CEDC International Sp. z o.o.
2 796 6 1

Opinie o CEDC International Sp. z o.o.

nowy w firmier

miałem drugą szkodę na aucie w tym roku. czy są jakieś konsekwencje? obciążą mnie?

Niezalezny
@anonymous 16.08.2018 13:37

Doker, teraz głównie są Skody Octavie w kombikach. DACI jest już mało.

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Sara Hamadyk pierwszym Brand Ambasadorem
marki Tullamore D.E.W. w Polsce

Od lipca 2018 marka Tullamore D.E.W. ma w Polsce pierwszego oficjalnego Brand Ambasadora. Funkcję tę objęła Sara Hamadyk, która jest pierwszą kobietą na takim stanowisku w Polsce.

Z wykształcenia filmowiec, z zamiłowania barmanka. Pasję kulinarną odziedziczyła po swoim ojcu, który przez długie lata pracował jako uznany szef kuchni w kilku restauracjach.
Od 2013, z licznymi sukcesami, działa w branży barmańskiej. Była finalistką blisko 10 prestiżowych konkursów barmańskich. A w 2017 roku jako jedyna kobieta, znalazła się w finale World Class Poland, który uznawany jest za najbardziej prestiżowy konkurs barmański w Polsce.

Sara pracowała także w obu najlepszych polskich Whisky Barach – Coctail Bar & Dom Whisky w Warszawie oraz Whisky Bar 88 w Poznaniu. Niewątpliwie wszystkie te doświadczenia pozwoliły Sarze na odkrycie świata whiskey i odnalezienie wielkiego upodobania w irlandzkich alkoholach i kulturze. Praca z whiskey przerodziła się w ciekawą pasję, która zaowocowała pozycją Brand Ambasadora Tullamore D.E.W.

Konkurs na Brand Ambasadorów nie był łatwy. Trzeba było wykazać się nie tylko znajomością marki czy technik barmańskich, ale też wysublimowanych niuansów oraz sprostać zupełnie nowym wyzwaniom. Szczęśliwie udało mi się „pokonać” 4 rywali i udowodnić, że praca z tak popularną marką irlandzkiej whiskey, jaką jest Tullamore D.E.W., to jednocześnie trudny egzamin ale i wieka przyjemność - mówi Sara Hamadyk Brand Ambasador Tullamore D.E.W. na Polskę.

Poza pracą, Sara interesuje się behawiorystyką i tresują psów.

   
PH

ADMINISTRATORZE TO FORUM SLUZY DO WYMIANY OPINII NA TEMAT PRACODAWCY A NIE DO BEZCZELNEGO REKLAMOWANIA ALKOHOLU PRZEZ CEDC INTERNATIONAL. TYMBARDZIEJ ZE DOSTĘP DO STRONY MAJĄ NIELETNI.

Pracujący długo jako P H

Praca 8 godz. Egzekucja podpisanych umów, realizacja zadań tzw. SOP. Merchowie do pomocy ustawiania sklepów. 3400 na początek. Później 3600 brutto. Premia miesięczna 1320 brutto. Za realizację zadań pow. 10% jest 50% więcej premi. Samochód dla nowych to dacia. 60% premi zależy od audytu. Praca dla ludzi wytrwałych I pracowitych. Pracuję tu kilka dobrych lat jako PH. Z dodatkowych rzeczy karta MultiSport upoważniająca do darmowych wejść na siłownię fitness groty solne itp., diety, audiobooki itd. Karta lux med dzięki niej bez kolejki dostać można się do lekarzy różnych specjalizacji. Polecam tu pracę. Jest to praca dla ludzi wytrwałych, pracowitych. Nie odnajdzie się tu maruda i osoba wynająca zasadę nic od siebie ale należy mi się. Pozdrawiam .

Były PH
@Robol 09.08.2018 17:33

Widzę, że coraz głupszych zatrudniają.

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Grant’s w zupełnie nowej odsłonie 

Grant’s, jedna z najstarszych i najbardziej utytułowanych marek w świecie szkockiej whisky, przygotowała na ten rok sporo niespodzianek. Od sierpnia na sklepowych półkach ten wyjątkowy alkohol pojawi się w odświeżonych opakowaniach. To jednak nie wszystko – w portfolio marki pojawią się zupełnie nowe warianty.

Za whisky Grant’s stoi wieloletnia, rodzinna historia. Ubiegły rok był jednak szczególną datą dla jej legendy i dziedzictwa. Marka celebrowała 60. urodziny swojego symbolu, czyli klasycznej trójkątnej butelki. Jednocześnie marka Grant’s obchodziła 130. rocznicę założenia przez Williama Granta, destylarni w Dufftown, która stała się początkiem imperium marki.

Ten rok również będzie obfitował w liczne wydarzenia. Już od sierpnia na sklepowych półkach whisky Grant’s pojawi się w zupełnie nowych opakowaniach. Nie oznacza to oczywiście, że marka porzuciła swój najbardziej charakterystyczny, trójkątny kształt butelki, zaprojektowany przez Hansa Schlegera w 1957 roku. Począwszy od odświeżonej formy opakowania przez grawery podkreślające wieloletnią historię rodziny Grantów aż po nowe etykiety w kształcie tarczy, wszystkie zmiany nadają butelkom opakowaniom elegancji i dostojności.  

