brak logo

IAG GBS POLAND Sp. z o.o.

Kraków

Opinie o IAG GBS POLAND Sp. z o.o.

kozi ser 2017-03-07 22:02
Dokładnie potwierdzam wstyd wpisac w CV
4
niestety jeszcze pracownik 2017-03-13 19:47
przez prace w tej firmie omal nie nabawilam sie nerwicy.
traktuja pracownikow jak go*wno ! w zyciu nie pracowalam w tak fatalnej firmie ! jestem na etapie szukania czegos innego bo to co sie tutaj dzieje jest nie do pomyslenia ! jesli nie masz ochoty sypiac z managerem to awansu nie dostaniesz, jesli nie zgodzisz sie na lizodupstwo to podwyzki nie bedzie.
NAJGORSZA FIRMA W CALYM KRAKOWIE!
Ludzie to w wiekszosci ksiezniczki ktorym sie zycie prywatne nie uklada wiec siedza i klepia w Korpo :)
kasa tez srednia, chociaz rozbienzowsc w zarobkach ogromna! nieplatne nadgodziny, brak wlasnego biurka, brak urlopow, praca w swieta polskie, w swieta brytyjskie, w swieta hiszpanskie a najlepiej to siedziec 24h i klepac z usmiechem na buzi.
7
lajkonik 2017-03-17 19:46
Największe nieporozumienie, chaos, kłamstwo, nepotyczny VY,
2
Kozi bobek 2017-03-19 15:00
Obyś nie wykrakala właśnie otwierają centrum procurement w Barcelonie czuję że procurement krakowski zmieni się w BPO
2
Znaleziony w zborzu 2017-03-19 15:08
Najlepszy motyw to international assigment gdzie 95% osób odmówiło z racji słabej oferty i kombinacji alpejskich z wynajęciem mieszkań gdzie umowę na wynajem miał podpisać pracownik. Nie wiem kto to wymyślił i ile nad tym siedział ale kompetencji w tej firmie ciężko znaleźć.
4
Abigail 2017-03-19 15:17
A ja wczoraj w galerii krakowskiej słyszałam że w ramach oszczędności mają zbierać komórki ludziom.
3
Lukrecjusz 2017-03-19 15:20
Nich zaczną zabierać laptopy od komórek zaczynają? Co za brak profesjonalizmu!
2
Lukrecjusz 2017-03-19 15:38
Laptopy kazali zabierać do domu na wypadek jak by się biuro spaliło. A potem chodzili po biurze i przeszukiwanie szafki ludziom czy ktoś tam lapka nie zostawił a jak znaleźli to pracownik musiał się tłumaczyć . Przedszkole nic dodać nic ująć.
3
Kocia mama 2017-03-21 18:34
Jakim trzeba być kretynem zeby tak nisko upaść i grzebać ludziom po szafkach. Jakimi pobudkami kierują się tacy ludzie , naprawdę chorym trzeba być, a może to jakieś natręctwa wychodzą.
3
Lezbijusz 2017-03-21 20:55
Tylko koni tylko koni żal
2
ucho 2017-03-23 22:02
Pracuję w IAG GBS od ponad roku, zdecydowałem się napisać komentarz dlatego, że w firmie jest coraz gorzej i chciałbym z góry przestrzec wszystkich przyszłych pracowników a obecnym mogę co najwyżej współczuć. Na dzień dzisiejszy zadowolonych ludzi jest garstka, w firmie dzieję coraz gorzej. Zacznę może od czegoś co rzuca się w oczy od drzwi czyli układy i kolesiostwo a czasem wręcz nepotyzm. Ludzie na większości kierowniczych stanowisk nigdy nie powinni się na nich znaleźć, z czasem człowiek się dowiaduję, że to brat kogoś, kuzyn kogoś, przyjaciel kogoś i tak dużo by wymieniać, sypanie z szefami to też na porządku dziennym. Kolejną kwestią z która trzeba się zderzyć to aspekt pracy. Pracy jest dużo, w firmie panuje totalny chaos, teraz ambitni mogą pomyśleć, że chcieli by to ogarnąć ale uwierzcie wielu próbowało i poległo, tego nie da się ogarnąć ponieważ na najwyższych stanowiskach są nieodpowiedni ludzie. Grupa IAG- jeśli ktoś próbuje wam wmówić ( rekruter, hrowiec ), że to insourcing to nie dajcie się nabrać, to jest outsourcing tylko bez żadnych zasad i pozostałe firmy w grupie będą was na każdym kroku mieszały z błotem i traktowały na poziomie marokańskiego pracownika kamieniołomu. Pracowałem w różnych firmach i outsourcing z którym się spotkałem był o WIELE ( capslock nieprzypadkowy ) lepszy i wygodniejszy dla pracownika. To jest outsourcing w najgorszym wydaniu.
Zarobki i nadgodziny - zarobki utrzymują się w na w miarę sensowym poziomie ale tej radości starczy wam na kilka miesięcy bo potem zderzycie się ze ścianą z napisem "budżet", ponieważ budżet firmy IAG nie przewiduje podwyżek dlatego wybranie opcji z mniejszymi zarobkami w innej firmie i możliwość rozwoju to z pewnością o wiele lepsza inwestycja waszego czasu. W IAG się nie rozwiniecie w żaden sposób, no chyba, że zbudujecie odporność psychiczną ( niejeden się załamał więc to ruletka ). Na płatne nadgodziny nie ma co liczyć bo firma nie przewiduje nadgodzin, rozumiecie? Nie przewiduje. Odebrać też raczej nie możecie bo nie ma kiedy. Benefity - tu faktycznie jest jeden z lepszych pakietów na rynku ale uwaga z miesiąca na miesiąc benefity są obcinane, jako przykład podam soki, słodycze i owoce - już tego nie zaznacie. Są plany aby benefity konsekwentnie obcinać żeby było coraz taniej, więc zapewne to kwestia czasu zanim będzie 50 złotych na kwartał. Ogólnie mówiąc - Firmy osobiście nie polecam, aktualnie jadę na oparach psychicznych i fizycznych. To centrum zmierza ku końcowi, osoby z najwyższych stanowisk znikają z dnia na dzień z powodów uwaga jak to mówią "osobistych ", cały budżet jest zamrożony, bonus roczny został także obcięty o uwaga 97% ( nie, to nie żart ). Podróże którymi firma się reklamuje też już zostały wstrzymane i maks na dzień dzisiejszy to może Mielec ale na zakwaterowanie nie liczcie :) Najlepszym podsumowaniem tego wszystkiego może być tylko wypowiedź szefa któremu się wymsknęło i na spotkaniu całej firmy powiedział do wszystkich pracowników zamiast "najlepsi" to "najtańsi". Pewnie ma rację. Miłego wieczoru.
4
XXX 2017-03-24 10:47
Ocena jak najbardziej w punkt! Mam dokladnie takie same odczucia po ponad roku pracy- firma totalnie zle zarzadzana, banda kolesi- glownie bylych pracownikow Tesco, ktorzy maja o sobie wielkie mniemanie natomiast ich umiejetnosci managerskie sa na bardzo niskim poziomie. O podwyzkach i bonusach mozna pomarzyc. Sama praca nie nalezy do zbyt ambitnych glownie sprowadza sie do wypelniania plikow w excelu i bycia na kazde zawolanie osob z UK. Firma zatrudnia wielu studentow, wiec dla osob, ktore wczesniej nie pracowaly byc moze jest to mozliwosc zdobycia jakiegokolwiek doswiadczenia zawodowego. Ludzie, ktorzy juz cos potrafia i cenia swoja wiedze i doswiadczenie beda sie meczyc.
3
Juz nie pracownik 2017-03-24 19:58
A ja sobie mysle, ze to firma dla ludzi z charakterem i odpornoscia psychiczna :)

