Opinie o Selsey Sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Selsey Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Selsey Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Selsey Sp. z o.o. w Wrocław

Były Zleceniobiorca
Były pracownik

Niestety, ale muszę wystawić negatywną opinię jako były Zleceniobiorca. Totalny brak współpracy ze Zleceniobiorcą ze strony firmy. Firma wystawia ogłoszenie do pracy na miesięczne zlecenie. Ogłoszenie nadal widnieje, a firma nie potrafi zapewnić pracy Zleceniobiorcy. Po wielokrotnym zgłaszaniu kierownikowi tudzież kierownikom, że nie ma etykiet do oklejania bądź towaru bo nikt nie przywoził, aby oklejać - ten ignoruje Zleceniobiorcę, mówi , że podejdzie po czym następuje całkowita "olewka" , kierownik zaszywa się w biurze i udaje, że tematu nie było. Umowa była podpisana do 15go lipca, dnia 5go lipca po przyjściu do pracy i zgłoszeniu kierownikowi, że nie ma się ani etykiet ani kartonów do oklejania i informuję go, że jeżeli nadal będzie to tak wyglądać to nie ma sensu dalej taka "współpraca" i że rezygnuję jak tak będzie dalej, ten oznajmia, że podejdzie, ale oczywiście nadal brzydko pisząc "olewa" Zleceniobiorcę po czym po ponad półtora godzinnym oczekiwaniu na jego przyjście został wykonany telefon do biura z informacją, że jeżeli ma nadal tak to wyglądać, to ja rezygnuję z takiej "współpracy". Kierownik nawet nie raczył podejść, żeby wytłumaczyć tego, owa pani z biura z działu Hr zapewnia, że skontaktuje się z kierownikiem i oddzwoni, po czym ja udając się do innego kierownika i mówiąc o całej sytuacji, ten podchodzi ze mną do biura magazynu, zadaje pytanie kierownikowi (temu, który non stop mnie ignorował i miał zapewnić pracę ) mianowicie czy są etykiety do oklejania, po czym kierownik non stop ignorujący Zleceniobiorców wręcza wypowiedzenie za mocy porozumienia stron z braku zapewnienia godzin pracy (po prostu kpina) przesłane przez panią z biura z działu Hr, która to nawet nie raczyła oddzwonić jak obiecywała, również zignorowała całą sytuację. Porozumienie nie zostało przeze mnie podpisane, bo po pierwsze nie jest to umowa o pracę , po drugie ja jako Zleceniobiorca za tak niepoważne traktowanie mojej osoby oznajmiłam już wcześniej , że rezygnuję jak tak to ma wyglądać, ale pani z biura chciała pokazać, że to ona wypowiedzenie wyśle, po prostu jakiś żart, niestety droga firmo to ja wcześniej wypowiedziałam wam umowę słownie przez telefon za tak niepoważne traktowanie. I żadnego porozumienia nie podpiszę.Proszę się zapoznać z definicją umowy zlecenie. Totalnie niepoważne podejście do Zleceniobiorców. Jeszcze z tak niepoważnym zachowaniem ze strony firmy się nie spotkałam. Zatrudnili dwóch Zleceniobiorców- bez sensu , gdyż dla jednej osoby nie było tam co robić, po czym nie potrafili zapewnić pracy, zorganizować jej, ignorowali non stop pytania o to czy można dostać etykiety i towar do oklejania , non stop trzeba było upominać się o pracę, o etykiety. Człowiek się tam czuł jak piąte koło u wozu, a firma jakby łaskę robiła, że kogoś zatrudniła. ABSURD GONIŁ ABSURD. Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM. https://www.olx.pl/oferta/praca/lekka-praca-na-magazynie-miesieczne-zlecenie-CID4-IDKbM1r.html

1

Pracodawca

@Były Zleceniobiorca

Cześć, jeszcze raz - bardzo nam przykro, że masz takie odczucia ze współpracy z nami. Przestoje, o których piszesz wynikały z braku czasu osób współpracujących (w biurze oraz operatorów wózków widłowych) ze względu na intensywny czas zamknięcia roku i wdrożenia systemu, by przygotować Ci materiały do pracy. Był to błąd organizacyjny po naszej stronie. Jednak w żaden sposób nie wpływało to na realizację naszej umowy - za cały czas gotowości do pracy miałaś naliczone pełne wynagrodzenie oraz nie ograniczaliśmy liczby dni czy godzin. Z ramienia HR byliśmy z Tobą w ciągłym kontakcie od wielu dni, wczoraj również rozmawialiśmy kilkukrotnie telefonicznie i mailowo, odpowiadając na każdy Twój kontakt. Niestety nie otrzymaliśmy od Ciebie wiążącego wypowiedzenia umowy, a jedynie zastrzeżenia dotyczące współpracy, dlatego też propozycja rozwiązania umowy. Jednocześnie porozmawialiśmy z innymi osobami, które z nami współpracują i nie przedstawiły nam podobnych zastrzeżeń. Pozostaje nam powiedzieć jeszcze raz, że bardzo nam przykro i zwrócimy uwagę na organizację pracy w tym obszarze.

Były Zleceniobiorca
Były pracownik
@Selsey Sp. z o.o.

Po pierwsze droga pani , z racji Ochrony Danych Osobowych nie ma pani prawa napisać oficjalnie tu na goworku mojego imienia. To tak dla jasności. Odsyłam do zapoznania się z RODO. Proszę zwrócić uwagę, że ja pani imienia nie podałam, kierowników również. Proszę mieć to na uwadze. Odnosząc się do tego co pani napisała, mianowicie , tu cytuję pani słowa " Jednocześnie porozmawialiśmy z innymi osobami, które z nami współpracują i nie przedstawiły nam podobnych zastrzeżeń" dziwne i jest to NIEPRAWDA, gdyż wiele osób na magazynie z którymi rozmawiałam mówiło , że na tym magazynie od początku nie ma żadnej organizacji ani przepływu informacji, takiego jaki być powinien. Jest tylu kierowników a brak jasnego zarządzania. Totalny chaos i ignorancja. Przynajmniej ja to tak odczułam, ale proszę mi wierzyć, że nie tylko ja, bo tak jak napisane zostało przeze mnie powyżej, dużo osób na magazynie twierdzi podobnie. Chyba, że boją się o swoje stanowisko i nie chcą powiedzieć tego na głos co według mnie jest najbardziej prawdopodobne. Naprawdę, nie jest to z mojej strony żadna złośliwość, ale realna ocena tego co tam się dzieje. Dziwne i niezrozumiałe dla mnie takie " zarządzanie " panów kierowników w owym magazynie. No, ale to już Państwa problem, nie mój.

