opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Grupa Farmacol

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.6/5

Na podstawie 2141 ocen
Opinie(7083)
Dodaj opinię
Aktualności(5)
Wywiady(1)

Opinie(7083)

Dodaj opinię
Aktualności(5)
Wywiady(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Program adaptacji
  • .
  • Ścieżki karier
  • .
  • Nasze działy
  • .
  • Oferty pracy
  • .
  • Facebook
  • .
  • Kontakt

O nas

Program adaptacji

Ścieżki karier

Nasze działy

Oferty pracy

Facebook

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Częstochowa
  • Ruda Śląska
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Chorzów
  • Czeladź
  • Siemianowice Śląskie
  • Sosnowiec
  • Mysłowice
  • Świętochłowice
  • Będzin
  • Wojkowice
  • Bytom
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Gdańsk - Grupa Farmacol (nieczynne)
Katowice - Grupa Farmacol
Kielce - Grupa Farmacol (nieczynne)
Mory - Grupa Farmacol
Rogoźnica - Grupa Farmacol
Szczecin - Grupa Farmacol
Żerniki - Grupa Farmacol

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Katowice
  4. /
  5. Opinie o Grupa Farmacol

Opinie

Opinie o Grupa Farmacol Katowice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 44

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Grupa Farmacol!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Pracownik

    19.01.2026 15:12

    Kandydat

    Dzień dobry jestem zainteresowana praca w firmie może mi ktoś napisać obiektywnie coś na ten temat? I w jakich godzinach pracujecie pozdrawiam wiem że jest wiele negatywnych komentarzy ale wiadomo jak to jest
    ReviewUserIcon
    Ekspedycja

    14.01.2026 19:55

    Pracownik

    Od dłuższego czasu panuje ogromna niesprawiedliwość w traktowaniu pracowników na ekspedycji. Osoby na umowie zlecenie notorycznie się spóźniają, wychodzą równo z zegarkiem mimo że nie mają przepracowanych 8 godzin, a przerwy trwają po 40–60 minut. Można to zobaczyć w systemie. Co gorsza, sami otwarcie mówią, że nikt ich nie kontroluje i nikt im za to nic nie odejmuje z wypłat. W tym samym czasie my, pracownicy na umowie o pracę, jesteśmy rozliczani co do minuty – przed końcem okresu rozliczeniowego kierownik przypomina nam o „odrabianiu minut”, informacje są przypinane do list obecności, a jeśli ktoś nie odrobi brakujących minut, natychmiast zabierane są premie, i to często bardzo wysokie. W praktyce wykonujemy tę samą pracę w tym samym miejscu, a jesteśmy traktowani zupełnie inaczej.
    ReviewUserIcon
    Kontrolka

    17.01.2026 20:35

    Pracownik

    To nie tylko na waszym dziale tak wygląda, w tej firmie zawsze umowa zlecenie była uprzywilejowana.. Nikt ich nie kontroluje, bo za dużo osób pracuje i nie ma na to czasu. Chodzą jak chcą, robią co chcą..
    ReviewUserIcon
    Dama

    18.01.2026 15:00

    Pracownik

    Na taśmie sytuacja wygląda identycznie. Przychodzą kiedy im pasuje. Ale najlepszy jest ten siwy dziadek. Ten to już w ogóle jedzie po bandzie i robi co chce. Nadgodzin nie ma ale on sobie zostaje do której mu się podoba. Sprzątać po sobie też ma wywalone i nie sprząta. Do tego rusza się jak ślimak zawalając stacje na których robi. U niego samowolka to już przekroczyła wszelkie granice. Nikt nie ma nad nim kontroli. Wygląda na to że nawet góra nie ma nad nim władzy tylko on nad nimi. Czemu jest często na 18 wypisywany jak i tak zostaje sobie nawet do 4? Zabiera robotę tym co mają na 22 i potem do 6 nie mają co robić. Częściej na 20 powinien mieć to nie robiłby wtedy sztucznych nadgodzin.
    ReviewUserIcon
    Tadek

    11.01.2026 22:15

    Były pracownik

    Czy kierownictwo zdaję sobie sprawę, że tworząc jakieś zasady w regulaminie, muszą być one zgodne z kodeksem pracy? To nie jest dziki zachód, w kierownik to nie szeryf. W razie zwolnienia dyscyplinarnego za nie przestrzeganie takiego regulaminu jako pracownik można sporo ugrać w sądzie
    #PracownikProdukcji
    ReviewUserIcon
    Dama

    12.01.2026 16:10

    Pracownik

    Farmacol nie zna pojęcia kodeks pracy. Tu jest on nagminnie łamany. Chociażby wybieranie nadgodzin kiedy powinny być zapłacone. A to zaledwie jeden z wielu przykładów. Owszem w Sądzie Pracy bardzo wiele można by powiedzieć co tu się dzieje. Ale dziwi mnie że PIP na to zezwala. Swoją drogą czy firma w końcu zainteresuje się awarią ubikacji przy automatach która trwa już miesiąc czasu? Dwie damskie ubikacje mamy na caly magazyn. Żart jakiś? Gdzie jest sanepid ja się pytam? Ubikacje tu powinni wyglądać w ten sposób że powinno być po kilka kabin na taką ilość pracowników na zmianach a nie raptem 3 ubikacje na tyle ludzi i to jeśli wszystkie sprawne są bo w tej chwili mamy 2 ubikacje damskie w miarę sprawne na tyle pracowników na zmianach. Żenada. Człowiek nie zdąży dobrze załatwić potrzeby a już pukają mu na drzwi i zaczyna tworzyć się kolejka jak do Toi Toi. A załatwianie potrzeby nie jest na czas i nie mam zamiaru spieszyć się pomimo metrowej kolejki.
    ReviewUserIcon
    Dzordz

    11.01.2026 16:23

    Pracownik

    Ale proszę nie pisać tak o wszystkich na automatach. Robimy to co koordynatorki mówią. Zdarza się że na chwilę idziemy ale w moim przypadku gdzie cały czas pracuje to jest nie wskazane tak obrażać. Dziewczyna z uv cała noc pisze na telefonie lub ogląda. Nie mówiąc o słuchawce już. Chodzi o to że jej nikt nie upomni. Bo kto. My to zaraz na automatach dostajemy reprymendę.
    ReviewUserIcon
    Dama

