Opinie o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) w Łódź

Jeśli tu jesteś, prawdopodobnie szukasz informacji o Naturze lub odpowiedzi na konkretne pytania. Jeśli zastanawiasz nad pracą w Naturze, zachęcamy Cię do sprawdzenia poszczególnych zakładek z informacjami o firmie. Jeśli jesteś Pracownikiem Natury, zachęcamy do zadawania pytań poprzez przygotowane w tym celu kanały wewnętrznej komunikacji. Komunikacja to ważny element funkcjonowania każdej organizacji. Liczymy, że wspólnie z użytkownikami gowork zadbamy o to, by każdy znalazł odpowiedź na swoje pytanie przy zachowaniu zasad dobrej komunikacji. Nie ma naszej zgody na obraźliwe komentarze oraz poważne oskarżenia niemające pokrycia w faktach! Takie komentarze będą usuwane. Jeśli chcesz zgłosić jakiekolwiek naruszenie ze strony Pracownika Drogerii Natury, prosimy o przesłanie informacji na adres sygnalista@drogerienatura.pl. Zgłoszenie przesłane na ten adres trafia bezpośrednio do kadry zarządzającej Drogerii Natura. Jednocześnie informujemy, że nie będziemy odpowiadać na wiadomości o innej tematyce niż przedstawiona powyżej. Zespół Drogerii Natura


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) w Łódź

Tosia

Dziewczyny wiadomo już coś kiedy będą pity jutro ostatni dzień a nadal nic nie ma na stronie ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oska
@Tosia

Pracodawca ma obowiazek dac pracownikowi pit do konca lutego. W tej firmie nikt sie nie spieszy wiec nie spodziewalabym sie pitow przed 15 lutym

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Danka
@Tosia

Będą dostępne na workflow

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
??

Jak wam się podobało dzisiejsze spotkanie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A.

Co tam ciekawego dowiedziałyscie się po spotkaniu ??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
chic
@A.

a co chciałabyś wiedzieć? wyżej i niżej masz WSZYSTKO opisane, z czym się wiąże ta praca, wystarczy pare minut, żeby przejrzeć opinie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Z.
@chic

A myślisz że nie przeglądam i nie wiem co się dzieje .? Pracuje 8 lat i wiem. Jestem ciekawa co było na spotkaniu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@A.

Też chciałabym wiedziec czego sie dowiedziałyscie na spotkaniu ??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@chic

Ile jadu....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@Pracownik

Czyli nie dowiemy sie ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Chicaa

