Opinie o Home&You (BBK S.A.) w Kowale

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Home&You (BBK S.A.). Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Home&You (BBK S.A.) na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Home&You (BBK S.A.) w Kowale

Monika

Witajcie. Od roku pracuję w Home&You w innym mieście (jestem dekoratorem)- chciałabym dowiedzieć sie jak kilka "rzeczy" wygląda u Was? Czy wszędzie jest tak ciężko jak u mnie czy tylko ja mam takie wrażenie? Zadam kilka pytań i jeśli ktoś zechce mi na nie odpowiedzieć według własnych doświadczeń to będę niesamowicie wdzieczna :) Czy w Waszych salonach dekoratorzy otrzymują premię dekoratorską? W jakiej kwocie? Ja niestety nie dostaję, bo kierownik stwierdził, ze skoro w zmianach uczestniczą wszyscy pracownicy to dlaczego premia ma sie należeć tylko mnie? Czy u Wy też użeracie sie z niemiłymi klientami? U nas najwięcej pretensji ludzie mają o to, że torby są płatne i o to, ze nie pozwalamy zostawiać rzeczy na blacie kasowym (tekst typu "zostawię to tutaj i jeszcze pochodzę"). Zostawi tak jedna, druga, trzecia a ja potem nie mam miejsca, żeby złożyć narzutę czy po prostu coś zapakować klientowi wrrrr Czy przy akcjach różnego typu gdzie informujecie klientów, ze "nie ma wymian i zwrotów" klienci bulwersują się, że to jest niezgodne z prawem? Czy zdejmujecie ceny z produktów na życzenie klienta? Czasami te metki tak mocno siedzą, że nie da sie tego zdjąć bez śladu- zwłaszcza jeśli masz dłuższe paznokcie. A kiedy nie chcemy ich zdejmowac to klientki sie bulwersują i plują jadem jakbyśmy co najmniej im krzywdę robiły. W ogóle u nas jest mnóstwo pretensji o to, ze nie pakujemy na prezent ale to chyba w całej sieci sie nie pakuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alfa
@Monika

U mnie w home w salnonie jest taka sama sytuacja, więc Ci się nie wydaje ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Megi

Szczerze odradzam zakup w sklepie online!!!!! ŹLE przysłano mi towar, po złożeniu reklamacji mailowo czekam na odpowiedz średnio dwa dni na każdy mail. Trwa to już ponad tydzień i końca nie widać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Shwizard

Najgorszy sklep jaki spotkałem w Łodzi na ul. Piłsudskiego. Mimo towaru na wystawie odmawiają jego sprzedaży - kretyni !!!! Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość
@Shwizard

Towar z ekspozycji nie podlega sprzedaży i jest taka informacja ale po co czytać...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana
@Shwizard

To zmień sklep. Pisze jak wół, że towar na witrynie stanowi element ekspozycji i nie podlega sprzedaży. Ale skoro wielkiego baneru z promocją klienci nie widzą to oczywiście rozumiem, że mniejszych liter również nie dostrzegają. Ale spokojnie. Wystarczy udać się do okulisty i lekarz dobierze odpowiednie okulary. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Shwizard

Napisz kretynie skargę do centrali, że ci nie sprzedali z witryny. ...... Będziemy się wszyscy wtedy z ciebie kretynie śmiać...... Chociaż i tak już nas rozbawiłeś :) :) :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana

O tym właśnie ostatnio pisałam. Kolejny tydzień kolejna promocja. Trzeba było wcześniej dać pogłębienie, albo nie przesyłać do salonów tyle wyprzedazowego towaru. I znowu większość rzeczy nie zostanie poglebionych, bo oczywiście nie będzie jak. Przybędzie multum hien, którzy tylko promocjami żyją, a później będą się sapać, że jak to nie można towaru zwrócić. Życzę wszystkim pracującym w ten weekend, w tym i sobie spokojnej pracy. Sorki to będzie droda do Mordoru????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
B..
@Nana

Tak siè spędza wolny czas na zakupach zwlaszcza jak promocja to juz w ogole.Jak można wstać rano zwlaszcza w niedzielę i lecieć do sklepu.Ludzie czy wy naprawdę nie macie innych zajęć? Jakby tego było mało to właśnie w niedzielę ludzie są najbardziej wredni...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SS
@B..

Bo w niedzielę przerzedzają w większości same buraki co im słoma z butów wystaje i udają wielkie ,,państwo,, I co kupują- serwetki za 7,5 hehehe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa szybka, ale konkretna. Rekruterka nie przywiązywała uwagi do odpowiedzi. Skupiła się na dyspozycyjności i wyjaśnieniu zakresu pracy. Zaproponowana praca- max. 2 miesiące na zlecenie, 1/2 etatu, w tym od razu zastrzeżone, że będą 2 ciężki nocki do przepracowania przy przenoszeniu towaru przed okresem świątecznym. Do podpisania jest jakiś świstek o odpowiedzialości pieniężnej ponoszonej za zniszczone i skradzione przedmioty. Wynagrodzenie: 650zł. Czyli śmiechu warte pieniądze w porównaniu z pracą i "odpowiedzialnością za przedmioty".

