Opinie o bankmillennium.pl - Bank Millennium S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Bank Millennium S.A.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Bank Millennium S.A. o rekrutacji.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bank Millennium S.A. w Warszawa

Oddział
Były pracownik

Pracowałem w oddziale 2 lata i to najgorszy bank w tym kraju. Nie ma czegoś takiego jak pomoc klientowi ma być tylko wciskanie sztucznych produktów na miesiąc i mega nacisk na digitalizację. Pracownicy w oddziałach są zmuszani by ściągać klienta aplikacje mobilne na siłę żeby podnieść statystyki. Głupie i sztuczne badanie tajemniczego klienta tylko po to żeby uwalić pracownikom premie. Jeżeli klient nie chce czegoś kupić masz się go pozbyć. Na 8 godzin pracy w oddziale 4 godziny siedzisz i dzwonisz żeby umówić spotkanie. Zapomnij o jakimkolwiek szkoleniu, wszyscy maja to gdzieś masz sprzedawać od 1 dnia pracy. O jakiejkolwiek podwyżce można zapomnieć (co roku się o nich mówi i nic z nich nie wynika bo albo COVID albo problemy finansowe banku przez sprawy Frankowie). Ogólnie mobing z każdej strony i tylko PLANY, PLANY i DIGITALIZACJA. Nie polecam najgorszemu wrogowi.

Vb
Były pracownik
@Oddział

Cała prawda

Megan
Pracownik
 Pytanie

Do kiedy trzeba wykorzystać punkty z benefit system?

Marta
Pracownik
 Pytanie
@Megan

Jak są ten punkty są w ogóle przyznawane i kiedy? Wie ktoś może ?

Gośka
Kandydat

Ktoś pisze że nie można awansować, można przykładem kierowniczki oddziału Żyrardów , wystarczy spędzić kilka upojnych nocy z dyrektorem regionalnym i potem wszystko załatwione

2
Kierownik
Kandydat
@Gośka

To nie dziwne, że ją tak wszędzie wystawia i zawsze ma najlepsze wyniki - jaki super oddział Żyrardów , już wiadomo dla czego. Niestety po niej można było się tego spodziewać, takiej zakłamanej „koleżanki” jeszcze w swoim życiu nie spotkałam, nie wiem czy po remoncie oddziału nosem o sufit nie zawadza.

Daniel
Inne

Omijajcie szerokim łukiem ten bank. Jestem stratny 1200 zł przez ich nie kompetencje. Poszedłem osobiście do banku w sprawie pomocy by zrobić przelew do Japoni. Państwo nic nie wiedzieli i narazili mnie na koszty 1200 zł. Mówiąc że to nie ich wina. Czekam 1,5 miesiąca na zwrot kosztów. Założyłem konto w innym banku zleciłem przelew podając te same dane które rzekomo są niepoprawne przelew dotarł bez najmnieszego problemu. Jestem pewny że to wina ze strony banku Millenium. Zalety nie ma Wady -słaba obsługa -brak wiedzy na swoim stanowisku -bank nie przystosowany do robienia przelewów między narodowych -infolinia tragedia -ponoszę koszty za ich błedy -nie da się usunąć konta w danym banku od tak

Nb
Były pracownik
 Pytanie
@Daniel

Co to znaczy ze się nie da usunąć od tak xd, ma magicznie wyparować czy o co chodzi? Podpisujesz wypowiedzenie i po miesiącu jest zamknięte. Ale racja ze pracownicy milenium to w większości bezmyślne boty do wciskania produktów nie mające żadnej wiedzy o niczym oprócz tego ile planu im brakuje

