brak logo

Home&You

Toruń

Opinie o Home&You

niuska 2016-03-22 09:02:03
Słodziaki:):) żal mi WAS!!! wejdzcie gdziekolwiek indziej na informacje o innym pracodawcy: wszedzie jest to samo! narzekanie.... marudzenie...oczywiscie anonimowo.. buuuuu
Luka 2016-03-23 19:12:48
Do wszystkich, którzy tłumaczą, że "to nie spa", że w innych firmach nie lepiej, że wytykając niektóre rzeczy mają rację. Owszem, to prawda. Ale to nie znaczy, że powinno się tolerować różne patologie, które zostały już tu opisane. Coś jest nie tak, jeśli jakiś pracownik dostaje po pupie za innych mimo, że się sam bardzo napracował. Co z tego, że od czasu do czasu operacyjny pochwali, skoro nic z tego nie wynika. Jeszcze gorzej, gdy skrytykuje, wtedy na konsekwencje nie trzeba długo czekać. Nic dziwnego, że się potem ludziom odechciewa traktować taką pracę poważnie. Niestety wielu niedociągnięciom nie da się zapobiec, zwłaszcza, że centrala nie jest jakoś szczególnie nastawiona na współpracę, tylko na stawianie warunków, bez brania pod uwagę istotnych okoliczności.
2
ślepa 2016-03-24 22:24:51
Mareczek był nie zły, w porównaniu do tego co mamy teraz jak on był naszym operacyjnym, woda osobowa uderzyła, ale cóż na pewne rzeczy nie ma lekarstwa, ale to co teraz mamy czad jak tego nowego pana Arka.S. mamy to jest dopiero hart kord, porażka, ludzi ma za nic, wszystko jest źle, szuka tylko haka, lata jak pies po tym butiku żeby tylko coś szkoda słów i trzeba szukać innej roboty bo z nim nie da rady
ulubiona 2016-03-25 13:53:13
mamy ten sam problem, aż się nie chce nic robić
Bezinteresowny 2016-04-01 23:03:10
Ciekawe gdzie podziały się moje wpisy o panu Mareczku i jego zwyczajach?
3
Bezinteresowna 2016-04-01 23:04:14
Ciekawe gdzie podziały się moje wpisy o panu Mareczku i jego zwyczajach?
2
fiona 2016-04-21 23:04:43
Operacyjny Marek wpisuje nam uwagę : wytrzeć kurz na łazience , po tym jak pojawiła się nowa wyprzedaż , nowe zmiany aranżacyjne , milion rzeczy do zrobienia , i dalej zabiera nam oceny :( człowieku gdzie ty masz serce?? przyjdź popracuj z nami jeden dzień , zobaczymy ile tematów ogarniesz i jak długo będziesz miał entuzjazm w sobie ??
1
Hektor 2016-04-21 23:13:30
U nas ostatnio odwiedził nas nasz "PRZEGLĄDACZ KĄTÓW" tak zwany pan Mereczek odpowiedzialny za śląsk . Źle trafilismy , bo u nas zawsze czysto , przynajmniej tak słyszałysmy od kierowniczki i nagle nie podoba mu sie to i tamto... tylko ja sie pytam pozniej kierowniczki ;jak miałysmy miec idealnie skoro było zmiana prawie całego salonu? Przeciez zeby cos zdjac , to trzeba coś włozyc na puste miejsca, a on juz cos notował. Mam tylko nadzieje , ze nie zdazył za duzo zanotowac bo był jak zawsze 15 minut. Pewnie nie zdazył dojrzec niedociagniec ...
1
Bez sił 2016-04-22 20:33:37
U nas tez tak robi , klient coś weźmie do kasy a on mówi ze dziura jest . Dziwny on jest . Jakiś taki nieżyciowy . Zupełnie nie nadaje sie na takie stanowisko . Wydaje mi się , ze jeśli pracuje dla jakiejś firmy to nie powinien na wizycie obgadywać swoich kolegów z siedziby . Co nas to obchodzi ze " ten jest taki " a " jakaś pani dyrektor czy tam prezes taka" , wychodzi na to ze on jeden jedyny jest taki mądry i idealny . My mamy co robić , zmiany , przeceny itp a on problemy swoje wylewa ... a ja pewnie mam 1/5 jego pensji :(
Narcyz Arek 2016-04-22 21:23:36
Pewnie nie macie tak źle jak my . Nasz regionalny to idiota. Nie wiem kto go uczył ale miał złego nauczyciela . Cos mu w trawie piszczy ale nie wie gdzie . Czepia sie bzdur takich , ze po jego wyjściu musimy sie pół godziny wyśmiać najpierw i dopiero do pracy wracamy . Przełożyć coś na coś - taka jego wola , a kierowniczka oczy na wierzch bo to co miałyśmy niby gdzieś przełożyć to właśnie NOWY standard . Haha .kogo tu słuchać ??? VM czy jego ?