Ale zgadzam sie, ze nie dla kazdego. Sama Grupa ma zlozona strukture, duzo sie dzieje i to sprawia, ze pracy jest duzo. Nie zaluje, ze odszedlem ale w gruncie rzeczy milo to wspominam i duzo sie nauczylem.
3
Cyz 2017-03-24 20:25
Wow widze ze rozpętała sie prawdziwa burza po ogłoszeniu wspaniałych wieści nt braku podwyżek i żałośnie niskiego bonusa. Mam nadzieje, że na prawdę cos ta sytuacja da oprócz zszarganych nerwów chociaż znając ta firmę to prędzej piekło zamarznie
3
Oralna ilona 2017-03-24 22:33
Jak nie dadzą podwyżek to mogą to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zamknąć gwarantuje że odejdę i ludzie których znam również, nikt nie będzie robił na nierobów gdzie oni sami rozpisalii sobie premie za 2016 proponuję odwiedzić stronę IAG ile zagarnal Wilek czy Ignas i wtedy zastanowić kim tutaj jesteśmy i na kogo zapierdzielamy
3
Kozak 2017-03-24 22:35
Krzyż ci na drogę
5
Kamilio 2017-03-24 23:41
Skoro juz poszedl do chyba oznacza ze nie mial charakteru ;-)
1
Bajerka 2017-03-24 23:44
Pracuje w Zakupach juz prawie rok i nie do konca wiem o czym mowicie. Jaka komunikacja w sprawie podwyzek i bonusow? Ktos cos gdzies oficjalnie powiedzial? Moze jednak poczekajmy co nam zaproponuja w przyszlym tygodniu, a nie rzucajmy, ze bonus obcieli o 97%. Jezeli tak by bylo to znaczy, ze jak dostane 500 PLN bonusu w przyszlym tygodniu to zgodnie z Twoja informacja normalnie dostalabym ok. 16 tys PLN, ale zla firma mi zabrala? Tyle nie mam nawet zapisane w umowie o prace, wiec nie gadaj bzdur albo powiedz, gdzie jest informacja o tych 97%?