Opiekun Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

obrzydliwe, naprawdę obrzydliwe podejście do osoby która się rekrutuje tylko dlatego, że nie ma zrobionych studiów (o których w ofercie pracy nawet nie wspomniano że są wymagane, co dziwne, w pierwszym etapie rekrutacji Pani również o tym nie wspomniała, a wręcz była zachwycona moim dotychczasowym doświadczeniem). Szanowna pani Dyrektor banku do którego aplikowałam nie była w żadnym stopniu przygotowana do rozmowy, nie miała mojego CV a pytania wymyślała patrząc się w okno i mrucząc "hmmmm o co by tu jeszcze zapytać..." Niemalże po każdej mojej odpowiedzi kpiąco się uśmiechała i traktowała tak, żebym się czuła gorsza przez brak tego durnego papierka który z pewnością świetnie uzupełniłby jej młody, pełen werwy zespół uśmiechniętych ludzi w tym oddziale. nie omieszkała ciągle wspominać o moich poprzednikach których miała na rozmowie i jacy świetni ludzie to byli. zasugerowała, że to dziwne, że mówię że lubię się uczyć skoro nie mam studiów, że jej się to GRYZIE. na moje stwierdzenie że brak studiów nie tworzy znaku równości z brakiem chęci do nauki, pani poczęstowała mnie tym samym dobrze mi już znanym obrzydliwym kpiącym uśmiechem. z chęcią bym owa panią wymieniła tutaj z nazwiska, ale ja, w przeciwieństwie do niej, mam trochę więcej kultury osobistej i nie zrobię tego, ale polecę wam omijać oddziały tego banku jak najszerszym łukiem.

Pytania

czy mam studia i czy zamierzam je robić; ile chce zarabiać; i polecenia zareklamowania się

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
W
Inne

Strzeżcie się Banku Millenium. Brak kompetencji pracowników i obsługi – za każdym razem mnie szokuje. Poniżej kilka z moich historii: 1. Przy podpisywaniu umowy kredytowej pracownik zapytał czy przy okazji możemy podpisać dodatkową opcje, którą będzie można zlikwidować na infolinii. Pracownik miał za to otrzymać dodatkowe pieniądze - dla mnie nie był to problem więc się zgodziłam. Nie powiedział mi jednak ze to nie jest kwestia podpisania jednego dokumentu ale szereg analiz. Mój pobyt zamiast trwac 0.5h trwała 3 godziny. Byłam pewna ze pracownik przygotowywuje umowę kredytową. Na koniec okazało się ze to chodziło o te dodatkowe atrakcje. Kiedy miałam już zrezygnować z tej opcji okazało się ze nie da soie tego zrobić przez infolinie. Musialam jechać wraz z męzem do oddziału banku. Jawne oszustwo. 2. Po podpisaniu umowy kredytowej miałam dostarczyć odpis z księgi wieczystej. TEN SAM DOKUMENT dostarczałam w kilku oddziałach( np. Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, Józefowie i Warszawie – Wilanów) za każdym razem otrzymałam informacje ze dokument jest właściwy i w sumie to nie wiedzą dlaczego za każdym razem otrzymuje informacje o tym że weryfikacja dokumentu przebiegła negatywnie. Oczywiście pobierana była co miesiąc przez to kara z mojego konta. Dopiero po 4 miesiącach kiedy rozmowa w banku przeszła już niemal w sprzeczkę. Pracownik dowiedział się dlaczego mój dokument jest zły i wiedziałam jak powinien ten dokument prawidłowo wyglądać. Zaznaczam ze każdym w oddziałów rozmawiałam z osoba odpowiedzialną za kredyty hipoteczne. 3. Oddział na ulicy Kwiatkowskiego 1 Warszawa. Bylem w banku. Chciałem wpłacić pieniądze na konto pracownik zapewnił ze wpłatomat działa bez zarzutu i spokojnie mogę wpłacić. Powtórzyłem mu ze jest to dla mnie ważne. Ponownie zapewnił ze transakcja odbędzie się bez zarzutu. Bankomat wciągnął pieniądze. Kwota nie pojawiła się na moim koncie. Pracownik zapewnił ze pieniądze pojawia się w ciągu 2 godzin. Nie pojawiły się. Zaginęło około 12 tysięcy. Nie wpłaciłem na czas pieniędzy przez co zostałem obarczony dodatkowymi kosztami w wysokości 500 zł. Bank nie poczuł się do pokrycia tej strarty. Podczas skladania reklamacji otrzymałem jak zwykle bledną informacje ze pieniądze otrzymam po dwóch godzinach. Dopiero na infolinii sprostowano ze po 15 dniach!!. Spowodowało to dodatkowe koszty. Aby odzyskać te pieniądze kilkakrotnie byłem w banku lub wisiałem na infolinii. Straciłem mnóstwo nerwów, paliwa i jeszcze kara 500 zło które musiałem zapłacić a które bank nie zwrócił mi.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Gg
Były pracownik

