brak logo

Fabryka Mebli "Taranko"

Morąg

Opinie o Fabryka Mebli "Taranko"

pracownik zakładu!!! 2010-05-18 19:34:25
tam nie ma pracy tylko tyranie ludzie pracują za grosze jeszcze hamstwo w zakładzie
morążanin 2010-05-18 19:44:34
też to słyszałem, że tam jest strasznie...
pracownik 2010-05-21 23:16:34
wykorzystuja ludzi, bardziej pasuje nazwa "tyranko"
3
pracownik Fabryki 2010-10-26 14:37:30
Pracuję od 2001r. Jak na warunki Morąga jest ok.
Jeżeli jesteś normalny masz szanse na awans a co za tym idzie podwyżkę.
Leserów się nie toleruje bo dlaczego reszta załogi ma na nich pracować.
Pozdrawiam tych co pisali wcześniej przedstawicieli grupy leserów.
1
hahaha 2013-04-25 19:31:17
Pracowałem ponad 9 lat.Po tym okresie zarabiałem na czysto 1800 zł przy 220 godzinach pracy.Faktycznie rewelacja.Całe szczęście już tam nie pracuję i nie mam zamiaru do tych wyzyskiwaczy wracać.
1
ralf 2014-03-20 22:34:13
skoro znalazłeś więcej niż jedną osobę, która Taranko zachwalała to widocznie rzeczywiście coś musi być w tej dobrej opinii
lukas 2014-03-26 00:43:01
ralf twoje myślenie jest trochę nielogiczne - na siłę się nie będę doszukiwał. Potrzebuję dobrych opinii, jedna to może być równie dobrze napisana przez osobę z biura bo i takie rzeczy się słyszy..
tomek 2014-05-29 18:59:46
Ja bym chetnie usłyszał wszystkie opinie, nie koniecznie dobre, tak jak lukas, może ktos cos wie na temat Taranko?
gulczas 2014-12-12 16:04:56
Firma spoko są dni ze trzeba zap....lać ale tak ogółem spoko śmiać mi się chciało z niektórych ludzi wielkich kierowników mistrzów między innymi ,,świder'' na zakładzie buja się jak skóra na ch..ju a po pracy głowa w dól a ,,żaba'' i ten jego (usunięte przez administratora),,bąbel''o nich to szkoda gadać dopasowali się
4
gulczas 2014-12-12 16:07:13
Firma spoko są dni ze trzeba zap....lać tak ogółem spoko śmiać mi się chciało z niektórych ludzi wielkich kierowników mistrzów między innymi ,,świder'' na zakładzie buja się jak skóra na ch..ju a po pracy głowa w dól a ,,żaba'' i ten jego przydupas ,,bąbel''o nich to szkoda gadać dopasowali się
1
anonim 2014-12-18 01:28:41
Chamstwo i znecanie psychiczne na nowych pracownikacg
2
albert 2015-03-31 06:13:31
Trochę grzebałam w internetach na temat właśnie fabryki mebli taranko, bo poszukuję mebli do siebie do domu, ale z racji tego że to nasz piewszy wspólny dom z żoną to chcielibyśmy aby meble były dobrej jakości i też żeby dobrze wyglądały. Desing Taranko nam się podoba, ale niestety nikt z naszych znajomych nie posiada od nich mebli żeby wypoowiedzieć się o trwałości, wiec może tu ktoś coś
9
k.w.30 2015-09-20 11:06:34
co do jakosci mebli, to zakupilam wlasnie meble z kolekcji milano do sypialni , koszt ponad 11tys. o ile łóżko warte swojej ceny to cala reszta pozostawia wiele do zyczenia, płyty mimo, ze cięzkie łatwo poddatne na okruszenia i ułamania
1
Iwo 28.09.2016 2016-09-28 10:42:41
kupiłam meble do salonu z tej firmy 6 lat temu, niestety okleina drewniana odkleja się. Za taką cenę uważam, że nie spełniają wymagań na dobrą ocenę. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy.
1
Iwo 28.09.2016 2016-09-28 10:43:14
kupiłam meble do salonu z tej firmy 6 lat temu, niestety okleina drewniana odkleja się. Za taką cenę uważam, że nie spełniają wymagań na dobrą ocenę. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy.
4
sd 2016-09-29 16:34:39
Może wiecie jaka panuje atmosfera u nich? Pozdrawiam
1
Damian Ł 2016-10-29 09:53:15
Lepiej poszukaj czegoś innego. Słabe pieniądze ,Mobing w pracy i prostactwo. Goście po zawodówkach na stanowiskach kierowniczych. Ogólnie firma dla typowych buraków.
4
Zostaw swoją opinię o Fabryka Mebli "Taranko" - Morąg
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fabryka Mebli "Taranko"