NEONET S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy NEONET S.A.

Hhd
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie dla czego każdy starszy sprzedawca ma inną podstawę?

X
Pracownik
@Pracownik

Ponieważ ma wyższe stanowisko i umiejętności , jednakże podstawa SDK to minimalna krajowa . Czyli podstawa jaką winien mieć DK albo MDK Jeżeli od SDK wymaga się stażu pracy i min pół roku pierwszej lub drugiej klasy to oferować minimalną w podstawie to świetna motywacja naprawdę ....

Wacek
Pracownik
@Pracownik

Nie tylko podstawę.... Zerknijcie na swoje paski czy wszystko się zgadza. Aj szkoda gadać ale i 48zł miesięcznie jak opitolą to też dużo.

Ex SDK
Były pracownik
@Pracownik

Już Ci tłumaczę: Rzucasz wypowiedzenie umowy o pracy. Jeżeli kierownik/RKS Cię lubią, (usunięte przez administratora) i dostajesz podwyżkę. Jeżeli Cię natomiast nie lubią, albo mają w... wiadomo gdzie, za miesiąc/trzy miesiące cieszysz się wolnością od tej "firmy" ;)

SDK
Pracownik
@Pracownik

Nie starszy sprzedawca a starszy doradca klienta. Na wysokość podstawy składa się wiele czynników. Niektórych otrzymanie wyższej podstawy eliminują np. błędy ortograficzne. Kolego Pracownik " dlaczego" piszemy razem. Proponuję korepetycje z języka polskiego z czwartej klasy szkoły podstawowej - i pewnie wiele innych. Niestety tak dobrze wykształconych i pretensjonalnych pracowników zatrudnia Neonet.

3
Bartek
Pracownik
@SDK

Ty Poliglota nie musisz nikogo obrazać ani uswiadamiać w kwestiach ortograficznych. Pomylić się każdy ma prawo.

2
Cooooo?
Pracownik
 Pytanie
@Ex SDK

Serio? Dlatego nigdy sdk nie potwierdzi swojej podstawy. Bo ciotka wujek starszy brat czy kto inny załatwili... Żenada

Erg
Pracownik
@SDK

Do poprawiacza -Użycie wyrażenia "pretensjonalny pracownik" niewiele ma wspólnego z poprawnością językową. Za sjp PWN: pretensjonalny 1. «zachowujący się sztucznie, krygujący się» 2. «zbyt wyszukany, świadczący o złym guście»

DK
Pracownik
@SDK

Ty lingwista na wodzy trzymaj swoje nawyki , z taką kulturą to do chlewa świnią pasze nosić . Nauczyciel języka z ciebie żaden , więc zamiast słać głupie uwagi to lepiej polis nasprzedawaj . A jak się nie podoba to nie czytaj . A zaraz zaraz na jednym z salonów pracuje brat regionalnego jako SDK , też ponoć taki przemądrzały , co nosi wyżej (usunięte przez administratora) niż głowę . Do kierownika się rzuca i twierdzi że jest nie do ruszenia ... co ten nepotyzm robi z ludźmi

2
Maniek za parę baniek
Były pracownik
@SDK

Jak ktoś robi błędy ortograficzne, to może być kierownikiem sklepu (a nawet dwóch sklepów) gdzieś tam na Pomorzu. SDK błędów robić nie może.

Loinless
Kandydat
@X

Najlepsze jest to że możesz mieć nawet 12 lat doświadczenia a i tak zaczynasz od najniższego szczebla i czujesz się jakbys zaczynał jako żółtodziób a masz większą wiedzę niż cały sklep

CuandoCantoMiCancionMariachi
Pracownik
 Pytanie

Kto biegał dziś z dr po Pałacu Kultury?

X
Pracownik
 Pytanie

I jak tam cyrki z wentylatorami ? Tasiemki równiutko ? ..... Wszystko wedle wzorca bo brak akceptacji ? Cały czas się zastanawiam kto na takie pomysły wpada i jakie ma kwalifikacje .... A jutro ubierzemy kolorowe peruki i takie czerwone okrągłe nosy i będziemy wizualnie zachęcać klientów do zakupu tych wentylatorów ustawionych wedle wzorca i dyrektywy ..... oczywiście marki własnej na pierwszym miejscu , są jest na wejściu, mają tasiemki i klient tylko ich pragnie nad życie . Moim zdaniem wystarczyło dać zadanie pt : Ustawcie wyspę z wentylatorami, w widocznym miejscu , markę własną ustawcie w pierwszej kolejności .

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalna rozmowa

Pytania

Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
DlaczEgo
Pracownik
 Pytanie

Witam czy to normalne już w tej firmie że ludzie pracują po znajomosciach/spowinowaceniach?... Coś jest nie hallo jak ludzie na wyższych stanowiskach w sklepie są ze sobą związani... Jako były pracownik mogę powiedzieć śmiało że przez coś takiego ludzie będą się zwalniać i zwalniać i zwalniać...

