Czy w Makro Cash And Carry Polska S.A. możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Przedstawiciel Handlowy?
To jaka umowa wchodzi w grę na tym stanowisku? Jest szansa na rozpatrywanie uop czy jest tutaj inna forma? Zacznijmy od tego czy taki etat w ogóle tu istnieje. Dosyć krótka jest Twoja wypowiedź i ciężko mi coś więcej wywnioskować.
Standardem w Makro jest umowa o prace. Są różne scenariusze, w pierwszym masz umowę na okres próbny, i kolejne umowy wg prawa pracy. Drugi scenariusz to taki w którym od razu otrzymujesz umowę na rok- raczej dotyczy ludzi z doświadczeniem.
Dobrze wiedzieć. Choć ja wolałam zawsze pracować na b2b to bo się to bardziej opłacało. A tu jak ja jednak sama chciałabym pracować na b2b to jest taka szansa właśnie 'na życzenie'? I czy w tych UoP są zapisy odnośnie podwyżek, premii, dodatków, czy te rzeczy są tylko na gębę?
Czy Makro Cash And Carry Polska S.A. organizuje staże dla studentów?
Czy jest tu jakiś przedstawiciel handlowy? Jakieś opinie na temat pracy na tym stanowisku?
Witam serdecznie, proszę o rzetelną opinie o pracy handlowca w tej firmie , plany realne do wykonania ? Jakie są progi premiowe , targety ? Kierownicy normalni czy oderwani od rzeczywistości ? Jakie auta ? Dzięki z góry za odpowiedź
M. było jeszcze fajne jakieś 5-6 lat temu. Co chwile następuje zmiana terenu pracy. takze jak Sobie coś wypracujesz to zaczynasz od nowa. Jest mega bajzel. Coraz więcej dostawców rezygnuje ze współpracy z Makro. Produktów coraz mniej, a plany coraz bardziej ,,ambitne” bo nie możesz powiedzieć nierealne Swojemu kierownikowi bo nie wypada. Szczerze to zarząd działa na szkodę tej firmy od dobrych 2 lat i to grubo - zapomnij o hurtowej sprzedaży do klienta bo tez nie wypada i jak porozmawiasz z P.H. to każdy jak będzie miał okazje to daje nogę. Plusem to tylko zaplecze socjalne i wypłata na czas.
Jak często następuje zmiana terenu i czemu w ogóle takie coś jest praktykowane? Firma jak reaguje na rezygnację ze współpracy dostawców ? Ma to jakiś wpływ na ewentualne zwolnienia pracowników? Poza tym jak wygląda tutaj system premiowy/prowizyjny?
Jestem klientem Makro bo mam podpisaną umowę na sieć Odido. Chętnie odpowiem Pani gdzie Makro ma klientów którzy rezygnują. W (usunięte przez administratora) Zarząd jak powyżej napisano, nie reaguje. Zabarykadowali się infolinia, do nich brak nr telefonów. Nie da się poskarzyc. Pracownicy działu dostaw maja również na to wywalone, że klient nie dostanie w pełni zamówionego towaru, że nie dostanie go na czas. Coraz mniejszy asortyment w systemie- zamawiam sama towar. Niestety jak oni mi nie dowiozą to ja nie mam towaru. Zaczynam szukać innych dostawców a oni niech dalej tkwią w tej nieświadomości dlaczego im spadają obroty. Ja sobie nie mogę pozwolić na okrajanie asortymentu i nieterminowe dostawy. Warunki współpracy robią się coraz gorsze.
