Potwierdzam wszystkie negatywne powyższe opinie. Dziwne jest, że informacje o zbliżających się płatnościach przychodzą w mailu. Nie wiedziałam nic o problemach z kontaktem z firmą, więc opłaciłam kolejny rok w Ebitda w październiku, a krótko po tym zniknęła moja strona. Oszuści, możnaby zbiorowo wystąpić do sądu.
Jedyna droga to pozostaje niestety ale sądowa. U mnie nawet kontakt z rejestratorem domeny odpada. Domena leży od kilku tygodni a mi brak pomysłów.Firma Ebitda nie jest partnerem NASK, UOKiK, mówi że sąd. Odradzam Wszystkim, oczywiście kontaktu brak.Prezes Piotr Kamyk tez nie odpowiada na maile, telefony milczą, maile nie odpowiadają XXI wiek.
Ta firma to toalna porażka. Nagle przestał mi działać sklep i wszystkie hasła. Nie odpowiadaja na telefony ani mejle. Okazali sie pośrednikiem, a firma www.kei.pl u której dzierzawią serwery nie chce mi udzielic zadnych informacji, bo nie jestem ich klientem. Przez brak działania sklepu trace codzienie duzo pieniedzy i zaufanie klientów.
Na początku jak była AMM-Hosting było ok zdarzały się jakieś dorbiazgi ale sporadycznie. Obecnie poz mianie kilka lat temu na Ebitda masakra równia pochyła ze spadkiem usług. Obecnie brak kontaktu miałem u nich kilku około swój hosting oraz ok. 10 obsługiwanych informatycznie klientów ( ich strony maile itp.). Poleciłem ich usługi świeciłem oczami bo nie przesłali na czas proformy domeny zaczęły wygasać, dobrze że jest okres karencji i w Dinfo zajęli się sprawą. Dla poważnej firmy ( handlowej) utrata 2 dni maili i strony to jest mało śmieszne zwłaszcza gdy konkurencja nie śpi. Takich akcji miałem na szczęście tylko 2 i starczy. Moja strona i maile nagle przestały działać, brak kontaktu. Przeniosłem swój hosting (obecnie futurehost.pl) ale ni mogę się do nich dodzwonić chciałbym odzyskać swoje strony żeby przenieść na nowy hosting ale mogę sobie dzwonić w rynnę z takim samym skutkiem. [ żenada nie polecam, niestety nie ma ocen poniżej zera dno ]
Pełna zgodna z przedmówcami. Z firma nie ma w ogóle żadnego kontaktu. Nie odpowiadają na maile, telefony. Kiedy chcę uzyskać kod authinfo - milczą. Kiedy dla sprawdzenia wysłałem wiadomość, że jestem zainteresowany usługami - odpowiedź była od razu. jak najdalej od tej firmy.
Zgadzam się z przedmówcami. Wykupiony hosting nie działa, brak kontaktu. Oszuści, odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą.
Ebitda i kryjący się za nią prezes piotr kamyk to pospolici (usunięte przez administratora) Usługi na opłaconym hostingu zostały nagle wyłączone, nie działają strony i sklepy. Telefonów nikt nie odbiera, na maile nie odpisuje. Złożę doniesienie na Policję, gdyż mam opłacony hosting a Ebitda nie świadczy mi wykupionych usług. Będę ścigał złodzieja składając także sprawę do sądu.
Uwaga OSZUŚCI
Złodzieje i tyle. Wysłałem listem poleconym rezygnacje z ich usług, w zwrotce dostałem "Adresat nieznany, wyprowadził się". Więc uciekli gdzieś i chyba ślad po nich zaginął. Proponuje nie przelewać ani złotówki, bo ja zapłaciłem pro-formę za odnowienie domeny, a i tak nie została przedłużona, poniosłem więc dodatkowy koszt odnawiając bezpośrednio w DINFO (super pomocni ludzie), ale ~100zł poszło jeszcze w tyłek oszustom.
Dokładnie jak piszą inni. Zero kontaktu - Teraz ja będę starał się o kod auth info ale widzę że to nie będzie proste.
Zgadzam się z Państwem od 3 miesięcy nie mam dostępu do swojego sklepu ( robili aktualizacje)po kilkudziesięciu mejlach (dzwonie od stycznia i nie udało mi się dodzwonić )dostałam informacje ze miałam słabe hasło i ktoś sobie pozmieniał ustawienia . Co dziwne numery kont i dane firmy zostały nie zmienione jedynie hasło do wejścia dla admina i kilku klientów którzy nie mogą się zalogować na sklepie .Poznikały zdjęcia produktów i opisy .Może ktoś z Państwa wie co robić lub zna kogoś .
Kontakt z nimi nie istnieje. Wygasła mi domena i nie mogę się doprosić o rachunek od tygodnia
Podpisuję się obiema rękami pod rozmówcami. Kiedyś ta firma lepiej pracowała teraz to kompletne do. Każdy nowy użytkownik niech wpierw spróbuje się do nich dodzwonić to od razu mu się odechce współpracy z Ebitą. Ja również przenoszę się do innego host. Kij im w oko!