1
Meeh
Były pracownik
@DlaczEgo

(usunięte przez administratora)

GN za 29
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Leon
Były pracownik
 Pytanie

Dlaczego klienci odchodzą? 1. Pandemia. Ludzie nauczyli się robić zakupy przez internet. I zobaczyli, że jest to wygodne i łatwe. 2. Klient naciągnięty w sklepie stacjonarnym na raty "nie-zero-procent", dodatkową gwarancję, która nie działa, zbędne usługi instalacyjne - taki klient jak zobaczy żew sklepie internetowym (a prędzej, czy później zobaczy) raty zero są bez żadnej łaski, Że nie musi brać gwarancji, usług itp. i że kurier bezpłatnie dowiezie i nawet wniesie... Taki klient nie wróci do sklepu stacjonarnego. Chyba tylko po to, żeby popatrzeć. A mało mieliście takich sytuacji, że klient wypytał o wszystko, łącznie z jazdą próbną, a na koniec stwierdził że zamówi przez internet?

1
2klasa
Pracownik
 Pytanie

Jeśli ludzie premią nie dobijają do najniższej to pojawia się pytanie: jaką oni mają mieć motywację do robienia psów skoro i tak nikt im niczego nie utnie? Nie wiem czemu mają służyć dzialania firmy w wynagradzaniu pracownikow ale jeśli w tym, by przeksztalcić salony w punkty odbiorów zsów to jestescie na najleszej drodze. Poziom dk zatrudnianych teraz a tych sprzed kilku lat to niebo a ziemia. Jeszcze chwila i nikt ogarnięty tu nie zostanie, bo sam planów nie zrobi a zarobi lepiej gdzie indziej. Z ciekawością będę się przyglądąc gdzie ta firma będzię za kilka lat, bo sama naprawdę nie potrafię pojąć jaki jest wasz cel w wyzbywaniu się doswiadczonych pracowników. Ci, którzy zdecydują się na pracę za te pieniądze na pewno wam planów nie zrobią, bo widzę jaki jest ich poziom.

Masaj
Pracownik
 Pytanie

Przecież masz na umowie warunki pracy i nikt bez twojej zgody tego nie może zmienić, to nie jest bajkolandia - w handlu od wieków było ciśnienie na plany, wyniki, rywalizacja, co ty myślisz stary że jak pójdziesz do innej firmy nie będzie ciśnienia? Nie czaje tematu, jak komuś nie pasuje handel to rezygnuje a nie płacze i narzeka na firmę które nie jest jego, jeszcze w czwartki radośnie róznosi ceny a do dr biega zadowolony i szczęśliwy udając że jest idealnie jednak na forum internetowym pisze bzdury skończy się tak jak kiedyś że zainteresują się tymi komentarzami jak już tego nie zrobili i będzie płacz że nie ma roboty, największy tych którzy tutaj pisali bzdury, widzę temat jak przyjedzie góra nikt nie narzeka wszyscy biegają jak z motorkiem w D, uśmiechając się i obsługując na 300% jednak jak już przyjdzie możliwość anonimowej wypowiedzi to wszyscy mądrzy, jest kontakt do dr to można dzwonić i pisać, ale jak widać wszystkim brakuje odwagi i wola wylewać swoje żale na forum

6
Olo
Pracownik
 Pytanie
@Masaj

Ja mam (usunięte przez administratora) i nie będę sprzedawał żadnych GN i TT , raty też piszę w czerwonej.........i co mi zrobią? (usunięte przez administratora) mogą....

Bzdury ? Chyba nie
Pracownik
 Pytanie
@Masaj

A co To zmieni że powiesz dyrektorowi że (usunięte przez administratora)firma płaci. podejrzewam że nic , sytuacji i tak nie zmieni na lepsze . Co do warunków to również tu jest cwano rozegrane generalnie . Tak w handlu było ciśnienie na sprzedaż jednakże za to były pieniądze . Dwa chyba inaczej interpretujemy słowo handel bo to co się wyprawia to bym nie nazwał handlem a innym słowem . Powiem więcej to co się odwala to doskonały temat dla dziennikarza śledczego . I jak to określiłeś praca w handlu nie pasuje , nie , bo specyfika pracy w handlu jest natomiast tu jest brak zapłaty adekwatnie do powierzonych obowiązków . Trzy podpisywałem zakres obowiązków i inną stawkę za punkt ! Gdzie to jest ? Gdzie minimalna na umowie ? Za to jest mus sprzedaży KK , CA i procentu GN od SDA . A Czeka w kolejce plan na leasing Pracuje się dla pieniędzy nie dla samej pracy chyba że Ty pracujesz dla idei . I Jakie bzdury ? w większości w tym wypadku co piszą to prawda więc . I zamiast ścigać za wpisy opisujące prawdę to polecam zacząć płacić godziwie doradom klienta bo obowiązków i planów cyklicznie przybywa a wypłaty ubywa . A I jeszcze jedno Nikt ci nie da tyle ile ta firma ci obieca ... tylko że te góry ze złota to co najwyżej wydmy w Łebie .