Witam odp. Na Pani/Pana wiadomość opinie w tym serwisie, pracownicy a raczej garstka juz Polskich pracownikow z działu dostaw Makro stara sie jak może, to nie wina pracowników czy logistyki lecz Niemieckich przedstawicieli oraz Dyrektorow, kierowników sieci i przestarzałe rygory oraz metody pracy moich odczuciu sojalistycznego bądź jak to nazwać prowadzenie PRL-wskiego systemu pracy, druga kwestia jest fakt, że jest straszny deficyt pracowników i to, że większość punktów Makro tj hurtownie są nowe systemy i ambicje lecz kompetencje i kontrolowanie tego znikome, jeśli chodź o ten dział, trzecim faktem jest system który nie jest wpełni dopracowany co utrudnia pracę pracowników jak i osoba tzw.koordynatora iz muszą pracować przestarzałym system oraz fakt ze pracownicy działu dostaw nie posiadają wpełni odpowiednich narzędzi pracy aby zapobiegać przed błędami(pomyłkami w zamówieniach), następnym problemem są nowi pracownicy czy to sezonowi lub ukraińska pomoc na zlecenie która robi też po części zlecenia klienta nie na jakość lecz na ilość co następne osoby odpowiedzialne,które sprawdzają zgodność towaru albo nie są ich kompetencje dobre albo robią to strasznie wolno co składa sie na następne sekcje pracowników którzy muszą składać te zamówienie fizycznie w jedno cale, którzy maja problem z towarem jaki dostają od swoich kolegów koleżanek, którzy tez nie są wstanie poprawnie zdefiniować poprawność produktów w trakcie pikowania dla danego klienta bądź braki produktów na sklepie z przyczyn braku osób na innych działach czyli tzw rąk do pracy. Tym problemem jest wina ludzi wyżej od kierowników i dyrektora. Właścicielów firmy którzy biora więcej dla siebie, a daja miało swoich szeregowym pracownika i nie inwestują w nowe łatwiejsze rozwiązania w zapobieganiu takim problemami. Czyli rasumujac, Mała płaca, zero rozwoju dla pracownika, dużo utrudnień, brak narzędzi pracy, zdemoralizowani kierownicy działów którzy są zmuszani wyżej do nie szanowania klasy robotniczej, co efektem też już nie są problemem to że malo płacą ale to ze nowi pracownicy uciekają od takich ludzi którzy nie maja pojęcia o empatni lub zwykłej życzliwości i bo to dzięki nam maja premie. To wlasnie jest problem dlaczego produkty w całości nie trafiają do klientow albo są mylone przez kierowców bo nie umieją czytać co biorą.Czyli najpierw wy klienci i rząd musi zmienić organizacje pracy oraz kasę dla nas tych niżej oraz zmusić Makro do zmiany systemu, a po tem sie skarżyć na dział.
Nawet miło się rozmawiało.
Pytali o doświadczenie i dostępność, co do zmian.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Warto iść do Makro jako kierowca kat B ? znalazlem oferte pracy z zewnetrznej firmy przeowozowej, zaproponowano mi prace jako dostawca, wynagrodzenie? - 12zł od jednego punktu dostawy + 35gr za kilometr, pracodawca mowi ze miesiecznie wychodzi kolo 4500, natomiast rozmawialem z kierowca z warszawy ktory tez pracuje zewnetrznie,i ma stałą pensje 4800 na kat. B a nie jakies od punktu dostaw i kilometrów
Hejka mam w sumie coś w stylu po co ?? A więcej sprawa wygląda tak od 2 lata mam swoją działalność i jak wiadomo zaopatruję się w Makro przy tym raz czy 2 razy w miesiącu przychodzi mi gazetka od nich super fajne ale problem jest taki że dość ona jest zapakowana w bezsensu folię plastykową to z każdej strony czy z dwóch są kartki tak zwykłe białek bez sensu kartki . Może ktoś wiem po co ? Na co ? Dla mnie osobiście to bez sensu jest . Czy tylko ja tak uważam ?
Dzień dobry, Bardzo długo się zastanawiałem nad napisaniem tego postu. Nie chcąc nikogo obrażać czy oskarżać a jedynie wyrazić swój pogląd na to co miałem okazję poznać. Od początku, w 2021 roku brałem udział w rekrutacji do tej firmy. Prowadził ją człowiek (nazwijmy go jegomościem) który chyba bardziej był handlowcem niż rekruterem. Opowiadał ciekawe rzeczy o makro oraz to czym się zajmuje (wina i alkohole). Pierwotnie obiecywał mi zatrudnienie na stanowisku pracownika właśnie tego działu. Miałem mieć potem jeszcze jedna rozmowę z inną osobą. Po tygodniu jegomość zadzwonił do mnie aby się dopytać o postępy w 'rekrutacji'. Na informacje ode mnie iż nic się nie zadziało odparł "poruszę ten temat osobiście". Po jakimś niedługim czasie znów się ze mną skontaktował aby oznajmić iż nie zostałem wybrany z powodu takiego iż 'jest opór ludzi z hali'. Pomimo tego zaproponował mi zatrudnienie...... w innej firmie.... Po raz któryś w swoim życiu z takim czymś się spotkałem (warszawo, pamiętasz 2019 rok?). Sumarycznie usłyszałem więcej bajek i obiecanek niż konkretów. (usunięte przez administratora)
Widziałem ogłoszenie na stanowisko specjalisty ds. kategorii produktów. Warto aplikować?
