Jak się pracuje w Greenpoint S.A. Kraków? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Greenpoint S.A. Kraków, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Greenpoint S.A. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze pytania nt. pracy w Greenpoint S.A. w Kraków

grin
Pracownik
 Pytanie

Czy mi się wydaje, czy zaszły jakieś zmiany kadrowe??? ... RKS.... :)

E
Pracownik
@grin

Zaszły, można je podważyć prawnie , dlatego nikt o nich nie informuje na głos:).

kto?
Pracownik
 Pytanie
@E

A jakie konkretnie?

Stella
Kandydat
 Pytanie
@E

W kujawsko pomorskim?

Konkubent
Były pracownik
@Stella

Stawiam na Podkarpacie.

Przyszła pracownica
Pracownik
 Pytanie

Witam. Czy firma wysyłalam was na szkolenia ? Jeżeli tak ile dni i jak daleko od miejsca zamieszkania

1
:)
Były pracownik
@Przyszła pracownica

Pomarzyć zawsze można.

2
:)
Pracownik
@Przyszła pracownica

Jeżeli to nie jest sklep który dopiero się otwiera to raczej nie ma żadnych szkoleń, przychodzisz do pracy i uczysz się wszystkiego na bieżąco

:)
Pracownik
 Pytanie

Jeżeli to nie jest sklep który dopiero się otwiera to raczej nie ma żadnych szkoleń, przychodzisz do pracy i uczysz się wszystkiego na bieżąco

Angela
Były pracownik
 Pytanie

Witam Od kiedy jest tutaj cenzura i dlaczego???

Katarzynka
Pracownik
@Angela

Nieoficjalnie od marca ... od momentu restrukturyzacji i początku pozornych likwidacji stanowisk , nowych ,, awansów wewnętrznych ,, zewnętrznych zatrudnień swoich znajomych , nowelizacji kodeksu pracy oraz stanowienie własnego prawa pracy . Jeżeli ktoś ma wysokie oczekiwani wobec standardów czy kultury organizacyjnej odradzam serdecznie współpracę z tymi ludzm,którzy z pełna determinacja podwoją a nawet potroją swoje standardy zachowań . Jest jednak szansa rozwoju , wystarczy odpowiednim osoba w centrali dostarczy odpowiedni rodzaj ryb. Serio , sprawdzone Dziewczyny!!!

Magazynier
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

nawet jakby nic się nie powiedziało to ciebie chcą, za takie pieniądze to nawet ludzie z Ukrainy nie chcą pracować

Pytania

praktycznie zadnych

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Natalka
Kandydat
 Pytanie

Atmosfera?- Żadna. Zarobek? - ha! ha! Nie polecam nikomu pracy tam! Pani która przyjmuje osoby opowiada, że ma się 17zł na rękę przy nie skończonym 26 roku życia, a wcale nie jest to prawda. Tak jak w ogłoszeniu ze umowa o pracę jest odrazu a jest zlecenie. Już któraś osoba odradzała mi pracę tam.

Jola
Kandydat
 Pytanie
@Natalka

Do jakiego miasta aplikowalas?

Pracownik
Pracownik
@Jola

Nie ma znaczenia, wszędzie ten sam poziom

Zell
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Prawda. Bardzo smutny jest brak poszanowania do pracowników , brak zaufania do kompetencji ludzi , którzy na ta firmę ciężko pracowali kiedy jeszcze nie trzeba było pudrować błędów ludzi na samym szczycie. Zastanawiam się gdzie ten cud zmian , efekt Wow i cudowna sprzedaz , która obiecywała ,, zmiana ,, czemu nowi ludzie bez promocji nie potrafią nic odsprzedać :)?

Hm
Kandydat
 Pytanie
@Natalka

Jak długo trwa zlecenie zanim dadzą umowę o pracę?