    12.01.2026 02:33

    Pracownik

    Przecież też słuchawkę w uchu macie co niektóre a te przesiadywanie wasze przy komputerze jest bardzo częste zamiast uzupełniać automaty. Od zwracania uwagi uv jest koordynatorka z kontroli bo na uv pracują dziewczyny z kontroli a więc to jej zadanie a wy patrzcie na siebie bo święte nie jesteście a czepiacie się kogoś innego a sami obijacie się co niektórzy zamiast pracować. Proponuję tym na górze częstsze sprawdzanie kamer z każdego działu i zabranie się w końcu za tych (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Other

    08.01.2026 21:24

    Inne

    Proces rekrutacyjny w tej firmie jest skrajnie nieprofesjonalny i stanowi stratę czasu dla kandydatów. Co szczególnie niepokojące, jest on prowadzony przez osoby zajmujące najwyższe stanowiska w strukturach HR, które mimo swojej pozycji wykazują zaskakująco niski poziom przygotowania merytorycznego. Brakuje znajomości podstawowych zasad rekrutacji, elementarnej wiedzy o firmie oraz spójnych standardów komunikacji. Całość prowadzona jest w sposób chaotyczny i nieprofesjonalny, daleki od jakichkolwiek obowiązujących standardów HR. Pojęcie Candidate Experience wydaje się w tej organizacji całkowicie nieznane
    ReviewUserIcon
    Dama

    10.01.2026 15:24

    Pracownik

    No i macie tu odpowiedź na pytanie kto zarządza tą firmą co zresztą widać na każdym kroku kiedy podejmują idiotyczne decyzje. Zero wiedzy na temat zarządzania.
    ReviewUserIcon
    Żabojad

    11.01.2026 15:24

    Pracownik

    To ty chyba robisz w innej firmie, bo rekrutacja stoji na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do każdego kandydata.
    ReviewUserIcon
    Dzordz

    10.01.2026 00:54

    Pracownik

    Farmacol za co wy tym ludziom płacicie. Przecież dziewczyna z nocnej zmiany pracująca na UV to jakaś porażka. Ciągle siedzi w telefonie.Czy wy kamer nie oglądacie? My na automatach zasuwamy a tą nikt nie pilnuje. Nic nie robi. Jak patrzymy na nią to jest jakaś masakra. Widać że leń do pracy.
    ReviewUserIcon
    Dama

    10.01.2026 15:23

    Pracownik

    Yyy automaty ale patrzcie też na siebie co? Bo ile razy wy siedzicie sobie orzy komputerze dużą grupą osób i pogaduszki urządzacie zamiast ładować kanały. Ile razy koordynatorki przechodząc tamtędy uwagę wam zwracają że macie wziąć się do pracy a nie siedzieć i gadać? Wcale lepsi nie jesteście bo my z 21 też Was tam widzimy jak w kulki lecicie więc może najpierw zobaczcie na siebie a potem innych oceniajcie.
    ReviewUserIcon
    ciekawy

    09.01.2026 15:22

    Kandydat

    Pojawiło się ogłoszenie na dyrektora marketingu - czy warto kandydować? Czy to wydmuszka i szkoda czasu, bo i tak pracę dostanie znajomy znajomego?
    ReviewUserIcon
    Kandydatka

    24.07.2025 15:11

    Kandydat

    Cześć - często pojawia się oferta pracy jako specjalista ds. kadr i płac. Warto aplikować czy mają tam taki przemiał, że ciągle ktoś odchodzi, bo oferta wiecznie wisi? Dziekuję
    ReviewUserIcon
    Kandydatka

    01.08.2025 19:47

    Kandydat

    Co sie stało ze szukają kierownika do kadr? I znowu pracownika?
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    08.01.2026 20:28

    Inne

    Właśnie widziałem, że znowu się pojawiło ogłoszenie na to stanowisko.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    01.01.2026 20:38

    Były pracownik

    Od 2019 już w tej firmie nie pracuje. Teraz jestem szczęśliwy pracownikiem we firmie państwowej. Jak sobie wspomnę Farmacol to śmiac mi się chce , że tam robiłem to była porażka. Teraz sobie pracuje spokojnie nikt mnie nie goni, ile zrobię to będzie zrobione. Przynajmniej mam płacone wczasy pod gruszą, mam wypłacone dodatkowo jeszcze 1000 złotych na Wielkanoc i na świeta Bożego Narodzenia. A wy co nadal się cieszycie że dostaniecie raz w roku 300 złotych na karpia
    #Magazynier
    ReviewUserIcon
    Ekspedycja

    31.12.2025 14:49

    Pracownik

    Wigilia firmowa była naprawdę fajnym pomysłem i sama inicjatywa na plus, ale niestety jak zwykle nocna zmiana została poszkodowana. O 22:30 na miejscu nie było już praktycznie nic – nawet ciasta. A miało być do 23. Wszystko zostało wcześniej pozbierane i ludzie po prostu poszli. Jeden z działów nie może wyjść cały naraz, bo wtedy cała firma stoi, więc podzieliliśmy się na dwie tury: jedni poszli o 22:00, drudzy o 22:30. Ci drudzy nie mieli już absolutnie nic. Dodatkowo na kamerach widać, jak niektórzy brali po kilka kawałków ciasta zamiast symbolicznie się poczęstować, przez co zabrakło dla innych. Szkoda, bo wyszło to bardzo niesprawiedliwie. Brawo za organizację…
    ReviewUserIcon
    Ekspedycja

