brak logo

Home&You

Toruń

Opinie o Home&You

do gościa 2017-03-08 16:21
tak,starsi sprzedawcy dostali podwyżki w styczniu - za styczeń już stawka była liczona wyższa o 100 zł netto
2
Gość. 2017-03-08 22:22
Taka podwyżka to śmiech na sali
7
Nina 2017-03-09 18:30
Może jakiś bon na Święta wielkanocne? Albo jakiś dodatek?
3
Na święta 2017-03-09 21:06
Dodaj sobie K do tego bonu świątecznego który chcesz dostać i wiesz co Ci wyjdzie ???? Tak tak , wyjdzie Ci BONK
8
Nina 2017-03-10 13:10
No powinni dać ,Wielkanoc to nie święta?
3
BONK 2017-03-10 13:17
Dostaniesz przecież nie martw się . Dostaniemy na święta ... NOCKĘ żeby zrobić Sale .
6
Nina 2017-03-10 13:23
No tak zapomniałam
Nina 2017-03-10 13:27
No tak zapomniałam
Nina 2017-03-10 13:29
No tak zapomniałam przecież jestem robotem, zmiany zmiany zmiany, a za chwilę e-mail, że to jednak ma być inaczej bla bla bla sto tysięcy zmian.
1
Bonk 2017-03-11 05:52
No tak , ale przecież na koniec napiszą : PRZEPRASZAMY ZA ZAMIESZANIE . Hahaha ,bo dla nich to tylko zamieszanie a Ty jak zmienisz stół i pół witryny i czołg to co to takiego ? Bylebyś dziewczynko zdążyła na czas . BONK
2
Grodzka czy Grodzki 2017-03-11 06:00
zapomnialas dodać DZIEWCZYNKO żeby zrobić to tak żeby cię Grodzka nie przyłapała bo ocenę ci obniży . A Grodzka ma oczy naokoło głowy :)
2
śmieszek 2017-04-06 20:20
najlepsza jest nowa regionalna , aż zal patrzeć
4
PannaA 2017-04-07 14:54
Pracuje w h&y, co prawda w innym mieście i u nas się za stłuczki nie płaci, nie masz tego w umowie więc jakim prawem masz odpowiadać za szkody wyrządzone podczas pracy? Poza tym stłuczki rozlicza regionalny, a kierownik nic za to nie płaci, jedynie jak przekroczy jakąś tam sumę to wtedy ewentualnie. I jak czytam wypowiedzi to jestem w szoku. U mnie w salonie jest fajna atmosfera, super dziewczyny, z grafikiem, ze zmiana dnia, godzin pracy nie ma problemu, jedynie klienci dają w kość, ale to jak wszędzie
2
k2 2017-04-07 16:09
jak my zrobimy nockę nie wiem,towaru masa a żadnych promocji. na co czeka centrala? klienci dzwonią i pytają o przecenę , co robić?
2
robak 2017-04-07 16:13
nowy dyrektor liczy na to że wszystko się sprzeda w obecnych cenach,operacyjni nic w tej sprawie nie widzą? jeżdżą na wizyty i nie widzą ile mamy towaru,dlaczego nie reagują nie wiem ,może ich to po prostu nie obchodzi.to nie jest ich problem ,zostaniemy na cały cały rok z towarem wn ,będziemy go kisić na magazynach i stłuczki generować , a potem za to po premii oberwiemy
7
dora 2017-04-07 16:23
a co ci się nie podoba w nowej regionalnej?
ilona 2017-04-07 16:26
Jak wam się pracuje w łodzkiej manufakturze?? złożyłam tam cv, idę na rozmowę , chcę się czegoś więcej dowiedzieć o tym sklepie . jaka jest kierowniczka ? załoga ? jak wygląda grafik? ile się zarabia na rękę ,czy są premie?
PrzyjacielM 2017-04-07 20:49
Nocka?? Pewnie nie jedna znowu . Towaru taka masa ze jak tu pracuje takiego syfu nie widziałam. Nikt na to niereaguje!! Kierownik z bezradności ręce rozkłada a vm oceny obniża za nieestetyczny wygląd?? Ludzie popracujcie 12 h w salonie a potem bierzcie się za ocenianie innych!! A ten syf to nowa strategia sprzedażowa na kolejny tydzień ?? Hehe
6
sprzedawca 2017-04-07 22:18
U nas jest to samo, od towaru uginają się stoły, coraz więcej stłuczek przez upychanie do szuflad. Masakra jakaś, co to ma być. Zero konkretnych promocji, Jaj my to mamy sprzedać
4
lusi 2017-04-07 23:41