Karolina
Były pracownik
@Hm

2 tygodnie

ŁDZ
Były pracownik
 Pytanie

Zmiany! Zmiany i jeszcze raz zmiany . Zaczęło się od premii. A nie ! Zaczęło się od „odejścia „ najlepszego regionalnego . Normalny facet . Kiedy trzeba było zwracał uwagę ale stał za pracownikami murem . Dla niego pracownik był najważniejszy . Bo to my zarabiamy hajs dla wszystkich na ciepłych posadkach . Potem pracownicy, dziwne rotacje , przejścia . Nie jasne sytuacje. Nie da się normalnie pracować a w dodatku codziennie zastanawiasz się „ co dziś ? Co się wydarzy ? Z czego dziś trzeba będzie się tłumaczyć ?” Uwierzcie , że można tłumaczyć się praktycznie ze wszystkiego ;) na tej stronie negatywnych opinii wystawić też nie można . Była o tym wzmianka w mailach . Grozili konsekwencjami ????‍♀️ Tyle zwykły pracownik ma do powiedzenia - nic. A No chyba, że się tłumaczy ale „ góra „ zawsze wie lepiej więc w sumie jakby dalej nic.

Panorama
Pracownik
@ŁDZ

Za wysokie progii do porównania : kłania się brak doświadczenia zawodowego, brak wiedzy , umiejętności i kompetencji do miękkiego zarządzania , do tego cechy charakteru ( chociaż udaje miła, wiecznie kłamie i wykorzystuje swoją trudna sytuacje z przed lat ). Wstyd , zwyczajnie wstyd Pani ...

ŁDZ
Były pracownik
 Pytanie

W firmie od jakiegoś czasu dzieje się źle i nie zapowiada się by było lepiej....ZMIANY, ZMIANY i jeszcze raz ZMIANY. tylko czy na lepsze? Mam wrażenie ,że 'góra' chce coś zmienić sama nie wie co i kombinuje. Na razie zmienia personel, system premiowy i atmosfere w pracy. Nie da się normalnie pracować bo codzień zastanawiasz się ' co dziś się wydarzy , o co się przyczepią?' i z całą pewnością tutaj nigdy nie zawodzą :) a i warto pamiętać, że tłumaczyć można się praktycznie ze wszystkiego. Bo ktoś kto siedzi 'wyżej' nie bardzo ma pojęcie o handlu.(usunięte przez administratora) Tyle zwyły pracownik ma do powiedzenia - nic. Nie polecam !

Klara
Kandydat
 Pytanie

A jak wygląda praca w Factory Annopol Greenpoint?

1
Nikol
Pracownik

"kula mocy" rozwaliła system. Podsumowanie całego miękkiego HR i szkoleń w firmie

A.
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego od jakiegoś czasu nie można umieścić negatywnej opinii, zgodnej z rzeczywistością. Jak interpretować sytuację gdy zatrudnia się nowych kierowników podczas gdy obecni przebywają na l4, czy takie standardy będą obowiązywać już zawsze?

DoK
Pracownik
@A.

Interpretacji szukaj w państwowej inspekcji pracy, a napewno nie u regionalnej , która twierdzi cytuje ,, to nie moje standardy tylko Pani Dyr..,,, jest przekonana ze jej sumienie jest czyste, bo kłamstwo z rozkazu to nie kłamstwo. Wstyd.

Odpowiedź
Pracownik
@A.

Jeśli jesteś na L4 a na twoje stanowisko zatrudniono inną osobę to według kodeksu pracy i orzeczeń SN jest to forma mobbingu.

Kinga
Pracownik
@A.

Firma powinna nazwę chyba zmienić na L.

1
Kinga
Pracownik
@A.

Obecne standarty są tylko na papierze ,wiadomo kto ustala własne i tak trzeba postępować. Żadna firma nie ma prawa według kodeksu pracy zastępować Ciebie ,chyba ,że na czas tymczasowy ,dopóki nie wrócisz, innym pracownikiem na tym stanowisku ale obecnie ,patrząc na to co się dzieje ...

2
Ja
Pracownik
@A.

Każda z usług tworzona jest i oferowana zgodnie z tym przesłaniem – ma być przede wszystkim wsparciem dla pracodawców – służyć skutecznej rekrutacji i budowaniu pozytywnego wizerunku. Dzięki takiemu podejściu portal GoWork.pl jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych serwisów w Polsce. (usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
@Ja

Pozytywny wizerunek trzeba mieć a nie tworzyć.

Sklep
Pracownik
@Ja

To nie powinno nazywać się POZYTYWNYM WIZERUNKIEM, ale standardami, kulturą organizacyjną i jak takowe będą to ich przestrzegać. Przestrzeganie kodeksu pracy i zasad dobrego wychowania też by nie zaszkodziło.