Rover
Kandydat
 Pytanie

Miałem iść do neonetu ale kolega powiedział że niby nie mogę się zwolnić i isc do konkurencji pracować bo jest zakaz ?

2
Mozesz
Były pracownik
@Rover

By mógł działać zakaz konkurencji to Neonet musiałby płacić Ci conajmniej 25% ostatniej pensji przez cały okres obowiązywania zakazu konkurencji. A nie płaci. Także na spokojnie idziesz do konkurencji.

Były doradca...
Były pracownik
 Pytanie

Powiem wam że jak przychodziłem do firmy to zasady jeszcze były znośne. Od roku czy może dwóch system pracy oraz płacy zmieniał się kilkakrotnie. Zacznijmy może od faktu że firma co jakiś czas zmniejszała nam grosz za punkt co skutkuje spadkiem pensji Jakiś czas temu kolejna obniżka bo przecież firma nie ma zysków.... hajs z tarczy wzięła ale pracowników ma daleko gdzieś. Wymagania poszły w górę , w tym miesiącu kładziemy nacisk na jakieś konwersje bo przecież nie podchodzimy do klientów tylko jak wytłumaczyć fakt że może wejść 20 osób "ja tylko oglądam" tym baranom z góry?? Kiedyś usłyszałem od rksa "Jak to klient nie chciał?? Nie kupuje tego, jak klient wchodzi to przecież wchodzi żeby coś kupić" no fakt klient wchodzi zakupić baterie do wagi to ma wyjść z całą zabudową i telewizorem 75 calowym. Banda (usunięte przez administratora) nic więcej. Kierownicy sklepów to takie typowe marionetki... co im powiedzą to mają robić bo jak nie to wypad a że to typowi nieudacznicy to boją się że nie znajdą innej pracy i kurczowo trzymają się neonetu. "Rks nakazał to tak będę robić !!" Nacisk na sprzedawanie gwarancji to jest w ogóle sprawa patologiczna. Każdy dobrze wie że te Gwarancje to jedna wielka bujda. Sprzedawanie Gn za 29zł do towaru o wartości 60zł to jest kpina z samego siebie. Pozdrawiam wszystkich sprzedających Gn za 29zł. Nie wstyd wam robić z ludzi (usunięte przez administratora) za 1zł brutto - 15% ps jak nie wyrobicie?? Magazyniera nie ma więc każdy cyklicznie dostawę przyjmuje = mniejsza sprzedaż na sklepie bo siedzisz na magazynie. Sprzątanie sklepu , wywalanie towaru , zabezpieczanie go , robienie cenówek też czas zabiera. Jakieś plany naprawcze ^^ bo przecież góra nie rozumie że przy mniejszym ruchu może być 1 klient na 5 sprzedawców czyli jednemu się uda a reszta plan naprawczy?? Jak w ogóle można proponować ludziom 2300-2450zł brutto?? Przychodzi taki gość czy kobieta do pracy z myślą o zarobku a po 2 tygodniach widzi że ruch jest fatalny i już sobie zdaje sprawę że (usunięte przez administratora) zarobi. A jak zarobi to Ps obetnie ^^ System robi z pracownika typowego niewolnika. Zamiast wywalić te sztuczne stanowiska w centrali i dać ludziom większą podstawę co wpłynie na pozytywne nastawienie to wolą trzymać wykształciuchów od niczego. Omawianie wyników z pracownikami i dobitne dopytywanie " no czemu się nie udało"?? najbardziej rozbawia mnie zatrudnianie nowego pracownika i jego szkolenie. Kierownik który ma być o zarządzania sklepem ma praktycznie wszystko daleko w (usunięte przez administratora) Poza czytaniem maili to chyba nic więcej nie umie. Pracownik nie jest nauczony podstawowych rzeczy. Sprzedawać nie umie bo kto ma mu wytłumaczyć?? Inkasa nie zrobi bo ktoś go uczył?? Koszulki pracownicze ^^ to jest cyrk. Dziurawe, sprane no ale przecież chodzić można. Góra nie wie że wygląd pracownika jest wizytówką sklepu?? Byłem kiedyś jako typowy klient już po zwolnieniu się w jednym z salonów Neonetu i wiecie co zobaczyłem?? Kierownika który miał rozdartą koszulkę i wyglądał jak bezdomny , obstawiam że to wynik pracy pod naciskiem. Z całym szacunkiem dla każdego doradcy bo też nim byłem uciekajcie z Neonetu póki macie szanse gdyż firma idzie ku upadkowi. Wątpię że kiedykolwiek wstanie z ziemi , w tym systemie płacowym i zarządzania nie ma szans na nic pozytywnego. Drodzy kierownicy... trzymajcie z pracownikami bo Neonet to nie koniec świata i waszych możliwości a posiadanie kiepskich relacji z pracownikami też niczego sensownego nie przyniesie tylko same straty w postaci wyników. Ruszcie te swoje (usunięte przez administratora) zza laptopa i pracujcie z nimi na sklepie i magazynie zaczynając od prostych rzeczy typu wyniesienie towaru czy roznoszenie cen. Pozdrawiam

