CEDC International Sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 805 ocen.

CEDC International Sp. z o.o.
2 805 6 1

Opinie o CEDC International Sp. z o.o.

Polak

Wykonuje audyty nie powiem na jakim regionie bo jeszcze pracuję... mam po 20-22 sklepy dziennie. Przeważnie powyżej 300km dziennie dla tego cieszcie się,że każdego smaku dokładnie nie sprawdzamy... Są sklepy gdzie są pustki bo audyty są robione już nawet o 6 rano w poniedziałek... i z czego mam wyczarować na audycie... na początku poprawiłem coś nawet na półkach ale jak od PH nie usłyszałem nawet słowa dziękuję to mam to w sumie w... czy dostanie premię czy nie... bo tak ciężko ten karton Żubrówki dać za ponad 900 sklepów zrobionych które w większości przeszły. U mnie to nawet słynne społem przechodzą. A sklepy typu kategori D to wiadomo szkoda zachodu z nimi... Pozycji mamy do sprawdzenia masakrycznie dużo do tego ilość face i sprawdzanie cen... Albo Jak mam zaliczyć lodówkę jak tam co przyjadę to w środku jest konkurencja... Sami mamy dość audytów bo co chwile nowe smaki i inne wymagane rzeczy

PozdrawiamObornikiiRegionpolno
@Polak 19.10.2018 22:41

Smutna rzeczywistość. Smutna i bolesna. Beznadziejna prawda. Audyt o 6? Maaaaaasakra. Nie wiedziałem, że Wasze realia pracy są aż takie. Smutno czyta się to wszystko, naprawdę. My, jako ph, jesteśmy zależni od Was, a Wy od nas. I co jest wspólne? - nam i Wam firma nie ułatwia. Śmieszne to wszystko i żałosne. Bo firma wielka, potężna, z ogromnymi udziałami w rynku, a nie potrafi zadbać o tak blachę rzeczy. Czy ktoś z góry czyta to wszystko? Czy dalej występuje klakierstwo na wysoce zaawansowanym poziomie? A powiedz proszę, robicie jeszcze audyty bezpośrednio przed czy po niedzieli handlowej? Albo w okresach wzmożonego ruchu na sklepach?

Polak
@PozdrawiamObornikiiRegionpolno 20.10.2018 15:16

Mając 22 sklepy dziennie mam normalnie do 8 sklepów pilne... które mam obowiązek zrobić. Po niedzieli zawsze mam wszystkie pilne... Ja często wyjeżdżam z domu 4-5 rano żeby być o 6 na sklepie a kończę np 17 i do tego powrót 2h

Polak
@PozdrawiamObornikiiRegionpolno 20.10.2018 15:16

Niektórzy myślą, że zaczynam o 9 kończę o 13 ale tak nie jest... I specjalnie tobie audyt o 6 rano w poniedziałek po niedzieli handlowej... najgorsza to jest stawka za te śmieszne audyty mi za sierpień wyszło prawie 1900 netto ale nikt nie patrzy,że robiłem nawet po 16h audyty i 5k km zrobiłem

Zniesmaczony
@Polak 21.10.2018 08:22

Jak robisz minimum 20 dziennie to niemożliwe że niecałe 1900 zarobiłes:) coś kręcisz kolego. Poza tym Ogolnie to zgoda że jest ciężko ale taki kraj i takie realia

Polak
@Zniesmaczony 21.10.2018 10:10

Zrobić to zrobisz ale są sprawdzane audyty i np za zdjęcie niewyraźnie lodówki już audyt do powtórzenia i nie masz hajsu. Zdj sekcji win krzywe już audyt do powtórzenia... Jak zbliża się okres rozliczeń to norma, że się doczepią abyś spadł na niższy próg. Od 400 audytów w górę jest 7zl brutto za sklep a do 400 jest 6 zł brutto. Więc jak zrobił ktoś np 400 ale ma 20 anulowanych to już stawka niższa...

Korposzczur

Witam,od jakiegoś czasu śledzę opinię zawarte na tym portalu,z jednymi się zgadzam z innymi nie. Prawda jest taka że kluczową rolę odgrywają tutaj nie PH,ale KIEROWNICY. Tak,to oni dbają o to,żeby zapewnić materiały,przeszkolenie i wiedzę potrzebną do pracy. Niektóre tereny to po prostu śmietnisko gdzie PH robił co może żeby wykonać zadania,a jak nie mógł ich wykonać to po prostu ściemniał...ale nie dlatego żeby zgarnąć więcej kasy...nie oszukujmy się. Nie chce być tym najgorszym i zgarniać oskarżenia,że się nie nadaje. Firma sama w sobie nie jest zła,targety są wykonalne ALE NA TERENIE KTÓRY JEST JUŻ POUKŁADANY !!!. Jeśli dany PH odchodzi powinien "zdawać" go nowemu. Umowy...moim zdaniem ? Powinny być elastyczne...co z tego że klient sprzedaje 5000 sztuk produktów CEDC...jak nie przejdzie audytu przez lodówkę na którą nie ma miejsca już,przez MML gdzie większość nowych produktów się nie sprzedaje ... żytniówka gorzka z Herbatą....z Ziołami ? Kto to wg wymyśla ?! od razu widać że się to nie sprzeda ! Nawet teraz na szybko mógłbym wymyślić produkt KTÓRY podbije rynek... Przykład ? NOWA OWOCOWA ŻUBRÓWKA WIŚNIOWA! Nie rozumiem po co inwestować w takie wynalazki...strata kasy. Rozliczenia i zadania... lepiej dać przedstawicielowi np. 50 sztuk 200ml żubrówki miesięcznie żeby mógł "wykupić" chwilę uwagi dla klienta żeby wykonał zadania,podpisał umowę a taki ruch że strony firmy zwróci się w 200% ż wykonanych zadań. Nie szukać oszczędności tylko inwestować w relacje z klientem BO TO NAJWIĘKSZY PROBLEM. Stworzyć umowy bardziej elastyczne zachęcające do większych zakupów. Firma nie ma kasy ? Po co wydawać na audytorów zewnętrznych skoro to samo może wykonać PH... Szukanie rozwiązań,innych od tych które się nie sprawdziły. PH chcą pracować ! Czemu jest nam to utrudnianie ?

Anomous
@Korposzczur 17.10.2018 00:16

Więc aplikuj do centrali a nie teraz tylko narzekasz.