X
 Pytanie

Hej mam pytanie o wynagrodzenie ja stanowisku specjalisty ds obsługi klienta?

22
..
Pracownik

a do tego jeszcze szeroki pakiet szkoleń

Pozorny
Były pracownik

To zupełnie jak nowy RKS od franków

Pracownik
Pracownik
@X

W tej chwili jest tylko jeden specjalista ds. obsługi klienta , no i oczywiście wykonujący polecenia. A wynagrodzenie ma na pewno bardzo dobre.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy firma przewiduje jakiekolwiek szkolenia z zakresu sprzedaży?

Wawel
Kandydat
 Pytanie

Jak sytuacja w firmie?

1
Ania
 Pytanie

Witam, jakie jest wynagrodzenie brutto?

brutto
@Ania

2000

Welo
@Ania

Ile zarabiamy? Na tą chwilę - Nie wiemy. *Sarkazm*

1
Pracownik
@Ania

Netto na pewno niecałe 1500 zł

Kasia

:) wiadomo !!!!

Elka
@Kasia

Widziałam ogłoszenia na sprzedawce-jak się pracuje w firmie w tym czasie? Napisali ,ze na pełny etat szukają. ...

Zielonyrob
 Pytanie

Jak się pracuje? Cisza ostatnio ............, wystraszyli się??

,,,
@Zielonyrob

dalej ciężko, czekamy dalej na decyzję firmy co z tarczą, z innych sieciówek pracownicy już dawno otrzymali wiadomość, my jak zwykle na samym końcu, zobaczymy czy firma dalej będzie zasłaniać się tarczą i wymagać jeszcze więcej, za mniejsze wynagrodzenie (kryzys jest tylko w naszych pensjach)

zielony

co było złego w pytaniu ?

Ewa
 Pytanie

Pytanie do pracodawcy. Dlaczego pomimo ogromu złych opinii o Pani,, DS'' zatrudniono taką osobę? Czyżby nikt nie sprawdzał tak ważnej osoby w firmie? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

xd
@Ewa

Proszę zauważyć, że opinie te wystawiając WYŁĄCZNIE obecni, niezadowoleni ze zmian pracownicy. Izabela to kompetentna i bardzo dobra osoba. Green lepiej, niż na Nią, nie mógł trafić.

1
Pracownik
@xd

Byli też wystawili taką opinię. Pewnie też byli niezadowoleni ze zmian?

Ela
@Ewa

Ja uważam ze te złe opinie pochodzą od wiecznie niezadowolonych. Nie można o nowej DS powiedzieć nic złego bo to ze się stara, zależy jej to chyba nie są złe cechy ..?

...
@xd

tak lepiej zarząd nie mógł trafić taki DS to skarb: obcięte etaty, zmniejszone wynagrodzenia, zabrane premie, bonusy, wymagania względem sprzedawców ogromne

Ela 2
@Ela

Mamy już pierwsze pupilki. Rano wstają i na goworka zasuwają. Ps. Ktoś wie co się stalo z Tajemniczym , wrócił już z Wejherowa? Martwie się. Zaginął wraz z audytami po aferze tutaj.

xd
@...

Doedukujcie się w kwestiach, które obligują wobec tarczy antykryzysowej.

Gaga
@Ela 2

Za to ty jesteś cały czas jak zawsze niezadowolona i na nie na wszystko. Po co się tak męczysz !?

ela 3
@Ela 2

Powiedz cos wiecej

Karola
@...

A Ty myślisz, że gdyby jej nie było to etat byłby normalny, i premie ? Zorientuj się najpierw co się dzieje na rynku pracy a potem się wypowiadaj! Większość firm nawet na czas pensji nie wypłaca tylko z dwutygodniowym spóźnieniem...

aaaaaaaaaaaaaaa
@Karola

rynek pracy jest taki, pracodawca uwazajacy pracownika za inwestycje a nie jako konieczne zlo, pracownikowi pomaga, w skali oczywiscie w zaleznosci od tego czy firma ucierpiala na wirusie czy nie , natomiast pracodawcy traktujacy pracownika jako zlo konieczne, wirus traktuja jako wymowke do wszystkiego, tak wyglada rynek pracy, mamy pracodawcow i januszy biznesu, greenpoint jest w tej drugiej grupie mimo swoich jeszcze sporych rozmiarow

