DGM Direct.Group.Marketing

4.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o DGM Direct.Group.Marketing

Karolina
Inne

@michall_1985 nie otrzymałeś odpowiedzi na pytanie, które jest bardzo ważne. Czy udało Ci się pomimo wszystko, wyjaśnić kwestię opłaty za nieukończone szkolenie? Twój komentarz w tej sprawie, będzie bardzo cenny dla wszystkich tych, którzy rozważają podjęcie decyzji o podjęciu pracy w DGM Direct.Group.Marketing.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
michall_1985
@Karolina

No właśnie nie,nadal nikt mi nie odpowiedział.Wolę się nie przekonywac na własnej skórze,bo 500 zł to nie jest mało.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Taktoja
@michall_1985

Czy musiałeś zapłacić te 500 zł? Bo jestem w takiej samej sytuacji. Przydałoby mi się dowiedzieć o co tu chodzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@michall_1985

Panie Michale Niestety nie pojawił się Pan na szkoleniu i nie otrzymaliśmy, żadnej informacji ani prośby o przełożenie szkolenia. Z naszej strony kontaktowaliśmy się z Panem wielokrotnie, po połączeniu i przedstawieniu się następowało rozłączenie, być może przypadkowe. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu: kontakt@dg-marketing.pl Umowę o szkolenie zawieramy po pozytywnym przejściu rozmowy kwalifikacyjnej i podjęciu obopólnej decyzji o podjęciu współpracy, wtedy też ustalamy termin szkolenia. Szkolenie jest płatne, tylko i wyłącznie w przypadku nie podjęcia z nami współpracy. W przypadku podjęcia współpracy to my płacimy naszym współpracownikom za czas spędzony na szkoleniu, właśnie dlatego umowę o szkoleniu podpisujemy po podjęciu wspólnej decyzji o rozpoczęciu współpracy i zapoznaniu się z treścią umowy. Z wyrazami szacunku Dział HR

Anuka

Z tego co widzę to te złe opinie piszą ludzie, którzy nie przylozyli się do szkolenia lub po prostu są leniwi. Przecież wiadomo że na początku jest lipa. Bo tak jest wszędzie. Jeśli chcieliście sobie od razu zarobić 3000-4000 to na pewno nie po pierwszym tygodniu. Nie obwiniajcie innych za swoje niepowodzenia czy złe wybory. Jeżeli się nie podobała praca to w porządku, każdy ma prawo do swojego zdania ale nie wyzywajcie ludzi, którzy ciężko pracują w tej firmie i starają się żyć przecież tak jak my. Przecież nie powiecie że wy jesteście bez skazy. Najpierw należy krytycznie podejść do własnych działań a dopiero potem brać się za ocenianie innych. Także pozdrawiam haterów, którzy są wściekli na świat i z wyrazami szacunku dla pracowników DGM.

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kinga

Pracuję tutaj już 2 miesiące, wczoraj byłam świadkiem jak przed budynkiem nowa osoba po rozmowie kwalifikacyjnej, która jeszcze nie pracuje już marudziła. Nie rozumiem takiego podejścia do życia. Po tym przypomniałam sobie, że jak zaczynałam, to wchodziłam tutaj poczytać co ludzie piszą i nie wiedziałam co myśleć. Teraz mogę powiedzieć, że pracuje w świetniej firmie, ze wspaniałą atmosferą, super pomocnymi i życzliwymi ludźmi :) Ja nie znam tutaj nikogo, kto nie lubi tutaj przychodzić, komu jest tutaj źle, a jest nas tutaj w biurze 40-50 osób. Zupełnie z kosmosu negatywne wypowiedzi są dla mnie teraz jedynie pisanymi przez jednostkowych niezadowolonych wiecznych maruderów, którym nikt nigdzie i nigdy nie dogodzi. Pozdrawiam cały zespół z którym pracuję, gdybyście tutaj kiedyś weszli i to przeczytali :) pozdrawiam Kinga

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Kinga

polecam WYBOROWO!, jarosław b

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
michall_1985

Jestem po rozmowie,na której podsunięto mi pod nos info,że w przypadku nieukończenia szkolenia lub nie podjęcia pracy po szkoleniu zostanę obciążony karą 500 zł.Czy ktoś się z tym spotkał i może powiedziec,co w przypadku np.wcześniejszego rozwiązania umowy lub nieukończenia szkolenia (z przyczyn niezależnych,np.choroba,wypadek itp.).Niestety pan Janusz nie był skory do rozmowy,a drugi pan tylko chwalił firmę i nie wspominał nic o karach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Ds. Obsługi Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Facet przyszedł nieprzygotowany,zastąpił kolegę,z którym miałem rozmawiac.Nie miał mojego cv,więc nie mógł mi zadac żadnego pytania.Sam się wygadałem,że pracowałem już dla Orange,że znam systemy,kulturę pracy itp.Był zachwycony.