Były PH

A najgorsza żenada to spotkania regionu w galeriach handlowych, żeby było za darmo :D Ależ mi było wstyd wtedy...

imdalejwlastymwiecejdrzew

Veni vidi odszedłem... :D I nigdy więcej. Auto Dacia Dokker, 1.5dCi i 75KM. Jeździ to to, jakby chciało i nie mogło... A hałas taki, że nie można normalnie przez telefon rozmawiać albo muzyki słuchać. Jedyny plus to taki, że możesz w nim nawet gruz wozić, bo jak siedzenia złożysz to masz 3k litrów pojemności. Auto - jest to ważne - bo to narzędzie, podstawowe narzędzie pracy. Nie oczekujmy bóg wie czego, ale jakiś standard minimum powinien być. Wymiana na Skody to tak naprawdę NOBILITACJA dla najlepszych PH. Więc jeśli masz słaby region i możesz mało i tyle jesteś wstanie zrobić, skodę dostaniesz... ale jak Ci się już Dacie na podmiankę skończą. Ja miałem podmiankę Dacii z 2013 na 2014 - także progress jest. Skody to bieda edyszyn. 1.6 TDI, 90KM, dwie szybki w prądzie, podstawowy komp i radio. Nothing speszyl, aczkolwiek do jazdy jako PH w zupełności wystarczy. Zarobki - porażka. 2400 netto gołej podstawy. Teraz jeszcze coś pozmieniali z premiami - na niekorzyść - ale już nie znam dokładnych zasad. Ciśnienie z każdej strony na rzeczy które są - co tu dużo mówić - niedorealizacji. Wyimaginowane marzenia góry. Kierownictwo bez kompetencji. Kierownictwo które mobing nazywa motywacją. Maile po 18 to absolutna norma i codzienność. To samo w niedzielę. Premie - pewnie do wyrobienia, wszystko zależy od regionu. W zdecydowanej większości tereny popalone przez brak wypłat dla kontrahentów. No i przez samych audytorów z firm zewnętrznych... Dodatkowo napiszę, że nasza oferta względem konkurencji jest słaba - przykładowo największy konkurent w najlepszej umowie daje prawie 100% tego (w niektórych wypadkach i więcej) + 4% retra. Dobry sklep alko wychodzi na takiej umowie sporo więcej tyś rocznie. Wiążąc się z nami, zakładając, że będzie wszystko git są wstanie wyciągnąć 1/3 tej kwoty. W 95% sklepy nie są w stanie zmieścić dwóch graczy w jednych regałach, więc sprawa najlepszego miejsca rozwiązuje się sama. I warto dodać że bezpośrednia konkurencja daje pieniążki jeszcze za to, że lodówka stoi. ;) CEDC nie. My łapiemy ogony... Które detalisty kompletnie nie satysfakcjonują i przez to jesteśmy w czarnej dupce. :) I należy pamiętać, że detalista nie ma tylko i wyłącznie alkoholu naszej firmy... ;) A najczęściej chce mieć te produkty, które mu się sprzedają, a nie te które narzuca dana kategoria czy dana firma. Wkurzające są też paczki z materiałami reklamowymi które firma wam wysyła. Na adres domowy. Najczęściej paletowo. Jeśli nie masz gdzie tego trzymać, to masz duzy problem. Auto np., z 5os robi się 2 os. No i przy gwałtownym hamowaniu średnio bezpieczne... ;) Jeśli chodzi o gadżety to jest absolutny brak długopisów, czy jakichkolwiek innych bzdetów którymi mógłbyś przełamać linie oporu detalisty. Ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że jesteś tak naprawdę Merchem, a nie Przedstawicielem. Jeździsz, namawiasz klientów na umowy, często gęsto zbierając tęgo po głowie za winy firmy CEDC/audytowej, wysłuchujesz narzekań jacy to my źli i nie dobrzy etc. Po litanii i namówieniu klienta podpisujesz umowę. Często ponad 100 pozycji. I lecisz do sklepu i układasz to wg planogramu. Wycierając przy tym półki i robiąc porządek detaliście w sklepie. Pamiętajcie - za 2400. Skaczecie po regale, po zapleczu, tachacie flaszki od 0,1l do 1.0l... (ilości kartonowe, bo tak zamawiają detaliści), robicie podświetlenia, wstawiacie ramki i inne materiały reklamowe. Rzeczywistość nie jest kolorowa. Jeśli macie na rejonie mercha to pół biedy. Ale jak to jest jedna albo dwie osoby na 10 ludzi? Nie zawsze będzie w stanie wam pomóc. Praca na złapanie doświadczenia dobra. Na poznanie rynku i specyfiki dobra. Ale nie dla ludzi którzy oczekują czegoś więcej. Tu tego więcej nie dostaniecie. :) :) :) i w tej firmie bardzo ciężko o znalezienie zrozumienia i czy osób chętnych do nauki specyfiki pracy. Zespoły najczęściej zmęczone i zniechęcone, z absolutnym brakiem motywacji i zapału.

Adamex
@imdalejwlastymwiecejdrzew 01.10.2018 18:09

Jak długo wytrzymałeś?

Ja
@imdalejwlastymwiecejdrzew 01.10.2018 18:09

Na jakim regionie jest tak zle? Ile sklepów ogolem i ile dziennie trzeba odwiedzić ?

imdalejwlastymwiecejdrzew
@Adamex 02.10.2018 07:06

Wiesz... Wytrzymałem chyba za długo. Z perspektywy czasu już wiem, że powinienem odejść dużo szybciej. Zaraz po tym jak dostałem autko. Brudne, zdezelowane, zmęczone. Z klimą która wyłączała się w wysokich temperaturach bo się coś w niej przegrzewało, a flotowiec nie wyrażał zgody na naprawę, z niesprawną poduszką czy z hamulcami które miały tarcze jak żyletki. Ale człowiek był mamiony, i nie do końca wierzył w to, co mógł przeczytać, czy usłyszeć od kolegów z regionu. Bo przecież aż tak źle być nie może jak oni mówią, może konfabulują, może opowiadają historie nad wyraz, może... :) A to jednak prawda, sama prawda i tylko prawda. :)

imdalejwlastymwiecejdrzew
@Ja 03.10.2018 15:13

Nie będę pisał Ci regionu... ;) ale jak jesteś w firmie to ten region który łapie mocno ogony w tabelkach z wynikami. ;) Sklepów - na ten moment Ci nie powiem. Miałem coś koło 170. Założone jest, ze PH ma zrobić 16 wizyt dziennie. Z minimalnym czasem 15 minut na wizytę. Z resztą sklepy to też porażka - duble, a czasem nawet po 3x ten sam punkt. W bazie pełno petroli w których nic nie zrobisz ze względu na sztywny sieciowy planogram, czy pełno sklepów na totalnym wygwizdajewie z 4 flaszkami... Gdzie Twoja Pani kierownik widzi i tak i tak potencjał... A żebyście wiedzieli ile punktów po wspierającym gdzieś w polu albo w lesie... Jeśli masz jako potencjalny kandydat zapał i ambicję, chce Ci się i jesteś pełen motywacji - nie podejmuj tej pracy, szkoda Twojej energii i pary w gwizdek. ;)

Ja
@imdalejwlastymwiecejdrzew 01.10.2018 18:09

Zgodzę się z Tobą. Jeśli pracujesz 8h dziennie to wiedz że będzie Ci to wypominane. Nie szanują Twojej prywatności po godzinach pracy a nawet nim ją zaczniesz, bywa że i w weekendy, jakim prawem?!? Pełna inwigilacja. Na spotkaniu(usunięte przez administratora)pięknie mówił o kulturze osobistej PH, szkoda że nie zwraca uwagi na kulturę osobistą ASM, bo jest skandaliczne. Darcie się i ublizanie podczas np tele konf. to normalna sprawa. Niektórzy zaczynają nagrywać rozmowy. Duża rotacja mówi sama za siebie, ludzie odchodzą sami często nie doczekając końca umowy próbnej. Przyjmują młodych, ich da się wykorzystać bardziej niż osobę która ma rodzinę. Czy ASM wie o tym że odejście pracownika jest jego porażką? Dla mnie był by to wstyd. Wypowiedzenie. Wstyd i żenada.