Centra
@Karola

Myśle , ze jest to bardzo drogie, kosztowne stanowisko bez pokrycia zwrotnego. Maile jakie otrzymujemy niesluza niczemu , nic nie wnoszą ,nie są niczym nowym wręcz demotywuja !!!! Ludzie akceptują taki stan rzeczy z powodu sytuacji na rynku , która nas ciagle szczują oraz z przywiązania do starego Greepointa (stabilnego i przyjaznego , bez fałszywego kreowania wizerunku na własne potrzeby).Wiemy tylko ze jednych zwalniają bez kultury organizacyjnej , aby zatrudnić pracowników z poprzedniej firmy i to są fakty niezaprzeczalne .

Bbbbbbb
@aaaaaaaaaaaaaaa

Niestety ucierpiała i to bardzo ale robi wszystko żeby utrzymać twoje stanowisko pracy. Spróbuj to wziąć pod uwagę.

Ruda
@Centra

Większych bzdur nie słyszałam. Co ty pleciesz. Nie masz zielonego pojęcia. To droga wolna, jak tak tęsknisz za stabilnym nieróbstwem. Rynek pracy czeka na takich jak ty leniwych, narzekających, wiecznie niezadowolonych...

?
@Bbbbbbb

Co konkretnie robi?

Edyta
@Ruda

Nie da się być nierobem w tej firmie .Przy obecnych oczekiwaniach firmy na realizację planów ubiegłorocznych.Nasza frustracja wynika z faktu ,że mamy obciete etaty,wypłaty,jesteśmy pozbawienie premii A oczekiwania stale rosną. Obecnie nadal musimy wypełniać wcześniejsze obowiązki czyli przeceny,zmiany aranżacji, przyjmowanie towaru,odsysanie, prasowanie +odkazanie przymierzalni po każdej klientce i oczywiście pełną obsługa od wejścia do wyjścia każdej klientki przy obecnie uciętych godzinach etatu,gdzie zazwyczaj zostaje jedna osoba na połowę dnia jest jak mission impossible .A co do planów, skoro firma tak odczuwa koronowirusa czemu daje plany ubiegłoroczne, widząc, że odpowiedzialność salonów spadła o ponad połowę? Nawet jeżeli zdarzy się sklep ,który wyrobi plan co dostanie w zamian? Mail z podziękowaniem? Sukienkę?

andrzej d.
@Edyta

nie lubię maili, mam na nie uczulenie, ale sukienkę bym z przyjemnością ubrał

Do RUDA
@Ruda

Sama jesteś nierobem,(NIE SĄDŹ INNYCH PO SOBIE) bo nie przypominam sobie aby w ostatnim czasie brakowało pracy na sklepach. Więc są trzy wyjścia: (usunięte przez administratora) R.... lub centrala. My na sklepach dzięki w/w mamy dużo pracy, zmniejszone etaty i obniżone pensje, w przeciwieństwie do prawdziwych (usunięte przez administratora) Nawet po obniżce mają teraz tyle co niektórzy za pół roku.

Do Ruda
@Ruda

D.s. usunięte i prawdziwe nieroby też. Kto sprawuje cenzurę. Wiadomo już teraz, największe zamieszanie w całej firmie

Do nieroba
@Do Ruda

Nieroby faktycznie usunięte z firmy na całe szczęście poza tobą niestety ...

bruno
@Do nieroba

pracownicy w sklepach, magazynie, e sklepie, nawet z ta ich kierowniczka która jest jaka jest, to są osoby ciezko pracujace, a nieroby to są w działach takich jak kadry, księgowość, alokacja, przy czym zarobki np sprzedawcy i osoby w kadrach to dwa swiaty, szczegolnie ze w kadrach jest rodzinnie ;-)

pracownik Lavard
@xd

O matko ! Czy Ty w ogóle wiesz co piszesz ??? Porozmawiamy tu za jakiś czas :-) życzę owocnej współpracy. Pozdrawiam serdecznie.

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Anna

A jaka jest ta prawda..??

Abc
 Pytanie

Może najpierw osoba decyzyjna niech pokaże jak to się wszystko na raz i samemu robi.

