Opinie o Ryłko Sp. z o.o.
Ewentualnie 3/4?
Czy przyjęcia są wstrzymane całkowicie?
no ale teraz i tak na razie trzeba czekać aż otworzą sklepy, chociaż rekrutacje faktycznie mogą być normalnie prowadzone żeby na otwarcie już mieć pracowników nowych
rekrutacja nie trwa 2-óch dni, żeby mieli przerywać, a otwiera się wszystko niedługo, więc no.
no właśnie, tak czułam że tak to się może potoczyć dlatego też pisałam tak a nie inaczej.. szkoda, oby wkrótce wróciło wszystko do normy i żeby też kandydaci faktycznie mogli spokojnie się pozatrudniać bo teraz jest takie zawieszenie z tym wszystkim
to ja mam kompletnie inne odczucia i w życiu nie nazwałabym tej określeniem, którego użyłaś
Jak kupie buty stacjonarnie, to też mogę zwrócić? Bo wiem, że ten umowny okres 2 tyg na odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży przysługuje przy zakupach online, ale w niektórych stacjonarnych mimo to też można, jak jest u was?
Jeśli obuwie zostało zakupione w sklepie stacjonarnym to jest możliwość zwrotu w ciągu 30 dni na kartę podarunkowa. Jeśli buty zostały zakupione przed zamknięciem salonów to okres wydłuża się o ten czas. Przy zakupie internetowym zwrot jest do 30 zł i jest gotówkowy. Jednak nie wydłuża się o czas zamknięcia salonów.
Bo w sumie sklepy chyba się zaraz otwierają, więc może nie wstrzymali całkiem przyjęć?
No to czy zaraz się otwierają to się okaże.. oczywiście oby tak było i każdy myślę że na to liczy, ale jednak to nie jest żaden pewnik
A co to przyjęć.. ciężko przewidzieć, myślę że musisz poczekać aż otworzą i wtedy patrzeć na oferty pracy, albo zapytać w konkretnym punkcie który cie interesuje
Spotkanie online - z prywatnych przyczyn. Szybko i bez problemu. Kierowniczka na luzie, rozmowa w bardzo miłej atmosferze.
Takie chyba jak wszędzie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy Ryłko w swojej ofercie ma również portfele?
Przez internet można normalnie robić zakupy? Zawsze jeśli już to chodziłam stacjonarnie.. no ale skoro nie ma teraz takiej opcji to może jest to jakieś dobre rozwiązanie. Bo na pewno wtedy też ma się okres jakiejś gwarancji?
Tak, gwarancja jest zawsze, nie ma znaczenia czy kupujesz w sklepie stacjonarnym czy online
Wie ktoś coś o przyjęciach do firmy?
Jeśli bylyby jakieś przyjęcia to z pewnością będą oferty na pracuj pl np. tam najcześciej są, sprawdzałaś???
Ale nie jestem pewna czy teraz tak przyjmują nowych ludzi jak sytuacja jest taka niepewna, no przynajmniej u mnie nie przyjmują
No tak jak myślałam, nie ma sensu nawet szukać przyjęć jak sklepy znowu zostają zamknięte.. niestety ciężka branża teraz to jest żeby pracy szukać
Ale to na chwilę w sumie, to też nie oznacza, że wszystkie rekrutacje muszę zostać wstrzymane, przecież to też swoje trwa i w tydzień się z reguły je nie zakończy
Czy ja wiem, tutaj to nie trwa aż tak długo, przynajmniej jeśli chodzi o pracę na sklepach
Aha. Dzięki za info, ale z tego co pamiętam, to nie pytała o opinie.
Zwalniają kobiety w ciąży
Co może kierownik ? Jak wygląda jego grafik?