Hhhahhahah…. Dyrekcja zawsze przymyka oko jeśli im się to opłaca :D ryzyko konsekwencji i tak jest po stronie sprzedawcy wiec najwyżej to niego zgłosi sie prokurator, a później wielce zdziwiona dyrekcja jeszxze go zwolni :D

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Kiedy w 4 kwartale będą doładowania w mybenefit ?

pracownikxxx
Pracownik

powiedzmy sobie szczerze nikt na rozmowach nie mówi że głównym zadaniem jest dzwonienie po rodzinie żeby wzieli kk na miesiąc lub konto na chwilę. Nikt nie mówi, że trzeba naciągać klientów ratalnych z media expert wmawiając imże muszą otworzyć konto żeby dostać zwrot. To nie ma nic wspólnego z uczciwą sprzedażą tylko z naciąganiem.

centrala Gdańsk
Kandydat
 Pytanie

Witam. są nowe oferty pracy w Gdańsku w Centrali - czy ktoś mógłby się wypowiedzieć nt warunków, godzin pracy? słyszałam, że jest tam dolcizana przerwa - czy to prawda? czy po wdrożeniu się jest możliwość pracy zdalnie?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

zartujesz sobie.....
Pracownik
 Pytanie

Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i sie sam nad tym zatanów... nie podoba ci sie mobbing to zmien pracę i nie pisz negatywnych komentarzy? to mial byc jakis zart? mobbing to jest przestępstwo, pracownicy bm są traktowani przez wszystkich wyzej w sposób tragiczny. dobrze ze jest tyle opinii tutaj, moze ktos zrezygnuje z propozycji i oszczędzi sobie zdrowia. Twoim tokiem myslenia jesli ktos cie pobije i okradnie to nie bedziesz narzekał, zamiast to zgłosić to zmienisz drogę powrotną do domu bo " no tak to jest, to nie ich wina"

F
Pracownik
@zartujesz sobie.....

Absolutnie, nigdzie nie zostało napisane, ze w przypadku (usunięte przez administratora)nie powinien być on nagłaśniany, bo powinien być jak najbardziej. Napisałam tez ze nie wiem jak wyglada sytuacja w oddziałach i we Wrocławiu, natomiast obecnie na żaryna nie wydaje mi się, żeby takie przypadki miały miejsce. Także odpowiedz zupełnie z d i czytanie ze zrozumieniem się kłania. Pozdrawiam

F
Były pracownik
 Pytanie
@F

Skoro nie wiesz co się dzieje w oddziałach w innych miastach to po co piszesz ze opinie tutaj są przesadzone? Ze zrozumieniem to ty przeczytaj swoje własne posty zanim wyślesz

paulopwel
Kandydat

Dziś zaczynam pracę, z Ciekawości wszedłem w opinie, czytam i nie wierzę co czytam, głównie narzekanie na to, że w call center z sprzedażą, jest sprzedaż ????

Askier
Były pracownik
@paulopwel

Spokojnie. Trochę popracujesz to może zrozumiesz o czym ludzie piszą..

Gdf
Były pracownik
@paulopwel

Tez tak myślałem jak przyszedłem, poczekaj jeszcze trochę :)

Wolna
Były pracownik
 Pytanie

Serio? Człowiek daje z siebie 200%, (usunięte przez administratora) na nadgodzinach bo z podstawy nie da się żyć, Millennium skrupulatnie ukrywa mobbing, molestowania, i obdziera pracownika z kasy, a ty piszesz "nie podoba się to zmień"?

LLIME
Pracownik
@Wolna

O, z tym dawaniem 200% normy na nadgodzinach to trafiłaś ;)

Wolna
Były pracownik
@LLIME

Miałam na myśli "daje z siebie 200% i bardzo dużo pracuje" ale cenzura swoje zrobiła....

Wow
Kandydat
 Pytanie
@Wolna

Molestowanie? W placówce? Czy zgłoszone czy zamiecione pod "dywan"?

