Nie polecam , 0 współpracy człowiek jest chory ma gorączke nawet zwolnienie lekarskie i to nie wystarcza by nie płacić kary za nieobecności na inwentaryzacji , Nigdy więcej nie zagoszczę ;)
W każdej sytuacji można się dogadać, bardzo nam przykro, że ma Pan/Pani takie złe doświadczenia. Weźmiemy to pod uwagę.
Może ktoś uznać, że to pewnie opinia napisana przez kogoś z firmy, ale to już jego sprawa. Ja firmę polecam, wypłata zawsze na czas, stawka na niektóre zlecenia podniosła się do 18 zł brutto. Raz, kiedy okazało się, że na zlecenie jest zapisanych za dużo osób to zadzwoniono do mnie, zaproponowano przeniesienie na inny wyjazd. Nie mam zastrzeżeń. Wydaje mi się po prostu, że jeżeli jesteś normalnym człowiekiem to nie będziesz miał żadnych problemów.
Zapisywałem się na wiele zleceń w poprzednich latach i pracowało się nawet przyjemnie. Gdy zapisałem się na kilka zleceń pod koniec 2018 roku warunki zupełnie się pogorszyły. Obsada koordynatorów od razu na wstępie mówiła, jakie to kary będą, jak ktoś nie będzie poprawnie pracował, do współpracowników lepiej było się nie odzywać, bo zaczynali obgadywać, sabotowanie pracy przez innych itp. Może i podwyższyli stawki, ale nie jest to równoważne z samym pogorszeniem się warunków. Moje sugestie dla Job Impulse Polska: Wymienić obsadę na osoby, które będą miłe i pomocne pracownikom, bardziej będą dbały o porządek w pracy, a nie siedziały i oglądały filmy na swoich laptopach czy komórkach, wprowadzić przerwy, bo to jednak praca fizyczna. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Bardziej sanować pracę zatrudnionych osób.
Widzę zaskakujący przypływ nienaturalnie pozytywnych opinii xD czyżby firma uciekała się do pisania sobie samej komentarzy?
ta nie mają co robić tylko klepią sztuczne komentarze .... weź się zastanów trochę
Na takiej zasadzie działa gowork, jak się nazbiera dużo niepochlebnych opinii to oferują danej firmie "naprawę wizerunku" za odpowiednią opłatą xD. Ten komentarz też pewnie poleci za niedługo albo w ogóle nie zostanie opublikowany
Zapewniamy, że nie korzystamy z takich praktyk. Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii zarówno tej negatywnej jak i pozytywnej. Jak zapewne Pan zauważył gowork jest portalem głównie hejterskim więc na próżno tu szukać pozytywnych i rzetelnych wypowiedzi, chociaż czasem takie się zdarzają i zapewniamy, że sami sobie ich nie piszemy. Każda opinia jest dla nas ważna i każdą staramy się wyjaśnić. Proszę mi uwierzyć, że byłoby o wiele łatwiej gdyby chociaż 50 % osób wypowiadających się tu najpierw próbowało wyjaśnić sytuację u źródła (oddział) niż wypisywać to co jest tu zamieszczane. Pozdrawiam
Ja chciałem rozwiązać problem z wami to mi zablokowaliście zlecenia i konto.
Powtórzę kolejny raz, jest Pan z nami w stałym kontakcie. Na wszystkie pytania otrzymał Pan odpowiedzi, czy są jeszcze jakieś aspekty, które możemy wyjaśnić ? Jeśli tak zapraszamy do kontaktu ze specjalistami z oddziału Bydgoszcz
Nie wspomne juz o głównym kierowniku który ma mniej mózgu niz Niemrawy a myśli ze jest Bogiem. Tak naprawdę kim Ty jeates pajacu??I te kordynatorki duze zaby oprocz takiej milej jednej czarnej dziewczyny
Z Pana wpisu wynika,że ocenia Pan firmę Inventory Solutions Polska a nie Job Impulse Polska. Jeśli ma Pan jakieś uwagi co do pracy portalu strefajob.pl lub konsultantów zapraszamy do wystawienia opinii.
