Jak się pracuje w MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A. Katowice? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A. Katowice, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A. jest dla Ciebie! 


Branże: Doradcy finansowi
Doradcy finansowi Katowice

Najnowsze pytania nt. pracy w MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A. w Katowice

bloddymarry
Były pracownik
 Pytanie

Czy widzicie, że wszystkie pozytywne komentarze są do siebie podobne? Pisze je kierownictwo żeby podnieść ilość gwiazdek w opiniach. Komentarze negatywne są pisane prosto z serca a te pozytywne tak dyplomatycznie, że każdy głupi by się zorientował, że coś jest nie tak. Pracowałam i nie polecam. Wszystko źle, rób umowy a nie ma bazy klientów, zero możliwości rozwoju. Nie można szukać klientów na własną rękę. Jak pracować gdy nie ma szansy się wykazać? Nie polecam, zarobki bardzo marne a wymagania jakby tam kokosy płacili.(usunięte przez administratora)

Artur
Inne
@bloddymarry

Chodziło o pracę polegającą na dzwonieniu z jakimiś ofertami i nie było przy tym bazy kontaktów? Ile więc płacili za wyszukiwanie ich na własną rękę, a później obdzwanianie i czy poza tym Panem z akwarium były też inne, bardziej sympatyczne osoby?

Inni Nowy wpis
Pracownik
@bloddymarry

Tak wszystkie komentarze nie dość że podobne to w dodatku od klientów, mało jest opini od pracowników, boją się ludzie że zostaną bez pracy…

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A.?

Perzival Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Potwierdzam co pisali poprzednicy, dzwoni się do roczników 30/40 a najlepsze że większość osób ma należności co za tym idzie choćbyś nie wiesz jak był zdeterminowany i tak im nic nie sprzedasz. Co do kierownictwa to widać jak działają, taka moja obserwacja że gdy jednej osoby nie ma to dziwnym trafem wszystko działa a gdy jest to nie… . Co do baz to widać jak też wybierają, osoba obok miała dobry dzień i 2 umowy z rzędu? „Nie ma tak dobrze” zmiana bazy i przez parę dni nic nie podpisał + ginęły mu wszystkie rozmowy z słowem kluczowym w komentarzu „finalizacja”. Jeśli potrzebujesz doświadczenia w callcenter by potem iść w np. Techniczny helpdesk, warto się przemęczyć tą chwilę, jeśli chcesz na dłużej to nie warto, jedynie nerwów się narobisz nie od klientów bo tych toksycznych jest stosunkowo mało ale od góry która będzie Cię stresować.