Kazimierz
@Ja 06.10.2018 18:49

Pozazdrościć tym, którzy maja region w miarę ok i mogą cokolwiek zdziałać. Na moim w tych kornikach to zasada obowiązuje taka MD, twarzy żubrówki więcej od twarzy majonezu. Może jest to pomysł by stworzyć żytniówkę majonezową?

Smakosz
@Kazimierz 08.10.2018 07:30

Soplica o zapachu Skoszonej Trawy

wolnystrzelec
@Ja 06.10.2018 18:49

Nie wypada się nie zgodzić z przedmówcą prawda do bólu. Panie P. Ć warto się z tym zapoznać bo tu jest cała prawda, której nikt się nie odważy oficjalnie powiedzieć. Po pierwsze kultura i szacunek do pracownika hmmm my PH to wiemy tylko coś zawodzi u AMS . Szacunek należy się każdemu a zwłaszcza tym co robią dobro robotę dla tej firmy. Po drugie coś pozytywnego praca fajna, w której można nauczyć się wiele fajnych rzeczy. A tak na koniec wasze system rozliczeń klienta koninów szczyt szczytów dalej grajcie z klientami w kulki a to wróci z podwojoną siłą.

bono

Jestem ph od 2,5 roku jestem super zadowolony .Fajna bryka ,spoko kasa jak wyrabiasz premię ja wyrabiam. Spoko ludzie .Jest ok Polecam każdemu. Ludzie którzy nie chcą pracować zawsze znajdą powód do narzekań .obecny PH

u2
@bono 05.10.2018 20:09

Hahaha. Bono zajmij się muzyka i popracuj nad interpunkcją, bo leżysz i kwiczysz w tej materii. Super zadowolony... - ironizujesz tak bardzo, że aż wstyd to komentować. Ludzie chcą pracować, ale jak się nie da, bo region nie pozwala na nic, to co zrobić? Reszty nie skomentuję. Bo nie warto. Jak jesteś zadowolony to dalej dzielnie pracuj ku chwale kierownika i dostając w nagrodę maila od dyrektora!

nowa

Witam , chciałabym rozpocząć pracę w tej firmie . To są moje początki . Nie wiem czego mam się spodziewać . Jakie jest wynagrodzenie na początek ? Jaka umowa ? I jakie narzędzia prac ? ( wielkopolska)

Anomous
@nowa 02.10.2018 17:05

Wszystko podane masz w poniższych postach.

Były PH
@nowa 02.10.2018 17:05

Poświęć godzinę na czytanie opinii, a zaoszczędzisz sobie kawał życia nie podejmując tej pracy!

Kolejny były ph.
@nowa 02.10.2018 17:05

Just don't do this.

Zuza
@Były PH 03.10.2018 09:59

Żal mi Was.... i nic więcej nie będę pisała. Koleżanko wśród tych wszystkich różnych rzeczy masz wypisane wynagrodzenie i auta jakimi się poruszamy. Pewnie jak już jesteś po rozmowie to odnośnie wynagrodzenia rozmawialiście. Wybór po Twojej stronie.

Zastanawiam sie
@Zuza 03.10.2018 15:02

Ale Ty dajesz rade i nie narzekasz ?

anonymous
@Zastanawiam sie 03.10.2018 15:08

Moge Cie prosic o kontakt na maila ?

nowa
@Zastanawiam sie 03.10.2018 15:08

Moge Cie prosic o kontakt na maila. wiola697697697@gmail.com ??

nowa
@Zuza 03.10.2018 15:02

Zuza moge prosic o kontak na maila wiola697697697@gmail.com

Były PH
@Zuza 03.10.2018 15:02

A mi żal Ciebie korposzczurku z dziwnej korpo :)

Były PH

Gdzie jest admin?! Tu mają być opinie o pracodawcy, a nie jego reklamy!!!

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca
Sara Hamadyk pierwszym Brand Ambasadorem
marki Tullamore D.E.W. w Polsce

Od lipca 2018 marka Tullamore D.E.W. ma w Polsce pierwszego oficjalnego Brand Ambasadora. Funkcję tę objęła Sara Hamadyk, która jest pierwszą kobietą na takim stanowisku w Polsce.

Z wykształcenia filmowiec, z zamiłowania barmanka. Pasję kulinarną odziedziczyła po swoim ojcu, który przez długie lata pracował jako uznany szef kuchni w kilku restauracjach.
Od 2013, z licznymi sukcesami, działa w branży barmańskiej. Była finalistką blisko 10 prestiżowych konkursów barmańskich. A w 2017 roku jako jedyna kobieta, znalazła się w finale World Class Poland, który uznawany jest za najbardziej prestiżowy konkurs barmański w Polsce.

Sara pracowała także w obu najlepszych polskich Whisky Barach – Coctail Bar & Dom Whisky w Warszawie oraz Whisky Bar 88 w Poznaniu. Niewątpliwie wszystkie te doświadczenia pozwoliły Sarze na odkrycie świata whiskey i odnalezienie wielkiego upodobania w irlandzkich alkoholach i kulturze. Praca z whiskey przerodziła się w ciekawą pasję, która zaowocowała pozycją Brand Ambasadora Tullamore D.E.W.

Konkurs na Brand Ambasadorów nie był łatwy. Trzeba było wykazać się nie tylko znajomością marki czy technik barmańskich, ale też wysublimowanych niuansów oraz sprostać zupełnie nowym wyzwaniom. Szczęśliwie udało mi się „pokonać” 4 rywali i udowodnić, że praca z tak popularną marką irlandzkiej whiskey, jaką jest Tullamore D.E.W., to jednocześnie trudny egzamin ale i wieka przyjemność - mówi Sara Hamadyk Brand Ambasador Tullamore D.E.W. na Polskę.