Wolna
Pracownik
@Wow

Było zgłoszone do O. Z I oficjalnie nic nie wiedzą oczywiście bo tak jej kazano. Nic z tym nie zrobili. Związek zawodowy ma mnóstwo takich zgłoszeń

Kiedyś niestety tu
Były pracownik
@paulopwel

nie pisz pseudo kerowniku. Ja niestety zajrzałam na to forum i przypomniał mi się horror w tym miejscu. Ostrzegam wszystkich naiwnych a dobrych sprzedawców nie fundujcie sobie tej traumy tego miejsca. Wyjdziecie bez pieniędzy i mentalnie pokiereszowani.

Gh
Były pracownik
@Kiedyś niestety tu

Miałem to samo… jak szedłem do tego miejsca to miałem ochotę się rzucić pod samochód. Ta praca była tak okropna ze potrzebowałem chyba 2 miesięcy żeby dojść do się siebie po zwolnieniu sie

Helloyou
Pracownik
 Pytanie

Jeśli codziennie chcesz tłumaczyć się dlaczego nie masz sprzedaży (do wiadomości dyrektora regionalnego!), pisać bezsensowne plany dnia, wypełniać kilka tabelek i tysiące innych zbędnych rzeczy, wysłuchiwać pseudo motywujących przemów kierowników, prosić się o urlop, być straszonym naganami, upomnieniami i zwolnieniem to praca dla ciebie. Plusy? Niektórzy klienci są naprawdę mili i cię doceniają. Więcej brak bo kartę multisport ma teraz większość pracodawców. Podsumowując BM skutecznie obrzydził mi pracę w instytucjach finansowych.

Xx
Były pracownik
@Helloyou

Czyli stary dobry bank millennium, jakbym czytał o swoich doświadczeniach.

Chh
Były pracownik

Awans w millennium nie jest dla ambitnych tylko dla nieudaczników którzy wciskają klientom (usunięte przez administratora) który im szkodzi i się zawiesza na tyle długo żeby się doczłapać do awansu. Ludzie z jakakolwiek wiedza i ambicjami o czymkolwiek uciekną do jakiejkolwiek innej normalnej pracy. Praca w oddziale banku to to samo co praca w biedronce, tylko ze w ładnych ubraniach i musisz czasem coś opchnąc naiwniakom. Nie ma to nic wspólnego z ambicjami. Ja przez pół roku mojej pracy robiłem wszystko byle nie sorzedacac tego badziewia a i tak nic mi nie zrobili bo nie ma chętnych do pracy w tym miejscu

Kr
Pracownik
@Chh

Nieudaczników raczej doszukiwałbym się w osobach, które nie potrafią nigdzie pracować dłużej niż kilka miesięcy. Poziom Twojej wypowiedzi mówi sporo o Tobie, więc nie ma też co liczyć na merytorykę ???? Powodzenia w szukaniu własnej wartości i ambicji????

Kr
Były pracownik
 Pytanie
@Kr

Doprawdy? Każdy kto ma chociaż trochę oleju w głowie i nie ma kuli u nogi w ciągu dwóch tygodni zobaczy jaka jest rzeczywistość w tym banku i zacznie szukać normalnej pracy. Niby dlaczego zwolnienie się z (usunięte przez administratora)miejsca mogłoby świadczyć o kimś złe? Jakbyś miał jakiekolwiek pojęcie o finansach nie byłabys w stanie wciskać produktów millennium komukolwiek. Poziom mojej wypowiedzi moze powiedzieć co najwyżej ze już dawno zwolniłem się z tego obozu pracy i była to najlepsza decyzja w życiu. Powodzenia w szukaniu naiwnych klientów którzy dadzą sobie wcisnąć beznadziejny produkt aby pochwalił cię kierownik oddziału i poklepał po główce :)

Kr
Pracownik
@Kr

Ludziom nie chce się pracować. Nie mają na siebie pomysłu. W wieku 30 lat nie wiedzą co chcą robić w życiu zawodowym. Smutne. Jedyne co im pozostaje, to narzekanie na to, co mają i dalszy brak aspiracji. Myślę, że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, co potwierdzają pracownicy, którzy z pocałowaniem ręki wracają do millennium z innych Banków( po wcześniejszym buncie), stwierdzając, że tu jest dobrze. Zacznijcie od siebie i od oceny tego, co dajecie od siebie.