Były doradca...
Były pracownik
 Pytanie

Powiem wam że jak przychodziłem do firmy to zasady jeszcze były znośne. Od roku czy może dwóch system pracy oraz płacy zmieniał się kilkakrotnie. Zacznijmy może od faktu że firma co jakiś czas zmniejszała nam grosz za punkt co skutkuje spadkiem pensji Jakiś czas temu kolejna obniżka bo przecież firma nie ma zysków.... hajs z tarczy wzięła ale pracowników ma daleko gdzieś. Wymagania poszły w górę , w tym miesiącu kładziemy nacisk na jakieś konwersje bo przecież nie podchodzimy do klientów tylko jak wytłumaczyć fakt że może wejść 20 osób "ja tylko oglądam" tym baranom z góry?? Kiedyś usłyszałem od rksa "Jak to klient nie chciał?? Nie kupuje tego, jak klient wchodzi to przecież wchodzi żeby coś kupić" no fakt klient wchodzi zakupić baterie do wagi to ma wyjść z całą zabudową i telewizorem 75 calowym. Banda (usunięte przez administratora) nic więcej. Kierownicy sklepów to takie typowe marionetki... co im powiedzą to mają robić bo jak nie to wypad a że to typowi nieudacznicy to boją się że nie znajdą innej pracy i kurczowo trzymają się neonetu. "Rks nakazał to tak będę robić !!" Nacisk na sprzedawanie gwarancji to jest w ogóle sprawa patologiczna. Każdy dobrze wie że te Gwarancje to jedna wielka bujda. Sprzedawanie Gn za 29zł do towaru o wartości 60zł to jest kpina z samego siebie. Pozdrawiam wszystkich sprzedających Gn za 29zł. Nie wstyd wam robić z ludzi (usunięte przez administratora) za 1zł brutto - 15% ps jak nie wyrobicie?? Magazyniera nie ma więc każdy cyklicznie dostawę przyjmuje = mniejsza sprzedaż na sklepie bo siedzisz na magazynie. Sprzątanie sklepu , wywalanie towaru , zabezpieczanie go , robienie cenówek też czas zabiera. Jakieś plany naprawcze ^^ bo przecież góra nie rozumie że przy mniejszym ruchu może być 1 klient na 5 sprzedawców czyli jednemu się uda a reszta plan naprawczy?? Jak w ogóle można proponować ludziom 2300-2450zł brutto?? Przychodzi taki gość czy kobieta do pracy z myślą o zarobku a po 2 tygodniach widzi że ruch jest fatalny i już sobie zdaje sprawę że (usunięte przez administratora) zarobi. A jak zarobi to Ps obetnie ^^ System robi z pracownika typowego (usunięte przez administratora). Zamiast wywalić te sztuczne stanowiska w centrali i dać ludziom większą podstawę co wpłynie na pozytywne nastawienie to wolą trzymać wykształciuchów od niczego. Omawianie wyników z pracownikami i dobitne dopytywanie " no czemu się nie udało"?? najbardziej rozbawia mnie zatrudnianie nowego pracownika i jego szkolenie. Kierownik który ma być o zarządzania sklepem ma praktycznie wszystko daleko w (usunięte przez administratora) Poza czytaniem maili to chyba nic więcej nie umie. Pracownik nie jest nauczony podstawowych rzeczy. Sprzedawać nie umie bo kto ma mu wytłumaczyć?? Inkasa nie zrobi bo ktoś go uczył?? Koszulki pracownicze ^^ to jest cyrk. Dziurawe, sprane no ale przecież chodzić można. Góra nie wie że wygląd pracownika jest wizytówką sklepu?? Byłem kiedyś jako typowy klient już po zwolnieniu się w jednym z salonów Neonetu i wiecie co zobaczyłem?? Kierownika który miał rozdartą koszulkę i wyglądał jak bezdomny , obstawiam że to wynik pracy pod naciskiem. Z całym szacunkiem dla każdego doradcy bo też nim byłem uciekajcie z Neonetu póki macie szanse gdyż firma idzie ku upadkowi. Wątpię że kiedykolwiek wstanie z ziemi , w tym systemie płacowym i zarządzania nie ma szans na nic pozytywnego. Drodzy kierownicy... trzymajcie z pracownikami bo Neonet to nie koniec świata i waszych możliwości a posiadanie kiepskich relacji z pracownikami też niczego sensownego nie przyniesie tylko same straty w postaci wyników. Ruszcie te swoje (usunięte przez administratora) zza laptopa i pracujcie z nimi na sklepie i magazynie zaczynając od prostych rzeczy typu wyniesienie towaru czy roznoszenie cen. Pozdrawiam