Jesteśmy niezwykle dumni mogąc celebrować kolejny, wyjątkowy rok dla marki Grant’s wspólnie z naszymi konsumentami, wiernymi fanami szkockiej whisky – mówi Anna Łączyńska, Brand Manager marki Grant’s. Razem z nimi chcemy uczcić wyjątkowe, dziedzictwo rodziny Grantów poprzez wprowadzenie na rynek odświeżonych opakowań. To jednak nie koniec nowości, które przyszykowaliśmy na ten rok.

Najważniejsze dla fanów marki będą z pewnością zmiany, którym ulegnie portfolio whisky Grant’s. Dotychczasowy, bazowy wariant Grant’s Family Reserve pojawi się teraz na rynku pod nową nazwą Grant’s Triple Wood. Stanowi ona podkreślenie wyjątkowego procesu leżakowania w trzech różnych typach beczek. Nowe beczki z amerykańskiego dębu dodają temu wariantowi Grant’s pikantnych nut smakowych, beczki z dębu amerykańskiego odpowiadają za słodycz a beczki po amerykańskim burbonie – za subtelne nuty wanilii. To właśnie ta kombinacja, której zawdzięcza swoją nazwę, sprawia, że whisky Grant’s Triple Wood wyróżnia się bogatym i łagodnym smakiem z którego słynie.

Absolutną nowością w portfolio marki jest wariant Grant’s Rum Cask Finish. Składa się na niego kompozycja najlepszych, szkockich whisky, która dzięki finiszowaniu w beczkach po karaibskim rumie charakteryzuje się złożonym smakiem z nutami bananów i słodkich przypraw oraz wyraźnie wyczuwalnym zapachem tropikalnych owoców. Grant’s Rum Cask Finish to idealna whisky dla konsumentów zaczynających swoją przygodę w świecie whisky, poszukujących delikatnego smaku i przyjemnych nut zapachowych – dodaje Anna Łączyńska.

Jednocześnie na sklepowych półkach pojawi się też kolejna nowość - Grant’s Sherry Cask 8YO. Ta whisky blended z segmentu premium leżakuje minimum 8 lat w trzech różnych typach beczek, a następnie finiszowana jest w beczkach po sherry Oloroso. Zapewnia jej to bogaty, owocowy smak, idealny dla konsumentów poszukujących zrównoważonej, łagodnej whisky z oznaczeniem wieku.

Ostatnią nowością w rodzinie marki jest Grant’s Smoky. Na jego wyjątkowy smak składa się kompozycja zbożowych i słodowych whisky, ze zwiększonym dodatkiem dymnych whisky (czyli produkowanych ze słodu jęczmiennego, suszonego przy pomocy dymu torfowego). Jej aromat jest łagodny i owocowy, jak w przypadku pozostałych wariantów marki, ale podkreślony wyraźnym aromatem ciepłego dymu.

Ojcem marki Grant’s jest William Grant, który w 1887 roku stworzył pierwszy destylat we własnej destylarni, którą otworzył w szkockim Dufftown. W 1898 roku na rynek trafiły pierwsze butelki whisky Grant’s. Do dziś whisky marki tworzone są według tej samej, niezmienianej od pokoleń receptury, która łączy w sobie trzy najwyższej jakości składniki: szkocki jęczmień z Girvan, krystalicznie czystą wodę ze źródła na Wzgórzach Conval i świeże powietrze z Dufftown. Dowodem na wyjątkowość tej kombinacji jest uznanie specjalistów na międzynarodowych festiwalach, na których marka regularnie zdobywa najwyższe laury. Wraz z ogromną popularnością whisky Grant’s, która jest jedną z najchętniej wybieranych szkockich na świecie, są to koronne dowody uznania dla pięciu pokoleń pasji, ciężkiej pracy i niezależności rodziny Grantów.

   
Obserwator

Patrząc na to co się w tej Firmie wyprawia to ręce opadają. Promocję na Regionalnego Dyrektora otrzymuje się za ekspozycje WOW!!! i postawienie kominów., a Audyty na poziomie 20%. Brawo oby tak dalej. Jak wszyscy zauważyli dział PR próbuje tuszować nie wygodne tematy wklejając bardzo długie opisy o swoich markach . Niestety mnóstwo tu prawdy jest napisane ,choć nie wszystkie tematy są prawdziwe.

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Wódka Husaria nagrodzona srebrnym medalem International Wine & Spirits Competition

 
W corocznym, prestiżowym konkursie IWSC oceniającym jakość alkoholi z całego świata, produkowana przez CEDC International wódka Husaria zdobyła srebrny medal.


Jurorami w konkursie International Wine & Spirits są doświadczeni eksperci, od lat działający w branży mocnych alkoholi oraz wina. Tegoroczna edycja konkursu odbyła się już po raz 49, od roku 1978 nosi on obecną nazwę International Wine & Spirits Competition.