Lubię atmosferę w Job Impulse Polska za: Ja mam jak najbardziej pozytywne odczucia co do firmy. Zapisuje się wtedy gdy mam czas - wypłata się zgadza i jest ok. Wiadomo czasem maja odchyły i np na zleceniu wyjazdowym pomimo tego ze skończyliśmy wszyscy prace siedzieliśmy bezczynnie 3h w autokarze zanim ruszył bo kierowca jeszcze nie odbył swojej przerwy lub spóźnił się dwie godziny na wyjazd ale dla studenta nie ma lepszej formy zarobku :)
Byłem na dwóch inwetaryzacjach nikomu nie polec ludzie z ktorymi sie wspopracuje to zwykle chamy prostaki a Ci biedni ludzie ich suchaja bo chcą sobie dorobić i doskonale to rozumiem bo wiele osob ma ciężko a Ci prymitywni kordynatorzy zamiast ulatwic ta orace to ja tylko utrudniają. NIE WIEM JAK GDZIEŚ INDZIEJ ALE W CZĘSTOCHOWIE TO ZWYKLA BANDA TRAKTUJĄ LUDZI JAK NIEWOLNIKÓW. NAPISZE JESZE RAZ TO SAMO JAK NIE BĘDZIE NAS CZYLI LUDZI DO PRACY TO DLA NICH PRACA TEZ SIE SKOŃCZY
Do @Mecek Prosimy o kontakt z oddziałem w celu wyjasnienia sytuacji.
Macie mój email to możecie się skontaktować. Ja was nie zablokuje tak jak Wy to zrobiliście, mam czyste sumienie.
Panie Andrzeju zdaje się, że otrzymał Pan już odpowiedzi na wszystkie zadane przez siebie pytania. Jeśli w dalszym ciągu ma Pan jakieś wątpliwości nasze konsultantki odpowiedzą na nie w godzinach funkcjonowania biura ( pon-pt 8:00 - 16:00)
Co kto lubi. Jesli ktos lubi prace za 10 zl na reke (dla osoby nie uczacej sie) za ktora placa od rozpoczecia do zakonczenia skanowania nie liczac czasu dojazdu. Jesli komus odpowiada praca w nocy za np 50 zl. Co kto lubi. W zwiazku z okresem grypowym przypominam jeszcze, ze zwolnienia lekarskie nie interesuja firmy i nie sa one podstawa do anulowania kary za nieprzybycie na inwentaryzacje. Pozdrawiam Rzecznik Pracodawcy Strefa Job
Nie polecam. Liczenie po 10 godzin za grosze z jedną przerwą (oczywiście zrobioną z wielką łaską, bo gdy mówiliśmy że chcemy przerwę było "zastanowię się") , traktowanie pracowników z góry przez jednego z koordynatorów. Brak informacji ile zostało do liczenia gdy siedzieliśmy już 9 godzinę. Kolejne robienie łaski że nas poinformują ile zostało. Brak możliwości wyjścia wcześniej przez Panią która mówiła że ma rano do pracy. Ekipa po prostu na to zlala i kazała do końca jej liczyć.
Z Pani/Pana opini wynika, że oceniona została sytuacja na inwentaryzacji gdzie znajdują się pracownicy Inventory Solutions a nie Job Impulse .
Jeżeli mają Państwo (JobImpulse) możliwość to należy z ISP porozmawiać. Wygląda na to, że przez nich Państwa opinia jest szargana, a od siebie chce dodać, że kontakt z konsultantami (poznań) jest dla mnie zadowalający. Miło i sprawnie można załatwić bieżące sprawy.
Czy na Dolnym Śląsku będą może zlecenia inne niż z inventory solutions? Po ostatniej inwentaryzacji nie chce więcej iść na zlecenie z nimi ????