Sylwia
@Abc

Nie doczekasz się , do sprzątania i uslugiwania ma innych .

Szok
@Sylwia

Widać bolą niektóre komentarze bo na bieżąco znikają. Ale jeszcze raz napiszę że księżniczką to się jest z urodzenia.

xxx
 Pytanie

i jak sie pracuje w obecnych czasach? jakieś sugestie ?

@@@@
@xxx

W Greenie, zaawsze super !!! :)

xxx
@@@@@

coś więcej?

Pik
@xxx

Stabilna, dobra firma w porównaniu z podobnymi na rynku. Po prostu dobrze się pracuje. Stabilne zarobki. W obecnych czasach to raczej ważne. Jeszcze jakieś pytanie robocie gowork?

adas
@Pik

nawet nie chce mi sie komentowac tych bzdur ktore napisal PIK

xxx
@adas

Adas, napisz proszę własną opinię. Jestem bardzo ciekaw.

adas
@xxx

jak się choc trochę wysilisz i tylko zjedziesz kursorem poniżej, to masz bardzo wiele opinii do przeczytania, różnych ludzi, z różnych stron kraju , na różnych stanowiskach, i naprawdę ogromną rzadkością wśród tych setek komentarzy poniżej, jest taka wazelina, jaka ty zaprezentowałeś w swoim komentarzu Dziękuje za uwagę

Lola
@xxx

Więcej niż super!!!!

Kris

Jak ktoś sam ze sobą gada to już nie jest trick, to jednostka chorobowa. Żenująca sytuacja...

Xy
@Pik

Po prostu to jest coraz gorzej. Dlaczego zawsze ktoś musi pisać bzdury. I czemu to ma służyć? Z tą stabilnością to przesada. W porównaniu z rynkiem to wychodzimy żałośnie. Z wynagrodzeniem i stabilnością to kpina. W obecnych czasach to ważne jest podejmowanie właściwych i dobrych decyzji dla firmy.

Zawiedziona
@Pik

stabilność w Greenie , to już przeszłość !!!

Pracownik
@Pik

Pik wyjaśnij co masz na mysli pisząc: stabilność, dobroć firmy, stabilne zarobki.

xxx
@Xy

Wydaje mi się, że to właśnie teraz jest czas kiedy decyzje w firmie są dobrze podejmowane.

Banda i Wanda

A ja mam bardzo dobre zdanie po krótkim spotkaniu z panią dyrektor i pewnie zaraz zostanę zaatakowana za to. Nieroby i etatowi narzekacze z pewnością będą niezadowoleni. Ludzie bądźcie trochę bardziej otwarci a nie tylko hejt od rana do wieczora.

Klaudia
@Banda i Wanda

dlaczego , masz prawo do własnej opinii oraz oceny . to oczywiste ze osoby na takim stanowisku dbają o zewnętrzny wizerunek , to zamiatania maja innych ... Jestem pewna , ze to kwestia tygodniu i miesięcy a tablic będzie pełna negatywów.

Mariola
@Banda i Wanda

Zero komentarzy po ostatnich zmianach , a tutaj nagle komuś chce sie pisac pochlebstwa - Buhahaha .

Deszcz
@Mariola

Cisza przed burzą...

Zwykły szary pracownik
@xxx

Praca w szczególnym rygorze sanitarnym. Obowiązki takie jak zawsze. Wynagrodzenie zmniejszone. Taka nowa rzeczywistość.

lilko
@xxx

Ja się tylko chciałam zapytać czy ktoś wie z jakiej firmy mamy "tajemniczego klienta" od kiedy go mamy i dlaczego nikt nas nie poinformował i czy bedziemy dostawać dokładne raporty z odwiedzin jak to ma miejsce w niektorych brandach:) (kto wie o co chodzi ten wie)

xxx
@lilko

Nie uważasz, że jeśli wiedziałabyś o potencjalnej wizycie tajemniczego klienta to Twoja obsługa byłaby nie do końca miarodajna?

Xyz
@xxx

a nie uważasz, że najpierw trzeba powiedzieć pracownikom czego się od nich wymaga, żeby potem standardy i te wymogi wcielili w życie?