Aaarrreeekkkk 2016-04-22 21:48:52
No u nas podobnie . Dramat z tym A.S. Sam nie wiem jaki trzeba mieć charakter żeby sie tak błaźnić jak on . Ten poprzedni był normalny . Raz ochrzanił , raz pochwalił , ale nie był baranem do kwadratu jak ten . My tez sie z niego lejemy .
ad 2016-04-25 08:41:30
weź się porycz
shrek 2016-04-26 20:40:35
Chyba ze śmiechu
h&y :) 2016-04-29 11:55:51
A ja tam ie narzekam na regionalnego, byli gorsi :)
Jednak postawa firmy co do podwyżek - przegięcie.
Żeby nie dać starszym podwyżki od 2 lat gdzie płaca minimalna tyle wzrosła.
Lepiej wysyłać specjalne "zamówienia" dla klienta osobną paczką zamiast z paletą. Dział reklamacji też jest dobry, w kółko sami mają pomyłki, wysyłają co nie trzeba, za dużo, za mało, inny towar - inny indeks i trzeba to kontrolować a jak z naszej strony coś źle wyjdzie to problem.
No i stłuczki - niby dlaczego klient ma płacić jak ten towar "nie raz" jest tak upchany że nie da się czegoś nie stłuc. A ja już chcą aby klient płacił niech zrobią jakąś procedurę, regulamin, większą zniżkę za taki towar. Wiele rzeczy sprzedają na -50,-70% i tak zarabiają na tym to niech przy stłczkach zrobią taki rabat a klient prędzej zapłaci a nie wieczne awantury o to.
Co do reszty spoko jak ma się zgraną ekipę w pracy :) VM spoko odkąd nie ma p. Małgorzaty P. dobrze że pełnia się gdzie indziej :)
taka 2016-05-02 00:33:36
fakt,podwyżek dla starszych sprzedawców nie ma i nie było. to przykre , po tylu latach pracy nadal ta sama stawka, kierowniczka pytała operacyjnego ,pisała maila ale operacyjny powiedział że nie ma szans na podwyżki, motywacji brak ,sprzedawcy co roku mają a starsi sprzedawcy zero, plany robimy, zadania na czas wykonane , a dla starszych sprzedawców zero , dlaczego??
1
ANKA 2016-05-19 10:15:30
niestety ale jest to bardzo mała kwota, zupełnie nieadekwatna do nakładu pracy oraz odpowiedzialności zarówno tej materialnej jak i za pracowników - których to kierownik zatrudnia ( prowadząc fikcyjną działalność gospodarczą....)
3
XYZ 2016-05-22 10:15:17
Pozdrawiam wszystkich kierowników którzy zgadzają się na podpisywanie kontraktów z wekslem in blanco na 1/2 bańki licząc że wszystko będzie ok. Gwarantuje że przy rozstaniu się z firmą trzeba zapłacić wykupne :).
System wynagrodzeń i premii nie jest aż tak skomplikowany jak myślicie 10% to praca 90% to przypadek. Podobno najważniejsza jest średnia ocen z regionu.
Firma założona przez "Januszy"i ludzi traktują jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Wy szczeblu najniższy w ogóle się nie liczycie. Jesteście ZE RE M. Przez duże Z. Starszy sprzedawco! jesteś tym samym gównem tylko że masz login z dodatkowymi funkcjami i 200 zł wiecej na koncie.

Prawdą jest że jak ktoś chce zapiepszać za 1400 to to dostanie. Nic wiecej. Jeśli tego chcesz to super. W centrali nawet nie wiedzą jak się nazywasz nawet jakbyś miał najlepszą sprzedaż w sieci.

Awans owszem ale jest tylko wynikiem przypadku i danej sytuacji. Sprzedawca może zostać kierownikiem tylko musi lukratywny kontrakt podpisać.Operacyjni to ludzie z przypadku bez doświadczenia którzy godzą się dawać dymać i dymają innych za cztery patyki.

Jeśli jesteś ambitny to uciekaj czym prędzej.