Obcinka za PS'y dla POZI
Pracownik
 Pytanie

Czy komuś jeszcze za marzec obcięli premię za PS'y, pomimo, że sklep do 19.03 szedł z wynikiem na ponad 100%???

1
SDK
Pracownik
@Obcinka za PS'y dla POZI

Tak. Ale podobno obizyli. A obniżyli tyle żeby i tak było że nie zrobione.

Kierownicy nie mają zabierane
Pracownik
@SDK

Za PS, firma nie jest zła. Nie chce się robić to.. papier nikt nikogo nie trzyma na siłę, u mnie w sklepie ludzie są zadowoleni - gdyby bylo tak wspaniale to wszyscy by poszli

6
pracownik na wypowiedzeniu
Pracownik
 Pytanie

Pytanko: Czy nieroby i niedorozwoje z centrali, regionalni kretyni sprzedaży też pracuja za 2600 brutto i mają dopełnienie do najniższej?? czy tylko doradcy którzy tak naprawde utrzymują cały ten bajzel??

4
Neymar z Neonetu
Pracownik
@pracownik na wypowiedzeniu

Jest w tym cyrku ciagle wielu doradców którym zależy na obsłudze klienta i dążeniu do celów, na których firma osiągnęła szczyt możliwości. Niestety aktualna polityka firmy to nic innego (usunięte przez administratora)w podziękowaniu za wiele lat pracy

1
Tabelka EXEL
Pracownik
@Neymar z Neonetu

Prosta sprawa , jeżeli praca jest dobra to pracownikowi przez myśl nie przejdzie by ją zmieniać. W takiej pracy pracownik stara się i jest nie przekupny przez chociażby konkurencję czy inną firmę . Nie chodzi o to by pracodawca nie miał wymagań , przeciwnie niech ma tylko za tymi wymaganiami powinny stać adekwatne pieniądze . Systemem złodziejskim polegającym na jak największych cięciach na dole , nasyłaniu TK , oraz cyklicznym obcinaniu premii daleko nikt nie zajedzie . Nie tylko klienci są bardziej świadomi , również pracownicy a że to jest to handel to liczyć potrafią . Chcę zarabiać pieniążki nie dostawać socjal . Przypomnę ,że jak zatrudniałem się była stawka 13 groszy za punkt po zrobieniu planu 26 . Kolejny punkt chociaż sklep byłby ze złota to nie da rady bo nie wytrzyma konkurencji z i tu uwaga własnej strony konkretnie internetowej . Więcej żąda się by proponować zakup telefonu poprzez stronę gdzie jest tańszy . Zrobisz GNC zleci ci z punktów . Trzy na każdą rzecz czekasz , aż góra litość okaże i łaskawie da lub pochyli się nad twoją sprawą za to ty musisz już teraz zaraz podjąć działania . Cztery tłumaczenia i tabelki - Pewne rzeczy są odrealnione a góra pokazuje chyba tylko po to by pokazać ,że coś robią by tłumaczyć się przed panem Markiem, że tu słaby wynik i , że jakieś kroki podjęli chodź nie udolne . (usunięte przez administratora)- nie potrzebujesz Pan tylu ludzi w zarządzie czy centrali bo to bardziej właściwe słowo bo tracisz pieniądze na ludzi którzy za gruby hajs stwierdzają że laptopy mamy krzywo albo , że disajn się nie podoba i trzeba zmieniać . Więcej niektórzy rzekomo specjaliści logistyki nie potrafią kuriera ogarnąć zamiast tego potrafią słać mejle z pretensjami . Kierownicy dwoją się i troją by był robiony wynik , by było ok by zespół był stabilny na próżno , obecnie nie mają już czym motywować ludzi . Osobiście uważam że mam najlepszego kierownika z całej mojej historii zawodowej jednakże i tu nie da rady bo co z tego ,że osoba wysoce kompetentna jak wyżej barany pracują . Prawda jest taka , że kierownikom też zabierają też mają do nich pretensje o wszystko i nie dziwię się że próbując mieć chociaż chwilę spokoju dają pewne rzeczy pracownikom. Jak się ludzi nie szanuje to się ludzi traci prosta zależność i mowa tu o górze , nie o poziomie kierownictwa . Mówi się , że my mamy obowiązek to zacznijmy od podstawy my nie mamy nawet minimalnej na umowie i dymamy pół miesiąca za darmo by do minimalnej dopełnić . Skoro wy udajecie że płacicie to my udajemy , że pracujemy , a mogło być inaczej ..... I nie piszę tego by was pomawiać by robić złośliwie piszę do przemyślenia by ktoś się w końcu puknął w głowę i zaczął naprawiać sytuację .