Pytania

Powiedzieć coś o sobie. Określić dyspozycyjność. Podać swoje wady i zalety.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK SERWISU
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marta
Inne

@Nana Jakie są Twoje doświadczenia w pracy w Home&You, oprócz negatywnej styczności z klientami? Co dokładnie spowodowało chęć Twojej rezygnacji ze współpracy z Home&You?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana
@Marta

1. Niekontrolowane dostawy 2. Za mało osób pracujących w salonie (praca nie rozkłada się równo po pracownikach) 3. Za dużo promocji (ile można uczyć ludzi, że prawie co tydzień jest promocja? W tygodniu nie ma ruchu a na promocji nie można nawet z wc skorzystać) 4. Przez ciągłe walki z półkami i dzwiganiem ciężkich rzeczy mam problemy ze zdrowiem. 5. Zbyt skromna pensja, że o premii nie wspomne. 6. No i oczywiście ludzie, którzy tylko czekają na awanturę. Nie sorki. Oni myślą, że będziemy się przed nimi płaszczyć i może uda im się coś ugrać. 7. Dlaczego na wdrożenie zmian mamy tak mało czasu? No i może zacznijmy od razu przychodzić na 8 do pracy, bo przecież zlecenie czeka. 8. Niech regionalny OP zacznie się dogadywać z regionalnym VM w kwestii wyglądu salonu. Jak sobie jeszcze coś przypomnę to dam znać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana
@Marta

1. Niekontrolowane dostawy 2. Za mało osób pracujących w salonie (praca nie rozkłada się równo po pracownikach) 3. Za dużo promocji (ile można uczyć ludzi, że prawie co tydzień jest promocja? W tygodniu nie ma ruchu a na promocji nie można nawet z wc skorzystać) 4. Przez ciągłe walki z półkami i dzwiganiem ciężkich rzeczy mam problemy ze zdrowiem. 5. Zbyt skromna pensja, że o premii nie wspomne. 6. No i oczywiście ludzie, którzy tylko czekają na awanturę. Nie sorki. Oni myślą, że będziemy się przed nimi płaszczyć i może uda im się coś ugrać. 7. Dlaczego na wdrożenie zmian mamy tak mało czasu? No i może zacznijmy od razu przychodzić na 8 do pracy, bo przecież zlecenie czeka. 8. Niech regionalny OP zacznie się dogadywać z regionalnym VM w kwestii wyglądu salonu. Jak sobie jeszcze coś przypomnę to dam znać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość
@Nana

Idealnie to opisalas.popieram każdy podpunkt.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana
@gość

Dzięki. Mam nadzieję, że ktoś z centrali to czyta. Niech wiedzą jak się pracuje pod tą marką.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana

To może akurat tak trafiłaś. U mnie klient perfidnie brnie do awantury. Widzi, że obslugujesz kolejka sie robi to podejdzie i z tekstem może mi poani sprawdzić stan tej pościeli bo nie umiem znalezc. Po prostu porażka. Jak odpowiesz, że teraz nie możesz to ci jeszcze pogrozi skarga i awanture zrobi za brak kultury. Kuwa kultury to niech się najpierw klienci nauczą.... my wszystko mamy wiedzieć, rozdzielić się, robić bilion rzeczy naraz... cieszę się, że to już końcówka pracy u mnie w tej pożal się Boże firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Myszka

Dlaczego dalej tam ktos jeszcze pracuje? Ja przepracowalam 4 dni i ucieklam. Umowa na najnizsza krajowa za prace w ktorej powinno dostawac min 2000 zl na reke! Troche szacunku do siebie. Piszecie ze klienci nie mili? Ja bylam na sklepie gdzie sprzedawczynie wysmiewaly kazdego klienta i na glos go krytykowaly przy nim! Kilent prosil o pomoc w odpowiedzi slyszal niech pan sobie sam znajdzie. Region Mareczka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zxc

Platforma VM jak narazie podkreślam jak narazie ułatwia nam pracę. Poczekajmy z 2 misiace i wtedy zoaczymy czy tych zdjęć do raportów nadal będzie mało czy będą kazali robić wszystkie numerki ;) Po za tym ja w swoim salonie nie narzekam na pracę. Czasami oczywiście jest ciężko ale jak na się tak zgrana i solidna ekipę jak mamy to wszystko jest do zrobienia. Dostawy czasem małe czasem duże :) Życzę każdemu salonowi takiego zespołu i Kierownika jak mam ja ! Nie ma problemów nieporozumień każdy się wspiera i motywuje !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
s??
@zxc

salon z jakiego miasta ma tak cudnie niby

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zxc
@s??