do @Andrzej Proszę wytłumaczyć na jakiej podstawie twierdzi Pan, że za wykonane zlecenia nie otrzyma Pan wynagrodzenia ?Przecież to niezgodne z prawem. Każda osoba, która wykonała zlecenie i miała podpisaną umowę z nami musi otrzymać wynagrodzenie. Jeśli został Pan zablokowany przez naszego klienta nie ma to związku z wypłatą wynagrodzenia. Proszę o zamieszczanie rzetelnych wypowiedzi. Kontaktował się Pan kilkakrotnie z naszymi pracownikami, którzy udzielili Panu odpowiedzi na wszystkie zadane przez Pana pytania. Jeśli nie otrzymał Pan jeszcze odpowiedzi co do odwołania znaczy to dokładnie tyle, że odpowiedź nie nadeszła jeszcze od klienta. Proszę również wyjaśnić co ma Pan na myśli pisząc : "STREFA JOB blokując moje zlecenia i konto zablokowała mi także prawo do ochrony swych praw pracownika i obywatela. ". Fakt, że zostało Panu zablokowane konto dla klienta Inventory Solutions nie ma wpływu na uczestnictwo w zleceniach dla innych klientów, których posiadamy na strefie. Nikt nie odebrał Panu prawa do ochrony praw pracownika a tym bardziej obywatela. Co do decyzji jaka została podjęta przez klienta wypowiadaliśmy się tutaj wielokrotnie i w dalszym ciągu podtrzymujemy swoje zdanie w tej kwestii. Jeśli w dalszym ciągu ma Pan wątpliwości zapraszamy do kontaktu ze specjalistami z oddziały Bydgoskiego. Pozdrawiam
Byłam na 7 inwentaryzacjach i pracowałam na nich sumiennie od początku do końca. Jestem praktycznie pewna, że nie robiłam błędów( bardzo częste sprawdzanie kodów i liczenie tak długo aby mieć 100% pewność, że jest tych towarów tyle ile wpisuję. Zawsze sprawdzałam też na tyłach czy nic nie zostało itp.). W razie jakichkolwiek wątpliwości pytałam się koordynatorów. Zdarzało się, że byłam chwalona za tempo pracy przez koordynatorów. Dzień po ostatniej inwentaryzacji dostałam taką wiadomość na maila: "Zostałeś/aś zablokowany/a w serwisie dla następujących zleceniodawców:" i dalej: "W wyniku tego usunięto Twoje zgłoszenia na nabory" Żadnego wyjaśnienia sytuacji, podania powodu ani nic w tym rodzaju. Czuję się wykorzystana, a przez to, że na każdej inwentaryzacji jest masa osób, które zgłaszają się, że są pierwszy raz mam wrażenie, że firma tnie koszty, i wiedząc, że rąk do pracy nie zabraknie załatwia sobie darmową prace od studentów którzy w dzień się uczą potem idą na noc za darmo popracować a potem idą na uczelnie. Nie zostałam potraktowana tak jak bym się spodziewała tego po firmie, która zatrudnia tyle osób. Mnie nie szanują. Ja staram się szanować siebie i jakbym wiedziała jak to się skończy nie poszłabym tam nawet raz. Nie popieram takiego zachowania. Nie polecam.
P.S. Polecam poczytać sobie pierwsze opinie o strefa job na tym serwisie czyli w skrócie przewinąć na ostatnią stronę. Co druga opinia wyraża te odczucie, które ja miałam w sobie po skończonej współpracy...
Szanowna Pani, od każdej blokady mogą się Państwo odwołać. Jeśli nie wie Pani jaki jest powód zablokowania Pani konta zapraszamy do kontaktu z konsultantami, którzy wyjaśnią zaistniałą sytuację. Pragniemy poinformować, że za wykonaną pracę otrzyma Pani wynagrodzenie. Jeśli ma Pani jeszcze jakieś wątpliwości zapraszamy do kontaktu
W ten sam sposób zostałem potraktowany po inwentaryzacji w Gdańsku 14.10.2018 r. Do 14.10 2018r. moja praca nie budziła zastrzeżeń i tu nagle 15.10.2018 r dostaje e-maila z informacją, że moje zlecenia zostają zablokowane a gdy rozpocząłem walkę o swoje prawa zablokowali mi konto. Nie poinformowali mnie nawet czy za wykonane zlecenia otrzymam wynagrodzenie. Żadnego wyjaśnienia sprawy a na moje odwołanie na Decyzję Jedynej Osoby, która nakazała mnie zablokować nie uzyskałem odpowiedzi w formie pisemnej. Firma STREFA JOB blokując moje zlecenia i konto zablokowała mi także prawo do ochrony swych praw pracownika i obywatela. Jednakże nie zostanę zablokowany przez Sąd, który da mi możliwość ochrony swych praw. Jeżeli Firma STREFA JOB nie potrafi rozwiązywać wewnątrz Decyzji swoich pseudokierowników, którzy nie są obiektywni w swych decyzjach, sposób traktowania pracowników i słuszność decyzji autokratycznych kierowników inwentaryzacji musi poznać wymiar sprawiedliwości.
