Opinie o Hyundai Motor poland Sp. Z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Hyundai Motor poland Sp. Z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja samochodów osobowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hyundai Motor poland Sp. Z o.o. w Warszawa

Jacek Turczyn
Inne
 Pytanie

Witam: W dniu 23.02.2023r podczas I serwisu gwarancyjnego po roku użytkowania mojego nowego samochodu osobowego m-ki Hyundai KONA nr. rej. SK - 171VV nr. VIN KMHK2812ANV867771, zgłosiłem fakt popękanej skóry na dole koła kierownicy od strony wewnętrznej. Całość dokumentacji w tym dokumentację zdjęciową wykonał pracownik ASO MM Cars Katowice ul. Kościuszki 253. Z rozmowy z pracownikiem ASO wynikało, że najprawdopodobniej może to być wada materiału, i w takim przypadku najprawdopodobniej koło kierownicy powinno podlegać wymianie. Wszystkie materiały w tej sprawie zostały przesłane do Waszej Centrali celem oceny i akceptacji. Kilka dni temu otrzymałem informacje z salonu MM Cars Katowice Kościuszki 253, że taka usterka nie podlega gwarancji. Takie załatwienie sprawy jest dla mnie niezrozumiałe wręcz krzywdzące, jednocześnie sugerujące jakoby sam użytkownik uszkodził sobie skórę na kole kierownicy. Nie znajduję też logicznego wytłumaczenia dlaczego sam miałbym sobie tą kierownicę uszkodzić. Chcę dodać, że z Waszą Firmą jestem związany już wiele lat i od nowości użytkuję już drugi samochód Waszej marki i nie miałem problemów z kołem kierownicy, chociaż samochód użytkowałem wiele lat. Do tej pory moja opinia o Waszym Koncernie jest bardzo pozytywna i dlatego też Wasza odmowa bardzo mnie dotknęła, choć przecież wiadomo, że samochód jest zupełnie nowy, a wada, usterka, którą zgłosiłem w ogóle nie powinna mieć miejsca ( zaistnieć ) . Nie rozumiem dlaczego nie dopuszcza się innej możliwości powstania usterki, jak tylko wina po stronie użytkownika. Mając na uwadze, że Wasza Firma słynie z wysokiej dbałości o satysfakcję, oraz opinie klientów, proszę o pozytywne ustosunkowanie się do mojej sprawy. Z góry dziękuję za poświęcony mi czas i wierzę, że moja sprawa nie zaważy na dobrym imieniu Koncernu Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.

Inny klient Nowy wpis
Inne
@Jacek Turczyn

Niestety sytuacja jest bardzo przykra i chyba należałoby ja nagłośnić na różnych platformach społecznościowych , a być może w Urzędzie Ochrony Konsumenta i Konkurencji. Z opisu defektu nawet nie oglądając tych uszkodzeń na kierownicy jasne jest, że właściciel nowego samochodu i jego wyposażenia nie niszczy go sobie. Gwarancja w takim przypadku obejmuje okres 36 miesięcy . Centrum Obsługi Klienta nie służy klientowi, tylko pomnażaniu kapitału właścicielowi . Pozdrawiam i trzymam kciuki w walce z nieuczciwą firmą

Zuza Nowy wpis
Inne

Opinie odnośnie atmosfery coś sie tu rozbiegly niby piszą ze dbają o ludzi a jednak jakieś krzyczenie i źle traktowanie ludzi było tu przytaczane. Co jest w końcu prawda? chłopak chciał tu aplikować a nie chce żeby miał jakieś krzywe akcje

Klient P . D . Nowy wpis
Inne

Sprawa dotyczy braku zaufania do firmy. Już od jakiegoś czasu próbuję uzyskać informację na temat brakującej instrukcji do samochodu Kona 2023. W instrukcji głównej Na stronie 132 rozdziału 5 w temacie polecenia głosowe jest wskazanie, że dodatkowe informacje a raczej jakiekolwiek informacje są podane w dodatkowej instrukcji systemu multimedialnego. Na moje zapytanie gdzie jest ta dodatkowa instrukcja uzyskałem odpowiedź, że wszelkie informacje zawarte są w Car Infotaiment System co jest oczywistym nieporozumieniem. W dalszej korespondencji poprosiłem o wskazanie w oparciu o te instrukcję gdzie zawarte są polecenia głosowe dotyczące wybrania np. ulubionej stacji, dojechania do miejsca docelowego itp. No niestety, ale odpowiedzi nie doczekałem się. Czy nie łatwiej przyznać się do błędu i przeprosić za wprowadzanie zamieszania. W instrukcji głównej w wielu miejscach wskazuje się na instrukcję dodatkową, której po prostu nie ma. Pozdrawiam użytkowników samochodu Kona, który sprawia dużo frajdy. Niestety Centrum Obsługi Klienta jest jeszcze przy starych egzemplarzach Kony.