Pytania

Pytań nie zadawał,oprócz tych o dyspozycyjnosc,potem przeszedł do opisu stanowiska i zasad pracy.Szkoda tylko,że zataił "drobnostkę" o 500 zł kary umownej....

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

pewnie byłeś na rozmowie i Twoja relacja polega na tym co zdążyłeś zauważyć w ciągu 10 min, stek bzdur, pracuje tam od bardzo niedawna i jeżeli chodzi o chillout room to naprawdę każdy, może z niego korzystać a nie tylko kierownik, ludzie są traktowani równo, czy jesteś dobry czy gorszy, czy masz stażu 3 lata czy 3 tygodnie, nikt Cie nie olewa, możesz liczyć na pomoc od każdego, czy to konsultant obok czy manager...... nie ma rywalizacji, i naprawdę z każdym można pogadać, doradzić się itd, jestem tam 2 tyg i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby ktoś mi odmówił pomocy, w jakiejkolwiek nawet błahej sprawie. A to, że masz sprzedać dany produkt to chyba nic niezwykłego, człowieku, po to wchodzisz w te drzwi, żeby to zrobić. taka jest Twoja rola. Myślisz, że jakbyś sie zatrudnił jako mechanik to byś wszedł pod auto i leżał pod nim pół dnia ? nie! Twoim zadaniem jest go naprawić, tak ? a jako konsultant sprzedać dany produkt i już......

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Pracuję w DGM ie od lipca tego roku i jestem zdziwiona tymi wpisami ,które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością . Jak można pisać takie opinie które mijają się prawdą. Poziom piszących sięgnął bruku Człowieku zastanów się chyba jak każdy jesteś rozliczany PIT-em ,więc możesz zweryfikować swoje zarobki. Jak masz potrzebę wystarcz poprosić o wydruk lub zaświadczenie o zarobkach z księgowości. że chce ci się takie brednie pisać? Jeżeli zostałeś zwolniony w trybie natychmiastowym to pewnie za nieróbstwo i szarganie dobrego imienia Firmy i po tych wpisach widać ,że to była dobra decyzja.Gdybym była pracodawcą to tak samo bym postępowała nie masz ochoty pracować to idż do innej firmy i rób wpisy na goworku taki jest Twój poziom jak te wpisy . Gratuluję ....

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bellezza

Pracuję i nie zauważyłam, żeby mi ktoś ograniczał chillout room. Chcę to gram. Ile pracowałeś? Zostajemy też po pracy i sobie gramy, nie mogłeś się dopchać? to samo to o czymś świadczy, ludzie grają. Zresztą jakie to ma znaczenie, mogłeś zagrać, w darta lub xbox, aż ktoś inny skończy, w sumie to normalne, że jak ktoś gra to chce skończyć. Dla mnie norma, że w firmie zajmującej się połączeniami wychodzącymi chodzi o wyniki :d dobrze napisałeś, sprzedając zarabiamy coś więcej niż tylko 13 zeta na godzinę. Poza tym te kropeczki? "..." sam napisałeś, sam sobie odpowiadasz? Paranoja :d Dla mnie jest fajnie tak jak jest, lubię to miejsce pracy i przychodzić tutaj. Zarobki ok, ludzie też