Skazany Na Socjal Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Witam, długo rozmyślałem czy wyrazić opinię odnośnie firmy... żartuję to była łatwa decyzja...zwyczajnie tą firmę wydmuszkę i panujące w niej zachowania trzeba opisać, aby przestrzec potencjalnych nowych pracowników. Od czego tutaj rozpocząć...można by powiedzieć, że od początku tylko że tam nic nie funkcjonowało poprawnie. Równe traktowanie i dobra atmosfera? Zapomnij... Kierownik cechował się zwłaszcza tym, że kilka razu w ciągu dnia przemieszczał się z nienaganną wyprostowaną sylwetką wśród swych poddanych, czyli kierowników działów i specjalistek (do tych grup zaraz przejdziemy, nie obawiajcie się drodzy czytelnicy) Merytorycznie nie miał zbyt wiele do dodania i przekazania. W biurze urzędowała też jakaś kobieta...nie wiem o niej zbyt wiele, nie wiem czym się trudniła poza zarabianiem łatwych pieniędzy na nic nierobieniu i plotkowaniu podczas palenia kolejnych papierosów z "pseudo specjalistkami", mówię celowo pseudo ponieważ w jakim kraju specjalistkami mogą być osoby które nie posługują się poprawną polszczyzną. Chyba tylko w Polsce. Taki sam kraj wydmuszka jak i firma. Kierownicy działów....zacznijmy od Pana XYZ. Jest to bohater niezwykle przewrotny, knujący intrygi,postać tragiczna. Przestrzegam Cię przyszły pracowniku, chociaż mam nadzieje, ze nie dostąpisz zaszczyt poznania wspomnianych osób. Będzie udawał Twojego przyjaciela, natomiast niczym giermek słucha każdego polecenia swojego Rycerza z akwarium. Zrobi dla niego wszystko, jest niezwykle oddanym uniżonym sługą. W czasie trwania pracy potrafi wysłać około kilkunastu wiadomości mailowych z natarczywymi zachętami do lepszych wyników. Tak, Twój wzrok Cię nie myli Drogi czytelniku. Praca kierowników działów spłyca się wyłącznie do wysyłaniu wiadomości milowych o treści: " Czemu tak mało?", "W tej godzinie ma być 5 umów", "Dzisiaj chcę widzieć każdego z 10 umowami". Ja zaś chciałbym widzieć Ich w roli dzwoniących, radziliby sobie tak samo marnie jak pospolity motłoch próbujący naciągnąć kolejnych seniorów na przedłużenie tych samych warunków umowy na kolejne lata z jedną małą różnicą.. 10 złotych drożej. Pozostałe dwie kierowniczki są tak nijakie jak kolor Écru. Nawet już zapomniałem jak się nazywają. Mniejsza z tym. Przechodzimy teraz do dania głównego....specjalistki. Żadna z nich nie zna poprawnej polszczyzny, każda ocenia jakość rozmów pracowników. Czy ten sam fakt nie jest już wystarczającym Roastem tych Pań? Kompletnie nie znają ofert, a mają przekazywać wiedzę. Szkolenie skraca się do przewertowania kilku stron wydruku, na których też są błędy językowe. Ale w jaki sposób mamy wymagać od nieudolnych osób czegokolwiek? Skoro dzień pracy Tych Trzech Muszkieterów to przeglądanie telefonu, oglądanie meczów CS Go na Twitchu wertowanie YT i to wszytko między przerwami na palenie papierosów. Świetna posadka, radzą trzymać się rękami i nogami bo lepszej już na pewno nie znajdziecie. W dodatku traktują niektórych pracowników z niesamowitymi ulgami. Wystarczy że pracownik XYZ przyjdzie i powie; "tej i tej rozmowy nie odsłuchuj" i tak się dzieje...magia czy zbiegi okoliczności?Myślę, że nic z powyższych. Nie potrafię rozumieć jak takie osoby mogą pracować w takiej firmie na takim stanowisku. Szczerze mówiąc potrafię zrozumieć, ponieważ ta firma to zabawa w call center. Nic poza tym...Jaki cyrk, takie małpy. Skoro mamy już przedstawioną strukturę firmy...czas na charakter pracy i wynagrodzenie. Premie? Nie zawracaj sobie nimi głowy, i tak ich nie zobaczysz. Tak samo jak pieniędzy za czas szkolenia. Jest pewna grupa osób, która otrzymuje lepsze bazy do dzwonienie i jest objęta specjalnym traktowaniem. Ty na pewno nie będziesz w tym gronie. Cele są nie do osiągnięcia dla zwykłego śmiertelnika, a gdy będziesz już blisko...i zobaczyć światełko w tunelu to Twoja baza zostanie zmieniona na gorszą i nie wyrobisz normy...tak to działa. Przygotuj się. Czas pracy jest rozliczany co do sekundy. Jednak obozy pracy wciąż istnieją w tym marnym kraju, mam nadzieję że Ty Drogi Czytelniku nie będziesz jednym z osadzonych.

logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Specjalista ds. Nieruchomości?

Sandra
Pracownik
 Pytanie

Pracowałam w hotelu z tej firmy w Bytomiu i powiem szczerze że było wspaniale dopuki nie przyjęła się kierowniczka. Odkąd przyjęła się kierowniczka to byl mobbing na skalę taka że skończyłam w gabinecie u psychiatry. Oczywiście za mówienie prawdy zwolniono mnie . Ta kobieta zastraszyla innych pracowników przeciwko mnie do takiego stopnia że bali się mówić jej prawdę. Słowem już nie wspomnę o dwóch mężczyznach których ona doprowadziła do zawału serca i problemów z sercem . I Opal takich ludzi trzyma na poważnych i wysokich stanowiskach ? Że kary nie ma dla takich ludzi jak ona ! Mnie zniszczyła i innych psychicznie i dwóch silnych mężczyzn jak dąb prawie nie posłała do grobu . Karygodne i żenada !