− Marka Husaria została stworzona, by stać się liderem segmentu wódek czystych premium – mówi Magdalena Żołnowska, Junior Brand Manager marki Husaria. – Stworzyliśmy ją w nawiązaniu do naszego dziedzictwa kulturowego oraz dumy z historycznych osiągnięć. Cieszymy się, że jakość tego trunku, powstającego w naszej destylarni, zyskała również uznanie międzynarodowych jurorów i znawców mocnych alkoholi.

Husaria, czysta wódka o zawartości 40% alkoholu, charakteryzuje się wyjątkową gładkością smaku. Jest produkowana z najwyższej jakości spirytusu, a tajemnica jej łagodności leży w unikalnym procesie produkcji. Husaria, podobnie jak wiele innych wysokogatunkowych alkoholi, poddana została technologii wymrażania, dzięki czemu uzyskała łagodny zapach, smak oraz  krystaliczną czystość. Jest produkowana w polskich zakładach CEDC International w Obornikach koło Poznania, wyłącznie z polskiego spirytusu.

   
CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Nowe Warianty Tullamore D.E.W. już w Polsce
 

Marka irlandzkiej whiskey Tullamore D.E.W. wprowadza na polski rynek dwa nowe warianty: Tullamore D.E.W XO Rum Cask Finish oraz Tullamore D.E.W  Cider Cask Finish. Obie wersje dostępne są na półkach sklepowych od lipca br.

Trzykrotna destylacja, miękka słodycz whiskey zbożowej, delikatna pikantność pot still i owocowa nuta malt whiskey, łączy się w harmonijną całość dojrzewając w beczkach po burbonie i sherry. Tak można opisać dotychczas dostępny na polskim rynku bazowy wariant jednej z najlepszych irlandzkich whiskey na świecie, Tullamore D.E.W. Original. Teraz grono wariantów tej marki na naszym rynku poszerza się aż o dwie nowe odsłony.

Jedną z nowości jest Tullamore D.E.W. XO Rum Cask Finish. Tak samo jak bazowy wariant Tullamore D.E.W. Original, jest ona trzykrotnie destylowana, stworzona z trzech rodzajów whiskey i leżakowana w trzech rodzajach beczek po burbonie oraz sherry. To co wyróżnia wariant XO, to fakt, że jest ona dodatkowo finiszowana w specjalnie wyselekcjonowanych beczkach, w których wcześniej leżakował karaibski rum Demerara. Dzięki temu Tullamore D.E.W. XO zyskuje słodycz tropikalnych owoców oraz nuty rozgrzewających przypraw, zaskakujących posmakiem rumu.

Przetestowaliśmy wiele rodzajów karaibskiego rumu. Ale dopiero wykorzystując beczki, w których wcześniej dojrzewał rum Demerara, dodaliśmy charakterystyczne nuty słodkich owoców tropikalnych i aromaty rozgrzewających przypraw do naszego bazowego blendu. Połączenie irlandzkiego serca i karaibskiej duszy wydaje się być pięknie zbalansowane w wariancie XO – mówi John Quinn – Global Brand Ambassador.

Kolejna nowość to Tullamore D.E.W. Cider Cask Finish. To również wyjątkowy wariant, który produkowany jest sezonowo, tylko w czasie zbiorów jabłek, czyli od września do listopada. Na jego wyjątkowość wpływa przede wszystkim to, że jako jedyna whiskey na świecie, finiszuje przez około 3 miesiące w beczkach po lokalnym cydrze. Dzięki temu powstaje niespotykana i szlachetna odmiana irlandzkiej whiskey, która zaskoczy wielbicieli tego trunku subtelną słodyczą i nutą świeżych jabłek.

Raz w roku magazyny w Tullamore zapełniają się produktem, który z coraz większym zasięgiempodbija serca miłośników irlandzkiej whiskey. Cider Cask to wyjątkowy produkt, nie tylko ze względu na jego charakterny smak i nuty wytrawnych jabłek ale i unikatowy element procesu produkcji – finisz blendu w beczkach po irlandzkim cydrze. Cider Cask nie odbiega kompleksowością smaku od dostępnych na rynku poprzedników, ale z pewnością wnosi powiew świeżości w rangę Tullamore D.E.W. – mówi Sara Hamadyk, Brand Ambasador Tullamore D.E.W. w Polsce.

   
Robol

Jak po rozmowach kwalifikacyjnych na PH w Warszawie? Są już odpowiedzi?

Robol

Jak po rozmowach na PH w Warszawie, są już odpowiedzi?

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Czy wiesz, że…
…liczące setki lat piwnice win Gancia, oryginalnych włoskich win musujących, znajdują się na liście światowego dziedzictwa Organizacji Narodów Zjednoczonych do spraw Oświaty, Nauki i Kultury (UNESCO)?
 
Określane również mianem „podziemnych katedr” piwnice win Gancia stanowią symbol nierozerwalnego związku regionu Piemont z uprawą winorośli. Wydrążone wieki temu w zalegającym w Canelli wapiennym tufie wulkanicznym piwnice zapewniają doskonałą naturalną termoizolację, dzięki której temperatura utrzymywana jest na stałym poziomie 12–14 stopni Celsjusza — idealnym, by wytwarzać i rafinować wspaniałe musujące wina.
 
