Wysoka cena. Ale za to dekoder zawieszający się kilka razy dziennie, milcząca infolinia, znikające i zamieniające się miejscami kanały.
według mnie jest ok, użytkuję od kilku miesięcy i nigdy nie miałem problemów, śmiga aż miło
ja piszę z perspektywy pracownika i szczerze w zespole zdarzały się zgrzyty ale generalnie bardzo dobrze mi się pracuje w Toyi. kasa jest na czas, praca w dobrej atmosferze i fajne warunki.
To już nie ta firma co kiedyś. Teraz ciągle tylko podkręcanie wyników i stały monitoring tego co się robi. Szkoda że brakuje w tym podejścia czysto ludzkiego.
Firma niepoważnie traktuje klienta. Nie odpowiada na skargi, nie wywiązuje się z prędkości pakietów internetu zawartych w umowie. Od 3 msc po zmianie umowy i przejściu na wyższy pakiet, nalicza mi dodatkowo opłaty za telewizje której 1. Nie zamawiałem 2. Nie ma w umowie. Najgorszy operator jakiego można sobie wyobrazić.
Pracuję w firmie już rok czasu. Przyjazna i rodzinna firma, wynagrodzenie przyzwoite i co ważne zawsze na czas. Ludzie bardzo sympatyczni, z kierownictwem zawsze idzie sie dogadać W każdej sprawie. Pracy jest dużo ale to znaczy że firma sie rozwija wiec kolejny plusik. Mowa tutaj oczywiście o krakowskim oddziale firmy TOYA. Pozdrawiam serdecznie :)
najlepszy pracodawca, bardzo fajna atmosfera, warunki super
Hej, złego słowa o firmie nie powiem, spoko ludzie i klimat, Zarobki - to zależy oczywiście od działu i czy dajesz całego siebie. W skrócie - rodzinna korporacja z wszystkimi tego wadami i zaletami: dzięki kolegom wszystko załatwisz sprawniej i dzięki kolegom i koleżankom wszystko działa - nawet słabe systemy informatyczne tego związku nie pokonają ;). Są tacy, którzy poza "firmą" świata nie widzą, ale generalnie audyt zarządzania by się przydał... Jak kiedyś rozrysowałem koledze z HR strukturę - umarł w konwulsjach. Polecam na start i rozwój, słuchawki jak wszędzie - ciężkie, ale jak coś potrafisz wypłyniesz, inne działy zdecydowanie na plus, w sprzedaży premiowani, normalnie - ci co sprzedają ;). Techniczny ok, ale ze słabym sercem i bez wazeliny nie polecam ;) Generalnie pisać się chce raczej malkontentom, spróbujcie znaleźć na goWork opinie powyżej 4.0 Pozdrawiam :)
internet spoko, nie zacina się, śmiga jak trzeba, prędkość bardzo dobra, jestem zadowolony
Witam w jakich pudełkach oscylują zarobki w toya
Witam, Od 2014 r. jestem stałym klientem firmy Toya opłacającym rachunki według informacji mailowych od w/w operatora. Dzisiaj tz. 07.10.2019 r. odłączono mnie od świata Internetu i TV gdyż jak mnie poinformowano z biura obsługi, że nie opłaciłem rachunku za sierpień br. Jakieś było moje zdziwienie ponieważ na stronie eBOA miałem zapłacony rachunek za wrzesień br. Przez ten cały miesiąc i siedem dni nikt nie poinformował mnie o moim przeoczeniu wpłaty za m/c sierpień. W dobie dzisiejszego przekazu są: maile, sms. tel. to brak szacunku dla starego klienta, który systematycznie opłacał rachunki. Proszę zadzwonić do biura klienta to weryfikacja jest bardzo szczegółowa proszę podać tel. mail. itp. i ja się pytam po co to wszystko skoro i tak nikt z tego nie korzysta. CZAS ZMIENIĆ FIRMĘ BARDZIEJ PRZYJAZNĄ KLIENTOWI.
@Retka, czy jesteś aktualnie pracownikiem firmy TOYA? Możesz powiedzieć nam coś na temat warunków pracy w tym miejscu? @Warto!, jak wygląda aspekt możliwości rozwoju w firmie? Czy dla pracowników organizowane są szkolenia lub kursy podnoszące ich kwalifikacje? Może osobiście brałeś udział w jednym z nich i możesz podzielić się z nami wrażeniami?
Tak, nadal jestem pracownikiem firmy TOYA, bardzo sobie to chwalę. Warunki... hmm jak dla mnie sa ok. Kasa zawsze się zgadza i jest na czas... organizowane są szkolenia, wyjazdy integracyjne... Mamy dobry pakiet ubezpieczenia prywatnego, zniżki do Wytwórnii czy karte OKsystem... Naprawdę jak dla mnie nie mogło mi się trafić nic lepszego a pracuję już prawie 6 lat...
rozumiem że byłeś widziałeś i sam wziąłeś ?
