Witam , od jakiegoś czasu zastanawiam się czy by Się nie przyjąć do tej firmy .Zwracam się z zapytaniem jak wygląda praca jako operator pieców próżniowych?Na jakie zarobki można liczyć ?
Czy w Avio Polska zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Zaszły. Ruszyły piątki i nadgodziny (parę stanowisk). Przyjęć póki co na pewno nie będzie chociaż mówi się, że na przyszły rok zamówień na 600 silników - tylko kto im to zrobi jak ludzi brakuje
Można robić po 12 godzin.Zrobimy plan,i bedą nadgodziny a jagby do tego soboty i niedziele jeszcze robić to by było super.
Czy w firmie Avio Polska są regularne szkolenia pracownicze?
23,49???tyle to nawet pracownicy nie mają co robią tu 10 lat
Ci co robia ponad 10 lat maja troche po 30 na godzine.Jak nie masz tyle to sie chyba nie starasz
Czy aktualnie są przyjęcia do pracy? Czego można się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej?
Witam. Czy w najbliższym czasie planowane są jakieś przyjęcia do pracy? Gdzie można aplikować? Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Z góry dzięki za odpowiedź
Ile trwa czas odpowiedzi po rozmowie kwalifikacyjnej?
Czy w Avio Polska występują paczki/bony świąteczne?
Na jakie benefity można liczyć w Avio Polska?
Liderzy po zawodówkach masakra a zachowują się jak by rozumy posiadali Szczególnie jeden pan.....on to chyba ma coś z głową .... Wiecie o kim mówię ?czy tylko mnie przeraża ten typek ?
Witam są może przyjęcia na produkcję ?
nie ma i raczej przez dłuższy czas nie będzie w branzy lotniczej jest spory kryzys i nie ma co liczyć w krótkim okresie na poprawę
Nie gorączkuj się tylko składają ten pozew , a jak nie to zamilcz.
Idz do sądu z tym Bubu bo nie mogą od ciebie wymagac zebys bubli nie robil. Orientujesz sie czy bedzie mozna wskoczyc na twoje miejsce?
Z każdym co rozmawiałem na twój temat szczególnie na twojej zmianie też mają cię serdecznie dość. Zasadniczo to nie mówili że mają ciągnąć tylko wypowiadali się w taki sposób że i tak wszystko zostałoby tutaj usunięty przez administratora z powodu używania słów wulgarnych.
Ty do tych ciężko pracujących niestety się nie zaliczasz ale miło, że o nich myślisz .
Zakład wymaga dokładności, biorąc pod uwagę branżę, którą się zajmuję. Należy natomiast pamiętać o zachowaniu przy tym miłej atmosfery, mimo wszystko w porównaniu do innych zakładów na terenie Bielska-Białej. Pod tym kątem Avio wypada bardzo dobrze, aczkolwiek jak wszędzie i tutaj spotykało się naciski w kierunku większej produkcji. Co oczywiście wpływa na większy współczynnik pojawiania się QN = braków. Należy pamiętać, że to typowe zagrywki psychologiczne ze strony przełożonych, ponieważ na pewno zdają sobie z tego sprawę. Lecz starają się zmaksymalizować wydajność pracownika i przekraczać granice normy. Albowiem osobiście nie spotkałem się z jawnym szkalowaniem innych pracowników przez przełożonych (lecz byłem dość "młodym pracownikiem" o stażu półtora rocznym). Przewijał się też w komentarzach temat Nemaka i kierownictwa... tutaj też mieliśmy pewien "ewenement"... Pana Kłapete, którego serdecz(NIE) pozdrawiam, również nawet na Dzień Dobry nie odpowiadał mimo spotkania twarzą w twarz, nie wspominając o podaniu dłoni... Maszyny na stanowisku Statorów faktycznie w nie najlepszej kondycji i ciężko było czasami "wyczuć" maszynę i jej zachowania, natomiast w porównaniu do Rotorów, wymagania dokładności były niebotycznie większe. Należy zauważyć, że na Statorach wymagana była obsługa dwóch maszyn na raz, jeśli wliczać