Witam: W dniu 23.02.2023r podczas I serwisu gwarancyjnego po roku użytkowania mojego nowego samochodu osobowego m-ki Hyundai KONA nr. rej. SK - 171VV nr. VIN KMHK2812ANV867771, zgłosiłem fakt popękanej skóry na dole koła kierownicy od strony wewnętrznej. Całość dokumentacji w tym dokumentację zdjęciową wykonał pracownik ASO MM Cars Katowice ul. Kościuszki 253. Z rozmowy z pracownikiem ASO wynikało, że najprawdopodobniej może to być wada materiału, i w takim przypadku najprawdopodobniej koło kierownicy powinno podlegać wymianie. Wszystkie materiały w tej sprawie zostały przesłane do Waszej Centrali celem oceny i akceptacji. Kilka dni temu otrzymałem informacje z salonu MM Cars Katowice Kościuszki 253, że taka usterka nie podlega gwarancji. Takie załatwienie sprawy jest dla mnie niezrozumiałe wręcz krzywdzące, jednocześnie sugerujące jakoby sam użytkownik uszkodził sobie skórę na kole kierownicy. Nie znajduję też logicznego wytłumaczenia dlaczego sam miałbym sobie tą kierownicę uszkodzić. Chcę dodać, że z Waszą Firmą jestem związany już wiele lat i od nowości użytkuję już drugi samochód Waszej marki i nie miałem problemów z kołem kierownicy, chociaż samochód użytkowałem wiele lat. Do tej pory moja opinia o Waszym Koncernie jest bardzo pozytywna i dlatego też Wasza odmowa bardzo mnie dotknęła, choć przecież wiadomo, że samochód jest zupełnie nowy, a wada, usterka, którą zgłosiłem w ogóle nie powinna mieć miejsca ( zaistnieć ) . Nie rozumiem dlaczego nie dopuszcza się innej możliwości powstania usterki, jak tylko wina po stronie użytkownika. Mając na uwadze, że Wasza Firma słynie z wysokiej dbałości o satysfakcję, oraz opinie klientów, proszę o pozytywne ustosunkowanie się do mojej sprawy. Z góry dziękuję za poświęcony mi czas i wierzę, że moja sprawa nie zaważy na dobrym imieniu Koncernu Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.
Niestety sytuacja jest bardzo przykra i chyba należałoby ja nagłośnić na różnych platformach społecznościowych , a być może w Urzędzie Ochrony Konsumenta i Konkurencji. Z opisu defektu nawet nie oglądając tych uszkodzeń na kierownicy jasne jest, że właściciel nowego samochodu i jego wyposażenia nie niszczy go sobie. Gwarancja w takim przypadku obejmuje okres 36 miesięcy . Centrum Obsługi Klienta nie służy klientowi, tylko pomnażaniu kapitału właścicielowi . Pozdrawiam i trzymam kciuki w walce z nieuczciwą firmą
Opinie odnośnie atmosfery coś sie tu rozbiegly niby piszą ze dbają o ludzi a jednak jakieś krzyczenie i źle traktowanie ludzi było tu przytaczane. Co jest w końcu prawda? chłopak chciał tu aplikować a nie chce żeby miał jakieś krzywe akcje
Sprawa dotyczy braku zaufania do firmy. Już od jakiegoś czasu próbuję uzyskać informację na temat brakującej instrukcji do samochodu Kona 2023. W instrukcji głównej Na stronie 132 rozdziału 5 w temacie polecenia głosowe jest wskazanie, że dodatkowe informacje a raczej jakiekolwiek informacje są podane w dodatkowej instrukcji systemu multimedialnego. Na moje zapytanie gdzie jest ta dodatkowa instrukcja uzyskałem odpowiedź, że wszelkie informacje zawarte są w Car Infotaiment System co jest oczywistym nieporozumieniem. W dalszej korespondencji poprosiłem o wskazanie w oparciu o te instrukcję gdzie zawarte są polecenia głosowe dotyczące wybrania np. ulubionej stacji, dojechania do miejsca docelowego itp. No niestety, ale odpowiedzi nie doczekałem się. Czy nie łatwiej przyznać się do błędu i przeprosić za wprowadzanie zamieszania. W instrukcji głównej w wielu miejscach wskazuje się na instrukcję dodatkową, której po prostu nie ma. Pozdrawiam użytkowników samochodu Kona, który sprawia dużo frajdy. Niestety Centrum Obsługi Klienta jest jeszcze przy starych egzemplarzach Kony.