1

Pracodawca

@Były Zleceniobiorca

Jesteśmy w trakcie dużych zmian w obszarze logistyki - niedawno przeprowadziliśmy się do nowego magazynu i jesteśmy w trakcie układania procesów oraz struktury. Nasz magazyn w tym roku urósł 3-krotnie powierzchnią i mamy w zespole ponad 100% więcej osób. Wiemy, że jeszcze dużo przed nami, ale działamy mocno by jak najszybciej ułożyć ten obszar. Dlatego też stawiamy na współpracę z osobami otwartymi, elastycznymi i chętnymi do tego by tworzyć razem z nami Selsey - bardzo cieszymy się, że mamy takie na pokładzie :) Naszych Pracowników zawsze zachęcamy do rozmowy z nami bezpośrednio i stawiamy w firmie na otwartą komunikację. Dziękujemy za Twoją opinię, jest dla nas bardzo cenna

hmmm
Pracownik

pierwsza firma w ktorej za wykonana inwentaryzacje pracownik stracil pieniadze zamiast zyskac.

Agnieszka
Inne
 Pytanie

Zamawiałam kanapę z tego sklepu i wszystko poszło nie tak jak powinno. Jeden wielki bałagan. Na stronie widniała informacja że dostawa realizowana jest od 3-5 dni roboczych. Dostałam meila że trwa przeprowadzka magazynów i dostawa może być opóźniona. Uzbroiłam się w cierpliwość chociaż uważam że ta informacja już powinna widnieć na stronie. Po 13 dniach dostałam smsa że kanapa zostanie dostarczona dnia następnego w godzinach od 8-10. Rano o 6:45 dzwoni Pan z transportu że jest pod moim miejscem zamieszkania z moim meblem. ????????‍♀️ Wyprawiając dzieci do szkoły i przedszkola szybko odebrałam kanapę. Wracając otwieram, a ona zamiast szara jest pomarańczowa ????????‍♀️????????‍♀️ dzwonię ze złożeniem reklamacji. Pani prosiła o wysłanie meila więc wysłałam 20 go maja. Dzisiaj dzwonię ponownie dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zgłoszenie. Pani Paulina X odpowiedzialna za zgłoszenia reklamacji nawet tego meila nie odczytała mówiła że żaden meil się nie pojawił. Ponowiłam wysłanie wiadomości z reklamacją po czym stwierdziła że faktycznie 20 go też się taki meil pojawił. Pytam się czym pracownicy w tej firmie się zajmują? ????bo chyba nie tym czym powinni ????????‍♀️ Wszystko ale to wszystko jest nie tak. Czas oczekiwania , transport, niezgodność produktu i brak odpowiedzialności w dziale reklamacji... NIE POLECAM

Pracodawca

@Agnieszka

Pani Agnieszko, bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Nasz Dział Reklamacji już zajmuje się Pani zgłoszeniem. Ustalimy szczegóły i wrócimy do Pani z informacjami w wiadomości prywatnej e-mail. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Pozdrawiamy, zespół Selsey.

Rrr92
Kandydat

Witam, proszę o informację na jakie zarobki można liczyć na różnych stanowiskach w firmie.

Pracodawca

@Rrr92

Cześć :) Niestety nie publikujemy szeroko takich informacji. Jeśli jesteś zainteresowany, którymś z naszych stanowisk serdecznie zapraszamy do kontaktu na hr@selsey.pl, opowiemy więcej o roli oraz przestawimy planowane wynagrodzenie. Pozdrawiamy! :)

E-commerce Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Fantastyczny kontakt z firmą od samego początku. Podczas rozmowy przyjemna atmosfera. Mimo stresu udało mi się poczuć całkiem bezpiecznie. Zostałam poinformowana o wynikach rekrutacji w zadeklarowanym terminie. Na moje pytanie dlaczego nie zostałam zatrudniona otrzymałam rzeczową odpowiedź. Firma zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Szkoda, że się nie udało.

Pytania

Dotyczące doświadczenia, zarządzania czasem, motywacji w pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Boomi Integration Specialist
Warszawa
Equinix Poland Sp. z o.o.
(72 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Diana
Kandydat
 Pytanie