Zgadza się Ebitda to oszuści i (usunięte przez administratora) którzy kradną domenę. Zaczyna się od tego, że mimo wykonanej płatności zgodnie z przysłaną fakturą przysyłają ponaglenia tak jakby opłata nie została uiszczona, przy czym nie sposób się z nimi skontaktować. W rezultacie domena choćby popularnej dla osób z zaburzeniami odżywiania i nie tylko strony glodne pl ,która istniała od ponad 10 lat została skradziona na rzecz jakieś firmy sprzedającej muzykę. Spróbujcie wpisać w google glodne, a pierwsze co wam się wyświetli to strona z zaburzeniami odżywiania tyle, że jak na nią wejdziecie zobaczycie zupełnie co innego. To nie przypadek, to co zobaczycie to nie przypadek, pomyłka, ale skutek kradzieży dokonanej przez firmę Ebitda. Więcej na ten temat : (usunięte przez administratora)
Dziękuję, ale o mały włos straciłbym przez nich 10-cio letnią domenę. dobrze, że to tylko pośrednich nie provider. Firma śmieć, dno, itp. od listopada 2014 nie dodzwonisz się, na email BOK nakłada niezgodnie z prawem blokadę na email, za dwa dni składam wniosek do sądu, bo z tego do dziś 05.01.2015 nadal świadczy usługi. Zapłaciłem za przedłużenie domeny dot. proforma itd., usługa nie została wykonana. Dziś mam to w głębokiej D bo dogadałem się providerem, gdyż ebitda to tylko pośrednik, ale za te 100 coś zł na co mnie oszukał nie daruję. Sąd komornik, windykacja. Tą kasę mam pewną i pójdzie na chore dzieci, ale co mnie dziwi.
od roku nie mogę niczego zedytować na stronie. Nie odpowiadają na żadne formy kontaktu. i ca mam z tym zrobić. Dane na stronie mam nieaktualne. Tylko płacić, płacić...
Kontakt z firmą nie istnieje. Staram się od dłuższego czasu pozyskać od nich kod Authinfo (kod transferowy) umożliwiający przeniesienie domeny do innej firmy. Bez tego jest to niemożliwe. Kod można uzyskać jedynie od nich. W ten sposób aby nie stracić domeny przymuszają mnie do wykupienia usług u nich i to w cenie o 100% wyższej niż rynkowa. Są to praktyki niezgodne z polskim prawem. Postanowiłem sprawę zgłosić do UOKik-u. O wynikach moich działań postaram się napisać jak już coś się zadzieje. Ogólnie firmę Ebitda radzę omijać duuuużym łukiem.
Panie Łukaszu, miałem ten sam problem. Na szczęście w moim przypadku, byli oni tylko wsparciem technicznym. Faktycznym rejestratorem jest firma DINFO. Rano do nich zadzwoniłem i właśnie finalizuję przepięcie domeny. Sprawa zajęła 1 godzinę :) Z tego co zdążyłem się dowiedzieć to amm.net.pl (obecnie EBITDA) nie rejestrowała nigdy samodzielnie domen (dzięki bogu) i każdy może zastosować to obejście. Proszę zobaczyć w whois kto jest wpisany jako rejestrator i proponuję skontaktować się z nimi bezpośrednio. Firma Ebitda (amm.net.pl) w moim opinii jest fatalna. W moim przypadku wyłączyli bazy danych mimo opłaconej umowy. Po półtora miesiąca dzwonienia, przez 2 dni był kontakt, niestety udało im się odtworzyć 1 bazę, 2 nie. Dali mi nowy panel, który do dzisiaj po zalogowaniu rzuca krytycznym błędem. Odtworzyli bazę, której jako jedynej nie miałem backupu. Na www też nie mogłem nic nowego wrzucić, na szczęście znalazłem sposób na edycję kodu strony, która była na serwerze i przez SQL wyciągnąłem całą bazę danych. Po 2 dniach, od półtora miesiąca znowu nie odbierają, na e-maile również nie odpisują. Właśnie uciekam od nich do webserwer.pl po 2 dniach współpracy jestem super zadowolony. Pełen profesjonalizm i bardzo pomocni w ucieczce z amm.net.pl. Dodatkowo od razu odbierają telefony i naprawdę chcą pomóc. Sami z siebie podpowiadają co należy poprawić/zmienić/skonfigurować, aby wszystko lepiej działało. Przeniesienie stron zajęło mi 2 godziny. Byłem bardzo zaskoczony, że pierwszy raz po instalacji wszystko działało i nie trzeba było nic zmieniać w ustawieniach serwerów. Inny, lepszy świat :) A tym co mają nadal styczność z firmą Ebitda, wyrazy współczucia. Chyba, że byłem za małym klientem na okazanie zainteresowania.
Na stabilność usług nie można narzekać, szybkość serwerów również wystarczająca, niestety kontakt z firmą to prawdziwa gehenna. Dzwoniąc co 10-15 minut na wszystkie numery wewnętrzne czasem udaje się dodzwonić po 1-2 tygodniach a czasem przez miesiąc nie odbierają zadnego numeru. Nie odpisują również na emaile ani faksy - kompletny brak możliwości kontaktu z firmą.
niedostateczny z minusem