7. NOWA GAZETKA - nowe promocje co 2 tyg czyli najpierw 60-80 stron cen do wycięcia i posegregowania [chyba nie muszę mówić, że przy kasie w trakcie obsługiwania klientów], w ostatni dzień aktualnej gazetki, sprawdzanie tych cen [bo przecież 1/4 jest nieaktualna, lub brak towaru], następnie ceny do wyłożenia na sklep po zamknięciu sklepu. Dodatkowo zmiany plakatów, dekoracji, naklejek, woblerów, runnerów itd. Pierwszy dzień nowych promocji to zupełny chaos i niezgodności cen, ciągłe pretensje klientów, dorabianie cen, zmiany cen już zmienionych, klienci, dostawa + konwój w międzyczasie. Dorabianie cen na kolorówkę trwa przeważnie kilka dni, więc klienci często biorą w ciemno i do nas mają pretensje. Informacje dla klientów często niezrozumiałe, obsługa musi wysłuchiwać i przepraszać za firmę. [-] 8. ZESPÓŁ - zależy jak traficie. U nas przed „dobrą zmianą” ;) super zespół, wszystkie osoby zaprzyjaźnione, zgrane i bardzo zżyte ze sobą, co rzadko się zdarza wśród samym bab ;). W połowie roku nastąpiła zmiana kierownika (zwolnienie lekarskie) i wszystko się zaczęło powoli sypać, a pracowniczki po kolei zaczęły się zwalniać m.in przez marne pieniądze jak i przez nową kierowniczkę, której brakuje umiejętności komunikacji i integracji z zespołem. W ciągu paru miesięcy zwolniłyśmy się wszystkie. Jest nowy rok i aktualnie jest tam nowy zespół pod kierowniczką, której brak kompetencji w kilku sferach. Atmosfera jest zupełnie inna, stali jak i nowi klienci bardzo lubili poprzedni zespół, który był życzliwy i zawsze pomocny w każdej sytuacji. Teraz jest po prostu gorzej i mniej przyjemnie na sklepie, brak zainteresowania klientem [i co ważne bycia po prostu MIŁYM dla nich- brawa dla kierowniczki, która ma być przecież autorytetem] po prostu gorsza jakość obsługi. Zatrudnianie osób, które nie mają żadnego pojęcia o kosmetykach, lub nie radzą sobie z obsługą, lekceważą klientów [+/-] 9. KLIENCI - wiadomo raz lepsi raz gorsi. Dużo zależy od nastawienia obsługi, ale też humoru klienta. Przeważnie jest miło, spokojnie, ale dosyć często zdarzają się ludzie [90% kobiety] bardziej problemowi, wręcz agresywni, roszczeniowi, którzy postrzegają obsługę sklepu jako wrogów nr.1, na których można przelać całą swoją złość, gorycz, żółć, niepowodzenia życiowe, pretensje o groszowe sprawy [afery o 10gr- nic nowego, wdech wydech] itd- trzeba dużo cierpliwości i spokoju w sobie mieć,aby nie wybuchnąć. [+/-] 10. FIRMA - teoretycznie większość wyżej postawionych pracowników ds. rozwoju firmy, zarządu, regionalnych itd dziękuję nam w mailach za pracę i stara się być miła, życząc ''powodzenia w realizacji planów'', za czym praktycznie ukrywa się krótkie ''zapier...laj jak dziki osioł skoro już tu pracujesz, bo nic oprócz najniższej krajowej ci nie damy''. Jak się już trochę bliżej pozna firmę od środka i zacznie interesować organizacją firmy to można stwierdzić ewentualnie jej brak, problemu w zarządzaniu, brak informowania drogerii o zmianach cen, brak szacunku do pracownika, masz pracować za 2osoby, skakać przy kliencie i usługiwać jak królowi, robić przy tym najwyższy plan, dostawę i 50 innych rzeczy. Ciągła nagonka na jeszcze większą pracę i sprzedaż, nie dając od siebie nic w zamian. [-] 11. BENEFITY- Paczki świąteczne za całoroczną pracę = gąbka, żel pod prysznic, mydło, może jakaś maska do włosów i na twarz, kartka z podziękowaniem, to chyba tyle. 3x zniżki 10% na zakupy w sklepie 2x zniżki 20% przez internet. Firma czasem prowadzi jakieś szkolenia na platformie, jeżeli Cię to akurat zainteresuje. 2-3x do roku przesyła dla pracowników jakieś [gł. swoje] produkty do testowania, np. maskę do włosów, czy balsam] Największym plusem może być to [jeżeli kierownik nie robi problemów], że możesz brać próbki kremów, lub niewydane klientom gratisy. [+/-] 12. INNE Trzeba mieć świadomość tego, że mogą być telefony w środku nocy od ochrony, żeby jechać i zabezpieczyć alarm, bo np. coś spadło i alarm. Firma wymyśla jakieś bezsensowne Eventy tematyczne, np. halloween czy mikołajki w listopadzie, gdzie personel ma zorganizować dzięki przysłanym przez firmę balonom i farbkom do twarzy dzień w drogerii dla całego miasta, najlepiej też się przebrać, robić za klauna i wyrobić określoną sprzedaż, robiąc za debila.[-] Pamiętaj, że jeżeli chcesz pracować jako sprzedawca- musisz być również kosmetologiem, makijażystką, dermatologiem, psychologiem i mieć doświadczenie w innych dziedzinach życia zawodowego. Musisz mieć cierpliwość i spokój anioła, oraz siłę pudziana, nienaganną postawę przy kasie, codzienny mega power do pracy pod presją czasu i ludzi. W nagrodę dostaniesz ew. fajny zespół do pracy, pierwsza zobaczysz nowe kosmetyki i wypłatę za którą opłacisz miesięczny czynsz :) Firma po prostu szuka wolontariatu, nie docenia pracowników, liczy tylko zyski a nie na ludzi dzięki którym mają te cyferki. Żałosna firma, zarobki i małe możliwości rozwoju zawodowego. Ogólnie NIE pozdrawiam i generalnie NIE polecam. .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mm.
@Chicaa