Artur
Inne
@Sandra

A co konkretnego ta kierowniczka robiła czy to w stosunku do Ciebie, czy do tych dwóch mężczyzn, o których piszesz? I czy firma ma jakieś procedury na wypadek, gdyby przełożeni niewłaściwie traktowali podwładnych?

1
Pytanie
 Pytanie

Czy w MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Anna
Pracownik
@Pytanie

To zależy od stanowiska, najlepiej się wybrać na rozmowe i też negocjować można zawsze

Kasmal
Pracownik
@Anna

Dokładnie tak, stanowisk jest wiele, dużo zależy też od doświadczenia.

xd
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam nikomu. Gdyby nie to, ze współpracownicy w większości to super wartościowymi ludzie, to ta praca nie wnosi nic w życie.. Poza negatywnym odbiciem na psychice. (usunięte przez administratora)śmieszne premie które są totalnie nieadekwatne do ilości zrobionych umów.. (usunięte przez administratora) Tyle ze ogrzewanie zimą czy krzesła bez urwanych kółek/podłokietników to nie jest żadna łaska. Chore jest to, ze pracownicy zimą albo siedzą w kurtkach, albo dogrzewają się swoimi prywatnymi grzejnikami elektrycznymi, bo „nie zasłużyli” na nowe, porządne biuro. Ulga po opuszczeniu tego miejsca jest nie do opisania. Nagle człowiek sobie przypomina jak to jest mieć swiety spokój i spokojną głowę. Miejsca pracy typu call Center same w sobie nie są złe, ale nie TO CC. Pracownik na słuchawce jest traktowany tutaj jak intruz - zero szacunku (usunięte przez administratora)Jesteśmy maszynką do zarabiania pieniędzy - nie ludźmi. Żaden staż w tej firmie się nie liczy, to jakie się robiło wyniki.. Nie jesteś dobry w tym miesiącu? Nie, nie zaproponujemy ci dodatkowych szkoleń. Wymienimy Cię na nowy model :) Polecam zastanowić się 10 razy zanim podejmie się prace w tej firmie. Myśle ze czasami lepiej poszukać trochę dłużej, ale znaleźć coś sensownego. Praca tutaj jest łatwo dostępna, ale to kwestia tego, ze ludzie w większości nie chcą zostawać na dłużej, a to już daje do myślenia. A jeśli już są „stażowi” pracownicy, to tez mają ciągle z tylu głowy „kiedy przyjdzie kolej na moje zwolnienie?”, tak wiec nie ma możliwości żeby być pewnym, czy za miesiąc praca będzie czy nie.(usunięte przez administratora)

Aneta
Inne
@xd

Ale jak to, to firma nie dba o to, aby warunki do pracy i otoczenie było optymalne? Wydaje mi się, że regulują to odpowiednie przepisy. Czy pracownicy podejmowali jakieś kroki w tych sprawach, o których piszesz w kontekście pracy w MAKSIMUM?

xd
Były pracownik
@Aneta

To jest chore żeby pracownik musiał podejmować jakieś kroki, żeby nie zamarznąć zimą - jest to w obowiązku pracodawcy aby zapewnić godziwe warunki pracy. Bez żadnej łaski czy „w zamian za dobre wyniki”. Nie wiem, czy ktoś podejmował jakieś kroki, ale podejrzewam ze nie - każdy kto musi pracować boi się zapewne konsekwencji takich jak utrata pracy. A szkoda. Liczę, ze znajdzie się ktoś odważny i w końcu zrobi porządek z tą firmą :)

lolita
Pracownik
@xd

Wątpię. Odpowiedz jest jedna: Jak nie wiadomo o co chodzi, to o pieniądze, od czasów pandemii do teraz wszyscy oszczędzają na ogrzewaniu lub nawet usuwają nocne zmiany.

