Czy ktoś coś wie o naszych osiemdziesiątkach na Święta? Na razie cisza jak makiem zasiał.. Może to też nam zabiorą?
O ja tez chętnie się dowiem, coś cisza a przecież do 23 trzeba to kupić.. nie zdziwiłabym się jakby i to zabrali
100 lat temu stał się to portal nie zadowolonych pracowników... Spróbujcie zrozumieć to że każdy ma przełożonego. Kierownik, regionalny, dyrektor, a szefem wszystkich szefów nie jest Krzysztof Jeżyna ze Szczecina tylko rachunek ekonomiczny. Byłem w tym wiele lat, wierzcie lub nie, traktujcie jak agenta, pracownika centrali... Wynik, cyfra na końcu musi się zgadzać i to ona jest punktem wyjściowym dla planów na przyszłość. Nikt sobie Ferrari za to nie kupuje! Praca jak praca -bywa lepiej i "trudniej"...
fajnie, aby ten wynik i cyfra był adekwatny do nakładu pracy pracowników na ich kontach bankowych ..........aby pracodawca (BBK) umiał podzielić się wypracowanym zyskiem ...........a tak NIESTETY ale nie było i nie jest
Mam pytanie odnośnie wypłat. Czy w każdym salonie jest najniższa krajowa? Ilość pracy przecież jest nieadekwatna do naszych wypłat:o
Amerykę odkryła, ilość pracy przecież jest nieadekwatna do naszych wypłat. Dzisiaj pogłębienie, 3 palety ,milion klientów, i co ? za mało ci 2000 brutto ? no i 4 razy skuteczność i średni paragon trzeba sprawdzić bo operacyjny sprawdzi czy wpisujesz w tabelkę którą wymyślił , i 10 kart ksk na dzień wydaj , pamiętaj !! i przeceń wszystko bo sprawdzi jak przyjedzie , zebre weźmie i poleci po produktach , w każdym salonie jest tyle samo pracy
tak, jedna osoba otrzymuje premię dekoratorską, też uważam, że to niesprawiedliwe bo wszyscy robimy zmiany, a nie tylko dekorator. Niemili klienci czasem się zdarzają. Ostatnio o dziwo więcej jest tych miłych. Czasem ktoś przychodzi robi spiny o nie wiadomo co, że torebka płatna, że na prezent nie pakujemy. Jak ktoś chce coś położyć na kasie, to czasem pozwalamy. Czasem mówimy po prostu, że mamy koszyczki a wtedy nie wiadomo czemu klienci się obrażają :D Często ludzie też naklejają ceny te czerwone z innych towarów i podchodzą z tym do kasy i chcą to kupić za tyle ile jest na tej czerwonej naklejce.. Tak, klienci się o to spinają. 3/4 wie o tym, że nie można, każdemu jeszcze mówimy przy kasie i mówią, że wiedzą bo już kupowali na akcji. Często ktoś odpowiada "ale wie pani, że jest to niezgodne z prawem?klient ma prawo dokonać zwrotu" . Najlepsze jest jak zostają poinformowani, że nie ma możliwości zwrotu i wymiany, a przychodzą następnego dnia i "ale przecież ja nie chce zwrócić!! ja chce tylko wymienić" Czasem zdejmuję, czasem nie, jak ktoś jest miły to czasem zdejmuję i postaram się w miarę ładnie owinąć w papier. Jak klient mnie denerwuje i mówi "proszę ściągnąć cenę i w papier zawinąć"to czasem powiem, że może pani sobie sama ściągnąć a wtedy jest obraza majestatu. Zawsze mnie rozwala o taki o to dialog: czy doliczyć płatną torebkę? nie Potem daję paragon i resztę i jest wielkie zdziwienie "ale jak to? tak w rękę mam sobie to wziąć?" :D chyba dostanę chociaż jakąś reklamówkę? Raz koleżanka odpowiedziała, że nie mamy, babka naciskała czy żadnych siatek nie ma. Koleżanka zażartowała, że tylko worki na śmieci. Babka kazała sobie zapakować narzutę w worek na śmieci i tak poszła. :') i dużo też osób się spina jak np pościeli jakiejś nie ma na stanie, że jak to nie możemy tego sprzedać.