Poza pracą, Sara interesuje się behawiorystyką i tresują psów.
   
anonymous

A ja w wolnym czasie hoduje kijanki

łódka gorzka

Dlaczego widzę reklamę alkoholu pomiędzy opiniami? Taki niby lider a stosuje takie zagrywki. Najwyraźniej próbuje zaspamować negatywne opinie.

Pawel

Skoro PH mieli wymieniona flotę na te skody w najbogatszych wersjach to czy RKS tez maja zmieniona flotę?

To ja
@Pawel 19.09.2018 16:11

Mają suberb. Super partia kurcza .

Pawel
@To ja 19.09.2018 17:01

Tez najbogatsze wersje?

Zuza
@To ja 19.09.2018 17:01

Po co lipe piszesz! Skody czarne fajnie wyposażone są dla kierowników A PH mają niebieskie kombiaki trochę gorzej wyposazone ale ponad podstawe chyba. Nie wiem dokładnie co mają bo jeszcze stażem się nie załapałam????

To ja
@Zuza 19.09.2018 20:51

Zuzka mają skody superB. Jaka lipe koleżanko?

ZuzaZ
@To ja 20.09.2018 18:06

RKS?

flotowiec
@Pawel 19.09.2018 16:11

Dacie mają niżsi stażem. Wymieniane mają najczęściej na nowsze dacie - 2013 na 2015 np. PH - Skoda Octavia, niebieska, kombii, 1.6TDI 90km. Stalówki + kołpak. Dwie szybki w prądzie, czujniki na tyle tylko, podstawowy zestaw komputer/radio + klima. :) Kiero regionu - Octavka, 1.6TDI 110km. Kolor czarny. Ładna felga, sporo lepsze wyposażenie. Np., tempomat. Dyr regionu - SuperB, z wyposazeniem adekwatnym

MK

Ok auto ważne bo to narzędzie pracy na cały dzień ale jak was czytam to nie wieże chyba wam się branże pomyliły jak chcecie d..e wozić czym wam się zamaży to nie PH tylko Taxi branży wam trzeba .

Anonim
@MK 28.09.2018 12:44

Jak czytam brednie;!Mam wnioski! Cel pracy ph: samochod, to priorytet! ????Czas pracy oficjalnie 8;godzin, czego firma nie chcę pilnować,bo lepiej jest nie wiedzieć ile czasu osoby zatrudnione pracują!!?? Kadr/ HR wiedzą a często nie chcą wiedzieć......Dodam ,że najlepszym pracownikiem w C EDC jest człowiek,kto który przytakuje głupocie przełożonych.

dżejmsBŁĄD
@MK 28.09.2018 12:44

jeśli jesteś z CEDC to współczuję Twoim współpracownikom. Raz, że brak Ci kompletnie ogłady, dwa to chwalisz się tu brakiem znajomości zasad ortografii oraz interpunkcji, a trzy, to to, że nie nadajesz się do zarządzania.

MaciejEk

Czesc, czy firma zapewnia jakies benefity dodatkowe? Oprocz opieki medycznej, np. fundusz emerytalny albo dofinansowanie wakacji (wczasy pod grusza czy cos takiego)? Mozna czasem liczyc na jakis deputat z produktami z portfolio i czy jest jakis wymog ze musze np min pracowac pol roku czy rok zeby miec prawo do takich dodatkow?

robo
@MaciejEk 01.10.2018 00:32

pracowałem krótko, tyle wiem// mają karty sportowe, auto bez limitu km, luxmed, dofinansowanie wakacji też jest. zdarza się, że starszym stażem PH wyślą z centrali jakieś flaszki, ale jest to wszystko w 100% ewidencjonowane i przeznaczone dla klientów.

Wesołek

Taka cisza że nawet góra przestała wypisywać swoje bzdury. Ale jedno trzeba wam przyznać zatrzymaliscie (usunięte przez administratora) które wybijalo już niczym hydrant w amerykańskich filmach. Zastraszyliscie trochę wszystkich swoją obecnością co niestety martwi. Teraz każdy boi się odezwać a nowi ludzie nie wiedzą jak tu jest na prawdę.

Były PH
@Wesołek 18.09.2018 17:51

Też się dziwię, że tu taka cisza. Boją się?

nowy w firmier

miałem drugą szkodę na aucie w tym roku. czy są jakieś konsekwencje? obciążą mnie?

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca
@nowy w firmier 09.08.2018 15:21

Prosimy o skontaktowanie się w tej sprawie z Działem Floty.

anonymous
@nowy w firmier 09.08.2018 15:21

Witam, jaka flota dysponuje firma? Wiem, że Dacia ale jaki model?

Niezalezny
@anonymous 16.08.2018 13:37

Doker, teraz głównie są Skody Octavie w kombikach. DACI jest już mało.

anonymous
@Niezalezny 17.08.2018 13:30

Dokkery w vanie? Dziękuję za odpowiedź

Były PH
@anonymous 21.08.2018 16:51

A są inne Dokkery? :P

Ktoś
@anonymous 21.08.2018 16:51

Wszystkie auta to osobówki.

NorbertAM
@Ktoś 22.08.2018 21:40

Witam, a wiecie jakimi autami jezdza osoby z biura? Sprzedaz/marketing - porownujac do octavek w terenie?

Ktos
@NorbertAM 31.08.2018 22:39

Superb i audi A6

NorbertAM
@Ktos 01.09.2018 11:52

Oj ale to chyba dyrektorzy! :) dziekuje za informacje! Octavki, Superby, A6 to nie brzmi tak zle. Jakby byly jeszcze fajne zespoly mozna dzialac chyba

Ktos
@NorbertAM 01.09.2018 18:34

Zawsze będą plusy i minusy. Wszystko zależy od ludzi. Można tu pracować i mieć z tego frajdę. Czy zawsze? No są jak wszędzie dni, gdzie są one słabsze ale naprawdę wszystko zależy od siebie samego i od współpracowników. Jest ok.

Pan Antek ze Sklepu

Ta śmieszna firemka uważając sie za lidera branży alkoholowej w Polsce, posiadajaca najszerszą listę asortymentowa nie jest w stanie zapewnić swoim pracownikom odpowiednich materiałów do pracy. Ostatnio miałem przyjemność drukować umowę dla jednego z ich przedstawicieli po tym jak zdecydowałem się na akceptację ich warunków. Na umowy pieniążków nie macie to mam nadzieje ze ch nadmiar przeznaczycie na opłacenie półki w moim sklepie. Serdecznie pozdrawiam Pan Antek

Były PH
@Pan Antek ze Sklepu 29.08.2018 12:52

Nic nowego. Ja specjalnie kupiłem drukarkę, żeby drukować umowy i inne pierdoły, bo oryginalnych druków zawsze brakowało!

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca
Czy wiecie, że…?
 
