Z tego co pisaliście to warunki całkiem spoko. Tylko ciężko tak? Ale wsparcie mam nadzieje jest jak się nie daje rady czy zostawiaja czlowieka samego sobie? miałam takiego szefa raz ktory myslal ze tak wyglada rozwoj i podziekowalam jak wyladowalam z atakami paniki na l4 :)
Jako były pracownik YES, który przepracował 2 lata mogę powiedzieć, że są cztery ważne kwestie u tego partnera biznesowego P4: 1. System prowizyjny atrakcyjny, w zależności od tego ile zrobisz i co zrobisz masz odpowiednie, dodatkowe % do wynagrodzenia. 2. Bardzo sympatyczni ludzie, nie są "wywyższający się", tylko naprawdę "normalni ludzie" - zgrana ekipa 3. Najważniejsze: kasa zawsze na czas. Tak jak jest na papierze, zawsze jest na koncie. 4. Elastyczne godziny pracy.
Od kiedy odszedł Łukasz jest jakoś mniej kreatywnie. Paweł jest super ale ledwo daje radę ze zmęczenia, właściciele z Krakowa mało się interesują a Maciek udaje prezesa i próbuje być fajny, opowiadając co to nie zrobił na działce zamiast zająć się czymś pożytecznym w tej firmie. Zespół Super, ale to zasługa Łukasza. Ostatnie chwile kiedy da się jeszcze zarobić.
Czy umowy w firmie podpisywane są pierwszego dnia ?
Dla mnie najważniejsze jest to, że to na co się umówiliśmy faktycznie ma miejsce. Wynagrodzenie jest ok, zawsze na czas, ludzie spoko. Mogę polecić - można się dużo nauczyć.
To ważne, że pracodawca dotrzymuje tego, co obiecał w podpisanej z Tobą umowie o pracę. Będziesz tak uprzejmy i napiszesz jakiej wysokości wynagrodzenie oferuje ten pracodawca na początku zatrudnienia? Ciekawi mnie to.
Dla mnie spoko, naprawdę fajny zespół a zarząd baaaardzo kreatywny
(usunięte przez administratora)
Rozmowa prowadzona jest tak aby wydobyc potencjal I styl sprzedazy oraz dynamizm przyszlego doradcy biznesowego.Jezeli ktos zna techniki sprzedazy I model prowadzenia rozmowy biznesowej to wie jak rozmawiac.Nie ma oklepanych pytan o przebieg doswiadczenia bo tego mozna sie nauczyc Jednak komunikatywnosci I dynamiki dzialania nie.Firma daje dobry start W prowadzeniu negocjacji biznesowych.Brakuje jej kilku gwiazdek jezeli chodzi o negocjowanie jednak nie wypada zle.
W takim razie wygląda to całkiem ciekawie, z tego, co piszesz. Nie pytałam jeszcze o jedną kwestię wcześniej, a i Ty chyba sama o niej nie wspomniałaś - jak wygląda kwestia umowy podpisywanej z pracodawcą? Czy nie ma problemu z uzyskaniem umowy o pracę w Your Emotions?
Jak wspominalam wczesniej kazdy ma na rozmowie rekrutacyjnej to co wynegocjuje.Ja osobiscie dostalam umowe odrazu I nie musialam sie o nia prosic. Firma daje umowe o prace potem przechodzi sie na B2B.Firma sama W sobie jest dobrze zarzadzana przez glownego prowadzacego firme,jezeli chodzi o pracownikow to co niektorych minal czas swietlnosci sprzedazy albo maja malo szkolen odnosnie nowych technik sprzedazy W biznesie stad atmosfera jest srednia. Na obecnym rynku pracy YES nie wypada najgorzej chociaz mozna znalezc lepsze oferty.
Ciekawe jest to, że najpierw podejmuje się zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, a później przechodzi się na własną działalność. Czy w związku z tym pracodawca oferuje jakąś pomoc chociażby w kwestiach księgowych? Jak pod tym względem wygląda to w Your Emotions?
