brak logo

Home&You

Toruń

Opinie o Home&You

Marko 2017-02-14 17:33
A może pan z południa porozsyła Cv . Po co marnować tutaj swoje zdolności aktorskie :)
4
bibo 2017-02-14 18:47
Dobrze zagrane . Brawa . Nie wiedział jak ugryźć ten temat , to scenariusz napisał. Czekał długo na ten moment. Nie mógł od razu takiego newsa zadać bo by wyszło szydło z worka.
5
Gość. 2017-02-14 18:49
Odniosłem się do wypowiedzi na temat nie wypłaconych premii, a nie jakiejś zazdrości mało inteligentna osobo...jeśli nie umiesz odnieść się do wypowiedzi to nie odpisuj...
1
aha 2017-02-14 19:07
Jak nie dostałeś premii to pewnie na nią nie zasłużyłeś . Pomyślałeś o tym?
3
Gość. 2017-02-14 19:19
Jakoś nie narzekam jak wielu z was piszących tu...
Boss 2017-02-14 19:52
Biedaku nawet nie wiesz o czym piszesz. Żałosne
Boss 2017-02-14 19:53
Biedaku nawet nie wiesz o czym piszesz. Żałosne
Michałek 2017-02-14 19:59
Niech centralka sprawdzi jego "rainbowy"
4
BS 2017-02-24 00:31
Ostrzegam przed pracą w Home & you w Forum Gliwicach. Pracowałam tam jakiś czas i z tego co wiem to każda dziewczyna ucieka z niego po kilku dniach. Można liczyć tylko na umowę - zlecenie. Najniższa krajowa. Za każdą stłuczkę na salonie Ty płacisz. Czyli jak chociażby jedną rzecz stłuczesz to już masz poniżej krajowej. Rzeczy są na chama wciskane tak że nie ma miejsca i połowa spada sama ze stołu w trakcie sprzątania. Premie? W życiu! Kierowniczka wyśmiewa się z byłych pracowników słyszałam jak mówiła no no napracowała się - aż 3 dni pracowała. U nich poszukujemy pracownika z tego co zauważyłam widnieje 24 h przez okrągły rok! Za mojej kadencji kilka dziewczyn uciekło zaledwie po kilku dniach...szkoda gadać...
5
Małgorzata 2017-02-24 07:46
Nie polecam robienia zakupów w sklepie Home YOU w Bielsku . Pracownicy wprowadzają w błąd przy kasie . Pytałam czy mogę zwrócić towar i młoda osoba powiedziała mi ze mam na to 7 dni , a jak przyszłam po kilku dniach to zmieniły sie nagle warunki i podobno miałam 3 dni . Nie przyjęto ode mnie towaru . Kłamią , pod nosem sie śmieją między sobą . Ja już więcej tam zakupów nie zrobię !!!
4
Gość. 2017-02-26 08:58
Firma niestety przelewa kasę na premierę ale najprawdopodobniej nie kontrolują ile kierownicy przelewają premii pracownikom i w ogóle czy ją wypłacają. U nas też kierownik nas oszukuje na premiach i nie tylko,bo na środkach czystości również. Szkoda gadać,powinni przyjrzeć się co niektórym kierownikom. I podziękować im współpracy z nimi.
4
krysia 2017-02-26 18:42
Nasza kierowniczka daje nam paski i nie mam wątpliwości ,nikt nam premii nie zabiera.
3
taki mamy klimat 2017-02-26 21:23
Największym problemem jest brak ludzi chętnych do pracy. Niestety większość oczekuje lepszych zarobków dlatego tak wiele opinii złych się tu pojawia. Ludzie są niezadowoleni z płacy i swoje pomyje wylewają właśnie tutaj.
9
JO 2017-02-27 09:34
Przestańcie takie głupoty wypisywać, bo nie ma możliwości oszukania :)a na premie też trzeba zapracować. Tyle w temacie.
6
KataK 2017-03-02 00:55
JO
Ja z forum się dowiedziałam, że wogóle jakieś premie są. U nas na salonie żadnych premii nie było. Nikt nigdy nie dostał. Na rozmowie kwalifikacyjnej pytałam o premie i usłyszałam, że nie ma, więc o jakim zapracowaniu na premie mówisz?
3
..... 2017-03-02 12:56
Hej
Słuchajcie nie uważacie, że to nie sprawiedliwe. Sprzedawcy w ciągu mojej kadencji jako kierownik hehe:) dostali już 3 podwyżki starsi sprzedawcy w tym roku o kierownicy nic??? Uważam, że kierownicy są nie doceniani. Przy własnej działalności, takiej odpowiedzialności finansowej zasługują na podwyżkę, a tu wciąż maleje różnica między pracownikami a kierownikiem. Oczywiście uważam, że sprzedawcy zasługują na podwyżki bo odwalają kawał dobrej roboty a MY??? Pani M.B obiecała że będzie podwyżka i co?? są takie miesiące gdzie z własnej wypłat trzeba dokładać na podatki. Zobaczymy może z nowym dyrektorem i takimi rotacjami w centrali coś się zmieni na lepsze.
3
..... 2017-03-02 12:56
Hej
Słuchajcie nie uważacie, że to nie sprawiedliwe. Sprzedawcy w ciągu mojej kadencji jako kierownik hehe:) dostali już 3 podwyżki starsi sprzedawcy w tym roku o kierownicy nic??? Uważam, że kierownicy są nie doceniani. Przy własnej działalności, takiej odpowiedzialności finansowej zasługują na podwyżkę, a tu wciąż maleje różnica między pracownikami a kierownikiem. Oczywiście uważam, że sprzedawcy zasługują na podwyżki bo odwalają kawał dobrej roboty a MY??? Pani M.B obiecała że będzie podwyżka i co?? są takie miesiące gdzie z własnej wypłat trzeba dokładać na podatki. Zobaczymy może z nowym dyrektorem i takimi rotacjami w centrali coś się zmieni na lepsze.
To tu 2017-03-02 22:33
Zmieni? Zobacz kto odszedł a kto został?! Praca z manipulantami i amatorami?! Ja jestem kierownikiem i się pakuję! Ściema ściemę pogania
6
Gość. 2017-03-04 22:12
Może i się coś zmieni ale raczej na gorsze, bo jak wszędzie są oszczędności
3
GOŚĆ 2017-03-05 22:09
Czy były już podwyżki dla starszych sprzedawców ?
do gościa 2017-03-08 09:47
podwyżki dla starszych były. po czterech latach pracy dostałam 100 zł więcej . to nic że w czasie czterech lat sprzedawcy dostali łącznie 450 brutto więcej , kierownik powiedział mi tylko że wnioskował o więcej ale nic z tego nie wyszło
3
gość 2017-03-08 14:11
...a czy dostalas w tym roku tè podwyżkę?
do gościa 2017-03-08 16:21
tak,starsi sprzedawcy dostali podwyżki w styczniu - za styczeń już stawka była liczona wyższa o 100 zł netto
2
Gość. 2017-03-08 22:22
Taka podwyżka to śmiech na sali
7
Nina 2017-03-09 18:30
Może jakiś bon na Święta wielkanocne? Albo jakiś dodatek?
3
Na święta 2017-03-09 21:06
Dodaj sobie K do tego bonu świątecznego który chcesz dostać i wiesz co Ci wyjdzie ???? Tak tak , wyjdzie Ci BONK
8
Nina 2017-03-10 13:10
No powinni dać ,Wielkanoc to nie święta?
3
BONK 2017-03-10 13:17
Dostaniesz przecież nie martw się . Dostaniemy na święta ... NOCKĘ żeby zrobić Sale .
6
Nina 2017-03-10 13:23
No tak zapomniałam
Nina 2017-03-10 13:27
No tak zapomniałam
Nina 2017-03-10 13:29
No tak zapomniałam przecież jestem robotem, zmiany zmiany zmiany, a za chwilę e-mail, że to jednak ma być inaczej bla bla bla sto tysięcy zmian.
1
Bonk 2017-03-11 05:52
No tak , ale przecież na koniec napiszą : PRZEPRASZAMY ZA ZAMIESZANIE . Hahaha ,bo dla nich to tylko zamieszanie a Ty jak zmienisz stół i pół witryny i czołg to co to takiego ? Bylebyś dziewczynko zdążyła na czas . BONK
1
Grodzka czy Grodzki 2017-03-11 06:00
zapomnialas dodać DZIEWCZYNKO żeby zrobić to tak żeby cię Grodzka nie przyłapała bo ocenę ci obniży . A Grodzka ma oczy naokoło głowy :)
1
śmieszek 2017-04-06 20:20
najlepsza jest nowa regionalna , aż zal patrzeć
2
PannaA 2017-04-07 14:54
Pracuje w h&y, co prawda w innym mieście i u nas się za stłuczki nie płaci, nie masz tego w umowie więc jakim prawem masz odpowiadać za szkody wyrządzone podczas pracy? Poza tym stłuczki rozlicza regionalny, a kierownik nic za to nie płaci, jedynie jak przekroczy jakąś tam sumę to wtedy ewentualnie. I jak czytam wypowiedzi to jestem w szoku. U mnie w salonie jest fajna atmosfera, super dziewczyny, z grafikiem, ze zmiana dnia, godzin pracy nie ma problemu, jedynie klienci dają w kość, ale to jak wszędzie
1
k2 2017-04-07 16:09
jak my zrobimy nockę nie wiem,towaru masa a żadnych promocji. na co czeka centrala? klienci dzwonią i pytają o przecenę , co robić?
2
robak 2017-04-07 16:13
nowy dyrektor liczy na to że wszystko się sprzeda w obecnych cenach,operacyjni nic w tej sprawie nie widzą? jeżdżą na wizyty i nie widzą ile mamy towaru,dlaczego nie reagują nie wiem ,może ich to po prostu nie obchodzi.to nie jest ich problem ,zostaniemy na cały cały rok z towarem wn ,będziemy go kisić na magazynach i stłuczki generować , a potem za to po premii oberwiemy
6
dora 2017-04-07 16:23
a co ci się nie podoba w nowej regionalnej?
ilona 2017-04-07 16:26
Jak wam się pracuje w łodzkiej manufakturze?? złożyłam tam cv, idę na rozmowę , chcę się czegoś więcej dowiedzieć o tym sklepie . jaka jest kierowniczka ? załoga ? jak wygląda grafik? ile się zarabia na rękę ,czy są premie?
PrzyjacielM 2017-04-07 20:49
Nocka?? Pewnie nie jedna znowu . Towaru taka masa ze jak tu pracuje takiego syfu nie widziałam. Nikt na to niereaguje!! Kierownik z bezradności ręce rozkłada a vm oceny obniża za nieestetyczny wygląd?? Ludzie popracujcie 12 h w salonie a potem bierzcie się za ocenianie innych!! A ten syf to nowa strategia sprzedażowa na kolejny tydzień ?? Hehe
6
sprzedawca 2017-04-07 22:18
U nas jest to samo, od towaru uginają się stoły, coraz więcej stłuczek przez upychanie do szuflad. Masakra jakaś, co to ma być. Zero konkretnych promocji, Jaj my to mamy sprzedać
4
lusi 2017-04-07 23:41
Widocznie taka jest nowa polityka nowego dyrektora sprzedaży i centrala też zmieniła strategię, tylko czy w ten sposób nie położą całej firmy na łopatki? klienci są przyzwyczajeni do akcji,promocji, nie ma dnia żeby o to nie pytali , ceny mamy bardzo wysokie ,promocjii zero:( weekend się zbliża a akcji żadnej, jak zrobić plany? telefony urywają się od pytań o promocje ,obudźcie się do cholery!!!!!!!!!!!!!!
6
Nana 2017-04-08 15:52
Proponuje masowe odejścia z pracy. Może wtedy się obudzą.
7
Grr 2017-04-09 21:11
Boże, co za dziwne rzeczy się dzieją. Co to za pomysł by przed nocka, wysyłać zdjęcia kontrolne salonów. Czy u Was też tak jest?
7
Franek. J. 2017-04-10 10:31
Masakra! Niestety widać jak pracuje nowa ekipa:( szkoda, firma spada na psy.
8
Nana 2017-04-10 12:25
Najgorsze jest to, że większość salonów się nie wyrobi jak tak dalej będzie. Nie zamierzam pracować za trzech, tylko po to, by się wyrobić, a pensję dostać marną.
11
Błękitna 2017-04-10 13:19
Ludzie, nie możemy sie dawać tak wykorzystywać.
To przecież dzięki Nam salony H&Y wyglądają i prosperuja. Owszem stoły robimy z instrukcji, witryny również. Ale reszta: ścianki kuchenne, dekoracyjne, obsługa klienta to nasza robota.
Dlaczego wszystkie laury ma zbierać centrala, a my dostajemy po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Coś musimy z tym zrobić. Innego wyjścia nie ma.
13
kamila 2017-04-10 19:46
Nie możemy się dawać , zwłaszcza , że w zamian słowa dobrego nie usłyszymy. Premii na święta zero bo plan z kosmosu, a teraz rób na zabój nockę , po co??
11
Nana 2017-04-13 21:59
No, powiem Wam szczerze, że w takim syfie to aż strach pracować. I jeszcze do tego dochodzą jakieś awantury z klientami, bo towar nie jest przeceniony.
Jprdl jeszcze jeden taki dzień i człowiek u świrusów będzie siedzieć.
I te denne podziękowania... niech je sobie w rzyć wsadzą.
11
MM 2017-04-20 12:37
Pojawiła się oferta pracy w Home&You w Głogowie na Dolnym śląsku. Chciałam spytać, czy jak ktoś pracuje, pracował tam lub ma tam znajomą osobę, jakie są warunki pracy.
Zostaw swoją opinię o Home&You - Toruń
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Home&You