Ccg
Były pracownik
@Kr

To nie wiem kto do was wraca bo nie znam nikogo kto żałowaliby odejścia z millennium. Serio nie ważne czy siedzą dalej w sprzedaży czy gdziekolwiek indziej, każdemu jest lepiej. Nie wiem gdzie musiałbym się zatrudnić żeby było gorzej niż w bm, nawet pierwsza prace w Burger Kingu wspominam lepiej

Pracownik
Pracownik
@Ccg

Potwierdzam . Każdy zadowolony z odejścia

Eh
Pracownik
@Kr

Właśnie ludzie chcą pracować ale godnie a nie w (usunięte przez administratora) dlatego odchodzą . 30 lat to ostatni alarm by stamtąd uciekać

Kr
Pracownik
@Pracownik

Nie generalizuj, jeżeli nie masz wiedzy lub masz ją od takich samych pseudo zaangażowanych Pracowników jak Ty. Część ludzi wróciło lub chciało wrócić.

Bh
Były pracownik

Angażując się w prace w bm będzie gorzej niż złe. Ten pracodawca potrafi tylko wydusić co się da. Jak trochę dorośniesz to może zauważysz ze bezmyślne dojenie klientów to nie jest wartościowa praca.

Kiedyś niestety tu
Były pracownik
 Pytanie
@Helloyou

Ludziom, którzy przychodzą pracować do BM chce się pracować, wybierani są przez profesjonalny zespół przyjmujących do pracy. Ktoś chce powiedzieć, że ci co pracują w rekrutacji nie są kompetentni? I potem dobrze pracującym pracownikom regularnie obrzydza się pracę i życie, po to aby nie mieli siły walczyć o ciągłe odbieranie im premii. Wymaga się aby dawali się poniewierać niekompetentnej, nie wykształconej szefowej, która musi mieć jakieś dziwne układy wyżej. Generalnie po tym banku obrzydnie ci praca w innych instytucjach finansowych. Mogę cię jednak zapewnić, że gorzej niż tu to nigdzie nie ma.

LLime
Pracownik
@Kiedyś niestety tu

to prawda... dodatkowo im więcej człowiek pokaże, że może lub potrafi - tym więcej i więcej będą od niego oczekiwać i dokładać..

Gh
Były pracownik
@Kiedyś niestety tu

Pięknie napisane, jesli ktoś chce sobie obrzydzić całą branże finansową to millennium zaprasza

Alicja
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda, że w Departamencie Bankowości Elektronicznej nie ma możliwości pracy zdalnej?

e.
Pracownik
@Alicja

nie, nie jest to prawda, praca zdalna jest możliwa po zakończeniu szkolenia, które trwa 1-2 miesiące

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jakie są obecnie świadczenia socjalne dla pracowników oddziału ?

Mariolka
Pracownik
@Pracownik

Jest mybenefit gdzie firma raz na kwartał wrzuca pare groszy …. obiecują nieograniczone możliwości zarobki w postaci nierealnych premii sprzedażowych. Nie ma dofinansowań na święta lub wczasów pod grusza… jest jakiś dodatek 150 zł do okularów korekcyjnych.

LLime
Pracownik
@Mariolka

Jakieś tak pieniądze niewielkie chyba były na Boże Narodzenie.. Żeby na okulary dostać dofinansowanie to trzeba ogarnąć papirologie - skierowanie, okulista musi potwierdzić, że potrzebujesz nowe szkła itd. MyBenefit jak wyżej, tylko wysokość ma teraz zależeć od średnich dochodów na osobę w gospodarstwie domowym, więc teraz jedni dostaną więcej inni mniej... Co zabawne - premie, nadgodziny i nagrody też w to wchodzą, więc heh... starasz się, robisz ponad normę i... obniżasz sobie socjal ;)

K
Pracownik
@Mariolka

Przecież są dofinansowania na święta ????‍♀️

Kr
Pracownik
@Mariolka

Są kwartalne dofinansowania i to nie są grosze/możliwość skorzystania z multisport , jest dodatek na święta- całkiem przyjemny :) Jeżeli komuś się nie chce Pracować i liczy tylko na socjale… No cóż. Premie są regularnie, co miesiąc - dla zaangażowanych ludzi, którzy nie patrzą tylko na dodatki… Mam nadzieję, że żaden przyszły Pracownik nie będzie sugerował się opiniami na tej stronie, bo to „banda frustratów”, którzy czekają aż im skapnie i w dodatku przekazują kłamliwe informacje