Majka Nowy wpis
Inne

Kochani, bez znajomości koreańskiego kandydat na Business Enhancement Assistanta ma szansę, czy nie? Zdolności analityczne mogą przeważyć? Zastanawiam się, ile osób ze znajomością tego języka jest wśród absolwentów i studentów wskazanych w ofercie kierunków i mam nadzieję, że naprawdę niewielu.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rekruter zaprosił Cię na rozmowę do firmy Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.? Jakie warunki Ci zaproponowano? Jakie wymagania ma pracodawca względem osoby pracującej na stanowisku Specjalista ds. szkoleń? Podziel się swoimi doświadczeniami.
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Szwaczka / Szwacz do przyuczenia
Dobre Miasto
Dfm Sp. z o.o.
(451 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator maszyn CNC
Rzeszów
Smithstown Polska Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
@ Eks pracownik
Były pracownik

Wiele na tym forum opinii bezpośrednio od klientów, co na pewno jest cenne, bo firmie zależy na wysokim poziomie obsługi,ale proszę pamiętać,że HMP jest importerem i sprzedaje/obsługuje klientów przez sieć autoryzowanych dealerów, którzy są audytowani i szkoleni przez centralę. Jako pracodawca, firma jest stabilnym miejscem, dbającym o pracowników, ze świetnymi benefitami (super pakiet medyczny w dużej mierze finansowany przez pracodawcę, dofinansowanie posiłków w kwocie ponadprzeciętnej, na wielu stanowiskach samochody służbowe, możliwość testowania nowych modeli) gdzie można uczestniczyć w wielu projektach na poziomie europejskim. Firma przeszła dużą przemianę i choć jest naznaczona kulturą koreańską (skądinąd bardzo ciekawą) to jest naprawdę porządnym miejscem pracy. Wiele też zależy od zespołu, do którego się trafi. Wprawdzie już nie pracuję,ale wspomnienia mam dobre i uważam,że warto w Hyundaiu zatrzymać się na dłużej i zdobyć doświadczenie.

Marina
Inne

Zastanawiam się jak w firmie wygląda umowa na zastępstwo. Szukają Księgowej, ale tylko na 1,5 roku. Nigdy nie brałam udział w takiej rekrutacji, może wiecie, czy będą obejmowały mnie wszystkie benefity. Zapewniają prace hybrydową, ile dni w tygodniu pracujecie na home office? Gdyby ktoś zechciał rzucić widełkami płacowymi będę czuć się zobowiazana :)

anonim
Pracownik

Nie polecam tego pracodawcy. Przełożony wysokiego szczebla (usunięte przez administratora)się psychicznie nad ludźmi, potrafi traktować ich jak (usunięte przez administratora) Obelgi, krzyki, manipulacje i kłamstwa takiego dyrektora zatrudnia Hyundai. Patrzy z góry na wszystkich, by się dowartościować. Jeśli ktoś chce zafundować sobie problemy psychiczne to śmiało może tam pracować.

anonim
Inne

poszukuję miejsca, w którym zrealizuję swoje praktyki na stanowisku mechanika. jest szansa, aby zrobić je właśnie tutaj? jeśli tak, to na jakich warunkach? czy są to płatne praktyki? można liczyć na dalszą współpracę po ich zakończeniu? dajcie znac.

Janusz
Inne

Od miesięcy u kilkunastu dealerów w różnych miastach poszukuję samochodu. Trafiłem w końcu do dealera Hyundaia w Włocławku. Bardzo wysoka kultura osobista sprzedawcy Pana Radosława K. jego profesjonalne podejście do klienta, sposób prezentacji modelu oraz metoda prowadzenia jazdy testowej sprawiła, że już nie poszukuję samochodu. Mimo odwiedzin Hyundaia w moim mieście, dzięki Panu Radosławowi w ciągu 24 godzin stałem się klientem Hyundaia oczekującym na zamówionego Tucsona. Panie Radosławie wizyta i obsługa w salonie była dla nas ogromną przyjemnością, za co serdecznie Panu dziękujemy.

klient
Inne

oburzająca obsługa , krętactwo , naciąganie , brudne auto i (usunięte przez administratora)w salonie w Poznań-Baranowo .