opinia jest jedna znaczna jest do kitu za każdym razem gdy wybierałam umowę zawsze po 8 godzinach przychodzi mi emeijl czy esms o rozwiązaniu umowy już 4 krotie nie polecam twej firmy szkoda czasu firema jest nieuczciwa wobec pracowników roku 2018R SZKODA CZASU!!!
do @Mecenas Szanowny Pani sprawa została wielokrotnie wyjaśniona. Umowa musiała zostać rozwiązania z tego powodu, że była źle wystawiona co powodowałoby problemy przy Pańskim rozliczeniu.
Dzięki za odpowiedź problem został rozwiązany pomyślnie przez firmę STREFA JOB. Pozdrawiam (usunięte przez administratora)
Apropo wpisu @MECENAS sprawa już została wyjaśniona i proszę nie siać zamętu. A od mojej ostatniej opinii mogę dodać, że poprawił się kontakt z konsultantami ;)
Strefajob za wykonane zlecenie w Ostrowie Wielkopolskim TESCO OSTROVIA najpierw nałożyła na mnie KARĘ UMOWNĄ a teraz zmienili KARĘ UMOWNĄ na UMOWĘ ROZWIĄZANĄ. Jak można ROZWIĄZAĆ UMOWĘ po WYKONANIU ZLECENIA. Wszystko robią by nie zapłacić mi za inwentaryzację w Ostrowie Wielkopolskim TESCO OSTROVIA.
Szkodliwe umowy, nie podpisujcie, szczerze nie polecam,odwoływanie zleceń, zmienianie godzin,a jak Tobie się coś przytrafii to kara. Umowa skonstruowana z korzyścią dla pracodawcy i potencjalną szkodą pracownika. Firma tłumaczy się wiecznie winą firmy która jest jej klientem, ponosi zerową odpowiedzialność za sytuację w pracy.
Od kiedy umowa zlecenia jest umową szkodliwą? Jak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, potem wychodzi, że każdy ma pretensję do wszystkich w koło tylko nie do siebie, że się z umowy nie wywiązał :/ Potem jest tak jak ktoś niżej pisał, że na 50 osób przychodzi 30 i trzeba liczyć pod presją czasu.. Myślcie ludzie trochę jak się zapisujecie - wszystko jest opisane czarno na białym.
Ty mądralo! A przepraszam umowa to obowiązuje tylko w jedną stronę??? Jak ta śmieszna firemka potrafi rozwiązywać 3/4 umów to jest ok.? "Ot weźmiemy 3 razy więcej pracowników na wszelki wypadek a potem się powywala ile trzeba" taka jest filozofia.
No właśnie nie jest "czarno na białym", bo np. nie ma jasnej informacji w jaki sposób poinformować o ewentualnej nieobecności, np. w nagłej sytuacji, związanej z różnymi przypadkami losowymi. Generalnie nie mam dobrej opinii o pracodawcy, który usiłuje zarobić szantażując niedoszłego uczestnika - uregulowaniem kwoty, w żąden sposób nieadekwatnej do potencjalnego zarobku. Umowa zlecenie jest bardzo szkodliwa i niekorzystna dla pracownika, choćby dlatego, że walcząc o swoje prawa nie możesz udać się do sądu pracy. Często też pracodawcy proponujący taką formę zatrudnienia - mają oczekiwania jak przy standardowej umowie o pracę, np. dotyczącą wykonywania obowiązków w konkretnym mijscu i czasie, co uż jest niezgodne z ideą umowy "śmieciowej' (nazwa nie jest przypadkowa).
Pani Amelio To już kolejna Pani negatywna wypowiedź na temat naszej firmy. Niestety ale się z Panią nie zgodzę. W szczegółach każdego zlecenia jest zapis dotyczący zgłaszania zastępstw, widnieją również maile i telefony do konsultantów odpowiedzialnych za dane zlecenie. Co stoi na przeszkodzie aby wykonać telefon, napisać sms z prośbą o kontakt lub wysłanie wiadomości mail ? W dobie dzisiejszych pakietów telekomunikacyjnych praktycznie wszystkie te opcje są bezpłatne. Nikt nikogo nie szantażuje i nie wiem skąd to stwierdzenie. Jako firma odpowiadamy również przed swoimi klientami dla których prowadzimy rekrutację i nas również obowiązują umowy i różne obostrzenie dotyczące między innymi niedostarczenia odpowiedniej ilości kandydatów na dane zlecenie. Proszę zapoznać się z umowami innych agencji a przekona się Pani, że zapis o karze umownej widnieje praktycznie wszędzie. Jeśli ma Pani jeszcze jakieś pytania i wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy z pewnością odpowiedzą na wszystkie Pani pytania.