W samo sedno!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Chicaa

Napisane idealnie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne
@Chicaa

Dziękuje, że podzieliłaś się z nami wyczerpującą opinią na temat pracy w firmie. Sposób, w jaki ujęłaś poszczególne aspekty zatrudnienia uwzględniając wady i zalety, będzie bardzo pomocny dla użytkowników forum i potencjalnych kandydatów. Może po nowym roku w firmie mają w planie zajść jakieś konkretne zmiany, które przyczynią się do poprawy warunków pracy? Co według Ciebie powinno się w firmie zmienić, by praca była satysfakcjonująca? Przypuszczam, że uważasz, iż zaangażowani pracownicy powinni być bardziej doceniani, prawda?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie było.

Pytania

Nie było żadnych pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(29 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
FilCa

Mam nadzieje ze nikt nie usunie znowu czesci tekstu jak poprzednim razem... Witam, zrezygnowalam z pracy w zeszlym roku po ok 2 latach. Powody? O wyplacie chyba nie musze pisac, ale tak dla zasady :) Wymagania jak w Douglasie przy obludze klienta. Duze dostawy przeladowane towarem tak ciezkim ze plecy odpadaja i niedlugo wszyscy pojdziemy na rente i kosze z brakami towaru i zrzucanie winy za braki inwentaryzacyjne na pracownikow sklepu zamiast na pracownikow magazynu i (usunięte przez administratora) Zero zarzadzania - my ci mowimy "rob!" I masz zapier....c. Brak reklamy - konkurencja nas zabija samym marketingiem. Brak narzedzi do naprawy sytuacji - damy ci popekane usyfione szyby - badz zadowolony i montuj na sklepie. Brak narzedzi do promowania sklepu: event - damy ci baloniki i gow...ne maseczki za 2 zl na prezenty - klienci na pewno masowo sie pojawia. Dekoracje?? Zrob to sam w wolnym czasie, ktorego i tak nie masz, bo a to L4 a to urlop a to Swieta. Wieczne czepianie sie GORY o wszystko - na czarnych szafach makijazowych ZAWSZE bedzie kurz i posypane beznadziejnie odkryte testery, no chyba ze ktos ma tam stac i wycierac szafy co 15 min. Zero socjalu, zero docenienia pracownika. Praktycznie brak mozliwosci rozwoju w firmie. Jestes profesjonalnym doradca, sprzataczka, magazynierem, informatykiem i nic z tego nie masz. Ciezko wymienic jakies plusy, chyba tylko kontakt z kosmetykami (w tym nowymi kosmetykami:), wiesz kiedy sa promocje i kiedy warto kupowac zeby zaoszczedzic bo inaczej i tak ci nie starczy z tej marnej wyplaty. Wyplata na czas, umowa o prace, kontakt z klientem jak ktos lubi. Szkolenia learningowe (chociaz gow...ne i maja na celu zebys zbalamucil klienta do zakupow) pozwalaja zdobyc jakas nowa wiedze. Za najnizsza krajowa to gdziekolwiek sie pojdzie pracowac, wiec od tego trzeba by zaczac, bo za takie pieniadze nigdy nie uda sie osiagnac takich sukcesow aby GORA byla zadowolona. Slowne motywowanie dziala ale do czasu. Nie polecam Radze zmienic pole zainteresowania i nawet sie nie zastanawiac nad podjeciem pracy w tej firmie. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ziz
@FilCa

Też pracowałam tylko dłużej wszystko co napisałaś to szczera prawda teraz po jakimś czasie i po zmianie pracy napiszę krótko dziewczyny naprawdę nie warto.Wszystko ładnie wygląda od strony klienta,ładne sklepy,promocje,my które wspaniale doradzamy ale tylko ludzie którzy tam pracują wiedzą jak to wygląda od wewnątrz ile nas to kosztuje ile stresu,trudu,wysiłku,w to wkładamy za naprawdę śmieszne pieniadze