6
ZYX 2016-05-22 18:57:05
Wiele już na temat tej firmy tu napisano i większość ( poza nielicznymi lizustwami) to niestety prawda,brak poszanowania podstawowych praw w państwie prawa - Polsce
2
ABC.. 2016-05-30 15:56:53
To tylko mówi o małości tej "władzy" bbk, nie liczą się tak naprawdę wyniki, wygląd salonu , nie liczy się człowiek tylko ślepe posłuszeństwo.......
3
ABC.. 2016-06-13 18:12:24
@weroniq nie zrozumiałaś zupełnie sensu wypowiedzi,odpowieďź twoja zupełnie nie w temacie....
1
AM 2016-06-15 23:38:39
Premie od zysku? To nie w tej firmie, nawet jak masz świetną sprzedaż to oceny tak zaniży operacyjny że premii weźmiesz od ho.... i ciut ciut
1
AP 2016-06-16 23:02:01
No wyobraź sobie że nie mam zapisu o zaniżaniu premii.......dziwne?
1
Kamil 2016-07-31 20:19:02
Jak wrażenia po celach , które wysłał operacyjny?? Teraz mamy pracować na wskaźnikach. Kiedy tu znaleźć czas na obsługę klienta jak codziennie palety , zmiany aranżacyjne, zdjęcia ??
3
Julian 2016-07-31 20:58:52
Na obsługę klienta?? U nas jest taki ..... że nie ma czasu śniadania zjeść ..rozumiem ze dział vm może poczekać na fotki ...bo my analizujemy ....a tak a propos to odgórny przekaz czy chory wymysł ??
2
do króla 2016-07-31 21:11:26
Po dzisiejszym mailu to cel mam jeden ....SPADAM i Wam tez radzę....
małami 2016-07-31 21:30:49
No dopsze....jak zawsze jesteśmy na nie!!!podsumujmy zatem dzień w naszym salonie..
Jest sobie zwykła środa.koleżanka wbija mi do głowy jakieś cyferki....pracuje tu 2 tyg wiec tak naprawdę nic mnie one nie obchodzą bo za chwilę zderze sie z rzeczywistością...i zaczynamy srednia tam jakaś ....idę robic swoje ...1 klient 2 3 10 .....do zmiany pól sklepu ....hejnał ogłasza 12 ..koleżanka znika...szukam jej ..znalazłam całą w zadumie...niedopsze za niski paragon ...co robić co robić?? Tel do przyjaciela?? Robić stół i witrynę??? Niiieee bo trzeba poprawić wynik...bo przecież jak zrobimy więcej to i może 4 będzie!!! Koleżanka zmika jeszcze jak kur zapiał o 15 16 i 18.biegunkę ma???i tak znika codziennie a kurzu na łazience nie ma kto wytrzec.wiec w sławetnym matrixie znajdzie sie odpowiedni komentarz .ktos to w centrali weryfikuje czy juz totalna samowola??
2
Starszy 2016-07-31 21:38:58
Ja czekam na styczeń 2017. Jestem starszym . Pracuję od kilku lat, bez podwyżki :( Teraz będę ganiał z personelem za wskaźnikami. Ja czekam na podwyżkę !!!! Co mi da ocena 4,00 jak planu nie wykonam??
5
zapracowany 2016-08-01 22:08:22
A ja takie pytanie mam czy te cyfry podane to wynik jakiejś analizy działu sprzedazy albo jakiegos?powiem szczerze że nie wydaje mi się aby ktokolwiek w centrali sie tym zajął wiec dlaczego my placimy za chore aspiracje kogoś??a zapłacimy obniżoną oceną za niezrealizowanie liczby wymyslone przy goleniu.poraszka
odwraca kota ogonem 2016-08-03 19:11:19
fis i boy -przestań zmieniać wątek. Robisz to celowo aby zmienić temat wskaźników , które ktoś wymyślił , aby zabrać nam pieniądze. Szukasz pracy to wejdź na pracuj pl . Tutaj pisz na temat pracy ,metod ,narzędzi pracy , a nie na temat ogłoszeń. Skończ bo jesteś żałosny, wszyscy wiemy kim jesteś .