Kochani, bez znajomości koreańskiego kandydat na Business Enhancement Assistanta ma szansę, czy nie? Zdolności analityczne mogą przeważyć? Zastanawiam się, ile osób ze znajomością tego języka jest wśród absolwentów i studentów wskazanych w ofercie kierunków i mam nadzieję, że naprawdę niewielu.
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
Wiele na tym forum opinii bezpośrednio od klientów, co na pewno jest cenne, bo firmie zależy na wysokim poziomie obsługi,ale proszę pamiętać,że HMP jest importerem i sprzedaje/obsługuje klientów przez sieć autoryzowanych dealerów, którzy są audytowani i szkoleni przez centralę. Jako pracodawca, firma jest stabilnym miejscem, dbającym o pracowników, ze świetnymi benefitami (super pakiet medyczny w dużej mierze finansowany przez pracodawcę, dofinansowanie posiłków w kwocie ponadprzeciętnej, na wielu stanowiskach samochody służbowe, możliwość testowania nowych modeli) gdzie można uczestniczyć w wielu projektach na poziomie europejskim. Firma przeszła dużą przemianę i choć jest naznaczona kulturą koreańską (skądinąd bardzo ciekawą) to jest naprawdę porządnym miejscem pracy. Wiele też zależy od zespołu, do którego się trafi. Wprawdzie już nie pracuję,ale wspomnienia mam dobre i uważam,że warto w Hyundaiu zatrzymać się na dłużej i zdobyć doświadczenie.
Zastanawiam się jak w firmie wygląda umowa na zastępstwo. Szukają Księgowej, ale tylko na 1,5 roku. Nigdy nie brałam udział w takiej rekrutacji, może wiecie, czy będą obejmowały mnie wszystkie benefity. Zapewniają prace hybrydową, ile dni w tygodniu pracujecie na home office? Gdyby ktoś zechciał rzucić widełkami płacowymi będę czuć się zobowiazana :)
Nie polecam tego pracodawcy. Przełożony wysokiego szczebla (usunięte przez administratora)się psychicznie nad ludźmi, potrafi traktować ich jak (usunięte przez administratora) Obelgi, krzyki, manipulacje i kłamstwa takiego dyrektora zatrudnia Hyundai. Patrzy z góry na wszystkich, by się dowartościować. Jeśli ktoś chce zafundować sobie problemy psychiczne to śmiało może tam pracować.
poszukuję miejsca, w którym zrealizuję swoje praktyki na stanowisku mechanika. jest szansa, aby zrobić je właśnie tutaj? jeśli tak, to na jakich warunkach? czy są to płatne praktyki? można liczyć na dalszą współpracę po ich zakończeniu? dajcie znac.
Od miesięcy u kilkunastu dealerów w różnych miastach poszukuję samochodu. Trafiłem w końcu do dealera Hyundaia w Włocławku. Bardzo wysoka kultura osobista sprzedawcy Pana Radosława K. jego profesjonalne podejście do klienta, sposób prezentacji modelu oraz metoda prowadzenia jazdy testowej sprawiła, że już nie poszukuję samochodu. Mimo odwiedzin Hyundaia w moim mieście, dzięki Panu Radosławowi w ciągu 24 godzin stałem się klientem Hyundaia oczekującym na zamówionego Tucsona. Panie Radosławie wizyta i obsługa w salonie była dla nas ogromną przyjemnością, za co serdecznie Panu dziękujemy.
oburzająca obsługa , krętactwo , naciąganie , brudne auto i (usunięte przez administratora)w salonie w Poznań-Baranowo .