Nie polecam. Dział handlowy wykonuje wszystkie blachostki w firmie. (usunięte przez administratora) i chamstwo-w szczególności radzę unikać kategorii nabiał. Szybka rotacja pracowników, mało kto z młodych (świerzych pracowników) wytrzymuje naciski. Nadmiar obowiązków, płaca poniżej konkurencji. Wygórowane oczekiwania co do pensji. Premia jest zależna od chumoru szefa. Premia jest roczna w zależności od wyniku budżetu. Budżet jest wyśrubowany. Brak podwyżek. Stanowisko specjalisty jest tak samo płatne jak junior category manager. JCM robi to samo co category menager tylko za pensje specjalisty. Można szybko awansować i szybko wylecieć bo Category Menagerowie są zatrudniani przpadkowo, część po znajomościach co bladego pojęcia nie mają o robocie i zwalają robotę niżej. Kolokwialnie mowiac: (usunięte przez administratora) spada do dołu.
a na jakie widełki płacowe można liczyć? mowa oczywiście o juniorze, powiedzmy z półrocznym doświadczeniem
To jakie są aktualne dane? Ile da się zarobić na stanowisku juniora? Były jakieś podwyżki?
Serio? To, ile bym u Was zarobił i jaki był powód obniżenia wynagrodzeń? To jakaś chwilowa sytuacja ?
Widziałem ogłoszenie na stanowisko kierownika handlowego w Trójmieście. Czy ktoś mógłby coś więcej powiedzieć na temat obowiązków i warunków pracy na tym stanowisku? Ogłoszenie jest bardzo ogólnikowe.
ponieważ nigdzie nie znalazłem na stronach makro możliwości wyrażenia opinii klienta, robię to tutaj . Ale może i dobrze , będzie to może przestrogą dla kandydatów do pracy. W dniu 21.12.21r a następnie ( monit )w dniu 19.02.22r wysłałem do firmy dwa maile do kierownika hali w łodzi i biura prasowego. : 1.Do Kierownika hali Dzisiaj tj. 21.12.2021 r. otrzymałem telefon od pracownika działu rybnego , że moje zamówienie ( zapisy- dzwonka karpia ) z ustalonym półtora tygodnia temu terminem odbioru, nie zostanie zrealizowane. Informację tą otrzymałem na jeden dzień przed ustalonym terminem realizacji tj. 22.12.2021 . Uważam to za sprawę skandaliczną . Zawarłem z Waszą firmą umowę , której nie tylko nie dotrzymaliście ale przez półtora tygodnia nie raczyliście klienta poinformować o fakcie , że go lekceważycie. Powiadomienie ostatniego dnia przed terminem realizacji uważam za żart rodem z Barei- „nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?.” Ratowałem się w podobnej hurtowni Selgrosie. Inny świat – bez zamówienia , praktycznie bez kolejki ( 6 osób) – (w poprzednim roku u Was horror, mimo zamówień), stoisko doskonale zorganizowane , personel wzmocniony i szybki - całość trwała 20 min. Ale to trzeba umieć i chcieć. Zastanawiam się nad upublicznieniem tego faktu celem ostrzeżenia innych. Przejeżdżając ul. Al. Włókniarzy na wysokości hurtowni zobaczyłem Wasz baner „ poszukujemy pracowników” – nie dziwię się . 2.Witam, czy nie macie Państwo zwyczaju odpowiadać na korespondencję i uwagi kierowane do Was??? Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, Nawet jednego słowa "przepraszamy" A zatem arogancja, totalne lekceważenie klienta i chaos. Ale nawet więksi przedsiębiorcy tak postępujący klienci zwykle źle kończyli.
Popieram, taki sam stosunek mają w Zabrzu. Beznadziejne podejście do klienta, skandal przez wielkie S. Możesz sobie zamawiać w dziale dostaw jakiś towar który obiecałeś swojemu klientowi, możesz prosić a oni i tak zrobią tak jak im wygodnie. Zamówienie okroją i zero informacji, że nie dostaniesz towaru. A to, że obiecałeś swojemu klientowi ich totalnie nie interesuje.
Witam ! Mam prośbę . Gdzie jako obecny pracownik moge zlozyc zażalenie na innego pracownika ktory ewidentnie stosuje mobbing wobec kolegów i koleżanek z pracy. Osoba ta jest szeregowym pracownikiem ale że w moim Makro pracuje KLIKA od lat ta sama to nie ma do kogo tu na miejscu sie poskarżyc a osoba ta jest pod ochroną kierownictwa.Bardzo proszę o namiar .
Najpierw zgłoś kierownikowi hali jeżeli on nic nie zrobi działaj dalej - Mobbing w pracy należy zgłosić do Państwowej Inspekcji Pracy (PIP). Jest to możliwe nie tylko w przypadku nękania przez pracodawcę, lecz również w momencie, kiedy przełożony stanowczo uchyla się od zdyscyplinowania podwładnego, który dopuszcza się nadużyć.
Do kierownictwa hali zgłoś. Ale napisał bym jeszcze do regionalnej kadrowej. W zależności od regionu. Nie ma co się patyczkowac bo skończy się na pouczeniu a mobbing i tak wroci
warszawa jako pracownik IWJO z udt ile moge wyciagnac?