@test Zawsze można zrobić jakieś kursy i mieć dobra pracę w dobrej firmie jaka jest TOYA, to takie proste
Rozmowa kwalifikacyjna trwała 5 minut i dowiedziałem się na niej że stanowisko na które aplikowałem jest już nie aktualna, ani przepraszam ani nic Pani pożegnała mnie prosząc o wyjście z biura, kompletny brak profesjonalizmu. Na odwal sie "zaproponowała" inne stanowisko nie zagłębiając się w ani jeden szczegół. Po zwróceniu uwagi rekruterom oczywiście otrzymałem odpowiedź że to ja źle zrozumiałem na jakie stanowisko aplikuje, po przesłaniu screena udowadniającego błąd rekrutera, 0 kontaktu. Strata czasu, polecem dokładnie ustalić cel spotkania.
Takie życie, Pani od HR nie pojęcia o tym co robi, zrobiony jakiś kurs, szkolenie i tak jakby wszystkie rozumy pozjadane... Miejsca są i tak już pewnie "obstawione".
Pomoc z chwilowym błędem internetu błyskawiczna. Internet nigdy się nie zawiesza i działa nawet ponad podawaną prędkość
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: brak możliwości kontaktu z pomocą techniczną w sobotę -uszkodzone połączenie internetowe
Czy zanim zawarłeś umowę z firmą, dowiedziałeś się, w jakich dniach i godzinach pracują technicy? Poinformowano Cię, w jaki sposób możliwe jest uzyskanie pomocy w weekendy? Czekamy na Twoją odpowiedź.
Witam, czy poszukujecie Państwo kogoś do oddziału w Krakowie na stanowisko techniczne np związane TV ?
Od czasu opublikowania Twojej wypowiedzi minął przeszło miesiąc. Przez ten czas wiele mogło się zmienić. Czy możesz powiedzieć nam jak potoczyła się Twoja kariera zawodowa? Być może jesteś już pracownikiem TOYA? Czekamy na Twój komentarz.
Moje sugestie dla TOYA Sp.z o.o.: ciągle się wyłącza pakiet 150/25 żałosne
@Matz, próbowałeś wyjaśnić zaistniałą sytuację z szefostwem? Być może brak połączenia spowodowany był problemami technicznymi? @Triax, jak rozumiem jesteś zainteresowany pracą na tym stanowisku? Jeśli tak powiesz nam czy złożyłeś już swoją aplikację?
Na razie nie składałem CV Pani (usunięte przez administratora) jakby to powiedzieć, badam rynek na razie :) bo za jakiś czas nawet trzeba będzie to już robić intensywniej. Pani pracuje w firmie Toya?
Nie jestem byłym ani obecnym pracownikiem Toya. Niewątpliwie warto zrobić takie indywidualne badanie rynku, które pozwoli nam wykreować pewien obraz firmy. Forum GoWork.pl także może Ci takie swoiste badanie ułatwić. Co jest dla Ciebie istotnym aspektem pracy? Liczą się dla Ciebie przede wszystkim dobre warunki finansowe? A może atmosfera w firmie ma także duże znaczenie?
Finanse ważna rzecz ale dobra atmosfera bardziej ważna, praca powinna być jak drugi dom rzecz jasna nie w pełnym znaczeniu tego słowa.
Trudno się z Tobą nie zgodzić w tej kwestii. Przyjazna atmosfera wpływa pozytywnie na współpracowników, co także niweluje poziom stresu i czyni prace bardziej satysfakcjonującą. Co oprócz atmosfery ma dla Ciebie duże znaczenie w danym miejscu pracy? Może istotne są także benefity pozapłacowe?
Zacznę od fatalnej obsługi w Biurze na Przybyszewskiego. Niekończące się kolejki. Przemądrzała, niesympatyczna cwaniara po drugiej stronie biurka. Kolejny raz przedłużenie umowy skutkuje tym, że muszę ponieść dodatkowe koszty. A dlaczego? Bo oferta, którą posiadałem była "bonifikowana" z tryliarda złotych na te trzydzieści kilka. Nikt z firmy nie zainteresował się przedłużeniem świadczenia usług ponieważ nie jest to w ich interesie. Klient (usunięte przez administratora) zapłaci więcej i luz. To jest patologia. Tak więc mimo zapewnień, że oddzwonią z ofertą nikt ze mną się nie skontaktował. W telekomach jest nie do pomyślenia.
@Renata, a czy wysłałaś już swoją aplikacje na wybrane stanowisko? Jeśli czeka Cię rozmowa kwalifikacyjna - trzymamy za Ciebie kciuki. A może zdecydowałaś się podjąć zatrudnienie w firmie i jesteś obecnie jej pracownikiem? @Franky4Palce, dziękuje za merytoryczną opinię. Czy możesz powiedzieć nam coś więcej na temat proces rekrutacji w tym miejscu? Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Czy jest wyłącznie jeden etap rekrutacji a może jest ich kilka?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TOYA Sp.z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TOYA Sp.z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TOYA Sp.z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 3 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!