Piwnice te to w istocie podziemny, ukryty labirynt rozciągający się na długości niemalże kilometra, w którym znajduje się wyjątkowa, najdłuższa w całym Canelli, 100-metrowa piwnica. Dzięki ponad 600 metrom kwadratowym przestrzeni muzealnych i produkcyjnych w piwnicach po dziś dzień znajdują się prasy do wyciskania miękkich gatunków gron i odbywa się fermentacja oraz konserwacja win bazowych wykorzystywanych do produkcji win musujących Gancia. To właśnie w piwnicach Gancia w 1865 r. Carlo Gancia wyprodukował pierwsze włoskie wino musujące.

 
Od chwili narodzin marki po dziś dzień firma Gancia chroni swe „podziemne katedry”, zaś włączenie tych swoistych „dzieł sztuki” na listę światowego dziedzictwa UNESCO podkreśliło ich wartość dla kultury. Pozostając wierną misji UNESCO firma Gancia nieustannie dba o zachowanie historii i architektury piwnic dla przyszłych pokoleń.
 
Założona w 1850 r. przez Carlo Gancię, twórcę pierwszego włoskiego wina musującego, firma Gancia to światowy lider w produkcji win musujących i wermutów. Posiadając 2 000 hektarów winnic oraz pięć milionów kilogramów winifikowanych gron firma Gancia, z siedzibą w Canelli, sercu włoskiej prowincji Asti, produkuje wina musujące, wina niemusujące oraz aperitify dystrybuowane do ponad 60 krajów, w tym także do Polski. Portfolio win musujących firmy Gancia sięga od win słodkich po wina wytrawne oraz od win produkowanych metodą Charmata po prestiżowe wina rocznikowe o ponad 5-letnim czasie fermentacji.
 
Piwnice Gancia można zwiedzać od wtorku do niedzieli. Wymagana jest rezerwacja, a grupy zwiedzających muszą liczyć co najmniej 15 osób. Zwiedzanie trwa około godziny i kończy się degustacją.

   
Były pH

czyżby zwolnienia na stanowisku kierownika w Kujawsko pomorskim i Zachodniopomorskim ?

MikołajekNawakacjach
@Były pH 18.06.2018 05:23

W kujawsko pomorskim zwolnił się sam - podobno za mała kasa.

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Numer jeden wśród rosyjskich wódek w końcu w Polsce


Wódka Russian Standard Original powstała by wyznaczać najwyższe standardy w świecie mocnych alkoholi. Teraz ta naturalnie czysta wódka o łagodnym smaku pojawi się w polskich sklepach.

Sankt Petersburg, niegdysiejsza stolica Rosji, to jedno z najpiękniejszych, najbardziej inspirujących i ikonicznych miejsc nie tylko dla naszych wschodnich sąsiadów, ale również dla światowej historii i kultury. To miasto jest także miejscem pochodzenia wódki Russian Standard – numeru jeden wśród rosyjskich wódek super premium. Jednak jej korzenie sięgają o wiele dalej. Woda wykorzystywana w produkcji Russian Standard pochodzi z Jeziora Ładoga leżącego nieopodal Sankt Petersburga, na przedmurzu mroźnej, północnej Rosji. To utworzone przez lodowiec, największe jezioro na terenie Europy jest źródłem idealnej, miękkiej wody - najlepszej  do produkcji wódki. Kolejnym elementem który jest podstawą doskonałej harmonii smaku Russian Standard jest ozima pszenica najwyższej jakości. Powstały z niej spirytus, podlegający kontrolom na każdym etapie produkcji, przechodzi wieloetapową destylację z użyciem najbardziej zaawansowanych technik oczyszczania, aby następnie zyskać wyjątkową łagodność w procesie filtracji z użyciem węgla aktywnego i srebra. Dziesiątki etapów destylacji pozwalają wyeliminować zanieczyszczenia i zachować naturalne właściwości sensoryczne czystego spirytusu, który decyduje o unikalnym smaku Russian Standard, z którego ta wódka słynie na całym świecie.

Wprowadzenie wódki Russian Standard Original jest wspaniałym wzmocnieniem naszego portfolio marek super premium – mówi Joanna Nowakowska, Marketing Manager. Pod względem wartości segment ten stale notuje coraz większe wzrosty. Jednocześnie Russian Standard stale potwierdza swój status jednej z największych globalnych marek rosyjskiej wódki. W tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Klubu Milionerów, zestawienia marek, które przekroczyły roczną sprzedaż 1 miliona 9-litrowych skrzynek, marka uplasowała się w czołówce rosyjskich marek wódek segmentów premium i super premium. Jednocześnie marka jest absolutnym liderem segmentów premium i super premium na rosyjskim rynku. Jesteśmy więc przekonani, że wprowadzenie marki Russian Standard na sklepowe półki ucieszy wszystkich koneserów ekskluzywnych alkoholi, a w szczególności tych, którzy doceniają smak wódek najwyższej próby.

