Opinie o CS Group Polska S.A.
(usunięte przez administratora)
To się przekłada na te wszystkie artykuły i treści w szerszym tego słowa znaczeniu, które są pisane na strony. Brzmią tak śmiesznie że gdyby nie to, że duża część klientów nie przywiązuje wagi do stylistyki, bo ich profesje to w większości po prostu praca fizyczna;) to nigdy by nie ujrzały światła dziennego. (usunięte przez administratora) Każde zdanie brzmi tak sztucznie i na siłę ale patrząc na ilość procedur to nie obwiniajmy za to copywriterów, a firmę.
Umowa zlecenie podpisana na dwa lata, ale nagle 30 czerwca dostaje się telefon, że od lipca będzie obowiązywać umowa o dzieło. Brak wcześniejszych jakichkolwiek informacji o tej ewentualności. Brak czasu na zadbanie chociażby o ubezpieczenie. Wewnątrz firmy chaos. Ciężko uzyskać jakąkolwiek informacje. (usunięte przez administratora)
Byłem w tej firmie 2 lata, dział WEB, grafik. Wady : - szkolenia wewnętrzne, nieprzemyślane. -Wprowadzanie zmian na już, bez czasu dla pracowników WEB dla obeznania się z zasadami. Często o czymś dowiadywaliśmy się w momencie kiedy coś zostało już sprzedane. - Dział rozwoju nie zapowiadający zmian. - Handlowcy często próbujący sprzedać WSZYSTKO bez wiedzy co sprzedają. - Sprzęt niedostosowany do pracy na danym stanowisku. Miałem najstarszy sprzęt w moim mieście, który był lepszy od tego co dostali mniejszym stażem graficy. Przypadek? Niesądze. Słowa, że wszystkie stare komputery zostały wymienione. Kiedy zauważyłem, że nie wszystkie zignorowano mnie. Mój komputer najlepiej działał na dłuższą metę ze wszystkich. Nikt z grafików nie posiadał komputera z oddzielną kartą graficzną. - Umowa tzw. śmieciówka. Po przepracowanych dwóch latach miałem nadzieję na zmiany. Jedyne co usłyszałem to zmiany będą po 'Uniwersytecie'. - Nacisk na akord. Im więcej zrobisz tym lepiej. Potem był zarzut, że pracownik robił na ilość a nie na jakość. Niestety przy tym ile dostawało się czasu na 1 projekt był za mały, a do tego ciągły nacisk na wykonywanie pracy jak najszybciej i najlepiej od razu. - Faworyzowanie, w ramach pokazywania najlepszych projektów były one ogłaszane raz na tydzień lub dwa tygodnie. Najczęściej widziałeś projekty 2 ludzi i nikogo więcej. Zespół grafików był wtedy ponad 20 osobowy. Sam proces miał inspirować do robienia lepszych projektów. Demotywowało to tylko i zniechęcało do pracy. (usunięte przez administratora) - Zarząd firmy mający dosłownie pracowników WEB w głębokim poważaniu. Nie tylko tych najniżej, dotyczyło to też liderów i kierowników. - Akualnie poszukiwanie oszczędności oraz 'suche statystyki'. Cierpi pracownik, wizerunek firmy. Zalety : -Ludzie z któymi współpracowałem i tylko tyle. Dzięki CS Group Polska dostałem nerwicy, depresji oraz bezsenności. Prośba o rozmowę z kierownikiem była ignorowana. Pracownik się nie liczy. Liczy się ile przynosi zysku. Wypełnialiśmy ankietę na temat zadowolenia z pracy w firmie i na prośby o danie wyników tylko mojego działu zostały zignorowane przez kilka miesięcy. Nie polecam - były pracownik
Wszyscy zachwalający pracownicy to prośba do was :) Proszę o przykładowe dobrze wypozycjonowane strony. Nie znam ani jednej realizacji, którą się kojarzy. Przypadek?