Bh
Były pracownik
@Kr

Jesteś przykładem idealnego pracownika dla bm…. Nie myśleć, nie kwestionować tylko klepać target, wciskać śmieciowe produkty i cieszyć się kilku złotych premii. Te ogromne premie to dla zaciejawionych Max około tysiąc złotych, ale trzeba niezłe nawciskać tego badziewia żeby tyle dostać. W każdym pierwszym lepszym korpo przy najprostszej pracy dają podstawę większa niż ma dobry sprzedawca w bm ma z premiami. Może czasem robota nudne ale zazwyczaj wystarczy jakiś kurs excela online i można dostać normalną robotę i nie trzeba sie upadlać w takich miejscach jak bm. Jak kogoś ciągnie do sprzedaży finansów to już lepiej spróbować wkręcić sie np w pośrednictwo gdzie na jednym kliencie dostaje sie po np polowe udziału w prowizj banku.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Ktoś
Były pracownik

Inne regiony też tak robią

MaciekWro
Były pracownik

Wszystko się zgadza. Masz siedzieć, obsługiwać kasę, robić wyniki, dzwonić między klientami i wciskać wszędzie tą digitalizację, nawet jak ktoś nie przy sobie telefonu, to każą mu po niego iść i wrócić jak będzie miał, bo w innym wypadku odmowa obsługi.

Monika
Były pracownik

Każdy klient musi coś kupić bo jak nie to jest niepotrzebny … ale fakt z ta digitalizacją to uderzyło im do głowy pchanie tego noga … nawet jak klient nie chce to masz zrobić ze zachce … Mobing mega tylko sprzedaż, sprzedaż i sprzedaż i te fantastyczne zabawy na sprzedaż TFI i kart kredytowych i wtedy jak nie sprzedajesz to musisz pisać e-maile z wyjaśnieniem dlaczego psujesz wynik regionu…

Batman
Były pracownik

To akurat prawda, jakiekolwiek prawdziwe komentarze są usuwane, zwłaszcza o digitalizacji. Bank wyciera sobie mordę ekologią twierdząc ze nie chce drukować zbędnych papierów dla klientow a na każda rzecz poza sprzedażą jest 6 kopii tych samych papierków w segregatorach+ skany i wysyłka mailowa. Digitalizacją jest tylko po to żeby bank miał powód do cięcia premii za sprzedaż jak będzie za mała.

Xc
Były pracownik

Żałuje ze przez czas mojej pracy w bm nie nazbierałam jakiejś teczki i nie podrzucilem tak gdzie trzeba :) ciężko uwierzyć ze knf się jeszcze nie zainteresował „sposobami” sprzedaży tego banku

Bankowcy
Pracownik
 Pytanie

Gdzie lepiej złożyć skargę, że pracownik BM w jednostce stacjonarnej w Warszawie groził mi , że nie będę mogła wypłacić gotówki jak nie będę miała zainstalowanej w telefonie aplikacji ? do KNF czy UOKiK? JA też pracowałam w tym banku i praca bardzo mi dokuczyła. Mobbing, małe pieniądze oraz szukanie pretekstów do nie wypłacania należnej, ciężko wypracowanej premii.

Xc
Były pracownik
@Bankowcy

Raczej uokik ale myśle ze najlepiej do obu, może w końcu ktos się ro nich dobierze

xnuuck
Były pracownik
 Pytanie

Cóż praca w ładnych ciuszkach (za które oczywiście sam zapłać bo nikt przecież nie odda) a zamiast spożywki sprzedajesz kredyty, lokaty i inne rzeczy którymi możesz pochwalić się w tabelce przed regionalnym. Ah, no i "pracuje w banku" jakoś brzmi....ale niestety nie tutaj. Tak naprawdę to masa rzeczy, które tylko demotywują do pracy. Codzienna masa raportów, plany dnia, zaplanowane spotkania i tłumaczenie się dlaczego ich nie masz. Straszenie naganami, wizytą regionalnego, rewo czy audytu, wręczanie pisemnych upomnień, Do tego plany oddziału i twoje takie, że choćbyś założył konto prababci to i tak nic nie da, a do tego za dwa miesiące dostaniesz zjebkę za marny diament. Swoją drogą to hit, prosisz okolicznych sprzedawców, parkingowych czy nawet żuli żeby otworzyli konto, a kierownik mógł się pochwalić sprzedażą przed regionalnym, a potem (usunięte przez administratora) cię za diament- bo przecież jak to możliwe że klient nie korzysta z naszego świetnego konta. Dzwonisz po kredytach i nikt nie chce?! Niemożliwe, źle sprzedajesz. A jak już wymęczysz plan to możesz liczyć na groszową premię i ok. 4200 brutto. Podsumowując ładne ciuszki, "pracuje w banku" vs nerwica, depresja, wypalenie zawodowe i mobbing na każdym kroku = nierób sobie tego.

