brak logo

Home&You

Toruń

Opinie o Home&You

monika 2017-05-06 11:48
Szanowny Pani Dyrektorze, do chwili obecnej nie otrzymaliśmy wniosków premiowych. Jest 06 maj . Dlaczego jest tak , że my musimy zrobić wszystko na daną godzinę ? dlaczego nie wymaga się terminowości z obu stron.?
8
Dyrektor 2017-05-06 11:54
Jakto dlaczego ?? Moniko , w tej firmie wszystko działa w jedną stronę . Twój Pan Dyrektor.
4
Izunia 2017-05-06 12:01
Może dlatego ze tylko nasza prace się ocenia!! I znowu przelew przyjdzie 20-tego ! Z czego mamy podatki płacić i z czego mamy żyć?? Kogoś to obchodzi ?? Raczej nie!! Smutne ze tylko od kierowników centralka wymaga i działa to w jedna stronę !!
9
bożena 2017-05-06 12:33
Może w poniedziałek przyjdą wnioski. We wtorek księgowa może odeśle wypełnione reimby. Może . Jak kierownik idzie rano do pracy to po powrocie wypełni wnioski i odeśle księgowej, która już wyjdzie z biura. A we wtorek rano trzeba najpóźniej puścić przelew pracownikom , którzy mają konto w innym banku niż kierownik , bo jak nie to złamią prawo pracy. Fajnie , co? bieganie z jęzorem i znowu wszystko na ostatnią chwilę ,porażka jak zwykle
9
Kolega 2017-05-06 12:36
Jak wszystko w tej firmie!!!
5
jakub 2017-05-06 22:24
Bony sodexo nie rozdzielone i już jesteś na czarnej liście , a że wniosków nie ma tydzień po zakończeniu miesiąca to przecież nic takiego. Co wolno wojewodzie to nie tobie...
Tak to działa. Niestety smutne . To nie jest biznesowe traktowanie .
13
Michał 2017-05-06 23:07
Nie wiem o co tu chodzi ale wiecznie jesteśmy karani w tej firmie a nikt nie widzi swoich błędów . Pracownicy non stop na zwolnieniach chorobowych , wiecznie nocki w tej firmie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] kradną perfidnie , a my wiecznie rozliczani jesteśmy z każdego kroku . Fartucha nie włożysz = kara, zaplecza nie zamkniesz = kara, hita nie znasz = kara , hantag nie wisi =kara . Szkoda gadać
14
Gość. 2017-05-07 08:47
Jeśli jest aż tak źle na tym stanowisku z tak wielką odpowiedzialnością to po jakie licho przyjmują taką pracę...Podobno ma się dużo pozmieniać ale z tym pożyjemy to zobaczymy
5
Marek 2017-05-08 20:56
Wnioski powinny być max do 2 każdego miesiąca !
6
oooo 2017-05-09 15:56
czy torby papierowe wchodzą w inwentaryzację??? chodzi mi o braki???
i czy jeden indeks zastępuję drugi np pościel z nadwyżki tą z braków mimo iż maja inna cenę???
Marek 2017-05-09 18:20
oczywiście.
Szczera 2017-05-10 13:00
Droga centralo.
Dajcie już sobie spokój. Czy Wy naprawdę nie macie co robić? Czy przyszło Wam do tych "zapracowanych" główek, że My, zwykli sprzedawcy, możemy nie mieć czasu na wdrażanie zmian, pogłębienia?
Oświece Was. Musimy jeszcze obsługiwać klientów, dbać o porządek na salonie, przyjąć dostawę... Was to nie obchodzi. Macie to gdzieś. Ważne żeby wszystko było na czas.
Czy macie jakiekolwiek pojęcie jak My się czujemy? Większość ma już dosyć, ja mam dosyć. I nie dziwię się, że tyle osób odeszło lub odejdzie.
Pomyślcie o tym.
Chociaż nie, nie ma potrzeby. Wisi Wam to.
Obyście zbankrutowali.
13
oooo 2017-05-11 21:33
seriooo??? torby też ??? regionalny powiedział mi ,że nie.