(usunięte przez administratora)
Oj tak, ten cały uniwersystet to dziecinada. Ewentualny awans (w większości przypadków na stanowisko z taką samą stawką) bardziej zależy od odpowiedzi na jakimś teście na 20 minut (w tym z pytaniami z dodatkowych szkoleń do obejrzenia we własnym zakresie, za co oczywiście nikt nie płaci) niż od jakości pisanych tekstów (których nie ma kto sprawdzać, bo dział korekty jest kilka razy za mały). Dodatkowo ostatnio nagle weszło sporo zmian w wytycznych... akurat jak pojawiła się nowa kierowniczka. Przypadek? Nie wiem, choć się domyślam.
Jako firma obsługujemy około 50 000 firm z całej Polski :). Patrząc na poniższe komentarze / opinie / zmyślone recenzje, widać, że są osoby, które bardzo to boli. Z sukcesami prowadzimy małe i średnie przedsiębiorstwa bez względu na branże w jakiej działają. Uważam, że jakość wyników uzyskanych przez każdego Klienta uzależniony jest od współpracy pomiędzy Klientem, a opiekunem. Trzeba powiedzieć sobie wprost, że żyjemy w erze internetu, zatem nowoczesny marketing nie jest prosty - ze względu na dużą konkurencję, zmiany zachodzące w różnych procesach i algorytmach Googlowskich. Dlatego kluczem do sukcesu jest rozmowa, dobrze dobrany budżet, frazy kluczowe oraz zaufanie. Z sukcesami opiekuję się firmami ze swojego regionu i cieszę się, że bez kłopotów udaje nam się realizować założone przed podpisaniem umowy cele. :) Patrząc przez pryzmat ilości obsługiwanych firm - przytoczę ponownie ilość 50 000! Poniższe opinie będące wylewem jadu, złości, frustracji oraz niepowodzeń w prowadzeniu własnego biznesu stanowią tylko niewielki promil w stosunku do pozytywnych referencji, dobrego słowa i kontynuacji współpracy zarówno z małymi, jak i największymi firmami w Polsce. Dla Klientów czytających ten wpis, sugerujących się opiniami wystawianymi głównie przez byłych pracowników, polecam poprosić o referencje opiekuna handlowego - czy to z Waszej branży, czy pokrewne, a na pewno takie uzyskacie. Ze swojej strony napiszę, że małym firmom jest dużo ciężej uzyskać Naszą jakość, rozłożenie kosztów umowy np. na 36 miesięcy, czy też zapewnić taką opiekę jaką my gwarantujemy, dlaczego? Ponieważ dysponujemy nowoczesnymi rozwiązaniami takimi jak audyt, dostęp do programów sprawdzających zmieniające się trendy i tendencje na rynku, a także ogromne doświadczenie pozwalające zaplanować całą strategię marketingową dla każdej firmy :). Firmom konkurencyjnym oraz osobom sfrustrowanym życzę pogody ducha i wszystkiego dobrego :). Nie użalajcie się nad sobą, tylko bierzcie się do roboty, a może kiedyś osiągnięcie ten sam poziom co My! :)
Jestem klientem CS group i powiem szczerze że bardziej niekompetentnej firmy dawno nie widziałem, ŻADNYCH EFEKTÓW WSPÓPRACY wiec o jakim wy mówicice sukcesie ? 0 zinteresowania (usunięte przez administratora) na każdy telefon czy mail dostjemy odpowieź " zaczerpne informacji i się odezwę " (usunięte przez administratora) teksty na stronie nie opisane nic nie jest uzupełnione , (usunięte przez administratora)kompletnie nas igoruje , teksty i treści w znikomym stopiu opisane (usunięte przez administratora) to tak nie powinno wyglądać , jak dla mnie KLIENTA najgorsza firma OD POZYCJONOWANIA a bzdury o zadowolonych klietnach to nawijajcie sobie na uszy więdzy wami " profesjonalnym zespołem " opinie w (usunięte przez administratora) ODRADZAM !!!! nic co napisałem nie jest przesadzone jesli chcesz się pozycjonować poszukaj na prawde dobrej firmy. Katastrofa !