Russian Standard Original to najbardziej autentyczna, rosyjska wódka o łagodnym, naturalnym smaku. Stworzona w Sankt Petersburgu na bazie receptury opracowanej przez światowej sławy chemika Dmitrija Mendelejewa w 1894 roku, łączy w sobie składniki najwyższej jakości. Pszenica ozima z rosyjskich stepów, dziesiątki etapów destylacji spirytusu i krystalicznie czysta woda z podziemnych źródeł jeziora Ładoga składają się na niezrównaną czystość i unikalny smak Russian Standard Original. Aromat świeżo upieczonego chleba, pszeniczny smak i długi, smakowity finisz zdobyły już serca wielu koneserów mocnych alkoholi z całego świata, jednocześnie wygrywając dla marki Russian Standard medale w wielu branżowych konkursach.

Wprowadzenie do sprzedaży wódki Russian Standard Original wspierane będzie materiałami POS oraz działaniami PR i w kanale prasy handlowej. Rosyjska wódka numer jeden na świecie dostępna będzie na sklepowych półkach w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego od końca czerwca w butelkach o pojemności 700ml. Rekomendowana cena nowości to 49,99 zł.

   
CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Nowość w portfolio amerykańskiej marki Wild Turkey już w Polsce! 

Legendarna, amerykańska marka Wild Turkey, rozszerza swoje portfolio o kolejny wariant. Wild Turkey Straight Rye Whiskey, klasyczna, żytnia whiskey o nietuzinkowym charakterze, pojawi się w Polsce już na początku lipca.

Debiutujący na polskim rynku wariant Wild Turkey jest absolutną nowością wśród portfolio marki. Wild Turkey Straight Rye Whiskey reprezentuje najstarszy gatunek destylowanego alkoholu znanego na terenie Ameryki, jakim jest żytnia whiskey. Trunki określane tym mianem, zgodnie z prawem obowiązującym w USA, muszą zawierać minimum 51% żyta w zacierze, co sprawia, że ich smak jest znacznie bardziej wyrazisty i pikantny od klasycznych bourbonów. Wild Turkey Straight Rye Whiskey jest mieszanką 4- i 5-letnich destylatów, dojrzewających w nowych beczkach z białego dębu amerykańskiego. Są one wypalane do najwyższego, czwartego stopnia zwęglenia, zwanego Alligator Char. Efekt wypalania swoją nazwę zawdzięcza charakterystycznemu wyglądowi dębowych desek, których szorstka, lśniąca tekstura po procesie przypomina właśnie skórę aligatora.   

W ostatnich latach liczba konsumentów zainteresowanych amerykańskimi whiskey i bourbonami systematycznie rośnie ­– komentuje Joanna Rybak, Brand Manager marki. Obserwując ten trend, zdecydowaliśmy się wprowadzić w Polsce kolejny wariant Wild Turkey. Wierzymy, że zdecydowany, wytrawny charakter Wild Turkey Straight Rye Whiskey trafi w gust koneserów amerykańskich alkoholi. Ta żytnia whiskey, jak i inne produkty marki, jest efektem ciężkiej pracy i wieloletniego doświadczenia naszych legendarnych mistrzów destylacji, Jimmy’ego i Eddiego Russellów, którym marka zawdzięcza swoją dzisiejszą, rynkową pozycję.

Wild Turkey Straight Rye Whiskey charakteryzuje się głębokim, bursztynowym kolorem. Aromat jest mocny i zdecydowany, z wyraźnymi żytnimi nutami, ale zawierający też elementy wanilii i karmelu. Wyczuwalne są też lekko słodkie zapachy miodu i pomarańczy oraz pikantne tony przyprawowe, takie jak imbir, cynamon oraz pieprz. Smak nowego Wild Turkey jest zdecydowany, wyrazisty i pikantny, tak jak powinny smakować amerykańskie, żytnie whiskey, natomiast finisz długi, ciepły i przyjemny, z nutami przyprawowymi. Najwyższa jakość trunku oraz dbałość o każdy szczegół podczas produkcji, sprawiają że smakiem Wild Turkey Straight Rye Whiskey można cieszyć się bez żadnych dodatków lub podając go na lodzie.

Wild Turkey to przykład prawdziwego trunku rodem z Kentucky. Alkohol o ponad 150-letniej tradycji, powstaje w destylarni założonej w 1869 roku przez rodzinę Ripy, na wzgórzach zwanych Wild Turkey Hills w Lawrenceburgu. To wyjątkowy trunek nie tylko ze względu na swoją wieloletnią tradycję, ale także proces wytwarzania i doskonałą recepturę. Swój szlachetny charakter zawdzięcza między innymi temu, że jest starzony dłużej niż wymaga tego prawo i destylowany według najwyższych norm jakości. Z wyróżniającą go, zwiększoną zawartością procentową alkoholu, od lat cieszy się mocną pozycją wśród amerykańskich whiskey, a jego niezmiennej receptury od lat pilnuje legendarna rodzina Russellów.

Wprowadzenie Wild Turkey Straight Rye Whiskey na polski rynek wspierane będzie działaniami marketingowymi. Żytnia whiskey marki Wild Turkey dostępna będzie od lipca w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego w butelkach o pojemności 700ml. Rekomendowana cena to 89,99zł.