Ccg
Były pracownik
@xnuuck

Jak przeczytałem o tych diamentach to aż mnie wykręcili xdd. Najgorzej msja sprzedawcy w galeriach jak kierownik każe przejść się po sklepach żeby wyżebrać konta jak do planu brakuje. Zawsze nowych pracowników się wysyła, jest to po prostu upokarzające żeby zatrudniać sieci banku i chodzic prosić się po ludziach jak jakiś menel.

Skakanka
Były pracownik
@Ccg

Sama pamiętam jak chodziłam po galerii i namawiałam ludzi żeby założyli konto. Wielu z nich patrzyło się jak na wariata, niektórzy mówili, że przyjdą i olewali, a kierownik pytał ile osób przyjdzie i później męczył ucho gadaniem, że nikt nie przyszedł i że to pewnie moja wina bo słabo reklamowałam produkt. A przezież siłą nikogo nie zaciagnę

Vbb
Były pracownik
@Skakanka

Miałem to samo, codzienne suszenie głowy dlaczego nie przyprowadzam znajomych i rodziny po konta, bo przecież to logiczne i oczywiste ze powinienem wszystkich przyprowadzać do banku jak się zatrudniłem.

Skakanka
Były pracownik
 Pytanie
@Vbb

Tylko, że kiedyś ci znajomi się skończą. Wszyscy będą mieli założone konta i co dalej? Spacer po galerii czy osiedlu w celu pozyskania nowych klientów? To jest jak loteria w jednym miesiącu zrobi się więcej kont w innym sprzeda więcej kredytów. Mogłyby przyjechać do oddziału osoby wymyślające kwoty planu i próbować go zrealizować. Ciekawe ile z nich osiągnęłoby założone wyniki.

LajfAfterM
Były pracownik

W Oddziałach na kierowniczych stanowiskach spotkasz często ludzi o miernych kompetencjami do pracy z ludźmi. Strach, szantaż, mobbing jest na porządku dziennym. Zrób coś pro-klient z czego nie masz sprzedaży, a do końca dnia będziesz (usunięte przez administratora) Niska pensja i trudności z wyrobieniem premii. Po kilku latach w M okazało się, że gdzie indziej jest normalniej i można zarabiać pieniądze. Nie polecam.

Ccg
Były pracownik
@LajfAfterM

To prawda, często kierownicy to zwykle (usunięte przez administratora)które się zasiedziały na zwykłym stanowisku i zostali kierownikiem bo nie było innych chętnych. A później kierowników cisną regionalni, w związku z tym ludzie którzy nie maja pojęcia o motywaowaniu zespołu sprawiają ze jeszxze bardziej odechciewa się pracować.

Oskubany przez Milenium rcista
Inne

Najbardziej lichwiarski bank w Polsce moim zdaniem w ciągu miesiąca pobrali mi 25zł za opłaty manipulacyjne,opłata karty,opłata konta,wypłata z bankomatu itd nie polecam najgorszemu wrogowi,przestrzegam wszystkich też przez korzystaniem z pakietu "Bardzo Pomocny"Firmy ubezpieczeniowrj Europa za składki które pobierają żadna pomoc się nie należy