Luna 2016-08-20 19:09:26
Pracowałam jakiś czas w H&Y i odradzam każdemu. Praca na umowę zlecenie, niby na dwa miesiące, w rezultacie na umowie i tak jest dłuższy okres zlecenia (dziewczyny tam pracujące na umowę czekają nawet rok). Premię marne, porównując je do ruchu jaki panuje na sklepie, oczywiście potrąca się z nich wszystko co tylko możliwe. Nocki, nawet na umowie o pracę nie płatne więcej (dziwi mnie fakt, że ktoś się na to godzi), po pracy w nocy na mniejszych sklepach, gdzie nikt nie chce pracować zostaję się też na dniówkę. Starszy Sprzedawca odbiera towar przed otwarcie sklepu, za co mu też oczywiście nikt nie zapłaci bo przyjazd do pracy 40 min wcześniej to nic takiego. W wielu sklepach nie ma bramek, zabezpieczeń na towarze, więc ginie on masowo, a firma straszy, że przy inwentaryzacji będzie potrącać z pensji pracownikom. Już nawet Panie pracujące w TESCO mają lepiej bo przy 8h 4 są przy kasie a resztę na sklepie a tu robisz wszystko naraz za mniejsze pieniądze! Odradzam każdemu, kto choć trochę się ceni i nie chce pracować w syfie i w chorej atmosferze.
3
Rozgoryczona 2016-09-27 07:17:40
Pracuję w Home&You od trzech lat i nie zamierzam tam dłużej zostać jest co raz gorzej, BBK jak i ich kierownicy na kontraktach są siebie warci, nie szanują swoich sprzedawców którzy na nich pracują. A regionalni albo nisko oceniają albo razem z kierownikiem obmawiają innych.
1
bum 2016-09-27 10:00:21
Ważne dla mnie jest to, że dbanie o przyjacielskie relacje sprawia, że wypełnia sę lepiej wszystkie obowiązki w firmie. W końcu dobra atmosfera to już jest połowa sukcesu. A socjale dorzucają? Dzięki.
Ciekawa 2016-10-29 00:27:48
A czy ktoś z was mógłby podzielić się opinia co do h&y w Gdyni ? Zastanawiam się czy składać CV...
Gdynia 2016-10-29 07:42:28
Tam jest super . Nie składaj .
Prorok 2016-10-29 07:46:27
Ciekawość to zła cecha .
Byli pracownicy starego salonu 2016-11-03 17:53:28
Pracowałam w Homie you bardzo długo, aż do momentu kiedy moja kierowniczka zdecydowała ze juz czas na zmiany i po kilku dobrych latach długiej i bardzo ciężkiej pracy niejednokrotnie sama z jedna osóba ciągnęła kilka dni pod rząd przez cały dzień po 12-14 h postanowiła odejść z Bbk i zakończyć współpracę. Bardzo ciężko żegnać sie z taka kierowniczka po tylu latach pracy , nikt z załogi nie chciał wziąć tego salonu i razem z nasza supernowa, fajna szefowa odeszliśmy wszyscy tego samego dnia. Czasami Ci tam na gorze powinni sie zastanowić ze tacy ludzie jak nasza kierowniczka są więcej warci niż wszystkie pieniądze. Taka firma jak Homie you nie powinna patrzeć tylko na finanse ale przede wszystkim na wartość ludzka której w dzisiejszych czasach bardzo mało i bardzo ciężko o dobrych lojalnych ludzi do pracy. Ludzie zastanówcie sie co jest ważne w biznesie.
10
xyz 2016-11-04 20:30:16
najważniejsze w tej firmie są chore ambicje regionalnych, którzy z miesiąca na miesiąc przechodzą samych siebie.... chyba ktoś tu zapomniał o co w tej pracy naprawdę chodzi??!!
6
grgr 2016-11-05 07:57:31
pomijając wszystkie inne aspekty szczytem braku kompetencji jest osoba operacyjnego Marka, co drugi starszy ma większą wiedzę niż on. Szkoda tylko że miesięczna ocena salonu zależy od kaprysu osoby, która nie wie o co chodzi lub po prostu jest na tyle złośliwa że uprzykrza życie innych
13
zdemotywowanie 2016-11-17 09:38:00
115% planu ocena ponad 3,5 a premia??? Jałmużna raczej...
4
rumianek 2016-11-17 19:00:01
Jak Ci nie odpowiada to się zwolnij.Kto cię tu na siłę trzyma?? Na wstępie na pewno ktoś ci powiedział jakie tu są premie , to o co ci teraz chodzi? idź szukaj szczęścia gdzie indziej!
2
smutna 2016-11-22 19:12:52
Czy firma BBK w tym roku tak zorganizuje pracę salonów , żeby personel nie musiał pracować na noc dzień przed wigilią? czy można prace związane z wyprzedażą przenieść na kilka dni wcześniej? Czy dział vm może się nad tym pochylić ?