Nie wierzę, że tu nie da sie zarobić. Nie wierzę, że wszystko jest źle. Nie wierzę, bo tu pracuję. Nie dajcie sobie wmówić, że praca w tej firmie nie jest warta zachodu. Powiem Wam z własnego doświadzcenia, jest warta zachodu i zaangazownaia. Tylko to TY musisz chcieć. Albo inaczej. TOBIE musi się chcieć. Codziennie. Nauczyłem się tu sprzedaży, a nie wiedziałem naprawde nic na ten temat. Wiem, że jeśli kiedyś zdecyduję się iść do innej fimy to mnie docenią, bo moi klienci mnie cenią. Cenią mnie za wiedze i za to, ze znam sie na tym co robię. Cenią mnie w firmie i zarabiam godnie,by spokojnie żyć. Pracuję tu i nie zamierzam zmieniac pracy. Tak, jestem zadowolony. I polecam, dajcie sobie szanse i nie słuchajcie malkontentów.
Pracowałam w tym miejscu 2 miesiące jako zdalny copywriter. Sprawa wyglądała następująco: (usunięte przez administratora) - nieadekwatne do stawek wymagania (milion stron wytycznych, które i tak ciągle ulegały zmianie), - ciągłe poprawki, bo górze i korektorom się coś nie podobało, a po jednej poprawce (zgodnej z wytycznymi) tekst brzmiał, jakby go pisało dziecko, (usunięte przez administratora) - zlecenia tylko w weekendy, bo w piątki przychodziły paczki i trzeba je było ogarnąć do środy maksymalnie, - hity związane z poprawkami - często zdarzało się, że dostawało się tylko 1/2 hajsu za tekst, bo jaśnie państwo musiało "ingerować" w jakość.
Na pewno mówimy o tej samej firmie? Nie słyszałam, żeby były tak niskie stawki, a za poprawki ma się płacone. Pracuję tu kilka lat i NIGDY nie było spóźnienia z wypłatą. To jest korporacja, a nie mała prywatna firma, która może sobie pozwolić na oszustwa. Ludzie, nie bierzcie na serio tej opinii.
Czemu uważasz że prywatna firma może sobie pozwolić na (usunięte przez administratora) Przecież logiczne jest, że każdy właściciel takiej właśnie firmy każdego klienta traktuje z najwyższym szacunkiem. No ale cóż, wasz tok myślenia nie jest zrozumiały nawet dla was samych
W poszczególnych działach tej firmy panują tak różne zasady, że kto wie, może to i prawda. Ja też nie odczułem, by było aż tak źle, ale wcale bym się nie zdziwił, gdyby to była rzeczywistość w jakimś dziale.
Pracowałam w tej firmie w 3 sekcjach copy, pisałam teksty do stron, pod SEO a potem artykuły i nie pamiętam sytuacji, żeby coś było nie tak z atmosferą. Ludzie normalni jak wszędzie, nie pamiętam ani konfliktów ani przykrych sytuacji. Z perspektywy czasu, polecam pracę u nich, bo ja pamiętam tylko sympatycznych ludzi.
Dziwią mnie te wszystkie negatywne komentarze od byłych pracowników. Sam pracowałem w CS Group w dziale Copywritingu w Bydgoszczy przez 3 lata i tylko dlatego, że chciałem pracować w swoim zawodzie zmieniłem pracodawcę. Atmosfera w pracy była genialna, z każdym dogadywałem się bardzo dobrze, a kierowniczka w okularach, swoją pozytywną energią i chęcią pomocy każdemu zarażała swoim podejściem innych. :) Prawdą jest, że rozlicza się za ilość napisanych treści - ale to chyba standard w dziale COPY? Liczą się tu zatem - umiejętność szybkiego pisania, kreatywność i chęć zarobku, a ja na wypłatę nie narzekałem. pozdrawiam swoich kompanów z działu wizytówek w Bydgoszczy :)
Jakie są zarobki na stanowiskach dotyczących Opiekuna Klienta? Czy można liczyć na UoP i chociaż 4000 na rękę? Czy są dodatkowo jakieś premie?