Gość 1

(usunięte przez administratora)niesamowity w tej firmie ze wszystkim. Pracowalam w tej firmie kilka dobrych lat . Gdy zaszlam w ciążę kończyła mi się umowa oczywiście nie przedłużyli , jedynie do dnia porodu bo taka jest polityka firmy ( a może bym chciała wrócić do pracy po macierzyńskim). Papiery po urodzeniu dostarczylam zaraz po wyjściu ze szpitala bo przecież mam 14 dni na dostarczenie. A firma dopiero za miesiąc wysłała je do ZUS- u. ZUS ma 30 dni na rozpatrzenie. Jestem mega wkurwiona bo do dzisiaj czekam na kase przez ich niedbalstwo. Ale gdyby to kierowniczka zaszla w ciążę mogłaby liczyć na powrót według regionalnej ale szary pracownik nie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czika

Dzień dobry. Pracowałam w drogerii Natura w Gdyni prawie 2 lata, na szczęście pod koniec 2018r. zdecydowałam się na rezygnację i już w niej nie pracuję. Poświęcę swój wieczór i wyliczę 12 głównych aspektów tej pracy: 1. ZAROBKI- na poziomie najniższej krajowej czyli ok. 1540zł na rękę [2018r.] za ciężką pracę, zarówno psychiczną jak i fizyczną. [-] 2. PREMIE - w zależności od tego, czy pracownicy wyrobią miesięczne plany [które są śmiesznie wysokie, udaje się wyrobić około 4-5 planów sprzedażowych w ciągu roku], firma robi też konkursy np. za ilość sprzedanych produktów z własnej marki [przeciętne bądź słabe jakościowo produkty, które mamy szczerze polecać klientom] a premie wahają się od kilka złotych [tak dokładnie, nawet 6zł może wpaść] do kilkuset przy super wiatrach za wykonanie najwyższego targetu premii [moja najwyższa premia wynosiła chyba ok.400zł gdzie były wakacje, turyści, opener i ogólnie straszny zapie$%^&] ale z reguły za zrobiony plan można ewentualnie liczyc na ok. 100-150zl za ciężką prace. Za ciężką pracę można otrzymać też → nic, bo się nie wyrobiło planu z du.y [-] 3. DOSTAWY - 2x w tygodniu po 20/30/40 dużych ciężkich koszy, których zawartość najpierw trzeba pojedynczo sprawdzić [bo osoby pakujące kosze mają straszny (usunięte przez administratora) u siebie, często są jakieś braki, nadwyżki lub inne niezgodności], najgorsza sytuacja jest wtedy, gdy na sklepie są tylko 2 pracownice, wtedy jedna głównie sprawdza dostawę i pakuje towar do koszyków, a druga musi nie dość, że być na kasie, doradzać klientom, to też rozkładać towar przez wiele godzin. Dostawy różne, mało nowości, które na rynku są od dawna, a w innych drogeriach od dłuższego czasu, częste braki na półkach sklepowych to nic dziwnego, braki towaru, który jest promowany w gazetce- norma. Kosze i kartony zajmują dużo miejsca, co wygląda bardzo nieestetycznie. Jak nie było co robić, to fajnie było spędzać czas na spokojne rozkładanie towaru. [+/-] 4. PRZERWY/ZAPLECZE - u nas nie było żadnego problemu, każda chodziła wtedy, kiedy miała taką potrzebę (nie było nic złego nawet w tym, że któraś chciała pójść na zaplecze, po prostu posiedzieć w telefonie) Problemem jest zaplecze wielkości 1x2m, gdzie znajduje się zarówno biuro jak i zaplecze gdzie się je, gdzie jest sanepid czy bhp to ja nie wiem [+/-] 5. GRAFIK - elastyczny, nie było problemów, żeby mieć jakieś wybrane dni wolne. [+] 6. PRACA NA CODZIEŃ - dużo pracy fizycznej, szczególnie przy dostawie, praca stojąca (broń boże nie można usiąść przy kasie) po 10-12h, ciągła zmiana cen [często podwyższanie ceny, później firma robi super promocje!], co 2 tyg nowa gazetka i 'promocje' przygotowania na całym sklepie, zmiany planogramów [ciągłe przemieszczanie produktów, bo czegoś za dużo/mało/wcale] ciągłe sprzątanie, układanie sklepu i dokładanie towaru przez cały dzień, ciągłe schylanie się, podnoszenie, dźwiganie ciężarów, [gwarantuję problemy z kręgosłupem po kilku miesiącach/latach takiej pracy- piszę z własnego doświadczenia] Obsługa klienta na wysokim poziomie; doradzanie, pokazywanie, podawanie, tłumaczenie, porównywanie, szukanie, bieganie po sklepie, słuchanie że jest się nikim i nic nie wie i nie umie itd. Ogólnie praca nie jest najgorsza, jeżeli byłoby więcej rąk do pracy, bo 2-3 os na zmianę to czasem za mało, aby sklep funkcjonował na 100% i aby spełnić wszystkie czynności i obowiązki, dbając w tym samym czasie o zadowolenie każdego klienta. [+/-] Niestety muszę podzielić swoją opinię na 2 częście, więc 2 część będzie wyżej lub niżej, proszę przeczytać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ona