5

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kmwtw

Pracowałem w DGM jakieś 6 miesięcy. W czasie gdy tam pracowałem sporo się nauczyłem, głównie dzięki ówczesnemu kierownikowi - groźnemu Januszowi, który po bliższym poznaniu okazał się mega sympatycznym człowiekiem i doskonałym nauczycielem. Razem z 4 osobami pracowaliśmy na projekcie B2B, czyli obsługiwaliśmy klientów biznesowych. Zarobki były zdecydowanie lepsze niż na projekcie B2C, ALE firma była zupełnie nieprzygotowana do prowadzenia takiego projektu. Żadnego know-how, tylko "do wszystkiego musicie sami dojść". I nie mam na myśli prowadzenia rozmowy z klientem, ponieważ to nie był dla Nas żaden problem, tylko mam na myśli obsługę pozyskanych zamówień. Standardem było to, że po 3-4 razy do klienta jechały umowy z błędnymi danymi, a tłumaczenie koleżanek z Działu Kontroli Jakości odpowiedzialnych za część formalną, tj. dostarczenie umowy oraz sprawdzenie poprawności danych polegało na zrzuceniu winy na konsultantów. Pomimo że klientów biznesowych powinno się obsługiwać zupełnie innym systemem, nikt nie chciał tego robić, a konsultanci średnio co 2 tygodnie zbierali opieprz od "kierownictwa" firmy za to, że nie pozyskują Klientów. Bardzo dużym plusem firmy była atmosfera panująca w biurze oraz bardzo fajni konsultanci. Jeżeli chodzi o kierownictwo, to: Łukasz - miałem z Nim szkolenie, które miło wspominam, sympatyczny człowiek, z którym można było pogadać Rafał Sz. - nikt go nie lubił, i z tego co tutaj czytam nic się nie zmieniło - zarozumiały, uważa że wszystko wie najlepiej Piotrek - sympatyczny chłopak, można z Nim było zawsze luźno pogadać Krzysztof Ż - zarozumiały, ale można z Nim było pogadać. Raczej niesympatyczny, był raczej jak "nadzorca" Janusz - bardzo dużo się od niego nauczyłem, bardzo sympatyczny człowiek który zawsze pomoże w przypadku problemów z Klientem, pomógł mi nie jeden raz. Wprowadził bardzo efektywną metodę nauczania, polegającą na odsłuchiwaniu rozmów konsultantów na forum całego projektu, a nie indywidualnie. Pomimo początkowej niechęci do tego, dziś mogę powiedzieć, że był to strzał w dzisiątkę, a na pewno było to lepsze niż po raz n-ty słuchać Briana Tracyego, którego po 2 miesiącach pracy znało się na pamięć. Ogólnie praca w firmie spoko (7/10), moje wyobrażenie o call-center nie rozminęło się z rzeczywistością. Zarobki różne, wszystko zależy od ilości podpisanych umów(5/10). Atmosfera wśród pracowników rewelacyjna (10/10), kadra kierownicza słaba - głównie przez Krzyśka, który jest zarozumiały (3/10).

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czesio

Moja ocena firmy ogólnie pozytywna. Pracuje tutaj dużo fajnych ludzi od których dużo można się nauczyć: Łukasz - Szkoleniowiec. Nie ma dużo energii, ale bardzo dobrze przygotował mnie do rozpoczęcia pracy, Marcin - Miałem z nim rozmowę kwalifikacyjną, jest pozytywny i wprowadza w biurze bardzo fajną atmosferę, Piotrek - Robi odsłuchy i spotkania. Ma dość luźne podejście i nie wiem czy oceniać to jak plus czy minus, Krzysztof - Bardzo zaangażowany profesjonalny, dużo mnie nauczył. Jak się wkurzył to zawsze z konkretnego powodu, wymagający gość z dużymi umiejętnościami, Pani Ela - dobra dusza biura :) Pani Ela siedzi na recepcji i jest bardzo pozytywna i pomocna, Wszyscy pozostali - bardzo fajni ludzie, z którymi pracuje się świetnie :) Ogólnie atmosfera, która panuje w biurze przyciąga i fajnie jest tutaj przychodzić. Będę was odwiedzał, dziękuję za współpracę i życzę powodzenia :)

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ramantossi

Skończyłem wczoraj pracować, w dgmie. Czas na poprawki, to moje nowe wyzwanie :) Dziękuję wszystkim za te wspólnie spędzone wakacje. Super atmosfera, bardzo fajni ludzie, dobre zarobki. POLECAM i wrócę do was (y)

13
hehe

Firma DGM to banda oszustów. Wcześniej mieli swoją siedzibę w ruderze nieopodal centrum Zielonek. Za 2 miesiące pracy wyszło 262 zł wypłaty. Ogłoszenie opiewało o 1900 zł brutto + prowizje, no i tyle. Teraz mieszczą się na Zapolskiej. W dalszym ciągu nie działają zgodnie z ustawą, po prostu oszukują ludzi na pieniądze. Gadanie, że komu się nie chce, to nie zarobi - jest gadaniem ich pracowników. Niejeden z moich znajomych naciął się na DGM. Posłuchajcie się i nie idźcie do tych oszustów.