Julka
@xxx

Xxx o wizycie tajemniczego nie informuje się ludzi , oczywista oczywistość !!! Wyznacza się standardy oraz oczekiwania , które taki tajemniczy ocenia a następnie otrzymujesz audyt oraz ocenę .

ABC.....
@lilko

Może najwyższa pora aby ktoś stworzył regulamin: pracy, stanowiskowy , wynagrodzenia a nie straszył Nas TAJEMNICZYM KLIENTEM. Obowiązki na sklepie się nie zmieniły. Zmieniono lub jak kto woli zastosowano ZASADY TARCZY, ze stratą dla naszych wynagrodzeń. Można pomyśleć że Firma przed wymianą dyrektora sprzedaży nie funkcjonowała, wszyscy nic nie robili.

xxx
@Xyz

A nie uważasz, że skoro nie było mowy o zmianie standardów obsługi klienta to one wciąż są takie same? A wymóg (w branży handlowej) jest niezmienny od lat - jak największa sprzedaż. Nie rozumiem oburzenia.

Yyyy
@xxx

Większość sieciówek ma z klucza większa etatyzacje dostosowana do ilości towaru i prac związany z nim. To tak jakby h&m zatrudniał 2 osoby na sale sprzedaży 1000m 2 , które musiały by przyjąć cały towar , zrobić aranżacje i jeszcze pełny serwis. Jak ktoś Umie kręcić takie bajki to zaprasza , szczególnie Panie od wizerunku

xxx
@Yyyy

W obecnych czasach najważniejsza jest sprzedaż. Wszelkie inne czynności schodzą na drugi plan

Mmm
@xxx

sprzedaż oczywiście ale oby mieć wynik musi współgrać ze sobą wiele elementów...

xxx
@Mmm

Wymień proszę choć kilka, to udowodnię że nie masz racji

Loli
@Julka

Boże ale Wy ludzie macie dziwna logikę. Chyba logiczne że tajemniczy klient niewiadomo kiedy przyjdzie. No eureka...Napisałam ironicznie czy ktoś wie jaka firma prowadzi badania tajemniczego klienta bo Przecież dobrze wiemy że tym tajemniczym jest ciocia, mama albo pani z biura Greenpoint a nie profrsjonalna firma która się tym zajmuje. Pracowałam w firmach gdzie był.tajemniczy klient. Wiedziałam jaka firma zewnętrzna się tym zajmuje. Zostałam o tym poinformowana. Dostałam standardy obsługi i przykładowy raport za co punktowana jest obsługa i jakie są etapy. Ile punktów za co jest przydzielane. Po każdej wizycie dostawałam również raport do analizy, statystyki z kilku wizyt itd. więc jak nasz szanowny Greenpoint i nowe dobre zmiany chcą być profesjonalne to niech się zajmą tym w taki sposób bo wysyłanie koleżanek albo osób z centrali jest subiektywne i poniżej pasa i robią tak chyba właściciele małych sieci odzieżowej albo pojedynczych butików. A standardy się zmieniły bo mamy inne czasy i dodatkowo bawienie się w odkażanie. Chcemy szacunku, poprawy i profesjonalności to tak to róbmy. Wskaźniki i inne? Proszę bardzo, róbcie szkolenia dla kierowników i sprzedawców tak jak się to robi w innych sieciowkach. Tyle w temacie. Myślałam że pani dyrektor pójdzie w tym kierunku ale najlepiej nagle pisać maile bez żadnych informacji o zmianach i oczekiwaniach.

Do Mmm
@xxx

Wiedza i umiejętności z zakresu sprzedaży - techniki i strategie sprzedaży, ocena klienta, pozyskiwanie klientów itp. umiejętność dostosowania się do klienta podczas rozmowy handlowej (degree of adaptiveness) niejasność roli (tu oczywiście mówimy o wpływie negatywnym) - niejasność oczekiwań odnośnie pełnionej roli, brak informacji ze strony firmy o tym jak powinna wyglądać rola handlowca w danej organizacji zdolności poznawcze zaangażowanie w pracę. Ale do tego należy traktować swoich pracowników jeśli nie z szacunkiem to przynajmniej przestrzegać zasad dobrego wychowania i kultury pracy.