Podniesiona najnizsza krajowa, to niedlugo zabiora premie za targety i nowe warunki ustala, zeby nawet 10zl nie dostac. Kosmiczne plany i jeszcze tam gdzie mozna, pol etatu zabiora bo niedziele zamkniete. Ktos jest kierownikiem rok czasu i jeszcze z przypadku bo nie bylo komu i zarabia tyle samo co kierownik po kilku latach maaasaaakraaa!!! Zero sprawiedliwosci!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zzz
@ona

Popieram!! Powinno się doceniać staż pracy a nie nowy kierownik który nie ma pojęcia o niczym zdarza się że zarabia nawet więcej niż poprzedni kierownik z kilkuletnim stażem i bardzo dobrymi wynikami sklepu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktoś
@Zzz

Czyli stawki mają być przez 10 lat te same ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zzz
@ktoś

???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamila
@Zzz

Co gorsza umowa zlecenie nie będąca odpowiedzialna za nic dostaje więcej niż pracownicy z dłuższym stażem i kierownik... . Ja rozumiem że nie ma za nic odciągane ale no bez przesady.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktoś
@Zzz

Po pierwsze stawki są utajnione...po drugie skąd takie informacje? Po trzecie jeśli teraz każdy pracownik zarabia 1600zł ,a piszecie ,że w niektórych miejscach stawka kierownika to 1800zł to ile ma zarabiać nowy kierownik? 1600zł? Jak przyszłam do pracy to w naturze się zarabiało po 1400zł... czasy się zmieniają i kierownicy też powinni inaczej zarabiać niż pracownicy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zzz
@ktoś

No chyba wiadomo jaka stawkę ma zlecenie, a poza tym to że zarabiamy grosze to nie tajemnica i to normalne że rozmawiamy między sobą o tym. Chodzi o to aby każdy miał godna stawkę, powinno się brać pod uwagę staż pracy,wszystkie wyniki sklepu bo tu też są bardzo duże różnice pomiędzy sklepem robiący 300 tys a takim który robi 80 tys. I kierownik powinien mieć godną płacę za pracę, szczególnie zaangażowani kierownicy którzy nawet jak mają wolne są pod telefonem a czasami w pracy... Podobna sytuacja powinna być z pracownikami jak ktoś chce pracować i się angażuje a nie traktuje tej pracy jako przykry obowiązek od9 do 19 powinien być doceniony chociażby właśnie możliwością rozwoju i co za tym powinno iść dodatkami. Ale to chyba nie realne w tej firmie, uczciwe doceniane dobrej pracy i chęci...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kropka

Dziewczyny jakie pytania przygotowujące dla prezesa ? U nas menager kazała przygotować pytania i wysłać na maila. Podobno mają być jakieś podwyżki dla nas . Trwają rozmowy .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
R
@Kropka