Rozmowa szybka, ale konkretna. Rekruterka nie przywiązywała uwagi do odpowiedzi. Skupiła się na dyspozycyjności i wyjaśnieniu zakresu pracy. Zaproponowana praca- max. 2 miesiące na zlecenie, 1/2 etatu, w tym od razu zastrzeżone, że będą 2 ciężki nocki do przepracowania przy przenoszeniu towaru przed okresem świątecznym. Do podpisania jest jakiś świstek o odpowiedzialości pieniężnej ponoszonej za zniszczone i skradzione przedmioty. Wynagrodzenie: 650zł. Czyli śmiechu warte pieniądze w porównaniu z pracą i "odpowiedzialnością za przedmioty".
Powiedzieć coś o sobie. Określić dyspozycyjność. Podać swoje wady i zalety.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Ja pracowałem w dwóch salonach i w tej pracy najważniejsze to zgrana ekipa i fajny kierownik. Niemiłych klientów była masa ale u nas była zasada, że możemy im powiedzieć co chcemy byle nie obrazić ich tak prosto w twarz. Zmiany, towar, kartony. To również zależy od kierownika, my robiliśmy swoje, nie biegaliśmy. Jeżeli coś nie było zrobione bo brakowało czasu to dzwoniliśmy do VM lub regionalnego. Jak nie dawaliśmy rady wyjść z kartonów to kierownik zmniejszył dostawy na jakiś czas. Gdy nie mieliśmy się jak pomieścić z rzeczami to zarządał przebudowy części salonu. Pieniądze nie są duze, są nawet dość małe, ale lubiłem te prace przez miłą atmosferę zgrany zespół i kierownika który razem z nami wszystkimi pracował był na wszystkich nockach, a nie siedział na magazynie z kawką. Dla mnie dużym plusem były również zmiany 12 h
Praca przerasta wszelkie możliwości. Pracownik jest wykorzystywany za najniższą krajową. Praca ciężka i pod presją w szczególności w okresie przedświątecznym . Mnóstwo dostaw i tylko palety z kartonami ... non stop!
Tez macie taki wysoki plan na listopad? My mamy do wyrobienia dziennie po min 4tys, czasem nawet po 10tys kiedy nasz sklep bez żadnych akcji ma około 3tys utargu....a święta niestety idą coraz gorzej, 2lata temu był spory ruch w listopadzie, teraz klienci sami przyznają, ze są zaopatrzeni w towar z wyprzedazy poprzedniej i tylko czekają na tegoroczna wyprzedaż bn :/
To przecież standard, żeby premii nie było; sprzedaż już nie taka jak kilka lat temu, podobnego i tańszego asortymentu jest wszędzie m.in. w pepco, kik, tim i to o wiele taniej a jakość taka sama..
Co można zrobić z takim pracownikiem,gdy nie wykonuje poleceń starszego sprzedawcy,robi co chce, a gdy zwróci mu się uwagę to zaraz biegnie na skargę do kierownika. Co najgorsze to pupilek kierownika,bo o wszystkim mu donosi co kto robi,co kto mówi. Chyba jedynie zmienić pracę bo w takiej atmosferze nie da się pracować...
Czy która juz wie jak ma dokładnie wyglądać system premiowy ??? Jak to się będzie rozkladalo na sprzedawców, starszych sprzedawców i dekoratorów? Czy to są tylko plotki ze wszyscy będę premiowania tak samo? A podwyżki dla SS są przewidziane?
Premia ma być liczona od utargu netto , np.1% jak dostaniesz dobą ocenę od operacyjnego, więc suma kwoty będzie mniejsza niż obecnie o jakąś 1/3 , bo już to liczyliśmy wstępnie z naszą kierowniczką . Jak to wejdzie w życie to będziemy zarabiać mniej niż obecnie . Najbardziej stracą salony, które do tej pory miały dobre oceny finalne , bo teraz dolicza się pula np.170% do tego co wyrobimy.