PO trzech latach użytkowani hyundai tucson uszkodził się hamulec ręczny przycisk dokładnie. Tak mocny został zastosowany materiał ze nie wytrzymał trzyletniego użytkowania. Autko zadbane nic na sile a jednak nie wstrzymało. TYLE JEST WART HIUNDAJ nie polecam nikomu. Tapicerka rysuje się z patrzenia lepiej nie dotykać. A jak już się coś stanie to na część trzeba poczekać. ( zwykły przycisk )Wiem że są problemy z częściami "elektroniką" ale z zwykłym plastikiem. I wszyscy zapewniają ze robią wszystko co możliwe i mam dać im pracować a nie zawracać głowę jakaś pierdołą. Tak w obecnych czasach działa ASO. DZIĘKUJĘ nie przeszkadzam wkoncu siedzenie i nic nie robienie tez męczy.
I co, do teraz żaden z pracowników się co do tego nie odniesie? Bo poważnie zaczynam się zastanawiać czy serio taka reakcja była czy ta sytuacja ma drugie dno?
Witam. Mam ten sam problem z hamulcem w tucsonie. Nie naprawli mi w ramach gwarancji. Musiałem zapłacić z własnej kieszeni. Chcę ubiegać się o zwrot kosztów ale nie mam pojęcia czy coś wskóram. Czy Pani naprawli w ramach gwarancji? Proszę o odpowiedź. Dziękuję
Od 2019 roku nie dostalem instrukcj i obsugi elantry diler Jan Sobański, i HM P nie reguja na moje prośby o dostarczenie, czuje się (usunięte przez administratora) ,i wymaga się obsugi zgodnie z instrukcja, myślę ze U.O.K i K. i rzecznik praw konsumenta wyjaśnią to (usunięte przez administratora) firmy hyundai .Zaplacilem za cos czego nie dostalem , przykro ze tak taktuje sie tu klientów, nigdy więcej zadnego hyudaia
a faktycznie doszło z waszej strony już do jakiegoś zgłoszenia czy na razie tak piszecie tylko? Pytam, bo ciekawi mnie to, że już kiedyś klienci się skarżyli na firmę a nic o zgłoszeniach chyba nie było słychać jeszcze. Ale piszesz, ze nie reagują, a co w rozmowie wyszło po tej prośbie, co powiedzieli?
Dzień dobry ,co dzieje się w Waszej firmie ?Fatalna obsługa klienta przez konsultantów ,brak kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za właściwą informację ,brak jakiegokolwiek nadzoru nad konsultantami.Czas zrezygnować z Waszej marki po 25 latach .Szkoda
Hej, to co ci nie pasuje w tej obsłudze klienta? Ja tam nie słyszałam żeby ktoś narzekał aż tak źle jest Twoim zdaniem?
Czy to prawda że w 2021 w salonach były sprzedawane samochody na które nie było homologacji?
A takie informacje niby skąd masz? Trochę mi to śmierdzi jakimiś zabiegami ze strony konkurencji - nie jesteś czasem od nich?
Stanowczo odradzam Firmę, obsługa posprzedażowa to całkowita porażka, kontakt z klientem to dramat, za nic nie odpowiadają, nic nie wiedzą, nic nie mogą, ????
Czy jesteście uczciwą firmą?
W czerwcu 2020r zamuwilem i wpłaciłem zaliczkę na hyundai tusona mija osiem miesięcy tusona nie ma nikt w salonie nie może się określić kiedy będzie zastanawiam się czy podać sprawę do sądu podejrzewam że więcej jest takich klijetow jak. Dla nie hyundai stracił zaufanie klijeta
Nie polecam tej firmy.
Zdecydowanie negatywny komentarz za obsługę kliencką.
Co znowu z Hyundai. Dlaczego samochody nie mają homologacji. czy Hyundai dał ciała?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hyundai Motor poland Sp. Z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!