Kazala.....ha,ha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Z.
@Kropka

Podwyżki najniższej krajowej. Nie spodziewam się niczego więcej . A co MR boi się waszych pytań , że mi się przejrzeć jakie macie ? I dopiero po sprawdzeniu będziecie mogły je zadać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Premie wypłacone za miesiąc grudzien..... 30 zl... A niektore dziewczyny nie dostały nic nawet grosza.... Tak sie docenia pracowników. W grudniu wiadomo swieta byl taki młyn , straszny nawal pracy... I okazuje sie ze nic ci sie nie należy nie zasluzylas nawet na premie.... A odwalasz najgorsza robote.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klara
@Pracownik

Z tą premia to jedna wielka kpina. ... gdzie premia za target wyrobiony , za zestawy i premia za 4 dni gdzie należała się większą premia za wyrobienie .... aż tyle nam odciagaja że zostają grosze. .. to my się staramy wyrabiamy targety a tu takie coś z ich strony .... może za dużo wszyscy mieli wyrobione. ... . Czy wam też dziewczyny brakuje w dostawach? Bo my jak zgłaszamy na serwis to robią liczenie magazynu i im się zawsze wszystko zgadza !!! I co my mamy być na tym stratne jak ma zaś dobrze wychodzić inwentura? ! I jak ktoś wspomniał wcześniej nie docenia się pracowników dzięki którym sklep persperuje. ... miała nas motywować premia tylko ja się pytam jak motywować skoro dostajesz grosze bo 3/4 ci na coś odciągna. ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ona
@Klara

Nie wiadomo czy przepić czy przejeść :D ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Z.

Dziewczyny , coś wiecie na temat aktualizacji? Ceny podniesione jak nie wiem co!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Danka
@Z.

Ludzie już narzekają że ceny są wysokie a co dopiero po aktualizacji to jest jaks paranoja, tydzień temu podwyższyli teraz będą obniżać, idiotow robią z pracowników i ludzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola M.

Dostałyście info od regionalnej że w Parzniewie poszukiwany jest nowy kierownik? Jak myślicie? Wyleciał ??? Co do kradzieży to fakt jest ich za DUŻO!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natura11

Szkoda że zarobki w Naturze są na takim poziomie, bo dając lepsza stawke łatwiej by było znaleźć lepszych pracowników, a co za tym idzie rozwijac sklepy, podnosic poziom obsługi klienta i wiele innych czynników które by zadziałały na korzyść firmy. Powinni także zadbać o lepsze zabezpieczenie towaru przed złodziejami a nie podejrzewac i sprawdzać pracowników na każdym kroku czy czegoś nie wynoszą..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aaaaaasa
@Natura11

Popieram, zarobki to tragedia w stosunku do wymagań i dlatego rotacja jest taka duża a wiadomo, że pierwsza rzecz aby nowy pracownik chciał się zaangażować to perspektywa dobrych zarobków bo jak widzi w ciągu pierwszego miesiąca pracy wymagania potem 10-ego wypłatę to już go nie ma o ile nie rezygnuje wcześniej. Jedynymi wmiarepewnymi pracownikami są "starzy" pracownicy z kilku, kilkunastoletnim stażem to oni to Wszystko ciągnął... Ale firma w żaden sposób tego nie docenia bo często jest tak że nowy pracownik-kierownik dostaje lepszą ofertę niż "stary" a gdzie jakieś docenienie chociażby za staż pracy, że ktoś jest tyle lat związany z firmą? Kradzieże, owszem (usunięte przez administratora) są to my stajemy na przeciwko nim ryzykując, bowalczymy o mienie firmy i co żadnego docenienianaszych poświęceń a w towarze z magazynu braki w koszach po kilka czy kilkanaście sztuk jednego produktu a reklamacje są nieuznawane. ŚMIECH! ukłony w kierunku zarządu o przemyślenia i wyciągnięcie wniosków...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
123
@Aaaaaasa