   
KoledzyzeStocka

Jak tam sezon Panie i Panowie ? Może oddamy wam parę sklepów co by wam tak smutno nie było :) Pożyczyć wam jakieś pieniążki na półki? Bo słyszelismy że nie macie ani złotówki? Wszystko wyparowalo w Warszawce ?

:))
@KoledzyzeStocka 28.06.2018 11:35

Zrobiliście (usunięte przez administratora) na swoim goworku to teraz tutaj wbijacie?

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Dziękujemy za dotychczas pozostawione komentarze na temat naszej firmy. Wasza opinia jest dla nas ważna dlatego od tej chwili, w miarę możliwości, chcielibyśmy odpowiadać na pojawiające się komentarze. W sprawach wymagających wyjaśnienia zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym rekrutacja@cedc.com

Były PH
@CEDC International Sp. z o.o. 26.06.2018 15:58

Wiadomo, że ta krytyka tutaj to sama prawda, więc szukają kapusiów :D

Widz

A jak się odnalazł w Waszej rzeczywistości (usunięte przez administratora) Rozpracował już waszą prywatę, czy jeszcze się przygląda ? :-)

adam
@CEDC 09.06.2018 19:42

jak to nie pracuje, calkiem niedawno zostal CEO???

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Marka Palace wprowadza na sklepowe półki dwa, zupełnie nowe i innowacyjne warianty. Palace Ziemniak z Orkiszem oraz Palace Ziemniak z Owsem to nowości, które dostępne są w sprzedaży już od czerwca br.

Palace to ziemniaczana, polska marka wódki premium. Obecnie, ten segment naszego rynku zdominowany jest przez wódki na bazie spirytusu zbożowego. Jednak badania prowadzone  na przestrzeni ostatnich lat pokazują, że wódki ziemniaczane są coraz bardziej doceniane na polskim rynku*. Konsumenci częściej poszukują smaków nietuzinkowych, koneserskich i cenią zarówno niuanse smakowe, kunszt, jak i wyjątkowy charakter produktów. Podążając za tymi trendami, marka Palace rozwija linię swoich produktów o dwa innowacyjne warianty: Ziemniak z Orkiszem i Ziemniak z Owsem.

Z dużym sukcesem udało nam się wykreować koneserskie warianty wódki Palace, wykorzystując w procesie ich produkcji naturalne i cenne surowce, takie jak orkisz i owies. Oba te rodzaje zbóż, w połączeniu ze spirytusem ziemniaczanym, nadają wódce Palace oryginalny charakter, aromat i smak- mówi Bernadeta Ejsmont, Dyrektor Działu Badawczo-Rozwojowego CEDC.

Palace Ziemniak z Orkiszem to wódka oparta na połączeniu spirytusu ziemniaczanego i orkiszu – jednego z najstarszych gatunków pszenicy. Charakteryzuje się ona łagodnym smakiem z lekką nutą słodyczy oraz subtelnym, zbalansowanym aromatem. Z kolei Palace Ziemniak z Owsem, to połączenie spirytusu ziemniaczanego z owsem, uznawanego za wartościowe zboże, o szerokim zastosowaniu. Jest wyrazista i rześka w smaku, a aromat ma świeży i naturalny.

W sprzedaży nowe warianty pojawią się od czerwca, w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego, w opakowaniach o pojemności 500 ml. 

   
Natalia

Idealnych firm nie ma tylko ludzie wybierają sobie niewłaściwą pracę i stąd problemy!!

Daniel

Może wiecie czy firma potrzebuje ph?

maja
@Daniel 13.06.2018 11:19

oni zawsze potrzebują młodej krwi

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Soplica, niekwestionowany lider kategorii alkoholi smakowych na polskim rynku, poszerza swoje portfolio. W drugiej połowie maja na rynku zadebiutuje wariant, który ucieszy amatorów owocowych smaków wprost z polskich sadów – Soplica Jabłkowa.

Jedna z najstarszych marek alkoholowych w Polsce nie zwalnia tempa. Od 2016 roku Soplica jest liderem rynku wódek smakowych, a co trzecia butelka z tego segmentu kupowana przez polskich konsumentów to Soplica. Tak imponujące wyniki to efekt m.in. nieustającego rozwoju nowych produktów w portfolio. Teraz Soplica wprowadza na rynek nowy, a zarazem bardzo tradycyjny i lubiany przez konsumentów smak polskich jabłek – owoców uprawianych na naszych terenach od ponad 900 lat.

Nieustannie wsłuchujemy się w głosy naszych konsumentów. Dlatego też, w odpowiedzi na ich liczne prośby, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowego wariantu o tradycyjnym smaku polskich, dojrzałych jabłek. Wierzymy, że nowa Soplica Jabłkowa będzie wspaniałym uzupełnieniem naszego szerokiego portfolio, a także idealną propozycją na letni sezon - mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marki Soplica.

Receptura Soplicy Jabłkowej jest inspirowana tradycją gnieźnieńskiej Fabryki Wódek i Likierów   z XIX w. Nowy wariant marki stanowi połączenie klasycznych, polskich nalewek jabłkowych znanych na terenach Polski już od wieków z najwyższą jakością oferowaną przez markę. Tajemnica lekko kwaskowatego smaku Soplicy Jabłkowej tkwi w kombinacji dojrzewających w słońcu polskich jabłek, polskiego spirytusu i długiego procesu maceracji tych owoców.