Kris
Inne

PO trzech latach użytkowani hyundai tucson uszkodził się hamulec ręczny przycisk dokładnie. Tak mocny został zastosowany materiał ze nie wytrzymał trzyletniego użytkowania. Autko zadbane nic na sile a jednak nie wstrzymało. TYLE JEST WART HIUNDAJ nie polecam nikomu. Tapicerka rysuje się z patrzenia lepiej nie dotykać. A jak już się coś stanie to na część trzeba poczekać. ( zwykły przycisk )Wiem że są problemy z częściami "elektroniką" ale z zwykłym plastikiem. I wszyscy zapewniają ze robią wszystko co możliwe i mam dać im pracować a nie zawracać głowę jakaś pierdołą. Tak w obecnych czasach działa ASO. DZIĘKUJĘ nie przeszkadzam wkoncu siedzenie i nic nie robienie tez męczy.

Wiktoria
Inne
@Kris

I co, do teraz żaden z pracowników się co do tego nie odniesie? Bo poważnie zaczynam się zastanawiać czy serio taka reakcja była czy ta sytuacja ma drugie dno?

Wiśnia
Inne
 Pytanie
@Kris

Witam. Mam ten sam problem z hamulcem w tucsonie. Nie naprawli mi w ramach gwarancji. Musiałem zapłacić z własnej kieszeni. Chcę ubiegać się o zwrot kosztów ale nie mam pojęcia czy coś wskóram. Czy Pani naprawli w ramach gwarancji? Proszę o odpowiedź. Dziękuję

A C.
Inne

Od 2019 roku nie dostalem instrukcj i obsugi elantry diler Jan Sobański, i HM P nie reguja na moje prośby o dostarczenie, czuje się (usunięte przez administratora) ,i wymaga się obsugi zgodnie z instrukcja, myślę ze U.O.K i K. i rzecznik praw konsumenta wyjaśnią to (usunięte przez administratora) firmy hyundai .Zaplacilem za cos czego nie dostalem , przykro ze tak taktuje sie tu klientów, nigdy więcej zadnego hyudaia

Wiktoria
Inne
@A C.

a faktycznie doszło z waszej strony już do jakiegoś zgłoszenia czy na razie tak piszecie tylko? Pytam, bo ciekawi mnie to, że już kiedyś klienci się skarżyli na firmę a nic o zgłoszeniach chyba nie było słychać jeszcze. Ale piszesz, ze nie reagują, a co w rozmowie wyszło po tej prośbie, co powiedzieli?

Teresa Strycharz
Inne
 Pytanie

Dzień dobry ,co dzieje się w Waszej firmie ?Fatalna obsługa klienta przez konsultantów ,brak kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za właściwą informację ,brak jakiegokolwiek nadzoru nad konsultantami.Czas zrezygnować z Waszej marki po 25 latach .Szkoda

Jolanta
Inne
@Teresa Strycharz

Hej, to co ci nie pasuje w tej obsłudze klienta? Ja tam nie słyszałam żeby ktoś narzekał aż tak źle jest Twoim zdaniem?

Pytanie
Inne
 Pytanie

Czy to prawda że w 2021 w salonach były sprzedawane samochody na które nie było homologacji?

Joanna
Inne
@Pytanie

A takie informacje niby skąd masz? Trochę mi to śmierdzi jakimiś zabiegami ze strony konkurencji - nie jesteś czasem od nich?

Gościu
Inne

Stanowczo odradzam Firmę, obsługa posprzedażowa to całkowita porażka, kontakt z klientem to dramat, za nic nie odpowiadają, nic nie wiedzą, nic nie mogą, ????

Mister GT
Inne
 Pytanie

Czy jesteście uczciwą firmą?

Robert
Inne

W czerwcu 2020r zamuwilem i wpłaciłem zaliczkę na hyundai tusona mija osiem miesięcy tusona nie ma nikt w salonie nie może się określić kiedy będzie zastanawiam się czy podać sprawę do sądu podejrzewam że więcej jest takich klijetow jak. Dla nie hyundai stracił zaufanie klijeta

Damian
Inne

Nie polecam tej firmy.

narki
Inne

Zdecydowanie negatywny komentarz za obsługę kliencką.

XYZ
Inne
 Pytanie

Co znowu z Hyundai. Dlaczego samochody nie mają homologacji. czy Hyundai dał ciała?

Zostaw merytoryczną opinię o Hyundai Motor poland Sp. Z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Hyundai Motor poland Sp. Z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.
1.8/5 Na podstawie 24 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Wołoska 24
    02-675 Warszawa
  • NIP: 5210335531 KRS: 0000067315
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.
Przejdź do nowych opinii