    12.11.2025 13:37

    Pracownik

    Chciałbym zgłosić swoje zastrzeżenia dotyczące obecnej sytuacji na dziale ekspedycji. Sezon powoli się rozpoczyna, jednak mimo znacznego wzrostu obowiązków nie widać żadnych zmian w wynagrodzeniu ani systemie premiowym. W ostatnim czasie liczba pozycji do realizacji w godzinach nocnych zwiększyła się z około 5 tysięcy do nawet 10 tysięcy, natomiast nasze wynagrodzenie pozostało bez zmian. Zwracam również uwagę, że w porównaniu z innymi działami magazynu, które otrzymują premie uzależnione od wydajności, nasz zespół wykonuje jedną z najcięższych prac, nie mając przy tym możliwości uzyskania dodatkowego wynagrodzenia. Dodatkowym utrudnieniem jest postawa części pracowników z popołudniowej zmiany, którzy często pozostawiają swoje obowiązki do wykonania przez zmianę nocną, tłumacząc to słowami „nocka dokończy”. Niepokojącą sytuacją jest również fakt, że istnieją osoby, które od dłuższego czasu – nawet kilku miesięcy lub lat – nie uczestniczą w zmianach nocnych, mimo że właśnie w tych godzinach występuje największe obciążenie pracą. Zwracam się z prośbą o rozważenie wprowadzenia sprawiedliwszego systemu rozliczania pracy i wynagrodzenia, który uwzględni rzeczywiste obciążenie obowiązkami, a także o uregulowanie kwestii równomiernego podziału pracy między zmianami.
    ReviewUserIcon
    Pepe

    30.12.2025 15:21

    Pracownik

    Nie tylko ekspedycja ma przekichane. Jest jeszcze jeden dział gdzie jest mały przelicznik do wykonywanej pracy
    ReviewUserIcon
    Żabojad

    19.12.2025 20:08

    Pracownik

    Przy okazji poczęstunku świątecznego odbyło się rownież przemówienie kierownika magazynu i dyrektora ekspedycji, który przyznał, że mamy więcej pracy w naszym katowickim oddziale Farmacol. Mając powyższe proponuję wniosek o podwyższenie miesięcznego wynagrodzenia w kwocie 500 PLN netto
    ReviewUserIcon
    Dama

    28.12.2025 16:19

    Pracownik

    Chyba dla ciebie. Suche i ziemniaki i krokiety. Barszcz ledwo ciepły. Ciasta pokroili takie kawałeczki jak dla małego dziecka. Serio taka oszczędność? Brokuły twarde i ledwie ciepłe. Po kapuście zgaga. Nie popisali się w tym roku i prawdą jest że nocka dostała ściepy. W tym roku wigilia beznadziejna i to nie tylko moja opinia ale i pozostałych co również byli niemiło rozczarowani. Oby za rok była lepsza bo ta była niewypałem.
    ReviewUserIcon
    Dama

    29.12.2025 03:22

    Pracownik

    Tak tak wiem. To ten wazeliniarz co to wypisuje tutaj przekorne bzdury. Znamy go już. Widać że tu nie pracuje i z nudów siedząc w domu sobie pisze głupoty zabijając czas i nudę.
    ReviewUserIcon
    Kontrolka

    19.12.2025 13:57

    Pracownik

    Firma powinna wyciągnąć zdecydowane i nieuchronne konsekwencje wobec osób, które w sposób świadomy i celowy korzystają ze zwolnień lekarskich (L4) wyłącznie w celu przedłużania sobie okresów świątecznych lub wolnych dni. Takie działania stanowią rażące nadużycie, naruszenie zasad etyki pracy oraz jawne podważanie zaufania pracodawcy. Jednocześnie należy podkreślić, że pracownicy, którzy rzetelnie przychodzą do pracy i nie nadużywają L4, nie są w żaden sposób wynagradzani za swoją uczciwość i zaangażowanie. W efekcie osoby regularnie wykonujące swoje obowiązki ponoszą konsekwencje braków kadrowych, podczas gdy pracownicy często korzystający ze zwolnień lekarskich otwarcie okazują im lekceważenie, wręcz „śmiejąc się im w twarz”. Taki stan rzeczy jest nie do zaakceptowania. Premia powinna zostać w całości odebrana osobom nadużywającym L4 i przekazana pracownikom, którzy faktycznie przychodzą do pracy, przejmują dodatkowe obowiązki i swoją postawą realnie wspierają funkcjonowanie firmy. Brak stanowczej reakcji w tej sprawie prowadzi do demoralizacji zespołu i promuje niewłaściwe zachowania.
    ReviewUserIcon
    Kontrolka

    16.12.2025 19:18

    Pracownik

    Niniejszym informuję, że praktyka polegająca na zmuszaniu pracowników do odbierania czasu wolnego za przepracowane godziny nadliczbowe, bez ich zgody oraz bez prawidłowego rozliczenia finansowego, jest niezgodna z obowiązującymi przepisami Kodeksu pracy. Zgodnie z art. 151² § 1 Kodeksu pracy, udzielenie czasu wolnego w zamian za pracę w godzinach nadliczbowych może nastąpić wyłącznie na wniosek pracownika. W przypadku udzielenia czasu wolnego bez takiego wniosku, zgodnie z art. 151² § 2 Kodeksu pracy, pracodawca zobowiązany jest udzielić czasu wolnego w wymiarze o połowę wyższym, przy jednoczesnym zachowaniu prawa pracownika do należnego wynagrodzenia. Jednocześnie brak wypłaty dodatku za godziny nadliczbowe w wysokości wynikającej z art. 151¹ § 1 Kodeksu pracy, tj. z zastosowaniem przelicznika 1,5 za każdą godzinę nadliczbową przypadającą w zwykły dzień pracy, stanowi naruszenie przepisów prawa pracy. Pracodawca ma również obowiązek prowadzenia rzetelnej ewidencji czasu pracy zgodnie z art. 149 § 1 Kodeksu pracy. Opisane działania stanowią wykroczenie przeciwko prawom pracownika w rozumieniu art. 281 pkt 5 Kodeksu pracy, wobec czego informuję, że sprawa zostaje zgłoszona do Państwowej Inspekcji Pracy celem przeprowadzenia kontroli i podjęcia stosownych działań.
    #KontrolerJakosci
    ReviewUserIcon
    Zły

    10.12.2025 07:04

    Pracownik

    Koordynacja pracy na ekspedycji na nocce? Porażka. Jedni ludzie naprawdę ciężko tyrają a niektórzy potrafią pół nocy "przespać". Rozumiem robić krótkie przerwy bo komu tak naprawdę się nie zdarza, ale niektórzy naprawdę przesadzają.
    ReviewUserIcon
    Żabojad