1
Tusk
Inne
 Pytanie

Od razu napiszę że nie jestem związany w żaden sposób z firmą ale od jakiegoś czasu w wypowiedziach zauważyłem jedną ciekawą powtarzająca się kwestię, mianowicie: z wypowiedzi pracowników wynika że firma prawdopodobnie otrzymała olbrzymie dofinansowanie z tarczy a teraz obniża celowo premie pracownikom żeby sami rzucali pracę bo firma sama nie może zwolnić pracownika ponieważ musiała by oddać udzielone wsparcie finansowe ? Jeżeli tak jest to wcale to dobrze nie świadczy o firmie oraz że prawdopodobnie sytuacja finansowa firmy nie jest dobra.

Egon
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) obiecał mi awans na RKSa. Czekam już 3 lata. Co robić? Jak żyć?

Ktoś
Pracownik
@Egon

Niestety awans w lipcu otrzymał (usunięte przez administratora)

MiniRKS
Były pracownik
 Pytanie
@Egon

Tobie też obiecał? Dziad.

4
Egon
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Jaki lepszy? Ja jestem najlepszym KaeSem w całym regionie IV.

Ktoś
Pracownik
@Egon

(usunięte przez administratora) on Lepije informował dyrektora o wszystkim i o wszystkich ????????

Deob
Były pracownik
 Pytanie

A Adamek wysyła jeszcze w soboty kretyńskie maile motywujące do kierowników?

Energia
Pracownik
@Deob

No raczej że wysyła ????

:)
Pracownik
 Pytanie

Chcecie wkurwic firmę i się ? Wejdziecie na stronę sudop.uokik.gov.pl i sprawdzicie po nipie ile kasy wzięła na nas nasza firma Dodatkowo to ze to my rzucamy papierami to idziemy im na rękę bo oni wzięli na nas kasę i NAS zwolnić nie mogą, ponieważ stracę pieniądze z tarczy, dlatego wszystko nam obowizaja, im ma się zgadzać sztuka ludzi i obojętnie czy będzie pracownik z wieloletnim stażem czy swiezak

ZlanyPotem
Pracownik
 Pytanie

Jak mi kierownikowi sklepu Neonet, regionalny kierownik wyjeżdża z tekstem, że ucina premie mi i wszystkim moim pracownikom, bo mu też zabrali w ostatniej chwili, bo dyrektora też osxukali to pytam: jak jeszcze mam motywowac tych najmniej zarabiających doradców??? Nowi przyjdą, popracują, obudzą się po 3-6 miesiącach, że obiecana premia jest zabierana i przyjdą następni, a firma swoje zarobi ta lewackich bezrobotnych. Mamy dość, wypowiadamy odpowiedzialność materialną i za miesiąc nowa załoga. Pozdrowiam skrzeczącą Ewkę...

Myśliciel
Były pracownik
 Pytanie
@ZlanyPotem

Lewackich bezrobotnych?

4
Wykształciuch
Inne
 Pytanie

OSTRZEGAM przed kupnem czegokolwiek w tym sklepie. Nie tylko wcisną wadliwy towar to jeszcze kpią z klienta .Wielokrotne reklamacje mailem i na infolinię są ignorowane. Poza nadaniem sprawie numeru ,nic więcej nie uzyskasz. Raz reklamacja jest uznana a ostatecznie nie . Dodatkowo zasłaniają się tym,że nie wchodzą w rozstrzyganie sporów konsumenckich poza drogą sądową. Może pozew zbiorowy coś by zmienił ?

7

Pracodawca

@Wykształciuch

Poprosimy o podanie numeru reklamacji w komentarzu, postaramy się pomóc.

Marta
Pracownik
@NEONET S.A.

Mnie jakiś czas temu Państwa Pracownik, zakosił bon na następne zakupy który należał się do sporego zakupu sprzetu. Gdyby nie fakt że mąż wrócił do sklepu i słyszał rozmowę pracowników którzy się chwalili tym ile kto zabrał bonów to by nie było tematu. Chłopak prosił aby nie dzwonić na infolinie i oddał pieniądze ze swojej kieszeni ale z tego co słyszał mąż robi się tak pewnie w każdym sklepie. Nie mieści mi się w głowie takie podejście pracownika do klienta.. Tym bardziej że koleżanka miała podobny problem.