10
Wigilia 2016-11-22 19:56:43
Smutna , całkowicie Cię popieram i o niczym innym nie marzymy żeby w centrali tez nam pozwolili przygotować się do Świąt . Jesteśmy tylko ludźmi i praca jest bardzo ważna , ale miloby było żeby w tym trudnym i gorącym okresie starczyło nam sił na własne przygotowania . Wydaje mi się , że można spokojnie zrobić wyprzedaż 2,3 dni wcześniej . Może VM i Zarząd przychyli się do naszych próśb .
5
zagadka 2016-11-22 22:21:53
Jak się pracuje w salonie w bytomiu? jaka jest kierowniczka? byłam na rozmowie i mam mieszane odczucia.
1
wesoła 2016-11-23 22:30:14
smutna ...
jak Ci dział vm zorganizuje pracę to padniesz na twarz przy grzybowej jak co rok!!!
to nienormalne jest żeby w noc przed wigilią trzeba było zapylać na nocce ...tak jest tylko w fimie dla której pracownicy nic nie znaczą
12
do wszystkich zapieprzających na dole w sklepach 2016-11-27 09:48:59
w tej firmie liczą się tylko zyski, tabelki, słupki i nic więcej ludzie na sklepach właśnie CI NAJWAŻNIEJSI wg mnie właśnie Ci którzy w sklepach na co dzień pracują z klientem, robią obroty, generują zyski, to ONI robią najwięcej bez sprzedawców, starszych sprzedawców, i przede wszystkim kierowników którzy są odpowiedzialni za organizację całego tego burdelu,kierownicy którzy niejednokrotnie nie śpią po nocach bo myślą jak to wszystko ogarnąć, jak zrobić grafik żeby było dobrze są nikim w tej firmie, na Boże Narodzenie firma dorzuci marne dodatkowe etaty "na zamknięcie ryja" żeby niby było łatwiej, a i tak jest do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Kierownicy zapieprzają po nocach, albo po 12-14 godz dziennie żeby jakoś to było. Co roku mówimy, że nocka przed Wigilią jest porażką przecież w tej firmie nie pracują sami studenci tylko matki polki, które chcą i muszą przygotować najważniejszą kolację w roku, kolacje wigilijną,ojcowie którzy też niejednokrotnie wychowują sami dzieci,i kiedy My mamy to wszystko zrobić między godz 6:00 po zejściu z nocki a godz 9:00 przed rozpoczęciem kolejnej 12 h dniówki . Ale cóż kierownictwo tam na "górze" home you po to ma takich ludzi jak kierownicy żeby mieć fajne, spokojne, rodzinne święta i żeby spokojnie mogli sobie świętować, a CI na tych sklepach niech robią, czy dział VM, dział, operacyjny też zapiernicza w nocy przed wigilią nie oni pieką pierniki cieszą się świętami itd SZKODA SŁÓW I TAK NIKT MĄDRY TEGO NIE ZMIENI , BO TAM NIE MA MĄDRYCH MYŚLĄCYCH LUDZI, KTÓRZY SZANUJĄ SWOICH WYKONAWCÓW I ICH PRACOWNIKÓW. życzymy zarządowi home you jak zawsze miłych spokojnych rodzinnych świąt BN ...................................................................................................
5
ola 2016-11-28 10:30:36
Tez bardzo chcielibyśmy mieć normalną Wigilie a nie padać ze zmęczenia. Widocznie w centrali nie maja pojęcia że my na czworaka z tej nocki wychodzimy często się pracuje do otwarcia salonu. No cóż widocznie święta nie są dla nas.
10
krzak 2016-11-30 11:53:23
A dlaczego tak uważasz?
szaraki 2016-12-01 21:26:23
My szaraki dla tej firmy nic nie znaczymy.zupełnie nic!!! Nowa nie świadoma w co wdepnęła koleżanka spytała a Wigilię i dzielenie opłatkiem to kiedy robimy?? Dawno się tak nie uśmiałam.kochani od tej firmy na święta NIC NIE DOSTANIECIE!!a nie sory zawsze nasz.... Operacyjny może obniżyć ocenę i premie za grudniowy zapieprz zabrać.tutaj nie ma paczek prezencików pamięci o nas.od centrali na Wigilię dostaniemy w prezencie milion instrukcji nierealnych do wykonania .oni będą piec pierniki a my zap.....tyle dostaniemy ze na czworakach o 9 wyjdziemy.firma to porażka.takiego traktowania pracowników i kierowników nigdzie nie ma!!!!
8
He he 2016-12-03 22:15:28
A ty niuska czemu anonimowo? Buu..... znane powiedzonko pani operacyjnej......
2
o jaka szkoda 2016-12-05 23:49:33
pani niuska tylko do końca roku w bbk. buuu....
1
Zostaw swoją opinię o Home&You - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Home&You