Wynagrodzenie na tym stanowisku składa się z podstawy, stałej co miesiąc i premii, która zależy od wypracowanych parametrów. 4 tyś to jest kwota, którą możesz na tym stanowisku zarobić wraz z premią. Co do Umowy o pracę, to proponujemy ją po zakończonym okresie próbnym. Okres próbny to czas, kiedy poznajesz swoje obowiązki i wdrażasz się w pracę z naszymi klientami. To również czas intensywnych szkoleń. Zapraszamy, aplikuj do nas. Chętnie osobiście opowiemy Ci o warunkach pracy, wynagrodzeniu i o tym, jak możesz się u nas rozwijać zawodowo. Pozdrawiamy, Zespół CS Group Polska
Ta Firma to rotalna porażka, jedyne co jej wychodzi to namawianie potencjalnych klientów do współpracy. Obiecują złote góry gdy przychodzi co do czego, czyli do stworzenia projektu strony to wygląda to jakby tworzyło to dziesięcioletnie dziecko. Strona jest nieestetyczna, nijak ma się do projektu, który został nam przedstawiony i nie zawiera żadnych przygotowanych przez nas sugestii, a wypisane tam informacje to totalne bzdury, które ośmieszają Nasza Firmę.Jakikolwiek kontakt w celu wyjaśnienia powstałych błędów polega na tym, że jesteśmy odsyłani od jednej osoby do drugi, a rzekomy nasz "opiekun" nie pojęcia o Naszej stronie. Natomiast jeśli my spóźnilibyśmy się z płatnością parę dni to od razu dostajemy telefony z wezwaniem do zapłaty. Współpracę z tą" Firmą" ropoczelismy od lutego tego roku i do dnia dzisiejszego tj. 27.05.2021 strona nie została dokończona. To jest kpina, żeby płacić tyle pieniędzy za taka"obsluge". (usunięte przez administratora)
Dużo copywritterów poniżej się wypowiedziało to i wypowiem się ja - na odchodne. Firma CSG ma mnóstwo klientów, więc jest prawdą, że każdy copy pisze dla różnych branż - nie ma tak, że dostajesz tylko swoją wąską działeczkę zainteresowań. Ale tak jest w każdej firmie na stanowisko copywrittera. Stawki - te, które są tu podawane są zmyślone, serio. Ja potrafię pisać, zawsze robię jakiś szybki research o kliencie przed pisaniem i nigdy nie zeszłam w efektywności płacy poniżej godziwej stawki, dla której nie opłacałoby mi się otwierać laptopa. Ludzie, szanujmy się. Praca zdalna jest w standardzie i zawsze była, jeszcze przed pandemią. Minusem pracy w tak dużym środowisku jest to, że jest naprawdę ciężki obieg informacji - prawie nigdy copywritterzy nie otrzymują pozytywnych reakcji klientów od osób, które z klientami rozmawiają, natomiast poprawki do tekstów są zawsze. To potrafi demotywować, ale zależy co kto lubi w pracy. Plusem pracy w tak dużej firmie natomiast jest: nigdy nie brakuje pracy (chcesz zarobić więcej - więcej piszesz). No i szkolenia - bo większej firmie po prostu opłaca się je prowadzić na dla pracowników. Jeśli ktoś pisze nieumiejętnie, dostaje dużo poprawek i długo je nanosi - nie zarobi... Umowa na zlecenie nie jest standardem - niektórzy zaczynają od niej, inni od umowy o pracę. Zależy jak umiesz się sprzedać ;) Także tak wygląda to z mojej perspektywy - bez lukru. Mam dobre wspomnienia, bardzo ładny wpis w CV, bogate doświadczenie, ale szczerze mówiąc jestem gotowa żeby iść dalej w zawodzie.