Piszecie, ze obcinaja benefity, bo zabrali owoce i slodycze - czy na rozmowie wstepnej obiecali Wam slodycze i owoce i to sklonilo Was do podjecia pracy tutaj? Piszecie, ze reklamuja firme podrozami, a teraz to blokuja. Nie widzialam, ani nie slyszalam, ani jednej takiej reklamy, a poza tym nie wstrzymali podrozy tylko prosili, zeby mialy jakis cel, bo wlasnie dlatego zwalniaja nierobow z BA czy Iberia, ze im tylko latanie bylo w glowie. Jak chcecie podrozowac to proponuje prace w biurze podrozy albo na taksowce. Mnie zatrudniali do pracy biurowej, ktora moze wiazac sie z koniecznoscia podrozowania sluzbowo.

Narzekacie na hot desking - proponuje pojechac do Waterside i zobaczyc ile tam stoi wolnych biurek po tych, ktorzy wlasnie nie rozumieli dlaczego firma musi oszczedzac. Spojrzcie prawdzie w oczy - nikt nie przenosi pracy do Krakowa, bo mamy tu geniuszy biznesu tylko dlatego, ze zarabiamy 4-5 razy mniej niz ludzie w UK.

Piszecie o osobach z najwyzszych stanowisk, ktore znikaja z dnia na dzien. Nie wiem o kim mowicie, ale przychodzi mi do glowy tylko szef HR, ktory pracowal tu ok. 3 miesiace - nie sprawdzil sie to skonczyl swoja przygode, a nie ze wieszczyl upadek firmy i ratowal sie ucieczka z dnia na dzien.

Gdzie na stronie IAG moge sprawdzic ile bonusu dostaja w IAG? Jak nie podasz linka to nie pisz prosze bzdur. Przemysl rowniez to, ze jednak im wyzej jested w strukturze firmy tym wiecej zarabiasz chyba, ze wracamy do komuny, gdzie wszyscy mieli po rowno?

Narzekacie, ze jest duzo pracy, ze nadgodziny, ze co chwile zmiany i wogole jest zle - skoro tak to co tu jeszcze robicie? Bo chyba nie czekacie na bonus skoro juz wiecie, ze go nie bedzie. Marudzic w necie jest latwo, ale zrobic cos konkretnego to juz trudniej. Nie pasuje Wam to zlozcie wypowiedzenie i szukajcie pracy, gdzie indziej. Tylko mysle, ze wiekszosci z Was bedzie ciezko znalezc cos za lepsza kase i tutaj Was posladki bola, wiec bedziecie je dalej spinac nawet jak nie bedzie bonusow i podwyzek.

Nie mowie, ze wszystko jest super w IAG GBS, ale w mojej kilkuletnie karierze uwazam, ze tu wlasnie najwiecej sie nauczylam. Jak chcemy cos zmienic to dawajmy pomysly co poprawic, a nie tylko hejtujmy. Pozdraipwiam i zycze bardziej konstruktywnej krytyki! :-)
6
Smerf 2017-03-25 00:17
Najlatwiej narzekac. Zgadzam sie w 100% jesli komus sie nie podoba a bonusa nie ma to po co czekac. W mojej karierze pracowalam w ssc i w zwyklych biznesach i IAG jest blizej tych drugich. Jest chaos i jest akcja i na pewno bywa meczaco.

