Zatrudniają ludzi niby na Orange a okazuje się że pracy na Orange nie ma i masz być fizycznym i iść na magazyn, pomagać na kasie, sprzątać, chodzić po hali, swego czasu chcieli żeby podchodzić do ludzi i pytać czy nie chcą Orange bo wtedy dostaną produkt taniej np. Klienta ogląda maszynkę do golenia to masz jej zaoferować abonament internetowy żeby mogła mieć taniej golarke (akwizycja w chamskim wydaniu), oczywiście żaden normalny pracownik tego nie robił bo to głupie ale chcieli żebyśmy tak robili. Kontakt z kierowniczką utrudniony bo ciągle jej nie ma albo ma ważniejsze rzeczy na głowie niż pracownik. Jak już skończysz co Ci kazali to marudzą że się nic nie robi bo nawet jak Ci nic nie każą to sam se masz znaleźć robotę, sory ale jestem prosty chłop i mnie trzeba powiedzieć co zrobić to zrobię a nie się czepiać że siedzę skoro nie wiem co robić a swoje zrobiłem, no ale jak inni widzą że człowiek sobie odpocznie na chwilę to źle bo ma ciągle coś robić, byle głośniej i na pokaz byle "ukochane" towarzystwo się oczepiło bo każdy dla każdego kierownikiem i patrzy na ręce czy przypadkiem się na sekundę nie zobaczysz na telefon bo w tym czasie już można było papiery zniszczyć w niszczarce czy kurz pościerać. JAKBYM CHCIAŁ SPRZĄTAĆ (Z CAŁYM SZACUNKIEM DO SPRZĄTACZKA ITP) TO BYM ZŁOŻYŁ PAPIERY NA INNE STANOWISKO NIŻ "SPECJALISTA DZIAŁU USŁUG ORANGE". To jest szczera prawda!
Podpisując umowę o pracę na pewno miałeś określone stanowisko pracy i zakres obowiązków. Czy nie pokrywają się z tym co robisz w firmie w rzeczywistości? Może rozmowa z przełożonym na ten temat mogłaby to zmienić, tak żebyś był bardziej zadowolony z pracy.
Dziś mija 14 dzień od wydania opinii serwisu o braku możliwości naprawy TV który zepsuł się na gwarancji. Sklep do dnia dzisiejszego nie wywiązał się z ustawowego obowiązku zwrotu pieniędzy wykręcając się brakiem oświadczenia serwisu - ja posiadam ekspertyzę serwisu w której pisze, że należy się zwrot pieniędzy. Brak reakcji na maile ze strony MM. Totalne olewanie klienta.
A to był tai dobry sklep i bardzo duży ale przez nie kompetetną obsługę napewno zniknie wchłonie go inny sklep.
Hej, a ta niekompetencja to dotyczy doradztwa na działach sprzedaży? Naliczania należności osób na kasie? Informacji w dziale obsługi klienta lub reklamacji? Możesz doprecyzować?
Czemu uważasz że by nie dopytywał? To w końcu pracownik powinien wiedzieć co jest nie tak że klient jest niezadowolony z obsługi. A ty jesteś pracownikiem czy klientem?
Bardzo nie miła obsługa a zwłaszcza w dziale reklamacji wyśmiewają się z klienta i twierdza że i tak reklamacja nie będzie rozpatrzona
W ubiegłym tygodniu byłam z męzem w media Mark na ulicy Katowickiej..w Chorzowie Bylismy zainteresowani telewizorem i pochłanaczem.Panowie który nam doradzali byli niesamowicie uprzejmni poniewaz przez bardzo długi czas objasniali nam co by było dla nas najlepsze ...Mieli ogromną cierpliwosc i byli bardzo kulturalni ...Kazdy pracownk o cokolwiek był zapytany wszystko wyjasniał w bardzo cierpliwy i prezyzyjny sposób ...Bylismy traktowani bardzo swojsko i naprawdę polecam ten sklep ze względu ze mozna się poczuc jak w rodzinie Serdecznie pozdrawiam i zyczę dla tego sklepu równie miłych klientów .
Już nie szukajmy na siłę negatywów. Firma ok tylko trzeba miec chęci do pracy!!
Na samym początku był mega chaos i nie a co ściemniać, że nie myślałem żeby jednak szukać dalej. Szybko przyszedł nowy kierownik i wszystko zmieniło się o 180 stopni, każdy miał swoje zadania, doradca był od obsługi klienta, kasjerka od kasowania, kilka osób wystawiało towar itd. każdy wiedział co ma robić. Teraz po raz kolejny zmienił się człowiek na fotelu kierownika. Skłamałbym jakbym powiedział, że jest źle, jest ok ale uważam, ze przy poprzedniku wszystko było lepiej zorganizowane. Bardzo zmienił się system premiowy i to jest teraz największym problemem bo nawet jak zrobi się zakładane plany a zabraknie ogólnego obrotu na całość sklepu to z premii zobaczysz figę z makiem i to jedyny problem nie tyle sklepu co chyba całej sieci. Bo sklep jest ok, nie ma mobbingu, poganiania itd. atmosfera jest fajna, ekipa też jest fajna (po za paroma wyjątkami ale to wszędzie tak jest)
Wytrzymałam tam miesiąc! Ludzie ! Firma w której 1 pracownik musi pracować za 5! Niby rekrutuja na sprzedawce a człowieka zmuszają do wszystkiego ze sprzątaniem włącznie. Nikt nie chce tam pracować co mnie wogóle nie dziwi bo stawka jest śmieszna. Jak tak dalej będą oszczędzać na pracownikach to ten sklep długo nie pociągnie już i tak klientów tam prawie nie ma.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Media Markt?
Zobacz opinie na temat firmy Media Markt tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Media Markt?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!