Widocznie taka jest nowa polityka nowego dyrektora sprzedaży i centrala też zmieniła strategię, tylko czy w ten sposób nie położą całej firmy na łopatki? klienci są przyzwyczajeni do akcji,promocji, nie ma dnia żeby o to nie pytali , ceny mamy bardzo wysokie ,promocjii zero:( weekend się zbliża a akcji żadnej, jak zrobić plany? telefony urywają się od pytań o promocje ,obudźcie się do cholery!!!!!!!!!!!!!!
7
Nana 2017-04-08 15:52
Proponuje masowe odejścia z pracy. Może wtedy się obudzą.
10
Grr 2017-04-09 21:11
Boże, co za dziwne rzeczy się dzieją. Co to za pomysł by przed nocka, wysyłać zdjęcia kontrolne salonów. Czy u Was też tak jest?
7
Franek. J. 2017-04-10 10:31
Masakra! Niestety widać jak pracuje nowa ekipa:( szkoda, firma spada na psy.
9
Nana 2017-04-10 12:25
Najgorsze jest to, że większość salonów się nie wyrobi jak tak dalej będzie. Nie zamierzam pracować za trzech, tylko po to, by się wyrobić, a pensję dostać marną.
11
Błękitna 2017-04-10 13:19
Ludzie, nie możemy sie dawać tak wykorzystywać.
To przecież dzięki Nam salony H&Y wyglądają i prosperuja. Owszem stoły robimy z instrukcji, witryny również. Ale reszta: ścianki kuchenne, dekoracyjne, obsługa klienta to nasza robota.
Dlaczego wszystkie laury ma zbierać centrala, a my dostajemy po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Coś musimy z tym zrobić. Innego wyjścia nie ma.
14
kamila 2017-04-10 19:46
Nie możemy się dawać , zwłaszcza , że w zamian słowa dobrego nie usłyszymy. Premii na święta zero bo plan z kosmosu, a teraz rób na zabój nockę , po co??
11
Nana 2017-04-13 21:59
No, powiem Wam szczerze, że w takim syfie to aż strach pracować. I jeszcze do tego dochodzą jakieś awantury z klientami, bo towar nie jest przeceniony.
Jprdl jeszcze jeden taki dzień i człowiek u świrusów będzie siedzieć.
I te denne podziękowania... niech je sobie w rzyć wsadzą.
12
MM 2017-04-20 12:37
Pojawiła się oferta pracy w Home&You w Głogowie na Dolnym śląsku. Chciałam spytać, czy jak ktoś pracuje, pracował tam lub ma tam znajomą osobę, jakie są warunki pracy.
Mynia 2017-04-28 10:55
Zgadzam się z tym w 100%. Nasza też oszukiwala jak mogła i na czym mogła. Zupełnie jej nie kontrolowali aż do czasu. W koncu ją wylali. Praca w tych sklepach to zapierdziel i czysty wyzysk pracownika. Nie polecam
2
Gość. 2017-04-28 20:51
Firma powinna tak zrobić z każdym kierownikiem, który oszukuje pracowników jak również firmę i nie zastanawiać się co w takim wypadku zrobić. Czy czekać na lepszą okazję do podziękowania z nim współpracy...
1
Tralala 2017-04-28 23:20
Skoro taki wyzysk i tak Ci złe to dlaczego jeszcze pracujesz?? Aaaa bo nie potrafisz gdzie indziej pracy znaleźć !!
6
on 2017-05-02 16:02
To się zwolnij....
3
Grodzka 2017-05-03 00:29
Grodzka daje nam popalić
2
Duet 2017-05-03 00:32
Ale po co ? Sama była na tym miejscu jak ten śmieciarz ! Dziwne . Może razem chcą ulepszyć świat ?
2
Ble 2017-05-03 00:44
O Boże , nie żartujcie !!!! Bleeee
2
nova 2017-05-05 17:41
Widziałam, że wiele się na ten temat już wcześniej pisano, ale powrócę do tego- w sytuacji wykonywania funkcji kierownika w salonach home&you na postawie umowy cywiloprawnej ( własna działalność ) firma może obciążyć kierownika bez ograniczeń wszelkimi kwotami kar i potrąceń ( weksel in blanco podpisany razem z umową ). Nie zazdroście zatem Waszym kierownikom , ponieważ Ich pensje wcale nie są takie duże, a odpowiedzialność mają ogromną
9
monika 2017-05-06 11:48
Szanowny Pani Dyrektorze, do chwili obecnej nie otrzymaliśmy wniosków premiowych. Jest 06 maj . Dlaczego jest tak , że my musimy zrobić wszystko na daną godzinę ? dlaczego nie wymaga się terminowości z obu stron.?
8
Dyrektor 2017-05-06 11:54