1
Też ze stażem
Pracownik
@Marta

No to trzeba być ładnym matołem żeby dla tych kilku groszy ryzykować robotę. Bony na szczęście na razie się skończyły bo były totalnym nieporozumieniem.

3
Pracownik
Pracownik
@Marta

Pani wrzuciła wszystkich pracowników sieci Neonet do jednego worka, są pracownicy uczciwi i w tym momencie uraziła Pani mnie i moich kolegów z pracy, nie pozdrawiam.

Pracownik
Pracownik

No tak tak ????????

Byłem
Pracownik
@Też ze stażem

Bez urazy ale sami tacy zostali w tej firmie :) Pracowałem w tej firmie lata i wszyscy którzy mieli coś oleju w głowie dawo znikneli, zostały osoby które nie potrafią sobie radzić ma rynku pracy, będą do upadłego narzekać na firme, pisać tutaj bzdury a do RKS i DR skakać opowiadając ile to gn, ui czy pg będą sprzedać

2
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Cała ta firma działa na zasadzie takiej jak działa od cemtrali do sklepów, ten kto tutaj pracuje nie sprzedaje zadowolenia a to co chce firma, co ty piszesz za głupoty? Kto w tym sklepie nie wciska i nie mówi każdemu klientowi o przedłużonej gwarancji przy każdym zakupie? Największa prowizja jest z tych gwarancji więc to się wciska

Wykształciuch
Inne
@NEONET S.A.

Nr.reklamacji 01S / 004020 / 2021 podawano wielokrotnie w kolejnych interwencjach. Jedną z nich uznano, ale nic nie zrobiono poza deklaracją naprawy .Po ostatnim monicie,NEONET nie uznaje reklamacji ( 25 .03.2021 r. ) tłumacząc,że towar jest zgodny z umową , jego właściwości odpowiadają informacjom na oznakowaniu i w reklamie,oraz posiada wszystkie funkcje przynależne do tego modelu i może być w pełni wykorzystany do celu do którego został przeznaczony. U uzasadnieniu odmowy podane są nr. reklamowanej przeze mnie kuchenki tzn. nr zamówienia 511 986 12 oraz model EK I54 95 30X. Zgadza się moje nazwisko,adres ale odpowiedż skierowana jest na reklamację nr 01S / 011350 /2021. To,że nie można używać piekarnika bo w jednym rogu pali a w przeciwległym nie dopieka nie jest dla NEONET podstawą do uznania reklamacji.

3
Maciej
Pracownik
@Byłem

Być może za cienki w uszach byłeś aby przyswoić sobie wiedzę na temat handlu i dodatkowo byłeś zakompleksioną trusią która nie potrafi się przebić do klienta dlatego tak oczerniasz innych i stawiasz wszystko w złym świetle. Ja jestem w tej firmie od wielu lat i nie jestem pracownikiem Centrali, jestem normalnym żukiem gnojownikiem jakich wiele. Owszem okres na handel nie jest ciekawy ale sorry nikt na złotej tacy tobie nie poda przepięknej wypłaty za siedzenie z nosem w telefonie. Nie mogę powiedzieć złego słowa ani dobrego na aktualną politykę firmy wiedząc bardzo dobre co aktualnie dzieje się na rynku pracy, a pitolenie że w Mex czy gdzie indziej jest 100 razy lepiej to stek bzdur !!

11
1234t
Pracownik
@Też ze stażem

Bony to jedna z najgorszych promocji dla pracowników - tysiąc list, dwa tysiące wykluczeń, paranoja. Klient też woli inne promocje, bo zamiast sie cieszyć z bonifikaty to się tylko (usunięte przez administratora)że dopiero szósty czajnik da sie kupić a smartfon to praktycznie 1 na 100.

Leon
Były pracownik
@1234t

Bony to jedna z najlepszych promocji dla doradców. Przynajmniej można do podstawy dorobić... ;)

Pjoter
Pracownik
@Pracownik

Prowizja po (usunięte przez administratora) się należy. Teraz z tej za 29 jest całe 85 groszy BRUTTO o ile jeszcze nie zabiorą tych 15% za PS....

Też ze stażem
Pracownik
 Pytanie

I na co je wykorzystyjucie przy tylu wykluczeniach? Mało zarabiasz? Zmień pracę ale nie okradają klientów. Bon w czasie promocji należy im się jak psu buda.