To zależy od kierownika saaa kierowniczki które pracują tylko do 16/17 max 18 a jak nie ma kto zamknąć to żeby się waliło ona nie stanie
Uwolniłam się od tego miejsca po wielu latach harówy. Kiedy się zatrudniałam było spoko - owszem, nacisk na sprzedaż był bo to handel, ale progi sprzedażowe przy staraniach były do wyrobienia. Odkąd ta firma od siedmiu boleści zdecydowała się wprowadzić perfumy i paski, sytuacja uległa diametralnej zmianie. Progi stały się wyższe a za brak sprzedaży perfum, mogłeś się spodziewać rozmowy z kierownikiem w kwestii Twojej "przyszłości w tej firmie"... Próg sprzedaży akcesoriów ustalony na 30zl na parę a wy wyrobiliście 29 zl? Mogliście się pożegnać z ciężko wypracowaną premią. Regionalna cały czas na kamerach i czepiająca się, że dlaczego nie obsłużyłeś klienta, który stał obok Ciebie, bo akurat kamera tak uchwyciła zdjęcie (co z tego, że wcześniej byleś u niego 3 razy). Wspomniany regionalny kierownik to jakiś koszmar... Często są to osoby, które awansowały już dawno temu i nie musiały się zmagać z tak wysokimi progami sprzedażowymi i (usunięte przez administratora) wiedzą o handlu w takich warunkach jakie są obecnie. Spotkałam się z sytuacją gdzie podczas wizyty regionalnej, uciekła ona z salonu, kiedy było za dużo dla niej klientów :) No żenada. Raz była też sytuacja, że nachalnie wręcz chamsko wciskała klientce torebkę, na co klientka zapytała dyskretnie pracownicy, dlaczego ta pani jest tak "nachalna" i powiedziała straciła ochotę na zakupy. Ogólnie nie ma czegoś takiego jak "propozycja" w Ryłko- tu jest tylko chamskie wciskanie produktu klientowi aż do porzygania. Dwie przerwy 15 min na 12h pracy to jakieś wielkie nieporozumienie i niewolnictwo. Nie możesz iść normalnie zjeść, tylko czekać aż ktoś wróci z przerwy i ssie cię w żołądku 2h zanim nadejdzie ta magiczna chwila i usiądziesz. Schowasz się na chwilę na magazyn napić się wody i już Cię wołają "a co Ty tam robisz?!" Ból nóg i stóp to jakiś koszmar. Nie pracuje już jakiś czas a wciąż bolą mnie łydki. Jedyne co będę dobrze wspominać to zespół, który pozostał względem siebie lojalny i solidarny, kiedy kierownik salonu starała się nas skłócić. Jeszcze fajne były zniżki. Przez jakieś 5 lat pracy nabrałam sobie naprawdę dużo, super jakościowych butów, które mam do dziś. Ogólnie nie polecam. Jedyne co trzymało mnie tam psychicznie to zespół, który był naprawdę super, nie było żadnego kablowania ani podcinania sobie nawzajem skrzydeł. Przewinęło się tam dużo osób przez te moje lata pracy (myślę, że z 40 bym naliczyła), ale chyba każda osoba, która tam trafiła była naprawdę super :) Niestety, lepiej trzymać się z daleka, chyba że nie masz innej alternatywy a na chleb zarobić musisz :) Nie polecam tego pracodawcy. Ogólnie 2/10...
Jak długo trwają szkolenia wprowadzające pracownika ? Województwo mazowieckie
no i w sumie też trochę od tego czy ma już jakieś doświadczenie w sprzedaży czy chociaż pracy w jakiejś innej sieciówce
Wiadomo cos na temat zniżek dla pracownikow?
A co byś chciał wiedzieć tak właściwie, poza tym to chyba kierownik powinien wiedzieć i jego powinieneś pytać nie sądzisz???
Zniżki zawsze wydawane sa na czas i fajnie można je sobie wykorzystać na zakupy, ja zawsze korzystam z tego bo ogólnie lubię nasze produkty, poza tym dobrze też wiedzieć co się sprzedaje bo i fajniej można klientowi opowiedzieć, historie z życia wziętą i to naprawdę działa jeśli chodzi o sprzedaż
4 x 77% i 4 x 40%, a no i jeszcze są też 4 zniżki 40 % na torebki ale to przysługują 4 takie kupony na rok
Ogólnie bardzo przyjemna sprawa z tymi zniżkami i są nie małe, szczególnie jeśli porówna się do zniżek w innych sieciówkach
Czy wy tez dostajecie (na umówię o prace) grafiki na tydzień a nie na cały miesiąc? I dwa lub trzy dni przed rozpoczęciem mieisaca ?
A szkodzi Ci to w czymś??? przynajmniej jak Ci coś wypadnie nagle w tygodniu to jesteś w stanie to zgłosić przed zrobieniem grafiku, a nie musisz szukać kogoś na swoje zastępstwo albo brać wolne ;)
Grafiki na tydzien byly chwilowo ze wzgledu na zamykanie i otwieranie galerii co chwile. Normalnie sa na caly miesiac ustalane wczesniej ale akceptacja krs jest na ostatnia chwile mimo to nie ma duzych zmian i mniej wiecej wiemy jak bedziemy pracowac. A to kiedy Twoj kierownik uklada szkic grafiku to juz sprawa indywidualna :)
Często jest też tak dlatego że studenci jeszcze nie dostali planu zajęć z uczelni. My też tak mamy żeby później nie trzeba było całego grafiku zmieniać
Pragnę zwrócić uwagę, że miesięczny grafik otrzymany z tygodniowym wyprzedzeniem stanowi prawo pracownika na umowie o prace, które wynika z przepisów kodeksu pracy.
Czy ciężko dostać sie na kierwonika nie pracująć wczesniej na stanowisku sprzedawcy?