Dobry wieczór :) Dzisiaj pół dnia przeglądam oferty pracy i trafiłam w ofertach na Waszą Firmę . Przejrzałam posty i jak to bywa w życiu, opinie byłych pracowników czy klientów bywają różne, jednak co ważne , "Pracodawca" odpowiada na pytania czy zarzuty niezadowolonych klientów. Jak dla mnie to oznacza szacunek dla rozmówcy i dbałość o wizerunek Firmy. To pokazuje wg mnie, że Firmie na tym zależy. Skoro Firmie zależy, to naturalnym się wydaje, że tego samego oczekują od swoich pracowników. Mam dwa pytania. Pierwsze odnośnie tego czy oferta pracy zdalnej z OLX "Młodszy Specjalista ds. Zamówień w Olsztynie jest aktualna? (tutaj jakoś nie znajduję tej oferty pracy). Jeśli tak to mam pytanie odnośnie wymagań wiekowych potencjalnego kandydata. Czasami mam wrażenie, że niektórzy młodsi ludzie uważają, że człowiek w wieku przedemerytalnym cierpi na "umysłowy " uwiąd starczy. Na pewno młodzi ludzie mają więcej energii, entuzjazmu, ale generalnie nie mają tylu doświadczeń życiowych, co ktoś w moim wieku. Mi akurat najróżniejszych nieoczekiwanych czy nieprzewidywalnych sytuacji zawodowych i życiowych dużo się zdarzało i nie miałam innego wyboru niż poradzić sobie z nimi. Co prawda wypadłam z rynku pracy z powodów rodzinnych na dłuższy czas, ale internet był w tym czasie moim oknem na świat, więc codziennie z niego korzystam. Całe życie byłam wszechstronna, ale najbardziej jednak mnie pociągają kwestie techniczne, gdzie mogę wykorzystać wyobraźnię przestrzenną i zmysł plastyczny . Doświadczenia w sprzedaży oraz kwestiach finansowo księgowych też się przydają. Lubię sprzęt i technologię , więc nie raz zrobiłam czy przerobiłam meble w domu. Od dawna, nie tylko wiem do czego służy wiertarka, pilarka czy frezarka, ale umiem je również skutecznie wykorzystywać. Tak więc, czy wiek i płeć muszą człowieka dyskredytować, gdy chce nadal pracować, dokształcać się w tym, czym się zawsze interesował, ale życie wcześniej nie pozwalało, żeby mógł się w pełni realizować w tym, co najbardziej lubi?

Pracodawca

 Pytanie
@Diana

Dzień dobry Diana :) Dziękujemy za miłe słowa - daje nam to jeszcze większą motywację do działania! Na żadnym stanowisku nie mamy określonych wymagań wiekowych - każde pokolenie wnosi coś cennego i wyznajemy zasadę, że w różnorodności siła :) Niestety rekrutacja na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zamówień jest już na etapie ostatnich spotkań z kandydatami i w tym tygodniu mamy nadzieję zamknąć ten projekt. Ogłoszenia na portalach zewnętrznych mają różną ilość czasu publikacji, ale zawsze aktualne oferty znajdziesz na naszej stronie: https://selsey.pl/kariera :) Piszesz o szerokim doświadczeniu - być może inne stanowisko wyda Ci się równie ciekawe? Mamy nadzieję, na pozostanie w kontakcie! :)

Diana
Kandydat
@Selsey Sp. z o.o.

Dzień dobry :) Dziękuję za odpowiedź. Przejrzałam Wasze oferty pracy. Już wcześniej zastanawiałam się nad copywritingiem, ale samo "lekkie pióro" i zainteresowanie branżą nie wystarczy. Trzeba się dokształcić w kwestii pozycjonowania SEO i e-commerce, bo jedno z drugim idzie w parze. Powrót na rynek pracy bywa trudny, gdy człowiek chce poszerzyć swoje kompetencje w dziedzinach szybko się rozwijających przy wykorzystaniu kursów z urzędu pracy, ale polityka urzędów się nie zmienia - szybki wynik bez patrzenia na efekty długofalowe. Tak więc, przeważnie pozostaje człowiekowi dokształcanie na własną rękę. Na szczęście jest internet, dzięki któremu staje się to łatwiejsze:) Wygląda na to, że na na chwilę obecną w kwestii dokształcania muszę skorzystać z dobrodziejstw internetu. Będę jednak zaglądać na Waszą stronę, bo sam kontakt jest już fajnym doświadczeniem :) Odchodząc od tematu zatrudnienia, przejrzałam Wasze oferty i opnie na allegro. Zauważyłam , że te negatywne wynikają głównie z obecnej sytuacji realizacji zleceń przez producentów, bo mamy taka , a nie inna sytuację. Patrząc przez pryzmat doświadczeń zawodowych i własnych jako klienta, gdy rodzi się problem z terminem realizacji zamówienia, lepiej jest zapobiegać niż naprawiać szkody. Może się wydawać, że to oznacza więcej pracy dla obsługującego zlecenia, ale na dłużą metę Klient nie czuje się zlekceważony, gdy obsługujący sam zadzwoni wcześniej uprzedzając , że czas realizacji się wydłuży z przyczyn niezależnych.Przynajmniej ja jestem takim klientem, który zrozumie, gdy wie na czym stoi. Mam nadzieję, że ta moja uwaga nie zostanie odebrana jako wymądrzanie się, ale jako wyraz sympatii dla tak miłego rozmówcy :) Na chwilę obecna pozostaje się pożegnać . Pozdrawiam Diana Wojciechowicz diana_di@wp.pl

Pracodawca

@Diana

Pięknie dziękujemy za podzielenie się opinią. To dla nas bardzo cenne! Popełniamy błędy, ale nie chowamy głowy w piasek i wyciągamy z nich lekcje na przyszłe działania. Bardzo zależy nam na satysfakcji naszych klientów. Pracujemy właśnie nad wprowadzeniem nowego systemu informatycznego oraz uprawnień procesów, które poprawią naszą komunikację z klientami. Życzymy wszystkiego dobrego i mamy nadzieję, że już niedługo spotkamy się w procesie rekrutacji :)

Szok
Były pracownik

Czytając podejrzanie pozytywne opinie jestem w szoku, jak widać każda potwora znajdzie swojego amatora

Pracodawca

@Szok

Ciężko nam odnieść się do tej opinii. Cenimy konstruktywne informacje zwrotne, lecz niestety ten komentarz nic nam nie mówi. Chętnie dowiemy się więcej, więc jeśli masz zastrzeżenia odnośnie współpracy, serdecznie zapraszamy do zgłoszenia ich w dziale HR :)

123
Kandydat
 Pytanie

Czy pracuje ktoś na stanowisku młodszy specjalista ds zamówień? Jak wygląda praca sama w sobie i jaki rodzaj umowy?

Pracodawca

@123

Cześć! :) Zespół, do którego poszukujemy nowych osób codziennie dba o realizację zamówień naszych klientów - nieustannie są na łączach z producentami i spedytorami. Dużo pracy jest również z bazami danych. Oferujemy umowę o pracę od początku współpracy. Zachęcamy do kontaktu na hr@selsey.pl - chętnie umówimy się na rozmowę telefoniczną i opowiemy więcej o tym stanowisku.