maszynę pomiarową to i trzy. Gdzie system korekt był w zakresie pięcio osiowym a nie tak jak w przypadku Rotorów dwu a nawet jedno. Cykle były dość szybkie, nie to co na LEAP po prawie godzinie. Wykonywało się średnio 30 faz dziennie w przypadku stanowiska na Statorach, więc prawdopodobieństwo QN w najlepszym przypadku Splita, było bardzo duże. Wystarczyła chwila nieuwagi, bądź rozproszenie spowodowane nowym pracownikiem za którego było się w pełni odpowiedzialnym. I już mogło dojść do poważnych komplikacji, które czasami ciężko było "odkręcić" ponieważ system obrabiarki, nie posiadał zapisanych ustawień "fabrycznych". Więc po każdej awarii, bądź kolizji należało ponownie od podstaw wyliniować stół, dokonać korekt, sprawdzić czy i tym razem maszyna nie wejdzie na kurs kolizyjny i czy łopatka SETUP zostanie poprawnie obrobiona. To wszytko kosztowało sporo czasu, czasami zdarzały się kilkukrotne awarie, w między czasie trzeba było pilnować innych procesów, bądź ucznia. Do tego dochodziła presja czasu, związana z zakładanymi przez firmę celami co do produkcji, jak i wspomniane godziny późno nocne. Mimo wszystko dało się nad tym wszystkim zapanować, natomiast wymagało to sporej wiedzy i koncentracji. Lecz jak wspomniał babu, miło by mieć świadomość, że ktoś docenia naszą prace i nie ponagla, gdyż to prowadzi do złych następstw.
Czy są może przyjęcia do Was do pracy i jest szansa dołączenia do zespołu jako pracownik produkcji?
Jest szansa na przyjęcia w tym roku?
Czy rozmowa rekrutacyjna w Avio Polska odbywa się również w języku angielskim?
Jak tam fizole po zawodówkach? Tyracie ?
I co tam słychać ?
I jak sytuacja ? Pieniądze biorą z tarczy a i tak grożą zwolnieniami. Dziwię się , że jak zarabiali to potrafili robić spotkania chwalić wygenerowanym zyskiem i tym podobne , wtedy nie oszczędzali. A teraz nawet zorganizować spotkania nie potrafią by przedstawić sytuację tylko jałowe maile nie wnoszące nic, gdy jest kryzys to szukają pieniędzy. Ale szukają pieniędzy jak zawsze u pracowników najniższego szczebla. Ciekawe czy wyżej sobie % odebrali.
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu w Avio Polska?
Cześć. Co to się dzieje w Avio? Podobno obniżają pensje od maja!? Mają być jakieś zwolnienia?
Pensji nie będzie obniżanych, jak już słuchasz plotek to rób to chociaż dobrze, zakład nie chce zwalniac.
Uja wiesz ,a komentujesz! Jest kryzys i dopadnie każdego. Także nie pisz, że jest dobrze,cudownie i będzie przepięknie ...bo przez kilka miesięcy nie będzie dobrze! Cały świat, Polska dostanie po (usunięte przez administratora) I dobrze o Tym wiesz!
Kolego, trzeba było sie nie zwalniać lub starać żeby przedłużyli umowe :) teraz Cię tu nie ma więc nie powinno Cię obchodzić co tutaj się dzieje.
Po pierwsze,to nie jesteśmy kolegami! A po drugie ,to ja pracuję w Avio i interesuje mnie wszystko co dzieje się w firmie!
Witam, czy orientuje się ktoś z was co stało się w Avio , że tyle zwolnień w ostatnim czasie?
Nalezy obserwowac w wiadomosciach czy Boeing wreszcie dostanie pozwolenie na loty Maxami. Wtedy ruszy z kopyta. Maszyny na hali stoja. Ludzie na umowie na okreslonym obawiaja sie, ze nie zalapia sie na przedluzenie umow. Coz, fajna praca ale jest jak jest :)
No właśnie początkiem roku miałem się dostać przez ramstand, do Avio. Bardzo mi zależało- pracy się nie boję. A tu, takie wiadomości. Trzeba przeczekać w innym zakładzie (miodu tam nie ma), starzy pracownicy się zwalniają. No cóż może się kiedyś uda. Trzeba śledzić sytuację.