Czy w Makro Cash And Carry Polska S.A. zatrudniani są obcokrajowcy?
A dlaczego nie mieli by być zatrudniani? W hali której pracuję są zatrudnieni pracownicy z Ukrainy zarówno na umowę o prace jak i na zlecenie.
Czy Makro Cash And Carry Polska S.A. zapewnia kartę multisportu?
Niestety trzeba dopłacić ale jakoś niewiele , też pakiet medyczny jest minimalny ale możesz go rozszerzyć za dodatkową opłatę.
Dobra ale jakby ktoś chciał przejść na własną działalność gospodarczą to takie dodatki do wynagrodzenia też są zapewniane?
Na b2b o ile Ci się w ogóle uda w ten sposób pracować nie masz żadnych benefitów pracowniczych - brak premii, medicovera, karty multisport
Witam, może ktoś coś napisać o stanowisku specjalista ekspansji odido. Jakie zarobki? Jak wygląda praca? Jakie narzędzia?
Czy to prawda, ze w makro placa dodatkowe pieniadze za uprawnienia na wozek widłowy?
Czy w tym roku będą bony świąteczne z okazji Wielkanocy?
Hej :) jak wygląda praca i wyplata jako picker w makro w Krakowie ?
A jak wygląda praca w biurze przy Al Krakowskiej? Ktoś się może wypowiedzieć jak tam wygląda praca?
Atmosfera jest bardzo fajna. Ludzie się pomocni i życzliwi. Oczywiście wszystko zależy jeszcze od konkretnego działu. Na pewno w dziale PR nie ma dobrej atmosfery(usunięte przez administratora)
Najbardziej nietrafiona decyzja o podjęciu współpracy. Gdybym mógł cofnąć czas, omijałbym tę firmę szerokim łukiem.
bardzo chętnie poznam szczegoly pracy w makro, jakbys dal znac co było nie tak na alejach bede wdzieczna :)
Pracowałem jakiś czas temu w MAKRO w alei krakowskiej w Warszawie. Codziennie rozmawiałem z osobami z działu PR i dało się odczuć pewną nerwowość oraz brak planu na działania w tym zakresie. I nie chodziło o brak zaangażowania szeregowych pracowników, których było 3 (3 specjalistów)(usunięte przez administratora) Miałem okazję przysłuchiwać się jednej z ogólnej burzy mózgów. (usunięte przez administratora) Ale abstrahując od tego - praca w alei krakowskiej to loteria gdzie się aplikuje. Można trafić do naprawdę wspaniałych ludzi i można trafić do PRu. Pracy w tym zespole nie polecam, ale w przypadku wielu zespołów odpowiedzialnych za produkty to praca jest bardzo angażująca i stawiająca wiele ciekawych wyzwań. Aczkolwiek finansowo szału nie ma.
W pełni się zgadzam. Miałam okazję współpracować z różnymi działami w ramach odbywanego stażu. Wszystko zależy do jakiego działu trafisz. Zespół specjalistów w PR super, tylko niestety było dokładnie tak, jak pisał Mateusz. (usunięte przez administratora) Nadgodziny, telefony po godzinach pracy, wiadomości na Facebook w święta. Ciężko w to utworzyć, ale niestety tak się tam pracuje.
Moim zdaniem praca dobra o tyle, że fajnie branżowo można się rozwinąć i złapać kontakty. Ale jeżeli chodzi o wynagrodzenie to naprawdę marnie, atmosfera też nie była najlepsza porównując z inną korporacją.
Jakie narzędzia pracy dostaję jako PH ? Jaki samochód, tablet czy laptop ?
Dostajesz Skodę Fabię lub Yarisa tablet Samsunga, laptop chociaż są testowane nowe tablety z funkcjami laptopa. Powodzenia
Tak, ogólnie, to warto się tam wybrać do pracy jako PH Horeca? Jest ogłoszenie na woj. lubelskie. Nie jako pierwsze praca w ogóle ale jako pierwsza jako PH (lekkie przebranżowienie). Jakie warunki proponują?
Jeśli chcesz się podszkolić to warto , całkiem fajny pakiet szkoleń na początek 4200 brutto i potem premia ... Nie ma kokosów raczej w większości premi się nie wyrabia .. średnia ok 3,8 tys netto z całego roku pzdr
To i tak sumka przyzwoita a od nowego roku chyba będą jakieś podwyżki, co nie? Może ja też się zatrudnię od stycznia, jak będą rekrutować.
No ale byłeś na rozmowie? To przecież fajna sumka, ja bym chętnie przytuliła no ale rozumiem że dla Ciebie za mało, okej :)