Historia Soplicy rozpoczęła się w Gnieźnie. To właśnie tutaj, w 1891 roku, zaczęto  tworzyć alkohole pod marką Soplica. Fabryka była pierwszym polskim zakładem znajdującym się pod panowaniem pruskim, produkującym wódki i likiery w sposób naturalny, z prawdziwych owoców, korzeni, ziół i kwiatów. Od tego czasu, od ponad 125 lat, Soplica gości na rodzimych stołach, dostarczając konsumentom najwyższej jakości doznań smakowych. Fachmistrzowie Soplicy nadal wykorzystują wyłącznie naturalne składniki – najlepsze polskie owoce, orzechy i zboża, bazując na szlachetnych, tradycyjnych recepturach.

Wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach i działaniami PR. Soplica Jabłkowa będzie dostępna w sprzedaży od połowy maja w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego w butelkach o pojemności 100, 200 i 500ml.

   
.
@wujo 10.06.2018 15:52

Kolego nie kuś.... Nie podpowiadaj...

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Żubrówka Czarna, polska marka wódki segmentu super premium, przygotowała dla konsumentów nie lada niespodziankę. Z końcem czerwca marka zaprezentuje dwa zupełnie nowe warianty swojej pszenicznej wódki – Żubrówkę Czarną Leżakowaną w beczkach z dębu i Żubrówkę Czarną Leżakowaną w beczkach z jesionu – rozwijając nową kategorię wódek leżakowanych.

   
...
@PAKIETY JAGERA LATEM<3 20.06.2018 18:19

Chyba KOMIN kolego - nie karton. Gratisy też możesz obiecać... KIEDYŚ MOŻE klient DOSTANIE... choć WĄTPIĘ

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Żytniówka, jedna z najpopularniejszych marek alkoholu w Polsce, korzystając z potencjału segmentu wódek słodko-gorzkich oraz opierając się na aktualnych trendach, wprowadza zmiany w swoim portfolio. Z początkiem czerwca na sklepowych półkach pojawiły się Żytniówka Gorzka z Herbatą i Żytniówka Gorzka z Ziołami.

   
Król Lew

Spełniasz warunki umowy to dostajesz kasę. U mnie nie ma problemu. Klienci mają płacone. Dużo zależy od PH. Większość klientów nie czyta tylko bazuje na rozmowie z nami. Nie kompetentne przekazanie wiedzy. Złe ustawienie. To jak ma wyjść audyt. Nie rozumiem tego jadu jaki płynie z Twojej wypowiedzi. Jeżeli pracujesz i rozmawiasz z ludźmi to nie ma większego problemu. Trochę za mocno mamy przykręconą śrubę z ilością klientów w bazie. Jest ich za dużo. Brakuje czasu na tych najważniejszych. Każdy ma ok. 20 po wspierakach. Na niektórych szkoda paliwa i czasu. Praca w firmie gdzie dobrze sprzedają się produkty jest ok. Polecam tu pracować. Carlo, Tullamore, Grant's, Frontera, Soplica, itd to produkty dobrze sprzedające się. Nie samą Żubrówka firma stoi. U mnie premia była. Pozdrawiam.

tygrys
@Król Lew 31.05.2018 23:13

A ten lew zaś pisze swoje wymysły. Każdy kto tu pracuje wie jak jest. Każda opinia negatywna tutaj to prawda. A Ty że piszesz to co ci każą to nic nie zmieni pachołku.

Tabelki_wykresy

Świetne wyniki, brawo , widać kto dyktuje warunki... itp. Tego już nawet nie chce się komentować. Klienci czekają na pieniądze niejednokrotnie po 2-3 kwartały. A ty masz wejść do nich i powiedzieć zamów Andrzeju z 3 kartony grantsa i husaris to Ci dam po butelce za darmo. Też za jakieś pół roku. I smaki lata, nic za to nie dostaniesz ale szymi się uśmiechnie. Audyty robią co chcą, a góra ma tto w De ...

hp
@Tabelki_wykresy 26.04.2018 13:21

Dobrze mówisz to ty robisz z siebie idiotę przed klientem bo firma nie umie rozliczyć klientów za audyty, nie wspomnę o rozliczeniu kominów oni mają czas .

Były PH

Szmaciarze bazują ma tym, że Żubrówka sprzedaje się najlepiej z wódek. Nie płacą klientom przez to, że stawiają zbyt wysokie wymagania w umowach. Sklep nie przejdzie audytu = zero kasy dla sklepu i zero kasy za premie dla PH, czysta oszczędność!

Bigboy
@Były PH 31.05.2018 08:30

Co za gość! Jak pracowałeś tak jak w tej chwili piszesz o firmie to dobrze że już Cię tu nie ma!

Luki

Witam o co chodzi z tym ryczałtem za nagodziny dla ph? Godziny są jakoś liczone i te nad liczbowe są dodatkowo płatne? I jak to jest z tym autem czy te 300 km na weekend jak w jednym nie wykorzystam to mogę w następnym zrobić 600? I czy pracownik jest obciążony opłata lesingowa? Pozdrawiam

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Aperol Bus po raz kolejny rusza w letnią trasę po Polsce!