***
Inne

Zrobiłam z mężem duże zamówienie przed świętami do tej pory mamy ino ławę , na resztę dalej czekamy ,myślałam że będzie to sprawniej i szybciej,brali my na raty dwie raty zapłacone a na resztę dalej czekamy... Pod tym względem nie bardzo jesteśmy zadowoleni.

Pracodawca

@***

Chętnie dowiemy się więcej i wyjaśnimy sytuację. Podaj proszę nr Twojego zamówienia, a wrócimy do Ciebie z konkretną informacją zwrotną w wiadomości prywatnej. Zachęcamy również do kierowania uwag na temat zamówień na adres: biuro@selseu.pl. W zgłoszeniu prosimy o umieszczenie numeru zamówienia. Przypominany również, że platforma GoWork służy do wyrażania opinii na temat relacji pracownika i pracodawcy. Pozdrawiamy, zespół Selsey

Małgorzata
Inne

Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.!!!!!!!!!!!!!!!!! Zakupiłam narożnik który otrzymałam połamany. Sklep nie chciał uznać reklamacji.....na zasadzie ze podpisałam odbiór towaru. W " trosce o moje dobro" łaskawie zaoferowali się zrobić mi naprawę za która miałam zapłacić!!!!!!!!!!Po dwóch tygodniach telefonowania, pisania maili i nerwów, mojej walki o zwrot poniesionych kosztów odebrali meble i oddali pieniądze. Zdecydowanie odradzam, meble bardzo niskiej wartości. Materiał tapicerski to jakaś pomyka !!!!!!!!!!!

Pracodawca

@Małgorzata

Pani Małgorzato bez numeru zamówienia lub zgłoszonej reklamacji nie mamy możliwości zidentyfikowania Pani jako naszej Klientki oraz odniesienia się do przedstawionej sytuacji. Chcielibyśmy zweryfikować i wyjaśnić sprawę. Prosimy o uzupełnienie tych informacji. Zachęcamy również do kierowania uwag na temat zamówień na adres: biuro@selsey.pl. W zgłoszeniu prosimy o umieszczenie numeru zamówienia. Pozdrawiamy, zespół Selsey

Pracodawca

 Aktualność
Cześć!

Miło Cię poznać :)

Wiedz, że niedawno dołączyliśmy do społeczności GoWork, by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące pracy w Selsey.  

Zależy nam dostarczeniu Ci rzetelnych informacji, ustosunkowania się do wszystkich dotychczasowych wątków i rozmowy w kolejnych, które się pojawią. Realizujemy w ten sposób ideę transparentności Selsey, opartej na otwartości, budowaniu wzajemnego zaufania, swobody wymiany poglądów i zaangażowania.

Zapraszamy Cię do otwartego dialogu. Informacja zwrotna zarówno od obecnych, jak i byłych pracowników jest dla nas bardzo cenna. Dziś rozwijamy się w bardzo szybkim tempie. Zespół liczy blisko 200 osób, wdrażamy wiele zmian z myślą o naszych pracownikach, którymi chcemy się podzielić także tutaj. Co więcej, dzięki Twoim konstruktywnym komentarzom czy pytaniom możemy nieustannie się rozwijać, usprawniać funkcjonowanie naszej firmy i tworzyć przyjazne miejsce pracy dla teamu Selsey i  osób, które do niego dołączą. Także dla Ciebie :)

Jeśli masz więcej pytań i sugestii, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: hr@selsey.pl

Tymczasem pozdrawiamy i jesteśmy w kontakcie! :) 
Zniesmaczona

O matko! czytając te wszystkie przepychanki słowne odechciewa się ...Zobaczyłam ofertę pracy ale chyba nie chciałabym w tym wszystkim uczestniczyć...Tyle jadu, tyle żółci...Poszukam gdzie indziej. Dziękuję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzeczny_i_miły
@Zniesmaczona

Atmosfera pracy nie jest zła (niektórzy są naprawdę fajni!) ale jesli zależy Ci na godnych zarobkach to szukaj gdzie indziej dziewczyno!! No chyba że nie przeszkadzają Ci marne zarobki i praca dla idei :) po roku harówy nie odłożysz nawet na simsona, nie ma takiej opcji. jednym słowem Wyzysk. chyba że zdecydujesz się na bycie wazeliną i kretem, to już inna kwestia

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zdziwiony
@Grzeczny_i_miły

Przyszedłeś do pracy nie znając stawki? Czy jesteś masochistą, że pracujesz za małe pieniądze wśród "kretów i wazelin"? :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzeczny_i_miły
@Zdziwiony

Uderz w stół a nożyce się odezwą... Zalecam mniej jadu :)) a odpowiadając na pytanie: już tam nie pracuję, zmieniłem pracę na normalną.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Zniesmaczona

Jeśli masz wątpliwości, chętnie je rozwiejemy. Zapraszamy do źródła, chętnie pokażemy jak wygląda nasz świat wewnątrz, dowiesz się wszystkiego o procesie rekrutacji. Jesteśmy przekonani, że po tym co zobaczysz, Selsey wróci do obserwowanych przez Ciebie pracodawców :)

Pracodawca

@Grzeczny_i_miły

Cześć, już na etapie składania aplikacji pytamy o oczekiwania finansowe i transparentnie informujemy, jeśli są one ponad naszym budżetem. W trakcie zatrudnienia każdy ma możliwość złożenia wniosku o wzrost wynagrodzenia i jasno informujemy, jakie są nasze oczekiwania, by móc osiągnąć oczekiwany poziom. Jeśli wciąż masz zastrzeżenia odnośnie współpracy, serdecznie zapraszamy do zgłoszenia ich w dziale HR, chętnie porozmawiamy!:)

Anonimowy

Wynagrodzenie na czas jednak nie jest adekwatne do wykonywanych obowiazkow, których stale przebywa, a kasa ta sama. Jeśli chcesz zarabiać więcej niż najniższa krajowa to nie w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Renata
Inne
@Anonimowy

@Anonimowy, a czy pracownicy próbowali poruszać temat wynagrodzeń i zakresu obowiązków z pracodawcą? Może warto wyjść z inicjatywą, to coś się zmieni w tej kwestii w Selsey Polska. Jest taka możliwość?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Anonimowy

Cześć, już na etapie składania aplikacji pytamy o oczekiwania finansowe i transparentnie informujemy, jeśli są one ponad naszym budżetem. W trakcie zatrudnienia każdy ma możliwość złożenia wniosku o wzrost wynagrodzenia i jasno informujemy, jakie są nasze oczekiwania, by móc osiągnąć oczekiwany poziom.