Pracowalam w tej firmie chwilę, Rozmowa rekrutacyjna prowadzona przez dwie osoby w sposób innowacyjny ,niekonwencjonalny.Na duży plus otwartość i kreatywność głównego zarzadzajacego firma.Jezeli chodzi o same warunki współpracy to każdy ma to co sobie ustali na rozmowie. Firma daje umowę o prace jednak w późniejszym okresie trzeba założyć własną działalność gospodarcza aby pracować na zasadach B2B.Nie każdemu to może odpowiadać. Jeżeli natomiast chodzi o współpracowników no cóż w każdej pracy znajdą się osoby które mogą zepsuć starania i atmosferę jak widzą że ktoś dobrze sobie radzi.Zarzad jest specyficzny co nie znaczy zły. Jeżeli chodzi o salon to średnio,ale tam jest tylko etap przygotowania do pracy DB Praca nie jest zła,kasa to zależy jaki plan jest nałożony i ile z tego zrobicie więc nie ma się czego obawiać Co do atmosfery wszędzie są jakieś zgrzyty ważne żeby to wyjaśniać od razu.... Tak ogólnie praca ok nie macie się czego bać idąc tam ,dobra na start.. Są liczne szkolenia gdzie można się nauczyć a czasami organizowane konkursy wewnętrzne aby mobilizowac do większej wydajności i efektywności w pracy. Na obecnym rynku pracy jest duża rotacja pracowników więc firma nie jest tutaj pierwsza i ostatnia która ma z tym problem. Ogólnie ok. Firma ma 4 w skali 5.
@Bartosz, wyjaśniałam już swoją rolę na forum. Nie proszę o pozytywne opinie - jak widzisz pytałam o plusy i minusy pracy w tym miejscu. Zechcesz jakieś wymienić? Jeśli ktoś z Was chciałby napisać jeszcze kilka słów na temat pracy w Your Emotions w Warszawie - zachęcam!
weronika Gdybyś była administratorem to przed dodaniem opini najpierw byś ja sprawdziła :) Drugie po co te nerwy jak twierdzisz że praca taka super to tylko Twoja opinia a każdy ma prawo mieć swoją. Napisałem plusy i minusy ale widocznie nie doczytalas tego w pośpiechu a to niewskazane w dziale HR... Za bardzo naginasz rzeczywistość Jesteś mało autentyczna ale to tylko moja skromna opinia. Aż nie wierzę że firma tak się rozwija że nagle te opinie,administrator... Ehhh aż jestem ciekaw o co tym razem poszło. Współpracuje z firmami i nigdzie takich cyrkow nie ma. A zastanawiałem się nad poleceniem Was na start nowym pracownikom. Jak zmienicie politykę firmy to ludzie będą przychodzić do pracy.Wiesz konstruktywna krytyka jest ok a Ty słodzisz za bardzo.Wiecej dystansu do siebie i firmy....
(usunięte przez administratora)
Widzę że firma zdrowo namieszała ,że chce się wybielic na forum i prosi o komentarze pozytywne .Ciekawe o co tym razem poszło... Bo w tej firmie zawsze coś nie gra i to norma.Szkoda bo od kiedy Prezesem stał się Paweł to robiło się coraz lepiej ale jak rządzących chce być wielu to efekt końcowy jest oplakany.Bawcie się dalej w wystawianie opini mi tylko żal tych co przychodzą i mają mydlone oczy że to wszystko to dla ich dobra .Firma na tle innych wypada kiepsko a i rotacje ma ostatnio coś duże ... Czyżby głównemu nikt nie podszedł ,dziwne??
@Weronka, @Julia, @tomek, dziękuję, że zechcieliście podzielić się swoimi opiniami na temat pracy w Your Emotions na forum! Poruszyliście w nich wiele istotnych i ciekawych kwestii dotyczących zatrudnienia w tej firmie. @pracownik, skąd ta pewność, że opinie zamieściła jedna osoba? Wcale nie musi tak być. Rozumiem, że Ty pracujesz aktualnie w Your Emotions - może jednak zechcesz podzielić się swoją opinią na forum?
Weronika weronka ja pisze bezstronna opinie na temat firmy .Moze niech reszta obecnych pracowników także się wypowie oile opinie będą prawdziwe a nie przekłamane bo chcesz wyciągnąć firmę na prostą.Pracowalas kilka lat i sama też odeszlas niewiadomo czemu.Pracowalem kilka lat i pewnie byłoby tak nadal gdyby kasa była na czas i inne podejście do pracownika.Firma daje dobry start ale jest wiele lepszych jak i gorszych od niej , pamiętaj że jak to w sprzedaży bywa a tym bardziej B2B trzeba walczyć o swoje.Podejscie propracownicze ok ale wiesz jak firma na przestrzeni ostatnich lat się zmieniła. Życzę Wam sukcesów bo każdy na nie zasługuje jednak jestem zaciekawiony na forum skąd nagle taka aktywność u Was wcześniej nigdy tak nie było.