    15.12.2025 20:27

    Pracownik

    Ma płacone za pracę a ty weź się do roboty bo on bardziej ogarnia i robi za dwóch
    ReviewUserIcon
    Dama

    16.12.2025 07:47

    Pracownik

    Znowu ty ten boomer tak? On ogarnia. Hahhahahhaha, on tylko podwójną robotę robi. Nawet zmianowi już nie mają nerwów do niego. Jest beznadziejny.
    ReviewUserIcon
    Żabojad

    10.12.2025 04:49

    Pracownik

    Dołączam się do podziękowań dla biura i zarządu za to, że mamy godną pracę za którą mamy regularnie płacone. Sprawiedliwe jest to, że za nadgodziny odbieramy dzień wolnego co uważam za luksus dla nas pracowników. Świetna organizacja pracy powoduje, że naprawdę fajnie się pracuje w doskonałym zespole gdzie można się rozwijać dzięki firmie. Jakby nawet srali mi na klatę to bym z tej pracy nie zrezygnował.
    ReviewUserIcon
    anonim

    04.12.2025 16:52

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Dama

    05.12.2025 16:49

    Pracownik

    Tak. U nas ten sam problem. Do tego brak ręczników papierowych. Ręce wycieramy w targający się papier toaletowy. Mało tego. W jednej ubikacji od dłuższego już czasu jest brak ciepłej wody. Warunki sanepidowskie karygodne. Do tego 3 ubikacje na cały magazyn o ile wszystkie 3 działają bo to kolejny problem. Tylu ludzi ile jest na zmianach a raptem 3 marne ubikacje gdzie ledwo wejdziesz nie zdążysz dobrze majtki zdjąć a już ci pukają na drzwi. Do tego niektóre niewychowane osoby nawet nie zapukają a od razu ciągną za klamkę. Gdzie wasze wychowanie i maniery? Tu powinni na drzwiach ubikacji taką wielką tablicę wywiesić jak ktoś wejdzie i zamknie drzwi na zamek to żeby na tej tablicy od razu pojawiał się ogromny czerowny napis najlepiej drukowanymi literami żeby widzieli ZAJĘTE MATOLE. Może wtedy nauczyliby się kultury.
    ReviewUserIcon
    Żabojad

    09.12.2025 20:20

    Pracownik

    treść powyżej nie jest moja tylko kogoś, kto się pode mnie podszywa
    ReviewUserIcon
    były

    08.12.2025 09:40

    Były pracownik

    Kiedy do was wreszcie dotrze, że tą robotę macie tylko dlatego , bo taniej jest was zatrudniać niż zakupić i uruchomić automatyczną linię do kompletowania zamówień. Pomyślcie dlaczego pomimo ponad trzydziestu lat tych samych problemów w firmie nic się nie zmienia.
    ReviewUserIcon
    Kontrolka

    04.12.2025 18:15

    Pracownik

    Już niedługo kończy się okres rozliczeniowy i znowu pojawi się temat „wybierania” nadgodzin, bo firma nie chce ich wypłacać. Przypominamy, że pracodawca nie może zmuszać pracownika do odbierania nadgodzin w formie czasu wolnego, jeśli pracownik się na to nie zgadza. Próby narzucania takiego rozwiązania są niezgodne z Kodeksem pracy. Zgodnie z przepisami: 1. Wynagrodzenie za nadgodziny Art. 151¹ § 1 Kodeksu pracy Za pracę w godzinach nadliczbowych przysługuje dodatek do wynagrodzenia: 100% – m.in. za pracę w nocy, niedziele i święta, 50% – za pozostałe nadgodziny. 2. Czas wolny za nadgodziny (tylko za zgodą pracownika!) Art. 151² Kodeksu pracy Jeśli pracownik sam złoży wniosek – może otrzymać czas wolny w wymiarze 1:1,5 (za 1 godzinę nadgodziny otrzymuje 1,5 godziny wolnego). 3. Zakaz naruszania prawa Pracodawca, który: nie wypłaca wynagrodzenia wraz z dodatkami za nadgodziny, zmusza do odbierania nadgodzin wbrew woli pracownika, narusza przepisy prawa pracy, co podlega kontroli PIP i może wiązać się z karami finansowymi (art. 281 Kodeksu pracy). Jak znowu mi każecie wybierać godziny 1 do 1, zgłoszę to do pipu, nie po to zostajemy na kontroli żeby potem być oszukiwane przy wybieraniu godzin.
    ReviewUserIcon
    66

    06.12.2025 18:32

    Pracownik

    Mnie zastanawia jedna rzecz. Jak oni przechodzą kontrole PIPu z takim łamaniem kodeksu pracy? Mają znajomości w PIPie? Dają im łapówki żeby przejść kontrolę? Chowają dokumenty które mogłyby im zaszkodzić i jakieś lewe pokazują? Przecież w listach obecności są podkładki pod wyjścia wcześniej przy wybieraniu nadgodzin w postaci wniosków podpisanych przez zmianowych z liczbą wybieranych godzin za jaki dzień i kiedy. Przecież to jest czarno na białym dowód jasny na łamanie prawa pracy. Jakim cudem PIP tego nie widzi? Nie zapyta co to za wybieranie nadgodzin? Czemu nie płacicie pracownikom tylko każecie wybierać? To jawne naruszenie kodeksu pracy. Przecież PIP może cofnąć się o 5 lat w sprawdzaniu dokumentów. Bardzo wiele rzeczy by wyszło na jaw i kary całkiem spore by się posypały. Jakim cudem nadal jest wybieranie nadgodzin? Podobnie jak z urlopem. Nie ma czegoś takiego żeby wybrać cały urlop do końca roku. Kolejna bzdura i kolejna nieznajomość kodeksu pracy. Farmacol naprawdę ma jakiś swój wymyślony kodeks pracy na korzyść ich a na niekorzyść pracownika. Podobnie kamery. Nie mają prawa sprawdzać naszej wydajności w pracy za pomocą kamer. Kamery mają służyć między innymi do zapewnienia bezpieczeństwa pracownika w razie gdyby coś stało się mu w czasie pracy ale nie mają żadnego prawa obserwować za ich pomocą naszej pracy i tyle w temacie. No ale farmacol chyba ma na celu aby ludzie ich jeszcze bardziej znienawidzili.
    ReviewUserIcon
    Kontrolka