D

To ile zarobiłaś w ciągu tych dwóch miesięcy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DGM DZIAŁ HR

Szanowny Hendzio, Jest nam przykro, że przebieg współpracy był dla Ciebie niezadowalający. Zależy nam satysfakcji i wysokim poziomie współpracy na każdym etapie, również po jej zakończeniu. Jeżeli wynagrodzenie, jakie otrzymałeś, odbiega w jakikolwiek sposób od załącznika finansowego (13zł/h) lub nie zostały naliczone, dowolne należne dodatki, prosimy o kontakt z nami na e-mail: hr@dg-marketing.pl Dodam, że w dgm zatrudniamy aktualnie ponad 100 osób, każdy jest na innym etapie rozwoju kompetencji. Naturalnie najtrudniejsze są początki współpracy, bo na tym etapie nie posiadamy jeszcze kompetencji potrzebnych do osiągania wysokich rezultatów. Związane jest to z krzywą nauczania, która w naszym przypadku wyraźnie zarysowuje, 3-miesięczne okresy. Rozumiemy, że rozpoczynając współpracę, ciężko jest obserwować, osoby zarabiające 2 lub 3 razy więcej, wykonując te same zadania. Trzeba zdawać sobie jednak sprawę (najlepiej od samego początku), że są to współpracownicy, którzy rozpoczynali jak każdy, a kompetencje nabyli wraz ze stażem, utrzymując przy tym wysoki poziom zaangażowania, w proces uczenia się. Bazując na konkretnych danych. Średnie zarobki lipiec 2017: - Staż, w firmie poniżej 3 miesięcy – 14,34zł/h - Staż, w firmie powyżej 3 miesięcy – 22,11zł/h - Staż, w firmie powyżej 6 miesięcy – 31,09zł/h - TOP 5 – 45,20zł/h Wiemy, że początek współpracy może wiązać się z dużym stresem. Wszystko jest nowe, czujemy się niepewnie, a z drugiej strony chcemy jak najlepiej wypaść. Z tego powodu, na początku wymagania są dostosowane do osób uczących się. Ważne, żebyśmy również sami, wobec siebie, nie wymagali rezultatów jak u osób pracujących ponad pół roku, a jedynie ucząc się, stopniowo do tego dążyli. Dyrektor działu HR Marcin Kąkolewski

13

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hedzio

Zdecydowanie nie polecam. Firma nie poważna, projekty zmieniają się co chwilę, klientów robi się w ch*** bo normalną sprzedażą tego nazwać nie można. Osoby, które zarządzają myślą że pozjadały wszystkie rozumy. Na samym starcie już wiadomo, że coś jest nie tak. - Ogłoszenia z ofertą pracy odbiegają od stanu rzeczywistego - Podczas rozmowy telefonicznej też mówi się o przedłużeniach umów, a w rzeczywistości wciskają ludziom NOWE abonamenty komórkowe - Rozmowa rekrutacyjna z bardzo nieprzyjemnym chłopakiem, który zgrywa cwaniaka na każdym kroku. Podczas pracy niestety wpadamy na niego dość często. - Szkolenie przeprowadzone z Łukaszem bardzo wporządku, jednak sam jest bardzo ospały i czasem po prostu nie chce się go słuchać - Pan Piotr jako kierownik jest ok. Jednak jego podejście do pracownika nie jest w żaden sposób profesionalne. - Reszta ekipy chyba w porządku bo większej styczności nie miałem Zarobki słabe, poniżej krajowej. Są 2-3 osoby, które mają dobre pieniądze, reszta nie przekracza 1400zł. Dla kogoś kto chce dorobić OK, dla kogoś kto musi utrzymać mieszkanie, rodzinę zdecydowanie nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dział HR

Pani Karolino, Wyżej wymienione kwoty są kwotami realnymi do osiągnięcia, jednak z pewnością nie od początku współpracy. Wielokrotnie spotkaliśmy się z przeświadczeniem, że osoby najlepiej zarabiające mają do tego talent. Tutaj mamy okazję sprostować, nikt na początku współpracy nie osiąga takich rezultatów. Nabycie kompetencji sprzedażowych to proces, który nigdy się nie kończy. Pierwszą decyzją jaką mamy do podjęcia to ustawienie się w kolejce po wiedzę, którą dostarczamy od początku współpracy (szkolenie adaptacyjne, oraz około 40 godzin szkoleń miesięcznie). Następnie, należy być niezwykle konsekwentnym w jej zdobywaniu. Zgodnie z naszym doświadczeniem możemy powiedzieć, że nabycie umiejętności pozwalających na osiąganie satysfakcjonujących rezultatów potrzebne jest 30 do 60 dni (co nie oznacza, że na tym powinno zakończyć się kształcenie). Na zarobki wyższe niż 13zł za godzinę składają się prowizje oraz dodatki, które są nierozłącznym elementem systemu wynagrodzeń. Nie wymagamy doświadczenia w sprzedaży, choć z pewnością może ono pomóc na początkowym etapie współpracy. Z czasem różnice zacierają się pod warunkiem "ustawienia się w kolejce po wiedzę" i konsekwentnym nie wychodzeniu z tej kolejki :) Pozdrawiam, Dział HR