Miałam 'przyjemność' pracować w firmie kilka dobrych lat. Niestety o stabilnym zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę można tylko pomarzyć. Firma (z oczywistych powodów) stawia na umowę zlecenie. Praca dla studentów, którzy zacisną zęby, żeby zarobić. Kierownik regionalny obiecuje pracownikom premie i bonusy, których później nie przyznaje. Kierownik salonu spełnia chyba wyłącznie funkcje 'reprezentacyjną’. Od dostaw, przesunięć, vm, sprzedaży, sprzątania, szkolenia nowych pracowników, wyjaśniania błędów i całej reszty są pracownicy. Najlepiej jeszcze jakby byli dyspozycyjni 24/7, pracowali po kilkanaście godzin dziennie, kilka dni z rzędu i nic się nie odzywali. Ciągłe pretensje o wyniki, telefony od kierownika, który ogląda jak obsługujesz klientów, nierealne wymagania, którym nigdy nie sprostasz (mimo że jesteś świetnym sprzedawcą), brak docenienia doświadczonych pracowników oraz złośliwości ze strony kierownika. Zniżki oraz wynagrodzenie są atrakcyjne (chociaż premie są systematycznie obniżane) ale nie za cenę zdrowia i komfortu psychicznego.
Pracował ktoś w Krakowie i może się wypowiedzieć ? Bo jest oferta na galerie serenadę poszukują.piszą ze 90% to awanse wewnętrzne . Jednak poczytałam opinie i się zniechecilam. Nie wiem czy to dotyczy to wszystkich sklepów
Jeśli chodzi o ich awanse wewnętrzne to oznacza ze będąc sprzedawca możesz liczyć na zastępcę, zastępca na kierownika itp. Nie szukają osób z zewnątrz. Jednak nie ma co się łudzić, kierownicy w Krakowie zmieniają się bardzo rzadko.
Nacisk regionalnej przekracza wszelkie granice !!!
Jak działa u Was premia roczna ?
Skąd Ty możesz wiedzieć jak teraz jest? mówisz w czasie teraźniejszym a jednak nie ma Cię tutaj w pracy, bo jesteś jak sama zaznaczylaś byłym pracownikiem :)
Nie zgadzam się całkowicie z tym co mówisz i jest to bardzo przykre, jak łatwo przychodzi Ci mówić o rzeczach o których jak widać nie masz pojęcia. Tęsknota za pracą cię tu przywiodła? Czy wrodzona złośliwość?
Najwyraźniej na premie trzeba sobie zasłużyć i nie każdy dostaje a potem gadanina na gw w imieniu wszytskich..
Praca dla osób o mocnych nerwach. Jeżeli masz słabą psychikę nie pchaj się. Kierownik regionalny, kierownik sklepu i zastępca potrafią wykończyć. Praca często po 12 lub 13h po kilka dni.żadnych zasad, przerw między dniami. Odwalanie całej roboty, bo kierownik i zastepca są tylko od układania grafiku i wydawania poleceń a przesunięć, VM i dostaw nie trącają. A na koniec jeszcze reprymenda ze słaba sprzedaż. Podejdziesz do klienta i go obslugujesz a kierownik regionalny wlaczy chwilkę później kamerę to już dzwoni ze czemu nie bylas u klienta. Presja presja presja. DUZA PRESJA Jeżeli masz zespół fajnych osób to wytrzymasz a jak średni too nie wróżę długiej pracy.
Tak naprawdę wszystko zależy od kierownika i jego stosunków z kierownikiem regionalnym. Praca dla osób gadatliwych i ciężko pracujących, do klientów trzeba ciagle mówić i proponować wszystko. Nie ma wymówek ze ktoś czegoś nie chce i tylko mierzy a zamówi przez internet, klient musi wyjść z zakupami, a najgorsze jest to ze on nie zdaje sobie sprawy z tego ze sprzedawca musi go osaczać bo są zdjęcia z kamer, a cała swoją frustracje wylewa na sprzedawcy. Duże progi często nie do wyrobienia dla osoby ze słabym grafikiem. Bardzo małe premie w porównaniu do tego co było kiedyś. Tutaj można zarobić mając duża ilość godzin i układy z kierownikiem.
No i jak tam u was początki po otwarciu ponownym się kształtują?
Ludzie szturmem ruszyli na galerie to trzeba przyznać i jest naprawdę dużo klientów, niektórzy jeszcze łapali ostatni promocji, inni kupują już na nowy sezon, ale naprawdę jest co robić i nie ma nudy ;)
U nas się już trochę uspokoiło, ale pierwszy weekend po otwarciu, to był jakiś pogrom :P Ludzi od groma.
Niech przychodzi jak najwięcej ludzi, wszystko jest bezpieczne, sprawdzamy osoby, są płyny, są maseczki ;)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ryłko Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ryłko Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 210.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ryłko Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 113, z czego 14 to opinie pozytywne, 59 to opinie negatywne, a 40 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ryłko Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Ryłko Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.