Dokładnie tak jest, braki w towarze biorą się z magazynu nawet w 'kontrolowanych' koszach brakuje produktów to jak to jest? + do tego dochodzą kradzieże na sklepie i później strach robić inwentaryzacje. Uważam że koszt tych wszystkich braków towaru rocznie pokryłby koszt zastosowania jakiejkolwiek ochrony towaru, ponieważ jako sprzedawcy mamy na tyle obowiązków że często brakuje czasu żeby patrzeć komuś na ręce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gdgzv
@Natura11

W sumie moze i dobrze ze sprawdzaja pracownikow bo niejedna tam kradnie... nawet kierowniczka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mrauka
@Natura11

Dokładnie tak plus selekcja stanowisk.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
123
@Mrauka

Skoro jest monitoring to dlaczego nie ponoszą konsekwencji te osoby które kradną?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Z
@123

Bo to słaby monitoring????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zagubiona

Hej, mam prośbe. Może ktoś podać link do e lernigu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@Zagubiona

Akademiawiedzynatura.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pingwin

Hejka, właśnie niedawno zaczęłam pracę w naturze, przedtem w handlu pracowałam w galerii w sklepie sportowym i powiem wam że jestem bardzo zadowolona z swojej obecnej pracy, moje pierwsza gdzie naprawdę chętnie jeżdżę. Praca nie jest ciężka, w ogóle, ekipa trafiła mi się bardzo sympatyczna i wyrozumiała. Nie przemęczam się, praca przy kasie bardzo łatwa, system nie jest skomplikowany (w porównaniu do tego w galerii) przy dostawach się nie przemęczam z przerwami nie ma problemu też wychodzenie na papierosa nie jest problemem. Wypłata jak wypłata wiadomo dużo nie zarabiam, w każdej drogerii jest chyba najniższa krajowa ale ja patrzyłam tutaj na to że chciałabym pracować wśród kosmetyków i zaczepić się w drogerii tak więc jestem bardzo zadowolona i polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
16teen
@Pingwin

Taa na pewno w sklepie sportowym sie wiecej narobilas... kolejna wypowiedz kogos z centrali. I na pewno system jest prosty hahah to dopiero zart. Nie znam gorszego programu, chyba ze mowimy o informatykach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ona
@16teen

Program kasowy jest łatwy do nauczenia,zapewne o to chodziło. Niech dadzą lepszą kasę to bedzie mozna przebierać w pracowniach,a tak przychodza ludzie ,którym nic sie nie chce...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pingwin
@16teen

Chodziło mi o program kasowy kochana jak nadmienił ktoś niżej. Niestety taka prawda że w galerii się zasuwa a nie siedzi za kasą na krześle jak w naturze. Praca w naturze to jak praca dla kogoś kto chce się poobijać i odpocząć ponieważ mam porównanie do swoich wcześniejszych zakładów pracy. W galerii gdzie pracowałam dostawy były codziennie od 7-30 kartonów, aranżacje całego sklepu co tydzień i tutaj była pilna terminowość, zrobienie sklepu w trzy dni i zdaniu zdjęć odpowiednim osobom. Nacisk na obsługę KAZDEGO klienta i profesjonalna wiedza na temat asortymentu w sklepie a nie jak tutaj machniesz ręką lub z niesmakiem w ustach pójdziesz łaskawie kogoś obsłużyć. Regionalny w sklepie zachowywał się profesjonalnie jak na regionalnego przystało a tutaj się nim/nią się nie przejmuje bo o takie pierdoły się czepia że mogę tylko się pośmiać na zapleczu. Nic dziwnego że Drogeria Natura płaci tak mało, to zwykły drogeryjny sklepik

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@Pingwin

W sklepach wysoko obrotowych dostawy są średnio co drugi dzień po 100 koszy. Przeliczając na codzienne dostawy wychodzi po 50 dziennie. Nie wiem gdzie pracujesz ,ale to raczej jakiś niskoobrotowy , zapomniany sklep. I skoro u was się "łaskawie" ludzi obsługuje to jakiś patologiczny sklep...bo nie jest to norma. Takie 'sklepiki' niech sobie mają najniższa krajową skoro to takie wakacje,ale wysokoobrotowe zasługują na lepsze stawki...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naturka