Lidia
Inne
@lolita

Nie macie w firmie np. związków zawodowych, które spróbowałby rozwiązać tę kwestię? Ciężko pracować w takich warunkach. Może wynagrodzenie, chociaż to wynagradza w jakimś stopniu?

Milady
Były pracownik
@Lidia

Najnizsza krajowa i ani grosza wiecej chyba ze wyrobisz premie a tak od siebie nic nie dawaja zadnej podwyzki nawet dla ludzi ktorzy tu pracuja ponad 10lat

Monika
Były pracownik
 Pytanie

Proponuję Paniom z kadr oraz kierownikom, którzy zajmują się ochroną mienia przeczytać i nauczyć się na pamięć definicji osoby niepełnosprawnej, z której utrzymuje się firma czyli z pfronu. W ogóle zastanawiam się po co oni zatrudniają osoby niepełnosprawne jak nie potrafią z nimi pracować, owi kierownicy ochrony chcą by taka osoba pracowała szybko. Proszę czytać orzeczenia o niepełnosprawności, jest tam uwzględnione, że dana osoba z danym stopniem może pracować wolniej, a na obiekt Dulęby 5 w ogóle nie powinni pracować osoby niepełnosprawne, tylko osoby zdrowe i Pan ala kierownik (usunięte przez administratora), nie powinien poganiać takich osób podczas odśnieżania. A z drugiej strony chcą Państwo zatrudniać pracowników czy robotów niemowy? (usunięte przez administratora), za małe pieniądze i (usunięte przez administratora) Nikt już nie pójdzie do pracy na tamten obiekt. Żałosna firma. Jedyny plus tej firmy jest taki, że wypłaca pieniądze terminowo. W tej sprawie złego słowa nie mogę powiedzieć. Proponuję kadrom zmienić kierownika ochrony mienia przy obiekcie Dulęby 5, widać powinien pójść już dawno na emeryturę, bo wykańcza ludzi nerwowo.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jakie są warunki pracy i płacy w księgowości? Firma dała ogłoszenie, czy zwiększają kadrę czy ktoś odchodzi? Jak się traktuje pracowników?

1
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

xd
Były pracownik

RACJA!!!!

M.M
Pracownik

Ja tam na atmosfere. nie narzekam. Pracuje mi się dobrze, a w porównaniu do poprzednich firm to nawet bardzo dobrze

Girl
Pracownik

W moim odczuciu atmosfera jest bardzo spoko! moze mam zle doswiadczenia z poprzednimi firmami ale mam wrazenie ze tu jest dosc spokojnie i bezstresowo

thomas
Pracownik
@Girl

ja się zgadzam z poprzednikami, jest ok, nie przesadzajmy, warunki moze nie idealne ale na pewno nie sa zle

Danusia
Pracownik
 Pytanie

Czytam czytam i mam wrażenie że pracuje w zupełnie innej firmie. Jestem w MAKSIMUM od dość dawna i atmosfera tutaj na co dzień jest naprawdę super. Wiadomo, są dni troszkę bardziej nerwowe gdzie pracy jest więcej, ale nie zdarza się to notorycznie. Ogólnie bardzo poleciłabym miejsce pracy każdemu. A tu nagle takie opinie, pytanie skąd skoro w pracy ludzie chwalą sobie robote?