Zbieżność nazwy marki Soplica z Jackiem Soplicą, czyli księdzem Robakiem, bohaterem naszej epopei narodowej „Pan Tadeusz” nie jest przypadkowa.
 
Recepturę wódki Soplica opracował i wymyślił dla niej nazwę Bolesław Kasprowicz, znany przed wojną fabrykant wódek i działacz społeczny, który w 1888 roku założył w Gnieźnie pierwszą w zaborze pruskim polską fabrykę wódek i likierów. Chcąc wlać nieco otuchy w serca rodaków, a jednocześnie podbić rynek, zaczął nadawać swoim wyrobom nazwy typowo polskie, patriotyczne, zaczerpnięte z polskiej historii, geografii czy literatury narodowej. W ten sposób, w krótkim czasie na rynku zagościły jako „specjalności polskie” wódki i likiery pod takimi nazwami jak: Zagłoba, Karpatówka czy właśnie, zaczerpnięta z dzieła Mickiewicza, Soplica, która trafiła na rynek w 1891 roku, czyli ponad 125 lat temu. Oparty na promowaniu polskości plan Kasprowicza zadziałał i w ciągu dziesięciu lat z małego warsztatu jego firma rozwinęła się w prężnie działającą manufakturę. Wyroby gnieźnieńskiej fabryki zyskały popularność nie tylko w zaborze pruskim, ale także w innych regionach Niemiec, znajdując klientów wśród polskich emigrantów, pracujących głównie jako górnicy i hutnicy.
   
Brak słów

I to według was jest opinia na temat pracodawcy ? Żenada.

Były PH
@Brak słów 23.08.2018 19:06

Głupie reklamy, żeby przykryć nieprzychylne oceny, ot co!

PH

ADMINISTRATORZE TO FORUM SLUZY DO WYMIANY OPINII NA TEMAT PRACODAWCY A NIE DO BEZCZELNEGO REKLAMOWANIA ALKOHOLU PRZEZ CEDC INTERNATIONAL. TYMBARDZIEJ ZE DOSTĘP DO STRONY MAJĄ NIELETNI.

Pracujący długo jako P H

Praca 8 godz. Egzekucja podpisanych umów, realizacja zadań tzw. SOP. Merchowie do pomocy ustawiania sklepów. 3400 na początek. Później 3600 brutto. Premia miesięczna 1320 brutto. Za realizację zadań pow. 10% jest 50% więcej premi. Samochód dla nowych to dacia. 60% premi zależy od audytu. Praca dla ludzi wytrwałych I pracowitych. Pracuję tu kilka dobrych lat jako PH. Z dodatkowych rzeczy karta MultiSport upoważniająca do darmowych wejść na siłownię fitness groty solne itp., diety, audiobooki itd. Karta lux med dzięki niej bez kolejki dostać można się do lekarzy różnych specjalizacji. Polecam tu pracę. Jest to praca dla ludzi wytrwałych, pracowitych. Nie odnajdzie się tu maruda i osoba wynająca zasadę nic od siebie ale należy mi się. Pozdrawiam .

Luki
@Pracujący długo jako P H 22.05.2018 18:36

jak wygląda sprawa z autem w weekend tak jak czytałem 300km za free? Czy jazda weekendowa się sumuje np w jeden weekend nie jezdze to w następny mogę zrobić 600 km? Pozdrawiam

Mrs
@Luki 23.05.2018 10:26

W tym roku każdy PH ma dostać skoda Octavia.

Antek
@Mrs 28.05.2018 21:00

I jak mistrzu z tymi skodami? Niby w lipcu miały być ... Obawiam się, że przez wybór wersji Laurin & Klement nie nadążają z produkcja.

Robol
@Pracujący długo jako P H 22.05.2018 18:36

Witam, Ten opis daje do myslenia. Firam ktora szanuje I dba o swojch ph nie musi robic reklamy by znalesc dobrego pracownika. Ta grupa zawodowa jest dobrze zorientowana co dzieje sie na rynku. Sami sobie robicie pod gore nie dotrzymujac waszych deklaracij w stosunku do ph jak I klientow. Wlaczcie myslenie podobno to nie boli Pozdro

Były PH
@Robol 09.08.2018 17:33

A teraz napisz to poprawnie po polsku :D

Były PH
@Robol 09.08.2018 17:33

Widzę, że coraz głupszych zatrudniają.

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca
Grant’s w zupełnie nowej odsłonie 

Grant’s, jedna z najstarszych i najbardziej utytułowanych marek w świecie szkockiej whisky, przygotowała na ten rok sporo niespodzianek. Od sierpnia na sklepowych półkach ten wyjątkowy alkohol pojawi się w odświeżonych opakowaniach. To jednak nie wszystko – w portfolio marki pojawią się zupełnie nowe warianty.

Za whisky Grant’s stoi wieloletnia, rodzinna historia. Ubiegły rok był jednak szczególną datą dla jej legendy i dziedzictwa. Marka celebrowała 60. urodziny swojego symbolu, czyli klasycznej trójkątnej butelki. Jednocześnie marka Grant’s obchodziła 130. rocznicę założenia przez Williama Granta, destylarni w Dufftown, która stała się początkiem imperium marki.

Ten rok również będzie obfitował w liczne wydarzenia. Już od sierpnia na sklepowych półkach whisky Grant’s pojawi się w zupełnie nowych opakowaniach. Nie oznacza to oczywiście, że marka porzuciła swój najbardziej charakterystyczny, trójkątny kształt butelki, zaprojektowany przez Hansa Schlegera w 1957 roku. Począwszy od odświeżonej formy opakowania przez grawery podkreślające wieloletnią historię rodziny Grantów aż po nowe etykiety w kształcie tarczy, wszystkie zmiany nadają butelkom opakowaniom elegancji i dostojności.  

Jesteśmy niezwykle dumni mogąc celebrować kolejny, wyjątkowy rok dla marki Grant’s wspólnie z naszymi konsumentami, wiernymi fanami szkockiej whisky – mówi Anna Łączyńska, Brand Manager marki Grant’s. Razem z nimi chcemy uczcić wyjątkowe, dziedzictwo rodziny Grantów poprzez wprowadzenie na rynek odświeżonych opakowań. To jednak nie koniec nowości, które przyszykowaliśmy na ten rok.

Najważniejsze dla fanów marki będą z pewnością zmiany, którym ulegnie portfolio whisky Grant’s. Dotychczasowy, bazowy wariant Grant’s Family Reserve pojawi się teraz na rynku pod nową nazwą Grant’s Triple Wood. Stanowi ona podkreślenie wyjątkowego procesu leżakowania w trzech różnych typach beczek. Nowe beczki z amerykańskiego dębu dodają temu wariantowi Grant’s pikantnych nut smakowych, beczki z dębu amerykańskiego odpowiadają za słodycz a beczki po amerykańskim burbonie – za subtelne nuty wanilii. To właśnie ta kombinacja, której zawdzięcza swoją nazwę, sprawia, że whisky Grant’s Triple Wood wyróżnia się bogatym i łagodnym smakiem z którego słynie.