Wolę nie podawać. Ale naprawdę tak jest. Mimo tego że czasem jest ciężko, jak się ma dobrą ekipę i super kierownika to nie ma powodów do narzekania. Oczywiście nie sadze że jest mega super odlotowo ale moim zdaniem dobra ekipa to połowa sukcesu ???? Premie prawie zawsze ładne, wypłata na czas z grafikiem nie ma żadnych problemów. A to że jest dużo pracy to jest normą. W każdej sieciowce tak jest. Pracowałam jeszcze w 2 innych sieciowkach i było o wiele gorzej niż tutaj.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dino

jak się pracuje w salonie w chojnicach? szukają kierownika i nie wiem czy składać papiery,napiszcie jakieś opinie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana

Właśnie teraz dopiero widać, że wcześniejsze raporty w ogóle nie były przeglądane...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hej

Jak Wam się podoba Nowa platforma VM?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@hej

Do niczego,znowu utrudniają życie innym nawet zdjęć sobie nie mogą odwrócić... Wymyślają jakieś śmieszne standardy których sami się nie trzymają, bo każą robić poprawki czegoś,co wcześniej sami wymyślili. Zdjęcia najlepiej robić z najwyższej drabiny,bo gdy zrobisz z niższej to powiedzą,że fotki nie były robione z drabki...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AND
@Gość

Gupoty gadasz, przyznaj sie po prostu nie ogarniasz tego. Platforma jest genialna, nie musimy recznie opisywac zdjec. No i zdjec jest o wiele mniej do wyslania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość.
@AND

O wiele mniej to masz na początek,jak Ci wyskoczą z fotami każdej strefy to ciekawe jak będziesz wtedy gadał. A z ogarnięciem tego to szczerze mówiąc nie było co,bo to nic trudnego...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ech

nic tak nie rozwala na łopatki jak operacyjny , który po nocce przyjeżdża rano na kontrolę salonu. czego szuka,oczekuje , że wszystko będzie ogarnięte na maksa ,jak miałyśmy 12 godzin na zrobienie wszystkiego, wiadomo że jest bałagan, zamieszanie , no ale wtedy można wpisać niższą ocenę bo łatwo pokazać co jest a być nie powinno , straszne :( chłopie idź i nie zawracaj d...y bo robota czeka , my wiemy co mamy jeszcze zrobić , nie musisz nam tego uzmysławiać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
h

jak zwykle rzucają kłody pod nogi, ale i tak udało nam się w dzień przyjąć dostawę i jeszcze zrobić łóżko, drążki, kosze, piony :) dobrze, że chociaż witryna zostaje ufff

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

Stykowki wrzucà jutro i wiadomo ze nic nie zrobi się w ciàgu dnia bo trzeba będzie paletki przyjąć. Zamiast pomagać i ułatwiac pracę to rzucają kłody pod nogi.I po co???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana
@gosc

By z tych kłód zbudować dom ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zdruzgotani

Dzień Dobry Wszystkim ! Czy to są jakieś żarty że do tej pory nie mamy żadnych stykowek na WYPRZEDAŻ ???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana
@Zdruzgotani

To nieporozumienie.... wszystko po to by utrudnić nam pracę. Centrala dokładnie wie, że salony wcześniej sobie wszystko szykują. Tylko dziwi mnie dlaczego nie trzymają sie nowych standardów wyprzedazowych. A na dodatek akurat w dzień nocki dowalają dostawę. Jakby nie mogli np. w piątek jej wysłać.... Wszystko jest po złości robione. I założę się, że po nocy będzie kontrol i czepianie się o wszystko....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość.

Co powiecie odnośnie kubków na Dzień ojca i insertów przy nich stojących. Vm chyba czegoś nie przewidzieli,że najpierw nawymyślają konkursów, a Ty myśl co zrobić ze wszystkimi insertami, bo kubki nie mogą być"obstawione"...Zabawne ale nie wiedzą do czego się przyczepić

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tanoś

grodzka- regionalna jest najlepsza, wiecznie niezadowolona.. ale co się dziwić, jak się połowy rzeczy przez swoje gabaryty nie zauważa :D idź śmierdzieć gdzie indziej grubasie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość

Każdy pretekst jest dobry aby zabrać premiè.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
grażyna

Czy obniżanie premii za wskaźniki to normalne??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ziomal
@grażyna

W home&you to standard niestety..... zmieniaja sie operacyjni a zasady pozostaja ... w tej firmie nic sie nie zmienia ( oprocz pracownikow ) i nie zmieni ......

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość

Mam pytanie, czy przez ostatnie pięć lat ktoś z kierowników miał podwyżkę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak odp
@Gość

brak odpowiedzi świadczy o tym ,że żaden z kierowników podwyżki nie dostał/ a ci którzy się upominali już nie pracują w home&you .........

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Home&You (BBK S.A.) - Kowale

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Home&You (BBK S.A.)?

    Zobacz opinie na temat firmy Home&You (BBK S.A.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Home&You (BBK S.A.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 2 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Home&You (BBK S.A.)?

    Kandydaci do pracy w Home&You (BBK S.A.) napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Home&You (BBK S.A.)
Przejdź do nowych opinii