Meko
@Do Mmm

Ogólnie miękki HR i szkolenia. Jeśli ze strony centrali ma się zaczączac ocenianie nas to proszę nas do tego przygotować. To są podstawy funkcjonowania firmy handlowej . Że trzeba o tym pisać to trochę dziwne

Klaudia
 Pytanie

Hej. Pierwsze pytanie do sklepów,które są otwarte. Czy firma w jakiś sposób Was zabezpieczyła? W maski,środki do dezynfekcji,plexy? Drugie do wszystkich. Zostały obniżone nam etaty,ok wiele z nas przyjęło taką opcję do wiadomości. Jeśli więc firma skorzystała z tej tarczy ochronnej,to czy mogą wręczyć wypowiedzenie albo zamknąć sklep? Opinie na ten temat są podzielone,dlatego pytam.

xxx
@Klaudia

Znaczna część sklepów, która jest otwarta to franczyzy. W takich sklepach to franczyzobiorca dba o bezpieczeństwo swoich pracowników, co w gruncie rzeczy na lepsze wychodzi tym pracownikom, bo Greenpoint zapewne nie da nic od siebie dla sklepów własnych, gdy te się otworzą. Bez pozdrowień.

Pracownik
@xxx

Jesteś w błędzie. Greenpoint zabezpieczył pracowników. I wcześniej i teraz uzupełnia wszystkie niezbędne narzędzia pracy oraz środki ochrony osobistej.

Eerko
@Klaudia

Co do zwalniania pracowników korzystając z tarczy. Przeczytaj tarcze . Jest dostępna online. To naprawdę nie jest trudne zainteresować się trochę czymś co Ciebie dotyczy. Ludzie jacy wy jesteście leniwi. Żałosne to aż jest.

Klaudia
@Eerko

Dziękuję za radę. Nie wiedziałam,że można przeczytać tarczę online???? Serio? Po co te złośliwości? Tarcza to jedno, a rzeczywistość to inna kwestia. Chyba ktoś nie zrozumiał pytania. Pozdrawiam

Wero
@Klaudia

Tarcza i rzeczywistość to jedno. Tarcza to prawo. Firma przystępując do niej musi przestrzegać jej warunków, które powtarzam jako tekst ustawy dostępne są online. I to jest odpowiedź na Twoje pytanie która motywuje Ciebie do spróbowania szukania na własną rękę. Bo w dzisiejszych czasach ludzie są tak leniwi że o proste rzeczy w necie pytają. Pracuje w sklepie żeby nie było że jestem z centrali.

Pracownik firmy
@Wero

Pracodawca powinien zachować miejsce pracy , ale nie musi. Tarcza nie jest gwarantem, są pewniejsze zdródla informacji niż net.

Wero
@Pracownik firmy

Nie musi, tarcza nie jest gwarantem wiem o tym. Powtarzam- odpowiedz na pytanie jest w tarczy. Trzeba przeczytać. Wszystko tam jest naprawde. Tak samo wszystko jest w rozporządzeniach a ludzie dalej myślą że nie mogą się przemieszczać a w aucie moga jechać tylko 2 osoby. Taki mamy naród który się sam sobą nie interesuje. Nie czyta , nie edukuje.

lilianna z kołakowa
 Pytanie

A jak posiadać tako franczyzne. Czy to jest jak żabka?

MARTA
@lilianna z kołakowa

Tako?

Dobra rada
@lilianna z kołakowa

Jaka franczyza? Czy nie widzisz co się dzieje wokół? Owszem tak, ale tylko wówczas kiedy nasz świetne miejsce i lokalizację. No i jeszcze nie pozwolisz nikomu wmówić sobie tego czego sama nie będziesz na 100% pewna. A i podstawą będą zaczerpnięte informacje od pracowników już istniejących sklepów. A obrażam firmy informacje na tym forum. Jest tu trochę złośliwości ale 99.99% to prawda. 1% to ocieplacze wizerunku nie firmy bo ona jest ok, ale osób które zasłużyły na krytykę zwłaszcza w ostatnim czasie.

1
Dobra rada
@Dobra rada

MIAŁO BYĆ : A O SYTUACJI FIRMY INFORMACJE NA TYM FORUM.

Zostaw merytoryczną opinię o Greenpoint S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Greenpoint S.A.
Przejdź do nowych opinii