Pracuję w tej firmie wiele lat. Jestem zadowolona z pracy, jaką oferuje mi ta firma. Zawsze gdy zwracam się z jakimś pytaniem to faktycznie sprawa jest załatwiona pozytywnie. Polecam tę firmę ponieważ jest uczciwa. Wypłata wpływa zawsze planowo i to trzeba docenić. Polecam oczywiście tę firmę innym osobom i myślę, że też będą zadowoleni. Czasami to od nas też zależy współpraca w firmie i relacje z pracownikami.
(usunięte przez administratora)
Są na Google Maps w Warszawie. Wystarczy wpisać nazwę firmy i miasto. Chyba każde regionalne biuro ma.
Dopiero na dniach zostało założone. Wcześniej w ogóle tego nie było. Na jakiej podstawie zostało usunięte przez administratora? Kogoś prawda zabolała?
Przyszła pora także na mnie, aby podzielić się z innymi własną (subiektywną) opinią na temat tej firmy i pracy na stanowisku copywriter. Pracowałam tam ponad rok i wydaje mi się, że już dużo wcześniej powinnam ich opuścić. Dlaczego? Z początku wydawało się, że ta praca będzie rozwojowa, że zyskam duże doświadczenie. Ale po kilku miesiącach przekonałam się, że na żaden rozwój nie mogę liczyć. W tej pracy można się poczuć jak robot, który ciągle wykonuje to samo. Ciągle te same umowy... Starasz się stukać jak najwięcej, bo pracujesz na akord, więc nie jakość i kreatywność, ale ilość. Można więc wysnuć prosty wniosek: jaka płaca, taka praca. Ale Ci wyżej oczekują czegoś więcej... Staranności, odpowiedzialności, kreatywności, brania większej liczby umów (najlepiej). Odnosiłam wrażenie, że dla firmy najważniejsza jest jednak sprzedaż, nieważne jaka jest jakość tych usług. Wychwalali w mailach cudowny dział sprzedaży, zapominając o tym, kto sprawia, że te umowy są realizowane. Motywacji do pracy zero, no bo po co się starać, skoro i tak nikt Cię nie doceni, a na podwyżkę stawki za wpisy nie masz co liczyć. Cóż, firma ma taką politykę, a nie inną, więc niech się nie dziwi, że wiele osób odchodzi. Żal mi klientów, którzy na pewno liczą na wysoką jakość, a w zamian dostają treści, które w Internecie można już znaleźć na wielu stronach internetowych. Mogę jeszcze dodać, że pieniądze, które otrzymujemy, są całkowicie nieadekwatne do czasu, jaki poświęcamy nie tylko na pisanie, ale także na ręczne wstawianie treści. Co więcej, trzeba też pilnować wszystkich ważnych terminów, do kiedy trzeba coś napisać, wstawić itp., więc są to dodatkowe obowiązki. Może nieskomplikowane, ale na wszystko trzeba poświęcić swój czas, więc jeśli ktoś ma jeszcze inne zajęcia typu studia, nauka, musi się liczyć z tym, że ta praca wymaga niemałego nakładu czasu.
Zgadzam się w 100 procentach. Pracowałem w sprzedaży. Zawsze patrzyłem z podziwem dla ludzi, którzy piszą teksty do realizowanych umów.(usunięte przez administratora)Kasa marna zarówno w sprzedaży, jak i się okazuje w samej copy. Nie polecam osobom, które chcą się rozwijać, bo czeka ich niemiłe rozczarowanie. Firma jest nastawiona na ilość, nie na jakość.
