Vectra S.A.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Vectra S.A.

Xxx
 Pytanie

Jak wygląda praca jako konsultant telefoniczny? Czy warto aplikować?

1
Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Vectra S.A.?

Narożny
@Pytanie

Jak do niezbędnej siły roboczej. Zero perspektyw rozwoju, zero traktowania na poważnie jakichkolwiek próśb, sugestii, wniosków. Masz być wyrobnikiem i przyjmować na siebie ich porażki.

Exemp
@Pytanie

Ta firma zupełnie nie dba o pracowników. Nawet podstawowe benefity pracownicze, które niemal wszędzie są normą, w Vectrze są luksusem na którą pracodawcy nie stać. Znaczy nie stać ich na taki gest a nie finansowo. Spółka zarabia corocznie i to sporo, niestety szkoda, że mrówcza praca wielu działów jest niedoceniana. I siedzą Ci niedowartosciowani pracownicy, i wciąż słychać narzekania. Atmosfera jest tak ciężka, że na dłuższą metę trudno wytrzymać. Brak jest zarządzania zasobami ludzkimi gdzie ludzi traktuje się jak wartość. (usunięte przez administratora)

klinetka
@Exemp

Stali klienci również nie są szanowani przez firmę. Nie ma też jasności co do proponowanych ofert - w skrzynkach są ulotki od "opiekunów bloku", których nigdy na oczy nie było widać, osobno załatwia się sprawy w biurze klienta, osobno przez internet i osobno przez telefon, gdzie w sumie nie wiadomo kto jest po drugiej stronie. Ostatnio rzekomo dzwoniła konsultantka, ale nie informowała jak wszyscy inni o nagrywanej rozmowie, nie znała dokładnego abonamentu a próbowała wmówić, że jak chcę mieć szybszy internet to co jakiś czas mam zmieniać modem (no i płacić więcej, wiadomo). Po odmowie od tej pory internet tnie się cały dzień. Taki przypadek. A, i jeszcze ankiety mailowe o jakości usług - jednej nie dało się ukończyć, a wiele miesięcy później wysłano drugą. Otwieram wiadomość, widzę, że ankieta, decyduję się nie wypełniać, bo będzie tak samo, jak wtedy i co? I po kilku tygodniach dostaję zwrot, żeby uzupełnić pytania otwarte, jak to to się zachwycam obsługą i jakością i ofertami - to ciekawe, bo nie była ona przeze mnie wypełniania!! Także nie dziwi mnie rotacja pracowników. Szkoda, że cierpi na tym mój odbiór sieci, bo to się wiąże z moją pracą.

Magda
 Pytanie

1. Jak wygląda praca na stanowisku "Konsultanta ds. Obsługi klienta wewnętrznego-back office"? 2. Czy jest szkolenie wdrażające? 3. Jaka stawka godzinowa i czy jest możliwość pracy na 1/2 etatu?

2

Zostaw merytoryczną opinię o Vectra S.A. - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Vectra S.A.
Przejdź do nowych opinii