Leon
Były pracownik
@Też ze stażem

Bon w czasie promocji należy się klientowi jak minimalne wynagrodzenie na umowie dla doradcy ;)

Promocja Majowa!!!
Pracownik
@Wykształciuch

GANG ŚWIEŻAKÓW

Promocja Majowa!!!
Pracownik
 Pytanie
@Wykształciuch

Drogi Kliencie!!! Masz dość tych samych twarzy w twoim osiedlowym sklepie RTV-AGD??? Nudzi Ciebie fachowa pomoc i doradztwo kompleksowe w zakupie swoich wymarzonych towarów? Nie chcesz już rozmawiać z osobami mającymi wiedzę i umiejętności aby spełniać Twoje oczekiwania? Sam chcesz się zagłębiać w tajniki nowych technologii i rozwiązywać problemy z instalacją swojego nowego nabytku? Tylko u nas!!! Spełnij swoje marzenia, a pomoże Ci nasz GANG ŚWIEŻAKÓW!!! MEEEEEGA PROMOCJAAAAAA!!!!!! NEONETOWE ŚWIEŻAKI!!! ZACZYNAMY JUŻ MAJA!!! - Gang Świeżaków??? Co to takiego??? Tylko w sieci NEONET masz pewność, że przy każdych odwiedzinach zobaczysz całkiem nową twarz!!! Tak, tylko u nas co miesięczna rotacja pracownicza!!! Jesteśmy liderem na rynku w zatrudnianiu!!! Nowe twarze i nowe historie do opowiedzenia! Chcesz kupić Lodówkę 4K z bugulatorem??? Możesz to zrobić tylko u nas!!! Nasze tanie Świeżaki zapewnią Ci rozrywkę długie godziny!!! -A co one potrafią??? Miesięczniak Witek jest mistrzem siadzie półotwartym na krześle. Świeżaczek Wiolla jest specjalistką od facebooka. Jej zwinne palce w rekordowym czasie piszą wiadomości. Radek jest już z nami 2 miesiąc i trenuje survival między lodówkami. Adam jest jednym z najlepszych!!! Potrafi wypić litr gumisiowego soku i stać prosto. Mamy też innych. Musisz się spieszyć aby poznać ich wszystkich!!! OFERTA OGRANICZONA CZASOWO!!! NIE ZWLEKAJ!!! DZIĘKI ŚWIEŻAKOM TWOJE ŻYCIE NABIERZE BARW!!! MAJOWY GANG ŚWIEŻAKOWY W NEONET JUŻ NADCHODZI!!! PAMIETAJ!!! NIKT NIE ZROBI CI TAK DOBRZE JAK TY SAM!!!

Promocja Majowa!!!
Pracownik
 Pytanie

Drogi Kliencie!!! Masz dość tych samych twarzy w twoim osiedlowym sklepie RTV-AGD??? Nudzi Ciebie fachowa pomoc i doradztwo kompleksowe w zakupie swoich wymarzonych towarów? Nie chcesz już rozmawiać z osobami mającymi wiedzę i umiejętności aby spełniać Twoje oczekiwania? Sam chcesz się zagłębiać w tajniki nowych technologii i rozwiązywać problemy z instalacją swojego nowego nabytku? Tylko u nas!!! Spełnij swoje marzenia, a pomoże Ci nasz GANG ŚWIEŻAKÓW!!! MEEEEEGA PROMOCJAAAAAA!!!!!! NEONETOWE ŚWIEŻAKI!!! ZACZYNAMY JUŻ MAJA!!! - Gang Świeżaków??? Co to takiego??? Tylko w sieci NEONET masz pewność, że przy każdych odwiedzinach zobaczysz całkiem nową twarz!!! Tak, tylko u nas co miesięczna rotacja pracownicza!!! Jesteśmy liderem na rynku w zatrudnianiu!!! Nowe twarze i nowe historie do opowiedzenia! Chcesz kupić Lodówkę 4K z bugulatorem??? Możesz to zrobić tylko u nas!!! Nasze tanie Świeżaki zapewnią Ci rozrywkę długie godziny!!! -A co one potrafią??? Miesięczniak Witek jest mistrzem siadzie półotwartym na krześle. Świeżaczek Wiolla jest specjalistką od facebooka. Jej zwinne palce w rekordowym czasie piszą wiadomości. Radek jest już z nami 2 miesiąc i trenuje survival między lodówkami. Adam jest jednym z najlepszych!!! Potrafi wypić litr gumisiowego soku i stać prosto. Mamy też innych. Musisz się spieszyć aby poznać ich wszystkich!!! OFERTA OGRANICZONA CZASOWO!!! NIE ZWLEKAJ!!! DZIĘKI ŚWIEŻAKOM TWOJE ŻYCIE NABIERZE BARW!!! MAJOWY GANG ŚWIEŻAKOWY W NEONET JUŻ NADCHODZI!!! PAMIETAJ!!! NIKT NIE ZROBI CI TAK DOBRZE JAK TY SAM!!!

Zostaw merytoryczną opinię o NEONET S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
NEONET S.A.
Przejdź do nowych opinii