Pracująca

Co tu dużo mówić, firma dba bardzo bardzo mocno o pracownika. Interesuje się nim, ciągle słyszysz pytania "jak Ci się podoba w tej firmie, jak się czujesz, dajesz sobie radę?" nikt nie jest obojętny. Praca sama w sobie bardzo ciekawa, nowe wyzwania, a koledzy i koleżanki z Twojego działu na pewno Ci pomogą. Nie ma przewracania oczami, olewatorskiego podejścia. Organizowane są także spotkania firmowe. Nic tu nie jest sztuczne. Szczerze powiem, że rzadko kiedy można spotkać taką firmę jaką jest Selsey, w której niezależnie od charakteru, ludzie są szczerzy, otwarci i bardzo pomocni. Polecam serdecznie naprawdę. :)

4

Pracodawca

@Pracująca

Dziękujemy! :) Takie opinie dają nam jeszcze większą motywację do dalszej pracy :)

x

Mysle ze nie warto sugerowas się opiniami o pracodawcach na go work. Ludzie wypisują tutaj jakies dziwne rzeczy często przesadzone. Czlowiek zadowolony z pracy nie pomyśli nawet żeby usiasc do kompa i na jakiś forach wypisywać cos na pracodawcę. Selsey jest spoko. To nie korpo dzięki Bogu. Firma szybko się rozwija. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra. Ludzie sa sobie bardzo pomocni i koleżeńscy. Warunki zatrudnienia ma się takie jakie się wynegocjuje. Zyjemy w czasach w których trzeba o siebie walczyc, wiec jak się buzi nie otworzy i nie powie czego się chce to raczej nikt się tego nie domysli. Proste. Firme ogolnie polecam.

3
Renata
Inne
@x

Specyfika Internetu jest taka, że każdy może usiąść i napisać, co tylko chce, a my, jako forum GoWork.pl nie jesteśmy w stanie sprawdzić prawdziwości wpisów. Dlatego każdemu zalecamy podchodzenie do nich z pewną dozą dystansu. Często też ludzie mają tak, że prędzej napiszą o negatywnych aspektach, niż o pozytywach, dlatego dziękuję Ci, że chciałeś się wypowiedzieć i podjąć różne kwestie dotyczące pracy w Selsey Polska. Planujesz związać się na dłużej z tym pracodawcą?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x
@Renata

Tak. To normalna firma. Dobrze się w niej pracuje. Dlatego nie rozumiem czego ci ludzie chcą … narzekają na warunki zatrudnienia zamiast isc do przelozonego i z nim o tym pogadać albo na te bulki … nie smakuje to nie jesc ich. Każdy dobrowolnie się wpisuje na liste - nikt nikogo do jedzenia tych bulek nie przymusza. Ludzie sa beznadziejni.

3
Renata
Inne
@x

To prawda, wydaje mi się, że w takich kwestiach jest pełna dowolność. Zawsze też warto mówić jak najbardziej szczerze o tym, co nas "boli" i próbować prowadzić jakiś dialog na linii pracodawca-pracownik. Dziękuję za Twoje odpowiedzi! Czy mogłabyś napisać jeszcze, na jaki rodzaj umowy można liczyć w Selsey Polska?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x
@Renata

Jaka pasuje pracownikowi. Firma jest naprawdę mega elastyczna i można się dogadać.

1

Pracodawca

@x

Dziękujemy! :) Takie opinie dają nam jeszcze większą motywację do dalszej pracy :)

Monika

Szczerze mówiąc przed podjęciem pracy w tej firmie mąż przegrzebał internet, zacytował mi tych kilka negatywnych komentarzy i próbował zniechęcić. Cieszę się, że go nie posłuchałam i spróbowałam. Tak to już jest, że jak człowiek z jakiegoś powodu niezadowolony i pełen zawiści to pierwszy 'do internetu'. Postanowiłam zatem sama z siebie, napisać swoją perspektywę. Pracuję w olsztyńskim oddziale i jak dotąd (zaraz miną 3msce) złego słowa powiedzieć nie mogę. Po wcześniejszych doświadczeniach z kilkoma innymi firmami nie myślałam że trafię jeszcze na jakąś porządna firme w Olsztynie. Super atmosfera, świetne warunki, bardzo dbają o pracownika i jego potrzeby chyba pod każdym możliwym wzgledem. Jestem bardzo zadowolona i staram się odwdzięczyć tym samym. Tak to chyba powinno funkcjonować. Oby tak zostało, mam nadzieję że zostanę tu na dłużej!

9
Renata
Inne
@Monika

Fajnie, że zechciałaś podzielić się swoją opinią o pracy w Selsey Polska na forum i że jesteś zadowolona z pracy w tym miejscu, zwróć tylko proszę uwagę na to, że wątek dotyczy pracy we Wrocławiu. Ale faktycznie, masz rację, że ludzie częściej dzielą się negatywnymi spostrzeżeniami, niż pozytywami. Może mogłabyś napisać jeszcze, jak mniej więcej wygląda kwestia wynagrodzenia w Selsey Polska?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana Olsztyn
@Monika

Monika czy dalej podzielasz swoje zdanie? Jesteś zadowolona z warunków i atmosfery w pracy ?