Natan
Pracownik
 Pytanie

Kiedy mógłbym liczyć na umowę o pracę gdy zaczyna się okres próbny od zlecenia? Podobno trwa trzy miesiące ale czy napewno tak jest, a potem uop?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A.?

xoxoxo
Były pracownik
@Pytanie

Niestety na żadne

obserwator
Były pracownik
 Pytanie

Plusy pracy w Maksimum: - atmosfera między pracownikami Minusy(nie wiem czy wszystkie sobie przypomnę, bo jest ich sporo): - brak stabilności finansowej - czyli umowa zlecenie podpisywana CO MIESIĄC(usunięte przez administratora) - praca za minimalną bez premii - targety do osiągnięcia są zawyżone do takiego stopnia, że może około 5-10% pracowników, jest w stanie osiągnąć wyznaczone 100% progi, który pozwalają zarobić godne pieniądze; jeśli nie jesteś w stanie osiągnąć wyznaczonych progów, to nie opłaca się przepracowywać ponieważ załóżmy, że w tabelce masz napisane, że zarobiłeś/aś 1000zł premii, ale po obcięciach za kolejne targety, zostaje Ci 200zł brutto, czyli firma zabiera 800zł w ramach "zmotywowania" do osiągnięcia targetów w kolejnym miesiącu - jak łatwo się domyślić, świetnie to wpływa na atmosferę w pracy. - brak stabilności finansowej część II - warto wspomnieć, że jeśli do wyznaczonego dnia w miesiącu nie osiągnie się progu 50% sprzedanych umów, firma albo pozwoli Ci dalej pracować, ale oddeleguje Cię na "zapraszanie do salonów"(tj. automatyczne obcięcie premii do 0zł), albo wyśle do domu czyli przez ostatni tydzień nie zarabiasz nawet podstawy - co ciekawe, osiąganie celów sprzedażowych wcale nie jest związane z Twoimi umiejętnościami, ale z bazami, które z miesiąca na miesiąc są coraz gorsze - dzwonienie i proponowanie klientom mniejszych pakietów w wyższych cenach, albo obdzwanianie kontaktów, które już w danym miesiącu były kilkukrotnie przedzwonione przez innych konsultantów bo "a nóż" po dwóch dniach klient zmieni zdanie. Oczywiście to, że WSZYSCY konsultanci osiągali ZNACZNIE LEPSZE wyniki na innych bazach, nie ma żadnego znaczenia, to wina pracowników, że nie osiągają targetów. - brak jakichkolwiek dodatków - idealnym przykładem jest fakt, że chyba w 99% firm, istnieje takie coś jak premia świąteczna(mniejsza, bądź większa) i imprezy/wigilie pracownicze, a w tej firmie tego w ogóle nie ma. - brak szkoleń/brak wsparcia sprzedawcy - najwięcej o systemach/ofertach dowiesz się od innych współpracowników, a nawet od klientów, szkolenie obejmuje niezbędne minimum, żeby dzwonić, ale żeby robić konkretne szkolenia z poznania systemów czy technik sprzedaży, które ułatwią pracę to oczywiście nie ma na to opcji, bo "górze" odpowiada to, że cele/umiejętności są na takim poziomie, że pozwalają zarobić na firmę, ale nie na zarobienie premii. - cokolwiek by się nie działo, to Twoja wina - nie osiągasz targetów ? To Twoja wina - nieważna, że system ma często awarie, bazy z miesiąca na miesiąc są coraz gorsze, a oferta dla klientów jest tak słaba, że znacznej części proponujesz zwiększenie ceny, za zmniejszony zakres usług.

nieznajomy
Były pracownik
@obserwator

zgadzam się w 100%

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A.?

Julka
Pracownik
@Pytanie

Brak bonów, paczek dla dzieci na Święta, brak premi

szefostwo
Pracownik
@Julka

no pewnie, przecież szefostwo musi mieć kase na premie dla siebie, na paczki dla swoich dzieci, na swoje bony, pracownicy się nie liczą

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

jak zmienia się jakaś oferta lub Polkomtel wymyśli coś durnego od tego co już jest to wtedy jest szkolenie, a w wymyślaniu to oni są na prawdę dobrzy

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A. chętnie uczestniczą w różnych formach integracji?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

rzadko są kiedy robione spotkania integracyjne

Pytanie
 Pytanie

Czy w MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A. są paczki/bony świąteczne?

obecny pracownik
@Pytanie

w cuda wierzysz

Zostaw merytoryczną opinię o MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A.
4.1/5 Na podstawie 392 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A.
Przejdź do nowych opinii