Jakto dlaczego ?? Moniko , w tej firmie wszystko działa w jedną stronę . Twój Pan Dyrektor.
4
Izunia 2017-05-06 12:01
Może dlatego ze tylko nasza prace się ocenia!! I znowu przelew przyjdzie 20-tego ! Z czego mamy podatki płacić i z czego mamy żyć?? Kogoś to obchodzi ?? Raczej nie!! Smutne ze tylko od kierowników centralka wymaga i działa to w jedna stronę !!
9
bożena 2017-05-06 12:33
Może w poniedziałek przyjdą wnioski. We wtorek księgowa może odeśle wypełnione reimby. Może . Jak kierownik idzie rano do pracy to po powrocie wypełni wnioski i odeśle księgowej, która już wyjdzie z biura. A we wtorek rano trzeba najpóźniej puścić przelew pracownikom , którzy mają konto w innym banku niż kierownik , bo jak nie to złamią prawo pracy. Fajnie , co? bieganie z jęzorem i znowu wszystko na ostatnią chwilę ,porażka jak zwykle
9
Kolega 2017-05-06 12:36
Jak wszystko w tej firmie!!!
5
jakub 2017-05-06 22:24
Bony sodexo nie rozdzielone i już jesteś na czarnej liście , a że wniosków nie ma tydzień po zakończeniu miesiąca to przecież nic takiego. Co wolno wojewodzie to nie tobie...
Tak to działa. Niestety smutne . To nie jest biznesowe traktowanie .
10
Michał 2017-05-06 23:07
Nie wiem o co tu chodzi ale wiecznie jesteśmy karani w tej firmie a nikt nie widzi swoich błędów . Pracownicy non stop na zwolnieniach chorobowych , wiecznie nocki w tej firmie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] kradną perfidnie , a my wiecznie rozliczani jesteśmy z każdego kroku . Fartucha nie włożysz = kara, zaplecza nie zamkniesz = kara, hita nie znasz = kara , hantag nie wisi =kara . Szkoda gadać
10
Gość. 2017-05-07 08:47
Jeśli jest aż tak źle na tym stanowisku z tak wielką odpowiedzialnością to po jakie licho przyjmują taką pracę...Podobno ma się dużo pozmieniać ale z tym pożyjemy to zobaczymy
5
Marek 2017-05-08 20:56
Wnioski powinny być max do 2 każdego miesiąca !
6
oooo 2017-05-09 15:56
czy torby papierowe wchodzą w inwentaryzację??? chodzi mi o braki???
i czy jeden indeks zastępuję drugi np pościel z nadwyżki tą z braków mimo iż maja inna cenę???
Marek 2017-05-09 18:20
oczywiście.
Szczera 2017-05-10 13:00
Droga centralo.
Dajcie już sobie spokój. Czy Wy naprawdę nie macie co robić? Czy przyszło Wam do tych "zapracowanych" główek, że My, zwykli sprzedawcy, możemy nie mieć czasu na wdrażanie zmian, pogłębienia?
Oświece Was. Musimy jeszcze obsługiwać klientów, dbać o porządek na salonie, przyjąć dostawę... Was to nie obchodzi. Macie to gdzieś. Ważne żeby wszystko było na czas.
Czy macie jakiekolwiek pojęcie jak My się czujemy? Większość ma już dosyć, ja mam dosyć. I nie dziwię się, że tyle osób odeszło lub odejdzie.
Pomyślcie o tym.
Chociaż nie, nie ma potrzeby. Wisi Wam to.
Obyście zbankrutowali.
11
oooo 2017-05-11 21:33
seriooo??? torby też ??? regionalny powiedział mi ,że nie.

pb 2017-05-26 10:37
Najgorsza praca w jakiej przyszło mi pracować. Dzisiaj kończę przygodę z tą firmą i jest to najlepsza decyzja w moim życiu. Pracownicy sfrustrowani i niedoceniani. Centrala bez przerwy wymyśla coś nowego w ich mniemaniu lepszego, a zapomina o ludziach, którzy utrzymują swoją pracą tę firmę. Zarobki 1460 zł plus głodowe premie. Klientela, to w 70% ludzie niemili i bez szacunku do sprzedawcy. Stanowczo odradzam pracę w jakimkolwiek salonie home&you. Jest to ciężka praca fizyczna. Zmiany, dostawa, zdjęcia, zmiany, dostawa, zdjęcia, nocka, zdjęcia, dostawa........ Praca dla ludzi o stalowych nerwach.
8
Zostaw swoją opinię o Home&You - Toruń
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Home&You