24 maja Aperol Bus ruszył w trzeci tour po Polsce. Charakterystyczny, pomarańczowy foodtruck odwiedzi największe miasta i najważniejsze festiwale muzyczne by serwować kultowy Aperol Spritz.

Pomarańczowy bus marek Aperol i Gancia, poza serwowaniem najpopularniejszego drinka tego sezonu, czyli Aperol Spritz, promować będzie także kulturę aperitivo. Jest to tradycja luźnych spotkań w gronie przyjaciół, przy kieliszku lekkiego alkoholu i stole suto zastawionym przekąskami. To doskonały pretekst do wspólnego spędzania czasu czy popołudniowego odpoczynku od codziennych zajęć i obowiązków. W pomarańczowej strefie Aperol Busa każdy będzie mógł zasmakować życia w iście włoskim stylu: przy muzyce, grach i najmodniejszym, włoskim drinku Aperol Spritz. W tym sezonie poza Aperol Busem będziecie mogli spotkać również specjalnie przygotowany, rowerowy bar.

Aperol to kultowy, włoski produkt. Jego receptura jest niezmienna od samego początku produkcji, czyli od 1919 roku. To znany na całym świecie aperitif o unikalnym słodko-gorzkim smaku, będący połączeniem wyciągu z kilkunastu ziół, gorzkiej pomarańczy i rabarbaru. Najczęściej serwowany jest w połączeniu z prosecco Gancia, wodą gazowaną i plastrem pomarańczy, pod postacią koktajlu Aperol Spritz. To idealny drink na nieformalne spotkanie, rozpoczęcie przyjęcia czy po prostu jako miły przerywnik dnia. Gancia, to najstarsza, włoska marka produkująca wina musujące. Legitymując się ponad 165-letnią historią, stanowi esencję włoskiego ducha w stylowym wydaniu.

Wizyta Aperol Busa i rowerowej strefy barowej będzie doskonałą okazją do sprawdzenia, dlaczego Aperol Spritz jest  jednym z najpopularniejszych drinków w Europie.

Szczegółowe informacje, aktualności oraz dokładna mapa trasy Aperol Busa dostępne będą na Facebooku pod adresem 

   
Janusz

Czy firma potrzebuje pracowników?

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Winnice z portfolio CEDC kolejny rok z rzędu najwyżej oceniane w światowym rankingu

Prestiżowy magazyn Drinks International co roku publikuje ranking „The World’s Most Admired Wine Brands”. W tegorocznej edycji tytuły najbardziej uznanych marek win po raz kolejny zdobyły trzy winnice których wyłącznym importerem w Polsce jest CEDC, odpowiednio: Torres, Concha Y Toro oraz Penfolds.

Spośród kilkudziesięciu konkurentów w rankingu marek win cieszących się największym uznaniem na świecie, na pierwszym miejscu po raz drugi z rzędu znalazła się winnica Torres. Założona w 1870 roku nadal pozostaje w rękach rodziny Torres – aktualnie zarządza nią już piąte pokolenie. Pochodzą z niej takie wina, jak Sangre de Torro czy Esmeralda. Hiszpańska winnica pozostaje jedynym spośród europejskich producentów, którzy znaleźli się w gronie 50 najlepszych we wszystkich siedmiu edycjach. Kolejne miejsca na podium zajmowane są przez chilijską winnicę Concha y Toro, producenta między innymi Frontery, Casillero del Diablo czy Marques de Casa Concha oraz australijską winnicę Penfolds.

Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że możemy współpracować z tak wyjątkowymi winnicami. Kolejny rok z rzędu trzy z naszych winnic znalazły się na najwyższych pozycjach w rankingu magazynu Drinks International. Świadczy to o jakości i wyjątkowości naszej oferty, w skład której wchodzą takie marki jak Sangre de Torro, Vina Esmeralda, Frontera czy Casillero del Diablo (lidera wartościowego w kategorii win w cenie powyżej 30 zł w Polsce).  Cieszymy się, że nasz starania w doborze najlepszej oferty wina dla konsumentów w Polsce, znajdują potwierdzenie w niezależnym rankingu, jednego z najbardziej prestiżowych magazynów winnych na świecie – mówi Marcin Chyliński, Senior Brand Manager w CEDC International, która to firma jest wyłącznym dystrybutorem marek win wszystkich trzech przodujących w rankingu winnic na polskim rynku.

W skład jury konkursu weszło szerokie grono specjalistów, m.in. sommelierów, importerów win czy dziennikarzy branżowych. Brali oni pod uwagę jakość win, odwzorowanie charakterystyki regionów lub państw, z których pochodzą oraz odbiór marek win przez konsumentów. Eksperci, prócz uhonorowania winnic Torres, Concha Y Toro i Penfolds, podkreślili działania marek na rzecz środowiska naturalnego, tradycję a także wysiłki zmierzające w kierunku przywrócenia dawnych gatunków win.

   

Zostaw opinię o CEDC International Sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CEDC International Sp. z o.o.