pb 2017-05-26 10:37
Najgorsza praca w jakiej przyszło mi pracować. Dzisiaj kończę przygodę z tą firmą i jest to najlepsza decyzja w moim życiu. Pracownicy sfrustrowani i niedoceniani. Centrala bez przerwy wymyśla coś nowego w ich mniemaniu lepszego, a zapomina o ludziach, którzy utrzymują swoją pracą tę firmę. Zarobki 1460 zł plus głodowe premie. Klientela, to w 70% ludzie niemili i bez szacunku do sprzedawcy. Stanowczo odradzam pracę w jakimkolwiek salonie home&you. Jest to ciężka praca fizyczna. Zmiany, dostawa, zdjęcia, zmiany, dostawa, zdjęcia, nocka, zdjęcia, dostawa........ Praca dla ludzi o stalowych nerwach.
13
Gość 2017-05-30 15:37
Mam pytanie, czy przez ostatnie pięć lat ktoś z kierowników miał podwyżkę?
2
brak odp 2017-06-01 14:10
brak odpowiedzi świadczy o tym ,że żaden z kierowników podwyżki nie dostał/ a ci którzy się upominali już nie pracują w home&you .........
7
grażyna 2017-06-03 22:29
Czy obniżanie premii za wskaźniki to normalne??
4
gość 2017-06-05 12:35
Każdy pretekst jest dobry aby zabrać premiè.
9
Ziomal 2017-06-06 16:07
W home&you to standard niestety..... zmieniaja sie operacyjni a zasady pozostaja ... w tej firmie nic sie nie zmienia ( oprocz pracownikow ) i nie zmieni ......
9
tanoś 2017-06-08 12:02
grodzka- regionalna jest najlepsza, wiecznie niezadowolona.. ale co się dziwić, jak się połowy rzeczy przez swoje gabaryty nie zauważa :D

idź śmierdzieć gdzie indziej grubasie :)
3
Gość. 2017-06-10 05:13
Co powiecie odnośnie kubków na Dzień ojca i insertów przy nich stojących. Vm chyba czegoś nie przewidzieli,że najpierw nawymyślają konkursów, a Ty myśl co zrobić ze wszystkimi insertami, bo kubki nie mogą być"obstawione"...Zabawne ale nie wiedzą do czego się przyczepić
3
Zdruzgotani 2017-06-11 16:15
Dzień Dobry Wszystkim !
Czy to są jakieś żarty że do tej pory nie mamy żadnych stykowek na WYPRZEDAŻ ???
7
Nana 2017-06-11 16:58
To nieporozumienie.... wszystko po to by utrudnić nam pracę. Centrala dokładnie wie, że salony wcześniej sobie wszystko szykują. Tylko dziwi mnie dlaczego nie trzymają sie nowych standardów wyprzedazowych. A na dodatek akurat w dzień nocki dowalają dostawę. Jakby nie mogli np. w piątek jej wysłać.... Wszystko jest po złości robione. I założę się, że po nocy będzie kontrol i czepianie się o wszystko....
9
gosc 2017-06-11 17:21
Stykowki wrzucà jutro i wiadomo ze nic nie zrobi się w ciàgu dnia bo trzeba będzie paletki przyjąć. Zamiast pomagać i ułatwiac pracę to rzucają kłody pod nogi.I po co???
8
Nana 2017-06-11 19:54
By z tych kłód zbudować dom ????
h 2017-06-12 22:15
jak zwykle rzucają kłody pod nogi, ale i tak udało nam się w dzień przyjąć dostawę i jeszcze zrobić łóżko, drążki, kosze, piony :) dobrze, że chociaż witryna zostaje ufff
3
ech 2017-06-13 20:56
nic tak nie rozwala na łopatki jak operacyjny , który po nocce przyjeżdża rano na kontrolę salonu. czego szuka,oczekuje , że wszystko będzie ogarnięte na maksa ,jak miałyśmy 12 godzin na zrobienie wszystkiego, wiadomo że jest bałagan, zamieszanie , no ale wtedy można wpisać niższą ocenę bo łatwo pokazać co jest a być nie powinno , straszne :( chłopie idź i nie zawracaj d...y bo robota czeka , my wiemy co mamy jeszcze zrobić , nie musisz nam tego uzmysławiać
14
hej 2017-06-24 22:09
Jak Wam się podoba Nowa platforma VM?
Gość 2017-06-25 00:16
Do niczego,znowu utrudniają życie innym nawet zdjęć sobie nie mogą odwrócić... Wymyślają jakieś śmieszne standardy których sami się nie trzymają, bo każą robić poprawki czegoś,co wcześniej sami wymyślili. Zdjęcia najlepiej robić z najwyższej drabiny,bo gdy zrobisz z niższej to powiedzą,że fotki nie były robione z drabki...
10
Nana 2017-06-27 11:21
Właśnie teraz dopiero widać, że wcześniejsze raporty w ogóle nie były przeglądane...
5
dino 2017-06-29 12:24
jak się pracuje w salonie w chojnicach?
szukają kierownika i nie wiem czy składać papiery,napiszcie jakieś opinie
AND 2017-06-29 17:13
Gupoty gadasz, przyznaj sie po prostu nie ogarniasz tego. Platforma jest genialna, nie musimy recznie opisywac zdjec. No i zdjec jest o wiele mniej do wyslania.
1
Gość. 2017-06-29 18:09
O wiele mniej to masz na początek,jak Ci wyskoczą z fotami każdej strefy to ciekawe jak będziesz wtedy gadał. A z ogarnięciem tego to szczerze mówiąc nie było co,bo to nic trudnego...
2
zxc 2017-06-30 19:33
Platforma VM jak narazie podkreślam jak narazie ułatwia nam pracę. Poczekajmy z 2 misiace i wtedy zoaczymy czy tych zdjęć do raportów nadal będzie mało czy będą kazali robić wszystkie numerki ;)