Ludzie - skoro jestescie tacy aktywni "w internetach" to chyba jednak jestescie zaangazowaniw te firme :P
4
Wyzwoliciel 2017-03-25 03:02
Widzę że rusza kontrofensywa powyżej przegrupowano siły wyznaczono jednostkę specjalną i próbują zagłuszyć głosy ludu.
3
Suckit 2017-03-25 10:29
Patrzac na ksywke polecam Ci fuche na Placu Slowianskim - zwlaszcza jak jest sroda,a wiec dzien loda
2
iksinski 2017-03-25 10:34
Az mnie pokusilo zeby sie wtracic do tej dyskusji i cieszy mnie fakt, ze wspomnialas o dwoch aspektach jakim jest komunikacja w sprawie bonusow oraz przedstawilas swoje "kalkulacje". To tylko chyba pozwoli wszystkim tylko sie utrwalic w przekonaniu, ze na wysokich stanowiskach znajduja sie ludzie z przypadku i smutnym jest to ze nawet nie znaja podstaw matematyki. I poruszajac sprawe drugiej kwestii czyli komunikacji, komunikacja juz byla miedzy zespolami i byly te informacje przekazane przez menadzerow/team liderow, smutne jest ze nawet o tym nie wiesz. Zreszta w ogole mnie to nie dziwi poniewaz komunikacja ktora idzie do firmy jest w 95% bezuzyteczna i nie jest trudnym wyslac maila ze w miejscu X bedzie Pan z wiertarka od 18 do 20 ale juz zeby wyslac maila w sprawie bonusu to jest problem, czyzby zaginanie niewygodnej rzeczywistosci? Zreszta co by kogo obchodzily bonusy, prawda ?
3
Wili 2017-03-25 11:00
Ty jesteś głupia czy po prostu udajesz ? Pełne zestawienie benefitów oraz pensji rady nadzorczej jak i szefostwa IAG jest na oficjalnej stronie w dokumencie "Annual report and Accounts 2016". Całościowy wzrost bonusów i pensji to 2,1% wobec poprzedniego roku, nawet poziom nagród dla wszystkich pracownikow firmy w UK utrzymal sie na stałym poziomie a w niektórych miejscach wzrósł ( to ten incenctive o którym wszyscy tu mówią) .I gdzie teraz twoja logika i sprawiedliwość ? Poczytaj i się zorientuj zanim wysmarujesz komentarz.
2
Zen 2017-03-25 11:13
Co do matematyki to musi byc, ze jestes z zawodu dyrektorem skoro nie rozumiesz prostej kalkulacji gdzie 500 PLN to 3%, a zatem 100% to dokladnie 16 666 PLN. Pewnie zabralko Ci Excella i pieciu kolegow z Chennai do tego przeliczenia.

Komunikacja faktycznie jest slaba skoro menedzerowie nie potrafia dotrzec do wszystkich swoich pracownikow, a komunikacja miedzy zespolami mnie malo interesuje, bo to taki troszke targ rybny w stylu "slyszalam w Galerii Krakowskiej, ze ..." a potem poszlam se kupic bluzke bo by mnie Zara szlag trafil.

Ciekawe co powiecie jak okaze sie za kilka dni, ze bonusy i podwyzki jednak sa. Juz widze jak bogowie rewolty sa niesieni na ramionach tluszczy, zeby skoczyc przez plot i spac na styropianie w walce to przywrocenie paczkow w piatki. Tylko, ze czasy Solidarnosci sie skonczyly, wiec co nawyzej mozecie zalozyc koszulki w paski i pytac caly dzien Cola, Fanta, Sprite?