    06.12.2025 20:40

    Pracownik

    Za niedzielę się nie należy 1,5 dnia ale za nadgodziny już jest przelicznik 1,5. Panowie kierownicy pamiętajcie o tym
    ReviewUserIcon
    Włosy

    03.12.2025 22:59

    Pracownik

    Farmacol jak to jest że jednym zwracie uwagę za brak związanych włosow a innym nie? Mało mnie obchodzą zakompleksione dziewczyny które nie będą wiązać bo "brzydko wtedy wyglądają" (same tak mowią). Litości. To praca a nie przedszkole. I zarząd albo się za nich weźmie albo wszystkie zacznieny przychodzic w rozpuszczonych włosach, bo mamy dosc takiego nierównegp traktowania!
    ReviewUserIcon
    Włosy 2

    04.12.2025 16:35

    Pracownik

    Poczekaj aż paru zakompleksionym wciągną rolki włosy. Polak mądry po szkodzie. I tak już dużo dziewczyn upina włosy. Tak samo ta chuda na nockach co ma te dziwaczne strąki na głowie. Też chodziła w rozpuszczonych lub lekko upiętych ale tak żeby w połowie i tak były rozpuszczone chyba żeby chwalić się tym czymś na głowie. Chociaż ja bym złamanego grosza za to nie dała. Miałam kiedyś takie doczepy robione i były piękne ale to co jej zrobili na głowie to woła o pomostę do nieba. Jeden wielki bałagan na głowie ma i szczerze? Wygląda to obleśnie. Jakby w ogóle ich nie myła. Jakby były tłuste i posklejane od brudu. Do tego kompletnie nie pasują do niej bo ma małą twarz i jest chuda a tego czegoś na głowie ma za dużo przez co wygląda nieładnie. Ale jeśli chodzi o włosy to przecież niektórym tu wolno więcej niż reszcie. Ile dziewczyn jeszcze nie upina włosów. Przecież o wypadek nie trudno i wtedy dopiero będą miały kompleksy jak trzeba będzie włosy ciąć bo zaplączą się w rolki taśmy.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Grupa Farmacol?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Grupa Farmacol

    Katowice

    https://www.farmacol.com.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Fcl_mistrz

    03.12.2025 03:38

    Pracownik

    Czy ktoś też nie dostał bonu świątecznego, bo niby źle go wypisał, nie wpisując że posiada dzieci nie mając dzieci ? Czy nie powinno się poinformować pracownika żeby poprawił wniosek od razu/dzień później a nie miesiąc po terminie ?
    ReviewUserIcon
    Godziny wyjścia

    21.11.2025 17:33

    Pracownik

    Chcieliśmy poruszyć temat tego dziwnego ogłoszenia dotyczącego wcześniejszych wyjść. Może byście tak zwrócili uwagę na tych co to samochodami przyjeżdżają do pracy a wychodzą sobie wcześniej? W jakim celu? Skoro autami jeżdżą? Co innego osoby które mają dojazd komunikacją miejską po nockach szczególnie o godzinie 2:00 i 4:00 gdzie wiadomo jak jeżdżą wtedy autobusy. Rzadko. Plus to że niektórzy z nas mieszkają daleko a muszą jeździć busami. My jesteśmy zależni od komunikacji. Jak nie zdążymy na autobus to nie mamy kolejnego za minutę. Niektórzy z nas mają takie połączenia że aby wrócić do domu muszą wyjść te parę minut wcześniej aby zdążyć na autobus. Weźcie się raczej za tych co jeżdżąc autami do pracy wychodzą grubo przed pełną godziną bo tego nie potrafimy zrozumieć. A ile z tych osób z samochodami to ci co nawet nie mają ani rodziny ani dzieci i nie muszą wymieniać się z drugą połówką że muszą wychodzić wcześniej. Przejrzyjcie się tej sprawie.
    ReviewUserIcon
    Dobry car

    02.12.2025 15:24

    Pracownik

    Jak jesteś kablem i parówa to ludzi uczciwych posprzedawales. Ci ludzie mają większe problemy życiowe niż ty i dlatego wcześniej wychodzą i powinni mieć za to płacone.
    ReviewUserIcon
    Tet

    02.12.2025 22:03

    Pracownik

    A ciebie to rozum opuścił? Dobrze że zwrócili na ten problem uwagę bo to robiło się już wręcz bezczelne u tych z samochodami. Wychodzili sobie jak im na rękę było i żadnych konsekwencji. Pomysł super żeby im od wypłaty ten czas odjąć i kazać odrobić. Jestem bardzo bardzo za.
    ReviewUserIcon
    Porażka

    30.11.2025 15:40

    Pracownik

    Farmacol widzicie co to pozatrudnialiście ostatnimi czasy? Wystarczyło że przywaliło robotą i proszę. Nagle ludzie pochorowali się. Poważnie wierzycie w to? Bo jakoś innych nic nie bierze i pracują. Wystarczy że niektórych coś zaboli i już kombinują o l4. Mamy nadzieję że pomyślicie nas tym pod kątem premii i tym cwaniakom obniżycie sporo premie co nie przychodzą i wiecznie sypią uż w piątki a docenicie i nagrodzicie odpowiednio tych co teraz muszą za nich tyrać i co zostają dłużej pomimo tego że nadgodzin jak zwykle nie płacicie i pracują nadgodziny za darmo. Chociaż gdybyście myśleli i mieli trochę oleju w głowie to wiedzielibyście że gdybyście płacili nadgodziny to więcej ludzi by zostawało nawet pp dwie godziny dłużej i robota szła by płynnie i szybko i wszystko wyjechałoby szybko bez gonitwy ale skoro wolicie wywalić bez sensu kasę na inne bzdury to już wasz problem. Zawsze trzeba za was myśleć. Zróbcie porządek z tymi co wiecznie ich w pracy nie ma i wiecznie na l4 wiecznie uż w piątki i tych co pochodzą parę dni a potem znowu ich nie ma a wynagrodźcie tych co tyrają za kilku bo im się należy.
    ReviewUserIcon
    Tut

