
Kandydaci do pracy w Eltel Networks Energetyka SA napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.