Po za tym ja w swoim salonie nie narzekam na pracę. Czasami oczywiście jest ciężko ale jak na się tak zgrana i solidna ekipę jak mamy to wszystko jest do zrobienia. Dostawy czasem małe czasem duże :)
Życzę każdemu salonowi takiego zespołu i Kierownika jak mam ja ! Nie ma problemów nieporozumień każdy się wspiera i motywuje !
8
Home&you 2017-07-08 11:49
Mam pytanie odnośnie wypłat. Czy w każdym salonie jest najniższa krajowa? Ilość pracy przecież jest nieadekwatna do naszych wypłat:o
6
pb 2017-07-13 22:33
Amerykę odkryła, ilość pracy przecież jest nieadekwatna do naszych wypłat. Dzisiaj pogłębienie, 3 palety ,milion klientów, i co ? za mało ci 2000 brutto ? no i 4 razy skuteczność i średni paragon trzeba sprawdzić bo operacyjny sprawdzi czy wpisujesz w tabelkę którą wymyślił , i 10 kart ksk na dzień wydaj , pamiętaj !! i przeceń wszystko bo sprawdzi jak przyjedzie , zebre weźmie i poleci po produktach , w każdym salonie jest tyle samo pracy
9
Myszka 2017-07-14 14:55
Dlaczego dalej tam ktos jeszcze pracuje? Ja przepracowalam 4 dni i ucieklam. Umowa na najnizsza krajowa za prace w ktorej powinno dostawac min 2000 zl na reke! Troche szacunku do siebie. Piszecie ze klienci nie mili? Ja bylam na sklepie gdzie sprzedawczynie wysmiewaly kazdego klienta i na glos go krytykowaly przy nim! Kilent prosil o pomoc w odpowiedzi slyszal niech pan sobie sam znajdzie. Region Mareczka
2
Nana 2017-07-14 16:25
To może akurat tak trafiłaś. U mnie klient perfidnie brnie do awantury. Widzi, że obslugujesz kolejka sie robi to podejdzie i z tekstem może mi poani sprawdzić stan tej pościeli bo nie umiem znalezc. Po prostu porażka. Jak odpowiesz, że teraz nie możesz to ci jeszcze pogrozi skarga i awanture zrobi za brak kultury. Kuwa kultury to niech się najpierw klienci nauczą.... my wszystko mamy wiedzieć, rozdzielić się, robić bilion rzeczy naraz... cieszę się, że to już końcówka pracy u mnie w tej pożal się Boże firmie.
5
Marta 2017-07-19 14:51
@Nana Jakie są Twoje doświadczenia w pracy w Home&You, oprócz negatywnej styczności z klientami? Co dokładnie spowodowało chęć Twojej rezygnacji ze współpracy z Home&You?
Nana 2017-07-19 17:19
1. Niekontrolowane dostawy
2. Za mało osób pracujących w salonie (praca nie rozkłada się równo po pracownikach)
3. Za dużo promocji (ile można uczyć ludzi, że prawie co tydzień jest promocja? W tygodniu nie ma ruchu a na promocji nie można nawet z wc skorzystać)
4. Przez ciągłe walki z półkami i dzwiganiem ciężkich rzeczy mam problemy ze zdrowiem.
5. Zbyt skromna pensja, że o premii nie wspomne.
6. No i oczywiście ludzie, którzy tylko czekają na awanturę. Nie sorki. Oni myślą, że będziemy się przed nimi płaszczyć i może uda im się coś ugrać.
7. Dlaczego na wdrożenie zmian mamy tak mało czasu? No i może zacznijmy od razu przychodzić na 8 do pracy, bo przecież zlecenie czeka.
8. Niech regionalny OP zacznie się dogadywać z regionalnym VM w kwestii wyglądu salonu.