Trzeba faktycznie szukac pracy gdzie indziej, bo tu widze nie studentow, ale przedszkolakow zatrudniaja...
1
anTEK 2017-03-25 11:37
Ludzie martwi mnie jedna rzecz. Zamiast dyskutowac faktycznie o sprawach waznych to juz widze 10 komentarz ktory przedstawia jakis matematyczny spor. W firmie jest bardzo duzo problemow i to czy bonus zostal obciety o 97% czy o 9 % czy o X to nie ma znaczenia. Zejdzcie na ziemie bo zachowujecie sie troche jak w tvn i zamiast dyskutowac o caloksztalcie to zajmujemy sie jedna kwestia ktora tak naprawde niczego nie zmienia.
1
Ginger 2017-03-25 11:44
Bonus nie ma znaczenia??? Dla większości z nas, przeciętnych śmiertelników analityków to czy dostaniemy 3000 zł czy 500 zł ma OGROMNE znaczenie, zwłaszcza jeśli się na ten bonus czekało cały rok wypruwając sobie flaki dla tej firmy.
3
Pozdrodla8pietra 2017-03-25 11:49
Mozesz prosze podac strone z ta informacja? Bo ja przeszukalam caly dokument i 2.1% jest tylko w jednym miejscu i pisza tam, ze to chodzi o podwyzke CFO. Tylko zaraz pod ta tabelka pisza, ze on z tej podwyzki zrezygnowal. Widac honorny chlop, wiec ja tez propnuje, zebysmy zrezygnowali z podwyzek na poziomie 2.1% bo wiem, ze w inncyh Korpo to nawet 21% daja.

Znalazlam za to ciekawa informacje w tym raporcie na stronach 86/87 jest porownanie ile CEO i CFO zarobili w 2016 i 2015 roku z uwzglednieniem bonusow - wynika z tego, ze spadly im dochody o jakies 60%. No chyba, ze cos zle czytam, ale to zapytam sprawiedliwych kolegow w FP&A.
1
gooooool 2017-03-25 11:58
Dokładnie masz rację cały rok produkowałeś ( nie płatne) nadgodziny robiłeś calle po 20.00 ze stanami i co, dowiadujesz się ze widzimisię jaśnie pana jest takie, że obetniemy premie w KRK, to tylko świadczy o tym co już było powiedziane powyżej, że kadra zarządzająca powinna mieć półroczne szkolenie z zarzadzania, psychologii pracy, metod motywowania, komunikacji. Problemem nie są ludzie ze szumią, że czegoś nie będzie lub będzie, problemem jest totalna dezinformacja którą tutaj świadomie bądź nie funduje się pracownikom. Pozostaje pytanie czy nie lepszy jest prosty przekaz werbalny którego jak widać ktoś się nie potrafi bądź nie chce uczynić
2
sceptyk 2017-03-25 12:04
Słabo z analizą u analityków. Myślałem, że harują na te 80-90 tys stałego wynagrodzenia a nie na 3 tys :-)
Wiem, że wisienka na torcie jest ważna ale chyba nie ważniejsza od całego tortu :-)
1
KK 2017-03-25 12:04
Przecietny analityku pozwol, ze ja to przeanalizuje. Roznice robi Ci 2500 brutto w skali roku. To jest jakies 200 brutto w skali miesiaca. Odpowiedz jest prosta - znajdz prace, gdzie miesiecznie zaplaca Ci 300 brutto miesiecznie wiecej i masz z gorki. To moze pozwoli mi awansowac z OtC do FP&A gdzie jak ktos tu wczesniej wspomnial praca malo ambitna i glownie polega na klepaniu Excelli. Ja moge klepac jak dostane te 8-9 tys miesiecznie, ktore Wy tam pewnie dostajecie.
1
Monika - ex Buyer, Process Lead 2017-03-25 14:45
Niesamowita dynamika firmy, opowiedzialne projekty, dobre zarobki na warunku polskie, darmowa nauka hiszpanskiego, benefity sportowe i zywieniowe. Mozliwosc rozwijania procesow, w przypadku kupcow projekty o wysokim spendzie. "Ksiezniczki" - kobiety niezamezne, mile, wyksztalcone, znajace jezyki, zadbane, ciezko pracujace. "Banda kolesi- glownie bylych pracownikow Tesco"-bardzo mili pracownicy z doswiadczeniem korporacyjnym. Zamiast wylewac zale w internecine, radze porozmawiac z line managers, czy cos nie dziala, czy za duzo jest pracy, z checia wysluchaja.

3
Vansen 2017-03-25 15:52
Niestety, komunikacja do wszystkich zespołów jeszcze nie miała miejsca. Czesc zespołów juz dostała info od managerów odnośnie bonusów i podwyżek.
Pozostała czesc osób dowiedziała sie o tym od kolegów.