    28.11.2025 16:14

    Pracownik

    No i zaczęło się więcej roboty i nagle tyle ludzi ląduje na l4. A ile w tym prawdziwego l4 a ile lewego? Farmacol może zainteresujecie się tym problemem i zrobicie porządek z tymi leniami? Ileż można za nich tyrać? Moglibyście w końcu docenić tych co tyrają darmowe nadgodziny i robią za trzech i dorzucić im coś do premii a tym co lecą w kulki odjąć od premii.
    ReviewUserIcon
    Kwa

    21.11.2025 18:16

    Pracownik

    Może w końcu Farmacol się obudzi i caly zarząd u góry. Komu dali umowy i jak teraz ci ludzi lecą w hu..... nie umiecie u góry sobie sprawdzić jak ci nowi co dostali umowy o pracę co chwilę chodzą na L4 . Wywalić takich i tyle. I jeszcze kwestia tego grafiku niby mamy chodzić wedle grafiku taka kartka wisi a u nas na kontroli chodzą sobie jak chcą. Nie trzymia się w ogóle grafiku.
    ReviewUserIcon
    Cty

    22.11.2025 03:31

    Inne

    „Nie mów źle o tym, czego nie wiesz, nie wtrącaj się w to, co cię nie dotyczy, i nie oceniaj tego, czego nie widziałeś”.
    ReviewUserIcon
    Utu

    22.11.2025 17:21

    Pracownik

    Na taśmie jest ten sam problem z nimi. Porozdawali byle komu umowy a oni w kulki lecą. Do pomocy nie ruszą się. Czemu innym dziewczynom nie jest trudno iść do pomocy innym kiedy stwoje stacje mają puste a te pozostałe paniusie 4 liter nie wezmą w kroki tylko chowają się po regałach. I można im zwracać uwagę 1000 razy a one nic. Wziąć się za takich w końcu i wywalić zbędny balast a tym co wszędzie chodzą dać dodatki do premii. Tak samo niektóre młode co to chodzą tylko na 18 nie mając dzieci. To my musimy chodzić 20 i 22 mając dzieci i biegać potem żeby ze wszystkim wyrobić się a te dziewczynki co? Na 22 nie mogą bo co? Chomik albo rybki im w domu płaczą? Jakim prawem mają przywilej wiecznie na 18? I te ze zlecenia co to chodzą jak chcą i kiedy im się podoba. Farmacol w ogóle ma jakąś władzę nad nimi? Bo póki co to one mają władzę nad farmacolem i robią co chcą i żadnych konsekwencji z tego nie mają wyciąganych a człowiek wyjdzie parę minut wcześniej ze zmiany wbijając się do pracy wcześniej bo tak ma połączenie do domu po nocnej zmianie i już wielkie wywieszanie ogłoszenia o takie bzdury. Tak jak ktoś wcześniej napisał. Weźcie się za tych co dojeżdżają samochodami do pracy dodatkowo mieszkając blisko i wychodzą sobie wcześniej. To od nich wyciągajcie konsekwencje bo co po niektóre to nawet już wychodzą o wpół do i za dwadzieścia jeżdżąc autem a teraz my jeżdżący komunikacją miejską mamy mieć problemy przez tych wygodnych zmotoryzowanych. Bo straszyć każdy potrafi i robić problemy ale już żeby znaleźć odpowiednie rozwiązanie problemu to już nie potraficie. Chore żeby pracownicy musieli myśleć za firmę.
    ReviewUserIcon
    Bezpieczeństwo

    21.11.2025 05:03

    Pracownik

    Chce zgłosić kwestię bezpieczeństwa na magazynie. Pracownik z ekspedycji porusza się wózkiem elektrycznym mimo, że w 100% nie słyszy. Dziś prawie we mnie wjechał, bo nie mógł usłyszeć mojego wołania. Magazyn nie ma wyznaczonych tras dla wózków i pieszych, co stwarza realne zagrożenie. Obawiamy się, że prędzej czy później może dojść do wypadku. Zamiast pracować w spokoju na 15 i kompletować zamówienia, musimy rozglądać się na wszystkie strony czy nie nadjeżdża. Czy to wg jest legalne żeby osoba niepełnosprawna na takim czymś jeździła?
    ReviewUserIcon
    Bezpieczeństwo

    21.11.2025 19:40

    Pracownik

    Na takie wózki nie potrzeba uprawnień, wystarczy zgoda przełożonego, a po za tym osoba która w 100% nie słyszy raczej takich uprawnień nie dostanie.
    ReviewUserIcon
    Kwa

    19.11.2025 21:21

    Pracownik

    W końcu jest po inwencie. Myślę że jak co roku jest sprawiedliwie. Bo biorą na nią pracowitych ludzi a tych beznadziejnych co mało chodzą do pracy i nie można na nich polegać nie biorą. I bardzo dobrze bo za co mieliby im zapłacić.
    ReviewUserIcon
    Tralala

    20.11.2025 14:13

    Pracownik

    Zgadzam się. Ja to dziwię się bardzo firmie że tych leni trzymają. Wyrzucanie kasy w błoto za płacenie im za co? Nie przychodzą co chwila l4 a jak już z łaski swojej są w pracy to ruszają się jak żółwie i nie umieją stacji obrobić. Chyba lepiej by było dla firmy dać podwyżki tym co wszędzie biegają i dla których 4 stacje nie stanowią problemu niż płacić takim co nigdzie nie pomogą i stoją w regale w oczekiwaniu aż pojemniki im przyjadą. Ta firma w ogóle nie myśli logicznie
    ReviewUserIcon
    Trakt

    19.11.2025 05:11

    Pracownik

    Za co chcesz tą wypłatę ? Za stanie po regale? Albo te co chwile nie przychodzenie do pracy? Bo na umowie zlecenie co chwilę nie przychodzicie. Może bardziej niech góra weźmie się za to i wkoncu zweryfikuje młodzież. Potem my na taśmie pracujemy za 10 ciu.
    ReviewUserIcon
    Taśmowa