Pani Amelio umowę zanim się podpisze należy przeczytać a nie narzekać po podpisaniu, z drugiej strony firma też płaci karę jeżeli nie wywiąże się z inwentaryzacji.
Jest szkodliwa z tego względu, że jeżeli zapisałem się na listę podstawową, to powinienem pójść na zlecenie, a dostaje smsa, że zastałem usunięty ze względu na zbyt dużą liczbę osób. Firma powinna wcześniej określić potrzebną liczbę osób i zamknąć bramki, jak jest pełna, a nie brać kogo zechcą!
Co za durnoty w umowie jest informacja ze w przypadku braku mozliwosci stawienia sie na zlecenie trzeba wyznaczyc za siebie zastepstwo zeby ulatwic sprawe w kazdym wiekszym miescie jest grupa na facebooku gdzie sa inni audytorzy w innych agencjach kary sa wieksze a.gdyby nie bylo zapisu o karze to cale te zlecenia nie mialyby sensu bo nikt by nie przychodzil bo przeciez to tylko umowa smieciowa to (usunięte przez administratora) po co przychodzic I wywiazac sie z umowy. Firma ubezpiecza sie na wypadek durnych ludzi ktorzy maja za nic prace na zlecenie atrzeba najlepiej pracowaliby bez umowy a kase najlepiej do reki po zleceniu. Wszyscy narzekaja a robic nie ma komu. Prawda jest taka ze malo kto czyta to co podpisuje a potem pretensje do calego swiata zamiast do swojego malego ograniczonego możdżka bo przeciez w sumie to nie przeczytalem.umowy ups jest jakas kara.... !!! Napisze zly komentarz zeby inni czasem sie nie zdziwili jak nie przyjda. No ludzie kazdy jest dorosly to nie przedszkole tylko dorosle zycie
pojechałem na inwentaryzację -zostawiłem auto na lotnisku -tylko możliwość płatnego zaparkowania - przyjechałem z osobami wprowadzająca na lotnisko-ok. zwrot za parking- do dziś brak zwrotu za postój
Jeśli chodzi o inwentaryzację w Warszawie, to pragnę poinformować, że zwrot za parking oczywiście Pan otrzyma tak jak poinformowaliśmy w wiadomości sms, prosimy tylko o przesłanie rachunku na adres mailowy do specjalistów.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!! Dzień przed inwentaryzacja rozchorowałam się,mimo próby zgłoszenia 3osob na zastępstwo za każdym razem wyskakiwał błąd. Nie udało mi się skontaktować z konsultantkami w celu wyjaśnienia sytuacji. Tego samego dnia napisałam również e-mail z wyjaśnieniem sytuacji. Mimo wszystko dostałam karę za niestawienie się za inwentaryzacje!
To że wyskakiwał błąd to nie fajnie, natomiast jeżeli zapisujesz się na zlecenie i nie znajdziesz zastępstwa, czyli nie zgłosisz go poprzez stronę to oni naliczają karę zgodnie z umową którą się podpisuje. Ja jak miałam problem to skontaktowałam się z osobą, która dyżuruje u nich nawet po 17:00 i problem został rozwiązany tego samego dnia. Jakby nie było to w Twoim obowiązku było zrobić tak, żeby tej kary nie płacić - wszystko się da trzeba tylko chcieć.
Dokładnie tak jak napisała Pani Magda. Każdą sytuację da się wyjaśnić. Prosimy o ponowny kontakt z konsultantami, postaramy się wyjaśnić sytuację
Nikt tutaj nie mówi o niewolnikach, tylko o Twoim obowiązku względem pracodawcy. Koniec tematu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Job Impulse Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Job Impulse Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 114.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Job Impulse Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 100, z czego 11 to opinie pozytywne, 72 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Job Impulse Polska?
Kandydaci do pracy w Job Impulse Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.