Zazwyczaj tylko czytam komentarze, ale ten wręcz musiałam skomentować. Płaca marna w sprzedaży? Nie polecasz osobom, które chcą się rozwijać? Wybacz, ale dawno większej bzdury nie słyszałam. Pracuję w tej firmie od kilku lat, przez te lata bardzo dużo się nauczyłam, zwłaszcza, że przyszłam tutaj tak naprawdę z zerową wiedzą. Zaczęłam od podstaw, obecnie jestem na stanowisku leadera grupy. Oczywiście praca nie jest najłatwiejsza, to w końcu sprzedaż. Jednak jeśli ktoś pół miesiąca macha nóżką i czeka, aż klient sam do niego zadzwoni i zapyta, czy może coś kupić, to nic dziwnego, że nie zarabia. To nie jest praca dla ludzi leniwych, bez motywacji i chęci rozwoju. Jeżeli ktoś chce się uczyć, poznawać nowe produkty, rozwiązania, pogłębiać wiedzę, to ma tutaj taką możliwość. Potrzeba odrobiny chęci. Również zaczynałam od umowy zlecenia i na początku nie zarabiałam nie wiadomo ile. Chęć samorozwoju i pomoc przełożonych sprawiła, że bardzo szybko przechodziłam przez kolejne szczeble. Zarabiam tyle, że ciężko by mi było dostać podobną kwotę w innej firmie, no chyba, że wyjechałabym za granicę. Znam pracę zarówno od strony konsultanta jak i kierownika i widzę, że niestety sporo osób ma postawę roszczeniową. Ludzie wychodzą z założenia, że wszystko im się należy, jednak sami niewiele chcą dać od siebie. Trzeba sprzedawać? Dzwonić? No niemożliwe. A niby na czym ta praca polega? Mogłabym pisać bardzo dużo, jedno jest pewne. Jeśli ktoś się stara, zależy mu, angażuje się, to zawsze będzie doceniony i otrzyma pomoc, zawsze. Sądzę, że warto czasami zmienić podejście z "daj, bo mi się należy" na "zapracuję na to, bo mnie na to stać i chcę to osiągnąć". Jeśli znajdzie się tu ktoś, kto faktycznie chce się czegoś nauczyć, chce się angażować i zarobić dobre pieniądze, to na pewno jest to dobre miejsce. Inni się raczej nie odnajdą.
Zgadzam się z tobą w kwestii jakości pracy w tej firmie, bo sam byłem tu copywriterem przez jakiś czas. Natomiast przeraża mnie inna rzecz, mianowicie ciężki styl twojej wypowiedzi. Średnio rozgarnięty licealista potrafi pisać o wiele ładniej. To trochę smutne, że nawet ludzie zawodowo zajmujący się redagowaniem tekstów mają problemy ze stylistyką. CS Group, patrzcie, to jest właśnie poziom usług, jakie oferujecie.
Ta, bo akurat ktoś będzie wchodził na wyżyny swoich umiejętności, żeby napisać komentarz o byłym pracodawcy na Go Worku. Nie żeby nie przewinęli się przez tę firmę, eufemistycznie mówiąc, różni copywriterzy, bo kto może, ten szybko stąd ucieka – w końcu kto chciałby pracować do usranej śmierci na marnym zleceniu – no ale błagam. Mam nadzieję, że nie przeraziłeś się tak mocno stylem tego postu, że zszedłeś na zawał czy coś xD
Hej, możesz powiedzieć, jakie jest preferowane wykształcenie kandydatów ubiegających się o pracę w dziale sprzedaży w CS Group? Być może rekruterzy szukają w kandydatach jakichś konkretnych cech i umiejętności?
Hej, wiesz przydatność określonych szkoleń będzie raczej oceniana przez każdego subiektywnie. Możesz powiedzieć, jak często były organizowane jakieś szkolenia przez CS Group? Czy każdy mógł się zapisać?
(usunięte przez administratora)
Myślę,że jest to niezłe podsumowanie ,które można przenieść na całość działań:)
Sądząc po stylu pisania, raczej orłem z dziedziny ortografii oraz copywritingu nie jesteś. Nie bardzo rozumiem też narzekania na obecnego pracodawcę, skoro rynek pracy jest bardzo duży i zawsze można "coś" w swoim życiu zmienić. Nie chce mi się wierzyć, że jesteś pracownikiem, lecz bardziej osobą z konkurencyjnej firmy lub nieprzyjętą do pracy - stąd te żale.
