Pytania do firmy Vectra S.A.
Jak wygląda praca jako konsultant telefoniczny? Czy warto aplikować?
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Vectra S.A.?
Jak do niezbędnej siły roboczej. Zero perspektyw rozwoju, zero traktowania na poważnie jakichkolwiek próśb, sugestii, wniosków. Masz być wyrobnikiem i przyjmować na siebie ich porażki.
Ta firma zupełnie nie dba o pracowników. Nawet podstawowe benefity pracownicze, które niemal wszędzie są normą, w Vectrze są luksusem na którą pracodawcy nie stać. Znaczy nie stać ich na taki gest a nie finansowo. Spółka zarabia corocznie i to sporo, niestety szkoda, że mrówcza praca wielu działów jest niedoceniana. I siedzą Ci niedowartosciowani pracownicy, i wciąż słychać narzekania. Atmosfera jest tak ciężka, że na dłuższą metę trudno wytrzymać. Brak jest zarządzania zasobami ludzkimi gdzie ludzi traktuje się jak wartość. (usunięte przez administratora)
Stali klienci również nie są szanowani przez firmę. Nie ma też jasności co do proponowanych ofert - w skrzynkach są ulotki od "opiekunów bloku", których nigdy na oczy nie było widać, osobno załatwia się sprawy w biurze klienta, osobno przez internet i osobno przez telefon, gdzie w sumie nie wiadomo kto jest po drugiej stronie. Ostatnio rzekomo dzwoniła konsultantka, ale nie informowała jak wszyscy inni o nagrywanej rozmowie, nie znała dokładnego abonamentu a próbowała wmówić, że jak chcę mieć szybszy internet to co jakiś czas mam zmieniać modem (no i płacić więcej, wiadomo). Po odmowie od tej pory internet tnie się cały dzień. Taki przypadek. A, i jeszcze ankiety mailowe o jakości usług - jednej nie dało się ukończyć, a wiele miesięcy później wysłano drugą. Otwieram wiadomość, widzę, że ankieta, decyduję się nie wypełniać, bo będzie tak samo, jak wtedy i co? I po kilku tygodniach dostaję zwrot, żeby uzupełnić pytania otwarte, jak to to się zachwycam obsługą i jakością i ofertami - to ciekawe, bo nie była ona przeze mnie wypełniania!! Także nie dziwi mnie rotacja pracowników. Szkoda, że cierpi na tym mój odbiór sieci, bo to się wiąże z moją pracą.
1. Jak wygląda praca na stanowisku "Konsultanta ds. Obsługi klienta wewnętrznego-back office"? 2. Czy jest szkolenie wdrażające? 3. Jaka stawka godzinowa i czy jest możliwość pracy na 1/2 etatu?