Jak myślicie czy dobry kierownik to taki który stoi nad pracownikami z "batem"że klienci którzy wchodzą do salonu widzą całe napięcie wśród pracowników. Czy lepszy jest taki z którym idzie normalnie się dogadać? Skargi od klientów wpływają do firmy,a oni mają to gdzieś i nic z tym nie robią. Czy to jest zdrowe podejście?
Jak dla mnie zdrowe ;) u nas klienci spinają się do nas o wszystko, piszą skargi nawet, ze pracownik odmówił zapakowania na prezent :D nie wyobrażam sobie, żeby kierownik miał coś z każda taka bzdeta robić ;) zwłaszcza, ze klienci po prostu zachowują się jak nienormalni
To nie jest co chwilę,że masz takiego klienta... chodzi bardziej o podejście kierownika do swoich pracowników o gnębienie,nękanie i sposób bycia który wszystkich dookoła odstrasza...
Proponuję założenie związków zawodowych , wtedy nie będą mogli zmienić systemu premiowania na mniej korzystne tak jak mają zamiar zrobić . To jedyne wyjście w tej sytuacji
Związki zawodowe to mogą zakładać pracownicy home&you (czytaj centrala) firma bbk- właściciel marki home&ou podpisuje umowy o współpracy z kierownikami salonów ( którzy z kolei zatrudniają sprzedawców i ss przedawców bo zakładaja działalność gospodarczą ) tak więc pracownicy sklepów którzy zapierniczają dla marki home&you nie są zatrudniani bezpośrednio przez BBK i firma umywa ręce i ma spokój z pracownikami i ze wszystkimi sprawami pracowniczymi..... czyli związki , urlopy mają gdzieś....
(usunięte przez administratora)
oj wątpię, żeby kiedykolwiek splajtowali przy takich utargach jakie robią nie które sklepy :)
oo nawet nic nie wiem, o co chodzi z nowym systemem premiowym? operacyjny nawet nic nie wspomniał, skąd wiecie?
Jak wam się podoba nowy system premiowy??
Już po nocce ??? Wszystko wprowadzone??
Dobry Wieczór Wszystkim, mam pytanie wiecie może coś o wynikach za konkurs Bon 100 zlotych?
Napisałem komentarz o tym, że pracowałem w dwóch salonach i że miałem super kierownika, to dostałem komentarz, że pewnie jakiś niedowartościowany kierownik... sorry ale niestety nie kierownik, nawet nie starszy sprzedawca. To jaki jeste kierownik zależy od VM i regionalnego, nam na szczęście trafili się spoko. To, że w waszych salonach regionalny ciśnie kierownika, a kierownik was nie oznacza, że w innych salonach jest identycznie. Moja kierowniczka powiedziała, że wiadomo trzeba pracować, ale nie wyprówać sobie żyły za najniższą krajową.
Czy wszyscy na forum opisują salony Home&You w Toruniu? Czy w różnych miastach? Rozmawiał ktoś z kierownikiem regionalnym o tych wszystkich sytuacjach, które są wyżej opisane? Proponuję na początek takie rozwiązanie. Dajcie znać jak poszło.
Oni z niczym nic nie zrobią. Kartony jak były tak są cholernie ciężkie! Konkursy ? Ciekawe dlaczego ciągle jeden OP wygrywa ? Zbieg okoliczności ? Ostatnie zmiany VM standardów śmiech na sali. Po co robić coś co i tak nie ma głębszego sensu skoro zaraz wchodzą BNy.
To jak Wam tak źle to po co siedziec i narzekać na prace , ruszy (usunięte przez administratora) i szukac czegoś innego tylko co pewnie szkoły się nie ma i siedzi jako sprzedawczyk
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Home&You (BBK S.A.)?
Zobacz opinie na temat firmy Home&You (BBK S.A.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Home&You (BBK S.A.)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 2 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Home&You (BBK S.A.)?
Kandydaci do pracy w Home&You (BBK S.A.) napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.