Monika
 Rekomendacja
@Zainteresowana Olsztyn

Tak, podzielam ;-) @Renata - jeśli chodzi o wynagrodzenie, jestem nauczona, że się głośno o tym nie mówi. Ja jestem zadowolona, otrzymuje wynagrodzenie takie jak w mojej poprzedniej firmie. Także wydaje mi się, że standardy płacowe na poziomie Olsztyna są zachowane ;-)

2

Pracodawca

@Monika

Hej Monika, dziękujemy! :) Takie opinie dają nam jeszcze większą motywację do dalszej pracy :)

Pytanie
 Pytanie

Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?

Pracodawca

 Pytanie
@Pytanie

Cześć :) Twoje pytanie jest bardzo szerokie, a my bardzo chętnie opowiemy więcej, jeśli nadal jest aktualne. Co chciałbyś wiedzieć? Zachęcamy również do kontaktu mailowego: hr@selsey.pl

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Selsey Polska Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

.
@Pytanie

Tak. Zwalnia ludzi z dnia na dzień co jest motywacją do podjęcia nowej pracy :)

6

Pracodawca

@Pytanie

Cześć! W większości obszarów (m.in. obsługa klienta, dział zamówień, reklamacje, stanowiska magazynowe) mamy wypracowane ściezki rozwoju i transparentnie pokazujemy nasze oczekiwania oraz przedziały wynagrodzeń. Ale również pracujemy bardzo indywidualnie z naszymi pracownikami, poznając oczekiwania i ustalając cele :)

Kris
 Pytanie

Jestem studentką. Szukam teraz firmę, gdzie mogłabym aplikować się na praktykę. Czy dobrym pomysłem jest pójść do Selsey?

2

Pracodawca

@Kris

Cześć, serdecznie zapraszamy do kontaktu na hr@selsey.pl. Opowiemy więcej o możliwościach rozwoju w naszej firmie. Bardzo duża część naszych praktykantów została w Selsey na dłużej, chętnie opowiedzą jak to wygląda z ich perspektywy :)

Była

Nie jest tak kolorowo jak wszyscy to opisują. Firma ma ogromną, negatywną tendencję to załatwiania spraw i problemów pracowniczych rygorem zwolnienia przez co rotacja w firmie jest porównywalna z dyskontami spożywczymi. Jednego dnia potrafią zwolnić 3-4 osoby i z dumą o tym wszystkich poinformować ale o tym za chwilę. Po zwolnieniu dział kadr wysyła maila do wszystkich pracowników, nawet tych których człowiek nie widział w ogóle na oczy, w którym opisuje historie i okoliczności odejścia - to już powinno świadczyć o tym kim dla firmy jest pracownik. Nie wiem co to ma na celu - nastraszenie innych, że firma trzyma żelazną rękę nad pracownikami...? Mało? Jedziemy dalej. Brak określonych obowiązków na stanowisku pracy co jest strzałem w kolano dla pracownika. Dziś robisz jedno, jutro dochodzi 5 kolejnych rzeczy, za tydzień kolejne kilka i tak w kółko. Płaca oczywiście zostaje na tym samym poziomie. Zarobki realne na poziomie 2200-2400zł na rękę, a wymagania jak za co najmniej 4000. Ktoś pisał, że praca 8h dziennie i do domu. Bzdura jakiej świat nie słyszał. Nadgodziny w niektórych działach to wręcz wymóg, a jeśli ich nie robisz (bo nie możesz, masz inne plany, masz swoje życie itp itd) to czekają Cie krzywe spojrzenia pseudo-kierownika działu i jego/jej ulubionych pracowników. "Pseudo" ponieważ działami zarządzają osoby nie mające żadnej wiedzy/wykształcenia na temat sprawnego zarządzania czasem pracownika i kierowania zespołem. Osoby kompletnie pozbawione wyrozumiałości i indywidualnego podejścia, nastawione jedynie na swoich ulubieńców. Za zbyt dużą lub zbyt małą liczbę obowiązków w ciągu dnia winą obarczany jest pracownik, żeby nie wyszła niekompetencja kierownika i brak umiejętności rozdysponowania zadań pomiędzy ludzi. W niektórych działach pracują osoby, które ze względu na swoje podejście do innych i zachowanie dawno powinny zostać zwolnione, a mimo to z powodu lizodupstwa dalej są. Tak, lizodupstwa. W firmie im bardziej się przymilasz kierownikowi i dajesz z ucha ("otrzymałam/em konstruktywny feedback od innych" jak to mówią pseudo-kierownicy) tym lepiej dla Ciebie. Jeśli lubisz takie działania za plecami to aplikuj. W firmie brakuje bezpośredniości. Jak ktoś ma jakiś problem to nikt nie powie Ci nic w twarz, żeby ten problem rozwiązać. Dopiero po kilku dniach dowiadujesz się, że ktoś na Ciebie nagadał, kiedy Ty dawno sprawy już nie pamiętasz. Reasumując, atmosfera w pracy jest ogromnie napięta - co jest wynikiem kilku opisanych wyżej spraw. W tej firmie bardzo negatywnie odbierany jest indywidualizm i własne zdanie pracownika. Jeśli nie zgadzasz się z kimś kto pracuje tu dłużej od Ciebie to generalnie możesz już pakować swoje rzeczy bo zaraz taka informacja zostanie przekazana kierownikowi, a ta/ten udając profesjonalizm poinformuje Cie, że kolejnej rozmowy już nie będzie. Taka o motywacja w pracy :) Są też plusy w firmie, żeby nie było. Mini pakiet socjalny typu najuboższy Benefit czy wypłata na czas, chociaż to ostatnie to raczej obowiązek pracodawcy niż zaleta firmy. Rano zjesz sobie darmową kanapeczkę, popatrzysz jak 40 dziś już raz kierownik działu idzie na pogaduchy czy papieroska, potem może jakaś przerwa i dzień zleci. Moja opinia jest konstruktywna, uczciwa, rzetelna i poparta pracą w tej firmie. Opisuje rzeczy na które nowy pracownik powinien zwrócić uwagę i zdecydować czy chce się w to pchać. Praca dobra dla studentów i osób bez doświadczenia, którymi łatwo jest sterować i nakierować na tor wygodny dla kierownika. Im mniej masz obowiązków życiowych, prywatnych spraw (nie wspominając już o dzieciach) tym lepiej. Zresztą, sami o tym mówią na rozmowie kwalifikacyjnej co już powinno o czymś świadczyć i dać do myślenia.

były_pracownik
@Była

Bardzo mądry, trafny i prawdziwy wpis. Warto go skopiować i zachować, ponieważ jest niewygodny i wkrótce może zniknąć.