To pokazuje wlasnie problem komunikacji w tej firmie, a raczej jej braku. Tego ze najpierw dowiadujemy sie o znaczących sprawach droga pantoflowa a oficjalna komunikacja ma miejsce za jakiś czas.
1
Cocolino 2017-03-25 21:14
Ile ty masz Moniko? Bo myślę że raczej raczkujesz dopiero
2
Monika-ex Buyer, Process Lead 2017-03-25 21:34
Nie zrozumialam pytania, ale mozesz mi je zadac osobiscie w pracy. Pozdrawiam.
2
Ginger 2017-03-26 11:07
Jakbym miala 80t tys stalego wynagrodzenia to moze faktycznie bonus nie mial by takiego znaczenia :o
Fajnie, ze masz takie wynagrodzenie, ale wez pod uwage, ze bardzo duzo osob w tej firmie zarabia duzo mniej. I maja prawo byc zniesmaczeni, ze jeszcze bonusa im sie zabiera, nie mowiac juz o podwyzkach czy awansie.
2
Monika-ex Buyer, Process Lead 2017-03-26 20:26
Mysle, ze nie ma wielkich podwyzek, czy awansow w businessie lotniczym. Idea dobrze prosperujacej linii lotniczej jest plaska struktura managementu (flat hierarchy). Rozumiem rozgorycznie z powodu bonusow, ale obrazanie wspolpracownikow jest nie na miejscu.

Pensja jest sprawa indywidulana, ktora sie negocjucje przed podjeciem pracy. Jesli ktos chce byc milionerem, powinien zalozyc wlasna firme albo zostac udzialowcem.
3
sceptyk 2017-03-26 20:39
Jak to zabiera się bonusa? Zasady przyznawania są jasne. Firma nie osiągnęła celu finansowego i bonusa od tej części nie będzie. Nie tylko w Krakowie ale i w innych firmach z grupy. Może Aer Lingus coś dostał.
Willi Walsh też ma bonusy poobcinana o 60-80% jeżeli to kogoś pocieszy :-)
Pracownik 2017-03-26 23:41
Willie moze i ma obcięty bonus ale pracowity BA i Iberii bonusy wypłacone maja :) i to w wysokości miesięcznego wynagrodzenia.
sceptyk 2017-03-27 08:13
Jeżeli wierzysz w to że średnia pensja w BA jest na poziomie pensji minimalnej w Polsce - to tak, dostali bonus w wysokości miesięcznej pensji :-)
https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-03-20/british-airways-offers-500-sweetener-as-staff-miss-out-on-bonus
Zszokowany 2017-03-27 22:01
Wow nie wiedziałem ze zwykły analityk moze takie pieniądze w tej firmie zarobić bo ja niestety nie znam nikogo z taka roczna pensja... widac trzeba miec układy
Zszokowany 2017-03-27 22:04
Starasz sie o awansik, ze tak bronisz ta firmę czy po
Prostu jesteś jedna z księżniczek :)?
1
Monika - ex Buyer, Process Lead 2017-03-27 23:45
Mowie tylko o szacunku do wspolpracownikow. Tu sie powolam na Equal Treatment in Employment, ktore kazdy podpisal.

Mysle, ze firma moze duzo zaoferowac absolwentom uczelni wyzszych.
1
Awiatorka 2017-03-28 12:27
Jak już ktoś wcześniej wspomniał, mam wrażenie jakbym pracowała w innej firmie!

Co do konkretów:

1) Firma oferuje dobre zarobki, powyżej średnich na krakowskim rynku
2) Świetny pakiet benefitów (słodycze owoce itp. dostawaliśmy, bo w nowym biurze nie było stołówki), karta multisport i lunchowa wymienna na inne benefity
3) Prężnie działające i dofinansowywane inicjatywy sportowe i charytatywne
4) Kursy językowe, w dodatku organizowane na miejscu
5) Szkolenia z branży
6) Wyjazdy - tak, trzeba je dobrze umotywować, która firma płaci za darmowe wakacje w ramach delegacji? Podróż i warunki noclegu są zawsze na dobrym poziomie.
7) Miła atmosfera w firmie (tak, nie w każdym zespole, co jest raczej standardem).
8) Możliwa praca z domu, przyjście w różnych godzinach
9) Możliwość zmiany zespołu

Teraz wady.