Czy nie wydaje się dziwne że Pani wystawiajaca pozytywne opinie pisze pod różnymi nickami tak aby tylko poprawić statystykę ... Kto chce niech przyjdzie do pracy i sam się przekona jak jest.
@pracownik każdy pisze pod własnymi Nicami :) - przynajmniej jeżeli mowa o osobach wyrażających się pozytywnie o firmie.
Julia czytaj ze zrozumieniem .Kazdy pisze opinie i ma do tego prawo.Jak zaznaczyłem kto chce niech się przyjmie się do pracy i zobaczy jak jest .W każdej firmie jest raz lepiej raz gorzej więc nie wiem po co te zachwalania na 100% gdzie wydajesz się mało autentyczna.Jezeli chodzi o współpracę B2B ok ale nie raz trzeba się dopominac o swoje .Zarzad jak ma gorszy dzień potrafi zrobić swoje jak ma lepszy jest wporzadku. Tak bylo i będzie.Niech pracownicy przyszli wiedzą że nie jest to praca dla każdego .
Ponad 7 lat mam przyjemność współpracować z tą firmą. Zdecydowanie polecam. Jeśli ktoś ma negatywne zdanie niech zacznie ocenę od siebie samego. Kasa na czas, warunki jasne i klarowne. Można liczyć na pomoc ze strony zarządu. Bardzo ludzkie podejście zarówno do pracy jak i relacji. Firma daje duże możliwości rozwoju, jeśli oczywiście ktoś tego chce.
Pracuje w tej firmie 7 lat. Jest to firma działająca na zasadach B2B kto jest zorientowany w temacie zda sobie sprawę że taki staż w takiej firmie może świadczyć o bardzo dobrej współpracy. Oburzają mnie oszczerstwa które są kierowane w jej stronę są one NIE prawdziwe. Firma jest w 100% wypłacalna nigdy nie doszło do sytuacji braku wynagrodzenia, jeżeli mowa o słowie Mobbing jest to ewidentny hejt! Kadra zarządzająca jest pro pracownicza wszystkie ewentualne sytuację bierze pod uwagę i ewentualne problemy są rozwiązywane na forum jako zespół.
Pracowałam kilka lat w tej firmie, miałam przyjemność być podczas wielu zmian, za równo personalnych jak i lokalizacyjnych. Współpraca była dobra, wypłata zawsze na czas. Jeżeli były jakiekolwiek problemy były omawiane grupowo. Osoby zarządzające zawsze starały się wsłuchać w głos większości. Firma ma propracownicze podejście, organizuje dodatkowe integracje, bonusy. Pracownicy chętnie spędzają ze sobą czas. Współpraca B2B też bez zarzutu, szczególnie u pracowników robiących plan. Wciąż są pracownicy którzy są od początku działalności i współpracy z P4, co mówi dużo o poziomie lojalności i współpracy z obecnym YES, a dawnym YE. Nieprzyjemne sytuacje zgaszane były i są w zalążku. Bez problemu pracownicy mogli i mogą też nawiązywać ponowną współprace.
@Olek., czy jesteś pewien, że w firmie panuje mobbing? To bardzo poważne oskarżenie, a zamieszczasz je na forum publicznym. Przypomnę, że z definicji mobbing oznacza prześladowanie podwładnego lub współpracownika w miejscu pracy; zazwyczaj ma na celu lub skutkuje: poniżeniem, ośmieszeniem, zaniżeniem samooceny lub wyeliminowaniem albo odizolowaniem pracownika od współpracowników. Czy właśnie takie sytuacje miały lub mają miejsce w Your Emotions? Jeśli tak, to czy były podejmowane jakieś rozmowy w tej sprawie? Nie piszecie za wiele na temat pracy w tej firmie - czym spowodowana jest Wasza niewielka aktywność na forum? Zachęcam do dodawania swoich opinii!
nie polecam Firma ma problem z wyplacaniem należności Jest nierzetelna i niewiarygodna Ostry mobbing Oszukują na każdym kroku.
kasa w terminie, swobodne godziny pracy, polecam
Nie polecam... Pracowałem tam kilka lat. Kasa nie jest w terminie, ostry mobbing...
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Kaska zawsze była w terminie, nigdy nie miałem problemów z wypłatą.A w sumie to jest najważniejsze przy umowie B2B/o współpracy. Jeśli się robi target - duża swoboda. Zarząd trochę "freakowy" ale to w końcu PLAY :-) Dodatkowy plus to konkursy organizowane często ad hoc w których można było dorobić "na waciki". Nie ma się czego obawiać. Polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Your Emotions S Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Your Emotions S Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Your Emotions S Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!