Porażka, pracownika maja nic, najlepiej dać jak najmniej etatow zeby płacić mniej. Durni informatycy i ludzie 'z góry' wpadaja co raz to nowe 'genialne ' pomysły. Oczywiscie podgladanie w kamerach pracowników-czy przypadkiem nie kradną a kazdego potencjalnego klienta traktują jak złodzieja. Brawo!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@Naturka

Informatycy robią co im góra każe ;) zreszta pewnie jaka płaca tacy informatycy. Ale co już jakaś afera z monitoringiem była? Bo my mamy ale nie odczuwamy w ogole ;) ,pracujemy jak zawsze i tyle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kkaja

No dziewczyny teraz jest nowy rok , zobaczymy co dla nas szykują :D oby coś pozytywnego ! I z myślą o nas :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SprzedawcaMonia

Okej , praca nie jest zła ,gdy jest miła atmosfera dobra drużyna , fajne dziewczyny , miła atmosfera , dziewczyny pomocne = zdecydowanie dobra ,lepsza praca . Ale firma niech w końcu postawi też na rozwój pracowników , niech docenia pracowników za staż. I niech w końcu wprowadza selekcję kierownik swoja pensja ,zastępca kierownika swoja pensja , oraz starszy konsultant swoja, sprzedawca swoją. A nie wszyscy zarąbisty tak samo mając 5 lat stażu gdzie przychodzi młoda osoba która my ja ucZymy i zarabia tyle samo co my no śmiech na sali . I niech w końcu udokumentuja każde jedno stanowisko . Z czego później jak człowiek będzie zmieniał pracę lepiej będzie to wyglądało że ktoś 2 lata ma doświadczenie jako starszy konsultant. Niż nie ma nic tylko zwykły sprzedawca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OlkaZastepca
@SprzedawcaMonia

I w końcu ktoś napisał prawdę. Monia popieram cię ! Teraz Natura i tak będzie dawała aneksy o zmianie najniższej krajowej , więc powinni zrobić z tym porządek i tak dają aneksy , więc niech zrobią selekcje stanowisk . Każdemu będzie miło gdzie poczuje się doceniony przez firmę. Jestem już od roku zastępcą kierownika w dość wysoko obrotowym sklepie i miło by było zobaczyć to na umowie i zbierać sobie staż. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naturalna

Praca jak praca, w każdej sieciówce jest tak samo. Do wyrobienia targety, premie, mnóstwo rankingów. Jeżeli trafi się na dobry, zgrany zespół jest całkiem dobrze. Trzeba tylko zorganizować bardzo dokładnie czas pracy i ze wszystkim idzie się wyrobić. Dziewczyny pamiętajcie 'od narzekania jeszcze nikt nie osiągnął sukcesu'. W Rossmannie, biedronce czy pepco nie ma lżej. W każdej firmie zawsze będzie ktoś wyżej od nas z wielkimi wymaganiami. Rozluźnijmy pośladki i do boju. Pozdrawiam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grażyna

Czy już macie nowe umowy z wyższymi stawkami?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aaaaaasa
@Grażyna

O pierwsze słyszę!! Mówisz o najniższej krajowej od stycznia? Bo o jakichkolwiek wyższych stawkach oprócz tych to nićmi nie wiadomo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Grażyna

Może nie dla wszystkich takie umowy ;D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aaaaaasa
@Nick

Aha czyli mamy Polskę A i B! Jadzia z Warszawy pracuje dobrze a Zosia z miasteczka x (usunięte przez administratora) tak samo ale to mała pipidówa więc i tak będzie pracować za tą samą stawkę! No Brawo! Tylko pozazdrościć takich umysłów zarządcom!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@Aaaaaasa

Nie nakrecaj sie tak ;) ta Grazyna to fejk .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pipi
@Aaaaaasa

Mamy Polske a, b i c . Kada wszędzie inna. Wawa zarabia najwięcej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Zobacz opinie na temat firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 387.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 358, z czego 15 to opinie pozytywne, 166 to opinie negatywne, a 177 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Kandydaci do pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)
Przejdź do nowych opinii