    14.11.2025 06:22

    Pracownik

    W imieniu pracowników i całej załogi z taśmy dziękujemy za dobrze zarządzanie firmą bo dzięki temu mamy pracę. Dzięki Wam mamy dach nad głową i jedzenie. W firmie czujemy się jak w domu. To nasza ostoja i sens życia.
    ReviewUserIcon
    Yyyyy

    17.11.2025 15:36

    Pracownik

    CHwała nieukom buahahhahahhaha. A to pod którego z naszych kolegów z taśmy podszywasz się teraz? Znasz chociaż ich imiona? Aż trudno uwierzyć że farmacol ostatnimi czasy zamiast zatrudniać robotnych ludzi zatrudnia takich co to mają problemy z głową i którym robić się nie chce. Dopłacają wam za takich leni i chorych na umyśle czy jak?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    15.11.2025 11:02

    Pracownik

    Dziękujemy w imieniu zlecenia za terminowe wypłaty. To jest jakiś żart że wypłatę dostaniemy 2 dni po terminie. Czy wy sobie zdajecie sprawę, że to jest złamanie umowy, w której jasno jest napisane że mamy dostać wypłatę do 15 każdego miesiąca. Ciekawe jak z tego się wytłumaczycie. Bo nie wiem czy zdajecie sobie sprawę ze za takie rzeczy są kary i powinniśmy dostać odsetki za opóźnienie. Zacznijcie mieć poszanowanie do pracowników.
    ReviewUserIcon
    WYPŁATA!!!!!!!!

    14.11.2025 19:11

    Pracownik

    Umowa zlecenie pyta gdzie nasza wypłata? Zgodnie z umową do 15 ma być na koncie tymczasem mamy 15 wieczór a pieniędzy nie mamy!!!!! Chyba sobie żartujecie że wypłata dopiero w poniedziałek 17.11 będzie na kontach? Bo to jawne złamanie umowy!!!!! Jak się z tego wytłumaczycie? Gdzie są nasze pieniądze??!!!!!!!!!!!!😡😡😡😡😡😡
    ReviewUserIcon
    Ee

    12.11.2025 18:10

    Pracownik

    Chciałbym zgłosić swoje zastrzeżenia dotyczące obecnej sytuacji na dziale ekspedycji. Sezon powoli się rozpoczyna, jednak mimo znacznego wzrostu obowiązków nie widać żadnych zmian w wynagrodzeniu ani systemie premiowym. W ostatnim czasie liczba pozycji do realizacji w godzinach nocnych zwiększyła się z około 5 tysięcy do nawet 10 tysięcy, natomiast nasze wynagrodzenie pozostało bez zmian. Zwracam również uwagę, że w porównaniu z innymi działami magazynu, które otrzymują premie uzależnione od wydajności, nasz zespół wykonuje jedną z najcięższych prac, nie mając przy tym możliwości uzyskania dodatkowego wynagrodzenia. Dodatkowym utrudnieniem jest postawa części pracowników z popołudniowej zmiany, którzy często pozostawiają swoje obowiązki do wykonania przez zmianę nocną, tłumacząc to słowami „nocka dokończy”. Niepokojącą sytuacją jest również fakt, że istnieją osoby, które od dłuższego czasu – nawet kilku miesięcy lub lat – nie uczestniczą w zmianach nocnych, mimo że właśnie w tych godzinach występuje największe obciążenie pracą. Zwracam się z prośbą o rozważenie wprowadzenia sprawiedliwszego systemu rozliczania pracy i wynagrodzenia, który uwzględni rzeczywiste obciążenie obowiązkami, a także o uregulowanie kwestii równomiernego podziału pracy między zmianami.
    ReviewUserIcon
    Dana

    12.11.2025 14:21

    Pracownik

    Czy kierownictwo może jakoś przypilnować chłopaków którzy z kontroli roznoszą nadwyżki? Albo nie potrafią czytać albo nie wiem co ale rozkładają leki gdzie im się podoba. Regał dalej albo jak mają za daleko żeby iść to kładą je na losowych półkach na regałach mimo że nadwyżka jest wyraźnie opisana przez kontrolę gdzie powinna być. Może jakieś testy czytania dla nich? Czy są zbyt leniwi żeby odłożyć lek gdzie jego miejsce? Przerasta was to czy co? Stać i przeszkadzać nam na taśmie to macie czas i zdejmować pojemniki bez sensu a leku nie potraficie odnieść na swoją lokalizację. Jak nie potraficie czytać to może jakieś kursy czytania wam załatwić? Bałagan nam robicie przez to w lekach a inwenta za chwilę.
    ReviewUserIcon
    Żabunia

    11.11.2025 20:17

    Inne

    Zbliża się okres zimowy i powróci płacz - "bo mi zimno", "jak pracować w takich warunkach". Wystarczy co druga, trzecia rampa zamontować zewnętrzne otwieranie rolet drzwiowych. Otwieranie z zewnątrz dezaktywowane po zamknięciu magazynu. Zamknięciu, czyli gdy przewoźnicy wyjadą już na swoje trasy. Koszt montażu zwróci się po tym jak spadną rachunki za ogrzewanie. Przewoźnik wyjeżdża z wózkiem/paletą towaru na zewnątrz ekspedycji, zamyka roletę, ładuje samochód. Po skończonym załadunku otwiera roletę od zewnątrz. Koniec. Ciepło. Oszczędności na ogrzewaniu.
    ReviewUserIcon
    Opos

    08.11.2025 07:52

    Pracownik

    Jestem zdania, że skanery w pierwszej kolejności powinny dostawać osoby doświadczone ze stażem, bo nowi nie szanują i mogą popsuć dobre.
    ReviewUserIcon
    Podwyżki

    04.11.2025 13:31

    Pracownik

    Skoro podnosicie nam pakiety Medicover o 15%, tłumacząc to rosnącymi kosztami i wynagrodzeniami, to rozumiemy, że od stycznia nasze pensje również wzrosną nie o symboliczne 100 zł, tylko o 15%? Bądźmy uczciwi – nie można z jednej strony obciążać pracowników coraz wyższymi kosztami, a z drugiej oferować jałmużny w ramach „podwyżek”.
    ReviewUserIcon
    Taśmowa