2
er
Były pracownik

wiadomo że umowy powinno się czytać, ale w bm nie da sie normalnie założyć konta, bo pracownik i tak zawsze wcisnie jakies dodatkowe uslugi i powie ze wszystko za darmo. Za darmo oczywiscie przez pol roku, potem trzeba osobiscie stawic sie w oddzale zeby za to nie placic. JAk pracownik zalozy konto bez odpowiednich dodatkowych produktów to produkt nie zaliczy sie nawet do sprzedaży, więc jesli klient sie uprze ze nic nie podpisze to konta zwyczajenie nie założy, bo pracownik mu powie ze jest awaria drukarek albo systemu i zapraszamy do innego oddziału (usunięte przez administratora) To zagranie to klasyka gatunku w bm na klientach "bez potencjału sprzedażowego", drodzy klienci pamietajcie ze bez zgód marketingowych i podpisania wszystkiego co podstawi "doradca bm" jestescie nic nie warci dla oddziału i banku, tylko marnujecie cenny czas pracowników. Na szkoleniach "trenerzy" przedstawiają rozne taktyki zmusic klienta do podpisania rentownych usług dodatkowych. Wracając do czytania umów, pracownik przedstawia na ulotce ze "wszystko za darmo" i drukuje umowe na 30 stron do podpisu, nie widzialem nigdy zeby ktokolwiek to przeczytał. Idealne zamydlenie oczu kiedy rzucasz plik papieru komuś kto nie zna sie na regulacjach bankowych, a potem przychodzi wielki inteligent doradca z banku i stwierdzi że "TRZEBA BYŁO CZYTAĆ CO SIĘ PODPISUJE'

er
Były pracownik
 Pytanie

a Pani to w ogóle jest człowiekiem czy botem do przeklejania sztywnych formatek? troska o najwyższą jakość obsługi...... xdddd, pojdzie później dziadek do odziału żęby to załatwić i mu powiedzą że drukarka nie działa, idź pan do innej placówki, tam są drzwi. Piękna ta wasza jakość jak juz ktos jest PO wzięciu usług

Xnuck
Pracownik
@Oskubany przez Milenium rcista

Co za bzdura. Spełniaj warunki konta to bd bezpłatnie. Z pakietu sama korzystam m.in. piecyk gazowy, ślusarz, naprawa pralki dwa razy, wizyta lekarza do dziecka. Praca w tym banku to inna kwestia bo to wyzysk i brak szacunku ale nie chrzańcie ze konto czy assistans są źle..

W
Inne
@Oskubany przez Milenium rcista

Trzeba było przeczytać cennik ;) nikt Pana nie oszukał, konto jest bezpłatne, przy spełnieniu określonych warunków :) żadna nowość.. teraz to trochę „pretensje do garbatego, że ma dzieci proste” i sianie kłamliwego fermentu w publicznej opinii

Gość
Inne
 Pytanie

Jak wygląda szkolenie wstępne przed przyjęciem do pracy? Odbywa się ono tylko w Warszawie, niezależnie od tego z jakiego rejonu się jest, czy też np w Gdańsku lub Wrocławiu? A może dalej te szkolenia są w formie online?

Batmann
Były pracownik
@Gość

Jest możliwość szkolenia online.

LLime
Pracownik
@Gość

O wszystkim zdecyduje twój przełożony. Niby jedna firma, ale każdy wydział ma swojego dyrektora i swoje zasady..

Anonim
Były pracownik

Pracowałam kilka miesięcy na infolinii. Kilka sekund między wpadajacymi połączeniami, musisz cały czas szybko odbierać (jest ci to liczone w sekundach), premie ci obniżają za dni nieobecności l4 lub urlop (co jest twoim prawem w pracy ale ich to nie obchodzi ). Klienci tacy, że chcą Cię zabić kilka razy dziennie, wyzywaja Cię i wgl rollercoaster, trzeba mieć silną psychikę. W dodatku efektywny pracownik to ten co cały czas odbiera, więc nie masz czasu sprawdzić np ważnych mejli, których znajomość oczywiście jest wymagana. Śmiech na sali. Podstawę miałam 3400 brutto, po 3 miesiącach 3600. Praca zdalna, dawali laptopa który ciągle się zacinal.

Zostaw merytoryczną opinię o Bank Millennium S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bank Millennium S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bank Millennium S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 308.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bank Millennium S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 202, z czego 21 to opinie pozytywne, 121 to opinie negatywne, a 60 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Bank Millennium S.A.?

    Kandydaci do pracy w Bank Millennium S.A. napisali 14 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Bank Millennium S.A.
1.8/5 Na podstawie 512 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bank Millennium S.A.
Przejdź do nowych opinii