Absolutną nowością w portfolio marki jest wariant Grant’s Rum Cask Finish. Składa się na niego kompozycja najlepszych, szkockich whisky, która dzięki finiszowaniu w beczkach po karaibskim rumie charakteryzuje się złożonym smakiem z nutami bananów i słodkich przypraw oraz wyraźnie wyczuwalnym zapachem tropikalnych owoców. Grant’s Rum Cask Finish to idealna whisky dla konsumentów zaczynających swoją przygodę w świecie whisky, poszukujących delikatnego smaku i przyjemnych nut zapachowych – dodaje Anna Łączyńska.

Jednocześnie na sklepowych półkach pojawi się też kolejna nowość - Grant’s Sherry Cask 8YO. Ta whisky blended z segmentu premium leżakuje minimum 8 lat w trzech różnych typach beczek, a następnie finiszowana jest w beczkach po sherry Oloroso. Zapewnia jej to bogaty, owocowy smak, idealny dla konsumentów poszukujących zrównoważonej, łagodnej whisky z oznaczeniem wieku.

Ostatnią nowością w rodzinie marki jest Grant’s Smoky. Na jego wyjątkowy smak składa się kompozycja zbożowych i słodowych whisky, ze zwiększonym dodatkiem dymnych whisky (czyli produkowanych ze słodu jęczmiennego, suszonego przy pomocy dymu torfowego). Jej aromat jest łagodny i owocowy, jak w przypadku pozostałych wariantów marki, ale podkreślony wyraźnym aromatem ciepłego dymu.

Ojcem marki Grant’s jest William Grant, który w 1887 roku stworzył pierwszy destylat we własnej destylarni, którą otworzył w szkockim Dufftown. W 1898 roku na rynek trafiły pierwsze butelki whisky Grant’s. Do dziś whisky marki tworzone są według tej samej, niezmienianej od pokoleń receptury, która łączy w sobie trzy najwyższej jakości składniki: szkocki jęczmień z Girvan, krystalicznie czystą wodę ze źródła na Wzgórzach Conval i świeże powietrze z Dufftown. Dowodem na wyjątkowość tej kombinacji jest uznanie specjalistów na międzynarodowych festiwalach, na których marka regularnie zdobywa najwyższe laury. Wraz z ogromną popularnością whisky Grant’s, która jest jedną z najchętniej wybieranych szkockich na świecie, są to koronne dowody uznania dla pięciu pokoleń pasji, ciężkiej pracy i niezależności rodziny Grantów.
   
Obserwator

Patrząc na to co się w tej Firmie wyprawia to ręce opadają. Promocję na Regionalnego Dyrektora otrzymuje się za ekspozycje WOW!!! i postawienie kominów., a Audyty na poziomie 20%. Brawo oby tak dalej. Jak wszyscy zauważyli dział PR próbuje tuszować nie wygodne tematy wklejając bardzo długie opisy o swoich markach . Niestety mnóstwo tu prawdy jest napisane ,choć nie wszystkie tematy są prawdziwe.

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca
Wódka Husaria nagrodzona srebrnym medalem International Wine & Spirits Competition

 
W corocznym, prestiżowym konkursie IWSC oceniającym jakość alkoholi z całego świata, produkowana przez CEDC International wódka Husaria zdobyła srebrny medal.


Jurorami w konkursie International Wine & Spirits są doświadczeni eksperci, od lat działający w branży mocnych alkoholi oraz wina. Tegoroczna edycja konkursu odbyła się już po raz 49, od roku 1978 nosi on obecną nazwę International Wine & Spirits Competition.

− Marka Husaria została stworzona, by stać się liderem segmentu wódek czystych premium – mówi Magdalena Żołnowska, Junior Brand Manager marki Husaria. – Stworzyliśmy ją w nawiązaniu do naszego dziedzictwa kulturowego oraz dumy z historycznych osiągnięć. Cieszymy się, że jakość tego trunku, powstającego w naszej destylarni, zyskała również uznanie międzynarodowych jurorów i znawców mocnych alkoholi.

Husaria, czysta wódka o zawartości 40% alkoholu, charakteryzuje się wyjątkową gładkością smaku. Jest produkowana z najwyższej jakości spirytusu, a tajemnica jej łagodności leży w unikalnym procesie produkcji. Husaria, podobnie jak wiele innych wysokogatunkowych alkoholi, poddana została technologii wymrażania, dzięki czemu uzyskała łagodny zapach, smak oraz  krystaliczną czystość. Jest produkowana w polskich zakładach CEDC International w Obornikach koło Poznania, wyłącznie z polskiego spirytusu.

   
CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca
Nowe Warianty Tullamore D.E.W. już w Polsce
 
Marka irlandzkiej whiskey Tullamore D.E.W. wprowadza na polski rynek dwa nowe warianty: Tullamore D.E.W XO Rum Cask Finish oraz Tullamore D.E.W  Cider Cask Finish. Obie wersje dostępne są na półkach sklepowych od lipca br.

Trzykrotna destylacja, miękka słodycz whiskey zbożowej, delikatna pikantność pot still i owocowa nuta malt whiskey, łączy się w harmonijną całość dojrzewając w beczkach po burbonie i sherry. Tak można opisać dotychczas dostępny na polskim rynku bazowy wariant jednej z najlepszych irlandzkich whiskey na świecie, Tullamore D.E.W. Original. Teraz grono wariantów tej marki na naszym rynku poszerza się aż o dwie nowe odsłony.

Jedną z nowości jest Tullamore D.E.W. XO Rum Cask Finish. Tak samo jak bazowy wariant Tullamore D.E.W. Original, jest ona trzykrotnie destylowana, stworzona z trzech rodzajów whiskey i leżakowana w trzech rodzajach beczek po burbonie oraz sherry. To co wyróżnia wariant XO, to fakt, że jest ona dodatkowo finiszowana w specjalnie wyselekcjonowanych beczkach, w których wcześniej leżakował karaibski rum Demerara. Dzięki temu Tullamore D.E.W. XO zyskuje słodycz tropikalnych owoców oraz nuty rozgrzewających przypraw, zaskakujących posmakiem rumu.

Przetestowaliśmy wiele rodzajów karaibskiego rumu. Ale dopiero wykorzystując beczki, w których wcześniej dojrzewał rum Demerara, dodaliśmy charakterystyczne nuty słodkich owoców tropikalnych i aromaty rozgrzewających przypraw do naszego bazowego blendu. Połączenie irlandzkiego serca i karaibskiej duszy wydaje się być pięknie zbalansowane w wariancie XO – mówi John Quinn – Global Brand Ambassador.

Kolejna nowość to Tullamore D.E.W. Cider Cask Finish. To również wyjątkowy wariant, który produkowany jest sezonowo, tylko w czasie zbiorów jabłek, czyli od września do listopada. Na jego wyjątkowość wpływa przede wszystkim to, że jako jedyna whiskey na świecie, finiszuje przez około 3 miesiące w beczkach po lokalnym cydrze. Dzięki temu powstaje niespotykana i szlachetna odmiana irlandzkiej whiskey, która zaskoczy wielbicieli tego trunku subtelną słodyczą i nutą świeżych jabłek.

Raz w roku magazyny w Tullamore zapełniają się produktem, który z coraz większym zasięgiempodbija serca miłośników irlandzkiej whiskey. Cider Cask to wyjątkowy produkt, nie tylko ze względu na jego charakterny smak i nuty wytrawnych jabłek ale i unikatowy element procesu produkcji – finisz blendu w beczkach po irlandzkim cydrze. Cider Cask nie odbiega kompleksowością smaku od dostępnych na rynku poprzedników, ale z pewnością wnosi powiew świeżości w rangę Tullamore D.E.W. – mówi Sara Hamadyk, Brand Ambasador Tullamore D.E.W. w Polsce.
   
Robol

Jak po rozmowach kwalifikacyjnych na PH w Warszawie? Są już odpowiedzi?

Robol

Jak po rozmowach na PH w Warszawie, są już odpowiedzi?

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca
Czy wiesz, że…
…liczące setki lat piwnice win Gancia, oryginalnych włoskich win musujących, znajdują się na liście światowego dziedzictwa Organizacji Narodów Zjednoczonych do spraw Oświaty, Nauki i Kultury (UNESCO)?
 
Określane również mianem „podziemnych katedr” piwnice win Gancia stanowią symbol nierozerwalnego związku regionu Piemont z uprawą winorośli. Wydrążone wieki temu w zalegającym w Canelli wapiennym tufie wulkanicznym piwnice zapewniają doskonałą naturalną termoizolację, dzięki której temperatura utrzymywana jest na stałym poziomie 12–14 stopni Celsjusza — idealnym, by wytwarzać i rafinować wspaniałe musujące wina.
 
Piwnice te to w istocie podziemny, ukryty labirynt rozciągający się na długości niemalże kilometra, w którym znajduje się wyjątkowa, najdłuższa w całym Canelli, 100-metrowa piwnica. Dzięki ponad 600 metrom kwadratowym przestrzeni muzealnych i produkcyjnych w piwnicach po dziś dzień znajdują się prasy do wyciskania miękkich gatunków gron i odbywa się fermentacja oraz konserwacja win bazowych wykorzystywanych do produkcji win musujących Gancia. To właśnie w piwnicach Gancia w 1865 r. Carlo Gancia wyprodukował pierwsze włoskie wino musujące.

 
Od chwili narodzin marki po dziś dzień firma Gancia chroni swe „podziemne katedry”, zaś włączenie tych swoistych „dzieł sztuki” na listę światowego dziedzictwa UNESCO podkreśliło ich wartość dla kultury. Pozostając wierną misji UNESCO firma Gancia nieustannie dba o zachowanie historii i architektury piwnic dla przyszłych pokoleń.
 
Założona w 1850 r. przez Carlo Gancię, twórcę pierwszego włoskiego wina musującego, firma Gancia to światowy lider w produkcji win musujących i wermutów. Posiadając 2 000 hektarów winnic oraz pięć milionów kilogramów winifikowanych gron firma Gancia, z siedzibą w Canelli, sercu włoskiej prowincji Asti, produkuje wina musujące, wina niemusujące oraz aperitify dystrybuowane do ponad 60 krajów, w tym także do Polski. Portfolio win musujących firmy Gancia sięga od win słodkich po wina wytrawne oraz od win produkowanych metodą Charmata po prestiżowe wina rocznikowe o ponad 5-letnim czasie fermentacji.
 
Piwnice Gancia można zwiedzać od wtorku do niedzieli. Wymagana jest rezerwacja, a grupy zwiedzających muszą liczyć co najmniej 15 osób. Zwiedzanie trwa około godziny i kończy się degustacją.
   
Były pH

czyżby zwolnienia na stanowisku kierownika w Kujawsko pomorskim i Zachodniopomorskim ?

MikołajekNawakacjach
@Były pH 18.06.2018 05:23

W kujawsko pomorskim zwolnił się sam - podobno za mała kasa.

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca
Numer jeden wśród rosyjskich wódek w końcu w Polsce


Wódka Russian Standard Original powstała by wyznaczać najwyższe standardy w świecie mocnych alkoholi. Teraz ta naturalnie czysta wódka o łagodnym smaku pojawi się w polskich sklepach.

Sankt Petersburg, niegdysiejsza stolica Rosji, to jedno z najpiękniejszych, najbardziej inspirujących i ikonicznych miejsc nie tylko dla naszych wschodnich sąsiadów, ale również dla światowej historii i kultury. To miasto jest także miejscem pochodzenia wódki Russian Standard – numeru jeden wśród rosyjskich wódek super premium. Jednak jej korzenie sięgają o wiele dalej. Woda wykorzystywana w produkcji Russian Standard pochodzi z Jeziora Ładoga leżącego nieopodal Sankt Petersburga, na przedmurzu mroźnej, północnej Rosji. To utworzone przez lodowiec, największe jezioro na terenie Europy jest źródłem idealnej, miękkiej wody - najlepszej  do produkcji wódki. Kolejnym elementem który jest podstawą doskonałej harmonii smaku Russian Standard jest ozima pszenica najwyższej jakości. Powstały z niej spirytus, podlegający kontrolom na każdym etapie produkcji, przechodzi wieloetapową destylację z użyciem najbardziej zaawansowanych technik oczyszczania, aby następnie zyskać wyjątkową łagodność w procesie filtracji z użyciem węgla aktywnego i srebra. Dziesiątki etapów destylacji pozwalają wyeliminować zanieczyszczenia i zachować naturalne właściwości sensoryczne czystego spirytusu, który decyduje o unikalnym smaku Russian Standard, z którego ta wódka słynie na całym świecie.

Wprowadzenie wódki Russian Standard Original jest wspaniałym wzmocnieniem naszego portfolio marek super premium – mówi Joanna Nowakowska, Marketing Manager. Pod względem wartości segment ten stale notuje coraz większe wzrosty. Jednocześnie Russian Standard stale potwierdza swój status jednej z największych globalnych marek rosyjskiej wódki. W tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Klubu Milionerów, zestawienia marek, które przekroczyły roczną sprzedaż 1 miliona 9-litrowych skrzynek, marka uplasowała się w czołówce rosyjskich marek wódek segmentów premium i super premium. Jednocześnie marka jest absolutnym liderem segmentów premium i super premium na rosyjskim rynku. Jesteśmy więc przekonani, że wprowadzenie marki Russian Standard na sklepowe półki ucieszy wszystkich koneserów ekskluzywnych alkoholi, a w szczególności tych, którzy doceniają smak wódek najwyższej próby.

Russian Standard Original to najbardziej autentyczna, rosyjska wódka o łagodnym, naturalnym smaku. Stworzona w Sankt Petersburgu na bazie receptury opracowanej przez światowej sławy chemika Dmitrija Mendelejewa w 1894 roku, łączy w sobie składniki najwyższej jakości. Pszenica ozima z rosyjskich stepów, dziesiątki etapów destylacji spirytusu i krystalicznie czysta woda z podziemnych źródeł jeziora Ładoga składają się na niezrównaną czystość i unikalny smak Russian Standard Original. Aromat świeżo upieczonego chleba, pszeniczny smak i długi, smakowity finisz zdobyły już serca wielu koneserów mocnych alkoholi z całego świata, jednocześnie wygrywając dla marki Russian Standard medale w wielu branżowych konkursach.

Wprowadzenie do sprzedaży wódki Russian Standard Original wspierane będzie materiałami POS oraz działaniami PR i w kanale prasy handlowej. Rosyjska wódka numer jeden na świecie dostępna będzie na sklepowych półkach w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego od końca czerwca w butelkach o pojemności 700ml. Rekomendowana cena nowości to 49,99 zł.
   
CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca
Nowość w portfolio amerykańskiej marki Wild Turkey już w Polsce! 

Legendarna, amerykańska marka Wild Turkey, rozszerza swoje portfolio o kolejny wariant. Wild Turkey Straight Rye Whiskey, klasyczna, żytnia whiskey o nietuzinkowym charakterze, pojawi się w Polsce już na początku lipca.

Debiutujący na polskim rynku wariant Wild Turkey jest absolutną nowością wśród portfolio marki. Wild Turkey Straight Rye Whiskey reprezentuje najstarszy gatunek destylowanego alkoholu znanego na terenie Ameryki, jakim jest żytnia whiskey. Trunki określane tym mianem, zgodnie z prawem obowiązującym w USA, muszą zawierać minimum 51% żyta w zacierze, co sprawia, że ich smak jest znacznie bardziej wyrazisty i pikantny od klasycznych bourbonów. Wild Turkey Straight Rye Whiskey jest mieszanką 4- i 5-letnich destylatów, dojrzewających w nowych beczkach z białego dębu amerykańskiego. Są one wypalane do najwyższego, czwartego stopnia zwęglenia, zwanego Alligator Char. Efekt wypalania swoją nazwę zawdzięcza charakterystycznemu wyglądowi dębowych desek, których szorstka, lśniąca tekstura po procesie przypomina właśnie skórę aligatora.   

W ostatnich latach liczba konsumentów zainteresowanych amerykańskimi whiskey i bourbonami systematycznie rośnie ­– komentuje Joanna Rybak, Brand Manager marki. Obserwując ten trend, zdecydowaliśmy się wprowadzić w Polsce kolejny wariant Wild Turkey. Wierzymy, że zdecydowany, wytrawny charakter Wild Turkey Straight Rye Whiskey trafi w gust koneserów amerykańskich alkoholi. Ta żytnia whiskey, jak i inne produkty marki, jest efektem ciężkiej pracy i wieloletniego doświadczenia naszych legendarnych mistrzów destylacji, Jimmy’ego i Eddiego Russellów, którym marka zawdzięcza swoją dzisiejszą, rynkową pozycję.

Wild Turkey Straight Rye Whiskey charakteryzuje się głębokim, bursztynowym kolorem. Aromat jest mocny i zdecydowany, z wyraźnymi żytnimi nutami, ale zawierający też elementy wanilii i karmelu. Wyczuwalne są też lekko słodkie zapachy miodu i pomarańczy oraz pikantne tony przyprawowe, takie jak imbir, cynamon oraz pieprz. Smak nowego Wild Turkey jest zdecydowany, wyrazisty i pikantny, tak jak powinny smakować amerykańskie, żytnie whiskey, natomiast finisz długi, ciepły i przyjemny, z nutami przyprawowymi. Najwyższa jakość trunku oraz dbałość o każdy szczegół podczas produkcji, sprawiają że smakiem Wild Turkey Straight Rye Whiskey można cieszyć się bez żadnych dodatków lub podając go na lodzie.

Wild Turkey to przykład prawdziwego trunku rodem z Kentucky. Alkohol o ponad 150-letniej tradycji, powstaje w destylarni założonej w 1869 roku przez rodzinę Ripy, na wzgórzach zwanych Wild Turkey Hills w Lawrenceburgu. To wyjątkowy trunek nie tylko ze względu na swoją wieloletnią tradycję, ale także proces wytwarzania i doskonałą recepturę. Swój szlachetny charakter zawdzięcza między innymi temu, że jest starzony dłużej niż wymaga tego prawo i destylowany według najwyższych norm jakości. Z wyróżniającą go, zwiększoną zawartością procentową alkoholu, od lat cieszy się mocną pozycją wśród amerykańskich whiskey, a jego niezmiennej receptury od lat pilnuje legendarna rodzina Russellów.

Wprowadzenie Wild Turkey Straight Rye Whiskey na polski rynek wspierane będzie działaniami marketingowymi. Żytnia whiskey marki Wild Turkey dostępna będzie od lipca w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego w butelkach o pojemności 700ml. Rekomendowana cena to 89,99zł.
   
KoledzyzeStocka

Jak tam sezon Panie i Panowie ? Może oddamy wam parę sklepów co by wam tak smutno nie było :) Pożyczyć wam jakieś pieniążki na półki? Bo słyszelismy że nie macie ani złotówki? Wszystko wyparowalo w Warszawce ?

Były ph
@KoledzyzeStocka 28.06.2018 11:35

Tam u Was co raz więcej spadochronów z cedc i to na coraz wyższych stanowiskach ;) uczycie się od najlepszych ;)

:))
@KoledzyzeStocka 28.06.2018 11:35

Zrobiliście (usunięte przez administratora) na swoim goworku to teraz tutaj wbijacie?

CEDC International Sp. z o.o.
pracodawca

Dziękujemy za dotychczas pozostawione komentarze na temat naszej firmy. Wasza opinia jest dla nas ważna dlatego od tej chwili, w miarę możliwości, chcielibyśmy odpowiadać na pojawiające się komentarze. W sprawach wymagających wyjaśnienia zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym rekrutacja@cedc.com

Były PH
@CEDC International Sp. z o.o. 26.06.2018 15:58

Wiadomo, że ta krytyka tutaj to sama prawda, więc szukają kapusiów :D

Zostaw opinię o CEDC International Sp. z o.o. - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CEDC International Sp. z o.o.