23
#niebyła a obecna
@Była

Hej była, Jest taki jeden śmieszny wierszyk o byłych kobietach, ale darujmy sobie i do rzeczy. Na wstępie, odnosząc się do kierownictwa, posiada on również prawo do wychodzenia na przerwę, jak też normalny pracownik, więc to, czy pójdzie sobie na papieroska, czy zjeść, czy cokolwiek innego to już kwestia indywidualna. Trochę zbędny i płytki komentarz. "problemy rygorem zwolnienia" - świetnie ujęte :) Jeżeli nie radziłaś sobie, nie wykonywałaś swoich obowiązków, były jakieś uwagi w stosunku do Ciebie, to firma daje Ci tego sygnały i rozmawia z Tobą na ten temat. W Twoim opisie zresztą znajduje się dość sporo sformułowań, które już odpowiadają na pytanie, dlaczego zostałaś po prostu zwolniona. Wyjaśniłaś sama sobie i innym. Absolutnie nie zgodzę się z tym, że w firmie nie można mieć swojego zdania, gdzie właśnie zawsze podkreśla - jeżeli masz jakieś pomysły, coś chciałabyś zmienić, czegoś Ci brakuje, to wal śmiało. Wysłuchają Cię i na pewno do tego odniosą, bez żadnych krzywych spojrzeń. Abstrakcją jest również kwestia nadgodzin. Chciałabym, abyś napisała w jakich działach jest to wymóg. Pracujemy w standardowych godzinach, 8-16, 9-17 i tu faktycznie zależy od działu, natomiast nadgodziny nie są wymagane. W niektórych okresach owszem, ewentualnie ZAPYTAJĄ Cię, czy miałabyś możliwość zostać chwilę, natomiast nie koloryzujmy tego i nie zmieniajmy znaczenia. Kolejno, jeżeli lizodupstwem zwiemy bardzo dobrą atmosferę w danym dziale, to coś tu niestety nie gra. Ja osobiście zawsze i wszędzie podkreślałam, że jednymi z kluczowych kwestii dla mnie jest właśnie atmosfera i pracując dość długo w tej firmie, nie zarzucę jej tu niczego. I nie jest to model żadnego lizodupstwa. Są organizowane spotkania integracyjne, ludzie są bardzo okej, z każdym naprawdę można swobodnie porozmawiać. Bez krzywych spojrzeń :) Dochodzą obowiązki? A w której firmie nie dochodzą? :) znakiem tego rozwija się, a nie stoi w miejscu, posiada plany i je realizuje. Nie są one na tyle ciężkie, aby ich nie zrealizować, bo wszystkie one się ze sobą wiążą. Poza tym jest to także urozmaicenie, więcej można się nauczyć, o ile się tą pracę lubi i sprawia przyjemność :) Kończąc, niestety Twoja opinia jest dość przekręcona, wydaje się napisana przez kogoś z niskim mniemaniem o sobie i nie uszanowaniem, że dana firma mogła chcieć zakończyć z Tobą współpracę z powodów, o których na pewno były Tobie wiadome i wcześniej i podczas ostatecznej rozmowy. Selsey górą ♥

XoXo
@Była

Muszę przyznać, że w tym obszernym wpisie jest sporo prawdy. W 100 % potwierdzam kwestie związane z brakiem jasno określonych obowiązków, a także faworyzowanie ulubieńców zarządu. Firma chwali się świetną atmosferą i koleżeńskimi relacjami pracowników ale moim zdaniem jest to bardzo sztuczne. Kwestie związane z wysyłaniem maili do całej firmy, na temat powodów zwolnienia pracowników również potwierdzam. Czasem miałam wrażenie, że dział HR starał się w tej firmie być lepszy, niż to możliwe i przez to wychodziły takie dziwne sytuacje. Bardzo śmieszną sytuacją było dla mnie również spotkania działu HR z pracownikami, podczas którego był przekazywany feedback na temat jakości pracy, a także opinie innych współpracowników. Np. słyszałeś, że jesteś bardzo miły i pomocny i dużo się uśmiechasz hheehhe. Moim zdaniem było to mocno naciągane. Zarobki dość marne, nie polecam pracy w tej firmie.

17
Renata
Inne
@XoXo

Nie da się ukryć, że posiadasz dużą wiedzę na temat Selsey, dlatego też po cichu liczę na Twoją pomoc. Obiło mi się o uszy, iż nowym pracownikom oferują tam, w razie potrzeby, pracę w trybie Home Office. Jak często pracodawca pozwala zabierać pracę do domu? Możesz mi powiedzieć o tym coś więcej?

4
Pracownik
@Renata

Nowym pracownikom? Skąd posiada Pani takie informacje? Każdy z pracowników ma możliwość pracy home office, niezależnie od stażu pracy. Polecam bezpośredni kontakt z pracodawcą, aby uniknąć powielania nieprawdziwych informacji.

8
Były pracownik
Były pracownik
@Była

Doskonale napisane, w sposób nad wyraz kulturalny podsumowana sytuacja pracownika w Selsey. Gratuluję, w punkt! Zdecydowanie podkreśliłbym tłamszenie tak zwanej własnej inicjatywy, pomysłów......już na etapie prób jest się na cenzurowanym. Praca faktycznie tylko dla studentów. Zresztą pensje również.