Jak sobie jeszcze coś przypomnę to dam znać.
12
Nana 2017-07-19 17:21
1. Niekontrolowane dostawy
2. Za mało osób pracujących w salonie (praca nie rozkłada się równo po pracownikach)
3. Za dużo promocji (ile można uczyć ludzi, że prawie co tydzień jest promocja? W tygodniu nie ma ruchu a na promocji nie można nawet z wc skorzystać)
4. Przez ciągłe walki z półkami i dzwiganiem ciężkich rzeczy mam problemy ze zdrowiem.
5. Zbyt skromna pensja, że o premii nie wspomne.
6. No i oczywiście ludzie, którzy tylko czekają na awanturę. Nie sorki. Oni myślą, że będziemy się przed nimi płaszczyć i może uda im się coś ugrać.
7. Dlaczego na wdrożenie zmian mamy tak mało czasu? No i może zacznijmy od razu przychodzić na 8 do pracy, bo przecież zlecenie czeka.
8. Niech regionalny OP zacznie się dogadywać z regionalnym VM w kwestii wyglądu salonu.

Jak sobie jeszcze coś przypomnę to dam znać.
3
gość 2017-07-19 18:03
Idealnie to opisalas.popieram każdy podpunkt.
3
Nana 2017-07-19 18:54
Dzięki. Mam nadzieję, że ktoś z centrali to czyta. Niech wiedzą jak się pracuje pod tą marką.
Nana 2017-07-21 10:55
O tym właśnie ostatnio pisałam. Kolejny tydzień kolejna promocja. Trzeba było wcześniej dać pogłębienie, albo nie przesyłać do salonów tyle wyprzedazowego towaru.
I znowu większość rzeczy nie zostanie poglebionych, bo oczywiście nie będzie jak.
Przybędzie multum hien, którzy tylko promocjami żyją, a później będą się sapać, że jak to nie można towaru zwrócić.
Życzę wszystkim pracującym w ten weekend, w tym i sobie spokojnej pracy.
Sorki to będzie droda do Mordoru????????
8
B.. 2017-07-21 16:18
Tak siè spędza wolny czas na zakupach zwlaszcza jak promocja to juz w ogole.Jak można wstać rano zwlaszcza w niedzielę i lecieć do sklepu.Ludzie czy wy naprawdę nie macie innych zajęć? Jakby tego było mało to właśnie w niedzielę ludzie są najbardziej wredni...
9
SS 2017-07-22 17:38
Bo w niedzielę przerzedzają w większości same buraki co im słoma z butów wystaje i udają wielkie ,,państwo,, I co kupują- serwetki za 7,5 hehehe
1
Shwizard 2017-07-22 21:46
Najgorszy sklep jaki spotkałem w Łodzi na ul. Piłsudskiego.
Mimo towaru na wystawie odmawiają jego sprzedaży - kretyni !!!!
Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!
1
gość 2017-07-22 22:21
Towar z ekspozycji nie podlega sprzedaży i jest taka informacja ale po co czytać...
8
Nana 2017-07-23 09:53
To zmień sklep. Pisze jak wół, że towar na witrynie stanowi element ekspozycji i nie podlega sprzedaży.
Ale skoro wielkiego baneru z promocją klienci nie widzą to oczywiście rozumiem, że mniejszych liter również nie dostrzegają.
Ale spokojnie. Wystarczy udać się do okulisty i lekarz dobierze odpowiednie okulary.
Pozdrawiam
7
Pracownik 2017-07-24 11:53
Napisz kretynie skargę do centrali, że ci nie sprzedali z witryny. ...... Będziemy się wszyscy wtedy z ciebie kretynie śmiać...... Chociaż i tak już nas rozbawiłeś :) :) :)
5
Zostaw swoją opinię o Home&You - Toruń
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Home&You