Ja się właśnie zajmowałam kontrolą jakości, ale bardzo szybko się ewakuowałam - specjalista za tak nędzne wynagrodzenie i na tak kiepskich warunkach nie będzie długo pracować. A w dziale, jeśli się trafi osoba niedoświadczona, nie ma się od kogo uczyć. (usunięte przez administratora)
Witaj, rozumiem, że wysokość wynagrodzenia zawsze będzie czynnikiem motywującym- możesz jednak dodać, czy zaoferowano Ci umowę o pracę? Być może jakieś inne dodatkowe benefity związane z pracą w CS Group?
W tej firmie pracuję od paru lat. O ile na początku wydawało mi się wszystko normalne to z czasem(usunięte przez administratora)Słabe zarządzanie zespołem i pracą, sztucznie miłą atmosferę czy ciągły brak możliwości rozwoju. Trzeba przyznać, że każda zmiana wprowadzana przez firmę objawiała się negatywnymi skutkami. Jednocześnie praca na tanich komputerach generująca nieustanne błędy. (usunięte przez administratora) narzędzia pracy w połączeniu z wielkimi wymaganiami i niską płacą nie są dobrym miejscem do kontynuowania Waszej kariery. Co potwierdzają opinie poniżej.
Pracuję w tej firmie od kilku lat i mogę to skomentować tylko w ten sposób że bez pracy nie ma kołaczy.Ja lubię swoją pracę i uważam że zarobki są na zadowalającym poziomie i spokojnie człowiek jest w stanie cieszyć się efektami swojej pracy. Negatywne komentarze w temacie słabych zarobków i zmian w firmie zazwyczaj piszą Ci których ambicje skończyły się w momencie napisania takiego komentarza.Trzeba coś osiągnąć żeby móc oceniać .Polecam pracę wszystkim ambitnym ludziom którzy chcą pracować w fajnej atmosferze i chcą rozwijać się w zakresie marketingu internetowego.
Hej @XXX, wspomniałeś o " ciągłym braku możliwości rozwoju". Czy na przełomie tych kilku lat pracy w Polsie, nie spotkałaś nikogo, komu zaoferowano by podwyżkę, lub awans? Z czym jest to związane?
Dla zainteresowanych, CS Group Polska poszukuje aż 9 osób do swojego zespołu pracowników: https://www.csgroup.pl/kariera/oferty-pracy. Chciałam dopytać o stanowisko konsultanta telesprzedaży, czy można wykonywać tą pracę przebywając poza granicami Polski?
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za opinię. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta dok@csgroup.pl w celu ustalenia szczegółów sprawy, abyśmy mogli podjąć właściwe działania. Pozdrawiamy Zespół CS Group Polska
Podpisuje się pod tym mailem, (usunięte przez administratora) większa niż cena stworzonej strony przez grafika dodatkowo stronę która sprzedają ludziom, którzy się nie znają to strona z szablonu. Zero kontaktu z klientem - klient jest ubezwłasnowolniony, a każda zmiana trwa tydzień. Wymienienie paru zdjęć trwa tydzień. Niby jest opiekun twojej, który zmienia się co tydzień, a jak już jest na stałe to piszę takie same wyuczone sentencje jak osoba bądź robot który odpisał na ten komentarz. (usunięte przez administratora)
Zatrudniłem się w tej firmie jako gołowąs w dziedzinie SEO. Po półtora roku jestem zadowolony pracownikiem już po awansie. Super przełożeni, atmosfera pracy i wsparcia. Jestem fair wobec przełożonych i to samo dostaję od nich w zamian. Nie jest to jednak praca dla każdego. Obowiązków jest bardzo dużo, ale przełożeni są tego świadomi i są wyrozumiali. Praca w obsłudze posprzedażowej wymaga wielowątkowego myślenia i organizacji pracy we własnym zakresie. Wystarczy nie być leserem i można się naprawdę bardzo fajnie rozwijać.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CS Group Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy CS Group Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 69.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CS Group Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 15 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CS Group Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w CS Group Polska S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.