1) Chaos w firmie. Tak panuje chaos, co w tej branży jest całkowicie normalne, jeśli ktoś oczekuje pracowania krok po kroku z procedurą, może spodziewać się dużego rozczarowania.
2) Praca pod presją, w często ciasnych przedziałach czasowych, powodująca stres i zostawianie w niepłatnych nadgodzinach.
3) Duże wymagania stawiane pracownikom - wiąże się to z możliwością rozwoju, ponieważ nie jesteśmy traktowani jak "wyrobnicy", niestety nie wszystkim to pasuje
4) Brak procedur, niejasny zakres obowiązków - wbrew pozorom wiąże się to z dużą swobodą pracy i możliwościami zmian, wymaga jednak zaangażowania i myślenia.

Osoby które chcą pracować od 8 do 16, po prostu nie powinny rekrutować się do tej firmy. Firma z branży lotniczej, dynamiczna, chaotyczna, ciekawa, rozwijająca się. Polecam każdemu kto szuka w swojej pracy wyzwań zawodowych. Praca nie jest prosta, czasami frustrująca, czasami męcząca, czasami człowiek chce wyjść i nie wrócić :) Jeśli tylko ktoś jest świadomy tego, na co się pisze, nie będzie niezadowolony.
8
Morenka 2017-03-28 19:32
Ja jestem bardzo bardzo bardzo niezadowolona i planuje w najblizszym czasie odejsc z firmy. Popelnilam blad akceptujac ich oferte. Musze przyznac, ze kasa nie jest najwazniejsza, o czym dopiero przekonalam sie w IAG. Firma nie ma pomyslu na siebie, jest chaotyczna i nieetyczna. Pracownicy sa róznie traktowani, zasada równego traktowania jest tutaj znana tylko z nazwy. Nie ma szans na awans czy rozwój zawodowy. Kadra managerska jest bardzo slaba, kompletnie nieprzygotowana do swoich dzialan. TL staja sie osoby z 2-3 doswiadczeniem zawodowym, bez zadnego przygotowania jak zarzadzac pracownikami, jak ich motywowac, itp. Omijacie IAG szerokime lukiem. Szkoda czasu na firme, która jest wstyd wpisac do CV. Jesli chcecie sie czegokowliek nauczyc nie dajcie sie zwiesc obietnica bez pokrycia; jest wiele innych firm, które powaznie podchodza do swoich pracowników i oferuja im podonie dobre warunki finansowe i rozwojowe. W firmie pracuje nadal spora grupa ambitnych i kompetentnych pracowników, ale nie wiadomo jak dlugo. Nie chce nikogo urazic, poniewaz niektórym pracownikom taka sytuacja moze nie przeszkadzac, niektórzy moze tez lepiej trafili niz ja. Pozdrowienia dla wszystkich
4
Olo 2017-03-28 21:38
Tępa dzida
3
ABC 2017-03-28 22:32
Zgadzam sie w 100 procentach !
2
Kazek 2017-03-28 22:39
Tępa dzida
1
Nick 2017-03-29 09:00
Co za bzdury tutaj wypisujecie, pracuje w procuremencie i w zeszłym tygodniu został mi przyznany bonus ok. 10% rocznego wynagrodzenia. Uważacie, że to mało?!
2
bigi 2017-03-29 09:35
Chyba masz z matematyką problem, bonusy zostały przyznane ale w żadnym wypadku nie w wysokości 10%. Kolejną sprawą jest to, że został ci przyznany w tamtym tygodniu co nie jest realne. Bonus w tym roku oscyluje w granicach 2% rocznego wynagrodzenia i obejmuje wszystkich pracowników. Albo jesteś trollem albo po prostu idiotą.
1
Nick Carter z Bekstreet Boys 2017-03-29 10:37
Dajcie juz ludzie spokój z tymi bonusami. W kazdej innej firmie takie akcje odchodza, ze firma nie osiaga swoich celów i obcina kase dla pracowników. Dlaczego w IAG mialoby byc inaczej? Firma nie zareagowala na zmiany na rynku i przeszacowala swoje zyski. Przeciez juz na poczatku roku bylo jasne, ze te targety sa tak wysrubowane., ze nie ma opcji je spelnic. To ze nie bedzie tego bonusa kazdy z nas wiedzial juz od jakiegos czasu, czy na prawde wszystkich to tak bardzo zaskoczylo????. Poza tym jak ktos tam napisal jeszcze nie wszyscy dostali komunikacje w tej sprawie, wiec nie ma co sie eksytowac. Trzeba sie zabierac za szukanie nowej pracy a nie biadolic.
4
Zostaw swoją opinię o IAG GBS POLAND Sp. z o.o. - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie IAG GBS POLAND Sp. z o.o.