Zdarzył się cud. Ze po kilku minutach po wystawieniu pytania Pan z działu technicznego oddzwonił do mnie i zapewnił ze dzis przyjedzie naprawić usterkę. Dzwonię kilka razy. Znowu nie odbiera. Nie wiem jak skontaktować się z tą firmą i niewiem czemu tak zbywają i olewają klienta. Zastanawiam się nad pójściem do sądu w tej sprawie. Bo nie po to chcialam internet zeby za niego płacić a nie mieć dostępu. Czy ktoś ma podobna sytuację? Pozdrawiam Katarzyna Laskowska .
Dzien dobry. Jestem w takiej sytuacji ze od kilku miesięcy nie działa mi internet. Po kilkunastu próbach połączeń i dodzwonienia się w końcu Pan przyjechal ale nie działa bo czegoś nie miał wziete ze sobą i miał przyjechac. Czekam do tej pory. Raz na jakiś czas uda się dodzwonić do Pana z działu technicznego ale udaje ze nic nie słyszy i później nie odbiera. Proszę o pomoc. Jak mogę z nimi skutecznie się skontaktować?