    05.11.2025 06:05

    Pracownik

    Dobrze, że w ogóle dają. Jak dla mnie to firma nie ma obowiązku dawać podwyżek i nie powinna tego robić bo to przynosi straty
    ReviewUserIcon
    Katowice

    01.11.2025 15:10

    Pracownik

    Farmacol proszę zadbajcie o to, żeby w tym roku inwentaryzacja była sprawiedliwa i skanery przydzielane były losowo. W zeszłym roku parę osób miało zarezerwowane po znajomości duże działające skanery, a inni dostali dziadostwo!!!
    ReviewUserIcon
    Opos

    04.11.2025 12:27

    Pracownik

    Albo zrobiłem z siebie idiotę i nie zaczaiłem bazy. Muszę chyba przyznać że mam mały iloraz inteligencji
    ReviewUserIcon
    F

    04.11.2025 16:13

    Pracownik

    Też o tym słyszałam że odkąd weszły nowe terminale to te stare ale te małe na rękę zostały usunięte z magazynu i każdy kto będzie je używał będą wyciągane konsekwencje bo mamy robić na nowych i koniec tematu a teraz nagle stare terminale cudowny sposobem powróciły na magazyn i wszyscy mamy ich używać na inwencie? Informatycy tyle czasu walczyli z nowymi terminalami bo nie potrafili raz a porządnie wgrać działającego systemu do nich to wgranie do nich inwenty i repów przerosło ich możliwości że nie dali temu rady? Co to za Informatycy? A i tak nowe terminale mają ten sam błąd co stare i zmieniają ilość wydawanych leków ale kierownicy udają głuchych na te zgłoszenia bo to nasza kasa która im wpada do kieszeni dlatego nie naprawią tego i będą szukali głupich wymówek żeby nam przypisać błędy. Żenujące.
    ReviewUserIcon
    Guja

    04.11.2025 06:40

    Inne

    Tak masz rację. Zwłaszcza że ich prawie w ogóle w pracy nie ma. L4 na każdym kroku. Do tego jak mają przyjść w niedzielę to wiecznie się odwołują. Tacy są wydajni. Tu wręcz można wymieniać te osoby. Ale po co. Może wkoncu kierowniczka przejrzy sobie jak kto przychodzi do pracy i w niedzielę też. Takie osoby chyba ani jednej niedzieli nie przepracowały.
    ReviewUserIcon
    Guja

    03.11.2025 02:21

    Kandydat

    Tak taka jest prawda. Farmacol rządzi się swoimi prawami. Ale może w końcu szanowny zarząd weźmie się za tych co notorycznie odwołują się w niedzielę? Bo potem jedni i ci sami przychodzimy. Niektórzy ledwo co umowy dostali i ciągle są chorzy albo się odwołują? Czy to jest w porządku? Weźmie się ktoś za nich? Niech kierownicy sobie zobaczą ich przychodzenie do pracy. W życiu bym umowy takim osobom nie dał. Mam nadzieję że kolejnych umów nie dostaną. Pracy jest mniej ale nie mogą chodzić tylko jedne i te same osoby.
    ReviewUserIcon
    Do zazdrośnicy

    03.11.2025 08:54

    Pracownik

    A co to chorować nie można? Każdy ma prawo i pójść na zwolnienie co nie znaczy, że ci ludzie to lenie. Zapewne pracują bardziej wydajniej niż ty
    Company logo

    Grupa Farmacol

    08.12.2023 13:48

    Pracodawca

    Aktualność
    Zyskaj bonus finansowy w programie Polecaj – Zarabiaj!

    Jesteś pracownikiem Grupy Farmacol? Jeśli tak, to koniecznie dołącz do programu Polecaj – Zarabiaj! Dlaczego powinieneś to zrobić? Bo możesz zyskać atrakcyjne bonusy finansowe. Oto jak to działa:


    • Regularnie sprawdzaj nasze aktualne oferty pracy i, wypełniając formularz zgłoszeniowy, polecaj kandydatów do zatrudnienia w spółkach Grupy Farmacol

    • Otrzymasz bonus finansowy, jeśli poleceni przez Ciebie kandydaci zostaną zatrudnieni w strukturach Grupy i będą pozostawać w stosunku pracy odpowiednio przez 1, 3 i 6 miesięcy*.


    Nie czekaj! POLECAJ kandydatów do pracy w Grupie Farmacol i zyskuj bonusy finansowe! *Dowiedz się więcej o programie Polecaj – Zarabiaj!
    ReviewUserIcon
    Majki

    02.11.2025 08:07

    Inne

    Jeśli się przychodzi do pracy w sobotę lub niedzielę za dzień wolny, ale wychodzi się wcześniej bo cholera wie co, jeśli kiero się na to zgodził żeby wyjść to przysługuje dzień wolny cały, i nie trzeba odrabiać z tego powodu jakichś godzin. Jeśli mówią tak w farmacolu że trzeba, to jest nie zgodne z prawem
    ReviewUserIcon
    Juta

    02.11.2025 17:05

    Pracownik

    Farmacol rządzi się własnymi prawami i chyba nawet swój własny kodeks pracy ma bo jak przychodzimy w niedzielę do roboty a często jest tak że nie ma tej pracy na te 8h to jeśli nie mamy nadgodzin które w tej firmie są niepłatne i do odebrania to jeśli ich nie mamy a wyjdziemy wcześniej w niedzielę z pracy to musimy te godziny odrobić co jest totalną głupotą i łamaniem kodeksu pracy. Nadgodziny są tutaj niepłatne i potem przed końcem okresu rozliczeniowego jesteśmy bombardowani smsami że mamy odebrać te nadgodziny ale co zabawne tu chcą żebyśmy zostawali za darmo bo czasami roboty od groma a za chwilę każą nam wychodzić wcześniej aby odebrać nadgdziny. Zero myślenia i głupota na najwyższym poziomie.

    Zostaw merytoryczną opinię o Grupa Farmacol

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.