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

Piszecie o calkiem sporych kwotach. Czy tyle wynoszą umowy same czy wliczone sa w to premie? Specjalista ds. Obsługi Klienta musi jakie posiadać doswiadczenie w sprzedaży? Dużo jest szkoleń?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
E

Byłem pracownikiem firmy dgm przez dość długi czas, współpracę zakończyłem pod koniec marca natomiast nie z powodów finansowych. Nie wiem jak wygląda to na to chwilę, ale jak dla mnie prosta sprawa, mało zarabiają Ci,którym po prostu się nie chce. Ja oraz kilka osób przez kilka miesięcy zarabialiśmy po 4000-5550 na rękę sprzedając telefon stacjonarny klientowi, który znajdował się u innego operatora. Normalną sytuacją było, gdy jedna osoba z naszego projektu robiła po 10 umów,a często nawet i więcej.

10

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dział HR

Szanowny Mike, bardzo jest nam przykro, że miałeś złe doświadczenia związane z naszą firmą. Twoja opinia jest dla nas cenna i zapewniamy, że bierzemy wszystkie również inne opinie, pod uwagę. Odpowiadając na pytanie, w obecnym okresie rozliczeniowym, po 5 dniach roboczych pierwsza piątka naszych konsultantów ma obecnie wypracowane kolejno: 1. 2440zł 2. 1320zł 3. 1280zł 4. 1080zł 5. 1080zł a mamy za sobą dopiero 5 dni roboczych. Gdyby utrzymali to tempo wynagrodzenia wyniosą kolejno: 1. 10248zł 2. 5544zł 3. 5376zł 4. 4536zł 5. 4536zł Obecnie, znacznie uprościliśmy system wynagrodzeń i teraz są to prowizje od 30zł do 250zł za umowę, dodatek za realizację celu do 800zł (nie ma już punktów, tak jest faktycznie prościej). Nie ma już czasu bezczynności, aktywnego czasu połączeń, jest stawka godzinowa 13zł brutto za godzinę (zamiast proporcjonalnej do godzin podstawy). Za to nadal jest szkolenie, gdzie w pierwszym jego dniu tłumaczony jest system wynagrodzeń, właśnie po to żeby nie było niejasności co do sposobu wynagradzania. Jasne, że można dalej powiedzieć „słabo”, bo 13zł za godzinę to nie jest szczyt marzeń. Należy brać jednak pod uwagę, że jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą, a nie obsługą infolinii, dlatego nasze wynagrodzenie zależne jest od osiąganego wyniku, co wymaga dużego zaangażowania i najzwyczajniej rezultatów. Karolino za utrudnienia przepraszamy. Pozdrawiamy Dział HR

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina

Pan dzwonił wczoraj do mnie około godziny 16. Byłam poza domem. Poprosiłam aby wysłał mi adres w wiadomości SMS. Powiedziała ze zaraz wyślę. O godzinie 18 nadal nie miałam smsa wiec napisałam. Pan odpisał mi dzis godzine przed umówionym spotkaniem. Śmieszne... Czy ma ktos opinie na temat pracy na stanowisku rekruter mobilny?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jurecki
@Karolina

Tak. Bardzo słabe pieniądzem bardzo dziwne warunki rozliczeń. Do tego żeby kogoś zrekrutować trzeba mu kłamać na temat Firmy bo jeśli chcemy być szczerzy odrazu trafia na opinie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mike

Umowa zlecenie ... Wskażcie mi osobę, która zarobiła te 4000zł ... Ile ich jest jedna na całe dwa biura ? Śmieszne rozliczenie, czas połączeń, czas bezczynności, punkty nie punkty... Śmiech! Wdiać, że wszystkie te dyskusje,opinie to administracja tej firmy ... Tylko głupi nie zauważy. Ludzie nie są głupi, tym bardziej pracownicy, którzy wiedzą jak jest naprawdę. Kasia pracujesz i pytasz jednocześnie o załącznik finansowy ? Jest on omawiany przy podpisywaniu rozmowy czy tam na rozmowie..... Pogrążacie się coraz bardziej ...

Zostaw merytoryczną opinię o DGM Direct.Group.Marketing - Zielonki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DGM Direct.Group.Marketing?

    Zobacz opinie na temat firmy DGM Direct.Group.Marketing tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DGM Direct.Group.Marketing?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DGM Direct.Group.Marketing?

    Kandydaci do pracy w DGM Direct.Group.Marketing napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

DGM Direct.Group.Marketing
Przejdź do nowych opinii