Pracodawca

@Była

Cześć, zachęcamy do podpisania się pod tym komentarzem. Wówczas odniesiemy się do Twojego przypadku i odpowiemy bardziej szczegółowo. Zależy nam, by wybrzmiało, że w firmie mamy już prawie 200 osób i jak widzisz, wciąż się zmieniamy. Wyszliśmy od startup’owej organizacji, tworzyliśmy jej kulturę od podstaw i opisywane przez Ciebie standardy nie są spójne z tym, jak budujemy tę organizację. Nie da się rozwijać silnej organizacji, działając w ten sposób i bez zniechęcenia do niej ludzi. Piszesz o zwolnieniach - tak, czasem zdarza nam się rozstać z pracownikiem, jeśli nie spełnia naszych oczekiwań, a rozmowy i plany naprawcze nie przynoszą rezultatu. Jest to dla nas zawsze trudna decyzja i zawsze transparentnie o niej mówimy z szacunku do naszych pracowników. Co więcej, tworzymy organizację otwartą na godzenie pracy z rodzicielstwem. Kiedy mogliśmy jeszcze spotykać się na miejscu, zapraszaliśmy pociechy naszych pracowników do biura, by zorganizować im super czas podczas Dnia Dziecka. Obecnie, podczas pandemii rodzice mają w pełni elastyczny czas pracy, by móc zadbać o swoje dzieci podczas zdalnego nauczania. Ale to tylko przykład. Bardzo chętnie poznamy Twoje konkretne przykłady i jeśli gdzieś faktycznie zawiedliśmy, na pewno wrócimy do tych sytuacji, by je zwyczajnie, po ludzku naprawić.

Aktualna

Praca w Selsey to czysta przyjemnosc, a a z paroma pracodawcami miałam juz do czynienia, wiec wiem o czym mowie. Atmosfera bardzo przyjazna-i moim zdaniem nie jest to ani teochę sztuczne czy wykreowane (z tego miejsca ukłon dla działu HR, za kładzenie nacisku na zatrudnianie ludzi z pozytywną energią). Z kazdym się dogadasz, nikt nie kreuje sztucznych problemów. Jeżeli tylko wykonujesz pracę z zaangażowaniem i oddaniem (a przeciez po pracujemy- zeby się spełniać) możesz liczyć na szacunek i wzajemność. W selseyu nie ma atmosfery korporacyjnej, jest nieformalnie, a sam Zarząd i kadra kierownicza to przemili i wyluzowani ludzie. Jesli chodzi o pensje i benefity- masz tyle ile wynegocjuesz (a negocjować warto- jesli rzeczywiście pracujesz z zaangażowaniem to na pewno zostaniesz doceniony ;) ). Zastanawiam się, czy osoby piszące negatywne komentarze dot. atmosfery, faworyzowania i niejasnych obowiązków miały do czynienia z innymi pracodawcami.... i czy podczas codziennej dawały od siebie cokolwiek więcej niz totalne minimum ( a i uśmiechnąć tez czasami się mozna...) Jeśli masz zamiar przyjść do selseya naburmuszony i roszczeniowy - to lepiej sobie odpuść. Jesli chcesz PRACOWAC w młodym, dynamicznym (heheh) teamie- dawaj do nas. A ostatnim akcentem niech będzie odpowiedz dla osób, które tak mocno krytykują nasze codzienne kanapki - nie chcesz jesc, to nie jedz- na korytarzu jest automat z pysznymi i zdrowymi trójkątami za 3,8). Ps. Nie, nie jestem ani kierownikiem, ani członkiem Zarzadu. Po prostu lubię swoje miejsce pracy i ludzi z którymi spędzam 8 godzin dziennie:)

Renata
Inne
@Aktualna

Świetnie to słyszeć, nie napisałeś jednak nic o swoich wrażeniach co do rozmowy rekrutacyjnej. Wiem już, że zatrudniają do Selsey pozytywne osoby, ale na jakie pytania należy się nastawiać? Rekrutacja jest tutaj w ogóle jednoetapowa?

7
zainteresowany
@Aktualna

Widziałem ostatnio ofertę pracy w Selsey i postanowiłem sprawdzić co się pisze na temat tej firmy zanim wyślę aplikacje i trafiłem na "dzień dobry" na ten post. W moim odczuciu wyraźnie czuć, że ten wpis nie jest obiektywny i prawdopodobnie został napisany na życzenie firmy. Wybaczcie ale taki post nie zachęca by do Was aplikować tylko odstrasza, bo wychodzi na to że macie tak słabą opinie, że musicie pisać posty pod publikę. Trochę szkoda, bo oferta pracy była dosyć ciekawa, a przez to co przeczytałem na tym portalu odpuściłem. Nie mam pojęcia jak sytuacja wygląda u Was naprawdę ale nie chce mi się wierzyć, że jest tak jak to opisuje "Aktualna", czyli jak w bajce..........

HR
@zainteresowany

Cześć @zainteresowany. Na szczęście nie musimy sami pisać opinii i nie wywołani do tablicy nie ingerujemy - każdy może napisać komentarz, nie moderujemy ich ani nie usuwamy. Cieszymy się, że nasi Pracownicy chcą wyrazić tu swoje zdanie i dziękujemy za wszystkie wpisy :) A w Selsey cenimy krytyczne myślenie, chęć i umiejętność weryfikacji informacji - cieszymy się, że właśnie tacy kandydaci do nas aplikują :) Jeśli ktoś chciałby się przekonać jak jest u nas naprawdę - serdecznie zapraszamy :)

7
Były pracownik
Pracownik
@zainteresowany

Bardzo rozsądnie! Ten pean stworzył ktoś, kto stworzyć go nakaz dostał:)

Pracodawca

@Aktualna

Dziękujemy! :) Takie opinie dają nam jeszcze większą motywację do dalszej pracy :)

Zostaw merytoryczną opinię o Selsey Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Selsey Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Selsey Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Selsey Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 6 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Selsey Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Selsey Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Selsey Sp. z o.o.
2.8/5 Na podstawie 102 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Selsey Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii